…Moskeen er i en drøm en vitenskapsmann . Og den som ser at han bygger en moske, dette indikerer god og Sunnah, slektskap og antagelse om rettferdighet hvis han er kvalifisert for det . Og den som ser en velfungerende moske, er en mann som samler mennesker med ham og komponerer blant dem i godhet og godhet . Og hvis han ser en moske som er ødelagt, så vil han dø der, en hovedforsker som har en religion og askese . Hvis han ser at en ukjent mann ber i moskeen og imamen til moskeen er syk, vil han dø . Og hvis han så at huset hans ble omgjort til en moske, ville han slå rettferdighet, askese og ære . Og hvis han ser at en moske har snudd en due, avskyr en skjult mann . Og moskeen indikerer marked og handel . Den som bygger en moske som et offer til den allmektige Gud, etablerer sannheten, pålegger det gode og forbyr det onde, og hvis han er en lærd som komponerer en bok, får folk nytte av hans kunnskap, og hvis han er rik, betaler han zakaten av pengene sine , og hvis han er sølibat, giftet han seg, og hvis han var gift, hadde han en sønn, og hans gode minne ble spredt, og hvis han var fattig, bli kvitt, og bare samle mennesker i godhet, og hjelp dem å adlyde Gud . Hvis han bygger det på en måte som det ikke er tillatt å bygge, eller hvis mihrāb avviker fra det til en annen retning, så indikerer det ondskap . Han følte at den bygger en moské Atvgah i religion eller pilegrimsreise, eller bygger varer som et bad eller et hotell eller en butikk eller på annen måte . Og den som ser at han tar tak på en moske, han støtter et foreldreløst barn, og hvis han øker i moskeen, øker han gjelden sin fra en god gjerning eller god oppførsel . Hvis butikken flyttet og ble en moske, indikerte den tillatt inntjening, eller den tillatte ble blandet med det forbudte, eller silken ble kombinert med bare vann . Og de forlatte moskeene indikerer uaktsomhet fra lærde, opphevelse av det som tilråder det gode og forbud mot ondskap, og det indikerer asketismen som er avskåret fra verden, og den som ser at han gikk inn døren til moskeen, er stolt av nedstøt, så er han velsignet med omvendelse, sa den allmektige : (Og gå inn døren i nedbøyd og si, vi tilgir dine synder ). Og den som ser at han kommer til moskeen og finner den stengt og åpner den for ham, så utnevner han en gjelds mann og redder ham fra den og forbedrer sin ros hos folket, og den som ser at han kom inn i moskeen mens han er en passasjer avskjærer deretter slektskapet selv, han forhindrer dem i å støtte ham . Og den som ser at han dør i moskeen, indikerer seier over fiendene, fordi Gud den allmektige sier : (Han sa : De som har gjort urett på deres ordre, la oss bruke dem som en moske ) , og å gå inn i den store moskeen i Mekka indikerer sikkerhet fra frykt og oppriktighet av løftet . Se også Al-Jami` ….

