…Den som resiterer Surat Arayat, vil vinne seier over de som er uenige og sta ….
Drømmer om å se navnet til Allah
(132 betydninger av å drømme om å se navnet til Allah)Når det gjelder ribbeina, er det kvinnene i husstanden, så den som ser en økning i dem, er en økning i hans husstand, og den som ser en nedgang i dem, han vil
…Hvis du drømmer om at du ignorerer eller undervurderer noen person eller venn, betyr det at du forgjeves søker å oppnå lykke på grunn av din uforlignelige og grove natur . Og hvis du drømte at noen undervurderte tolkningen din, vil du angre på din elendige situasjon ….
Legen tolker en reformert lærd, og den som tror at han lærer medisin, indikerer at han lærer Koranen fra Mus-haf ….
…Hvis han ser en inntrenger som om han forandrer seg, vil han motta byttet ….
…Og den som ser en kjent ung person spille det, er ikke Mahmoud, og hvis han ser at han lærer hva som skjer med ham som et resultat av å nekte å gjøre det ….
…Talen sørget for å nevne sykdommer fordi den er blant sykdommene ….
Vi forklarer de som leser det, ting vil være lett for ham eller ham etter å ha blitt sliten
…Og den som ser at han har slått de døde og de døde er fornøyd med å slå ham, indikerer den døde tilstanden i det hinsidige ….
…Og den som ser at noen ber ham bryte brødet, han tolkes som å lure sine brødre ….
…Og den som så som om han hadde glemt lovordet, han ble bekymret og fengslet i lang tid for historien om Yusef, fred være med ham, og kanskje dette indikerte forsømmelse av lydighet mot den allmektige ordtaket: ~De glemte Gud og glemte dem . ~…
Når det gjelder klærne laget av det, har det blitt uttrykt tidligere, som vi nevnte i kapittel førtifem i detalj ….
…Og den som ser at det strømmer fra en flytende type vannhjul, så er det bra, nytte, glede og motgang nær det som bevises av separasjon av elver. Mer i det er en type som hater smaken eller lignende ….
…Og Al-Salmi sa: ~Den som så at han installerte en løve for å tilbringe den hvor han ville, det ville på to ansikter tolke skaden av stor ære og erobringen av en enorm fiende .~…
…Og den som ser at han bærer en struts, han kommer som et øyeblikk ….
…Og når det gjelder å spise ved bordet . Lengden på levetiden og heve tabellen indikerer at termen er utløpt ….
…Og den som ser at han har leire som han spiser av, han vil tjene penger, og det ble sagt at et syn av gjørme vil bli tolket med sykdom ….
…Satellitt tre 52 – Aisha – må Allah være fornøyd – sa : Jeg så i en drøm som om tre satellitter falt i en to Vqsst min visjon til Abu Bakr – må Allah være fornøyd med ham – da han begravde profeten – fred være med ham – i mitt hus, sa Abu Bakr – må Allah være fornøyd med ham -: Dette er en av månene dine, og det er det beste (1). * ; Og i fortelling (2): Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa: Jeg så tre måner som falt i rommet mitt, så jeg spurte Abu Bakr – må Gud være fornøyd med ham – og han sa, A Aisha, hvis du tro din visjon, det beste av folket på jorden vil bli begravet i ditt hus tre. Da Guds sendebud – må Gud velsigne ham – ble arrestert Salaam – sa Zidfan Abu Bakr meg : O Aisha, dette er din beste måne, og han er en av dem . ( Da ble Abu Bakr og Omar gravlagt i huset hennes ). Umar ibn al-Khattabs visjon om at han vil dø. 53 – På myndighet fra Maadan bin Abi Tabha al-Yamari at Omar bin al-Khattab – må Gud være fornøyd med ham – sto på talerstolen på fredag og priste Gud og priste ham, da nevnte han Guds sendebud – må Guds bønner og fred være med ham – og nevnte Abu Bakr – må Gud være fornøyd med ham – da sa han : Jeg så en visjon jeg ikke ser, bortsett fra tilstedeværelsen av meg som jeg så var et par Decca Enkerna (3). Og i en fortelling sa han : Han nevnte for meg at det var en rød hane, så Ali Asma bint Umais, kona til Abu Bakr – må Gud være fornøyd med dem , fortalte henne – og hun sa : En ikke-arabisk mann vil drep deg . I romanen (4) sa : Jeg så i en drøm som om Decca Enkerna tre klikk, sa jeg : Oagami, som om fra kommandoen – må Allah være fornøyd med ham – at Assanh Abu Lu’lu’ah og døde i år 23 AH . (1) Fortalt av guvernøren i (( Mustadrak )) sa sann tilskrivning Golden Ali var enig, korrigert . (2) Denne romanen ble fortalt av Tabarani i (( stor )) , guvernøren og Bayhaqi i (( kataloger )) og tilskrevet riktig . (3) Fortalt av Ahmad med en autentisk kjede av fortellere . (4) Det er med herskeren i fremtiden ….
