…I en drøm er det menneskets streben og jakten, og storheten i de to paradisene var den beste av verdslige saker . Og det ble sagt : kvinnen er bardunen, så den som ser at han er desperat, og han er ikke i stand til å holde ham, så vil hans kone ha kontroll . Hvis han snakket med ham, fikk han store penger fra sin kone og ble forhøyet . Hvis han ser at han gifter seg med en jomfru, hilser han på sin kone, og hun takker ham ikke for det . Og det ble sagt : en barzoon er en reise, så den som ser at han går på baksiden av sin barzone, han vil reise langt og bli god av sin kone . Hvis han så at han syklet og fløy mellom himmel og jord, ville han reise med sin kone, og hans status ville bli forhøyet . Hvis han ser at barzonen hans velter seg i skitt og møkk, så øker hans kamp, ​​og pengene hans vokser og øker . Hvis han dør med lekteren sin, er det konas død . Og den som stjal forhandlingsbrikken, han ville skille seg fra en kvinne . Og den som ser at barzonen hans er tapt, detonerer sin kone . Og den som ser at hunden hopper på fuglene, så har han en magisk fiende som følger kona, og på samme måte hvis en ape hopper på ham, så er han en jødisk mann, og skuddets blonde indikerer sorgen til eieren . Det er følt at kongen av kongen Brdhuna kvinne eller en tjener . Og det ble sagt : baraton indikerer en krangel eller indikerer en fremmed mann . Og den som ser at han kjører en ydmyket, ydmyket, hastig, han vil lide godt og lykke . Og det ble sagt : Den som ser at han kjører fallskjerm og hans vane er å ri på hoppe, så faller hans vekst og verdien synker, og han kan forlate sin kone . Og den som pleide å ri på esel, så han i en drøm at han kjørte med vår tillatelse, da ville hans minne øke, hans inntjening ville øke og hans ære ville være høyere . Dette kan indikere gratis ekteskap etter nasjonen . Og baratonene ropte kvinnens umoral . Den skallede ørnen er makt, og den sorte er penger og ære . Og den som ser ut som om en ukjent baraton kom inn i en by, da blir landet inn av en utlending . Albazhon Adham har autoritet ….

…Det ble sagt at det å se himmelen er en reise og et fravær, og det ble sagt at regn er fordi araberne kalte regn for himmel, og de ropte poesi om det : Hvis himmelen senker seg ned på et folks land … vi ta vare på det selv om de er sinte…

…Den blå iwan : tykkere enn melk : en landlig kvinne som har gjeld og med gips er en fornyet verden, og med en murstein er det penger som blir forbudt, og det ble sagt at han er en hyklerisk kvinne . Og den som ser at han gjør et ekteskap med en tankstein, han vil disiplinere sønnen sin . Gips og murstein er arbeidet til folket i helvete og faraoene . Kuppelen : styrke, den som ser at han bygde en kuppel på skyene, han slår autoritet og styrke med drømmen sin . Og den som ser at han har en struktur mellom himmel og jord med grønne kupler, det er bra for ham og hans død er basert på martyrium . Bygning indikerer en manns bygning med sin kone, og det ble sagt at den som så at han bygde en bygning, for han ville samle slektninger og venner med glede . Og den som ser at det er leire i profetens grav, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så vil han utføre Hajj med penger . Og hvis melk samles opp og ikke brukes i en bygning, så er det dirham og dinarer, og den som ser at den fornyer den gamle strukturen i en verden, så fornyelsen av verdens liv . Enten bygningen var for farao eller urettferdig, vil den fornye livet hans . Og profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Den som ser som om han bygger en bygning, han gjør en jobb . Og den som ser at han har begynt å bygge og graver den fra dens fundament og bygger den fra sin beslutning til han bygget den, så søker han kunnskap, vergemål eller et håndverk, og han vil oppfylle sitt behov som han vil . Og det ble sagt at den som så at han bygde en bygning i en by eller landsby, ville gifte seg med en kvinne der . Hvis han bygger den av leire, er det en pynt og et hykleri, og hvis han bygger den av leire, er det tillatt og fortjeneste . Hvis det er inngravert, er det en stat eller et flagg med moro og glede . Og hvis han bygger den av gips og murstein på den, så dykker den i forfengelighet ….

