…Og den som ser at han ber full, så bærer han falskt vitnesbyrd for den allmektige ordtaket: ~ Ikke nær bønn mens du er full før du vet hva du sier .~…

…Og den som så at han hadde sagt til ham: Han sa at du aldri har dødd, da skal han dø som martyr ….

…Og den som tror at han rydder seg med noe som ikke er nødvendig, så vil han søke en forbudt form for skjede eller anus ….

Og den som ser at han leter etter sannheten til en død person, han vil søke etter sin biografi i løpet av livet ….

Og den som ser at en død person er sint, det indikerer at han gjorde et bud og ikke fulgte sin vilje ….

…Og den som ser at han har to eller tre hoder, da vil han vinne seieren over fiendene, selv om han er en sverdmann . Hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, vil han få barn som er gratis, og hvis han er singel, gifter han seg og får det han vil ….

…Drømmer dyr? Det er kjent at Gud den allmektige har utmerket mennesket over dyr med fornuft og fornuft som det er kjent fra hva det er basert på ved igangsetting, og det er derfor Gud løftet pennen fra de sinnssyke, og hvis vi har bestemt oss for at drømmer om dem er ikke gode nyheter for eieren eller advarer ham, og dette er umulig for dyret fordi det ikke er hennes sinns nærvær; Som vi har sagt, bestemmer vi oss her for at dyret ikke har visjonene som er inneholdt i betydningen av det gode budskapet eller advarselen, men det kan ha evnen til å se noen av drømmene hvis hendelser bodde, men hvor er maskinen som får disse drømmene til å komme ut i lys av manglende evne til å snakke og dialog og forståelse? Jeg spurte mange spesialister og dyreavlere, og de bestemte seg for at dyrene deres om natten har mye uro, bevegelse, endring i bevegelse i munnen eller skriking, noe som er resultatet av drømmene til disse dyrene . Studien fant et av instituttene i USA på vegne av : (MIT News) Studien med tittelen : Dyr har komplekse drømmer MIT-forsker viser utstedt i historien 24-1-2001 og som beviste at denne studien inkluderer : at dyr drømmer , og enhver eier av dyrene kan For å se og oppdage dette faktum, og dette kan virke rart, men det er sannheten. Dyrets sinn er aktivt under søvn som det er når man arbeider, og dyrets søvn er forskjellig mellom dyp søvn og enkel søvn, og mange eksperimenter har blitt utført på mus der det er bevist at mus i søvn beveger seg fra scenen til en scenen og fra det som er kjent at drømming forekommer hos mennesker i fasen av dyp søvn, og det samme skjer med mus . Dyr har komplekse og komplekse drømmer – som studien viser – og de drømmer om spesifikke hendelser som skjer med dem i det våkne livet . Og konklusjonen som jeg kommer til er : 1_ at dyr har evnen til å sove og absorbere det . 2_ Dyr ser noen av drømmene de lever sine begivenheter i eller deres begivenheter i . 3_ Det er ingen første og andre typer dyredrømmer, og jeg mener lovende visjoner eller advarseldrømmer . 4_ Dyret har ingen evne til å fortelle drømmen på grunn av manglende evne til å snakke, men det når snarere frem til drømmene fra ansiktsuttrykkene under søvn . 5_ Årsaken til umuligheten av den første og andre typen drømmer blant dyr er fraværet av sinnet, og derfor blir det sammenlignet med den galne som ble løftet fra kommisjonen og ikke holdes ansvarlig for sine handlinger, snarere kan han ikke føle hva som omgir ham eller planlegger for ham, så det blir for eksempel lagt merke til på Eid al-Adha at dyrene som ble fengslet Natt til Eid viser henne ikke unaturlige følelser under søvnen, selv om hun om morgenen vil bli slaktet, og dette er på grunn av manglende bevissthet og bevissthet på grunn av mangel på sinn, og det samme gjelder barnet som ikke har blitt oppdaget og sinnssyke, de kan sove fullt av øynene, selv om morgen er kunngjøringen om henrettelsen !! Og Gud vet best ….

