…Vann : betegner islam og kunnskap, og liv, fruktbarhet og velstand, fordi det inneholder livet til alt, som Gud den allmektige sa : ~ La oss gi dem vann som strømmer ut av det for å vikle dem inn i det .~ Og kanskje indikerte han sæd, fordi Gud den allmektige kalte det vann, og araberne kalte mye vann for sæd, og det indikerer penger fordi han tjener med det, så den som drakk rent rent vann fra en brønn eller et vanningsvann og gjorde ikke absorbere det siste av det, hvis han var syk, ville han komme seg fra sykdommen og livet hans utfalt ikke hans død. Han var ikke syk og gift hvis han var sølibat, for å ha gleden av å drikke og strømmen av vann ovenfra til hans omtale, og hvis han var gift og ikke giftet seg med familien en natt han møtte henne og likte henne . Og hvis ikke noe av det, så omfavnet han islam hvis han var en vantro, og han skaffet seg kunnskap hvis han var god, og kunnskap var en student, ellers fikk han en tillatt gjeld hvis han var kjøpmann, med mindre noe bortskjemte vannet, som indikerer hans forbudte og synd, for eksempel å drikke det fra rollen som dhimmier. Enten er vitenskapen korrupt eller dårlig eller ondsinnet . Hvis vannet er brunt, bittert eller stinkende, blir det sykt, ødelegger inntektene, fortsetter levebrødet, eller endrer læren for hver person i henhold til hans skjebne og hva som er passende for ham og stedet han drakk fra og fartøyet han var i . Når det gjelder den som bar vann i en bolle, hvis han var fattig, ville han ha nytte av penger, og hvis han var en singel, giftet han seg, og hvis han var gift, bar hans kone eller mor ham fra ham, hvis han var den en som tømte vannet i containeren eller sin kone eller tjener fra brønnen eller hans minister eller slektning . Når det gjelder vannstrømmen i hjemmene og dens inntog i boligen, er det ikke noe godt i den, og hvis det var et år der folk gikk inn i fristelse, kjærlighet, fangenskap, sykdom eller plager, og hvis det var i en privat hus, så jeg på saken, og hvis det var en pasient i den som døde, så søkte folket ham i hans nekrolog. Gråt og tårer . På samme måte, hvis takrenner rant i huset eller øynene eksploderer i det, gråter de øynene over pasientens død, eller når den reisende farvel eller om ondskap og spekulasjoner blant innbyggerne, plager som rammer ham fra Sultans sykdom . På samme måte varsler strømmen av vann eller stagnasjon om en samling mennesker . Dens strømning på steder av planter signaliserer fruktbarhet, og dens overflod og overvekt over boligene og husene fra jordens øyne eller dens strømning er en plage fra Gud den allmektige over folket på stedet, enten en svepende pest eller et utryddende sverd hvis boligene blir ødelagt og folk drukner i den, ellers vil det være en pine fra sultanen eller en pandemi av pandemier . Hvis han så at han ga vann i et krus, indikerer det gutten, og hvis han drakk rent vann i et krus, fikk han godt av sin sønn eller kone, fordi glasset er essensen av kvinner og vann er foster . Noen av dem sa : Den som så det som om han drakk varmt vann, han ble overskyet, og hvis han så at han ble kastet i klart vann, en overraskelse . Og det ble sagt at vannkilden for rettferdighetens folk er god og en velsignelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ To øyne flyter fra dem .~ Og for de som ikke er rettferdige ulykker . Og eksplosjonen av vann fra en mur av sorg fra mennesker, som en bror, svigersønn eller venn, og hvis han ser at vannet har sprengt og forlatt huset, så kommer det ut av alle bekymringer, og hvis det ikke kommer ut av det, er det en permanent bekymring . Hvis dette stedet er rent, er det tristhet i kroppens helse . Og alt dette er i Al-Ain, ettersom hun ikke var hushjelp, og hvis hun var hushjelp, så er han den beste naboen for sin eier, levende og død, fram til dommedag . Og noen av dem sa at hvis han så at det var rennende vann i huset hans, ville han kjøpe en hushjelp . Og hvis han ser ut som om øynene har eksplodert, får han penger i en irettesettelse . Og rent vann er billig og rettferdig, og den som ser det som om han drakk for mye vann enn sin vane med å våkne, hans liv vil være langt . Det ble sagt at drikkevann er en sikkerhet fra fienden, og å tygge det er en behandling for tretthet og nød i livet . Og spre hånden i vannet under omrøring av penger og bruk dem . Og stillestående vann er uansett svakere enn rennende vann, og det ble sagt at stillestående vann er inneslutning, og den som ser at han har falt i stillestående vann, er i inneslutning og nød, og salt vann er overskyet, og når det gjelder løver hvis han drenerer fra brønnen, så er hun en kvinne som gifter seg med henne og det er ikke noe godt i henne . Det ble sagt at det å se svart vann ødela rollen, og å drikke det forsvant . Og foreldet vann er et smertefullt liv, og stinkende vann er forbudte penger, og gult vann er en sykdom, og dybden av vannet er isolasjon, ydmykelse og nådens forsvinning, for Gud den allmektige sier : ~ Si : Hvis vannet ditt blir deprimert, så hvem gir deg bestemt vann ”. Det varme, veldig varme vannet, hvis han så at han brukte det om natten eller om dagen, ble hardt rammet av sultanen, og hvis han så ut som om han hadde brukt det om natten, ville han bli skremt av jinen . Vannspann er vanskelig og sliten, og å drikke det er sykdom . Vannskum er ingen gode penger . Og den som drikker av sjøvannet når det