…Og den som ser at han søker tvetting og ikke finner vann, saken han ber om er vanskelig for ham, men det håpes på ham fra Guds nåde å legge til rette for det ….

…En vannbrønn i en drøm, en lattermild og oppreist kvinne . Hvis en kvinne ser en brønn, er han en mann med god oppførsel . Og brønnen er penger eller vitenskap, eller en stor mann eller et fengsel, eller begrensning eller bedrag . Og den som ser at han gravde en brønn og hadde vann i den, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi boring er bedragersk, og hvis det ikke er vann i den, har kvinnen ingen penger, og hvis han ser at han drakk av vannet hennes, så treffer han penger fra bedrag . Og hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene og de ankomne trekker fra med tauet og bøtta, så er det en kvinne, eller en kvinnes mann eller hennes verdier, og folk drar nytte av ham i levebrødet deres, og han har en god minne i det . Hvis han så at vannet rant over fra den brønnen, kom han ut av det, og da var de triste og gråt på det stedet . Og hvis han ser at han graver en brønn for å vanne en frukthage, så tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over til vannet kommer inn i husene, vil det være en katastrofe for ham, hvis det treffer penger, og hvis han går ut av huset, rømmer han fra dem og går like mye fra pengene sine som han forlot hus . Hvis han ser at han har falt i en brønn med vann, handler han med en tyrannisk mann som er urettferdig, og han vil bli plaget av sin plan og urettferdighet, og hans forhold vil være vanskelig for ham . Hvis vannet er klart, jobber han for en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Sitter han i en brønn, blir han behandlet som en utspekulert mann, og han blir reddet fra plottet sitt . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, så reiser han . Og brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted, og det er ferskvann i den, så er det menneskets verden, og i den vil han bli velsignet, levd, langlivet så mye som vann , og hvis det ikke er vann i det, har livet hans gått tom . Brønnens sammenbrudd er kvinnens død . Hvis han ser at føttene henger i brønnen, planlegger han med hele eller deler av pengene sine . Hvis han går ned i en brønn og når halvparten av den, så kaller han den, så reiser han . Hvis han hører kallet til bønn midt i brønnen, er han isolert, selv om han er hersker, og han taper selv om han er handelsmann . Og det ble sagt : Den som ser en brønn i sitt hjem eller sitt land, han vil få overflod i sitt levebrød, lette etter vanskeligheter og ha nytte av det det ikke telles med, for han har sett at han falt i en brønn som hans rang og foran ham faller . Kanskje indikerer brønnen faren og gutten, den høflige og graven, svik og oppfyllelse av behovene, reisen og etterspørselen, knappheten og rausheten . Og hver brønn har en tolkning : husets brønn er et tegn på eieren av huset eller hans butikk, hans kone eller tjener, eller hans penger, død eller liv . Den ødelagte brønnen vil forstyrre reise og bevegelse . Og brønnen i gatene indikerer moskeen eller badet, og kanskje brønnen indikerer den utro kvinnen som alle kommer til . Og den varme brønnen er et tegn på vakt . Og brønnen på veien er en indikasjon på vulva etter nød . Og vannhjulbrønnen er en indikasjon på verden der noen mennesker er lykkelige, og andre er fattige, og kanskje indikerer det hjem til kunnskap og skoler for studenter . Og hvis en person så Zamzams brønn i et kjørefelt eller et kjent land, ville han bringe til det stedet en mann som ville være til nytte for folket med sin bønn eller gunst . Kanskje dette indikerte seieren til folket i landet over sine fiender og overflod av deres velsignelse, og kanskje falt det gunstige regnet på dem når de trengte det . Hvis han så at han sto på en brønn og hentet fra rent, godt vann, hvis han var en lærd, fikk han like mye fra ham som han tegnet, hvis han var fattig, tjente han penger, og hvis han var singel, giftet han seg og hvis hans kone er gravid, tar hun med seg et barn, spesielt hvis han trekker en bøtte, ellers er det en grunn for at han kan dispensere med Om mennesker og sørge for dem . Og hvis han ønsket et behov, oppfylte han sine behov, og hvis han håpet å reise, ville han reise, og han ville ha oppnådd store fordeler i reisen . Hvis han ba om en forespørsel som skjedde med ham, og hvis han håpet på et håp, skjønte han det, og hvis brønnen var nær bestikkelsen, var han en sjenerøs mann, og hvis han ble drysset langt unna, var han en gjerrig mann, så indikerte vannet i brønnen polyteisme og vantro på Gud den allmektige . Brønnen kan indikere tvil om religion, fordi den er det motsatte av Bir Rib . Og den som ser at han ser i en brønn, så tenker han og ser på en kvinne . Den som ser at brønnen hans er brettet, og hans kone er syk eller er i fødselsperioden, hun skal bli frelst og bli fritatt for sykdommen ….

…Og den som ser at han utfører vask med overskyet vann og lignende, da er han nød, men han håper på lettelse ….

…Og den som ser at han gjør vask med varmt vann, det er ikke noe godt i ham ….

