…Achammlh sa, Ibn Sirin er serveren, og alt spinnet ser avkastningen på serveren og fargetolkningsserveren som tilskrives den fargen, den har blitt en serviett, den viser Salah-tjeneren, men fra Gazz viser den at det ydmyker henne for ikke å oppfylle og spise ingen manns land, og hvis det er svart, viser det utroskap og hjertesorg . Den som så at det ble brent, det er hans tjeners død, og hvis noe av det ble brent, indikerer det en sykdom ….

…Turbaner : arabernes kroner , og å bære dem viser president, en manns styrke og hans krone og mandat . Ser han som om han har vridd turbanen på hodet om natten, reiser han til minne og prakt . Og hvis han så at turbanen hans hadde kontaktet en annen, økte han autoriteten sin . Og avlidens turban indikerer ledelse og korrupsjon av religion og forbudte penger, og bomull og ull er hovedsakelig i Salah al-Din og verden, og fra skammen rikdomens velbehag . Fargene hennes løper som resten av kjolene . Isak, fred være med ham, så ut som om turbanen hans var fjernet, så han tok hensyn, og en advarsel kom til ham om å ta bort kona fra ham, så han at turbanen hans hadde blitt returnert til ham, så han forklarte at hun kom tilbake til ham . Abu Muslim al-Khurasani så at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, hadde sirkulert ham med en rød turban og vridd den på hodet hans 22 kilo, så han fortalte om synene hans ved en kryssing og sa : Tjueto år fulgte mandatet til Baghi, og det var slik ….

…Bukser : En religiøs kvinne eller en fremmed tjenestepike, og hvis han så det som om han hadde kjøpt bukser uten sin eier, ville han gifte seg med en kvinne uten verge . Og de nye buksene er en jomfru kvinne, og tiggeriet er et bevis på ufeilbarlighet for synder . Og det ble sagt at narhvalene er bevis på godhet angående kona og familien . Og å ha på seg bukser uten skjorte er fattigdom, og han bærer den opp ned og begår en umoralsk handling fra familiens side . Og urinen hans er bevis på konas graviditet . Og hans avføring er bevis på hans sinne over konas graviditet . Og oppløsningen av buksene hans, konens utseende for mennene, og lot henne gjemme seg og skjule for dem . Det ble sagt at buksen indikerer en reise til Ajam-folket, fordi det er deres klær . Det ble sagt buksene Salah er familiens virksomhet og utvider gleden ….

…Trengsel Hvis en person er oppslukt av en drøm om hva som skal brukes etter vane, indikerer det noe som er blokkert i den . Hvis han trengte seg med det som ikke skulle brukes, eller injiseres av noen som ikke har denne vanen, for eksempel hvis huset hans ble plyndret, eller hans døde ble gravd ut fra en grav, eller han ble tvunget til å ta ut det han hadde fra innskudd , eller han så at han var oppslukt av en sykdom som han fant av seg selv, så refererer han til noe han har i seg. Salah i sin religion . Og hvis han overbelastet seg uten sykdom, fant han seg selv, så det indikerer kanskje intens sinne som rammer ham ….

…En kvinne er i en drøm, hvis hun er vakker, og indikerer det kommende året med godhet og komfort . Og kvinnen kan henvise til butikken og fondet, eller fengsel og partner, fordi hun deler mannens glede og penger . Kanskje angav hun treet som bærer frukten, vognen og setet . Og den som så en god kvinne som kom inn i hans hjem, ville bli velsignet med glede . Og en vakker kvinne har ingen penger igjen . Og den ukjente, unge, preparerte arabiske kvinnen beskriver sitt beste i tolkning . Den fete kvinnen er fruktbar og den magre er den mest fruktbare . Og de beste kvinnene i arabisk tolkning og det ukjente . Hvis en kvinne ser en ung kvinne i drømmen hennes, så er hun hennes fiende, og den gamle kvinnen er verden . Og den som ser en kvinne instruere folk og forby dem i den allmektige Gud, så er dette bra i religionen . Og den som ser en gratis svart kvinne, det er ikke noe godt i henne med mindre hun er besatt . Og den som ser en kvinne selges, hans myndighet over ham vil bli fjernet, og hans tilstand vil bli overført til Salah . Og den som så at hans kone bar ham, ble rammet av en feil, og det ble sagt : Han var rammet av rikdom . Og den som så at han hadde drept en kvinne, en del av pengene hans var borte . Og den som ser at kona blir gitt til noen andre, eller ser henne gift med en annen ektemann, hans religion er borte ….