…Flagg Hvis du drømte om flagget til landet ditt, forutsier dette seier hvis landet ditt er i en tilstand av krig og velstand i en fredstilstand . Hvis en kvinne drømmer om et flagg, betyr dette at hun vil falle i en soldats feller . Hvis du drømte om utenlandske flagg, betyr dette å bryte forholdet og bryte pakter mellom nasjoner og venner . Hvis du drømmer om at du mottok et signal ved hjelp av et flagg, betyr dette at du må være forsiktig med helsen din og omdømmet ditt, ettersom de er truet . Hvis man ser flagget til ett land sveve på en klar himmel, indikerer dette seier over utenlandske fiender . Men hvis han så det og en kløft som ble bombet, symboliserer dette kriger og tap av militær ære, på land og til sjøs ….

…Og den som ser at han er på et høyt sted mens han er i form av himmel og tror at han er paradis, han vil nå en rettferdig autoritet, en dydig rikdom eller en arbeidsverden ….

…Og den som ser at han er i den syvende himmel, han vil motta skjebnenes styrke, nåde og høyde ….

…Rommet : betegner høyden og erstatningen av hemmelighold med det gratis, fordi rommet er overlegen huset . Og det indikerer sikkerheten til de fryktede, fordi Gud den allmektige sier : ~Og de er trygge i rommene .~ Og det indikerer paradiset, fordi Gud den allmektige sier : ~ De vil belønne rommet med det de har vært tålmodige .~ Det indikerer også mihrab, fordi araberne kaller det det . Den som bygger et rom over huset sitt og ser sin kone nekte ham det og harme for hans handling, eller gråter av gråt, eller som om hun er kledd i klær, han vil gifte seg med en annen kone, eller være komfortabel, og hvis hans kone er duftende , vakkert og smilende, er rommet en økning i hans verdslige liv og høyde . Hvis han stiger opp til et ukjent rom, hvis han er redd for sikkerhet, og hvis han er syk, blir han himmel. Ellers vil han få høyde, glede og høyde . Og hvis han hadde en samling som ville følge ham i hans oppstigning, ville han presidere over dem med en kraft eller et flagg eller en imamat i en mihrab . Og hvis han ser et sølibat i et rom, gifter han seg med en god kvinne, Dinahs president . Hvis han ser to, tre eller flere rom, er han trygg fra det han frykter . Og hvis han ser at overhuset har falt på underhuset og ikke skader det, skal han presentere det for ham i fravær . Hvis han har støv, har han penger . Utseendet : En mann blir sett, så den som ser henne på lang avstand, han erobrer sine fiender, får det han ønsker, og opphøyer ham lykkelig . Hvis en kjøpmann ser det, vil han oppnå fortjeneste og en stat, og hans herlighet stiger over der han var og er . Og å bygge utsiktene er løpet av å bygge rollen ….

…Det er penger i drømmen fordi de er fra skitt og skittpenger . Og den som ser støv mellom himmel og jord, så er det tvetydig, og han vet ikke veien ut . Og den som ser at han kaster hendene eller klærne fra støv, da er han fattig, og det ble sagt : Han lever lenge, og den som ser at han har reist støv på ham . Hvis støvet kommer med vind, lyn og torden, er det tørrhet og alvorlighetsgrad . Og den som så at han red på hest og løp med den til støvet slo til, så tar vorten den og dykker i løgn og vekker strid ….

