…Og den som ser at de døde er et tvetydig sted, blir da forfrisket og oppreist, og sjelen kommer tilbake i den, så vil den søkende få tillatt trøst, visdom og penger ….

…Predikanten Abu Saeed sa opprinnelsen til den døde menneskets visjon: Hvis han blir sett i en drøm som gjør noe godt der det er godhet i hans religion og verdslige anliggender, så oppfordrer han søkeren til å gjøre godt ….

…** En visjon der Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, døde . På myndighet av Al-Abbas bin Abdul-Muttalib sa han : Jeg så i en drøm som om en shmiya eller en måne på jorden ble reist til himmelen av Ashtant Shaddad, så han nevnte at til profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han sa : ( Det er din nevø ) betyr Guds sendebud, fred og velsignelser være over ham selv . Og i en fortelling : Jeg så i en drøm som om jorden beveget seg mot himmelen med store lengder ….

…Og den som ser at de døde har reist seg fra gravene sine og kommet tilbake til sin rolle, så vil den som er i fengsel la plantene løslates, eller Gud vil gjenopplive plantene etter deres død på det stedet ….

…Og den som så at hånden hans var avskåret uten smerte, tolket han at han ville elske og klamre seg til sitt hjerte med kjærligheten til noen fordi Gud den allmektige sa: ~Og de kappet hendene .~…

…Og den som ser at noen tok tak i skjegget hans uten smerte, da vil han være underdanig ham i alle sine anliggender, og det er disposisjonen for alle hans forhold, og noen av dem sa at dette ikke er Mahmoud ….

…Når det gjelder smerten i milten : Dette er bevis på korrupsjon av eieren av store penger, som var i den, og styrken til hans familie og barn, og han overvåket deres fortapelse med dem . Hvis smerten hans blir så alvorlig at han frykter døden, indikerer dette at religionen er borte, vi søker tilflukt hos Gud fra den ….

…Når det gjelder smertene i brystene, er det skadelig ….

Ibn Sirin sa: Den som ser at han er syk uten smerte, så ser han et øyeeple og dør ikke det året ….

…Og den som ser at han har vondt i magen eller har en tung byrde, så indikerer han sin kjærlighet til sine slektninger ….

…Og den som ser Bilala, forutsetter det gode, og han vil bli nevnt på hodene til skapninger og i det hele tatt, visjonen om profetens følgesvenner er god og gunstig i denne verden og det hinsidige ….

…Og leveren : stedet for sinne og barmhjertighet, og det ble sagt at leveren indikerer barn og liv, og utgangen av leveren fra magen, utseendet på begravede penger . Hvis han ser at han spiser en persons lever eller slo den, da treffer han begravede penger og spiser det . Hvis mange lever er kokte, grillede og rå, så er de skatter som åpnes for ham og rammer dem . Og storfeelever og mennesker . Og å spise leveren til en kjent person forbruker pengene hans. Hvis han ser på leveren og ser ansiktet sitt i den som han gjør med et speil, så dør han ….

…Og den som ser at han bygger et badhus, så bygger han med en kvinne, og den som ser at han kom inn på badet, han vil bli plaget av bekymring, tristhet eller sinne, like mye som varmen fra badet, og hans straff er bra så lenge han ikke vasker med varmt vann. Hvis han bader etter det, kan bekymringen og tristheten være sterkere. Badet eller noe annet med kaldt vann, fordi det etterlot ham fra all bekymring, kvaler og sykdom, og den som så at klærne hans ble stjålet på badet, stred mot en mann med sultanen…

…Når det gjelder de to mennene, er det foreldrene, graviditeten hans, eller hva en person står på i sitt levebrød, uansett hva han ser i det fra Zein eller Shein, er deres tolkning i dem. Hvis han ser at det ene benet hans er kuttet eller ødelagt, indikerer han at halvparten av pengene hans har gått eller at en av foreldrene hans har gått, og hvis han ser den ulykken i bena, det indikerer at han har reist eller at pengene hans har gått eller hans død, og den som ser føttene av jern eller kobber, det indikerer en økning i hans liv og penger, og den som ser at føttene hans er forvirrede, det indikerer hans korte liv og reduksjon av pengene hans og den som ser at hans ben har forvandlet seg til en mann noe av dyrene er et tegn på styrke…

…Når det gjelder lungene, er det gleden og gleden til en person, og den som ser i det som er lett eller trist, så tolkes det i det. Når det gjelder milten, er det penger, og det ble sagt, og det kan være kroppens konsistens. Og den som så det i det som var utsmykket eller vanæret, tilskrives det og noen av dem sa at det å se milt fra alle dyr er penger. Halal og det som ikke spises er forbudt…

Når det gjelder ribbeina, er det kvinnene i husstanden, så den som ser en økning i dem, er en økning i hans husstand, og den som ser en nedgang i dem, han vil

…Den som resiterer Surat Arayat, vil vinne seier over de som er uenige og sta ….

