…Og den som ser Bilala, forutsetter det gode, og han vil bli nevnt på hodene til skapninger og i det hele tatt, visjonen om profetens følgesvenner er god og gunstig i denne verden og det hinsidige ….
Drømmer om å se din fremtidige mann
(120 betydninger av å drømme om å se din fremtidige mann)…Når det gjelder tennene i tolkning, er folket i huset og slektskapet, som for de høyere, mennene og de nedre, kvinnene, fangten er herren over folket i hans husstand eller den som passer ham, og den høyre øvre fang ble sagt å være en gutt som tar plassen til faren sin, og den venstre er under ham. Han så noe av skjønnhet og skjønnhet eller mot dem, så han ser at hos den som tilskrev tannen til ham, og den som så at han vokste opp med en side av den som lignet på ham, så har han godt av dem som tilskrives ham fra den nevnte eller den som tar hans plass, og den som ser tennene hans, så er han en mangel på husstanden, og kanskje dette indikerer en økning Al-Hassan og at tennene dine berører er bevis på et argument mellom folket i hans husstand, og avviket mellom tennene indikerer at han brukte penger på å fornekte bekymringene og hvitheten av tennene, deres lengde og perfeksjon, en økning i styrken i ansiktet hans, og den som ser at han vokser en tann mens han har vondt, er skam eller plage, og den som ser at noen trekker tennene, indikerer at han kutter livmoren eller at han bruker pengene sine på å hate ham, og den som ser at tannen hans faller på bakken og møter ham, indikerer at et barn er født til ham. Hvis han ikke fant ham, indikerer det at en av hans slektninger døde, og hvis han ser at tennene hans har avtatt, er dette ikke Mahmoud. Noen av dem sa at tennens litenhet indikerer god og at deres gamle indikerer de gode nyhetene. En lenkefeil Det er i årvåkenhet, det er i tre aspekter: de er, tristhet, konkurs, slektskapsdød eller energisvakhet, og den som ser at alle tennene hans har falt og gått, så er han på fem måter døden av alle hans slektninger og lengden på hans liv og hans penger og hans levebrød og hans religion, og han kan dø, og hvis de faller i fanget på ham eller hans hånd, eller i det som skjer for å bli bevart Ti måter å få penger på, å ha mye av avkom, møte sine slektninger et sted, rive huset hans, betale gjeld, gå penger i renter, passere tjueåtte år av livet og ha levd i en periode på trettito år og en bot på tretti dirham til tretti tusen avhengig av stedet og pengene som går på bekostning og den som tror at han renser tennene i løpet av tidsperioden, dette er ikke Mahmoud. Og den som ser at det ikke er noen tenner i munnen hans, og så har nye spiret, så på tre måter endres ting og et langt liv og hans ledelse i s av hensyn til seg selv og noen av dem sa at han som så at det ikke er noe i munnen hans, men en tann, så indikerer det et år, og hvis han ser mer enn det på mindre enn ti, så et uttrykk for det er et år. En tann på et sted der det ikke er nødvendig å dyrke den, det indikerer noe som ikke er prisverdig, og den som tror at han svelget tennene eller noen av dem, han spiser det som ikke er tillatt for ham med penger…
…Den som resiterer Surat Arayat, vil vinne seier over de som er uenige og sta ….
…Og den som ser noen av de rettferdige fra de døde, blir levende i sitt land, for den byen vil få sitt folk fruktbarhet, lettelse og rettferdighet fra sine foresatte, og statusen til deres høvding, Al-Hasan Al-Basri, må Gud nåde på ham, er i form som om han bruker ull, og i midten av den er det en kjede og bena er bundet, og den har en pall honning, som står på en søppelfyll Hans hånd var en tanbir som slo ham, mens han var basert på Kaabaen, så jeg fortalte hans visjoner om Ibn Sirin, og han sa : Når det gjelder skjoldet av ull, steg han opp ham, og når det gjelder kåpen hans, er hans styrke i Guds religion og hans honning , hans kjærlighet til Koranen og dens tolkning av mennesker, og som for hans tilbakeholdenhet i hans fromhet. Hans føtter, og når det gjelder å treffe en tanaburah, spre sin visdom blant folket, når det gjelder hans avhengighet av Kaaba, vender han seg til Gud, må han bli herliggjort og opphøyet ….