…Og den som ser høy på vannet, så er uttrykket for det vannet, enten det er et hav med kongen eller en elv, hans syn som det tidligere ble nevnt eller annet enn det vi nevnte i kapittel åtte, så tolkningen av det er at den som tilskrives ham at vannet som er på stråets overflate, er et svikefullt utseende som strider mot hans indre når han løper blant mennesker. Det er som om du var vann under halm, og kanskje den som samlet det fra vannoverflaten ville få penger til å tilskrives det, og i setningen er det ikke noe ros og hat i det hele tatt ….

…Noen av tolkene sa at visjonen om å vaske med rent vann til den avdøde indikerer at den avdøde er fattig, men han reformerer sin religion ….

…Og den som ser at taket på huset hans drypper av vann, da vil han gråte for døde eller syke ….

…Abu Saeed, predikanten, sa: ~Den som ser at han drikker kaldt vann, så er det for ham å treffe tillatte penger .~…

…Og det ble sagt at den som så at han til og med håret hodet eller skjegget med vann og det strømmet, og hvis det ikke var obligatorisk å gjøre det, ville han se noen andre eller noen andre, han ville se det ….

Og den som ser ut som om han mater en fattig person, han vil kvitte seg med bekymringene og være trygg hvis han er redd

Og den som ser at han ga dem til noen, det indikerer at han har satt inn pengene sine ….

…Og den som så at han ga noe av det til noen, så indikerer han innrømmelsene på det stedet det året, og andre indikerer en livsoppfordring ….

…Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa: O Guds sendebud, i kveld så jeg min sjel og mitt sinn samlet i menneskets bilde, så han kom til meg og drakk vin med meg som vi pleide å gjøre i Jahiliyyah, så han sa, fred være med ham : Sinnet tolkes ved å dele verden, og sjelen tolkes ved å dele etterlivet ….

…På autoritet fra Abu Ayyub – må Gud være fornøyd med ham – på autoritet fra profeten, må Guds bønner og fred være over ham, som sa : “ Jeg så i en drøm en svart kvinne etterfulgt av et sau, o Abu Bakr , kryss den . ” Abu Bakr sa : Å Guds sendebud, araberne følger deg, så vil ikke-araberne følge dem til de blir overveldet. Så profeten, fred og velsignelser være med ham, sa : ( Slik krysset kongen dem med magi )….

…Den som så dem i søvn med gode egenskaper, det var et bevis på hans gode tro på dem og hans tilhengere av deres Sunnah . Kanskje indikerte deres visjon bevegelser fra soldater og sending av oppdrag . Kanskje indikerte det spredning av kunnskap, forutsatt det gode og forbød det onde . Deres visjon indikerer også kjennskap, kjærlighet, broderskap, hjelp og sikkerhet mot fiendskap og misunnelse, og fjerning av fordommer, fordi de var, Gud fornøyd med dem, for det . Hvis visjonæren er fattig, blir han rik fordi de er, må Gud være fornøyd med dem, erobre statene . Og hvis søkeren er rik, vil han velge det hinsidige på verden og bruke sitt liv og penger på glede for den allmektige Gud . Og deres visjon, må Gud være fornøyd med dem, indikerer hederlige bygninger som moskeer og renheten i slekt, stammer og klaner . At de vender seg bort fra seeren eller fornærmer ham i en drøm, indikerer at de faller i trær blant dem og foretrekker noen av dem fremfor andre, og deres hat mot ham, og deres syn indikerer omvendelse og å gi opp alt annet enn Gud den allmektige . Deres syn, må Gud være fornøyd med dem, indikerer godhet og velsignelse i henhold til deres hjem og deres velkjente verdier i deres vei og vei . Kanskje det å se hver av dem antydet hva som ble åpenbart for ham og hva som var i hans dager med oppvigelse eller rettferdighet . Og den som ser at han er overfylt av ledsagerne til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, han er en av dem som søker integritet i religionen . Og den som ser en av ledsagerne, la ham tolke for ham utledningen, som Saad og Saeed, da vil han være lykkelig . Kanskje han hadde en del av sin biografi og handlinger . Og den som ser noen av dem i live, eller at alle av dem er i live, hans visjoner indikerer religionens styrke, og indikerer at den visjonære oppnår ære og ære og er suveren . Hvis han ser ut som om han har blitt en av dem, vil han oppleve motgang og da blir neglen myk . Og hvis han ser dem gjentatte ganger i søvne, er hans levebrød smalt . Når det gjelder Ansar og deres barn og barnebarn, er det omvendelse og tilgivelse å se dem i en drøm . Å se innvandrere indikerer god sikkerhet og tillit til den allmektige Gud, avgang fra denne verden og askese i den, og ærlighet i tale og handling ….

…Den som ser at han roser den allmektige Gud i en drøm, er en troende . Og hvis han sier: Ære være Gud, og han er overveldet, fengslet, syk eller redd, vil Gud gi ham lettelse der den ikke telles . Hvis han glemmer å rose, blir han fengslet, ellers blir han nød . Og den som i en drøm ber om en obligatorisk bønn, så roser, roser eller takbeer, dette er bevis på å oppfylle gjelden, oppfylle forpliktelsen, oppfylle løftet og pakten og oppfylle vilkåret ….

