…Og den som ser en turban på hodet når det er mørkt, da skal han utføre Hajj eller bli i utlandet, og hvis han er syk, vil han dø fordi den mørke turbanen er som de døde ….
Drømmer om å se en naken mann som er kjæresten deres
(248 betydninger av å drømme om å se en naken mann som er kjæresten deres)…Noen ganger ser jeg en god visjon i en drøm, og jeg er fornøyd med den , men jeg har ikke bevis for det mens jeg er våken. Så hva indikerer det? De lærde nevnte at hvis det en person noen ganger ser, han ikke finner det mens han er våken, og ikke finner noe som indikerer det, er det inkludert i pipedrømmedelen, og dette skyldes hovedsakelig sinnets handling før sove med det, så hvis en person sover, kan han se noe som indikerer det, og dette gjør det verken skade eller nytte (3)….
…Og den som ser at den avdøde er i en tilstand som krever at han er som den i våkenhet, så setter han seg på en av hælene eller navnet hans eller hans motstykke, og det ble sagt at den som så at en død person lager noe av håndverket, og hvis hans type er lik, så er han god i sin rett, og hvis hans type er forkastelig, er det ikke noe godt i ham ….
…Og den som ser at huset hans er isolert og at det ikke er noe hus rundt ham, da er han ikke prisverdig ….
…Søvn er mot persepsjon, og syn er persepsjon, så hvordan møter den søvn? Imam Al-Asfari sa : Hvis søvn er generalisert, er det ingen bevissthet, søvn eller syn, og hvis søvnpresentasjonen er laget av en eller annen sjel, blir oppfatningen av drømmen eller synet utført av andre . Derfor oppstår drømmen eller synet når lett søvn . Dette er i samsvar med moderne medisin som deler søvn i grader, og i første grad forekommer drømmer, drømmer, avslapning og lagring av informasjon i overgangen fra kort minne til langt minne, og hvis en person våkner i den, er han aktiv . Se / Ali Kamal [93 97 d / Anwar soldat [306 343]. Det sies også i svaret på det forrige spørsmålet : Akkurat som forståelsen er ujevn og har sine egne mennesker, årsaker, hemninger og hemninger, slik også persepsjon og søvn, har hver og en av dem forskjellige mennesker. Mange og få, styrke og svakhet . Tilstedeværelsen av en gruppe for en av dem betyr ikke at alle de andre menneskene er fraværende fra mennesket. Noen av disse menneskene kan møte den andre. Det ble rapportert at når englene kom til profeten [ må Gud velsigne ham og gi ham fred ], sa noen av dem at han sovnet, og andre sa at øyet sover og hjertet er våken ….
…Og den som ser at han er i en barnehage, og det er blitt innsett at det er hans eiendom, uansett hvilken måte det er, så indikerer det godheten i hans religion og renheten i hans tro på verdien ….
…Og den som ser at månen har gått ned eller er ved solnedgang, så har saken som den er satt i ved sin slutt, og på samme måte i begynnelsen av natten eller midt på eller slutten av natten kan gå fra saken som så lenge den har gått fra den ….
