…Hva er ditt budskap til de som er interessert i å se de døde , og til de som er redde av å se denne typen , eller å overdrive saken bemerkelsesverdig? 1 – Du er nå fra de levende, og du er på arbeidsplassen. I dag er arbeid, ingen regning, i morgen er regn, og ikke noe arbeid, så hva vil du gjøre i dag? Hva vil du gjøre i morgen ? 2- Du bør vise rettferdighet og vennlighet mot foreldrene i deres liv . Og ikke vent til hvis de dør, eller en av dem dør – etter Omar Mubarak, hvis Gud vil – begynner du å angre og håpe at du vil se dem i visjoner, og utføre deres instruksjoner, som kan være pipedrømmer og lang tenkning. og anger over deres død . 3 – Hvis du har to foreldre eller en av dem, og de er veldig gamle, sett deg sammen med dem og glem ensomheten og husk ordene fra sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred : ~ Til tross for en nese til tross for en nese en nese til tross for en nese – han sa det tre ganger – de sa hvem, o Guds sendebud? Han vil komme inn i himmelen . Betydningen er at han er rettferdig med dem, og i romanen ~ On the Greatness ~, som betyr når de tuller og svekker bevegelsen og trenger styrken til en sønn eller datter . 4- Har du skrevet testamentet ditt? Leseren kan være ung i alderen og si hva som er grunnen? Jeg sier : Døden kjenner ikke ung eller gammel, og vår edle sendebud, som den kom fra Ibn Umar – må Gud være fornøyd med ham – sa : “ Hva er retten til en muslim som har noe å anbefale å tilbringe to netter uten hans testament er skrevet med ham ” Det er ingen tvil om at gjennomføringen av den avdødes testament er nødvendig med mindre han befalte et Muharram for eksempel Eller et livmorsbrudd , akkurat som å skrive et testament forhindrer også uenighet mellom arvingene, og Gud vet best ….

…Utviser det å frykte å lese Surat Al-An’am? Et spørsmål som har spredt seg blant mennesker er en visjon, med legitimiteten til å lese Surat Al-An’am for å utvise panikk, slik det skjedde under Irak-krigen, og det dukket opp i disse dager i lys av disse hendelsene, så hva synes du om saken? Det er ikke tillatt å innføre tilbedelse og gå inn i den gjennom visjoner, som en som introduserer beslutningen om Laylat al-Qadr, eller går inn i noen usynlige forhold. Som noen som snakket om Mahdis fødsel gjennom å se forbindelsen hans, er dette min oppfatning av problemet, og jeg har snakket om det gjentatte ganger på nettstedet eller programmet, å lese Koranen er tilbedelse, og tildele lesingen av dette surah til slike omstendigheter er en tildeling uten bevis. Fordi det ikke er noe bevis annet enn det som ble rapportert fra det ufeilbarlige, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg er forsiktig med de som sprer slike meldinger eller ringer for å jobbe med dem blant mennesker, og på samme måte er dette tilfelle for de som ring for å lese Surah Al-Zalzala for å avverge jordskjelv i noen land, og Gud vet best ….

…Og den som ser en forsker i nærheten av ham, eller sitter eller snakker til ham med ord som hjelper ham å lytte, det vil være bra og gunstig ….