er brunt, de vil bli truffet av dem fra kongen . Og den som ser det som om han ser i klart vann og ser ansiktet i det slik han ser det i speilet, han vil oppnå mye godt . Hvis han ser ansiktet sitt godt i det, gjør han godt mot husstanden sin . Og å helle vann er å bruke penger på andre enn hans forhold, for eksempel en bunke eller en kappe av bevis på dalen, fordi han tror at han har oppnådd det og ikke . Og vasking av vann er ikke mislikt, enten det er klart eller mørkt, varmt eller kaldt etter at det er rent, er det tillatt å utføre vask, fordi tvetting er sterkere i tolkningen enn utløpene og forskjellene i vann . Og hatet fra øynene til vann løp ikke bekymring . Og å gå over vann er forfengelighet og risiko, og hvis han kommer ut av det, blir hans behov oppfylt . Og den som ser at han befinner seg i mye dypt vann og faller i det og ikke når bunnen, da rammer han en stor verden og blir sliten, og det sies at det faller inn i saken til en stor mann . Vask med kaldt vann er omvendelse og en kur mot sykdom, en løslatelse fra fengsel, eliminering av gjeld og sikkerhet fra frykt . Og den som ser det som om han drakk rikelig med ferskvann, det var et langt liv og et godt liv. Hvis han drakk det fra havet, skaffet han penger fra kongen, og hvis han drakk det fra elven, skaffet han det fra en mann, som for en elv i elver, og hvis han trakk det fra en brønn, slo han penger med triks og bedrag . Og den som ser at han henter vann og vanner en frukthage og dyrker med det, han vil ha nytte av penger fra en kvinne, så hvis frukthagen eller plantene bærer frukt, vil han gi kvinnen penger og et barn og vanne frukthagen og planting, samleie med sin kone . Og vannet er i et glass glasskrus, hvis kruset brytes og vannet blir igjen, vil moren dø og barnet forbli, og hvis vannet er borte og kruset forblir, vil barnet dø og moren blir igjen . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som hadde en visjon om at hun drakk vann, så han sa : La denne kvinnen frykte Gud og ikke søke å lyve blant mennesker . En mann kom til ham og sa : Jeg så som om jeg drakk av klesdraktene mine , deilig, kaldt vann, og han sa : Frykt Gud og vær ikke alene med en kvinne som ikke er tillatt for deg, så han sa : Hun er en kvinne som jeg foreslo for meg selv ….
Drømmer om å se ku som biter beinet mitt
(189 betydninger av å drømme om å se ku som biter beinet mitt)…Helvete : et tegn på autoritet for dets essens og autoritet over det som er under det, med dets skade og nytte, og kanskje indikerer det helvete i seg selv og Guds straff, og det kan indikere synder, synder og forbudt, og alt som fører til den og bringer den nærmere den . Fra å si eller gjøre . Kanskje indikerte det veiledning, islam, kunnskap og Koranen, for med den blir den guidet i mørket, sammen med ordene fra Moses , fred være med ham : ~ Eller finn veiledning i brann, ~ og han fant og hørte Guds allmektige ord med veiledning . Kanskje indikerer det levebrød, fordeler og formue, fordi det inneholder godhet i pensjonen for den reisende og nåtiden, som Gud den allmektige sa: ~ Vi har gjort det til en påminnelse og en glede for de troende .~ Det sies til den som er fattig eller dør, hans ild er slukket . Fordi araberne ble tilbudt som gaver til Ibn al-Sabil og den utgåtte gjesten, for at hun kunne bli guidet og skjermet for henne, slik at de med hennes nærvær kunne uttrykke generøsitet og rikdom, og hennes passivitet fra elendighet og fattigdom . Kanskje det indikerte jinn fordi de ble skapt av giftig brann . Og det kan indikere sverdet og oppstanden, hvis det har lyd, torden, tunger og røyk . Kanskje indikerte det myndighetens pine, fordi det er Guds pine, og han er autoriteten til de to verdener . Kanskje indikerte det ufruktbarhet og gresshopper . Og det kan indikere sykdommer, kopper og pest . Den som ser en ild falle ned fra himmelen i hus og butikker, og hvis den har tunger og røyk, så er det oppvigelse og et sverd som bor der, spesielt hvis det er i hjemmene til de rike og de fattige, og en elsker kaster det på folket, spesielt hvis det er i hjemmene til de rike spesielt, og hvis det er kull uten tunger. De er sykdommer, kopper eller epidemier, spesielt hvis de er generelle når det gjelder å blande mennesker . Men hvis nedturen av ild er i sanddynene og feddanene og kultiveringsstedene og plantene, så er det en ufruktbarhet som brenner planter eller gresshopper som brenner og fanger dem . Når det gjelder den som tenner en ild på en sti som går, eller at folk blir ledet av den hvis han finner den når han trenger den, så er det kunnskap og veiledning han oppnår, eller han sender den og publiserer den hvis han er verdig det, ellers får han myndighet, følgesvenn og nytte, og folket drar nytte av ham . Hvis ilden er på en annen vei enn veien, eller den brenner noen som går forbi den, gnister den eller skader ham med røyken, eller den brenner plagget eller kroppen eller skader synet, er det en kjetteri at han gjør eller overvåker, eller en urettferdig autoritet som tar tilflukt til ham eller er urettferdig for ham i henhold til omfanget av hans tjeneste for det eller hans flukt fra dem . Men hvis det var en stor ild som ikke lignet denne verdens ild, ble den tent for ham å bli kastet i den, da ville mange av hans fiender plage ham, så han ville vinne seier over dem og være overlegen dem , og hvis de kastet ham inn i det, ville