…Hva er ditt budskap til de som er interessert i å se de døde , og til de som er redde av å se denne typen , eller å overdrive saken bemerkelsesverdig? 1 – Du er nå fra de levende, og du er på arbeidsplassen. I dag er arbeid, ingen regning, i morgen er regn, og ikke noe arbeid, så hva vil du gjøre i dag? Hva vil du gjøre i morgen ? 2- Du bør vise rettferdighet og vennlighet mot foreldrene i deres liv . Og ikke vent til hvis de dør, eller en av dem dør – etter Omar Mubarak, hvis Gud vil – begynner du å angre og håpe at du vil se dem i visjoner, og utføre deres instruksjoner, som kan være pipedrømmer og lang tenkning. og anger over deres død . 3 – Hvis du har to foreldre eller en av dem, og de er veldig gamle, sett deg sammen med dem og glem ensomheten og husk ordene fra sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred : ~ Til tross for en nese til tross for en nese en nese til tross for en nese – han sa det tre ganger – de sa hvem, o Guds sendebud? Han vil komme inn i himmelen . Betydningen er at han er rettferdig med dem, og i romanen ~ On the Greatness ~, som betyr når de tuller og svekker bevegelsen og trenger styrken til en sønn eller datter . 4- Har du skrevet testamentet ditt? Leseren kan være ung i alderen og si hva som er grunnen? Jeg sier : Døden kjenner ikke ung eller gammel, og vår edle sendebud, som den kom fra Ibn Umar – må Gud være fornøyd med ham – sa : “ Hva er retten til en muslim som har noe å anbefale å tilbringe to netter uten hans testament er skrevet med ham ” Det er ingen tvil om at gjennomføringen av den avdødes testament er nødvendig med mindre han befalte et Muharram for eksempel Eller et livmorsbrudd , akkurat som å skrive et testament forhindrer også uenighet mellom arvingene, og Gud vet best ….

…Havet indikerer havet i en drøm om en mektig, formidabel og uredd konge, bare Shafiq, som folk trenger, og havet er for kjøpmann sin bagasje og lønnsmannen er læreren hans . Og kanskje indikert av renhet fra urenhet, tro til vantro og omvendelse til synderen . Det indikerer eden, og at den allmektige Gud har sverget til havet, så han sa : ( Og havet som er sperret, din Herres straff er en realitet ). Sjøen kan referere til faren og moren, og det kan referere til mannen og kvinnen som har dårlig moral, og de som har intriger og irritasjoner . Kanskje indikerte det fengsel for å fengsle dyret der, og kanskje indikerte det industrien som ikke har noen grenser og byen som ikke har noen murer . Og hans visjon indikerer at han forlater grupper . Hvis havet økte i en drøm en god økning, og folket trengte regn, ville det regne . Og hvis en person ser havet sprekke med bølgene som krasjer, vil han på sin reise ha frykt og nød . Den som vandrer i havet, vil bo på synder, og kanskje havet indikerer verden og dens forhold og under . Vis renhet fra urenhet, tro til vantro og omvendelse til synderen . Det indikerer eden, og at den allmektige Gud har sverget til havet, så han sa : ( Og havet som er sperret, din Herres straff er en realitet ). Sjøen kan referere til faren og moren, og det kan henvise til mannen og kvinnen som har dårlig moral, og de som har intriger og irritasjoner . Kanskje indikerte det fengsel for å fengsle dyret der, og kanskje indikerte det industrien som ikke har noen grenser og byen som ikke har noen murer . Og hans visjon indikerer at han forlater grupper . Hvis havet økte i en drøm en god økning, og folket trengte regn, ville det regne . Og hvis en person ser havet sprekke med bølgene som krasjer, vil han på sin reise ha frykt og nød . Den som vandrer i havet, vil bo på synder, og kanskje indikerer havet verden og dens forhold og under ….