Når det gjelder ribbeina, er det kvinnene i husstanden, så den som ser en økning i dem, er en økning i hans husstand, og den som ser en nedgang i dem, han vil
Og den som ser at han beskjærer neglene ved vanlig beskjæring, så er det fjerning av bekymring og nød, og hvis det overstiger det vanlige, er det svakhet og manglende evne, og den som ser at han banker neglene på tenner, så begår han en ubehagelig sak
…Og den som ser en av ledsagerne, må Gud være fornøyd med dem, la ham ta ledelsen fra å utlede navnet hans, som Saad og Saeed, for han vil være lykkelig, lykkelig og lydfull, og kanskje hans handlinger har blitt bedre. Det ble sagt at den som så en av dem, ville være i veien for islams religion, sterke, sportslige, oppriktige ord og gode gjerninger, og han kan etterligne handlingene til de som så ham for å si mot ham. Fred : Mine følgesvenner er som stjerner. Uansett hva du følger ?…
…Når det gjelder å se bøker og aviser, den som ser noe av Koranens tolkningsbøker i hånden, hans saker er oppreist, og hvis han ser at han leser om det, gjør han problematiske saker, og den som ser fra rettsvitenskapens bind, så han vil gå veien til gode gjerninger, og hvis han leser dem, følger han forbudene, unngår forbudene, valget av rett og den som så fra nyhetsvolumene. Eller han leser det er nær kongene og den som så fra volumene av opprinnelse så søker han etter mystiske ting, og hvis han leser noe fra dem, så jobber han med noe som ikke får nytte av det og kan skje mellom ham og folket i kontroversen, og det kan være kommisjonen for noe som er forbudt for det og den som så fra talevolumene i kapitlet om monoteisme, logikk og uttalelse eller hva som passer det, eller han leser noe fra dem, er han engasjert i fantastiske saker, og den som ser fra bindene til dydene til ros og ros eller leser noe fra dem, så er han flytende i tungen med gode gjerninger og rettferdighet er prisverdig i sine handlinger, og unngår at verden søker det hinsidige og den som ser fra mengder med bønner og prekener eller leser noe fra dem , Gud den Allmektige reagerer Hans bønn blir kommunisert til ham av en som er trygg og den som ser fra historier eller leser noe fra dem, så skylder folk ham for hans handlinger. Noe, det er rettferdigheten i hans verdslige verk, og den som ser en av diktene eller leser noe fra den. Hvis han har poesi med dyder og monoteisme, møter han godt og fordeler, og hvis det er ros eller besluttsomhet, så jobber han ved å gjøre en handling som får ham til å skylde og knivstikke mennesker, og han har ingen interesse for det i sin religion. og verden, og som ser uttrykksvolumer eller Han leser noe fra det, så kommer en hadith til ham fra en person med stor skjebne, og han får godt og ære av det. Og den som ser fra volumene av kontoen eller leser noe fra den, han vil være bekymret for verdens søken, og den som ser volumene av anekdoter, latter og mangler hos mennesker og forherliger dem og hva som ikke har noen fordel i den eller leser noe fra det så blir det utstedt Han gjorde en stygg handling, og det ble sagt at å se volumet hvis det ikke ble åpnet og ikke visste hva som var i det, så er det en god ting i enhver situasjon….
…Og den som ser Jaafar al-Tayyar, han vil utføre Hajj og invadere ….
