Gull er en kritikkverdig ting i en drøm . Det ble sagt : Det er uklarhet . Og den som ser at han hadde på seg noe av gull, han vil gifte seg med et folk som er inhabil for ham . Og hvis han traff en gullstang, ville de slå ham like mye som han traff gull, ellers ble sultanen sint og bøtelagt ham . Hvis han ser at han løser opp gull, blir han satt til side i en hatesak og faller i folks tunger . Og den som så at han fikk et stort stykke gull, han ville få myndighet og styre . Og den som ser at han har funnet sunne dinarer, han vil se kongens ansikt, og han skal komme tilbake fra det trygt . Hvis han så at han hadde støpt gull, ville han ha lidd ondskap og ødeleggelse . Og den som ser at huset hans er av gull, han vil bli rammet av en brann . Og den som ser at hendene hans er av gull, og de blir urørlige . Og den som så at øynene hans var av gull, min onkel hans syn . Den som tror at han har et halskjede av gull, sølv, perler eller essens, han er statens vokter, og han tar på seg en tillit . Å se gull indikerer gleder og levebrød, gode gjerninger og lettet bekymringer, ektemenn og barn, kunnskap og veiledning . Hvis gull i en drøm ble sølv, indikerer det en endring i situasjonen til kvinnene, pengene, barna og tjenerne, fra en økning til en nedgang, akkurat som sølv, hvis det ble gull i en drøm, indikerer den gode tilstanden til ektemenn, familie eller klan . De som er vevd med gull og andre lignende gaver til Gud, må han bli herliggjort, og når det gjelder de som er belagt med gull, indikerer det en etterligning av barna i denne verden eller gjerningene til folket i det hinsidige . Det rene gullet og sølvet indikerer oppriktighet, ren intensjon og den rette pakt, og spunnet av gull og sølv fortsatte levebrødet, så vel som strukket ut av kobber og jern ….

Gull er ikke prisverdig i tolkningen av at ordet og den gule fargen ikke liker det, og tolkningen av sorg og pengebøter, og armbåndet fra det hvis han bruker det, er en arv i hans hånd, så den som ser at han bærer noe av gull så gifter han seg med et inhabil folk, og den som slår en gullstang, pengene hans er borte eller de blir truffet av dem like mye Han slo gull, eller Sultan var sint på ham og bøtelagt ham, og hvis han så det gullet gikk, argumenterte han i en hatesak, og det falt i tungene på mennesker, og den som så huset sitt med en madhhab eller av gull, oppsto brannen . Og den som ser på ham et halskjede eller sølv eller perler eller essensen av en verge og etterligner en tillit, og den som ser to armbånd av gull eller sølv på ham, noe dårlig vil skje med ham fra det hans hender har, og sølv er bedre enn gull, og det er ikke noe bedre i armbåndet og den kjedelige, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa: “ Jeg så det var som om det var to gullarmbånd i hendene mine, og jeg blåste dem opp og de falt, så Mosaylimah, løgneren, og al-Ansi, eieren av Sanaa , tok dem. Og den som tror at han har en ankel laget av gull eller sølv, han vil oppleve frykt eller inneslutning og tilbakeholdenhet . Og det sies at menns ankler er deres kjeder, og ingenting av smykker er egnet for menn i en drøm bortsett fra et halskjede, halskjede, ring og øreringer . Alle smykker for kvinner er pynt, og kanskje er tolkningen av armbåndet og ankelen til mannen spesiell . Hvis gull ikke er smykket, blir det bøtelagt, og hvis det smykker, er det svakere i ondskapen fordi et annet navn har kommet inn i det . Og det ble sagt at kvinners smykker betegner kvinner for sine barn, så gull er for mennene, sølv for kvinnene, og hannen kan referere til menn, og det kvinnelige for kvinner . Og det ble fortalt at en kvinne kom over og sa : Jeg så som om jeg hadde en skål med fint gull, og den brøt og styrtet ned i bakken, så jeg ba om det, men jeg fant det ikke, så han sa : Er du en syk slave eller en slave? Hun sa ja, han sa : Han er døende . En person så ut som om øynene hans var av gull, så han ville at øynene hans skulle forsvinne ….