…Guds syn, må Gud være fornøyd med ham, sa professor Abu Saad, må Gud være fornøyd med ham : Den som ser i søvne som om han står i hendene på den allmektige Gud, og Gud den allmektige ser på ham, og hvis den visjonære er en av de rettferdige, så er hans syn en visjon om barmhjertighet, og hvis han ikke er en av de rettferdige, må han være forsiktig, for Gud den allmektige sier : ( Den dagen folk vil reise seg til Herrens Herre) verdener ). Hvis han ser ut som om han snakker til ham, vær snill mot ham og kjærlighet til folket, sier Gud den allmektige : (Og før ham nær i flukt ). Likeledes hvis han så at han bøyde seg i hendene på den allmektige Gud, fordi Gud den allmektige sa : “ Kast ned og kom nær .” Hvis han så at han snakket med ham bak et slør, ville han være god i sin religion og utføre tillit hvis det var i hans hånd, og ville styrke hans autoritet . Og hvis han så at han snakket til ham uten et slør, ville det være en feil i hans religion, fordi Gud den allmektige sa : ( Og intet menneske kunne snakke til ham uten en åpenbaring eller bak et slør ) , så hvis han så ham med sitt store hjerte, som om han herliggjorde ham, han førte ham nær ham, æret ham og tilgav ham, eller han regnet ikke ham som attributt, møtte Gud den allmektige i oppstandelsen . På samme måte, hvis den Allmektige ser ham, har han lovet ham tilgivelse og barmhjertighet, løftet er utvilsomt sant, fordi Gud den allmektige ikke bryter fristen, men plager ham med ulykke i seg selv, og hans levebrød så lenge han er i live . Hvis den Allmektige ser ham som om han formaner ham, er han ferdig med det som Gud den Allmektige ikke godtar, fordi Gud den allmektige sier : ~Han formaner deg, så du kan huske .~ Hvis han var kledd i et plagg, er han bekymringen og sykdommen for det han levde, men han fortjener mye takk . Det ble fortalt at noen mennesker så som om Gud hadde kledd ham i to klær, så han la dem på sin plass, og han spurte Ibn Sirin, og han sa, forbered deg på hans ulykke, og det varte ikke lenge etter at han pisket ut før han møtte Gud den allmektige, og hvis han så et lys i ham, var han ikke i stand til å beskrive ham, han hadde ikke godt av hendene sine det han levde . Hvis han så at den Allmektige Gud kalte ham ved sitt navn eller et annet navn . Hans kommando er høy, og han erobrer sine fiender, og hvis han gir ham noe av denne verdens goder, fortjener han heller sin barmhjertighet . Hvis han ser at Gud den allmektige er sint på ham, indikerer det foreldrenes indignasjon overfor ham. Hvis han ser ut som om foreldrene hans er sinte på ham, indikerer dette at Gud er sint på ham . For Ezz sa at han heter ~ Takk meg og foreldrene dine .~ Og det ble fortalt i noen nyheter: Guds allmektige glede foreldrenes tilfredsstillelse og Guds allmektiges vrede i foreldrenes vrede . Og det ble sagt : Den som ser ut som om den allmektige Gud er sint på ham, da vil han falle fra et høyt sted . Fordi Gud den allmektige sier : ( Og den som tillater sinne mot ham, han vil miste sitt innfall ). Hvis han så ut som om han falt fra en mur, himmel eller fjell, indikerer det den allmektige Guds vrede over ham . Hvis han ser seg selv i hendene på den allmektige Gud, på et sted han kjenner, vil rettferdighet og fruktbarhet spre seg på det stedet, og dets undertrykkere går til grunne og de undertrykte vinner . Hvis han så som om han så på Guds trone, velsignet og opphøyet, ville han ha nåde og barmhjertighet . Hvis han ser et eksempel eller et bilde, og han blir fortalt at han er din gud, eller han tror at han er hans gud, ære være ham, så tilbad han ham og tilbad ham, så er han engasjert i løgn, på å forstå at det er sant, og dette er en visjon om noen som lyver for den allmektige Gud . Hvis han ser ut som om han fornærmer Gud den allmektige, er han en vantro på sin Herres, den opphøyedes nåde, og er ikke fornøyd med sin dom ….

…Rommet i en drøm indikerer sikkerhet fra frykt, fordi Gud den allmektige sier : (Og de er trygge i rom ) , og hvis han er i sølibat, han vil gifte seg, og hvis han er gift, har han en sønn eller en slave jente over hans kone . Rommet er en kvinne med god tro . Og den som ser det på lang avstand, det er en opphøyelse, bekreftelse og glede, og hvis det er av leire, er det en opphøyelse i glede og religion . Og hvis han steg opp til et ukjent rom og var redd for sikkerhet, og hvis han var syk, ville han bli himmel, ellers ville han oppnå høyde og presidere over sitt folk med autoritet, kunnskap eller imamat . Og den som så at han var i et nytt rom og var fattig, han ble rik, og hvis han var rik, ble han truffet med pengene sine . Hvis han så at han var i et gammelt rom og var en fattig person, ble han konkurs, og hvis han var rik, ble han rik . Og den som ser at han bygger et rom, han vil gifte seg med en kvinne ….