…Hva er forholdet mellom drømmer og sex? Og indikerer det å ha sex med en av incestene, for eksempel samleie av en bror med søsteren, eller for en av ektefellene med en annen enn den andre, et forbudt forhold? Er denne typen drømmer oppriktige visjoner? Eller er det en pipedrøm som ikke går over og ikke tar hensyn til den? Dette spørsmålet er viktig i denne kunsten, og jeg finner mye forlegenhet for innringere eller innringere når de forteller meg denne typen visjon . Sannheten er at sjenanse her er normal. Fordi det er vanskelig å forestille seg forekomsten av slike bilder i konservative muslimske samfunn, og på grunn av den alvorlige tabuen til denne handlingen i alle himmelske lover . Men hva jeg vil si her : Situasjonen i drømmer er veldig forskjellig fra situasjonen i virkeligheten, da drømmer har sine egne konnotasjoner, som er helt forskjellige fra virkeligheten. Derfor ser jeg ingen reell rettferdiggjørelse for å skamme meg over å fortelle slike drømmer … Snarere kan noen av dem være et tegn på kjærlighet, rettferdighet, vennlighet eller ha nytte av den ene siden til den andre, og svært få av disse drømmene har en dårlig konnotasjon, men selv om dens betydning er dårlig, er det ingen tvil om at det å fortelle slike visjoner til de som stoler på hans kjærlighet, råd eller kunnskap, er tilstrekkelig til å eliminere all frykt som følger med forekomsten av slike visjoner, og det viktige er å fortelle disse visjonene i detalj, og ikke å holde tilbake informasjon som kan være til fordel for krysset av visjonen. . Kanskje fra partiet som forteller her, at en mann med arabisk nasjonalitet kalte meg sin sponsor, og fortalte meg at hans arbeider ønsket å reise til landet sitt tidligere, basert på en visjon han så og var viktig for ham, og jeg fikk ham til å tenke mye, og han ble utskrevet i sitt arbeid, og sponsoren fortalte meg at han tvilte på at han planla noe, og spurte at jeg ønsket å møte denne arbeidstakeren og høre hans visjon, på forespørsel fra arbeideren selv. Jeg dro til butikken der arbeideren jobber, og sponsoren møtte meg og introduserte meg for arbeideren, som så snart Farah så meg, og sa : Jeg har en visjon som jeg håper du kan gå over til meg . Han ga ikke legen anledning til å godta eller avvise, og fortsatte med å fortelle sin visjon som han hadde sett, og inviterte ham til å reise til landet sitt, for å hevne sin ære, disiplinere søsteren som hadde skadet hans rykte, og endret disse beskrivelser som jeg hørte fra ham om søsteren hans, og visjonen var :: at han så henne naken på et av stedene. Da hun så ham, følte hun frykt og løp fra ham, og han fulgte etter henne og tenkte at hun var en ekteskapsbryter . Til her var mannen ferdig med å klippe synet, og svetten strømmet fra ham, så jeg sa til ham : Jeg så godt og ondt nok, hvis du tror på synet ditt, vil jeg fortelle deg noe om søsteren din, og det gjør jeg ikke kjenner henne, så han sa : Gå fremover , så jeg sa til ham : Vil du tro meg og la hva du synes? Han sa : Hvis det du sier er riktig, så vil jeg tro deg, ellers vil jeg ikke tro deg . Jeg sa : Begynte ikke søsteren din å være religiøs før du kom til Saudi-Arabia? Han sa : Ja . Så jeg sa til ham : Var du ikke overrasket over hennes plutselige engasjement? Han sa : Ja, dette er sant. Jeg sa til ham : For denne søsteren din teller henne nå, og Gud er hennes venn, blant de trofaste, konservative, kyske kvinnene som har lykkes med å fjerne syndene til hennes unge og gamle. Dette er meningen med at hun blir helt fratatt klærne. Når det gjelder å kle av henne foran folk, betyr det. Alle har hørt om hennes rettferdighet, hennes asketisme i denne verden, og hennes forlatelse av mange gjerninger som reduserer hennes tro, og her begynte denne mannen å gråte og begynte å søke tilgivelse for Gud og søke tilflukt hos Gud fra den forbannede Satan, og hvor forbauset hun var da han fortalte ham at han hadde begått ondt mot henne, og at han hadde bestemt seg for å implementere ideen så snart som mulig, og jeg sier her : Lovet være til Gud som gjorde oss misjonærer og ikke gjorde oss fremmedgjorte ….
…Hva er sjelen og hva er sannheten? Ord i sjelen ble sagt . Som å si at det er blod, et pust eller et pust . Når det gjelder påstanden om at det er blod, er det ugyldig, for ting som inkluderer at etter hans død og oppstigning av hans sjel, forblir blod i ham . Når det gjelder å si at det er sjelen [med tausheten av oppfyllelsen ], så trenger den bevis, med kunnskap om virkeligheten til sjelen han har . Som sjelen kan kalles blod, og blant dem er det Al-Awza’i sa : Det som ikke har noen sjel, er flytende . Når det gjelder å si at det er nafs [ved å åpne en oppfyllelse ], er det kjent at det er en av virkningene . Sjelen er en av de skjulte sakene som det ikke er tillatt å diskutere på sin måte, og med den rette oppfatningen at noen jøder spurte profeten [ PBUH ] om sjelen? Så ble profeten taus, så sendte Gud ned [og de spurte deg om ånden, fortell sjelen om min Herres befaling, og du har ikke fått kunnskap utenom litt ] Al-Isra : 85 .. Å innse hvordan en ting er enten er å se på, se en tilsvarende jevnaldrende eller ved å fortelle sannheten . Og hva annet er falskt . Vi har ikke sett sjelen, og vi har ikke innsett dens tilsvar, og den sanne nyheten har blitt mottatt til oss at det ikke er tillatt å søke etter essensen, for vi beviser det til tross for vår uvitenhet om hvordan det er . Mange muslimske lærde har henvist til det, og den som skrev det om Ibn al-Qayyim, skrev en egen bok som heter Ånden ….