han ha reddet Ibrahim, fred være med ham . Og alt dette hvis de som begikk det, var hans fiender, eller gjenstanden i ham var en rettferdig mann . Men hvis han ser at hun truer ham spesielt, eller de som overtok belysningen av det, går sammen med ham, la Gud frykte sin Herre og ta bort fra det han er fra helvetes folk før han kommer til henne, så han irettesatte henne fordi han fryktet henne . Når det gjelder den som ser ild sammen med ham i en ovn, ovn, kanon eller lignende på stedene der han er brent, så er det rikdom og fordeler at han oppnår, spesielt hvis hans levebrød er for ildens skyld, spesielt hvis det også er om vinteren . Og hvis han ser ilden slukket eller slukket, eller omgjort til aske, eller vann eller regn slukket den, så vil han mangle og bli suspendert fra sitt arbeid og sin industri . Og hvis noen som ikke lever av det på slike steder for å passe inn i mat, vil han at penger eller levebrød skal tjene en hersker eller til hans autoritet og hjelp, eller ved rettssaker, forvaltning, strid og megling, ellers vil han være angrepet av ord og onde og dårlige ord . Når det gjelder den som ser det, blir det brent med mat, olje eller noe fra salg, så overdriver han, og kanskje vil sultanen be om ham, og folket vil ta pengene hans med seg . Når det gjelder å spise ild, er det forbudte penger og et skadelig levebrød han spiser, og kanskje er det fra foreldreløse penger på grunn av det som er i Koranen. Hvis han så ild snakke i en krukke eller en pose eller en bolle med andre fartøy som indikerer både hanner og hunner, vil det som tilskrives fartøyet treffe jinnen og inngangene, til han snakker på tungen . Noen av dem sa : Brann er krig hvis det har en flamme og en lyd, og hvis stedet du ser det ikke er et krigsland, er det en pest, smerte, kopper eller død som oppstår der . Abu Amr Al-Nakha’i sa til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : Jeg så en ild som kom ut fra jorden og vendte mellom meg og en sønn av meg, og jeg så den si : A synsflamme og en blind, gi meg mat at dere alle spiser familien og pengene dine, så han sa, fred være med ham : Dette er en rettssak som vil skje på slutten av tiden og drepe mennesker foran dem, så krangler de med oppvask og krangel mellom fingrene hans, og lovbryteren mener at han er en filantrop, og de troendes blod er bedre for de troende enn å drikke vann . Og den som brenner en ild for å brenne den, han raser en ordre om å fylle sin fattigdom, fordi kulden er fattigdom . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så en lampe på tommelen og sa : Dette er en blind mann ledet av noen av sønnen hans . Hvis jeg rører det opp for å steke kjøtt med det, opplyser jeg noe der folk baksnakker . Hvis jeg slår på grillen, vil jeg ha litt levebrød med tristhet . Hvis han rørte den opp for å lage en gryte med mat i den, hevet han noe som kunne dra nytte av verdien av hjemmet hans . Hvis det ikke er mat i potten, bør han angripe en mann med ord og få ham til å gjøre noe ubehagelig . Uansett hva som treffer ilden og brenner fra kroppen eller klærne, er det skade og ulykker . Og den som tar fyr, vil slå forbudte penger fra Sultan . Og den som blir rammet av glød av ild, folk vil baksnakke ham ….
…Ble det bestemt for noen som ønsket å se en god visjon å gjøre noen oppførsel før de sovnet, for eksempel, eller å ta med noen wirds? Det har allerede blitt nevnt at noen av de syke har gjort en slik feil , fordi det er når han selv er en bestemt person , for eksempel , og hans tilstand forverres av ordene til de som øker sykdom med sine beskrivelser til ham, slik som deres ordtak : Ma’oun , med en sjel . . . Osv , for denne situasjonen kan presse sin eier før han begynner å spørre en gudinne for å se en drøm der han vet hva tilstanden hans er , og han kan tenke på den som forårsaket ham i denne situasjonen , eller fra hekser , eller fra en pubescent , og han ser i søvn , og ofte ser han det som pipedrømmer – og tilfelle er dette – men vi kan ha en person som ikke lider av noe patologisk symptom , så uttrykksforskerne nevnte i en sak som han har moral, inkludert : å være sannferdig i tale og aksent , å sove i et lys , på høyre side , og å resitere en sura når du sover : (Og solen klargjør det ) (1) og Sura ( og natt hvis det er uskarpt (1), Surat : fiken , oppriktighet og Almaoztin , dette med hensyn til Koranen , jeg fant ikke bevis for denne tildelingen av dette gjerdet , og beordret en annen oppfordring til denne bønnen : ( O Allah, jeg søker tilflukt hos deg fra dårlige drømmer Og jeg søker tilflukt for deg fra djevelens manipulasjon i å våkne og sove , Gud , Jeg søker deg en visjon om godt, oppriktig, nyttig og uforglemmelig . Å Gud , vis meg hva jeg elsker i drømmen min. ‘1’. Det er ingen tvil om at den rene bønnen til en person er i nærheten av å bli besvart , spesielt hvis han gjør ting som gjør at samtalen blir besvart, inkludert : å være deilig i mat, ikke drikke eller spise noe annet enn godt , insistere på Gud i bønn , og å be ham med hundre resepter, er dette passende for ham å svare på – spesielt – Hvis det var en lang reise med behov for overdrivelse i klær og form , og jeg fant ikke noe fra Sunnah for å støtte denne bønnen som Ibn Hajar ga under erobringen , så er det ikke annet enn en bønn , og en person kaller Gud med hva . Gud åpner det opp, kanskje hva Ibn Hajar får fra denne døren ….