…Le Barzoun : Bestefar til mannen, så den som ser at Barzouna velter seg i skitt og møkk, så vil bestefaren stige og pengene hans vil vokse . Og det ble sagt at barzonen indikerer underhustruen, slaven og tjeneren, og indikerer bestefaren, flaks og levebrød, og den gjennomsnittlige stoltheten mellom en hest og et esel, og den blonde av dem, er sorg . Og den som kjører med en låve som han er vant til å ri på en hoppe, hans vekst vil bli avslørt, hans makt redusert og hans autoritet ydmyket, og han kan forlate sin kone og gifte seg med sin mor . Når det gjelder den som har for vane å ri et esel, kjører han med kondom, hvis minne øker og hans inntjening øker, og hans herlighet er høy . Dette kan indikere ekteskap med de frie etter nasjonen . Og hva som er større enn paradiset, det er bedre i verdenssaker, så den som ser at hans barbari er i konflikt med ham, han er ikke i stand til å holde ham, da vil hans kone ha kontroll over ham, og den som snakker for ham vil barzonen få store penger fra sin kone, og hans status vil bli forhøyet . Hvis han ser at han har en laer, vil han gjøre en tjeneste for sin kone og ikke bli takket for det . Å ri en peridot er også en indikasjon på reiser . Og den som ser at han går på baksiden av lekteren sin, han vil reise langt og bli god på siden av sin kone, og den som ser at han har red og fløy med ham mellom himmel og jord, han reiser med sin kone og deres status er forhøyet . Hvis han ser at kona hans biter ham, forråder kona ham . Og hans kones døds død . Og den som stjal lekteren hans, skilt seg fra sin kone . Tapet på køyene er umoralskhet til kvinnen . Og den som ser en hund som hopper på fuglene, så vil en magisk fiende følge kona . På samme måte, hvis en ape hopper på den, følger en jøde sin kone, og den skallede ørnen er ved makten, og løvene er penger og sal . Og den som så at en ukjent Birzoon kom inn i landet sitt uten verktøy, en ikke-arabisk mann kom inn i landet . Reker hunnen løper løpet av hunnhesten . Og det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så at to menn kom inn i Ali, en av dem på fortapelse, og den andre på en skallet ørn, og hos eieren av de skallede ørnene ble en penis gjennomboret. det . Ibn Sirin sa til henne : Frykt Gud og pass deg for eieren av skallet ørn. Da kvinnen reiste fra Ibn Sirin, fulgte en mann henne fra Ibn Sirin, så hun gikk inn i et hus der en kvinne ble beskyldt for å være eier av skallet ørn . Ibn Sirin sa da kvinnen forlot ham . Vet du hvem som er eieren av skallet ørn? De sa nei . Han sa : Så og det er forfatteren, ser du de skallede ørnene hvite i svart, og når det gjelder adham, så er det så og da eieren av myndigheten til Emir of Basra og ikke en hjelpeløs ….

…Den som ser at han er på en hoppe som håner med ham, så begår han en synd eller en redsel, rammer ham like hardt som hestens vanskeligheter, og tolkningen av perserne på den tiden kan være hans innfall, det sies det slik -og så red hans innfall og ekskluderte ham . Og hvis hoppa var gammel, ville saken bli verre og større, og det er ikke noe bra å ri, bortsett fra dyrenes sted, og det er ikke noe godt med det på en vegg eller et tak eller en silo, bortsett fra å se etter hoppa en vinge som han flyr med mellom himmel og jord, for dette er en ære i denne verden og religion med en reise . Balak er kjent, og faren deres er rikdom og styrke i reisen, og blond indikerer tristhet, og i et annet aspekt at blond er en seier fordi englenes hester var blonde . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg var på en hest hvis føtter var av jern . Sa han og ventet død . Det ble fortalt at Ali bin Isa al-Wazir, før han ble kronprinsen, så ut som om han var i skyggen av solen om vinteren og kjørte på en hoppe med gode klær, og tennene hans var spredt, så han tok hensyn å få panikk, så han fortalte om visjonene sine til noen av uttrykkene, så han sa : Når det gjelder hoppa er en prins og en stat, og den gode kjolen er en tilstand og orden. Og da han var i skyggen av solen, nådde han kongens tjeneste eller hans slør og levde i sin inneslutning, og når det gjaldt spredte tenner, var hans liv langt . Og det ble sagt at den som ser en hest som døde i huset hans eller hans hånd, det er ødeleggelsen av den som drømmer . Og den som rir på en hoppe som lokker en myr med alle sine instrumenter, mens han har på seg hoppens klær, vil han få autoritet, ære, god ros, god livsstil og sikkerhet fra fiendene ….

