…Hvilke råd har du til noen som er bekymret og redd for drømmer de ser og kan være overdrevne? Du er ikke den eneste som lider. Dette er en av de edle ledsagere, som er : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf sier : Jeg pleide å se visjonen sykne meg til jeg hørte profeten, Guds fred og velsignelser være over ham og sa : (Den gode visjonen er fra Gud . Og hvis han ser det han hater, la han søke tilflukt hos Gud fra Satans onde og fra ondskapen, og la ham flykte tre ganger og ikke fortelle noen om det, for det vil ikke skade ham .) Avtalt . I romanen 🙁 Jeg kunne se visjonen Oary av dem, men jeg ikke Ozml ) noe : Oary anneksjon Humazah øye og stillhet, som feber kommer til meg fra min frykt for ansiktsverdi i mitt sinn . Og Azmal : ved å kombinere hamza og stramme zai og meme, vil jeg ikke bli pakket og dekket med kald feber . Og i romanen ( annet enn det gjentar jeg ikke ). Og i fortellingen ( Hvis jeg skulle se, er visjonen tyngre for meg enn et fjell ). O min bror og min søster, ikke for å få panikk og frykt, og i å ty til den rensede Sunnah, vil du finne en nyttig oppskrift på at den kom i Sahih : ( Hvis en av dere ser en visjon han hater, la ham snu og vend deg til venstre tre ganger og be Gud om det gode og søk tilflukt hos Gud fra det onde ) , og i en fortelling : ( La Gud søke tilflukt hos Gud fra Satan tre ganger ) , i romanen ( og minner dem om en de ikke skade ham ). Og den som gjør dette reseptet, hans drøm faller ikke og kan falle på en irreversibel måte . Gud vet…
Drømmer om å se ganga og ta et hellig stup
(149 betydninger av å drømme om å se ganga og ta et hellig stup)…Og noen av uttrykkene sa: Den som så at han selv var i en festning og hun er en velgjører, og hans gruppe er med ham og hans økning, da er han trygg fra sine fiender og har vunnet det som kreves, er rettferdighet i sin religion, og er håndhevbar i sin sak, og i alle fall ser en person seg selv i et slott på en hvilken som helst måte, så er det prisverdig hvis han ikke har det som er forkastelig i kunnskapen Uttrykk ….
…Og den som ser at han er død og ble satt på kisten og bar sin begravelse og folk søker og går i begravelsen, det indikerer hans ære og høyhet, men det er en mangel og korrupsjon i religionen hans fordi døden er avholdenheten av gode og andre gode ting, og rettferdighet i hans religion kan gjøres etter det, spesielt hvis han vet at han ikke ble begravet i graven ….
…Og den som ser at han døde og ble gravlagt, og ingen sørget for ham, og ingen fulgte begravelsen hans og ikke ble vasket, det indikerer at han ikke var bygd i noe av det som hadde blitt ødelagt fra huset hans, med mindre det var noen annet enn ham, så kan han bygge den ….
…Abu Sa’id, predikanten og al-Karmani, sa: ~Den som så at han hadde slått en villku og spist kjøttet hans, han ville slå penger fra en vakker kvinne .~…
…Antallet hundre tusen og fem tusen 100 – 1000 – 5000: betegner seieren over fienden til Gud den allmektige : ( Din Herre utvider deg med fem tusen redde engler ) og tusen kan indikere bønn i Profetens moske ….
…Og Ibn Sirin sa at det er saheeh fra dem fordi den vantro og dhimmien er gyldig fra dem, så det er bedre for dem å være korrekte ….
…Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa: O Guds sendebud, i kveld så jeg min sjel og mitt sinn samlet i menneskets bilde, så han kom til meg og drakk vin med meg som vi pleide å gjøre i Jahiliyyah, så han sa, fred være med ham : Sinnet tolkes ved å dele verden, og sjelen tolkes ved å dele etterlivet ….