…Innsjøen : betegner en kvinne til venstre som elsker direkte, fordi innsjøen står og ikke løper, og den dreper den som faller i den og ikke skyver den . Og bølgene er strenghet og pine, fordi Gud den allmektige sier : ~De er dekket av bølger som skygger .~ Og den allmektige sa : ~Og bølgene stoppet mellom dem .~ Og det ble fortalt at en handelsmann så at han gikk i sjøen, og han var livredd av frykten for havet, så han fortalte om visjonene sine ved en kryssing . Han sa : Hvis du vil reise, vil du ha det bra . Dette er fordi hans visjoner indikerer stabiliteten i hans saker . Og en mann så ut som om sjøvannet var sint til kanten hans dukket opp . Så han fortalte det til Ibn Masada, og han sa : En lidelse sank ned på jorden av kalifen, eller tørke i land, eller kalifens penger ble stjålet . Det var bare et lite beløp til kalifen ble drept, pengene hans plyndret og land ble undertrykt . Og den som så at han førte ut en perle fra havet, han ville ha nytte av kongen i penger, slave eller flagg . Og hvis han ser at sjøvannet eller annet vann har økt til det har overskredet grensen, som er betydningen av strømmen til den kom inn i hjem, hus og hjem, så holder folket tilsyn med drukningen, så blir det en stor prøvelse . Prinsippet er i det dominerende vannet de er og oppvigling, fordi Gud den Allmektige kalte sin seier og dens overflod for tyranni, og han sa at drukning indikerer utøvelse av en stor ulykke og manifestasjon av kjetteri, og død ved drukning er en død på grunn av vantro . Når det gjelder den vantro, hvis han ser at han har druknet i vann, så tror han, fordi Gud den allmektige sier : “ Selv om drukning fanger ham, sier han, jeg tror . ” Verset . Og den som ser som om han har druknet og senket seg i havet, vil sultanen ødelegge ham . Hvis han ser som om han har druknet og fått ham til å dykke en gang og flyte en gang og bevege hendene og føttene, vil han få rikdom og stat . Hvis han ser det som om han forlot ham og ikke druknet, så går han tilbake til saken om religion, spesielt hvis han ser grønne klær på seg selv . Det ble sagt at den som så at han døde og druknet i vannet som fienden hans gjerne ville drukne i det rene vannet, druknet i mye penger . Når det gjelder svømming : den som ser at han svømmer i sjøen og var en forsker som har nådd sitt behov i kunnskap, hvis han svømmer på land, så er han låst og blir tett i inneslutningen, og han blir der så mye som svømming er vanskelig eller lett, og like mye som hans styrke . Hvis han ser at han svømmer i en flat dal til han når et sted han vil, r han inn i arbeidet til en urettferdig og mektig sultan som krever av ham et behov som han oppfyller for ham og er i stand til ham og Gud den allmektige. sikrer ham like mye som han løper i dalen . Hvis han frykter ham, så frykter han også en hersker , og hvis han rømmer, rømmer han fra ham, og hvis han kommer inn i havet og svømmer bedre i det, inngår han en stor sak og et stort mandat, og han er i stand til å eie kongen og oppnå ære og kraft . Hvis han svømmer på ryggen, omvender han seg og kommer tilbake fra synden . Og den som ber mens han er redd, han vil få frykt, sykdom eller fengsel, like mye som hans avstand fra rettferdighet . Og hvis han tror at han ikke vil flykte fra ham, vil han dø i den bekymringen, og hvis han er modig i svømmingen, blir han skånet for det arbeidet . Og hvis en sultan ser at han vil svømme i et hav og havet er turbulent med en bølge, så kjemper han mot en konge blant kongene, og hvis han bryter havet ved å svømme, vil han drepe den kongen . Og hvert hav, elv eller dal som har tørket opp, det er statenes tilstand som tilskrives det, og hvis vannet kommer tilbake, vil staten komme tilbake . Og det ble sagt at hvis en person ser at han har rømt fra vannet som svømmer før han var klar over søvnen, er det bedre for ham å legge merke til det mens han er i vannet som svømmer . Og det ble sagt at den som så at han svømte, bestred en motstander og beseiret motstanderen og vant over ham . Og å gå over vann i et hav eller en elv indikerer hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og det ble sagt at han er sikker på noe han er i tvil om, og det ble sagt at han reiser på en reise i fare for sin tillit . Og den som ser som om vannet strømmer på overflaten, han vil bli rammet av en ulykke fra sultanen, som er en indikasjon på herskerbenet, som han bare kan takle, for sin flyt og autoritet . Og den som har stagnert fra ham, er lettere og mildere, og indikerer en kriger som kutter veien, og hvis han er på reise, krysser en tyv eller en løve veien mot ham, eller hvis tankene hans om reisen er regn, en linjal, eller et mekka . Og hvis han var til stede, ville han bli plaget av en sorg og ulykke, fordi Gud den allmektige sa : ~Du er forbannet med en elv .~ Når det gjelder Sultan, blir den presentert for ham, spesielt hvis han kom inn i den . Enten fengsler han ham, beordrer ham å bli slått, eller så oppnår han sorg hvis han har fått ham stor, eller hindrer ham i å bli frelst fra strømmen hans, så faller enten en sykdom i ham fra kulde eller drypp, så hvordan om det var i vinteren og vannet hans var dårlig, så er det mer alvorlig i alt som indikerer det? Hvis det blir kuttet, krysset eller forlatt det, vil han bli frelst fra alt som er i det av sorg og sykdom, og alle bevis for lidelse og sorg . Og den som trekker fra en elv og drakk, får penger fra en mann som er like farlig som den elven . Og den som kommer inn i en elv og slår den fra bunnen av gjørme eller gjørme, de vil bli rammet av en mann hvis tilstand er som den elven i elver . Og den som skjærer en elv til den andre siden, han vil avskaffe bekymring, redsel eller frykt, og han vil bli utfridd fra den hvis det er gjørme ….