…Og den som ser at han har truffet et speil og ikke ser ansiktet inn i det, da vil han oppnå det han hater i ansiktet hos mennesker. Hvis han ser på det, er det ikke noe godt i det, og hvis han har autoritet, vil han snart se sin plass som ham, bortsett fra om speilet er igjen eller null eller noe sånt, så vil han slå en gutt en gutt , og hvis ikke Han venter på en sønn, og han er en sultan eller en arbeider, så er han isolert og ser noen andre i hans sted, og hvis ikke så forlater han sin kone og det ble sagt at den som så et speil med sin hånden han så inn, så forsvinner hans bekymring, og hvis en kvinne ser at hun ser i et speil uten sølv, hvis hun er gravid, føder hun en slavejente som henne, og den som ser at han ser i et speil En indisk kvinne dør for et mannlig barn, og hvis han har en gravid kvinne, er det som er i livmoren hennes de døde…
…Og den som ser Uthman, må Gud være fornøyd med ham, det indikerer beskjedenhet, askese, fromhet og sport, og det ble sagt at det ville være bra og dydig og kan bli drept urettferdig ….
…Og den som ser Salman Al Farsi, må den allmektige Gud velsigne ham med kunnskap og Koranen ….
…Når det gjelder juret : Hvis han så at det økte til det nesten blokkerte halsen hans, viste hans visjoner at han var ivrig etter å samle inn penger, og underholdsbidraget ble strammet for seg selv, og fristen var nær ….
…Og den som ser Ali ibn Abi Talib, må Gud ha æret ansiktet hans, da vil han være høyt i posisjon, sublim på plass, veltalende, modig og sterk i hjertet, hengiven og bekreftet, og det ble sagt at den som så ham mens han var skilt ville få kunnskap og mot, og den som så ham i live på et sted hvor folket på dette stedet ville få kunnskap, rettferdighet og rettferdighet, og lindre urettferdighet og fordommer fra dem ….
Når det gjelder å endre navnet, den som ser at han ble kalt med et annet navn og navnet er uten navnet hans, så vil han vise ham en uanstendig feil eller sykdom, og hvis han blir kalt med et navn bedre enn navnet hans, så vil han få ære, ære og prestisje
…Den som ser hodet kuttet av seg i en by eller lokalitet eller ved en port, så kommer høvdingene for folket til det stedet, og hvis han ser at han spiser av dem eller tar noe, er det gevinsten på penger og fordel, og den som ser at hodet er stort, så er det en økning i pengene hans, og hvis han har en stilling, så øker stoltheten, og hvis det ellers er så bra i alle fall, og den som ser at hodet er lite, så motsatt av saken, og den som ser at hodet hans er som hodet til en elefant, hest, løve, muldyr eller esel, så er det prisverdig, og hvis det er som hodet på en kamel, storfe, sau eller gris , så er dette ikke Mahmoud, og noen av dem sa at han så hodet sitt som hodet til et dyr. Det er tillatt å spise det, så det er ikke noe galt med det, og hvis det er noe det ikke er tillatt å spise, så er det ikke noe godt i det. Og noen av dem sa at det er penger og hode å se hodet på dyr. Hvis det er fra det som spises, så er pengene en kone, og hvis det er fra noe som ikke kan spises, er det forbudt. Fordel, så vel som om han inkluderte ham i det som ikke burde være som ham i oppvåkning…
…Og leveren : stedet for sinne og barmhjertighet, og det ble sagt at leveren indikerer barn og liv, og utgangen av leveren fra magen, utseendet på begravede penger . Hvis han ser at han spiser en persons lever eller slo den, da treffer han begravede penger og spiser det . Hvis mange lever er kokte, grillede og rå, så er de skatter som åpnes for ham og rammer dem . Og storfeelever og mennesker . Og å spise leveren til en kjent person forbruker pengene hans. Hvis han ser på leveren og ser ansiktet sitt i den som han gjør med et speil, så dør han ….
…Og den som ser at han var blind, ser da, da blir han ledet til sannheten . Noen av dem sa at denne visjonen tolkes i syv aspekter: anskaffelse av gjeld, penger, barn, innsikt, veiledning og kur mot sykdom, og noen av tolkene sa at å se blind indikerer fremmedgjøring, for han, fred være med ham, sa : Den fremmede er som en blind, selv om han ser ….