…Og den som ser at han legger forsyningene i medgiften med en penn, så indikerer han at barna har fått utukt, og hvis ringen er av gull og den er ødelagt, indikerer han at han tenker og om den er av sølv , så gifter han seg med en kvinne eller kjøper en hushjelp, og hvis den er av null, indikerer det fordelen, og hvis den er av jern, er den Det indikerer hans styrke i saker, og hvis den er av kobber, indikerer det at det er lite bra, og hvis det er av tre, så indikerer det strid ….
…Og den som ser en død person, kjenner ham og hilste på ham og spurte ham, fordi han ikke døde det året, og det indikerer hans godhet og de dødes godhet ….
…Jaber al-Maghribi sa: “Den som så at noen slo ham og ikke visste hva som var grunnen til å slå ham, da vil han tjene penger og penger og ha på seg noe nytt. Hvis han er redd for å stenke julingen, er han trygg fra det han frykter . ”…
…Og den som ser at han har stupt ned i bunnen av et basseng, han vil være opptatt med en kvinne og bli nedsenket i hennes saker så lenge det ikke er skade fra henne, og kanskje drukning i bassenget indikerer bekymring og sorg ….
…Og hvis han så at han vasket og tok på seg en klut, ville han kvitte seg med den forvirringen og nå sitt mål, og hvis han ikke vasket helt, ville han ikke ha oppnådd det han ønsket ….
…Han så en av sultanens følgesvenner at han ville ta av seg skjorten til han ble strippet, så han ville avskjedige ham . Othman bin Affan, må Gud være fornøyd med ham, sa at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, lovet at den allmektige Gud vil bruke en skjorte til deg, og hvis de vil at du skal ta den av, ikke ta det av. Hvis han ser at han er isolert, blir han beseiret i kommandoen . Hvis sultanen så at han ble løsrevet eller lurt, eller at talerstolen hans var brutt, eller falt ned fra den, eller hodet hans ble barbert, eller sverdet hans ble fjernet, eller huset hans der han bodde falt sammen, eller det ble reist et nett til ham der han falt, eller en okse kjørte ham, eller at han tråkket på et dyr, så alt dette er de og isolerer . Hvis han ser at han sitter på bakken eller at han har en kuppel, er han standhaftig i sin autoritet . Og hvis kappen hans koblet seg til et annet plagg, økte han autoriteten sin, spesielt hvis det var en turban ….
…Og den som ser at det blir tatt bort, er til ære for fjerning ….
…Og hvis han så at han tok av i en båt, ville han gi opp syndene sine ….
…Den som tror at han har satt inn vekten eller stolpene : eller noe som veies ut fra det, det er mer sannsynlig, da har han mye godt med Gud, hvis det fremdeles er en årsak til rettferdighet og godhet ….
…Hvis han så at han tok av seg et klær for at de døde skulle bruke det, og klærne kom ut fra de levende, så ville han dø, og hvis klærne ikke kom ut av hans eiendom, og han ga det til sy den eller lage den, som ikke skadet ham . Og alt som de levende ser at han ga til de døde, er ikke like, bortsett fra i to utgaver : En av dem er at hvis han ser som om han ga den døde vannmelon, så vil bekymringen hans gå fra der den ikke telles . Det andre er at hvis han så at han ga sin onkel eller tante etter deres død i søvne, er han forpliktet til å betale bot og underholdsbidrag ….
…Og den som ser at noen befaler ham å ta med mat, han skal tolke sin søken etter flid i det han tenker på ….
…Og den som ser at han tar hensyn til kranene, han følger mandatet over de fattige menneskene ….
…Og den som så at han tok en stang, han skulle gifte seg med en kvinne ….