…Hva er ditt budskap til de som er interessert i å se de døde , og til de som er redde av å se denne typen , eller å overdrive saken bemerkelsesverdig? 1 – Du er nå fra de levende, og du er på arbeidsplassen. I dag er arbeid, ingen regning, i morgen er regn, og ikke noe arbeid, så hva vil du gjøre i dag? Hva vil du gjøre i morgen ? 2- Du bør vise rettferdighet og vennlighet mot foreldrene i deres liv . Og ikke vent til hvis de dør, eller en av dem dør – etter Omar Mubarak, hvis Gud vil – begynner du å angre og håpe at du vil se dem i visjoner, og utføre deres instruksjoner, som kan være pipedrømmer og lang tenkning. og anger over deres død . 3 – Hvis du har to foreldre eller en av dem, og de er veldig gamle, sett deg sammen med dem og glem ensomheten og husk ordene fra sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred : ~ Til tross for en nese til tross for en nese en nese til tross for en nese – han sa det tre ganger – de sa hvem, o Guds sendebud? Han vil komme inn i himmelen . Betydningen er at han er rettferdig med dem, og i romanen ~ On the Greatness ~, som betyr når de tuller og svekker bevegelsen og trenger styrken til en sønn eller datter . 4- Har du skrevet testamentet ditt? Leseren kan være ung i alderen og si hva som er grunnen? Jeg sier : Døden kjenner ikke ung eller gammel, og vår edle sendebud, som den kom fra Ibn Umar – må Gud være fornøyd med ham – sa : “ Hva er retten til en muslim som har noe å anbefale å tilbringe to netter uten hans testament er skrevet med ham ” Det er ingen tvil om at gjennomføringen av den avdødes testament er nødvendig med mindre han befalte et Muharram for eksempel Eller et livmorsbrudd , akkurat som å skrive et testament forhindrer også uenighet mellom arvingene, og Gud vet best ….

…Og den som ser som om han har truffet en skål med gull, en mugge eller et krus og har et knapphull, så er han en tjener som kjøper det, eller en kvinne gifter seg med henne eller en hushjelp med dårlig moral . Noen av dem sa : Den som ser som om han bruker redskaper av gull og sølv, begår synder, og det han ser om det for de døde, sunniene, er gode nyheter, fordi Gud den allmektige sier : “ De er omgitt av plater av gull og kopper . ”…

…Den som ser at han slo gull, han vil bli truffet av dem eller noe han hater, eller penger går fra ham i henhold til det han så, eller kongen er sint på ham, selv om han har en jobb å isolere og den kjente mengden å skjære gull er bedre enn det ukjente, og det mest bekymringsfulle med gull er synet av støv og støpt uten det og hva som gjøres uten det og det smidde uten det og skjul dem for dinarer og gravert gull, hvis det er ødelagt, da tilsvarer det dinarer, og det ble sagt at visjonen om gull i form av setningen på ingen måte er prisverdig ….

…Og den som ser en død person, bærer noe tungt, det vil si ved å bære det, da vil han få synder og tunge hæler, og det er ikke noe godt i ham som ser at de døde red på hesten sin eller kledde seg med sverdet eller kledde på seg , og alt dette kan være tap, villfarelse eller undertrykkelse ….