…Når det gjelder bein, er rikdommen til mannen som hans levebrød og han må stole på ham, som slaver og dyr. Uansett hva han ser i det fra en zin eller en glans, tolkes det av dem. Ibn Sirin sa: Bein er penger og levebrød. Den som slår noe, hvis han har noe å dekke det, så er det mer enn det. Oppnåelsen av pomp og styrke, og noen av dem sa at alle bein, enten de er for mennesker eller dyr, er penger, og hjernen er skjulte penger. Det som ble tilskrevet det som er spist, er tillatt, og det som ikke ble spist, er forbudt, og den som ser at han spiste fra hjernen til en død person, han spiser av pengene sine i den grad det. Han var ukjent, så han fikk i alle fall en fordel, og den som så at hjernen hans dukket opp fra nesen på bakken, kapitalen hans var borte…
…Når det gjelder lungene, er det gleden og gleden til en person, og den som ser i det som er lett eller trist, så tolkes det i det. Når det gjelder milten, er det penger, og det ble sagt, og det kan være kroppens konsistens. Og den som så det i det som var utsmykket eller vanæret, tilskrives det og noen av dem sa at det å se milt fra alle dyr er penger. Halal og det som ikke spises er forbudt…
…Den som ser at håret hans er langt, og han ønsker det, så blir han rik og oppfyller gjelden, og hvis lengden er uheldig blant folket, så er det en gjeld at han rir, og de sa at noen av dem sa at den som så håret hans forlenget for mye, så er det de og sorgen, og hvis kvinnen ser at det er en utsmykning og en økning i herlighet, og det ble sagt å se lengden på håret for de som var fattige. Det er ikke noe galt med det, og den som ser at håret hans er mangelfullt, det er en mangel de er og den som ser at han barberte hodet mens han er vant til det og elsker det, så er han rik, og hvis han er en som løfter håret og ikke barberer det, så han er ikke Mahmud og den som ser at han barberte hodet mens han er i månedene Hajj eller de hellige månedene, så er han god i sin religion og forsoning på grunn av sine synder og fjerning av hans bekymringer og nød, og det var sa at hvis han så det med en stilling, så er det ikke Mahmood, og hvis t han kvinnen så det, det indikerer at mannen hennes eller en av hennes mahrams døde eller bruddet på sløret hennes, og hvis hun så at håret hennes var klippet av eller deler av det, indikerer det en krangel med mannen sin og det var sa at en katastrofe skjedde og se øyenbrynene hvis lang tid indikerer at penger og pynt og det ble sagt lang levetid og den som ser at bart er barbert eller tynnet, så er det bra for bart, og reduksjonen av bart er mislikte, og økningen i det kan være en indikasjon på en berusende drink, et forbud mot zakat og en benektelse av et depositum, og de er og den som ser at hodet ikke har hår mens han er skallet eller at han danset og håret har vokst i hodet hans indikerer at Good…
Vi forklarer de som leser det, ting vil være lett for ham eller ham etter å ha blitt sliten
Når det gjelder klærne laget av det, har det blitt uttrykt tidligere, som vi nevnte i kapittel førtifem i detalj ….
…Og den som så som om han hadde glemt lovordet, han ble bekymret og fengslet i lang tid for historien om Yusef, fred være med ham, og kanskje dette indikerte forsømmelse av lydighet mot den allmektige ordtaket: ~De glemte Gud og glemte dem . ~…
Legen tolker en reformert lærd, og den som tror at han lærer medisin, indikerer at han lærer Koranen fra Mus-haf ….
…Og den som ser at han har slått de døde og de døde er fornøyd med å slå ham, indikerer den døde tilstanden i det hinsidige ….
…Hvis han ser en inntrenger som om han forandrer seg, vil han motta byttet ….
…Talen sørget for å nevne sykdommer fordi den er blant sykdommene ….
…Og den som ser en kjent ung person spille det, er ikke Mahmoud, og hvis han ser at han lærer hva som skjer med ham som et resultat av å nekte å gjøre det ….
…Tap av kunnskap går tapt i en drøm, til fordel for folk med hans kunnskap, og hans minne er populært . Tapet kan indikere mangel på flaks . Og den som så at alle klærne hans var tatt, indikerer at ondskapen han blir utsatt for har forsvunnet ….