Når det gjelder å endre navnet, den som ser at han ble kalt med et annet navn og navnet er uten navnet hans, så vil han vise ham en uanstendig feil eller sykdom, og hvis han blir kalt med et navn bedre enn navnet hans, så vil han få ære, ære og prestisje

…Og den som ser at han var blind, ser da, da blir han ledet til sannheten . Noen av dem sa at denne visjonen tolkes i syv aspekter: anskaffelse av gjeld, penger, barn, innsikt, veiledning og kur mot sykdom, og noen av tolkene sa at å se blind indikerer fremmedgjøring, for han, fred være med ham, sa : Den fremmede er som en blind, selv om han ser ….

…Når det gjelder juret : Hvis han så at det økte til det nesten blokkerte halsen hans, viste hans visjoner at han var ivrig etter å samle inn penger, og underholdsbidraget ble strammet for seg selv, og fristen var nær ….

…Og den som ser Jaafar al-Tayyar, han vil utføre Hajj og invadere ….

…Og den som ser Salman Al Farsi, må den allmektige Gud velsigne ham med kunnskap og Koranen ….

…Og den som ser en av ledsagerne, må Gud være fornøyd med dem, la ham ta ledelsen fra å utlede navnet hans, som Saad og Saeed, for han vil være lykkelig, lykkelig og lydfull, og kanskje hans handlinger har blitt bedre. Det ble sagt at den som så en av dem, ville være i veien for islams religion, sterke, sportslige, oppriktige ord og gode gjerninger, og han kan etterligne handlingene til de som så ham for å si mot ham. Fred : Mine følgesvenner er som stjerner. Uansett hva du følger ?…

Og den som ser at han beskjærer neglene ved vanlig beskjæring, så er det fjerning av bekymring og nød, og hvis det overstiger det vanlige, er det svakhet og manglende evne, og den som ser at han banker neglene på tenner, så begår han en ubehagelig sak

…Og den som ser Uthman, må Gud være fornøyd med ham, det indikerer beskjedenhet, askese, fromhet og sport, og det ble sagt at det ville være bra og dydig og kan bli drept urettferdig ….

…Den som ser hodet kuttet av seg i en by eller lokalitet eller ved en port, så kommer høvdingene for folket til det stedet, og hvis han ser at han spiser av dem eller tar noe, er det gevinsten på penger og fordel, og den som ser at hodet er stort, så er det en økning i pengene hans, og hvis han har en stilling, så øker stoltheten, og hvis det ellers er så bra i alle fall, og den som ser at hodet er lite, så motsatt av saken, og den som ser at hodet hans er som hodet til en elefant, hest, løve, muldyr eller esel, så er det prisverdig, og hvis det er som hodet på en kamel, storfe, sau eller gris , så er dette ikke Mahmoud, og noen av dem sa at han så hodet sitt som hodet til et dyr. Det er tillatt å spise det, så det er ikke noe galt med det, og hvis det er noe det ikke er tillatt å spise, så er det ikke noe godt i det. Og noen av dem sa at det er penger og hode å se hodet på dyr. Hvis det er fra det som spises, så er pengene en kone, og hvis det er fra noe som ikke kan spises, er det forbudt. Fordel, så vel som om han inkluderte ham i det som ikke burde være som ham i oppvåkning…

…Og den som ser Ali ibn Abi Talib, må Gud ha æret ansiktet hans, da vil han være høyt i posisjon, sublim på plass, veltalende, modig og sterk i hjertet, hengiven og bekreftet, og det ble sagt at den som så ham mens han var skilt ville få kunnskap og mot, og den som så ham i live på et sted hvor folket på dette stedet ville få kunnskap, rettferdighet og rettferdighet, og lindre urettferdighet og fordommer fra dem ….

…Når det gjelder bein, er rikdommen til mannen som hans levebrød og han må stole på ham, som slaver og dyr. Uansett hva han ser i det fra en zin eller en glans, tolkes det av dem. Ibn Sirin sa: Bein er penger og levebrød. Den som slår noe, hvis han har noe å dekke det, så er det mer enn det. Oppnåelsen av pomp og styrke, og noen av dem sa at alle bein, enten de er for mennesker eller dyr, er penger, og hjernen er skjulte penger. Det som ble tilskrevet det som er spist, er tillatt, og det som ikke ble spist, er forbudt, og den som ser at han spiste fra hjernen til en død person, han spiser av pengene sine i den grad det. Han var ukjent, så han fikk i alle fall en fordel, og den som så at hjernen hans dukket opp fra nesen på bakken, kapitalen hans var borte…

Mine Å se gruver i en drøm antyder at fienden din vil søke å ødelegge deg ved å spre dine tidligere skandaler . Hvis du sto ved siden av en gruve i en drøm, forutsier dette at du vil gjennomføre en mislykket tur . Hvis du drømmer om at du leter etter en gruve, forutsier dette at du vil delta i en mislykket, miste handel ….

…Og den som ser at han har blitt en astrolog, så nærmer han seg en konge med løgner, løgn og løgn, og det ble sagt at visningen til astrologen tolkes av en løgnmann som ikke takker Guds velsignelse over ham ….