…** Jeg oppfylte hans vilje i en drøm på myndighet av Ataa al-Khorasani som sa : Jeg kom til Madinah og spurte om noen som fortalte meg om hadithen til Thabit bin Qais bin Shammas, og han guidet meg til datteren sin, og Jeg spurte henne og i det : Når Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, ble muslimene appellert til frafallets folk og al-Yamamah og løgneren Muslima, Thabit Ibn Qais gikk til den som gikk da de møtte Musaylimah og Bani Hanifa beseiret muslimer tre ganger, sa fast og Salem Mwale Abi Hudhayfah : hva Hzka vi kjempet med Allahs sendebud, fred være med ham Fjala for seg selv et hull som snublet der Vqatla til og med drepte, sa : Warri, en mann fra muslimen fikset bin Qais i drømmen sin , sa han : Jeg er det som drepte gårsdagens oppdretter fra muslimene, han tok et verdifullt skjold fra meg, og huset hans ligger i enden av militæret, og hjemme stikker en hest i sitt lengde. av penger også og så fra Rqiqi gamle og deg til å gjøre denne drømmen Vtadhaah sa : kom Khalid bin Walid sitt regiment for å skjerme Fujdha som nevnt og presentert for Abu Bakr, må Allah være fornøyd med ham og fortalte ham Implementert Abu Bakr, må Allah vær fornøyd med ham og hans vilje etter hans død, vi vet ikke at noen lyser opp hans vilje etter hans død en No Thabit bin Qais bin Shammas, må Gud være fornøyd med ham . I romanen, Anas må Allah være fornøyd med ham at bin Qais, må Allah fikset ham kom dagen Al- Yamamah har mumifisert og publisert Okfanah sa : Å Gud, jeg helbredet deg enn ham disse og beklager enn å gjøre de drepte var hans skjold Vsergt Farah, en mann som ser sovende, sa han : DERI i Han estimerte det under kanonen på et slikt sted og ga befal til ham, så de søkte skjoldet, og de fant dem, og de leverte bud….
…Kylling Hvis du drømte om å se en gruppe slagtekyllinger, betyr dette angst som kommer fra mange bekymringer, men noen av dem vil være til nytte for deg . Unge, eller voksende, slaktekyllinger symboliserer lønnsomme virksomheter, men du må utøve fysisk styrke for å gjøre dem til det . Hvis du ser slaktekyllinger på vei mot noe, er det fiender som planlegger å skade deg . Hvis du spiser kylling i en drøm, betyr dette at egoisme vil redusere det gode omdømmet til navnet ditt, og arbeid og kjærlighet vil forbli i ustabile forhold ….
…Stå ved Arafah : Det kan tyde på faste, for det som kreves av det er å stå og se når solen går ned og daggry går, og blir betalt av det hvis solen går ned . Hvis daggry bryter på den og ikke står der, savner han Hajj, som den faste personen, med sin faste, han ser solens koma . Hvis han er fraværende, er det tillatt for ham å spise og drikke . Og å spise er årsaken til livet og bevegelsen som blir betalt av den som står i Arafah . Kanskje det å stå i Arafah indikerte møtet med den elskede av gravene og de tusen utlendinger . Fordi Adam, fred være med ham , møtte Eva etter separasjon med Arafah, og det ble derfor det kalt Arafah, fordi de ble kjent . Den som står med det i løpet av natten til morgenen kommer fra de som søker behov hos kongene og andre, han vil innse hva som kreves . Jeg skjønner det . Og den som kommer til det i løpet av dagen, han vil ikke motta det han håper og forbød det han ber om, spesielt siden ordet Eufrat er i navnet Arafat . Og Arafa kan indikere markedssesongen og tidspunktet for salg . Hvis han sto ved det om natten, ville han tjene på og tjene på å kjøpe og selge det . Og hvis han sto ved oppmøtet på dagtid, tapte han på det . Arafahs dag kan indikere fredag, fordi de er enige om fortjenesten, skapelsens møte og påleggsplikten . Det kan tyde på en krigsdagsdag . Kan indikere mengdenes posisjon opp ned og Gud vet best…