…Er det å foretrekke å uttrykke visjoner eller la dem gå i oppfyllelse med tiden? For det første må det være kjent her at det ikke er sant at alle visjoner blir oppfylt, selv om den visjonære er en troende, kan den troendes visjon ikke oppfylles direkte, den kan bli forsinket, og den kan ikke oppfylles i det hele tatt. På samme måte kan den troendes visjon lyve. Måtte Gud være fornøyd med ham på Abu Hurairah, på profetens autoritet , må Guds bønner og fred være over ham, sa han : [ Når tiden nærmer seg, vil muslimens visjon knapt lyve, og muslimens visjon er mer sannferdig for deg, og muslimens visjon er en del av de førtifem delene av profetet ] Avtalt og ordlyden for en muslim . Og den som ser det som behager ham, det er bedre for ham å presentere det for den som krysser det for ham . Når det gjelder den som ser noe som skremmer ham eller sørger ham, skal han ikke fortelle det til noen, og han må gjøre de forholdsregler som er nevnt . Noen mennesker kan si hvorfor vi ikke tillater visjoner eller drømmer å bli ivaretatt av tid eller tid, noe som er et synspunkt som respekteres, og jeg sier alltid : Min mening er feil som kan være riktig, og andre er korrekte og kan være feil, men disse menneskene skal ikke skylde på dem som leter etter uttrykk for sine visjoner eller til og med drømmene sine. Det kan være en god nyhet, eller en advarsel til eieren, og Imam Ahmad, må Gud nåde ham, sa : Visjonen gleder den troende og bedrar ham ikke . Og den visjonære kan ha nytte av det han ser i søvne. Imam Al-Dhahabi sa i Al- Sirah [1/81] i visjonen til Abd al-Rahman bin Auf, må Gud være fornøyd med ham, at han vil gå inn i paradiset de elsket, selv om han er et av folket i paradiset , og en av de ti misjonærene, sa han : Overføringskjeden er god . Han og andre er en drøm, og drømmen har en tolkning, og Ibn Auf, må Gud være fornøyd med ham, hatt nytte av det han så og det han nådde, til han ga veldedighet med store penger som ble frigitt for ham – og ros være for Gud – hans føtter, og han ble en av arvingene til paradiset, og det er ingen skade . Gud vet ,,…

…Noen uttrykkere sa at jeg elsker å komme inn i byer og hater å forlate dem fordi jeg har prøvd dette gjentatte ganger ….

…Ble det bestemt for noen som ønsket å se en god visjon å gjøre noen oppførsel før de sovnet, for eksempel, eller å ta med noen wirds? Det har allerede blitt nevnt at noen av de syke har gjort en slik feil , fordi det er når han selv er en bestemt person , for eksempel , og hans tilstand forverres av ordene til de som øker sykdom med sine beskrivelser til ham, slik som deres ordtak : Ma’oun , med en sjel . . . Osv , for denne situasjonen kan presse sin eier før han begynner å spørre en gudinne for å se en drøm der han vet hva tilstanden hans er , og han kan tenke på den som forårsaket ham i denne situasjonen , eller fra hekser , eller fra en pubescent , og han ser i søvn , og ofte ser han det som pipedrømmer – og tilfelle er dette – men vi kan ha en person som ikke lider av noe patologisk symptom , så uttrykksforskerne nevnte i en sak som han har moral, inkludert : å være sannferdig i tale og aksent , å sove i et lys , på høyre side , og å resitere en sura når du sover : (Og solen klargjør det ) (1) og Sura ( og natt hvis det er uskarpt (1), Surat : fiken , oppriktighet og Almaoztin , dette med hensyn til Koranen , jeg fant ikke bevis for denne tildelingen av dette gjerdet , og beordret en annen oppfordring til denne bønnen : ( O Allah, jeg søker tilflukt hos deg fra dårlige drømmer Og jeg søker tilflukt for deg fra djevelens manipulasjon i å våkne og sove , Gud , Jeg søker deg en visjon om godt, oppriktig, nyttig og uforglemmelig . Å Gud , vis meg hva jeg elsker i drømmen min. ‘1’. Det er ingen tvil om at den rene bønnen til en person er i nærheten av å bli besvart , spesielt hvis han gjør ting som gjør at samtalen blir besvart, inkludert : å være deilig i mat, ikke drikke eller spise noe annet enn godt , insistere på Gud i bønn , og å be ham med hundre resepter, er dette passende for ham å svare på – spesielt – Hvis det var en lang reise med behov for overdrivelse i klær og form , og jeg fant ikke noe fra Sunnah for å støtte denne bønnen som Ibn Hajar ga under erobringen , så er det ikke annet enn en bønn , og en person kaller Gud med hva . Gud åpner det opp, kanskje hva Ibn Hajar får fra denne døren ….

…Og den som ser en død person, bærer noe tungt, det vil si ved å bære det, da vil han få synder og tunge hæler, og det er ikke noe godt i ham som ser at de døde red på hesten sin eller kledde seg med sverdet eller kledde på seg , og alt dette kan være tap, villfarelse eller undertrykkelse ….

