Når det gjelder å endre navnet, den som ser at han ble kalt med et annet navn og navnet er uten navnet hans, så vil han vise ham en uanstendig feil eller sykdom, og hvis han blir kalt med et navn bedre enn navnet hans, så vil han få ære, ære og prestisje

…Og den som ser Ali ibn Abi Talib, må Gud ha æret ansiktet hans, da vil han være høyt i posisjon, sublim på plass, veltalende, modig og sterk i hjertet, hengiven og bekreftet, og det ble sagt at den som så ham mens han var skilt ville få kunnskap og mot, og den som så ham i live på et sted hvor folket på dette stedet ville få kunnskap, rettferdighet og rettferdighet, og lindre urettferdighet og fordommer fra dem ….

…Når det gjelder juret : Hvis han så at det økte til det nesten blokkerte halsen hans, viste hans visjoner at han var ivrig etter å samle inn penger, og underholdsbidraget ble strammet for seg selv, og fristen var nær ….

…Hvis du drømmer om at du ignorerer eller undervurderer noen person eller venn, betyr det at du forgjeves søker å oppnå lykke på grunn av din uforlignelige og grove natur . Og hvis du drømte at noen undervurderte tolkningen din, vil du angre på din elendige situasjon ….

…Og den som ser Jaafar al-Tayyar, han vil utføre Hajj og invadere ….

…Og den som ser en av ledsagerne, må Gud være fornøyd med dem, la ham ta ledelsen fra å utlede navnet hans, som Saad og Saeed, for han vil være lykkelig, lykkelig og lydfull, og kanskje hans handlinger har blitt bedre. Det ble sagt at den som så en av dem, ville være i veien for islams religion, sterke, sportslige, oppriktige ord og gode gjerninger, og han kan etterligne handlingene til de som så ham for å si mot ham. Fred : Mine følgesvenner er som stjerner. Uansett hva du følger ?…

Vi forklarer de som leser det, ting vil være lett for ham eller ham etter å ha blitt sliten

…Og den som ser at han bærer en struts, han kommer som et øyeblikk ….

…Og den som ser at han har leire som han spiser av, han vil tjene penger, og det ble sagt at et syn av gjørme vil bli tolket med sykdom ….

…Hvis han ser en inntrenger som om han forandrer seg, vil han motta byttet ….

…Tap av kunnskap går tapt i en drøm, til fordel for folk med hans kunnskap, og hans minne er populært . Tapet kan indikere mangel på flaks . Og den som så at alle klærne hans var tatt, indikerer at ondskapen han blir utsatt for har forsvunnet ….

Å bringe mennesker sammen med korrupsjon : Den som ser at han kombinerer en hor, og ikke ser en hor, så er han en delikat mann som tilbyr varer og er vanskelig for ham . Når det gjelder etterligning av en kvinne til en mann : Hvis kvinnen ser at hun har klær og utseende til menn, vil tilstanden hennes bli bedre hvis det ikke overgår skjebnen . Hvis klærne er utenfor skjebnen, endres deres tilstand med frykt og tristhet . Hvis hun så at hun hadde blitt en mann, var hennes godhet med mannen hennes ….

…Og den som ser en kjent ung person spille det, er ikke Mahmoud, og hvis han ser at han lærer hva som skjer med ham som et resultat av å nekte å gjøre det ….

…Talen sørget for å nevne sykdommer fordi den er blant sykdommene ….

…Og den som ser at det strømmer fra en flytende type vannhjul, så er det bra, nytte, glede og motgang nær det som bevises av separasjon av elver. Mer i det er en type som hater smaken eller lignende ….

Legen tolker en reformert lærd, og den som tror at han lærer medisin, indikerer at han lærer Koranen fra Mus-haf ….

Når det gjelder klærne laget av det, har det blitt uttrykt tidligere, som vi nevnte i kapittel førtifem i detalj ….

…Og den som ser at noen ber ham bryte brødet, han tolkes som å lure sine brødre ….

…Og Al-Salmi sa: ~Den som så at han installerte en løve for å tilbringe den hvor han ville, det ville på to ansikter tolke skaden av stor ære og erobringen av en enorm fiende .~…

…Hvis han ser at en konge har slått halsen på hjorden hans, tilgir han synderne og frigjør nakken . Og slå nakken i Mamelukes, indikerer frigjøring . Og det ble sagt at den som så at nakken hans ble slått, enten av herskerens kjennelse, eller ved å kutte av veien, eller i krig eller noe annet, for det er klanderverdig for de hvis foreldre var igjen, og han hadde en sønn, og at hodet ligner foreldrene, fordi de er årsaken til livet, og det ligner også på barna av hensyn til bildet . Hvis han ser at han er redd, eller den som blir dømt til døden, er han prisverdig, fordi ulykken rammer en person en gang og ikke rammer ham en gang til . Når det gjelder pengevekslerne og eierne av kapital, indikerer dette at kapitalen deres har gått . Og det indikerer de reisende, når de kommer tilbake, og i sakene, seieren . For hvis kroppen blir kuttet av, vil den ikke gro ….