…Den som ser at han er på en hoppe som håner med ham, så begår han en synd eller en redsel, rammer ham like hardt som hestens vanskeligheter, og tolkningen av perserne på den tiden kan være hans innfall, det sies det slik -og så red hans innfall og ekskluderte ham . Og hvis hoppa var gammel, ville saken bli verre og større, og det er ikke noe bra å ri, bortsett fra dyrenes sted, og det er ikke noe godt med det på en vegg eller et tak eller en silo, bortsett fra å se etter hoppa en vinge som han flyr med mellom himmel og jord, for dette er en ære i denne verden og religion med en reise . Balak er kjent, og faren deres er rikdom og styrke i reisen, og blond indikerer tristhet, og i et annet aspekt at blond er en seier fordi englenes hester var blonde . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg var på en hest hvis føtter var av jern . Sa han og ventet død . Det ble fortalt at Ali bin Isa al-Wazir, før han ble kronprinsen, så ut som om han var i skyggen av solen om vinteren og kjørte på en hoppe med gode klær, og tennene hans var spredt, så han tok hensyn å få panikk, så han fortalte om visjonene sine til noen av uttrykkene, så han sa : Når det gjelder hoppa er en prins og en stat, og den gode kjolen er en tilstand og orden. Og da han var i skyggen av solen, nådde han kongens tjeneste eller hans slør og levde i sin inneslutning, og når det gjaldt spredte tenner, var hans liv langt . Og det ble sagt at den som ser en hest som døde i huset hans eller hans hånd, det er ødeleggelsen av den som drømmer . Og den som rir på en hoppe som lokker en myr med alle sine instrumenter, mens han har på seg hoppens klær, vil han få autoritet, ære, god ros, god livsstil og sikkerhet fra fiendene ….

…** Profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, årsaken til hans sykdom .. Blant hykleriet er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, i hans sykdom at smerten som plaget ham var forårsaket av hekseri. Ifølge Hisham bin Urwa, på autoritet fra sin far, på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Magien til Guds sendebud, må Gud velsigne henne. På ham og ham kalte en jøde fra jødene i Bani Zureik Lapid bin Al-Asam som sa : Inntil Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, forestilte seg at han gjorde noe og hva han gjorde, selv om det var en dag eller en natt, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, kalt, så bønnfallet, så kalt og sa Aisha : Jeg følte at Gud hadde gitt meg tillatelse da jeg spurte ham om det. To menn kom til meg, og en av dem satt ved hodet på meg og den andre ved benet mitt, og han sa at den som var ved hodet mitt til den ene på benet mitt eller den ene med en mann, sa til den som var på hodet mitt : Hvilken smerte er mannen? Han sa : Fra medisinen sin? Han sa : Labaid bin Al-Asam sa : I Han sa : I Mashtat og Mushatta sa han : Det er nødvendig å gå ut. Han sa : Hvor er han? Han sa : I brønnen til Dhi Arawan. Hun sa : Da kom Guds sendebud, fred og velsignelser over ham, til henne med noen av hans ledsagere og sa da : O Aisha, av Gud, fordi vannet hennes er henna, og som om hodet hennes er siktet. Demonene . ”Hun sa : Jeg sa : Å Guds sendebud, brente du ham ikke? Han sa : “ Nei, meg, Gud har helbredet meg, og jeg hatet å provosere ondskap mot mennesker, så jeg befalte det Vent ). På myndighet av Hisham bin Urwa på myndighet fra sin far på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, brukte seks måneder på å se at han var kommer og kommer ikke, så to engler kom til ham, og den ene av dem satt ved hodet og den andre ved hans føtter, og den ene av dem sa : Hva er det? Han sa : Matboub sa : Hvem er medisinen hans? Han sa : Labaid bin Al-Aasem sa : Hva? Han sa : kam og komber i tørkede slag, sa i en brønn Dhiroan under Raovh vekket profeten fred være med fra hans søvn, sa han : ( dvs. Aisha Så du at Gud Oftana i Ostftith ) og brakte brønnen og beordret ham å bli tatt ut, sa han : ( Denne brønnen, som viste henne Gud som om det var vannet Henna gråt, som om hodene ble siktet av djevelens hoder. ( Så Aisha sa : Hvis du var som om du mente å spre deg, sa han : ( Når det gjelder Gud, har Gud spart meg, og jeg hater å provosere ondskap for mennesker fra det. ~…

…Hemoglobin : Det indikerer å skjule gjerninger og tilbedelseshandlinger og skjule fattigdom for folks øyne . Det kan være indikert av kunstighet og hykleri, hvis det er farget, i motsetning til pigmentering av muslimer. Hvis pigmentet er suspendert, blir det skjult, og hvis det ikke er suspendert, avsløres dets tilstand . Og det vi nevnte om pigmenteringen av skjegget . Når det gjelder pigmentering av hender og føtter, pryder han sønnene, slaverne og rikdommen med noe som ikke passer for ham, for eksempel å ha på seg silke og gull til de to barna . Og hvis han er fattig, så er han kanskje en som hindrer hans tvetting og forlater bønnen sin, og det er for kvinner med glede, gode klær og glede, fordi det er en del av deres utsmykning i bryllupet ….