…Når det gjelder tennene i tolkning, er folket i huset og slektskapet, som for de høyere, mennene og de nedre, kvinnene, fangten er herren over folket i hans husstand eller den som passer ham, og den høyre øvre fang ble sagt å være en gutt som tar plassen til faren sin, og den venstre er under ham. Han så noe av skjønnhet og skjønnhet eller mot dem, så han ser at hos den som tilskrev tannen til ham, og den som så at han vokste opp med en side av den som lignet på ham, så har han godt av dem som tilskrives ham fra den nevnte eller den som tar hans plass, og den som ser tennene hans, så er han en mangel på husstanden, og kanskje dette indikerer en økning Al-Hassan og at tennene dine berører er bevis på et argument mellom folket i hans husstand, og avviket mellom tennene indikerer at han brukte penger på å fornekte bekymringene og hvitheten av tennene, deres lengde og perfeksjon, en økning i styrken i ansiktet hans, og den som ser at han vokser en tann mens han har vondt, er skam eller plage, og den som ser at noen trekker tennene, indikerer at han kutter livmoren eller at han bruker pengene sine på å hate ham, og den som ser at tannen hans faller på bakken og møter ham, indikerer at et barn er født til ham. Hvis han ikke fant ham, indikerer det at en av hans slektninger døde, og hvis han ser at tennene hans har avtatt, er dette ikke Mahmoud. Noen av dem sa at tennens litenhet indikerer god og at deres gamle indikerer de gode nyhetene. En lenkefeil Det er i årvåkenhet, det er i tre aspekter: de er, tristhet, konkurs, slektskapsdød eller energisvakhet, og den som ser at alle tennene hans har falt og gått, så er han på fem måter døden av alle hans slektninger og lengden på hans liv og hans penger og hans levebrød og hans religion, og han kan dø, og hvis de faller i fanget på ham eller hans hånd, eller i det som skjer for å bli bevart Ti måter å få penger på, å ha mye av avkom, møte sine slektninger et sted, rive huset hans, betale gjeld, gå penger i renter, passere tjueåtte år av livet og ha levd i en periode på trettito år og en bot på tretti dirham til tretti tusen avhengig av stedet og pengene som går på bekostning og den som tror at han renser tennene i løpet av tidsperioden, dette er ikke Mahmoud. Og den som ser at det ikke er noen tenner i munnen hans, og så har nye spiret, så på tre måter endres ting og et langt liv og hans ledelse i s av hensyn til seg selv og noen av dem sa at han som så at det ikke er noe i munnen hans, men en tann, så indikerer det et år, og hvis han ser mer enn det på mindre enn ti, så et uttrykk for det er et år. En tann på et sted der det ikke er nødvendig å dyrke den, det indikerer noe som ikke er prisverdig, og den som tror at han svelget tennene eller noen av dem, han spiser det som ikke er tillatt for ham med penger…
…Når det gjelder å se bøker og aviser, den som ser noe av Koranens tolkningsbøker i hånden, hans saker er oppreist, og hvis han ser at han leser om det, gjør han problematiske saker, og den som ser fra rettsvitenskapens bind, så han vil gå veien til gode gjerninger, og hvis han leser dem, følger han forbudene, unngår forbudene, valget av rett og den som så fra nyhetsvolumene. Eller han leser det er nær kongene og den som så fra volumene av opprinnelse så søker han etter mystiske ting, og hvis han leser noe fra dem, så jobber han med noe som ikke får nytte av det og kan skje mellom ham og folket i kontroversen, og det kan være kommisjonen for noe som er forbudt for det og den som så fra talevolumene i kapitlet om monoteisme, logikk og uttalelse eller hva som passer det, eller han leser noe fra dem, er han engasjert i fantastiske saker, og den som ser fra bindene til dydene til ros og ros eller leser noe fra dem, så er han flytende i tungen med gode gjerninger og rettferdighet er prisverdig i sine handlinger, og unngår at verden søker det hinsidige og den som ser fra mengder med bønner og prekener eller leser noe fra dem , Gud den Allmektige reagerer Hans bønn blir kommunisert til ham av en som er trygg og den som ser fra historier eller leser noe fra dem, så skylder folk ham for hans handlinger. Noe, det er rettferdigheten i hans verdslige verk, og den som ser en av diktene eller leser noe fra den. Hvis han har poesi med dyder og monoteisme, møter han godt og fordeler, og hvis det er ros eller besluttsomhet, så jobber han ved å gjøre en handling som får ham til å skylde og knivstikke mennesker, og han har ingen interesse for det i sin religion. og verden, og som ser uttrykksvolumer eller Han leser noe fra det, så kommer en hadith til ham fra en person med stor skjebne, og han får godt og ære av det. Og den som ser fra volumene av kontoen eller leser noe fra den, han vil være bekymret for verdens søken, og den som ser volumene av anekdoter, latter og mangler hos mennesker og forherliger dem og hva som ikke har noen fordel i den eller leser noe fra det så blir det utstedt Han gjorde en stygg handling, og det ble sagt at å se volumet hvis det ikke ble åpnet og ikke visste hva som var i det, så er det en god ting i enhver situasjon….
