Tunikaer

Al-Satr : De fleste av dem sa at det er et spørsmål om bekymring, og hvis han så det på døren til huset, var han bekymret for kvinner, og hvis han så det på døren til butikken, var det deres fra pensjonen, og hvis den var på døren til moskeen, så er de fra religionen. Verden og den moralske skjulingen er flyktig, de nye er lange, den revne lengden er en presserende skjede, den revne bredden blir revet fra bredden til eieren, den svarte av omslaget er av en konge, og den hvite og grønne i den er Mahmoud al-Aqibah . Alt dette hvis skjulingen er ukjent eller på et ukjent sted . Hvis det er kjent, er navnet i tolkning . Noen av dem sa at alle dørene var på dørene og fryktet med sikkerhet . Hvis han ser den etterlyste, fryktede, flyktningen eller forsvunnet personen, har han et deksel på seg, så dekkes han av navnet sitt, og han er trygg for ham . Og jo større skjul, jo større var bekymring og sorg . Al-Kirmani sa at omslaget er veldig få, mange, tynt og frekt, hvis det blir sett på en dør, et hus, inngang eller utgang, så er det for eieren en sterk, sterk, falleferdig, svak og liten, fordi den er lettere og svakere i bekymring . Fargen er ikke gunstig for ondskapen hvis den er en av fargene som er ønskelig for sin styrke i bekymring og frykt, som beskrevet . Det er ingen skade i det, men snarere konsekvensen av sikkerheten . Uansett hva som var fra dekselet på døren til det største huset eller på det store markedet eller noe sånt, er frykt og frykt i sin tolkning sterkere og verre . Det som sees fra Stor blir ikke kommentert på noen av utgangene og tilnærmingene, da det er lettere å beskrive enn dets tilstand og er mer fjernt for tolkningen av hendelsen . Det som ble sett på å bli revet, opprotet, kastet eller gull, frigjør også den bekymringsløse og redde eieren . Det ukjente er sterkere i tolkning og mer alvorlig . Når det gjelder det som er kjent fra omslaget på dets kjente steder, er det hans øye i våkenhet, og det skader ikke eller drar nytte av før han blir ukjent, han visste ikke når han var våken .