…Ble det bestemt for noen som ønsket å se en god visjon å gjøre noen oppførsel før de sovnet, for eksempel, eller å ta med noen wirds? Det har allerede blitt nevnt at noen av de syke har gjort en slik feil , fordi det er når han selv er en bestemt person , for eksempel , og hans tilstand forverres av ordene til de som øker sykdom med sine beskrivelser til ham, slik som deres ordtak : Ma’oun , med en sjel . . . Osv , for denne situasjonen kan presse sin eier før han begynner å spørre en gudinne for å se en drøm der han vet hva tilstanden hans er , og han kan tenke på den som forårsaket ham i denne situasjonen , eller fra hekser , eller fra en pubescent , og han ser i søvn , og ofte ser han det som pipedrømmer – og tilfelle er dette – men vi kan ha en person som ikke lider av noe patologisk symptom , så uttrykksforskerne nevnte i en sak som han har moral, inkludert : å være sannferdig i tale og aksent , å sove i et lys , på høyre side , og å resitere en sura når du sover : (Og solen klargjør det ) (1) og Sura ( og natt hvis det er uskarpt (1), Surat : fiken , oppriktighet og Almaoztin , dette med hensyn til Koranen , jeg fant ikke bevis for denne tildelingen av dette gjerdet , og beordret en annen oppfordring til denne bønnen : ( O Allah, jeg søker tilflukt hos deg fra dårlige drømmer Og jeg søker tilflukt for deg fra djevelens manipulasjon i å våkne og sove , Gud , Jeg søker deg en visjon om godt, oppriktig, nyttig og uforglemmelig . Å Gud , vis meg hva jeg elsker i drømmen min. ‘1’. Det er ingen tvil om at den rene bønnen til en person er i nærheten av å bli besvart , spesielt hvis han gjør ting som gjør at samtalen blir besvart, inkludert : å være deilig i mat, ikke drikke eller spise noe annet enn godt , insistere på Gud i bønn , og å be ham med hundre resepter, er dette passende for ham å svare på – spesielt – Hvis det var en lang reise med behov for overdrivelse i klær og form , og jeg fant ikke noe fra Sunnah for å støtte denne bønnen som Ibn Hajar ga under erobringen , så er det ikke annet enn en bønn , og en person kaller Gud med hva . Gud åpner det opp, kanskje hva Ibn Hajar får fra denne døren ….

…Noen uttrykkere sa at jeg elsker å komme inn i byer og hater å forlate dem fordi jeg har prøvd dette gjentatte ganger ….

…Er det å foretrekke å uttrykke visjoner eller la dem gå i oppfyllelse med tiden? For det første må det være kjent her at det ikke er sant at alle visjoner blir oppfylt, selv om den visjonære er en troende, kan den troendes visjon ikke oppfylles direkte, den kan bli forsinket, og den kan ikke oppfylles i det hele tatt. På samme måte kan den troendes visjon lyve. Måtte Gud være fornøyd med ham på Abu Hurairah, på profetens autoritet , må Guds bønner og fred være over ham, sa han : [ Når tiden nærmer seg, vil muslimens visjon knapt lyve, og muslimens visjon er mer sannferdig for deg, og muslimens visjon er en del av de førtifem delene av profetet ] Avtalt og ordlyden for en muslim . Og den som ser det som behager ham, det er bedre for ham å presentere det for den som krysser det for ham . Når det gjelder den som ser noe som skremmer ham eller sørger ham, skal han ikke fortelle det til noen, og han må gjøre de forholdsregler som er nevnt . Noen mennesker kan si hvorfor vi ikke tillater visjoner eller drømmer å bli ivaretatt av tid eller tid, noe som er et synspunkt som respekteres, og jeg sier alltid : Min mening er feil som kan være riktig, og andre er korrekte og kan være feil, men disse menneskene skal ikke skylde på dem som leter etter uttrykk for sine visjoner eller til og med drømmene sine. Det kan være en god nyhet, eller en advarsel til eieren, og Imam Ahmad, må Gud nåde ham, sa : Visjonen gleder den troende og bedrar ham ikke . Og den visjonære kan ha nytte av det han ser i søvne. Imam Al-Dhahabi sa i Al- Sirah [1/81] i visjonen til Abd al-Rahman bin Auf, må Gud være fornøyd med ham, at han vil gå inn i paradiset de elsket, selv om han er et av folket i paradiset , og en av de ti misjonærene, sa han : Overføringskjeden er god . Han og andre er en drøm, og drømmen har en tolkning, og Ibn Auf, må Gud være fornøyd med ham, hatt nytte av det han så og det han nådde, til han ga veldedighet med store penger som ble frigitt for ham – og ros være for Gud – hans føtter, og han ble en av arvingene til paradiset, og det er ingen skade . Gud vet ,,…