…Hvis han ser at en konge har slått halsen på hjorden hans, tilgir han synderne og frigjør nakken . Og slå nakken i Mamelukes, indikerer frigjøring . Og det ble sagt at den som så at nakken hans ble slått, enten av herskerens kjennelse, eller ved å kutte av veien, eller i krig eller noe annet, for det er klanderverdig for de hvis foreldre var igjen, og han hadde en sønn, og at hodet ligner foreldrene, fordi de er årsaken til livet, og det ligner også på barna av hensyn til bildet . Hvis han ser at han er redd, eller den som blir dømt til døden, er han prisverdig, fordi ulykken rammer en person en gang og ikke rammer ham en gang til . Når det gjelder pengevekslerne og eierne av kapital, indikerer dette at kapitalen deres har gått . Og det indikerer de reisende, når de kommer tilbake, og i sakene, seieren . For hvis kroppen blir kuttet av, vil den ikke gro ….

…Talen sørget for å nevne sykdommer fordi den er blant sykdommene ….

…Og den som ser at det strømmer fra en flytende type vannhjul, så er det bra, nytte, glede og motgang nær det som bevises av separasjon av elver. Mer i det er en type som hater smaken eller lignende ….

…Og Al-Salmi sa: ~Den som så at han installerte en løve for å tilbringe den hvor han ville, det ville på to ansikter tolke skaden av stor ære og erobringen av en enorm fiende .~…

Vi forklarer de som leser det, ting vil være lett for ham eller ham etter å ha blitt sliten

Når det gjelder navlen, er det behandlingen av en person og hans glede og hans kone, og den som ser noe i den, pryder eller vanærer, så hans tolkning i det

…Og den som ser at han graver i noe av metall, vil være i stand til å tilskrive det mineralet til ham i tolkning. Nevnelse av forskjellige typer jordgraving er nevnt i kapittel 32 ….

…Når det gjelder å se medlemmene, den som ser et avskåret hode og har en stilling og en torn, så er det en økning i pompen hans, og hvis det er annet enn det, får han penger og stolthet og ansiktet, og den som ser at hodet hans er fra det uten å bli truffet av nakken eller noe sånt, så forlater han sjefen, foreldrene eller lærerne, og den som ser at nakken hans er slått. Og hvis hodet hans er fra ham, hvis han er rik , mangel på pengene, eller fattige, han er indolent, eller en slave som er frigjort eller i gjeld, Gud har gjort opp gjelden eller er bekymret, så vil Gud bli løst fra sin bekymring, og hvis han er syk og hans sykdom der er ikke noe medisin for ham som indikerer hans død, og den som ser at nakken hans ble slått i sin helhet og julingen er smertefull, så det indikerer å begå synder. Hvis han ser at hodet hans er fjernet fra ham, så blir hovedstaden hans hvor hans vekst blir fjernet fra ham, og han kan barbere hodet eller dele panseret eller turbanen i krigen eller rive rommet hans eller taket på huset hans, og hvis han er en slave som solgte ham sin herre og som så at hodet hans er i hånden mens han ser på ham, for det er et mål på hans kapital og levebrød, og den som ser at han gikk med hodet, så han blir syk og pengene hans kan forsvinne, og den som ser at hodet hans blir returnert til kroppen, er på tre måter retur av tapte penger eller retur til sjefen eller velsignelse av martyrium, og den som tror at han snakker til hodet, vil ha det bra A mye fra ti dirham til tjue tusen, og den som ser folks hoder avskåret, indikerer at martyrdømmets godhet og velsignelser…

…Når det gjelder leveren, er det penger, kunnskap og et barn, og den som ser i det som pryder det eller vanærer det, tilskrives det han nevnte, og den som ser at han spiser fra leveren av alt som var, så blir det penger. Hvis det er kokt, er det tillatt, og hvis det ikke er det, så mislikes det….