…Og den som ser at han graver i noe av metall, vil være i stand til å tilskrive det mineralet til ham i tolkning. Nevnelse av forskjellige typer jordgraving er nevnt i kapittel 32 ….

…Og den som så at han var taus om å be om tilgivelse, han indikerte sin hykleri, for den allmektige sa: ~ Og hvis det ble fortalt til dem: Kom, Guds sendebud vil be om tilgivelse for deg, de vrir hodet .~…

…Og når det gjelder å spise ved bordet . Lengden på levetiden og heve tabellen indikerer at termen er utløpt ….

…Og den som så som om han hadde glemt lovordet, han ble bekymret og fengslet i lang tid for historien om Yusef, fred være med ham, og kanskje dette indikerte forsømmelse av lydighet mot den allmektige ordtaket: ~De glemte Gud og glemte dem . ~…

…Tyven : Han er den drepte mannen som søker det han ikke har, og indikerer kanskje spoileren for menns kvinner, lovbryteren til sengene sine, eller jegeren for fjærfe eller duer . Og den ukjente tyven er en indikasjon på dødsengelen for hans forsvinning på tidspunktet for arrestasjonen, og hans nedstigning i huset uten tillatelse . Og penger og sjeler er partnere i tolkning . Kanskje indikerte tyven de syv, slangen og sultanen, og det ble sagt at den svarte tyven var en mørk blanding, den hvite var en gruve, det røde blodet og det gule var gult . Hvis han ser en tyv komme inn i et hus og slå noe fra ham og gå med det, vil en person dø der . Hvis han ikke går med noe, er det en person som fører tilsyn med døden, og da blir han frelst ….

…Salt : Al-Qayrawani sa at det indikerer en rikdom som har skitt på seg fra penger, fordi det er fra jorden, spesielt ettersom det har godhet fra sjeler, så det er som penger og penger som er bra for menneskeheten og deres sameksistens . Dens hvite indikerer det hvite av dirham, dets svarthet indikerer det svarte av dirham, og parfymen indikerer gull . Og tillatte penger, og kanskje indikerer det en garver, fordi begge er penger, tilbud og bytte, og han er en garver i sannhet, og kan indikere rettsvitenskap, sunnah og religioner, fordi det er bra for det som ligger i hans pensjon, og han er redd for det, som noen vise menn sier om korrupsjon av lærde : Med salt er bra det han frykter vil endre … så hvordan med salt hvis det falt til andre, og kanskje en kur mot plager, da det ble nevnt i noen av effektene at det finnes en kur mot syttito sykdommer . Sabkha kan referere til kunnskapens hus, minnet om minnet, lageret til lammet, sølvet, det sjeldnere og det grønne metallet, og den sterile kvinnen med penger og avkastning, så den som drar fordel av salt i en drøm eller arver det er gitt til ham eller kommer ned fra himmelen eller hviler ham med bestikkelser, jeg ser på hans tilstand, og hvis han er syk, hans hud helse . Og hvis han er en student av kunnskap, vil han seire med rettsvitenskap, og hvis han er en student av verden, så vil du gi det til ham med penger, og han skal kunne ha sin fordel og inntjening for ham fra årsakene til salt eller saltinnhold, som bøddel, garver, den reisende i sjøen, fiskeren, selgeren av oliven og saltholdighet, og hvis han passerer en myr i søvne og tar fra saltet i skålen og fører det til sitt hjem Enten medisin han tar fra en lege, eller et svar han tar fra en jurist, eller penger han tar fra en steril gammel kvinne, eller en vare med salter som han kjøper fra selgeren, henter, behandler eller dens opprinnelse og beliggenhet ….