…Og den som ser en forsker i nærheten av ham, eller sitter eller snakker til ham med ord som hjelper ham å lytte, det vil være bra og gunstig ….

…Utviser det å frykte å lese Surat Al-An’am? Et spørsmål som har spredt seg blant mennesker er en visjon, med legitimiteten til å lese Surat Al-An’am for å utvise panikk, slik det skjedde under Irak-krigen, og det dukket opp i disse dager i lys av disse hendelsene, så hva synes du om saken? Det er ikke tillatt å innføre tilbedelse og gå inn i den gjennom visjoner, som en som introduserer beslutningen om Laylat al-Qadr, eller går inn i noen usynlige forhold. Som noen som snakket om Mahdis fødsel gjennom å se forbindelsen hans, er dette min oppfatning av problemet, og jeg har snakket om det gjentatte ganger på nettstedet eller programmet, å lese Koranen er tilbedelse, og tildele lesingen av dette surah til slike omstendigheter er en tildeling uten bevis. Fordi det ikke er noe bevis annet enn det som ble rapportert fra det ufeilbarlige, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg er forsiktig med de som sprer slike meldinger eller ringer for å jobbe med dem blant mennesker, og på samme måte er dette tilfelle for de som ring for å lese Surah Al-Zalzala for å avverge jordskjelv i noen land, og Gud vet best ….

…Den som ser at han har truffet gull, så vil han bli truffet av dem og noe han hater, eller pengene hans vil gå i den grad at han så at han slo gull, og det kjente tallet er bedre enn det ukjente tallet, og den som ser at han har truffet kjente dinarer, vil han bli plaget av bekymring så mye som det, og hvis de er ukjente, vet han ikke antallet deres, så vil hans bekymring bli sterkere og sterkere. Han så at en mann ga ham dinarer, han var en urettmessig mann, og hvis han så at han betalte det til noen, så er han urettferdig og kanskje dinarene var hvis det var fem av de fem daglige bønnene, og hvis noe går tapt fra det, så kaster han bort noen av de fem bønnene, og den som ser at han har truffet en dinar, så vil han slå et barn og kan bli betrodd penger, så han er en forræder. Og den som ser at en død mann ga ham dinarer, da er han trygg mot undertrykkelse, og dinarer er mindre enn støv, og den som ser at han har truffet gull laget som et kar og smykker og lignende, da vil han bli truffet av dem mer enn dinarer, og den som tror at han smelter gull, han blir fortalt dårlige ord, og han er fri fra det som ikke er i det…

…Al-Kirmani sa: ~Sølvpotter og gull brukes til kvinner, og sølv er bra, og gull er imot det .~…

…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, går han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….

…Og den som ser at han drakk av gull eller lignende, så tolkes det av en kvinne med lav gjeld, og det er ikke noe galt med sølvkarene hans ….

…Hvis du har avgudet som han tilbad av gull, er han nær en mann som den allmektige hater, og det han hater hender ham, og hans visjoner indikerer at pengene hans har gått med svakheten i hans religion ….

…Og navigering, enten det er av gull eller sølv, tolkes det av en fin kvinne, og sølv kan være mer fremtredende ….

…Den som ser at han har truffet gull som er laget, semi-potter eller noe annet, da vil han bli truffet av dem ….

…Og den som ser som om han smelter gull, så krangler han om en ubehagelig sak som lenge har vært utsatt for folks tunger ….