…Profetens koner, må Gud velsigne ham og gi ham fred, deres visjon i en drøm indikerer mødre, så vel som godhet, velsignelser og barn, hvorav de fleste er døtre . Kanskje indikerte deres visjon Al-Anad og Al-Right på grunn av å vise eller skjule en hemmelighet og baktalelse . Hvis kvinnen så Aisha, må Gud være fornøyd med henne i en drøm, oppnådde hun høy status, god berømmelse og gunst hos fedre og ektemenn, og hvis Hafsa så, måtte Gud være fornøyd med henne, visjonen hennes viste svik, og hvis hun så Khadija, må Gud være fornøyd med henne, hun indikerte lykke og rettferdige avkom, og Fatimas visjon indikerer datteren til sendebudens Gud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, er tapet av ektemenn og fedre og mødre. Når det gjelder å se Hassan og Hussein, må Gud være fornøyd med dem, det er et tegn på oppvigling og oppnåelse av vitnesbyrd, og det kan indikere mangfoldet av ektemenn og barn, reiser og innvandring, og at seeren dør martyr . Og den som ser en av mennene fra profetens hustruer, må Guds bønner og fred være over ham, og han er singel, han vil gifte seg med en rettferdig kvinne . Hvis kvinnen ser noen av dem, indikerer hennes syn Baal Saleh, som er tilstrekkelig for henne ….

…Og den som ser at han har gitt ham en skjorte, det er godt budskap ….

…En mann kom til Ibn Sirin, må den allmektige Gud forbarme seg over ham, og han sa: Jeg så i søvn som om jeg gravde profetens bein, må Guds bønner og fred være over ham. Han sa: Du gjenoppliver Sunnah av Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred. Dette er det siste av det vi har nevnt i boken “Advarsel om forståelse” med tolkning av drømmer. Lovet være Gud først og fremst innad og utad. Vår herre Muhammad, hans familie og følgesvenner, og fred være med Gud…

…Og den som ser at lyset stiger opp fra profetens grav, må Guds bønner og fred være over ham, det er en prakt i hans religion og seg selv, og den som ser at det er mellom graven og prekestolen, det indikerer at han er fra paradisets folk fordi han sa, fred være med ham : Det som er mellom graven min og talerstolen min er en hage fra paradisets hager ….

Forlatt Hvis en jente drømmer om at hun forlot huset sitt eller kjæresten, betyr det at hun vil møte problemer i kjærlighet mens respekten for kjæresten hennes vil avta med bekjente og venner ….

…Det er sjelden at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Den som så meg, har sett meg virkelig, fortell meg hvem som er akseptabelt. Fortellingen er at en hersker så profeten, må bønner og bønner være over ham i en drøm mens han var naken, sa han, så jeg dekket ham med et teppe som var mitt. Da jeg kom til noen av uttrykkene, fortalte jeg ham synet, og han sa: Du dømmer uten sannheten er fordi Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, er sann, og hans syn er sannhet, og din dekning av det er dekning av sannheten. Han sa, og han hørte denne visjonen og dens uttrykk, dommeren for dommerne i byen, så han fjernet ham fra kjennelsen ….

…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….

…En visjon av Umm Habibah om at sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, vil gifte seg med henne . Måtte Gud være fornøyd med henne på myndighet av Umm Habibah, sa hun : Jeg ser i søvn som om han kom for å si til meg, troende mor, så jeg ble forferdet og fortalte henne at Guds sendebud måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, ville gifte seg med meg. Hun sa : Så hva er det nå som min iddah er avsluttet, og jeg følte ingenting annet enn Negusens sendebud i Babi og ba om tillatelse. var basert på klærne hans og maling inn i Ali sa : Kongen forteller deg at Allahs sendebud, fred være med ham, skrev til meg at jeg sa Ozojk : unngå Guds fine og sa : du sier kongen og hele ordningen ekteskapet ditt ….

Hvis han ser det som om han har plukket opp fruktene av paradiset og matet dem til noen andre, vil han være til nytte for andre med kunnskap som han kan jobbe med og dra nytte av, og verken han eller han bruker den ….

…Og den som ser at han har gitt en ku til en konge, så søker han et folk til sin autoritet. Hvis gaven blir akseptert, er forfølgelsen hans akseptabel, og hvis den ikke blir akseptert, ellers ….

…Hvis han så en muslim som om han skulle bli velsignet igjen, ville han være trygg mot skadedyrene ….

…Påstand om språket er en ed til alt . Plagene til en person fra sin kone i en drøm indikerer bekymring og nød, og hva som forplikter fedre og mødre til å banne, og det er mer sannsynlig at det er under ed i den allmektige Gud ….

…Al-Kirmani sa: “Den som så profeten fornøyd med en skjerm som viser herlighet, verdighet og seier, og hvis han så ham et sint, rynkende ansikt, indikerer nød og sykdom, og han kan oppleve det som en lettelse, og hvis han så det han hørte eller tok noe fra en profet, han ville ha en del av denne profetens kunnskap og være lykkelig ….

Hvis han mater en vantro, styrker han fienden, og tolkningen av de fattige blir prøvd