…Og den som ser at en søyle har penger i stedet, og hvis han er en hersker, så har hans arbeider avviket fra hans lydighet og er uenig med ham, og hvis han var en arbeider, lener hans autoritet seg over ham, og hvis han er en slave sin herre solgte ham ….
…** Hans syn, fred og velsignelse være over ham, for den som tok kalifatet etter ham . På autoritet fra Abu Hurairah – må Gud være fornøyd med ham – han sa : Jeg hørte profeten, må Guds bønner og fred vær på ham, si : ( Mens jeg sov, så du meg på ansiktet mitt med en bøtte på, så jeg fjernet det fra hva Gud vil, så tok Ibn Abi Qahfa det og tok det av. Det har to synder eller synder , og ved å fjerne det er svakhet, og Gud tilgir ham for sin svakhet . Og tolkningen av det moderne fenomenet med profeten fred være med ham ved å kalle til Gud – den allmektige – og Jihad vantro og gi råd fra nasjonen og undervise dem deres religion og hva som er bra for dem i denne verden og det hinsidige, og andre store ting og offentlige interesser av fred være over ham gjorde og deretter Abu Bakr Med det Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, pleide å ta over fra muslimers anliggender, fullførte han å stå opp og fo Gjør folket fra frafallet helt til han førte dem gjennom døren derfra de dro, så sendte han hærene til perserne og romerne, og han vant på sin tid flere seire over dem, da var konklusjonen om hans strålende gjerninger at han overlatt kalifatet til Omar bin Al-Khattab – må Gud være glad For ham – mandatet til Umar – må Gud være fornøyd med ham – var en av de gode gjerningene til Abu Bakr – må Gud være fornøyd med ham – og betegnelsen på Abu Bakr – må Gud være fornøyd med ham – var omtrent to år og to måneder, og det var identisk med det som profeten, må Guds bønner og fred være over ham, så i søvne at han sank ned i en bøtte med synd eller to Så Umar – må Gud være fornøyd med ham – etter at han utførte muslimens saker i mer enn ti år, og Gud åpnet de mange erobringene for ham i Levant, Irak, Khorasan, Egypt og andre regioner, og Gud ydmyket nasjonene i vantro og uten byråer, og han klarte saken av muslimene. Hassan var hans biografi i kampen da han så profeten være med ham i hans drømmer om makt fjernet vann og slukke folk til og med slå Battn . Og hans ordtak : (og i hans fjerning er det svakhet ) hans forkortelse av hans tid og hastverk med hans død og hans opptatthet av krig med frafallets folk fra åpningen og økningen som Omar nådde i hans lengde . Og Al-Nawawi sa i ( Sharh Muslim ): Hva menes med å slå folk med stampene på kamlene, det vil si at de vannet kamlene, førte dem til tornene sine, det er stedet de blir ledet til etter vanning slik at de kan hvile . De lærde sa : Denne drømmen er et tydelig eksempel på hva som skjedde med Abu Bakr og Umar – må Gud være fornøyd med dem – i deres kalifat og gode kontroll, og utseendet på deres effekter og folks overbevisning med dem, som alle er tatt fra profeten, må Guds bønner og fred være over ham, hans velsignelse og effekten av hans følgesvenner . Var profeten fred med ham, er eieren av det, så han fullførte det og bestemte seg for å gjøre islams regler og fødestedet for dets anliggender og forklarte dets eiendeler og grener og folks inntekt i Allahs religion i mengder og avslørt Gud – den allmektige -: (i dag fullførte du religionen din ). ( Surah Al-Ma’idah vers 3). Så døde han, fred være med ham, og Abu Bakr – må Gud være fornøyd med ham – etterfulgte ham i to år og en måned . Dette er det som menes med å si, må Guds bønner og fred være over ham : (to synder eller to synder ) . I hans kalifat ble frafallets mennesker kjempet, kuttet av ryggraden og utvidelsen av islam, så døde han og ble etterfulgt av Omar – må Gud være fornøyd med ham – så islam utvidet seg i sin tid, og det ble bestemt for dem fra sine kjennelser at noe lignende ikke skjedde. I det er det vann der deres liv og deres rettferdighet, og deres prins sammenlignes med den som fortjener dem og vannet dem, er å oppfylle deres interesser og styre sine saker. Når det gjelder ordene om fred og velsignelse over ham i Abu Bakr – må Gud være fornøyd med ham -: ( Og i hans fjerning er svak ), er det ingen senking av dyden til Abu Bakr og intet bevis på alderdommen over ham. Det er nyheter om lengden på deres periode og det store antallet mennesker som drar nytte av staten Omar, på grunn av dens lengde og utvidelsen av islam og hans land, penger og andre bytter, erobringer, Egypt og uten byråer . Når det gjelder hans ordtak, må Gud velsigne ham og gi ham fred (og Gud tilgi ham ) , det er verken en reduksjon eller en indikasjon på synd. Snarere er det et ord der muslimer støttet sine ord og velsignet søylen. Det ble tidligere nevnt i hadithen i Sahih Muslim at det er et ord som muslimer pleide å si gjør det, og Gud tilgir deg . Forskere sa : I all denne meldingen til arv av Abu Bakr, Omar og helsen til deres mandat, og uttalelsen beskrev fordelene med muslimer og sa fred være med ham : (Jeg har ikke sett et genialt folk Pfera Freeh ) The Livery Ved å åpne huset kansellering og bryte Alra The Freeh Furry to ansikter : en løgn for å huse Alra Og lette yaa . Det andre : å bryte Ra og understreke Ya, som er to riktige språk . Al-Khalil benektet vektleggingen og sa : Det er en feil, og de var enige om at betydningen av den ikke så en mann som gjorde sitt arbeid og klippet delene sine, og at opprinnelsen til fergen med boliger kutter . Og hans ordtak, må Guds bønner og fred være over ham, ( til han slo folk med en stubbe ) Al-Qadi sa : Det ser ut til at han vender tilbake til kalifatet i Umar spesielt, og det ble sagt at det går tilbake til kalifatet til Abu Bakr og Umar alt fordi dette synspunktet, ledelsen og deres utøvelse av muslimenes interesser ble fullført og folk ble hardt rammet fordi Abu Bakr undertrykte frafallets folk og gjenforente muslimer. Og han forstod dem og erobringene begynte, og ting ble brolagt, og fruktene av det ble fullført og fullført i tiden til Umar ibn al-Khattab – må Gud være fornøyd med dem – noos ord endte i sammendrag ….
…Når det gjelder å grave en grop og en brønn, hvis ingen ville gå inn i dem, giftet han seg med en kvinne ….
…Hvis det er grønt, indikerer det ungdommens død eller drap ….
…Og den som ser at han er en erstatning for en mann som er kjent av en hoppe, så skal han søke den mannens hjelp for det han ber om eller når, og det ble sagt at han blir sett på som en erstatning for en mann, så er det tolket at mannen er en avhengighet, en partner eller en etterfølger på avstand, og hvis mannen er ukjent, er han en fiende ….