…Og den som ser at han ble ført ut fra en grav og deretter returnert til den igjen, han vil se en fordel fra en hersker og god, så blir han fengslet etter det hvis han tilskrives en konge med jobb, og hvis det er ikke det, da måles det mot ham i henhold til hans stilling, og når det gjelder gravgraver, er han en mann med stor makt med majestet og som for graver, de er kjærlighet Til uvitenhet eller korrupsjon i hans religion og ulykke med villfarelse og angre på å ha fulgt med uvitenhet, så velsigner anger etter det ….
…Og den som ser at han har tatt plass på et fjell, han vil omvende seg til en konge med alle slags tjenere og være i stand til å gjøre det ….
…Hvis noen så at han gikk i en sko, og en av dem trakk av seg benet og gikk med en sko, skiltes en bror, søster eller partner på baksiden av en reise eller dør eller skiller seg fra sin kone eller selger tjener etter en av dem eller deres mor ….
…Og den som ser at han tar vann i en ny glassbeholder og drakk det, så blir kona gravid, og hvis det er ødelagt, vil moren dø og barnet blir utløst, og hvis det ikke er noe annet, vil han nekte å gjøre det ….
…Sjelden så noen rettferdige mennesker Kamali-hovedkvarteret hadde på seg en sunnikjole, og den tiden var ikke hans jobb, da forfatteren så at han hadde på seg en kjole, så han kom inn i Kamali-hovedkvarteret fra Medina Street, og seeren informerte ham om det. Etter en kort periode gikk dommeren over dommerne i al-Sham al-Mahrousa bort og forfatteren hans overtok det hederlige sultanatet Karak al-Mahrous ….
…Og den som ser at en død person gir ham noe av mat og drikke og ikke spiser det, da reduserer han pengene sine med sitt mål, og at han spiser det er godt og fordel, og hvis han gir ham noe av godset til verden så er det en god forekomst og håpet har kommet og den som ser en død person gir ham noe av klærne sine og tar på seg, så vil det være sorg og sykdom, og hvis han ikke berører det og lar det være til han tar det Den døde personen og klærne hans, fordi det er bevis på hans reise fra verden tidligere, og Ibn Sirin sa: Den som så at en død person ga ham to vaskede klær, så ble han rik, og den som så at en død person hadde lånt ut sin plagget og spurte ham, det er et bevis på rettsvitenskapen til den døde fra godhet og den som så at en død person ga ham et gammelt plagg, indikerer mangel. Sereren, selv om plagget er nytt, indikerer dets rikdom og høye verdi, og den som ser at en død person ga ham noe fra Koranen eller rettsvitenskapelige bøker og lignende, så er dette bevis på at forsoning av lydighet har skjedd og den som ser at han har solgt noe til de døde, så er det bevis på at den tingen er dyr og den som ser at han har gitt noe til de døde Hans svar på ham, fordi det er skadelig og mangelfullt, og noen av dem sa at den som så at de døde ga ham noe fra elskingen av verden, så det er bedre for ham fra et punkt der han er ikke telt, og den som ser at de døde kjenner ham i kunnskap, han vil ha godhet i sin religion så mye som det, og den som tror at han tar av seg klærne og bruker dem for de døde, han vil følge dette hvis han vet at det er ut av hans besittelse, og det skader ham ikke, og alt han ser, vil ikke. Som han ga det til en død person, er det ikke til Mahmoud bortsett fra i to tilfeller. Hvis han ser at han ga sin onkel eller tante noe, så påvirker det en arv, og å se onkelen og tanten på hvilken måte det var trygt fra ikke-eksistens, og den som ser at en død person kjøper mat, så er det lite eksistens, og hvis han selger den, vil den være deprimert og den som ser at han hengir de døde, da forkynner han og kommer tilbake tapt fra deres villfarelse…
…Og det ble sagt at den som så at han tok en rev for seg selv, det ville slå en kvinne som øynene hans var lukket med ….
…Den som så at han gikk en mørk sti, da blir han villedet i sin religion ….
…Og den som så at sultanen satt for å samle inn folks jobber, det er bevis på at han tar hensyn til deres interesser ….