…I en drøm er det et tegn på tilbakeføring av avleiringer, eller frelse av pasienten fra sykdommen, eller fangen fra fengselet hans, og kanskje dette indikerer møte med de fraværende . Og døden i en drøm er en mangel på religion, korrupsjon i den og en høyde i verden hvis den ledsages av gråt og skrik så lenge den ikke er begravet i skitt, og hvis den er begravd, håper den ikke Salah . Og den som så at han døde, og at det ikke var noen lik, dette indikerer riving av et hus fra hjemmet hans, og det ble sagt : Snarere, det er blind i hans syn og lenge i livet . Og det ble sagt : Døden er en reise eller fattigdom . Det ble sagt : Døden er absolutt ekteskap, fordi den døde trenger parfyme og vask som en gift . Og den som ser at han døde og er gravid og ikke er begravet, han vil beseire sine fiender . Og den som ser at han levde etter sin død, han vil bli gjort rik etter sin fattigdom eller omvende seg fra sin synd . Og den som er død fortalte ham at han ikke har dødd, han er i martyrens helligdom . Og den som ser den døde er syk, han er ansvarlig for sin religion . Hvis gravene går ut og spiser all folks mat, så går prisen på maten opp . Det den døde personen forteller om seg selv eller noen andre i en drøm, er sant og sannferdig . Og den som ser en død person i god form mens han ler, dette er slik . Og den som ser at han ber for de døde, han forkynner for en hjerteløs mann . Og den som ser at han går på sporet av en død, han skal følge hans vei . Og den som så at imamen døde, ville landet bli ødelagt, og omvendt . Døden er anger fra en stor synd . Og den som ser at han døde mens han var naken, da vil han være fattig, og hvis han er på et teppe, vil verden bli forenklet for ham . Og den som ser at sønnen hans er død, han vil bli frelst fra sin fiende . Og den som så at han hadde dødd og ble gravlagt, da indikerte en slave at han var blitt løslatt, og hvis han ikke var gift, indikerte han at han hadde giftet seg, og hvis pasienten så at han hadde giftet seg, ville han dø . Og døden er en god guide for de som er redde eller triste, og brødrenes død indikerer fiendenes død . Og den som ser at han er blant et dødsfolk, han er blant et hyklerifolk . Og den som ser at han følger en død person, han vil reise langt unna . Og den som ser at han er i badet, hans befaling vil bli opphøyet, og han vil bli frelst fra synder, bekymringer og gjeld . Og den som ser en død person at han lever, han skal leve for ham en død sak . Hvis han ser den døde opptatt eller sliten, distraherer det ham med det han er i, og hvis han er syk, er han ansvarlig for gjelden . Og hvis han så at ansiktet hans var svart, døde han av vantro . Og den som ser at han har oppreist de døde, en jøde eller kristen eller en kjetteri, hilser dem på hendene . Hvis han ser at han vekker de døde til liv, leder han et mistet folk . Og den som blir sett i live, gir de døde noe som kan spises eller drikkes, så det er skade som rammer ham i hans penger . Hvis han ser den døde og gir ham mat, vil han få et hederlig levebrød . Hvis han ser at den døde har tatt hånden hans, vil penger falle i hans besittelse fra en håpløs side . Å snakke med de døde er et langt liv, og å ta fra de døde er en forutsetning . Og den som ser at han snakker til de døde, da vil det være fornektelse mellom ham og folket . Og den som ser at han godtar en kjent død, han drar nytte av den avdøde med kunnskap eller penger han etterlot seg . Og det ble sagt : Den som ser at han mottar en død person og personen i synet er syk, så indikerer det hans død . Og den som ser at han gifter seg med en død kvinne og ser at hun lever, da skal de levende dø . Og den som ser at den døde gir ham sin slitte eller skitne skjorte, da vil han være fattig . Og den som ser at de døde blir slått levende, de levende har ført korrupsjon inn i hans religion . Og den som ser en død person som slår ham, han blir bedre av å reise . Og den som ser en død person sove, hans søvn vil hvile i det hinsidige . Og hvis han ser en levende person sove med en død person, vil livet hans være langt . Og den som ser at han lever blant de døde, han reiser langt borte og ødelegger sin religion, og hvis han ser at han er sammen med de døde mens han er i live, blander han seg med mennesker i deres religion, korrupsjon . Og den som ser den avdøde blant de vantro iført gamle klær, da vil han være i dårlig stand i det hinsidige . Og den som ser en død person og forteller ham at han aldri dør, da er han i martyrens helligdom og han blir velsignet i det hinsidige . Og den som ser at moren hans dør, så forsvinner hans verden og ødelegger tilstanden hans . Og den som ser at broren hans har dødd og er syk, han er hans død . Og den som ser at hans kone dør, hans næring der hans levebrød blir utarmet . Og den som ser at han ber for de døde, han vil gå i forbønn for en korrupt mann . Og den som ser at en død person drukner i et hav, da drukner han i synder . Og den som så at de døde kom ut av gravene sine, de i fengsel ville bli løslatt . Kanskje indikerte døden plutselig velstandens hastighet for de fattige . Profetenes død, fred være med dem, i en drøm er en svakhet i religionen, og deres liv er det motsatte . Kanskje vitenskapsmannens død indikerte fremveksten av en kjetteri i religionen, foreldrenes død er mangelvare, konens død er en verden som forlater og barnets død en mannlig forstyrrelse . Og de dødes bønner for de døde er ugyldige handlinger . Å se de døde polyteistene i en drøm er fiender ….