…Ble det bestemt for noen som ønsket å se en god visjon å gjøre noen oppførsel før de sovnet, for eksempel, eller å ta med noen wirds? Det har allerede blitt nevnt at noen av de syke har gjort en slik feil , fordi det er når han selv er en bestemt person , for eksempel , og hans tilstand forverres av ordene til de som øker sykdom med sine beskrivelser til ham, slik som deres ordtak : Ma’oun , med en sjel . . . Osv , for denne situasjonen kan presse sin eier før han begynner å spørre en gudinne for å se en drøm der han vet hva tilstanden hans er , og han kan tenke på den som forårsaket ham i denne situasjonen , eller fra hekser , eller fra en pubescent , og han ser i søvn , og ofte ser han det som pipedrømmer – og tilfelle er dette – men vi kan ha en person som ikke lider av noe patologisk symptom , så uttrykksforskerne nevnte i en sak som han har moral, inkludert : å være sannferdig i tale og aksent , å sove i et lys , på høyre side , og å resitere en sura når du sover : (Og solen klargjør det ) (1) og Sura ( og natt hvis det er uskarpt (1), Surat : fiken , oppriktighet og Almaoztin , dette med hensyn til Koranen , jeg fant ikke bevis for denne tildelingen av dette gjerdet , og beordret en annen oppfordring til denne bønnen : ( O Allah, jeg søker tilflukt hos deg fra dårlige drømmer Og jeg søker tilflukt for deg fra djevelens manipulasjon i å våkne og sove , Gud , Jeg søker deg en visjon om godt, oppriktig, nyttig og uforglemmelig . Å Gud , vis meg hva jeg elsker i drømmen min. ‘1’. Det er ingen tvil om at den rene bønnen til en person er i nærheten av å bli besvart , spesielt hvis han gjør ting som gjør at samtalen blir besvart, inkludert : å være deilig i mat, ikke drikke eller spise noe annet enn godt , insistere på Gud i bønn , og å be ham med hundre resepter, er dette passende for ham å svare på – spesielt – Hvis det var en lang reise med behov for overdrivelse i klær og form , og jeg fant ikke noe fra Sunnah for å støtte denne bønnen som Ibn Hajar ga under erobringen , så er det ikke annet enn en bønn , og en person kaller Gud med hva . Gud åpner det opp, kanskje hva Ibn Hajar får fra denne døren ….

…Og den som ser en forsker i nærheten av ham, eller sitter eller snakker til ham med ord som hjelper ham å lytte, det vil være bra og gunstig ….

…Er det å foretrekke å uttrykke visjoner eller la dem gå i oppfyllelse med tiden? For det første må det være kjent her at det ikke er sant at alle visjoner blir oppfylt, selv om den visjonære er en troende, kan den troendes visjon ikke oppfylles direkte, den kan bli forsinket, og den kan ikke oppfylles i det hele tatt. På samme måte kan den troendes visjon lyve. Måtte Gud være fornøyd med ham på Abu Hurairah, på profetens autoritet , må Guds bønner og fred være over ham, sa han : [ Når tiden nærmer seg, vil muslimens visjon knapt lyve, og muslimens visjon er mer sannferdig for deg, og muslimens visjon er en del av de førtifem delene av profetet ] Avtalt og ordlyden for en muslim . Og den som ser det som behager ham, det er bedre for ham å presentere det for den som krysser det for ham . Når det gjelder den som ser noe som skremmer ham eller sørger ham, skal han ikke fortelle det til noen, og han må gjøre de forholdsregler som er nevnt . Noen mennesker kan si hvorfor vi ikke tillater visjoner eller drømmer å bli ivaretatt av tid eller tid, noe som er et synspunkt som respekteres, og jeg sier alltid : Min mening er feil som kan være riktig, og andre er korrekte og kan være feil, men disse menneskene skal ikke skylde på dem som leter etter uttrykk for sine visjoner eller til og med drømmene sine. Det kan være en god nyhet, eller en advarsel til eieren, og Imam Ahmad, må Gud nåde ham, sa : Visjonen gleder den troende og bedrar ham ikke . Og den visjonære kan ha nytte av det han ser i søvne. Imam Al-Dhahabi sa i Al- Sirah [1/81] i visjonen til Abd al-Rahman bin Auf, må Gud være fornøyd med ham, at han vil gå inn i paradiset de elsket, selv om han er et av folket i paradiset , og en av de ti misjonærene, sa han : Overføringskjeden er god . Han og andre er en drøm, og drømmen har en tolkning, og Ibn Auf, må Gud være fornøyd med ham, hatt nytte av det han så og det han nådde, til han ga veldedighet med store penger som ble frigitt for ham – og ros være for Gud – hans føtter, og han ble en av arvingene til paradiset, og det er ingen skade . Gud vet ,,…