…Og den som tror at ringen hans er av gull, er alt som han eier mislikt og forbudt, og hvis det er av sølv, er alt han eier tillatt og godt, og hvis det er av jern, så er det han eier, ydmyk og ydmyk, og hvis det er, sa Jaber al-Maghribi, Den som så på fingeren en jernring, det indikerer styrke og rikdom. Hvis den er av messing, indikerer det at det er en fordel fra en person med lav opprinnelse ….

…Klær vevd med gull og sølv : Salah i religion og verden, og oppnåelse av døden . Og den som tror at han eier et plagg av silke eller stabraq eller bruker det som en krone eller en krans av rubin, så er han en troende, religiøs, erobrer, og oppnår likevel sitt presidentskap . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg hadde kjøpt en brettet brokade og spredt den ut, og det var råttent i midten, og han sa til ham : Kjøpte du en andalusisk slavejente? Han sa : Ja . Han sa : Gjorde du universitet? Han sa : Nei, fordi jeg ennå ikke har helbredet henne . Han sa : Ikke gjør det, for hun er benådet . Så gikk mannen og så henne kvinnene, hvis hun ble spart . En mann så at han hadde på seg en brokade, så han spurte et uttrykksfullt og sa : En hushjelp vil gifte seg med en vakker jomfru av samme verdi ….

…Og den som ser som om han plukker opp det som faller fra de spredte piggene i en høst : en beplantning kjenner eieren, så vil han lide av eieren av plantasjen et spredt gods som vil vare i lang tid . Hvis det som blir plukket opp, er en gruppe med ham, så treffer den en ammunisjon fra andres gevinst ….

…Pickaxe Hvis du ser en spade i en drøm, forutsier dette at en aktiv fiende vil arbeide flittig for å påvirke deg sosialt . Men hvis du drømte om å se en ødelagt pickaxe, forutsier dette en katastrofe i arbeidsmiljøet ….

…Og Ibn Sirin sa, hvis antallet dinarer er fem, indikerer det å gjøre noe som er akseptabelt, og hvis han har en dinar, er et søk verken stort eller lite, så tolkes det med et lite hus med gode gjerninger. Hvis han har hundre eller tusen dinarer, tolkes det ved å innhente kunnskapen om testen, men hvis tallet er et par, er det ikke enkeltpersoner ….

…Al-Kirmani sa: ~Hvis en konge ga ham et armbånd, vil han få en sønn eller forsørge broren sin .~ Og den som ser at han har to gullarmbånd i hånden, da vil han bli sittende fast i det han har i hånden, og han er avskyet for det han eier ….

…Og Jaber al-Maghribi sa: “Den som så at han fant en dinar, han skulle skrive et vitnesbyrd om den for den tillit som ble betalt til ham, og kanskje mange tror at han traff en dinar, så han slår ham i våkenhet som han så ….

…Og den som så at han kastet en rullestein i havet, pengene gikk inn i den ….

…Og Jaafar al-Sadiq sa at hvis antallet på fem dinarer indikerer fem bønner ….

Og Khaled Al-Isfahani sa at dinarene er lettere enn smykkene, spesielt hvis de har Guds navn

Gull Hvis du holder gull i drømmen din, vil du være uvanlig vellykket i alle dine prosjekter . Hvis en kvinne drømte at hun mottok gaver av gull, enten det var kontanter eller gyldne smykker, vil hun gifte seg med en rik, men grådig mann . Hvis du finner gull, betyr dette at dine sublime evner lett vil sette deg i forkant av løpet for ære og rikdom . Hvis du mister gull, vil du miste den største muligheten i livet ditt på grunn av forsømmelse . Hvis du drømte om å finne et gullløp, betyr dette at du blir pålagt et urolig privilegium . Hvis du drømmer om at du tenker på å drive en gullgruve, vil du prøve å overvinne andres rettigheter, og det er viktig at du er forsiktig med familiens skandaler ….