…Regn : indikerer Guds nåde, religion, lettelse og hjelp, kunnskap, Koranen og visdom, fordi vann er skapelsens liv og jordens godhet, og med tapet ødeleggelse av mennesker og storfe og korrupsjon av saken på land og sjø, så hva med om vannet er melk, honning eller fett . Det indikerer fruktbarhet, velstand, billige priser og rikdom . Fordi han er grunnen til alt dette, og han dukker opp, og hvordan, hvis det er hvete, bygg, olje, dadler, rosiner eller støv uten støv, og så videre, som indikerer penger og levebrød, og det kan indikere trenger å komme ned fra himmelen som gresshopper, hagl eller vind, spesielt hvis det er i den, ild eller vann var varmt, for Gud, ære være ham, uttrykte i sin bok hva han hadde åpenbart for nasjonene i sin pine med regn, slik som den Allmektige sa : ~Og vi regnet over dem, så regnet for de advarende .~ Og kanskje indikert av sedisjon og blod som utgis, spesielt hvis vannet var blod . Og kanskje er sykdommene og sykdommene indikert av kopper og tegningen, hvis den ikke er på sin tid og mens den er skadelig for kulden og dens gode poeng, og alt som skader jorden og dens vegetasjon fra den, er skadelig for kroppene som også ble skapt av det og vokste i det, så hva om regnet var spesielt i et ukjent hus, landsby eller lokalitet, og kanskje det tydet på Sultanens plage og pine, som motstandere og ordrer, spesielt hvis det var regner med liv og så videre . Blant bevis for plager, og kanskje bevis for medisin, fornuft, forebygging og ferie for reisende, håndverkere og alle som jobber under åpen himmel, fordi Gud den allmektige sier : ~ Hvis det er skade i deg av regn .~ Den som så offentlig regn i landet, hvis folket hadde dårlig fruktbarhet, var prisen billig, enten med regn slik han så det, eller for godhet, eller skip som tilbød mat . Og hvis de var i undertrykkelse, plager og sykdom, så la det forsvinne fra dem hvis regnet var gunstig på den tiden, og hvis det var skadelig eller det var en stein eller ild i det, og multipliser det de er i, og frekvens med dem i henhold til styrken og svakheten i regnet . Hvis det sprøytet, er saken lett . Og den som ser seg selv i regn eller fanget under et tak eller en vegg, så beordrer han skade gjennom tale og skade . Og enten slo han så mye som regnet slo ham, eller han ble truffet av en drenering hvis han var syk, eller det var hans tid, eller stedet var hans sted . Når det gjelder det som er forbudt under muren, er han enten fraværende fra arbeidet eller fra reisen eller på grunn av sykdommen eller årsaken til fattigdommen, eller han blir fengslet i fengsel i henhold til det som er avledet i hvert aspekt av det i sted der han så seg selv, og med en økning i synet, og hva som er i hans våkenhet, med mindre han har vasket i regnet fra urenhet eller renselse fra det til bønn, eller vasket ansiktet med vannet, så hans syn er riktig, eller han ble vasket med urenhet som var på kroppen eller klærne, hvis han var en vantro, ble han muslim, og hvis han var en innovatør eller en synder, angret han, og hvis han var fattig, beriket Gud ham, og hvis han håpet Et behov hos sultanen eller noen som ham etterfulgte ham, og han tillot ham det han måtte trenge . Og enhver art er ønskelig for sin art, for han er prisverdig, og hver type som hater sin art, er hatet . Og Ibn Sirin sa : Det er ingen lettelse i Guds allmektige bok, hvis navnet på regn kommer, er det uklarhet, som den allmektige sa : ~Og vi regnet over dem med regn .~ Og han sa : ~ Og vi dusjet steiner på dem .~ Hvis det ikke heter Faraj, regner allmennheten, for verset : ~ og vi gikk ned fra himmelen, velsignet vann ~ , og sa noen av dem : regn viser en kamele av kameler, og campingvognens kameler viser regn . Og det generelle regnet er absurd, og hvis han ser at himmelen har regnet sverd, blir folk plaget av argumenter og krangler, og hvis det regner vannmeloner, blir de syke, og hvis det regner uten skyer, benekter han ikke det , fordi regnet faller ned fra himmelen . Og det ble sagt at han var en lettelse fra et sted der det ikke er noe håp, og et levebrød fra et sted som ikke teller . Ordet regn og vann som faller og lignende, er mer korrekt i tolkningen enn ordet regn ….