…Noen uttrykkere sa at jeg elsker å komme inn i byer og hater å forlate dem fordi jeg har prøvd dette gjentatte ganger ….

…Og den som ser at han har falt fra et tak, en vegg, et tre eller et fjell eller lignende, så blir ikke saken han er i fullført for ham, og han når ikke det han vil ved å avstå fra det og fullfører ikke for ham det han håper og når ikke det han vil, og det kan indikere fallet for noen som har en mangel i sin religion, er relatert til hans engasjement i synder, oppviglinger og villedende handlinger ….

…Og det ble sagt at den som så at han åpnet et granateple, da ville han komme inn i et land hvis inntekt aldri var, og han ville bli ansett som søkeren, hvis det var surt, ville han få tristhet og tristhet fra å komme inn i landet ….

…Og den som så at et lynnedslag skjedde i et hus, og hvis han hadde en syk person, døde han, og hvis han hadde fravær, ville en tyv banke på ham eller bli ranet av byeieren ….

…Og den som ser at han har besteget et fjell og sett et hull i det og gått inn i det, da vil han se hemmeligheten til kongen og hans dekkede saker, og hvis noe kommer ut av ham, vil han ha et forhold og en gave ….

…Og den som ser et teppe i et fremmedes hus, og han ikke kjenner teppet eller stedet, så indikerer det en endring i hans tilstand, og hvis han ser det brettet eller brent, blir det tolket som hans død i fremmedhet ….

…Hva er grunnlaget for det i hjertet av mening i uttrykket , som gråt uttrykke glede , og død i livet? Som er vanlig blant uttrykk for uttrykksmetoder ; Uttrykk i hjertet av mening , som gråt krysset over med glede , og død uttrykke liv , og dette ser jeg bruk når det er en dårlig mening , det blir optimisme , og hva jeg har funnet fra bevis som støtter denne tilnærmingen er hva som kom i ordet fra den høyeste : ( Hvis Gud viser dem litt i drømmen din, og hvis han viser dem mye, ville du mislykkes og du ville være løsrevet i saken. Men Gud velsigner deg, han er klar over de samme brystene (43), og som han viser dem når du møttes litt i øynene dine og reduserer deg i deres øyne, slik at Gud bestemmer en sak som var i kraft, og for Gud vil saker komme tilbake (44) ( Al-Anfal : 43, 44). Mujahid sa : Gud viste dem livet i en liten søvn . Han ba profeten være fred med ham ledsagere som ble festet til dem . Sayyid Qutb sa : synet er oppriktig i reell betydning , en liten profet fulgte etter. dem og de er mange tall , men få musikken deres , litt tyngde i kampen … osv . Som s arties ansikt tilsvarer ansikt gjentatt syn, profetisk oppriktig i det makroskopiske bildet av de to sidene , slik at de troende ser de vantro noen få , og ser de vantro de trofaste få , slik at begge lagene Aggrey skal gå til kamp . grunnen til at de vantro ser de trofaste få ; som Razi sa : ikke forberede vantro Ka klare , og Ajtraoa troende Avhengig av meg fortalte jeg dem , så overrasket og forvirret folkemengden dem . . . Inntil han sa : Det er en motstand i å minimere de to partiene kjent som meditasjon . Hvis de vantro faktisk var mange , og de troende var få , og profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, hadde noen få i synet , kom han til stor visdom , det vil si at Gud tør de troende mot de vantro på slagmarken , og dette hjalp de troende til å oppnå seier , og Gud vet best . Og det er et bilde i nærheten av dette , slik at slektninger noen ganger handler på vegne av hverandre i en drøm , så vi kan se onkelen , og betydningen er en annen onkel , og vi kan se en av brødrene , og betydningen blir brukt på en annen bror , og så videre ….