…Og når det gjelder å spise ved bordet . Lengden på levetiden og heve tabellen indikerer at termen er utløpt ….

Legen tolker en reformert lærd, og den som tror at han lærer medisin, indikerer at han lærer Koranen fra Mus-haf ….

…Og den som ser at han har slått de døde og de døde er fornøyd med å slå ham, indikerer den døde tilstanden i det hinsidige ….

…Og den som ser en kjent ung person spille det, er ikke Mahmoud, og hvis han ser at han lærer hva som skjer med ham som et resultat av å nekte å gjøre det ….

…Tap av kunnskap går tapt i en drøm, til fordel for folk med hans kunnskap, og hans minne er populært . Tapet kan indikere mangel på flaks . Og den som så at alle klærne hans var tatt, indikerer at ondskapen han blir utsatt for har forsvunnet ….

Hvis han ser en inntrenger som om han forandrer seg, vil han motta byttet ….

Å bringe mennesker sammen med korrupsjon : Den som ser at han kombinerer en hor, og ikke ser en hor, så er han en delikat mann som tilbyr varer og er vanskelig for ham . Når det gjelder etterligning av en kvinne til en mann : Hvis kvinnen ser at hun har klær og utseende til menn, vil tilstanden hennes bli bedre hvis det ikke overgår skjebnen . Hvis klærne er utenfor skjebnen, endres deres tilstand med frykt og tristhet . Hvis hun så at hun hadde blitt en mann, var hennes godhet med mannen hennes ….

Og den som ser at han har leire som han spiser av, han vil tjene penger, og det ble sagt at et syn av gjørme vil bli tolket med sykdom ….

Og den som ser at han bærer en struts, han kommer som et øyeblikk ….

Når det gjelder klærne laget av det, har det blitt uttrykt tidligere, som vi nevnte i kapittel førtifem i detalj ….

…Når det gjelder formaning, indikerer det kjærlighet fordi bare de som elsker blir irettesatt fordi noen av dem sier : Ingen vanære er unntatt for dem som jeg elsker og ikke over dem som ikke liker vanære ….

…Er det riktig å se barnet og junuben, den vantro og den menstruerende kvinnen? Når det gjelder barnets visjon, hvis dette barnet er noen som forteller sin visjon og husker den, så er synet hans gyldig og uttrykt, og hvis han ikke avklarer og ikke vet hvordan han skal fortelle sin visjon, blir det ikke vurdert , så referansen i dette er for dette barns dyktighet i å formulere sitt syn, og Josef, fred være med ham, var syv år gammel da han så hans syn. Rett, og her er en viktig ting, som er at barnet ofte ikke kjenner til å lyve, og dette styrker graden av synet, og hørsel fra barnet er tillatt . Al-Bukhari adresserte i sin Sahih kapitlet Når er det riktig å høre de unge . Ibn Hajar nevnte i det at han sa : Hensikten med dette kapittelet er å utlede at puberteten ikke er en betingelse for å føre bevis for at Mahmoud ibn al-Rabi ‘, en av de yngste følgesvennene, sa : (Jeg tenkte fra profeten, kan Guds bønner og fred være med ham, om å ha et krus i ansiktet mitt da jeg var fem år fra en bøtte ) Fortalt av Imam Al-Bukhari i The Book of Knowledge Chapter: Når er det riktig å høre et ungt barn som i Al -Fath (1/172), da den overførte til oss Sunnah av hans hensikt og i samlingen at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, rettet mot hans ansikt. Hvis det er tillatt for barnet å bære kunnskap som i denne hadithen, er det tillatt for ham å tåle fortellingen om visjonen forutsatt at han er. De forstår diskursen og er i stand til å fortelle dens visjoner, og det var mange barn som så visjoner og uttrykt i det gamle og det nye . Synene til menstruerende kvinner og menstruerende kvinner er også gyldige, og menstruasjon eller urenhet forhindres ikke fra dem, fordi den vantros visjoner er korrekte, som det fremgår av visjonen til kongen og Josef krysset den, og han var en utro, og urenheten av menstruasjon og urenhet er mindre enn urenheten til de vantro ….

