Er det riktig å se barnet og junuben, den vantro og menstruasjonskvinnen?

Er det riktig å se barnet og junuben, den vantro og den menstruerende kvinnen? Når det gjelder barnets visjon, hvis dette barnet er noen som forteller sin visjon og husker den, så er synet hans gyldig og uttrykt, og hvis han ikke avklarer og ikke vet hvordan han skal fortelle sin visjon, blir det ikke vurdert , så referansen i dette er for dette barns dyktighet i å formulere sitt syn, og Josef, fred være med ham, var syv år gammel da han så hans syn. Rett, og her er en viktig ting, som er at barnet ofte ikke kjenner til å lyve, og dette styrker graden av synet, og hørsel fra barnet er tillatt . Al-Bukhari adresserte i sin Sahih kapitlet Når er det riktig å høre de unge . Ibn Hajar nevnte i det at han sa : Hensikten med dette kapittelet er å utlede at puberteten ikke er en betingelse for å føre bevis for at Mahmoud ibn al-Rabi ‘, en av de yngste følgesvennene, sa : (Jeg tenkte fra profeten, kan Guds bønner og fred være med ham, om å ha et krus i ansiktet mitt da jeg var fem år fra en bøtte ) Fortalt av Imam Al-Bukhari i The Book of Knowledge Chapter: Når er det riktig å høre et ungt barn som i Al -Fath (1/172), da den overførte til oss Sunnah av hans hensikt og i samlingen at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, rettet mot hans ansikt. Hvis det er tillatt for barnet å bære kunnskap som i denne hadithen, er det tillatt for ham å tåle fortellingen om visjonen forutsatt at han er. De forstår diskursen og er i stand til å fortelle dens visjoner, og det var mange barn som så visjoner og uttrykt i det gamle og det nye . Synene til menstruerende kvinner og menstruerende kvinner er også gyldige, og menstruasjon eller urenhet forhindres ikke fra dem, fordi den vantros visjoner er korrekte, som det fremgår av visjonen til kongen og Josef krysset den, og han var en utro, og urenheten av menstruasjon og urenhet er mindre enn urenheten til de vantro .