…Når det gjelder å se medlemmene, den som ser et avskåret hode og har en stilling og en torn, så er det en økning i pompen hans, og hvis det er annet enn det, får han penger og stolthet og ansiktet, og den som ser at hodet hans er fra det uten å bli truffet av nakken eller noe sånt, så forlater han sjefen, foreldrene eller lærerne, og den som ser at nakken hans er slått. Og hvis hodet hans er fra ham, hvis han er rik , mangel på pengene, eller fattige, han er indolent, eller en slave som er frigjort eller i gjeld, Gud har gjort opp gjelden eller er bekymret, så vil Gud bli løst fra sin bekymring, og hvis han er syk og hans sykdom der er ikke noe medisin for ham som indikerer hans død, og den som ser at nakken hans ble slått i sin helhet og julingen er smertefull, så det indikerer å begå synder. Hvis han ser at hodet hans er fjernet fra ham, så blir hovedstaden hans hvor hans vekst blir fjernet fra ham, og han kan barbere hodet eller dele panseret eller turbanen i krigen eller rive rommet hans eller taket på huset hans, og hvis han er en slave som solgte ham sin herre og som så at hodet hans er i hånden mens han ser på ham, for det er et mål på hans kapital og levebrød, og den som ser at han gikk med hodet, så han blir syk og pengene hans kan forsvinne, og den som ser at hodet hans blir returnert til kroppen, er på tre måter retur av tapte penger eller retur til sjefen eller velsignelse av martyrium, og den som tror at han snakker til hodet, vil ha det bra A mye fra ti dirham til tjue tusen, og den som ser folks hoder avskåret, indikerer at martyrdømmets godhet og velsignelser…
…Er det å foretrekke å uttrykke visjoner eller la dem gå i oppfyllelse med tiden? For det første må det være kjent her at det ikke er sant at alle visjoner blir oppfylt, selv om den visjonære er en troende, kan den troendes visjon ikke oppfylles direkte, den kan bli forsinket, og den kan ikke oppfylles i det hele tatt. På samme måte kan den troendes visjon lyve. Måtte Gud være fornøyd med ham på Abu Hurairah, på profetens autoritet , må Guds bønner og fred være over ham, sa han : [ Når tiden nærmer seg, vil muslimens visjon knapt lyve, og muslimens visjon er mer sannferdig for deg, og muslimens visjon er en del av de førtifem delene av profetet ] Avtalt og ordlyden for en muslim . Og den som ser det som behager ham, det er bedre for ham å presentere det for den som krysser det for ham . Når det gjelder den som ser noe som skremmer ham eller sørger ham, skal han ikke fortelle det til noen, og han må gjøre de forholdsregler som er nevnt . Noen mennesker kan si hvorfor vi ikke tillater visjoner eller drømmer å bli ivaretatt av tid eller tid, noe som er et synspunkt som respekteres, og jeg sier alltid : Min mening er feil som kan være riktig, og andre er korrekte og kan være feil, men disse menneskene skal ikke skylde på dem som leter etter uttrykk for sine visjoner eller til og med drømmene sine. Det kan være en god nyhet, eller en advarsel til eieren, og Imam Ahmad, må Gud nåde ham, sa : Visjonen gleder den troende og bedrar ham ikke . Og den visjonære kan ha nytte av det han ser i søvne. Imam Al-Dhahabi sa i Al- Sirah [1/81] i visjonen til Abd al-Rahman bin Auf, må Gud være fornøyd med ham, at han vil gå inn i paradiset de elsket, selv om han er et av folket i paradiset , og en av de ti misjonærene, sa han : Overføringskjeden er god . Han og andre er en drøm, og drømmen har en tolkning, og Ibn Auf, må Gud være fornøyd med ham, hatt nytte av det han så og det han nådde, til han ga veldedighet med store penger som ble frigitt for ham – og ros være for Gud – hans føtter, og han ble en av arvingene til paradiset, og det er ingen skade . Gud vet ,,…
…Utviser det å frykte å lese Surat Al-An’am? Et spørsmål som har spredt seg blant mennesker er en visjon, med legitimiteten til å lese Surat Al-An’am for å utvise panikk, slik det skjedde under Irak-krigen, og det dukket opp i disse dager i lys av disse hendelsene, så hva synes du om saken? Det er ikke tillatt å innføre tilbedelse og gå inn i den gjennom visjoner, som en som introduserer beslutningen om Laylat al-Qadr, eller går inn i noen usynlige forhold. Som noen som snakket om Mahdis fødsel gjennom å se forbindelsen hans, er dette min oppfatning av problemet, og jeg har snakket om det gjentatte ganger på nettstedet eller programmet, å lese Koranen er tilbedelse, og tildele lesingen av dette surah til slike omstendigheter er en tildeling uten bevis. Fordi det ikke er noe bevis annet enn det som ble rapportert fra det ufeilbarlige, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg er forsiktig med de som sprer slike meldinger eller ringer for å jobbe med dem blant mennesker, og på samme måte er dette tilfelle for de som ring for å lese Surah Al-Zalzala for å avverge jordskjelv i noen land, og Gud vet best ….
