Hva er oppfatningen som forfatteren har om den som påkaller og deretter har en visjon? Med tanke på det store antallet spørrere om disse emnene , spesielt jenter som blir kontaktet av forslagsstillere , og de ber Gud for deres skyld og ber Gud om å vise dem en visjon som hjelper dem å vite om denne søkeren er bra for dem, og noen av dem kan gjøre visjonene generert under disse omstendighetene til et grunnlag for svar eller aksept. Denne frier ! Og for de som er overrasket over kvinnenes handlinger, legger jeg til det og sier at det er noen fedre som henvender seg til ham og henvender seg til datteren hans, og han skriver til meg og spør meg, etter Istikharah, om drømmer som han så, og de kan være visjoner, mens han er forvirret før henne. Bruker han prekenen eller svarer på frier? Jeg har flere pauser her. Jeg håper å tenke på og reflektere over det for den som faller inn under forrige beskrivelse : 1 / Den som foreslår en frier for henne, hun må følge veien til kunnskap, ikke drømme !! 2 / Til den som presenterte henne, adresser spørsmålet om hans religion, karakter og trofasthet, og dette gjøres vanligvis av vergen, fra en far, bror eller lignende, og etter spørsmålet tar han veien til Istikharah og det er ingen innvendinger mot å gjenta det, og etter det ser han på jentens mening, og etter den juridiske visjonen blir det avgjort og avgjort Hennes rekkefølge, og så hennes beslutning er informert og klok, og ikke om drømmer eller visjoner . 3 / Jeg la merke til mange kvinner som skriver til meg, særlig kvinner, at de sterkt aksepterer de som søker henne tidlig, og påkaller ulogiske argumenter, inkludert : studium, ung alder, litt gammel alder til forloveden, mangel på økonomisk, sysselsetting eller stamtavle, og noen Disse jentene nekter uten grunn, men fordi hun ikke fant noen som rådet henne eller oppfordret henne til å ta imot, og sendebudet, måtte Guds bønner og fred være over ham, sa om jomfruen : og henne ørene er hennes stillhet … som bevis på beskjedenhet, eller manglende evne til å erklære godkjenning, så de rundt henne tror at hun avviser. Dette inviterer meg til å si at vergen har en stor oppgave med å administrere ekteskapet og signere det, eller hindre det – hvis du vil . 4 / Foresatte for en kvinne eller en jente må ikke inkludere drømmer eller visjoner i beslutningsprosessen, verken med eller uten samtykke, og de fleste drømmene som blir sett og generert under slike omstendigheter er som frustrasjonene fra samtalen av sjelen . 5 / Jenter skal ikke gi opp sin første alder, og å vite at jo tidligere ekteskapsalderen er, jo bedre for dem, og med kjærlighet, følgesvenn, kompromiss og forståelse med mannen, kan hun diskutere ethvert emne. Å studere, fullføre studiene, eller jobbe …. etc. 6 / Erfaringen har indikert at en kvinne foretrekker ekteskap eller graviditet og fødsel mer enn å studere eller jobbe, og derfor ser jeg ikke en grunn til at en jente forsinke ekteskapet hennes under påskudd av å fullføre studiene, og hva hun gjør for at noen vil søke om det? Og hvordan vet du at talen vil fortsette å banke på døren hennes? Spør mange av dem som savnet ekteskapet, eller savnet ekteskapets gullalder, og deres avslag skyldtes arbeid, selvdannelse eller studier, og du vil finne at de fleste av dem, og de fleste av dem, ønsker at de er gift og har familie, og barn . 7 / Det er ikke et krav at den som påkaller Guds døtre, eller fedre eller mødre, ser et godt syn, og hva om han så et så godt syn; Det er ikke et krav at han kjenner til hennes korrekte tolkning, eller blir informert om det fra overfarten. Uttrykket kan være i strid med situasjonen, eller fraværende fra sannheten – og dette er mulig fra uttrykkene – de er mennesker som gjør feil og lider, og det er ingen feilbarhet bortsett fra en profet . 8 / De fleste drømmene som ble sett etter Istikharah har lite, om ikke ikke-eksisterende, rom for ærlighet. Så den som påkaller det, eller som ber om noe, så tenker det fokusert på det, i tilstanden av å våkne, og før han sover, og dette gjør at personen som søker istikhaarah, kan se noe relatert til emnet i Istikharah, og det er på grunn av å tenke på det, mens eieren mener at det er en oppriktig visjon, og det må uttrykkes. Og å ta en beslutning basert på lyset, men det jeg ser er en pipedrøm . 9 / Abstraksjonen kan se en visjon der det ikke er direkte symboler på subjektet påkalt for dens skyld, for her kan det ha en betydning i hans visjon som kan ha en betydning for det ekstraherende, og alt dette er i henhold til uttrykket av den som uttrykker visjonen . 10 / Det kan være en visjonstype som har sterk betydning for utvinningen; Og det er hvis seeren var en person langt fra den ettertraktede, og han ikke visste om sine nyheter som ble fornyet og ble gjenvunnet for dens skyld, og så han et visjon som er direkte relatert til dette blir søkt, og det han påberopte for sin skyld, og dette returneres og skjer veldig mye, og i denne typen syn er det en stor grad av sannferdighet, spesielt hvis seeren er kjent for sin ærlighet og rettferdighet . 11 / Kanskje en av de morsomme tingene med det som blir sagt her, er det som blir sagt om de gamle indianerne, som de pleide å si : Natten gir oss råd, og det er at de gjennom sine drømmer oppdager en indikasjon på deres gode eller dårlige flaks, og denne betydningen er til stede i betydningen av en god visjon og legitimiteten til å oppsøke den, informere den og avvente at den blir realisert .