…Og den som ser en død person som har på seg skitne klær eller som om han er syk, så er han ansvarlig for sin religion mellom ham og Gud den allmektige, spesielt uten folket ….

Å bringe mennesker sammen med korrupsjon : Den som ser at han kombinerer en hor, og ikke ser en hor, så er han en delikat mann som tilbyr varer og er vanskelig for ham . Når det gjelder etterligning av en kvinne til en mann : Hvis kvinnen ser at hun har klær og utseende til menn, vil tilstanden hennes bli bedre hvis det ikke overgår skjebnen . Hvis klærne er utenfor skjebnen, endres deres tilstand med frykt og tristhet . Hvis hun så at hun hadde blitt en mann, var hennes godhet med mannen hennes ….

…Når det gjelder hjertet, er det sinnet til en person, hans intellekt, hans sinn og hans religion. Uansett hva han ser i det fra Zayn eller Shin, sa hans tolkning i det og noen av dem at hvis en person ser et hjerte, så er det bra i hans religion og god fornuft, og den som ser at hans hjerte blir kidnappet og går bort fra det er på fire aspekter av alvorlig frykt, galskap, korrupsjon av religion og forekomsten av ulykke. Svart og dekket med et slør, er han tapt fra sannheten og mange synder…

…Og den som ser at det blir tatt bort, er til ære for fjerning ….

…Og den som ser den utvalgte, må Guds bønner og fred være over ham, han vil få lettelse etter nød og betale sin gjeld, og hvis han er fengslet eller bundet, så redder han ham fra fengsel og lenker og er trygg fra sin frykt, og hvis han er i nød og tørke, og det er nåde og godhet på ham, men hvis han er rik, øker han, sa Abu Huraira. Måtte Gud være fornøyd med ham, jeg hørte Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, si : Den som så meg i en drøm, har sett meg virkelig, Djevelen etterligner meg ikke, og det ble sagt at hans syn , fred være med ham, indikerer straffens lykke, og det ble sagt at han ble beseiret og seiret over sine fiender, og hvis han var syk, helbredet Gud den allmektige ….

…Spørsmål : Er det mulig å se sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred? Hadde den som så sendebudet, måtte Guds bønner og fred være over ham, på en hvilken som helst side, sett det som i sannheten? Ja , og kanskje de viktigste eksemplene på god visjon, visjonen om profeten fred være med ham ble ledet av Imam Bukhari og det muslimske ordet fra Hadeeth av Abu Hurayrah sa : Allahs sendebud fred være med ham : ~ fra Rani i en drøm har Rani, djevelen er ikke for meg ~(1). I sin roman, ~ fra Rani i en drøm Vsarani våken eller som om Rani årvåkenhet er ikke til djevelen meg . I den romanen, sa han fred være med ham :~ fra Rani var oppfatning av retten , ~ Ibn Sirin sa : Hvis Rah i hans bilde (2 ). Det faktum at forskere har avviket i betydningen av fred være med ham : fra Rani i en drøm så hun meg … ~ Ibn Albaqlani sa : betyr at hans syn er ikke riktig Bodgat eller ligner den djevelen , og støttes som sier romanen ~ ble den oppfatning av riktig ~ sukk visjon er riktig , og det var Ibn Sirin om kutt av en mann som han så profeten fred være med ham, sa : rad meg at jeg så Hvis han beskrev en egenskap han visste ikke, sa han : Du så ham ikke . Ibn Hajar sa og overføringskjeden hans er autentisk (3). Andre sa : men moderne fenomen betydde at han hadde sett det fanger ikke noe imot å forhindre det . Andre sa : sannsynligvis å si fred være med ham : ~ mistet Rani eller høyre så djevelen er i bildet ~ skal gjøres hvis meningene til de beskrevne kjente ham i hans liv, bak tvisten var en visjonstolkning av Araaa faktum , og det er sant at han ser et faktum, enten det var på hans kjente eller annen kapasitet . Noen forskere sa : blinket Nabih Gud den allmektige at folk ser ham korrigere all oppriktighet og hindre djevelen forestille seg i laget for at ikke liggende på tungen i søvn som et brudd på Gud vane av profetene fred være med dem en mirakel , og som umulig at den djevelen tenkte i sitt bilde i årvåkenhet , hvis signert mistenkt sannhet med løgn og gjorde ikke Aathag hva han brakte frykt for denne oppfatningen Vhamaha Allah fra Satan og Nzgh og Osuste og resitere og Kedah (4), sa Imam Ibn Hajar : det synes for meg at det som menes med Rani i en drøm, hvilken som helst oppskrift, var Felictbhr og visste at han hadde sett åpenbaringens sannhet som er fra Gud, ikke feil som er drømmen, djevelen er ikke for meg (5) ~ Men meningen av ~ til som om Rani i årvåkenhet ~ er underlagt ordene : en av dem : at det som menes med folket i sin tid og betyr at Rah sover og ikke hadde migrert, hjelper ham Gud den Allmektige for migrasjon og så ser apostelen synlig … det andre spørsmålet : han ser th e ratifikasjon av denne visjonen i årvåkenhet i hinsidige ; fordi han ser i etterlivet hele nasjonen fra Rah i verden og ikke har sett . III : han ser i hinsidige visjon av sitt eget i nærhet av det og få Chweath og så ________________________________ (1 ) Fortalt av Bukhari Som i åpningen (12 /383 ) dør så profeten fred være med ham i en drøm , og som muslim i kjernefysisk ( 15/24 ). (2 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/383 ) så profeten fred være med ham i en drøm , og som en muslim i atomvåpenet ( 15/26 ). (3 ) Se : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) og nukleær tidligere referanse – (15/25). (5) Ibn Hajar – Tidligere referanse – (12/389). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