…Og den som ser en forsker i nærheten av ham, eller sitter eller snakker til ham med ord som hjelper ham å lytte, det vil være bra og gunstig ….
…Den som ser hodet kuttet av seg i en by eller lokalitet eller ved en port, så kommer høvdingene for folket til det stedet, og hvis han ser at han spiser av dem eller tar noe, er det gevinsten på penger og fordel, og den som ser at hodet er stort, så er det en økning i pengene hans, og hvis han har en stilling, så øker stoltheten, og hvis det ellers er så bra i alle fall, og den som ser at hodet er lite, så motsatt av saken, og den som ser at hodet hans er som hodet til en elefant, hest, løve, muldyr eller esel, så er det prisverdig, og hvis det er som hodet på en kamel, storfe, sau eller gris , så er dette ikke Mahmoud, og noen av dem sa at han så hodet sitt som hodet til et dyr. Det er tillatt å spise det, så det er ikke noe galt med det, og hvis det er noe det ikke er tillatt å spise, så er det ikke noe godt i det. Og noen av dem sa at det er penger og hode å se hodet på dyr. Hvis det er fra det som spises, så er pengene en kone, og hvis det er fra noe som ikke kan spises, er det forbudt. Fordel, så vel som om han inkluderte ham i det som ikke burde være som ham i oppvåkning…
…Når det gjelder kyrne, den som ser at han kjører en okse eller hans konge og har verktøyet sitt på seg, da vil han slå en myndighetshandling og mye penger, og de beste oksene å ri er det som er svart og hvis det er gul eller rød og ikke har båt på seg, da er den syk for rytteren og det er ikke noe godt i den. Hvis han ikke fjerner det fra sin stilling, vil han bli mislikt og ikke isolert. Den som ser at en ukjent gruppe okser eller kuer uten hoder har kommet eller klart eller gått inn på deres plass eller forlatt den, og hvis fargene deres er null, så er dette sykdommer som oppstår der stedet, selv om fargene er forskjellige Det er fruktbare år like mye som vaktel og mazil, vaktelkyr er år med ulykke, og mazil er år med vanvittige. Og den som ser at han eier en ku med kalven hennes, han gifter seg med en kvinne av karakter og religion, og den som tror at han er en rytter av en ku, hans kone dør og arver den. Hennes tynnhet og den som ser at han spiser biff eller drikker av melken hennes, så vil han lide en økning i sin makt, penger og instinkt i gjeld, og hvis han er syk, vil Gud helbrede ham og den som ser at han spiser ku vil være fruktbar og velsignet, og den som ser at han spiser ku-ghee, så er det en økning i pengene hans, og det er bedre enn sauefett…
…Når det gjelder leveren, er det penger, kunnskap og et barn, og den som ser i det som pryder det eller vanærer det, tilskrives det han nevnte, og den som ser at han spiser fra leveren av alt som var, så blir det penger. Hvis det er kokt, er det tillatt, og hvis det ikke er det, så mislikes det….
…Den som ser at håret hans er langt, og han ønsker det, så blir han rik og oppfyller gjelden, og hvis lengden er uheldig blant folket, så er det en gjeld at han rir, og de sa at noen av dem sa at den som så håret hans forlenget for mye, så er det de og sorgen, og hvis kvinnen ser at det er en utsmykning og en økning i herlighet, og det ble sagt å se lengden på håret for de som var fattige. Det er ikke noe galt med det, og den som ser at håret hans er mangelfullt, det er en mangel de er og den som ser at han barberte hodet mens han er vant til det og elsker det, så er han rik, og hvis han er en som løfter håret og ikke barberer det, så han er ikke Mahmud og den som ser at han barberte hodet mens han er i månedene Hajj eller de hellige månedene, så er han god i sin religion og forsoning på grunn av sine synder og fjerning av hans bekymringer og nød, og det var sa at hvis han så det med en stilling, så er det ikke Mahmood, og hvis t han kvinnen så det, det indikerer at mannen hennes eller en av hennes mahrams døde eller bruddet på sløret hennes, og hvis hun så at håret hennes var klippet av eller deler av det, indikerer det en krangel med mannen sin og det var sa at en katastrofe skjedde og se øyenbrynene hvis lang tid indikerer at penger og pynt og det ble sagt lang levetid og den som ser at bart er barbert eller tynnet, så er det bra for bart, og reduksjonen av bart er mislikte, og økningen i det kan være en indikasjon på en berusende drink, et forbud mot zakat og en benektelse av et depositum, og de er og den som ser at hodet ikke har hår mens han er skallet eller at han danset og håret har vokst i hodet hans indikerer at Good…
…Når det gjelder bein, er rikdommen til mannen som hans levebrød og han må stole på ham, som slaver og dyr. Uansett hva han ser i det fra en zin eller en glans, tolkes det av dem. Ibn Sirin sa: Bein er penger og levebrød. Den som slår noe, hvis han har noe å dekke det, så er det mer enn det. Oppnåelsen av pomp og styrke, og noen av dem sa at alle bein, enten de er for mennesker eller dyr, er penger, og hjernen er skjulte penger. Det som ble tilskrevet det som er spist, er tillatt, og det som ikke ble spist, er forbudt, og den som ser at han spiste fra hjernen til en død person, han spiser av pengene sine i den grad det. Han var ukjent, så han fikk i alle fall en fordel, og den som så at hjernen hans dukket opp fra nesen på bakken, kapitalen hans var borte…
…Og den som ser en død person, bærer noe tungt, det vil si ved å bære det, da vil han få synder og tunge hæler, og det er ikke noe godt i ham som ser at de døde red på hesten sin eller kledde seg med sverdet eller kledde på seg , og alt dette kan være tap, villfarelse eller undertrykkelse ….