…Den som ser at han er på en hoppe som håner med ham, så begår han en synd eller en redsel, rammer ham like hardt som hestens vanskeligheter, og tolkningen av perserne på den tiden kan være hans innfall, det sies det slik -og så red hans innfall og ekskluderte ham . Og hvis hoppa var gammel, ville saken bli verre og større, og det er ikke noe bra å ri, bortsett fra dyrenes sted, og det er ikke noe godt med det på en vegg eller et tak eller en silo, bortsett fra å se etter hoppa en vinge som han flyr med mellom himmel og jord, for dette er en ære i denne verden og religion med en reise . Balak er kjent, og faren deres er rikdom og styrke i reisen, og blond indikerer tristhet, og i et annet aspekt at blond er en seier fordi englenes hester var blonde . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg var på en hest hvis føtter var av jern . Sa han og ventet død . Det ble fortalt at Ali bin Isa al-Wazir, før han ble kronprinsen, så ut som om han var i skyggen av solen om vinteren og kjørte på en hoppe med gode klær, og tennene hans var spredt, så han tok hensyn å få panikk, så han fortalte om visjonene sine til noen av uttrykkene, så han sa : Når det gjelder hoppa er en prins og en stat, og den gode kjolen er en tilstand og orden. Og da han var i skyggen av solen, nådde han kongens tjeneste eller hans slør og levde i sin inneslutning, og når det gjaldt spredte tenner, var hans liv langt . Og det ble sagt at den som ser en hest som døde i huset hans eller hans hånd, det er ødeleggelsen av den som drømmer . Og den som rir på en hoppe som lokker en myr med alle sine instrumenter, mens han har på seg hoppens klær, vil han få autoritet, ære, god ros, god livsstil og sikkerhet fra fiendene ….

Hoppe Hvis du drømmer om å se en hoppe beite, forutsier dette suksess i arbeidet ditt og gode forhold til vennene dine . Hvis beitet er tørt, er dette en forkynner av fattigdom, men vennene dine vil være snille og lojale mot deg. For en jente betyr denne drømmen et lykkelig ekteskap som vil gi vakre barn ….

…Og den som ser at han kjører på en hoppe mens han løper til han svetter og svetter, da tolkes han ved å forplikte seg, og den som ser en hoppe på langt hold, den skal tolkes med forsinkelse ….

…Og den som så at han falt i en brønn og ikke kunne finne noen som kunne løfte den, det er hans grav ….

…Teller det å se noen som har sovet veldig kort tid, for eksempel en person som sover en kort søvn om dagen, eller legger hånden på pulten, under arbeid, for eksempel, og deretter sovner for en veldig kort lur , og noen kan til og med slappe av ved trafikklysene og lukke øynene og se dette øyeblikket som en søvn eller en visjon, er disse visjonene pålitelige, og uttrykker de ….. ? Dette er et spørsmål som ofte stilles av de som er interessert i denne kunsten, og mitt svar på det er at visjoner i slike tilfeller er pålitelige og uttrykksfulle, og de kan til og med være sannere enn visjonene som sees med en lang, uttrukket søvn . Så du finner forskere som er interessert i denne kunsten, foretrekker visjoner om hekseri eller lur; Det er en middags søvn, i motsetning til andre . Noen har utledes sine ord med hadith av Abu Sa`id [den mest sannferdige av åpenbaringen av trollmenn ], som ble gitt av Ahmad med en marfoo ‘og autentisert av Ibn Hibban . I Al-Fath kalte Ibn Hajar kapittelet om nattesynet, og han sa og forklarte det : Det vil si at en persons syn om natten, gjør hans visjoner om dagen lik eller forskjellig, og er det forskjeller mellom tidene for hver ? Det ble nevnt at Nasr bin Yaqoub al-Dinouri sa : Tolkningen av visjonen ved begynnelsen av natten bremser tolkningen, og fra andre halvdel øker den med de varierende delene av natten, og at den raskeste tolkningen av visjonene om magi, spesielt når daggry bryter . På autoritet fra Jaafar al-Sadiq : At den raskeste tolkningen av visjonen om siestaen er . Og hvis alt dette er i stedet for dagens syn fremfor nattens syn, så finner vi noen som sier at det er like mellom dem, og at det ikke er noen forskjell mellom dem, og fra det som kom fra det som ble fortalt om dette er det som kom i Sahih al-Bukhari, på autoritet fra Ibn Sirin som sa : Visjonen om dagen er som nattens syn . Al-Qayrawani sa og forklarte henne : Det vil si at det ikke er noen forskjell i avgjørelsen av uttrykket mellom natt- og dagvisjoner, så vel som visjonen til kvinner og menn….