…** Profetens syn, må Gud velsigne ham og gi ham fred, at han fikk nøklene til jordens skatter . På myndighet av Uqbah bin Amer – må Gud være fornøyd med ham – at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, gikk ut en dag og ba for familien til en av hans bønner over overnattingen og deretter gikk til prekestolen og sa : ( Jeg er over deg og jeg er martyr mot deg, og jeg, ved Gud, ser på bassenget mitt nå og at jeg har gitt nøklene til jordens skatter. Eller nøklene til landet, og Jeg, av Gud, frykter ikke at du vil bli med meg etter meg, men jeg er redd for at du vil konkurrere i det .) Abu Hurayrah – måtte Allah være fornøyd med ham – sa : Allahs sendebud fred være med ham ( Nusrat skrekk og gitt talets kortfattethet og mens jeg sover som Ji nøkler bakkeskap har lagt i hendene mine ), sa Abu Hurayrah – må Allah være fornøyd med ham -: Allahs sendebud har gått Allah velsigne fred være med ham, mens du løfter henne . Al-Hafiz Ibn Hajar sa i ( Fath al-Bari ): Uttrykksfolket sa : Nøkkelen er penger, ære og makt . Hvis han ser at han åpner en dør med en nøkkel, vil han få sitt behov ved hjelp av noen som er i trøbbel, og hvis han ser at han har nøkler i hånden, så treffer han en stor autoritet . Al-Khattabi ble rapportert at han sa : Det som menes med landets skattkammer er det som ble åpnet for nasjonen fra ammunisjonen fra Khosrau og Cæsar og andre, og det er mulig at mineralene på jorden inneholder gull og sølv . Andre sa : Det bæres heller generelt enn det. Al-Hafiz sa : Nøklene til statskassen som er ment er det som åpnes for ummah hans etter ham fra al-Futuh, og det ble sagt : mineraler . Jeg sa : Dette er identisk med virkeligheten i vår tid, som vil bli forklart av den allmektige Gud . Og Al-Hafiz sa i sin tale om sitt ordtak, og du trekker den ut av nesen ved nonnen og trekanten, noe som betyr at du trekker den ut, du sier : Du kutter brønnen hvis du trakk jorden ut . Ektheten av de to fortellingene til Uqba og Abu Huraira – må Gud være fornøyd med dem – dukket opp i vår tid, da brønner med olje og vann dukket opp langt i jordens dyp, og det som også dukket opp fra gullmineraler og andre skatter av jorden som folk ikke kunne nå unntatt i disse tider ….
…Abu Sa`id, predikanten, sa Al-Sawsan indikerer to måter for rettferdighetens folk, en god ros og for korrupsjonsfolket, en belastning for den tilsynelatende betydningen av navnet hans, fordi den første delen er dårlig, og de sang i betydningen : Susanna jeg ga til meg og hva … Jeg pleide å gi meg en god, den første som er dårlig og for ikke å nevne … det som gjenstår av navnet er den dårlige alderen….
…Og Khaled Al-Isbahani sa: ~Papir sendes gjennom papir for å få navnet hans,~ og noen av tolkene sa hva som bekrefter dette fra avledningen av navnet, som er den Allmektiges ord, så send en av dere med din papirer til Medina, for hva han vitner om, for eksempel argumenter, foredrag, husleie, poster, bilag og lignende .)…
…Og den som ser at stedfortrederen forblir en sultan, så er det hans standhaftighet, øker sin pomp og et stort gode, i motsetning til hva om han så at sultanen ble en stedfortreder, så hans uttrykk er mot ham, og deputasjonene blir tolket fra avledning av navnet på byer, som al-Sham fra al-Tayyib, Aleppo fra Aleppo, levebrød, Tripoli fra Taryan, det er en glede, Hama fra Hama og Safad fra Safa og det sies Annet enn det, er Karak fra befestning, og det ble sagt at det som trengs for å få navnet på tyrkisk og Jerusalem, er fra renselse og barmhjertighet, Gaza fra Ghaz og Hanas fra Bahaa Sunnah, og resten av forfølgelsen blir målt tilsvarende og blir vurdert som ovenfor ….