…Når det gjelder testiklene, er de ansvarlige for levebrødet, jentene og vedlikehold og beskyttelse. Den som ser på dem fra Zayn eller Shein, ble tilskrevet det, og den som ser en mangel i testiklene hans, så erobrer hans fiender ham, og hvis han ser dem i en manns hånd, triumferer hans fiende , og hvis han ser ut som om de var fraværende uten smerte eller ga dem til noen, så blir han født av noen andre. Å tilskrive ham og ta dem bort er barnas død, og den som så at de ble avskåret og han hadde en pasient, da ville han dø og kan være paradoks for to koner, og den som så dem, er stor, indikerer at han holder på fra fiendens onde, og noen av dem sa at alle menneskers og dyrs eunukker er penger, og den som har noe av det og går bort fra ham, vil bli tolket med penger og den som ser at han har vokst opp Noe av det er ute av sted og er borte, fordi han får penger for ham uten ansiktet og bruker dem malplassert…
Når det gjelder navlen, er det behandlingen av en person og hans glede og hans kone, og den som ser noe i den, pryder eller vanærer, så hans tolkning i det
…Når det gjelder hjertet, er det sinnet til en person, hans intellekt, hans sinn og hans religion. Uansett hva han ser i det fra Zayn eller Shin, sa hans tolkning i det og noen av dem at hvis en person ser et hjerte, så er det bra i hans religion og god fornuft, og den som ser at hans hjerte blir kidnappet og går bort fra det er på fire aspekter av alvorlig frykt, galskap, korrupsjon av religion og forekomsten av ulykke. Svart og dekket med et slør, er han tapt fra sannheten og mange synder…
…Og den som ser at han har truffet et speil og ikke ser ansiktet inn i det, da vil han oppnå det han hater i ansiktet hos mennesker. Hvis han ser på det, er det ikke noe godt i det, og hvis han har autoritet, vil han snart se sin plass som ham, bortsett fra om speilet er igjen eller null eller noe sånt, så vil han slå en gutt en gutt , og hvis ikke Han venter på en sønn, og han er en sultan eller en arbeider, så er han isolert og ser noen andre i hans sted, og hvis ikke så forlater han sin kone og det ble sagt at den som så et speil med sin hånden han så inn, så forsvinner hans bekymring, og hvis en kvinne ser at hun ser i et speil uten sølv, hvis hun er gravid, føder hun en slavejente som henne, og den som ser at han ser i et speil En indisk kvinne dør for et mannlig barn, og hvis han har en gravid kvinne, er det som er i livmoren hennes de døde…
…Hvis han ser en inntrenger som om han forandrer seg, vil han motta byttet ….
…Noen uttrykkere sa at jeg elsker å komme inn i byer og hater å forlate dem fordi jeg har prøvd dette gjentatte ganger ….
…Når det gjelder lungene, er det gleden og gleden til en person, og den som ser i det som er lett eller trist, så tolkes det i det. Når det gjelder milten, er det penger, og det ble sagt, og det kan være kroppens konsistens. Og den som så det i det som var utsmykket eller vanæret, tilskrives det og noen av dem sa at det å se milt fra alle dyr er penger. Halal og det som ikke spises er forbudt…
…Og den som ser noen av de rettferdige fra de døde, blir levende i sitt land, for den byen vil få sitt folk fruktbarhet, lettelse og rettferdighet fra sine foresatte, og statusen til deres høvding, Al-Hasan Al-Basri, må Gud nåde på ham, er i form som om han bruker ull, og i midten av den er det en kjede og bena er bundet, og den har en pall honning, som står på en søppelfyll Hans hånd var en tanbir som slo ham, mens han var basert på Kaabaen, så jeg fortalte hans visjoner om Ibn Sirin, og han sa : Når det gjelder skjoldet av ull, steg han opp ham, og når det gjelder kåpen hans, er hans styrke i Guds religion og hans honning , hans kjærlighet til Koranen og dens tolkning av mennesker, og som for hans tilbakeholdenhet i hans fromhet. Hans føtter, og når det gjelder å treffe en tanaburah, spre sin visdom blant folket, når det gjelder hans avhengighet av Kaaba, vender han seg til Gud, må han bli herliggjort og opphøyet ….