Og den som ser at han ga dem til noen, det indikerer at han har satt inn pengene sine ….

…Og den som ser at han har gitt en ku til en konge, så søker han et folk til sin autoritet. Hvis gaven blir akseptert, er forfølgelsen hans akseptabel, og hvis den ikke blir akseptert, ellers ….

…En visjon av Umm Habibah om at sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, vil gifte seg med henne . Måtte Gud være fornøyd med henne på myndighet av Umm Habibah, sa hun : Jeg ser i søvn som om han kom for å si til meg, troende mor, så jeg ble forferdet og fortalte henne at Guds sendebud måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, ville gifte seg med meg. Hun sa : Så hva er det nå som min iddah er avsluttet, og jeg følte ingenting annet enn Negusens sendebud i Babi og ba om tillatelse. var basert på klærne hans og maling inn i Ali sa : Kongen forteller deg at Allahs sendebud, fred være med ham, skrev til meg at jeg sa Ozojk : unngå Guds fine og sa : du sier kongen og hele ordningen ekteskapet ditt ….

Hvis han ser det som om han har plukket opp fruktene av paradiset og matet dem til noen andre, vil han være til nytte for andre med kunnskap som han kan jobbe med og dra nytte av, og verken han eller han bruker den ….

…Det er sjelden at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Den som så meg, har sett meg virkelig, fortell meg hvem som er akseptabelt. Fortellingen er at en hersker så profeten, må bønner og bønner være over ham i en drøm mens han var naken, sa han, så jeg dekket ham med et teppe som var mitt. Da jeg kom til noen av uttrykkene, fortalte jeg ham synet, og han sa: Du dømmer uten sannheten er fordi Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, er sann, og hans syn er sannhet, og din dekning av det er dekning av sannheten. Han sa, og han hørte denne visjonen og dens uttrykk, dommeren for dommerne i byen, så han fjernet ham fra kjennelsen ….

Forlatt Hvis en jente drømmer om at hun forlot huset sitt eller kjæresten, betyr det at hun vil møte problemer i kjærlighet mens respekten for kjæresten hennes vil avta med bekjente og venner ….

…Og den som ser at lyset stiger opp fra profetens grav, må Guds bønner og fred være over ham, det er en prakt i hans religion og seg selv, og den som ser at det er mellom graven og prekestolen, det indikerer at han er fra paradisets folk fordi han sa, fred være med ham : Det som er mellom graven min og talerstolen min er en hage fra paradisets hager ….

…Profetens koner, må Guds bønner og fred være over ham, deres syn i en drøm indikerer mødre, og indikerer godhet, velsignelse og døtre. Kanskje deres visjon indikerer motsetning, og til høyre på grunn av å vise eller skjule en hemmelighet . Hvis en kvinne så Aisha, må Gud være fornøyd med henne, i en drøm, ville hun oppnå høy status, god berømmelse og gunst hos fedre og ektemenn . Hvis hun ser Hafsa, må Gud være fornøyd med henne, indikerer hennes syn svik . Hvis hun ser Khadija, må Gud være fornøyd med henne, indikerer hun lykke og rettferdige avkom . Visjonen til Fatima, må Gud være fornøyd med henne, datteren til Guds sendebud, indikerer tapet av ektemenn, fedre og mødre . Når det gjelder visjonen til Al-Hassan og Al-Hussein, må Gud være fornøyd med dem, det er et tegn på oppvigling og oppnåelse av vitnesbyrd, og kan indikere reise og innvandring, og at seeren dør en martyr . Og den som blant mennene ser noen av kvinnens profeter, må Gud velsigne ham og gi ham fred og var sølibat, han skal gifte seg med en rettferdig kvinne . På samme måte, hvis kvinnen ser en av dem, indikerer hennes syn Baal Saleh, som er tilstrekkelig for henne ….