…Hva er kjennelsen om de som ligger i visjonen? En streng advarsel til de som lyver, kom i en drøm og holdt Bukhari i sin Saheeh-dør : løy i drømmen, og et ben der nylige eksempler : Først : Hadeeth av Ibn Abbas om at profeten skal være med ham sa : (( fra drømmen om en drøm som ikke er sett tildelt å finne sted mellom Sairtin og ikke vil gjøre, og lyttet til et intervju med menneskene de har motvillig eller flyktet fra ham og strømmet inn i øret hans Alank the Day of Resurrection, and images image tortured and opdracht å blåse den og ikke Bnafaj )) Fortalt av Ahmad og kvinner fra romanen Qatada, må Allah være fornøyd med ham og kom i en annen rapport fra Abu Hurayrah : (( Hvem har løyet om sine visjoner )). Det andre : Hadithen fra Ibn Umar at Guds sendebud, fred og velsignelse være over ham, sa : ((Det er den mest uheldige av furryen at hans øyne ser det han ikke så )) , og i fortellingen : (( det han ikke så )) og betydningen : furryen er den største løgnen, og skylden The Great Lie . Og hva det betyr : Han som drømte, det vil si den som ble tildelt denne drømmen . Og du merker fra de to hadithene alvorlighetsgraden av løgnerens pine i drømmen. Årsaken til dette er forklart for oss av Imam al-Tabari, som sa : Advarselen har bare intensivert, selv om det kan være mer korrupt å lyve mens den er våken. Som det kan være vitnesbyrd om å drepe, hudud eller ta penger; Fordi liggende i en drøm løyet til Gud at jeg ser hva som har ikke sett, og lyve til Gud mer enn å ligge på skapninger av verset : { Det er mer urettferdig enn den som oppdikter løgn mot Allah de som offer til Herren og si høyt de som løy for sin Herre, ikke Guds forbannelse over undertrykkerne } [ Hood : 18] Snarere å lyve i en drøm var en løgn for Gud på grunn av hadithen (( Visjonen er en del av profetdøden )) , og hva var en del av profetdommen er fra Gud, og jeg kommer tilbake til ordet : ( ank ) ; Og nå som du er oppløst bly, helles det i øret hans fordi belønningen er den samme som arbeidet, og her har jeg ikke hellet at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, i hadith sa : ((( Den som drømmer om en drøm )) og kalte den en drøm og ikke kalt ham et syn fordi han hevdet at han så og ikke så noe, så han var en løgner og løgn. Han er fra Satan, og sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, sa: ~Gå forbi oss : ( Drømmen er fra Satan )) , og alt som er fra Satan, er ikke sant . Her er ingen flakslikhetsstrafffotograf nemlig : (( Vlakhalqgua-pille eller lag ritual …)) snakk, straff, som ligger i drømmen som er : [ skal holdes mellom Sairtin ] og betydningen av kontrakten mellom Alsairtin : å spinne til hverandre, og dette er vanligvis umulig, og likheten her mellom fotografen og løgneren i drømmen hans : at visjonen ble skapt fra skapelsen av Gud og det er et moralsk bilde, så han gikk inn i sin løgn et bilde som ikke skjedde, akkurat som fotografen introduserte et bilde som ikke er en realitet, fordi det sanne bildet er det som sjelen er i, slik at eieren av det milde bildet – drømmeren – tildelte noe hyggelig og det er forbindelsen uttrykt av kontrakten mellom de to byggene, og han tildelte eieren av det tette bildet – fotografen – en alvorlig sak, som er å fullføre det han skapte ved sitt krav ved å blåse sjelen, og han signerte og lovet hver av dem som han ville Jeg ville bli torturert til han gjorde det han var betrodd mens han ikke var en gjerning, det er en metafor for tortur av hver av dem alltid, bortsett fra at Gud har barmhjertighet mot dem, og denne vektleggingen av løgneren i hans drøm fordi han løy om kjønnet til profetet, og fotografen bestred Skaperen i sin makt…
…Visjonen til Josef, fred være med ham . Visjonen om Josef – fred være med ham – Allah har nevnt – den Allmektige – ved å si : ( som Josef sa til faren min, min far, jeg så en av elleve stjerner, og solen og månen så dem støte seg foran meg , sa han, min sønn, ikke Tqss visjon til brødrene dine, du Vicdwa Kida Satan er å bemanne en lovet fiende , og slik som Ijetbik din Herre og lære deg tolkningen av samtaler og er hans nåde på ham og Jakob som den mest fullfør foreldrene dine av Abraham og Isak som din Herre kjenner, vis ) fra Surat Yusuf vers 4-6. Tolkningen av denne visjonen skjedde etter førti år, og det ble sagt : Etter åtti år, den første autentiske . Det er Salman den persiske ord – må Allah være fornøyd med ham – og Abdullah bin Shaddad , fortalte Gud – den allmektige – for en tolkning ved å si : ( da de kom til Josef for å dra og foreldrene hans sa Gå inn i Egypt, Gud sikker testamente , og oppdra foreldrene sine på showet og falt nedslått og sa: Gjorde ikke denne tolkningen av mitt syn før det virkelig til min Herre ). Surah Yusuf Al-Eitan 99-100….