…Og den som ser en av ledsagerne, må Gud være fornøyd med dem, la ham ta ledelsen fra å utlede navnet hans, som Saad og Saeed, for han vil være lykkelig, lykkelig og lydfull, og kanskje hans handlinger har blitt bedre. Det ble sagt at den som så en av dem, ville være i veien for islams religion, sterke, sportslige, oppriktige ord og gode gjerninger, og han kan etterligne handlingene til de som så ham for å si mot ham. Fred : Mine følgesvenner er som stjerner. Uansett hva du følger ?…
…Og den som ser en slave som melker en ku, så gifter han seg med en kvinne, og den som ser en okse komme ut av et rom og deretter ønsker å komme tilbake i det, han er ikke i stand til, så tolker han et ord som kommer ut av en persons munn, så han har til hensikt å returnere den, men han er ikke i stand ….
…Og den som ser at han bygger et badhus, så bygger han med en kvinne, og den som ser at han kom inn på badet, han vil bli plaget av bekymring, tristhet eller sinne, like mye som varmen fra badet, og hans straff er bra så lenge han ikke vasker med varmt vann. Hvis han bader etter det, kan bekymringen og tristheten være sterkere. Badet eller noe annet med kaldt vann, fordi det etterlot ham fra all bekymring, kvaler og sykdom, og den som så at klærne hans ble stjålet på badet, stred mot en mann med sultanen…
…Al-Salmi sa at det han ser hos kyr og svarte okser, og den som ser en okse som kommer inn i huset hans og har tillit til det, han har penger fra kongen eller den som tar hans plass ….
…Det er i en drøm alderen til en person og hans søyle i livet hans . Hvis han ser at beinet hans er laget av jern, vil livet hans være langt . Hvis han ser dem fra kolber, vil livet hans nærme seg . Og hvis han så at han løftet et ben og forlenget et, så ble bena vendt sammen, så har livet hans kommet nærmere, eller nær ham er en enorm vanskelig sak . Hvis han så et kvinnes ben og da kjente henne, ville han gifte seg med henne eller gifte seg med en annen . Hvis en kvinne avdekker bena, er hennes religion god, og hun vil være bedre enn hun var . Og den som ser mye hår på beina på beina, Dion kjører på det, dør i fengsel . Og den som ser at han er skjev, han blir en hor . Benet er en persons penger og hans levebrød . Så den som ser at hans ben er laget av jern, pengene hans blir igjen med hans lange liv, og hvis hans ben er av tre, så er han svak når det gjelder å leve og leve, og hvis han ser leirbenet sitt, vil snart dø, ellers vil pengene hans forsvinne . Og hvis han hadde en sønn, et dyr eller en konge, gikk noe av det på hans vegne . Og hvis han ser beinet sitt redusert, er det en mangel på pengene han må stole på, og det kan være hans alder . Og den som forfølger ett ben, halvparten av pengene hans vil være borte . Og den som ser at bena på bena hans er kuttet av, alle pengene hans har gått, og kanskje indikerer hans død, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer godhet, da fremmer han seg selv med en bjørn at han rir, eller indikerer en tur på et skip, eller et gode som han gjør, eller en venn som når ham . Og benet er fra skaftet for å kjøre, akkurat som foten er fra foten tilbys, er hælen fra hælen, og hælen er fra hælene . Og den som i en drøm ser et godt, fett ben, dette indikerer godheten til det han kjører eller kjører til . Håret på benet til kvinnen økte i ydmykelse og bedrag, og dette kan indikere fremveksten av hemmeligheter og veiledning etter misvisende veiledning, og kanskje benet indikerer alvorlighetsgrad . Hvis han ser to ben pakket inn, indikerer det frykt og lidelse . Og å avsløre beinet er bevis på å forlate bønn og ydmykelse etter ære ….
…Ben er penger i en drøm, og det indikerer kledning, for den allmektige sa : (Vi kledde beinene med kjøtt ). Og beinene indikerer tingenes storhet . Den som eier bein, har dyr så mye som det, eller hus eller butikker . Benene kan indikere for de som ikke har penger til religionen og vedtektene som er basert på hans styrke og som er hans høytid . Beinene viser styrken til strukturen, og hva en person kan hjelpe i sine interesser, inkludert familie, ektemenn, barn, husdyr, slaver, slaver eller eiendom . Hvis et bein knekker i en drøm, vil han dø hvis han er syk, og hvis han er sunn, vil han dø . Kanskje beinet indikerer ærbødighet for menneskets skjebne . Benets visjon indikerer dårlig tro, samle rusk, avsløre hemmeligheter og se skjulte forhold . Hvis beinet hans blir jern i en drøm, vil han lide en lang sykdom . Og hvis beinet er laget av elfenben, indikerer det at det er fullt av det forbudte . Og kanskje angitt beinene frukttrær . Benet indikerer helse og sykdom ….
…Når det gjelder de to mennene, er det foreldrene, graviditeten hans, eller hva en person står på i sitt levebrød, uansett hva han ser i det fra Zein eller Shein, er deres tolkning i dem. Hvis han ser at det ene benet hans er kuttet eller ødelagt, indikerer han at halvparten av pengene hans har gått eller at en av foreldrene hans har gått, og hvis han ser den ulykken i bena, det indikerer at han har reist eller at pengene hans har gått eller hans død, og den som ser føttene av jern eller kobber, det indikerer en økning i hans liv og penger, og den som ser at føttene hans er forvirrede, det indikerer hans korte liv og reduksjon av pengene hans og den som ser at hans ben har forvandlet seg til en mann noe av dyrene er et tegn på styrke…