…Havet : Når det gjelder havet, refererer det til alle som har myndighet over skapelsen, som konger, sultaner, samlere, herskere, lærde, mestere og ånder for sin makt og store fare, og hans å ta og gi og sine penger og hans kunnskap om vannet hans, og lede hans menn eller hans krefter eller hans argumenter og befalinger, hans fisk er hans undersåtter, hans menn er hans levebrød og hans penger eller hans saker og hans ledelse, og hans husdyr Hans assistenter og studenter, hans skip , hans soldater, hans boliger, hans kvinner, hans forvaltere, hans handel, butikker, bøker, koraner og rettsvitenskap . Og havet kan peke på verden og dens redsler at en verner og finansierer, og utarmet en annen og dreper ham, og besitter den i dag og dreper ham i morgen, forbereder den for i dag og ødelegger den etter den . Dens skip, deres markeder, årstider og nåværende reiser, beriker mennesker og utarmes andre . Og dens vind er dets levebrød, dets antall, dets ulykker, dets Touaregs, dets innbyggere, dets fisk, dets levebrød, dets dyr og dets husdyr, dets skadedyr, dets Touaregs, dets konger og tyver, og dets bekymringer og dets oppvigling . Han har makt hvis det er om sommeren og i dette havet, eller han flyter i kunnskap og blander seg med lærde, eller han utvider seg med penger og handler i den grad han roser i havet og sin makt over vannet, og hvis han synker i sin tilstand og dør ikke i drukningen, heller ikke blir han slått, eller i en tilstand av smerte, seiler mens han er i den. Og fra deres ordtak at så og så druknet i denne verden og druknet i lykke og kunnskap, og med autoritet, og hvis noe dør, drukner han, ødelegger gjelden sin og hans intensjon er feil for det som kreves, for å møte fødsel og drukning . Men hvis han kom inn eller svømte i den om vinteren og kulden, eller mens han ristet, rammet ham en ulykke fra sultanen, enten fengsel eller pine, eller sykdom, vannet og skadelige vinder, ellers ville han komme i dødelig oppvigling . Hvis han druknet den gangen, ble han drept i leiren sin eller gjelden hans ble ødelagt i en fitnah . Og den som tar fra vannet sitt, drikker det eller anskaffer det, han samler inn penger fra en makt som ham, eller han vinner fra denne verden mot ham . Og den som kommer inn i havet og slår det fra bunnen, gjørme eller gjørme, de er fra den største kongen eller fra autoriteten til dette stedet . Og den som skjærer over et hav eller en elv til den andre siden, han vil skjære av i en hvisking og redsel eller av frykt, og han vil bli utfridd fra den . Og noen av dem sa : Den som så havet treffe noe han håpet på, og den som så at han kjempet mot havet, da går han inn i kongens arbeid og er bedragersk fra det, så hvis han drikker alt vannet sitt, eier verden og forlenger livet sitt, og han treffer som kongens penger eller hans makt, eller hans motstykke er i hans eie . Hvis han drakk det til det ble fortalt fra det, mottar han penger fra kongen han finansierer med sitt lange liv og styrke, og hvis han trekker fra det, søker han fra kongen en jobb og får den like mye som han stammer fra det. Hvis han helte det i et fartøy, ville han tjene mye penger fra en konge, ellers ville Gud den allmektige gi ham en tilstand der han samler inn penger. Staten er sterkere, bredere og mer holdbar enn havet, fordi den er Guds gave . Og den som bader fra havet, hans synder skal sones opp for ham, og hans bekymring for kongen vil bli fjernet . Og den som vandrer i havet, han bor på synder . Og den som ser havet langt borte, han ser skrekk, og det ble sagt at noe vil komme nær ham som han håper . Det er bedre å se havet rolig enn å ha turbulente bølger ….