…Det er i en drøm en tildekking og en tildekking . Og pigmenteringen i skjegget er bevis på hykleri og uærlighet . Og deprimeringen av den som er verdig ham, utgir seg for å være velsignelse og tvinge fiendene, og bevis på sikkerhet fra frykt, og for de som ikke passer ham, bevis på nød og nød, gjeld og oppgivelse av kjære . Og kjennelsen om pigmentering av kvinnens hode er den samme som regelen om pigmentering av skjegget . Og mørkningen av grått hår er styrke, brutalitet og prestisje, og hvis han ser at han farget det med henna, så er det Sunnah ifølge Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Hvis han rister på hodet uten skjegget, skjuler det sjefens penger . Hvis han forrådte dem alle, skjuler han sin fattigdom og ber om et ansikt blant folket . Hvis pigmentet før poesi blir forskjønnet med tilfredshet, blir det avslørt . Hvis han så at han var farget med henna, og før pigmenteringen, så er han en uvitende mann, men han angrer og vender seg bort fra sin feil . Og hvis en mann ser at fingrene hans er pigmentert med henna, øker han ros, og hvis han ser at håndflaten blir barbert, vil han få lykke i levebrødet, så ser han at hans høyre hånd er kastet, så dreper han en mann. Fra pengene hans, eller fra hans inntjening . Hvis han ser at hendene hans er inngravert med henna, prøver han et triks fra huset på grunn av nødvendighet eller manglende gevinst, og fienden hans blir fornærmet av det, og kanskje er han nesten kjent for å få hendene, og han oppnår ydmykelse . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er inngravert, lurer hun utsmykningen i en sak som er sann, og hvis graveringen er av gull, er det et høflig anskaffet triks . Og hvis inskripsjonen er av leire, er det ros til den allmektige Gud, og hvis hun ser at hun ble doused med henna, så er mannen hennes god mot det, og hvis hun ser at hun har brukt den, og hun aksepterer ikke pigment, da viser mannen hennes ikke sin kjærlighet . Hvis hun ser at hendene hennes er inngravert med hverandre, vil hun bli smittet av barna sine . Hvis en manns hånd er gravert med gull, bedrar han, og pengene hans eller hans levebrød r tapt i dem . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er støpt med gull, betaler hun pengene til mannen sin slik at han kan spise dem og motta glede, styrke og tilstand fra mannen sin . Og den som så at bena hans var barbert, og han hadde inngravert dem, da ville han slå familien sin, og hvis en kvinne så det, ville hun bli skadet av mannen sin . Piggy-hånden er et dystre liv . Og den som dør hånden i et kadaver, han vil oppnå oppvigling . Og den som ser hendene pigmenterte, har oversett ødeleggelsen av det som er i hans hånd . Og den som ser et pigment i hånden med en stram fille, han blir beseiret i krangel og er ute av stand til sin fiende . Og pigmentering er en dekorasjon og glede for kvinner og menn, med mindre de r utover det vanlige . Og depigmentering indikerer skjulende gjerninger og lydighet, skjuler fattigdom fra folks øyne, og kanskje indikerer hykleri og hykleri hvis den er farget i motsetning til muslimer . Og fjærene på hendene og føttene dekorerer huset hans, hans slaver og hans penger på en måte som ikke passer for ham å bruke silke og gull til barna, og for kvinner er det glede, gode klær og glede, fordi det er en av pyntene deres i bryllupet . Og hemoglobinet kan være plassert i hender og føtter, som kvinners handling. Han var veldig redd for pengene sine eller hans følgesvenn, så langt som hemoglobin . Og den som ser at den er farget uten henna, det han hater vil skje med ham . Svertingen av håret indikerer ulykken og korrupsjonen i virksomheten, fordi det sies : Den første som blir svart er Farao ….

…Spranget : Den som ser det som om han har hoppet til en mann, han vil beseire ham og beseire ham, fordi spranget indikerer styrke, og menneskets styrke er ved hans føtter . Hvis han ser ut som om han hoppet fra et sted til et bedre sted enn ham, snur han seg fra en tilstand til en tilstand som er høyere enn ham raskere, og hvis han ser ut som om han hoppet fra jorden til han nådde nær himmelen, så han reiste til han nådde Mekka ….

…Qashab Hvis du drømmer om at du lider av halm, betyr dette at du vil bli ført til dårlig oppførsel på grunn av overdreven bekymring fra en venn eller partner . Denne drømmen forutsier også om din sykdom personlig eller en ulykke . Al- Qashab : ruhet og ømhet i lepper, hender eller føtter forårsaket av kulde ….

…Valnøtt er i en drøm skaffet penger . Hvis du hører ham rasle, er han en krangel og bråk . Og valnøttetreet er en fattig, elendig, elendig mann med sovende penger . Og den som ser at han er på et valnøttetre, han er festet til en stor, fremmed mann, og hvis han stammer ned fra det, er det ingenting mellom ham og hans eier relatert til ham . Hvis han faller fra det og dør, blir han drept foran en enorm mann eller en konge, og hvis treet r i stykker, r den enorme mannen til grunne . Han kan se at han døde da han falt, og hvis han ikke døde, overlevde han, og hvis han ser at hans hender og føtter er brutt på det, så er han på randen til fortapelse, og han oppnår stor lidelse, bortsett fra at han er frelst fra etterpå . Og den som så at han hugget ned et valnøttetre, drepte en utlending, og nøtten var frukten av den, og pengene ville ikke komme ut, med mindre arbeidskraft og utmattelse, fordi nøttene ikke spises før etter at de har brutt . Og fettet kommer ikke ut bortsett fra på en ettermiddag . Hvis han ser at han har plukket nøtter fra en lund, får han penger av en kvinne . Hvis han ble skrelt, sørget han for mat, og hvis han spiste nøtteskallene, ga han tilbake en fattig mann, og hvis kona hans skjelte ut, brente han klærne . Og den som ser at han leker med valnøtter, han r inn i forbudte penger . Valnøtter er representert av rettferdige mennesker, presidenter og brødre, og valnøtter forklares av kroppens helse og reisens lengde, og hvis den som søker er en kvinne, indikerer mutteren lang levetid . Nøtten betegner mannen til det motsatte av bokstavene, mannens nøtt og tillatelsen til vanskelige forhold . Og knuste nøtter er penger uten tretthet ….