…Død Hvis du drømmer om at du ser noen av dine bekjente døde, advarer dette deg om kommende lidelse eller sorg . Slike drømmer følges alltid av skuffelser . Hvis du hører at en venn eller slektning er død, vil du motta dårlige nyheter fra ham . Drømmer om død eller døende er misvisende og til og med forvirrende nybegynnerens tolk når han prøver å tolke dem . Personen som tenker intenst fyller i auraen som omgir ham i tanke, eller med selvbilder som samhandler levende med følelsene de har skapt . Ved å tenke eller jobbe i andre områder, kan en person erstatte disse bildene med andre bilder av en annen form og natur . Han kan se disse bildene dø eller dø, og ved deres død eller begravelse kan han forveksle dem med bilder av venner eller fiender . I dette tilfellet kan han se seg selv eller sin nære slektning dø når han sover når dette i virkeligheten er en advarsel for ham om at en ond idé eller handling vil erstatte en god idé eller handling . For å avklare : Hvis han ser en god venn eller en av sine slektninger i døden, er dette en advarsel mot en umoralsk idé eller handling, men hvis han ser en fiende eller noe hatsk i øyeblikket han dør, kan han overvinne sine onde metoder og dermed gi seg selv eller vennene en grunn til glede . Drømmer av denne karakteren indikerer ofte slutten eller begynnelsen av intens angst eller nød . Disse drømmene oppstår også når en person er besatt av illusoriske tilstander av godt og ondt . Og mennesket i dette tilfellet er ikke det samme . Det er hva den dominerende påvirkningen gjør av det . Han kan advare om å nærme seg visse situasjoner eller frigjøre ham fra disse situasjonene . I våre drømmer er du mer nær oss selv enn vi er i våken tilstand . De glade eller gledelige hendelsene i drømmene våre, enten de er synlige eller hørbare, er vår egen fremstilling, ettersom de gjenspeiler tilstanden til våre sjeler og kroppene våre på bakken, og vi kan ikke unngå dem med mindre vi fjerner dem fra vår eksistens gjennom bruk av gode ideer og strålende gjerninger, det vil si gjennom energi Sjelen som lurer i oss ….

…Kommer han til sovende som slapper av i Ramadan? I de siste artiklene og diskusjonene bestemte vi oss for et fastslått faktum, som er at drømmen fra Satan er en realitet, ikke en metafor, og vi nevnte på det tidspunktet den riktige hadithen i Sahih : visjonen er fra den velgjørende og drømmen er fra djevelen . Men også i den velsignede måneden Ramadan ble det rapportert om hadithen av Abu Hurairah, at han sa, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Når Ramadan kommer inn, åpnes himmelens porter, portene av helvete er stengt, og djevlene er lenket . Fortalt av Bukhari . Betyr så rekke demoner fraværet av drømmer, mareritt og knebøy i denne hellige måneden? Svaret fra begynnelsen : Nei, du kan se mareritt, og personen kan sove i Ramadan, og her er mer forklaring . Årsaken til forvirringen er setningen : Djevlene er lenket, og dens betydning er på flere måter, inkludert : 1 / At kjeden er spesifikk for de som søker høringen, og at sekvensen deres skjer i løpet av natten av Ramadan i stedet for dets dager, fordi de ble forhindret på tidspunktet for Koranens åpenbaring fra å avlytte, så de økte sekvensen og overdrev i husking . 2 / Det kan være at det som menes er at djevlene ikke blir kvitt muslimenes fristelse til det de finner hos andre, fordi de engasjerer seg i faste som undertrykker deres ønsker, og fordi de er opptatt med å lese Koranen og minne og rettferdige gjerninger . 3 / At kjeden er spesifikk for noen, og de er Marada, og den har bevis, og det er hadithen fra Abu Huraira med ordlyden : Hvis den første natten av Ramadan ble lenket av djevlene og retur av paradiset . Og i ordlyden : og djevlene råder i den . Avslutningsvis kan sammenkoblingen av demoner være på utseendet og sannheten, og at alt dette er et tegn for englene å gå inn i måneden og maksimere dens hellighet og forhindre at demonene skader de troende, og dette kan være en indikasjon av overflod av belønning og tilgivelse, og at demonene blir mindre forført og blir som de lenket, så jeg kan ikke se hva som forhindrer fremveksten av drømmer eller mareritt for å sove i den . Al-Qurtubi sa, etter å ha antydet at han bar det utad : Hvis det blir sagt, hvordan ser vi så onde og synder som skjer i Ramadan mye, og hvis djevlene er lenket sammen, vil det ikke skje? Svaret er at det er mindre enn fasten til de fastende menneskene hvis forhold blir bevart og etiketten overholdes, eller noen av djevlene er bundet og de er frafalne, ikke alle, eller det som er ment å redusere ondskapen i det, og dette er en håndgripelig sak, fordi forekomsten av det i det er mindre enn andre, ettersom det ikke er nødvendig for dem alle å bli lenket sammen for at ingen ondskap skjer. Det er ingen synd, fordi det er årsaker til andre enn demonene, som onde sjeler, stygge vaner og menneskelige demoner, og Gud vet best ….

…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….

…Slakteriet det er ikke noe bra å se det i en drøm fordi sjeler er borte i det, skinn blir fjernet fra kroppene og blod blir utgytt, og hans syn kan indikere gleder og gleder fordi det er et hjelpemiddel til det, og kanskje det indikerer rollen til folket av undertrykkelse, og hvis en pasient kommer inn i den, vil han dø . Forurensning av høyre med noe av smuss indikerer galle eller sykdom . Slakteriet er et torturhus, urettferdighet og fengsel, så den som kommer inn i et slakteri, bør passe på fengsel ….