…Når det gjelder havet, er det autoriteten, og elven er en hersker uten den. Så den som ser havet eller står på det, så vil det skje noe med ham fra sultanen som han ikke ønsket. Og den som ser at havet mangler og har blitt en kløft, da svekker myndigheten og går bort fra de landene havet har gått fra, og den som ser at han kom inn i havet ved å svømme til han ikke ser, dette er hans fortapelse. Og den som så at han druknet i et hav eller en elv og ikke døde i det, da drukner han i denne verdens spørsmål, og kanskje var han mange synder og synder, og den som så at han gikk inn i et hav eller en elv og slå ham fra bunnen og gjørme og gjørme, så blir han truffet av dem fra sultanen eller en gammel mann, og den som ser at han er en dykker i havet, dykker på perler eller noe annet, så han gikk ut, fordi han søkte kunnskap eller penger, og det traff det i henhold til den tilsynelatende mengden perler og andre, og den som så at han henter vann fra havet eller elven og legger det i en bolle, da treffer han penger fra en hersker , og hvis vannet er mørkt, blir han redd og den som ser at han badet eller avvask fra sjøvannet eller elven, og hvis han var syk, kurerte Gud ham eller hadde en gjeld som Gud styrte, eller var bekymret, hvis Gud ville han var bekymret, eller fryktet sikkerhet, eller i et fengsel, han gikk ut fra det til godt, og hvis han så at han gikk på vannet i et hav eller en elv , så indikerer det hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og den som så et svakt vannhjul like mye. Et menneske skal ikke drukne i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er vanlig eller for de som eier det vannhjulet Et menneske i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er generelt eller for en som eier det vannhjulet spesielt, og den som ser at havet har reist seg fra jorden, så er han en hersker som frykter at han blir lurt eller urettferdig, og den som ser at han har kommet inn i et hav eller en elv, så kommer han inn i en linjal eller en hersker, og hvis han er syk, vil sykdommen hans bli mer alvorlig, og hvis han går ut fra det, slår det bra fra sultanen og bærer bort fra ham. Og den som ser at han har kuttet et hav eller en elv til den andre siden, så kutter han dem eller en høyde og blir frelst fra det. Og den som ser at han drikker ferskvann fra en elv eller et vannhjul, så vil han lide gleden av å leve og et langt liv, og hvis det er bittert eller mørkt, er hans liv i bekymring, frykt eller nød og det ble sagt at han er syk like mye som han drikker, og hvis han ser lite vann i et kar eller på et sted hvor han er fengslet, så ble han født, og hvis han ser at han har blitt skjenket varmt vann på ham der han gjør ikke føle seg, da blir han fengslet eller syk eller plaget av dem eller redd for jinnet i det omfanget av varmen hans og den som så Hvis han falt i vannet, ville han falle i alvorlig nød eller lidelse, og den som tror at han bar vann i en bolle, og hvis han er fattig, så rammer han penger eller en singel han er gift eller gift, hans kone eller umma bar sin kone eller slavejenta, og hvis han ser at han bar vann i et plagg eller i det han nekter for å ha med vann i det, er forfengelighet og den som ser Han drikker vann fra et krus eller en kopp eller lignende. Hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han ser at han tømmer vann i en krukke eller en cache eller en pose eller noe annet, blir han gift med en kvinne og den som ser at han kjører vann til hjemmet sitt, da blir alt godt drevet til henne, og den som ser at vann har strømmet i huset hans eller øynene brister i det, for det gråter øynene på en syk person eller farvel til en reisende eller på annen måte, og den som ser at kanalen til hans hus eller frukthage er i gang, hvis han er bekymret, vil han bli løslatt. Hvis han ser det blokkert, blir doktrinene hans blokkert av ham…