…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet på fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser på dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….

…Indikerer i en drøm glemsomhet . En mann sa til Al-Hassan : O Abu Saeed, sover Satan, så han smilte og sa : Hvis han sov, ville vi ha funnet stor lettelse . Å se djevelen i en drøm indikerer en lærd som solgte eller forlot bønn, underslag og tilegner seg synder og synder . Hans visjon indikerer også svik, bedrag, magi, misunnelse og atskillelse mellom ektefellene, i analogi med hans historie med Adam, fred være med ham, og kanskje hans visjon antydet frafall fra religion fordi han var en tjener for Gud den allmektige, så han kom tilbake ved å motsette ham og utvist . Så er det i tolkning som indikerer den vantro kongen, som er utstyrt for soldater og hester, Gud den allmektige sa : (og ta dem med dine hester og føtter ). Hvis en person ser at han har blitt en djevel, blir han skadet i hans øyne, eller har frafalt seg fra sin religion eller levd fremmedgjort og døde i nød og forsynt med avkom og penger, og seiret over sine fiender med bedrag og bedrag, og hvis han var kongen verdig, og han ville befale det gale og forby det som er kjent . Og den som ser som om han drepte djevelen, da planlegger han med list og bedrag, og hvis han er rettferdig og kysk, forakter han saken av den allmektige Gud ….

…Tilstede Hvis du drømte om å se føttene, antyder dette fortvilelse . Du vil bli overvunnet av andres vilje og karakter . Hvis du ser på andres føtter, indikerer dette at du vil beskytte rettighetene dine på en munter, men avgjørende måte, og du vil få et sted for deg selv på veien til det vanlige livet . Hvis du drømmer om at du vasker føttene, indikerer dette at du vil la andre lure deg . Hvis du drømte om at føttene dine skadet deg, viser dette et problem med skammelig karakter, og disse problemene er vanligvis familiekrangler . Hvis du drømmer om at føttene er hovne og røde, vil du gjøre en endring i arbeidet ditt ved å skille deg fra familien din . Dette er en ond drøm, da den vanligvis forutsier en skandale og en spennende hendelse ….

…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, r han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….

…** Revelation Mobile fra Abu Amir ibn Anas fra farens onkler til Ansar sa : ta vare på profeten fred være med ham hvordan folk samler dem og ble fortalt : fokuserte banneret for tilstedeværelse av bønn. Hvis de så tillatelse som hverandre ikke likte, sa han : han husket sin Alguena – betyr Alhbor – Shaboor jødene likte ikke det, og han sa : ( Han er fra jødens kommando. ) Han sa, så han nevnte ham klokken, og han sa (Det er fra de kristnes befaling ) . Så dro Abdullah bin Zayd mens han var interessert i dem, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg så kallet til bønn i hans søvn. Han sa : Så i morgen ba Guds sendebud være med ham, og han fortalte ham, og han sa : O Guds sendebud, jeg er en som sover og våken, da han kom til meg, og han viste meg kallet til bønn. Han sa : Umar ibn al-Khattab hadde sett ham før det, så han holdt det i tjue dager. Så sa han til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, så sa han til ham : ( Hva hindret deg i å fortelle meg ) Han sa : Abed gikk foran meg, bin bin Zaid, du skammet deg, så Guds sendebud, fred og Guds velsignelser være over ham, sa : ( Yabal, stå opp og se hva Abdullah bin Zaid beordrer deg til å gjøre ) Han sa : Da ga Bilal tillatelse . Og på autoritet fra Abd al-Rahman bin Abi Laila sa han : Ledsagerne til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, fortalte oss at Abdullah bin Zaid al-Ansari kom til profeten, må Guds bønner og fred være med ham og sa : Å Guds sendebud, jeg så i en drøm som om en mann reiste seg og mot ham var to grønne mot en veggrygg, så han fikk et øre til å bøye seg og sette seg ned. Kada . Han sa, så hørte Bilal det, så han reiste seg og kalte det andre øret, og han sto ved to og satte seg to føtter ….