…Buckthorn er et levebrød i en drøm . Den som spiser tindved, vil være god i sin religion, og hvis han er mandatet verdig og hersker, vil han oppnå det . Tindved er prisverdig av enighet mellom de som uttrykker ære for treet, og fuktigheten er sterkere enn det tørre landet . Det er for eiere . Religion er en økning i religion, som er Salah . Og å spise tindved for sultanen er makten i hans autoritet, og for de som er egnede til forvaltning . Og tornen forblir som den er i våkenhet ….

…Den muslimske lærde som ser ham i en drøm, er et godt budskap for ham som overgår skjebne og vakker ros, og å gjøre det han gjør . De lærde ser en økning i seerens vitenskap fordi de råder Gud om hans land, så vel som de vise menn øker forkynnelsen, og de rettferdige ser Salah i religionen . Man føler at Faqih tok ham og ikke er like bra som Veptly-ulykke . Og den som ser en av de avanserte lærde et sted, Gud den Allmektige vil frigjøre nødene og arrogansen de befinner seg i fra det stedet ….

…Han følte at det var omskåret Salah i hans religion så vel som at han så ham Chtanin ….

…Alle bær i en drøm indikerer en stor og gunstig gevinst for den visjonære . Og de svarte bærene angir dinarer, og de hvite bærene angir dirhamene . Og morbærtreet er en mann med penger og barn . Og bærene indikerer religionens salah og god sikkerhet og kroppens helse for de som spiser den ….

…Han er i en drøm Salah i religion . Og hvis han ser hasj spire på baksiden av håndflaten, vil den dø og hasj spire på graven hans . Hvis han ser hasj spire ut av sted, for eksempel en moske eller et hus, indikerer det samliv . Og den som dyrker hasj, vil ha fruktbarhet og godhet . Og hvis han ser hasj i folks hender, er det fruktbart det året . Planting av hasj på kroppen er en rik fordel, og hvis den vokser når den treffer planten, mislikes den, med mindre den er syk og indikerer at den er død . Hashish er en pensjon, og husdyr og husdyr er som verdens penger der hver person oppnår det hans Herre har delt og leve av . Og den som ser som om han er i hasj som han samler eller spiser og var fattig, så blir han rik, og hvis han er rik, har han økt, og hvis han er en asket i denne verden og ønsker det, så vender han tilbake til den og er fascinert av den . Tillatt ugress er et skadelig levebrød og et vondt liv . Å se Hashash i en drøm betegner lindring av bekymringer og engler, og indikerer kanskje politimannen . Se også Prairie ….

…Allpagh som bærer innpakket i tøy det stabilitet i religion og smartness i saker, spesielt hvis den grønne hvis det var noe fra den slags pels det Altjie til en mann Jalil like lite religion sa, selv om ull eller bomull spanderer på fire aspekter av Ziad i religion og utførelse av sekretariatet og Salah er religion Og verden er god og den er en fordel ….

…Medisiner er i en drøm Salah i religion . Den som drikker medisiner for å fikse kroppen, han er i sin religion . Den som tar medisin i en drøm, er bevis på kunnskap og råd, og hans bruk av kunnskap, og hvis han ikke tar det, vender han seg bort fra sannheten og står sammen med noen andre . Hvis han i en drøm bruker en deilig duftende medisin, indikerer det ekteskap med sølibatet, barnet til de ufruktbare og de rike til de fattige . Kanskje medisinen indikerte medisinen som den er skrevet fra, akkurat som medisinen indikerte medisinen . Den forbannede personen er en monoteisme og en bekreftelse av vitnesbyrdet, eller en fordel fra den som peker en finger mot det . Sverdene er grådighet og krymping på verden, og drikke er næring . Og den som blir svelget, er tvang for synderen til å omvende seg, for den vantro å bli veiledet og for den uvitende å lære . Når det gjelder hva kvinner bærer for menstruasjon og andre ting, det er for en enslig jente en mann og for en ufruktbar jente . Tolerere veker spionerer på nyheter og finner ut hemmeligheter . Og den som tror at han drikker et avføringsmiddel for å kurere sykdommen sin, så løser han gjelden sin i den grad han har det godt, i henhold til hans styrke og fare, og han blir fristet til å gi ham i henhold til hans arbeid i det, og hvis han ikke jobber, så vil godheten til hans gjeld forsvinne, og det blir ikke gjort for ham . Og den som ser at han søker helse som følge av drikking, han vil være i stand til å leve . Og den som ser at han helbreder øyet, han vil reformere sin religion . Og hver gule drikk i synet er et tegn på sykdom . Alle medisiner som er lette å drikke eller spise, er bevis på pasientens bedring, og det rette er å unngå alt som skader ham . Når det gjelder medisin med dårlig smak, er det en enkel sykdom etterfulgt av en uskyldig . Og det ble sagt : Smaksrik, lett å drikke og spist drikke er god for de rike, og for de fattige er de dårlige . Tolkningen av hva som kommer ut av en medisin fra en person er ikke den samme som å tolke det som produseres uten medisin ….