…Hva betyr det å se havet og drukne i det ?? For noen mennesker er det et skremmende symbol ; Og det er : havet og drukning i det !!! Så hvorfor betyr dette symbolet , og er det avfyrt ???? Faktisk gjentar jeg her og bekrefter at det ikke er noe eneste tegn på et symbol , og at visjonen må høres fullt ut med alle symbolene , men så lenge vi snakker nå om dette symbolet , sier jeg : Betydningen av sjø eller å drukne i det er ikke alltid ille , det kan for eksempel indikere : For studenten , Ali Øke dybdekunnskap og spesialisering i en disiplin . Og for selgeren , kan havet være på markedet der han jobber . Og for synderen og synderen , kan det være en drukning av omvendelse og kontemplasjon av den allmektige ordtaket : ~ Selv når drukning innhentet ham , sa han , jeg trodde at det ikke er noen annen gud enn den som tror på ham ~ ( Bani Yasir : 90). Betydningen av svømming, nedsenking og drukning i havet er god når man ser havet om sommeren, og når det gjelder å se det om vinteren, kan det være et dårlig tegn, men jeg gjentar at det er nødvendig å se på resten av symbolene av visjonen, og fra det som blir sagt om noen av de dårlige konnotasjonene ved å svømme, dykke eller drukne i havet : 1 / Å begå synder og store synder, og tenk på hva Gud den Allmektige sa : [ Fra hvilke synder de druknet og brakte i ild og fant ikke sine støttespillere foruten Gud. ] Noah : 25 2 / fordypning i verden og dens gleder . Men krysset må passe på det hvis han ser en visjon eller en drøm som kan ha en dårlig mening fra den , slik at han kan distrahere fra krysset med ham , denne dårlige betydningen, hvis Gud vil ….

…Når det gjelder leveren, er det penger, kunnskap og et barn, og den som ser i det som pryder det eller vanærer det, tilskrives det han nevnte, og den som ser at han spiser fra leveren av alt som var, så blir det penger. Hvis det er kokt, er det tillatt, og hvis det ikke er det, så mislikes det….

…Når det gjelder hjertet, er det sinnet til en person, hans intellekt, hans sinn og hans religion. Uansett hva han ser i det fra Zayn eller Shin, sa hans tolkning i det og noen av dem at hvis en person ser et hjerte, så er det bra i hans religion og god fornuft, og den som ser at hans hjerte blir kidnappet og går bort fra det er på fire aspekter av alvorlig frykt, galskap, korrupsjon av religion og forekomsten av ulykke. Svart og dekket med et slør, er han tapt fra sannheten og mange synder…

…Når det gjelder å se medlemmene, den som ser et avskåret hode og har en stilling og en torn, så er det en økning i pompen hans, og hvis det er annet enn det, får han penger og stolthet og ansiktet, og den som ser at hodet hans er fra det uten å bli truffet av nakken eller noe sånt, så forlater han sjefen, foreldrene eller lærerne, og den som ser at nakken hans er slått. Og hvis hodet hans er fra ham, hvis han er rik , mangel på pengene, eller fattige, han er indolent, eller en slave som er frigjort eller i gjeld, Gud har gjort opp gjelden eller er bekymret, så vil Gud bli løst fra sin bekymring, og hvis han er syk og hans sykdom der er ikke noe medisin for ham som indikerer hans død, og den som ser at nakken hans ble slått i sin helhet og julingen er smertefull, så det indikerer å begå synder. Hvis han ser at hodet hans er fjernet fra ham, så blir hovedstaden hans hvor hans vekst blir fjernet fra ham, og han kan barbere hodet eller dele panseret eller turbanen i krigen eller rive rommet hans eller taket på huset hans, og hvis han er en slave som solgte ham sin herre og som så at hodet hans er i hånden mens han ser på ham, for det er et mål på hans kapital og levebrød, og den som ser at han gikk med hodet, så han blir syk og pengene hans kan forsvinne, og den som ser at hodet hans blir returnert til kroppen, er på tre måter retur av tapte penger eller retur til sjefen eller velsignelse av martyrium, og den som tror at han snakker til hodet, vil ha det bra A mye fra ti dirham til tjue tusen, og den som ser folks hoder avskåret, indikerer at martyrdømmets godhet og velsignelser…

Når det gjelder navlen, er det behandlingen av en person og hans glede og hans kone, og den som ser noe i den, pryder eller vanærer, så hans tolkning i det

…Og den som ser en død person, bærer noe tungt, det vil si ved å bære det, da vil han få synder og tunge hæler, og det er ikke noe godt i ham som ser at de døde red på hesten sin eller kledde seg med sverdet eller kledde på seg , og alt dette kan være tap, villfarelse eller undertrykkelse ….