…Og den som ser en ukjent hoppe komme inn i et hus eller et land hvis eier ikke kjenner sin eier, og hvis eier ikke kjenner det, skal det tolke med ankomsten av en hederlig mann, og hvis han kjenner stedet, er den mannen kommet til ham ….

…Og den som ser at han har kjøpt en hoppe uten skyld og kjører på den, det indikerer at han er ekteskap med en kvinne med lav opprinnelse ….

…Og den som ser at han har kjøpt en hoppe eller penger i den mens han snur dirhamene i hånden, han vil bli truffet av noe bedre enn ord, og den som ser at han har solgt hoppen sin, han skal tolkes ved at han forlater sin arbeid eller hva som helst i det etter eget valg ….

…Og den som ser en blind eller synshemmet hoppe, tolkes ved å snu sine forhold og deprimere levebrødet ….

…Og den som ser en hoppe som bestrider ham eller irettesetter ham og deretter gråter, han begår en stor synd like sterk og vanskelig som hesten og faller i store problemer ….

…Og den som ser at han kjører på en hoppe med en reduksjon eller i maskinen sin og deretter fullfører den nedgangen, hans tilstand er regulert ….

…Hopp Hvis du drømmer om å hoppe over noe, vil du lykkes i alle anstrengelser, men hvis du hopper og faller på ryggen, vil de motsatte tingene gjøre livet vanskelig . Hvis du hopper fra et gjerde, betyr dette hensynsløs spekulasjon og skuffelse i kjærlighet . Hvis en jente drømmer om at hun hopper over en barriere, indikerer dette at hun vil oppfylle sine ønsker etter en stor konflikt og motstand ….

…Og den som ser at en hoppe har bitt ham, det indikerer en reduksjon i hans ære ….

…Og den som ser at han har kjøpt en hoppe, så indikerer han en kvinnes forespørsel, fordi hoppekongen er en kvinne ….

…Og den som så at han red en naken hoppe på et tak eller en vegg, det vi nevnte i synd, vil være vanskeligere og vanskeligere her ….

…Og den som ser at han red på en naken hoppe og falt ned fra den, så tolkes det på tre måter, hans tilstand forsvinner, hans avskjedigelse fra hans stilling og forbudet mot hans kone, og hun vil være uten feil ved ham .)…

…Sjeldne, sa noen av uttrykkene, jeg så en konge på et høyt sted, som om en gruppe så på ham, så jeg snudde den høyden på slutten av kommandoen hans, og folk så på ham ved å jobbe med det som skjedde med ham, så gikk en kort periode forbi, og han døde og folk jobbet på hans kommando ….

…Og den som ser at han falt fra et høyt sted som et fjell eller en mur og lignende, så indikerer dette at målet ikke er fullført ….

…Og den som ser at han er på et høyt tre, han er knyttet til en stor mann eller er frelst fra det han frykter, selv om han er en enslig mann, gifter han seg med en kvinne ….

…Den som ser at han faller fra et høyt sted til et tak eller bakken, enten det er med et tau eller noe annet, så vil han bli avskrekket i sine forhold og gi avkall på verdensforholdene, og kondolansen er sikkerhet ….

…Og den som så at han gikk ombord på et skip til et høyt sted der det ikke var mulig å sette av et skip som ham, så har han to ansikter som forårsaket en av hans interesser, hans høye status og hans berømmelse blant folket, og kanskje det var ikke prisverdig ….

…Hvis han ser en dommer, setter ham ved siden av ham eller på et høyt sted, så er det ære, ære og ære, og kanskje dommerens visjon indikerte et argument og en konflikt ….

…Og den som ser at han er død og ble plassert på et høyt sted eller noe enkelt, han vil få høyde og trøst, og kanskje vil han tjene på familien sin ….