…Og den som ser noen av de rettferdige fra de døde, blir levende i sitt land, for den byen vil få sitt folk fruktbarhet, lettelse og rettferdighet fra sine foresatte, og statusen til deres høvding, Al-Hasan Al-Basri, må Gud nåde på ham, er i form som om han bruker ull, og i midten av den er det en kjede og bena er bundet, og den har en pall honning, som står på en søppelfyll Hans hånd var en tanbir som slo ham, mens han var basert på Kaabaen, så jeg fortalte hans visjoner om Ibn Sirin, og han sa : Når det gjelder skjoldet av ull, steg han opp ham, og når det gjelder kåpen hans, er hans styrke i Guds religion og hans honning , hans kjærlighet til Koranen og dens tolkning av mennesker, og som for hans tilbakeholdenhet i hans fromhet. Hans føtter, og når det gjelder å treffe en tanaburah, spre sin visdom blant folket, når det gjelder hans avhengighet av Kaaba, vender han seg til Gud, må han bli herliggjort og opphøyet ….

…Et valnøttre, for han er en blind, knapp og elendig mann, og på samme måte frukten av det, er penger som ikke kommer ut med mindre arbeid og svindel. På samme måte, hvis månens eier er i stand til å oppnå det han ba om, og opprinnelsen til alt som er forbudt og korrupt, hvis han ser at det er på et valnøttetre, så er det knyttet til en enorm blind mann, og hvis han stammer ned fra det, hva som er mellom ham og at mennesket ikke vil bli fullført . Hvis han faller fra den eller dør, blir den drept av en enorm mann eller en konge, og hvis den brytes av den, r den store mannen til grunne, og de omkomne omkommer hvis han så at han døde da han falt, og hvis han ikke døde da han falt, så vil han overleve . På samme måte, hvis han ser at hans hender eller føtter er brutt på det, så er han på randen til fortapelse og oppnår en stor lidelse, men han overlever etter det . På samme måte løper hvert stort tre i løpet av valnøtter, og tilskriver i sin essens som valnøtter til lexis ….

…Den som resiterer Surah Al-Zalzalah, Allah vil riste de vantros føtter ….

…Noen av tolkene sa at han som så at han teller et tall eller teller for ham, og hvis han var en av dem som krevde stillingen til kommandoen hans, ville han få ham og være en prins i henhold til hans antall, for eksempel hvis telleren av ti er befalt over ti, og hvis han teller førti, vil han være en fyrste over førti, og hvis han teller hundre, vil det være en fyrste på hundre i det velkjente. Og hvis han telte to hundre eller tusen, kan det tyde på en garanti eller fremrykk til hærer, og hvis han telte litt, ville emiratet være det som er mellom dem, og hvis han var blant dem som trenger religiøse stillinger, er han prisverdig og standhaftig i sin dom fordi antallet eiere av det bare er for videreføring av vergemålet, selv om han er fra innehaverne av stillingene Diwaniyah indikerer innsamling av penger og det store antallet beregninger og tall når det gjelder setning. Alle mennesker er prisverdige, bortsett fra de som har krav ….