…Utviser det å frykte å lese Surat Al-An’am? Et spørsmål som har spredt seg blant mennesker er en visjon, med legitimiteten til å lese Surat Al-An’am for å utvise panikk, slik det skjedde under Irak-krigen, og det dukket opp i disse dager i lys av disse hendelsene, så hva synes du om saken? Det er ikke tillatt å innføre tilbedelse og gå inn i den gjennom visjoner, som en som introduserer beslutningen om Laylat al-Qadr, eller går inn i noen usynlige forhold. Som noen som snakket om Mahdis fødsel gjennom å se forbindelsen hans, er dette min oppfatning av problemet, og jeg har snakket om det gjentatte ganger på nettstedet eller programmet, å lese Koranen er tilbedelse, og tildele lesingen av dette surah til slike omstendigheter er en tildeling uten bevis. Fordi det ikke er noe bevis annet enn det som ble rapportert fra det ufeilbarlige, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg er forsiktig med de som sprer slike meldinger eller ringer for å jobbe med dem blant mennesker, og på samme måte er dette tilfelle for de som ring for å lese Surah Al-Zalzala for å avverge jordskjelv i noen land, og Gud vet best ….

…Og den som ser at han har truffet et speil og ikke ser ansiktet inn i det, da vil han oppnå det han hater i ansiktet hos mennesker. Hvis han ser på det, er det ikke noe godt i det, og hvis han har autoritet, vil han snart se sin plass som ham, bortsett fra om speilet er igjen eller null eller noe sånt, så vil han slå en gutt en gutt , og hvis ikke Han venter på en sønn, og han er en sultan eller en arbeider, så er han isolert og ser noen andre i hans sted, og hvis ikke så forlater han sin kone og det ble sagt at den som så et speil med sin hånden han så inn, så forsvinner hans bekymring, og hvis en kvinne ser at hun ser i et speil uten sølv, hvis hun er gravid, føder hun en slavejente som henne, og den som ser at han ser i et speil En indisk kvinne dør for et mannlig barn, og hvis han har en gravid kvinne, er det som er i livmoren hennes de døde…

…Hvis du drømmer om at du ignorerer eller undervurderer noen person eller venn, betyr det at du forgjeves søker å oppnå lykke på grunn av din uforlignelige og grove natur . Og hvis du drømte at noen undervurderte tolkningen din, vil du angre på din elendige situasjon ….

…Talen sørget for å nevne sykdommer fordi den er blant sykdommene ….

…Og den som ser at han graver i noe av metall, vil være i stand til å tilskrive det mineralet til ham i tolkning. Nevnelse av forskjellige typer jordgraving er nevnt i kapittel 32 ….

…Og den som ser at han har en hale, et horn eller en hov, for eksempel et esel, en slange eller et nebb, det er alt godt og godt ….

…Og den som ser en rød rose på et tre i sin tid, det indikerer at barnet har skjedd, og når det gjelder rosene som ikke var i hans årstid, indikerer det en ulykke fra sønnen hans ….

…Og den som ser at han har sett en helligdom eller et tempel, han vil være flittig i å søke belønning og kan være fornøyd ….

…Og den som ser at et marked har mange varianter, indikerer det utarmingen av det produktet ….

…Og den som ser et kjent sted, har blitt en ruin, og dets folk kan ikke finne et sted å bo, for deres eiendom er en urettferdighet mot dem, slik at de ikke vil finne en frelser for dem ….