…En mann kom til Ibn Sirin, må den allmektige Gud forbarme seg over ham, og han sa: Jeg så i søvn som om jeg gravde profetens bein, må Guds bønner og fred være over ham. Han sa: Du gjenoppliver Sunnah av Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred. Dette er det siste av det vi har nevnt i boken “Advarsel om forståelse” med tolkning av drømmer. Lovet være Gud først og fremst innad og utad. Vår herre Muhammad, hans familie og følgesvenner, og fred være med Gud…

…Og den som så at han gravde ut graven til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, han ville fornye det han studerte av sine edle sunnahs og få godt for folk på hendene, og hvis han nådde det hederlige liket da han er ikke Mahmud, og hvis han bryter noen av organene sine, begår han en kjetteri og misvisende veiledning ….

…Profetens koner, må Gud velsigne ham og gi ham fred, deres visjon i en drøm indikerer mødre, så vel som godhet, velsignelser og barn, hvorav de fleste er døtre . Kanskje indikerte deres visjon Al-Anad og Al-Right på grunn av å vise eller skjule en hemmelighet og baktalelse . Hvis kvinnen så Aisha, må Gud være fornøyd med henne i en drøm, oppnådde hun høy status, god berømmelse og gunst hos fedre og ektemenn, og hvis Hafsa så, måtte Gud være fornøyd med henne, visjonen hennes viste svik, og hvis hun så Khadija, må Gud være fornøyd med henne, hun indikerte lykke og rettferdige avkom, og Fatimas visjon indikerer datteren til sendebudens Gud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, er tapet av ektemenn og fedre og mødre. Når det gjelder å se Hassan og Hussein, må Gud være fornøyd med dem, det er et tegn på oppvigling og oppnåelse av vitnesbyrd, og det kan indikere mangfoldet av ektemenn og barn, reiser og innvandring, og at seeren dør martyr . Og den som ser en av mennene fra profetens hustruer, må Guds bønner og fred være over ham, og han er singel, han vil gifte seg med en rettferdig kvinne . Hvis kvinnen ser noen av dem, indikerer hennes syn Baal Saleh, som er tilstrekkelig for henne ….

…Al-Kirmani sa: “Den som så profeten fornøyd med en skjerm som viser herlighet, verdighet og seier, og hvis han så ham et sint, rynkende ansikt, indikerer nød og sykdom, og han kan oppleve det som en lettelse, og hvis han så det han hørte eller tok noe fra en profet, han ville ha en del av denne profetens kunnskap og være lykkelig ….

…Og den som så at han ga noe av det til noen, så indikerer han innrømmelsene på det stedet det året, og andre indikerer en livsoppfordring ….

…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….

…Og den som ser at han ga vann til andres hus, det indikerer å samle inn penger for andres skyld, og han fikk ikke ut av det ( fordel og ikke noe godt bortsett fra det han spiste, og pengene hans er i deling av andre , og det ble sagt at vannet som spør folk om hva han trekker etter, er en mann med rettferdighet og ren ….

…Den som ser at han roser den allmektige Gud i en drøm, er en troende . Og hvis han sier: Ære være Gud, og han er overveldet, fengslet, syk eller redd, vil Gud gi ham lettelse der den ikke telles . Hvis han glemmer å rose, blir han fengslet, ellers blir han nød . Og den som i en drøm ber om en obligatorisk bønn, så roser, roser eller takbeer, dette er bevis på å oppfylle gjelden, oppfylle forpliktelsen, oppfylle løftet og pakten og oppfylle vilkåret ….

…På autoritet fra Abu Ayyub – må Gud være fornøyd med ham – på autoritet fra profeten, må Guds bønner og fred være over ham, som sa : “ Jeg så i en drøm en svart kvinne etterfulgt av et sau, o Abu Bakr , kryss den . ” Abu Bakr sa : Å Guds sendebud, araberne følger deg, så vil ikke-araberne følge dem til de blir overveldet. Så profeten, fred og velsignelser være med ham, sa : ( Slik krysset kongen dem med magi )….

…Og den som ser at han har gitt ham en skjorte, det er godt budskap ….

Hvis han mater en vantro, styrker han fienden, og tolkningen av de fattige blir prøvd

Og den som ser ut som om han mater en fattig person, han vil kvitte seg med bekymringene og være trygg hvis han er redd

…Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa: O Guds sendebud, i kveld så jeg min sjel og mitt sinn samlet i menneskets bilde, så han kom til meg og drakk vin med meg som vi pleide å gjøre i Jahiliyyah, så han sa, fred være med ham : Sinnet tolkes ved å dele verden, og sjelen tolkes ved å dele etterlivet ….

…Hvis han så en muslim som om han skulle bli velsignet igjen, ville han være trygg mot skadedyrene ….

…Påstand om språket er en ed til alt . Plagene til en person fra sin kone i en drøm indikerer bekymring og nød, og hva som forplikter fedre og mødre til å banne, og det er mer sannsynlig at det er under ed i den allmektige Gud ….

…Eden så at ansiktet hans var svart og klærne hans var skitne, og hans visjoner tydet på at han lyver for Gud . Hvis han ser ansiktet hans som støvete svart, indikerer hans visjoner at han er død ….