…Og upartiskhet : mens du jobber på jobben, bevis på at du blir pisket og spikret av sin egen vilje . Den som ser seg naken og fratatt klærne, han har fiender på stedet han så, og han overvinner dem . Hvis nakenheten ikke blir avslørt, overvinner han dem ikke . Hvis han dekker sine private deler med noe eller med hånden, blir han ledet til dem og rømmer fra dem . Hvis han bare ser en linseduk i midten, prøver han å tilbe . Hvis han ser seg upartisk søke noe, oppnår han den tingen like mye som den er upartisk. Når det gjelder nakenhet, hvis han ikke har arbeid med ham, er det en prøvelse og forsakende lydighet og et uanstendig angrep . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så at en mann som sto midt i moskeen, betyr Basra-moskeen, knapt, med et sverd i hånden som slår en stein og bryter den opp, så Ibn Sirin sa til ham : Denne mannen skulle være Hassan Al Basri . Mannen sa : Han og Gud han er . Ibn Sirin sa : Jeg visste at den som er abstrahert i religion, betyr moskéens plassering, og at sverdet han brukte til å slå tungen med, som med hans ord bryter sannhetens stein i religionen ….
…Den gamle kvinnen er i en drøm en impotens, og kanskje indikerer hun verden som er borte, og kanskje refererer hun til det hinsidige fordi den er mot verden, og hun refererer til vinen fordi den er et av hennes navn, og hun refererer til kua fordi det også er et av hennes navn . Kanskje den gamle kvinnen i en drøm antydet graviditet etter fortvilet av det . Kanskje det å se den gamle kvinnen indikerte bedrag, bedrag, hvisking og berøring . Den syke gamle kvinnen er hjelpeløs, og den tørste er tørke. Hvis en jente kommer tilbake, vil tørken bli fjernet, og hvis den ukjente kjerringa kommer inn i en pasient som frykter døden, er dette et godt bevis for den gravide kvinnen . Og den gamle kvinnen indikerer landet til hans sabkha som ikke vokser . Og den som ser et gammelt stygt blikk, det indikerer oppvigling og krig . Den utro gamle mannen er forbudte penger, og den bevæpnede kjerringa er tillatte penger med glede for de som ser det . Og den som blir gammel, vil oppnå ærbødighet . Og den ukjente kjerringa indikerer det infertile året . Den stygge gamle mannen kan være en forkynner for slutten på krig og tørke, og den magre gamle mannen kan være et tørkeår, og hvis det blir fett, vil året komme . Og den mørkhårede gamle mannen er i verden sammen med dem og drar til Jah, og hvis hun er naken, er det en skandale i hans verden . Og den som ser en gammel kvinne som kommer inn i hans hjem, hans verden kommer til ham, og hvis han ser henne forlater han ham, er hans verden borte . Og hvis en kvinne ser at hun er blitt gammel, så er det godheten i hennes verden ….
…Pearl Almnzawm : ordet om rettferdighet, vitenskap og Koranen . Og hvis han ble spredt, så er han en gutt eller en jente, en hushjelp eller en hushjelp, slik at han blir som en skjult perle, som Gud den allmektige sa, og hun er den lagrede, og det vil være bevis i synet som indikerer en vakker kvinne eller slavejente, hvis perlene er en mengde som ikke kan dispenseres, og hvis skjebnen overstiger til den måles eller Den bæres med ærbødighet, for det er mange skatter og penger . Hvis han så at han fikk en rød eller grønn rubin, ville det slå en vakker kvinne eller hushjelp . Og hvis en gravid kvinne fødte en vakker slavejente . Hvis rubinen blir stjålet eller har forræderi, er den kvinnen eller slavejenta forbudt for det . Og hvis hun var naken med ham, ville ikke kvinnen han slo akseptere at hun ville dø foran ham . Og antall safirer : til de overskrider grensen, fordi de er anstrengende penger i religionen, for essensen av safirstenen . Og perler : tjenere eller penger . Og den som ser at han ble gitt en ring og forseglet med den, så eier han noe han ikke eide, og det han eier fra det kan være kraft eller eiendom, eller et dyr, land, penger eller lignende . Og den som slår en ring mens han er i en moske eller i bønn eller på veien til Guds vei, og han ser noe som indikerer penger, da treffer han lovlige penger og bruker dem på godheten i sin religion . Og hvis det er bevis for autoritet, konge og krig, rammer det makt, konge og krig . Og hvis han ser at ringen hans er tatt bort, så vil det han eier, bli tatt fra ham . Hvis han ser at feddet på ringen hans er gull fra den, så er feddet ansiktet til noen som ringen tilskrives, og hvis han ser at han ga ringen sin med parfyme fra seg selv, tar han ut noe av det han besitter med godhet . Og boka er god, og konklusjonen er nyheten ….
…Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så en død svart mann, en mann vasker ham over seg . Han sa: Når det gjelder hans død, hans vantro, som for hans svarthet er hans penger, og når det gjelder denne stående vasker ham, lurer han ham med pengene sine ….
…Det er sjelden at en mann kom til Ibn Sirin og sa: Jeg så en mann svelge perler så små og tok dem ut større enn han svelget. Ibn Sirin sa: Dette er en mann som hører hadithen og snakker til den mer enn han hørte ….
…Den som ser en kjent mann lage noe eller gi ham noe, da er han selv, navnet hans eller hans motstykke, og det ble sagt at den som så en kjent mann, er god og velsignende, og hvis han hadde fravær, han presenterte eller hans nyheter eller bok kom ….
…Og den som ser Ali ibn Abi Talib, må Gud ha æret ansiktet hans, da vil han være høyt i posisjon, sublim på plass, veltalende, modig og sterk i hjertet, hengiven og bekreftet, og det ble sagt at den som så ham mens han var skilt ville få kunnskap og mot, og den som så ham i live på et sted hvor folket på dette stedet ville få kunnskap, rettferdighet og rettferdighet, og lindre urettferdighet og fordommer fra dem ….
…Hvis han ser at en konge har slått halsen på hjorden hans, tilgir han synderne og frigjør nakken . Og slå nakken i Mamelukes, indikerer frigjøring . Og det ble sagt at den som så at nakken hans ble slått, enten av herskerens kjennelse, eller ved å kutte av veien, eller i krig eller noe annet, for det er klanderverdig for de hvis foreldre var igjen, og han hadde en sønn, og at hodet ligner foreldrene, fordi de er årsaken til livet, og det ligner også på barna av hensyn til bildet . Hvis han ser at han er redd, eller den som blir dømt til døden, er han prisverdig, fordi ulykken rammer en person en gang og ikke rammer ham en gang til . Når det gjelder pengevekslerne og eierne av kapital, indikerer dette at kapitalen deres har gått . Og det indikerer de reisende, når de kommer tilbake, og i sakene, seieren . For hvis kroppen blir kuttet av, vil den ikke gro ….
…Og den som ser en kjent ung person spille det, er ikke Mahmoud, og hvis han ser at han lærer hva som skjer med ham som et resultat av å nekte å gjøre det ….
…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….
…Og den som ser at han har gitt ham en gave fra en gammel mann eller kvinne, så er han prisverdig, og hvis den kommer fra en ung mann eller en ung kvinne, i motsetning til ham ….
…Det er sjelden han forteller om at en mann gikk inn på en kirkegård og snakket til seg selv, og han sa: Hvis han avslørte noen av dem for meg, og jeg spurte ham hvordan han møtte sin Herre, sa han, og jeg sov i drømmen min. , Så jeg en mann som sa: “Ikke la deg lure av bygging av graver ovenfra, for folket har kinnene slitt i skitten. Noen av dem venter på Guds belønning og hans paradis, og noen av dem har angret hans straff. ” Så pass på uoppmerksomhet ….
…Og den som så at han red en naken hoppe på et tak eller en vegg, det vi nevnte i synd, vil være vanskeligere og vanskeligere her ….
…Og den som ser at han red på en naken hoppe og falt ned fra den, så tolkes det på tre måter, hans tilstand forsvinner, hans avskjedigelse fra hans stilling og forbudet mot hans kone, og hun vil være uten feil ved ham .)…
…Og den som så at han døde mens han var naken, han ville være veldig fattig ….
…Nakenhet : Den som ser at han tar av seg klærne, en fiende som er stille er Gio, som er åpenlyst fiendskap, men viser hengivenhet og råd . Gud den allmektige sa : “ O Adams sønn, Satan frister ikke deg, som om du drev foreldrene dine ut av paradiset, han tar bort klærne fra dem .” Hvis han blir sett på som naken i en stevne, blir han avslørt . Og hvis han er naken et sted alene, så søker fienden hans feilsteg og finner ikke det han vil ha fra uanstendigheten i hans dekke ….