…Hva med å se sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, er det mulig? Hva betyr det? Er det alltid sant syn, enten sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, var en visjon som beskrevet i profetens biografi, eller var han annerledes? I å si eller beskrive; For eksempel, hvis en ung mann blir sett, eller med et hvitt skjegg, eller bruker klær som han ikke er vant til å ha på seg, eller han blir sett å bestille noen ting som strider mot den rensede sharia, som for eksempel ærbødelse av graver, avskjæring av livmor, eller drap, … og annet enn det jeg har bevist fra historiene og beretningene til de som så ham … ? Til å begynne med sier jeg at sendebudets syn, må Guds bønner og fred være over ham, er mulig, og det er et av de mest fremtredende eksemplene på den rettferdige visjonen. De to sjeikene kom ut av hadithen av Abu Hurairah, må Gud være fornøyd med ham, som sa : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : [ Den som ser meg i en drøm, har sett meg, Djevelen imiterer meg ikke. . ] Og i en fortelling om ham : [ Den som ser meg i en drøm, vil se meg mens jeg er våken, eller som om han så meg mens jeg var våken, Satan vil ikke etterligne meg . ] I romanen : [ Den som ser meg så riktig ]. Men dette bør være en visjon i henhold til ett år og biografi av beskrivelser, så Imam Muhammad Ibn Sirin sa etter diskusjon før, [ fra høyre sett meg, har sett ] , : hvis han så i sitt bilde . Og denne imamen pleide å fortelle ham at han så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, som sa : Beskriv meg hva du så. Hvis han beskrev et attributt han visste ikke, sa han : Du så ham ikke . Sa Ibn Hajar, og overføringskjeden hans er riktig . Derfor, den som ser sendebudet i strid med beskrivelsen, er ikke synet på synet, eller en sann visjon, men snarere en visjon som trenger tolkning. Denne tolkningen er relatert til betrakteren . Derfor sa noen lærde : Den som ser ham i sitt utseende og sin tilstand, er bevis på seerens godhet og fullkommenheten av hans autoritet og triumferer over dem som er imot ham, og den som ser ham i en skiftende tilstand, rynker pannen eller har en skinneben eller mangel på noe av kroppen hans, er bevis på seerens dårlige tilstand . Men det er ingen tvil om at den som ser sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, uansett hvilken kvalitet det er, la ham være glad, og han skal vite at enten betydningen er god å bli indikert, eller ondskap er forbudt, og dette bestemte imam Ibn Hajar, må Gud nåde ham….

…Kran er i en drøm en fattig mann med svak styrke og evne . Og den som så at han hadde tatt Karka som ble med i et folk, deres moral var dårlig . Og sprekkene betegner folk som elsker å møte og dele . Og den som så Karakiya, reiste langt, og hvis han var på reise, ville han trygt komme tilbake til familien . Og hvis han ser kraki fly rundt i byen, vil det være stor kulde og et uutholdelig voldsomt angrep det året . Å spise kjøttet utnyttet en tyv eller en tjener . Hvis han ser gjeddene sammen om vinteren, er de et tegn på tyver, banditter og krigerfiender, så hvis han ser dem atskilt, er det en god guide for de som ser dem . Og den som rir i Karakia, han vil være fattig, og den som ser at han har mye av det, han vil få presidentskapet og pengene . Og kjøttet og fjærene på stolene er penger fra en fattig mann . Og den som ser at han bryr seg om gjedda, så kommer han under myndighet av et fattig folk . Og den som ser at han behandler en karve, så behandler han en fattig mann . Og den som ser at han hører lyden av Karaki, han vil bringe frem det gode av dem som er i ham ….