…Spørsmål : Er det tillatt for påtalemyndigheten å kutte visjonen? Påtalemyndigheten i Cut Vision velkommen hvis væsken kvinnen finne en samtale flau på krysset ,. Og spørgeren hadde sett en god visjon der det var tydelig god tiding for ham, så han vendte seg til andre og bøyde seg for å få vite uttrykket . Ifølge å hadith av Ibn ‘ Umar sa : Jeg så i en drøm Ka n i hendene på en del av Aestbrq – som tykkere brokade – og ikke et sted jeg ønsker i Paradise ikke fløy til ham , han sa : Vqsstha Hafsah , Vqstha profeten fred være med ham sa profeten, fred være med ham : ~ jeg ser Abdullah, en god mann ,~ Fortalt av muslim i sin Sahih (1) , som ble rapportert av Ibn Umar også, sa han : den mannen i den livet av profeten fred være med ham hvis han så et syn kutt til Allahs sendebud fred Må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg ønsket å se en visjon om at jeg ville fortelle til profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Han sa : Jeg var en gutt ung Azba , og jeg sov i moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud fred være med ham og så søvn som om to konger Okhmana, de gikk meg til ilden , Hvis er foldet Kti godt , og hvis du har to horn Kqrna godt , og hvis folket kanskje kjenner dem de laget, sa jeg : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden ( tre ). . Han sa : Vlekayama-kongen sa at profeten fred være med ham : ~ Ja, mann Abdullah hvis han ba natten ~ . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten, bortsett fra litt avtalt ord om dampen (2). Denne hadithen, som Ibn Hajar sa i Al-Fath, inneholder påtalemyndighetens legitimitet i å fortelle visjonen, og Ibn Umars høflighet med profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og hans frykt for ham slik han ikke fortalte hans visjoner selv , som om når auraen hans ikke påvirket ham å fortelle det selv , så han ba det til søsteren om å bevise det (3), likeledes Ikke sikker på når han uttrykte , og Al-Tabarani brakte ut med sin kjede av fortellere på autoritet fra Abu Bakr at Aisha sa : O Guds sendebud, jeg så tre måner av Hein på rommet mitt . Han sa til henne : “ Hvis du tror på din visjon, vil han bli begravet i ditt hus det beste av paradisets folk. ” Så grep Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , hans beste måner, så ble Abu Bakr fanget, deretter ble Omar tatt , og de ble gravlagt i huset hennes (4). The Sunnah for krysset når du begynner å uttrykke å si : god , eller god eller så bra , og denne optimismen . Det ble rapportert som å si at mer enn en av ledsagerne til Allahs sendebud, denne Abu Bakr sa da uttrykket : som ratifiserte din visjon og før profeten fred være med ham , har premier i Snih fortalt fra Umm Fadl sa : O Allahs sendebud Jeg så Ka n I mitt hus et medlem av medlemmene dine . Han sa : ~ Jeg har sett godt . Fatima føder en gutt og ammer ham ~ (5). Vel eller hun fødte Hasina » Vordath melke sønnen QTM sønn av Abbas bin Abdul Muttalib . Det er rapportert at profeten fred være med ham, sa han : ~ Fra visjon tilbudt ham, la ham si til de som tilbød ham : good ~ . Således gikk resten av hans følgesvenner på denne tilnærmingen , var Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham , hvis han gjentok synet, sa : Å Gud, hvis det er bra, har vi det , og det var ondt Vltna . Han sa Abdul Razak Muammar Ayoub Ibn Sirin sa : Abu Bakr hvis han ønsket å uttrykke Alraia , sa han : å bli ratifisert så vel som din visjon, så vel som (6). Samt krysset for å skille mellom hva prise i en drøm og nedvurdere i årvåkenhet , slik drag skjorte for menn , er hun i en drøm Mahmoud har vært gjennom det profeten fred være med ham til alder av religion, men i kjølvannet av Gud Almspl har lovet klær , og denne presten . Jeg understreker her er veldig viktig å ikke håpe på en ordre av tilbakefall , at visjonen som holdt ut mer enn ansiktet til den er plassert i henhold til ordene i den første forbigående som hit , og gjorde ikke vondt det for de som er smittet etter , fordi det er ikke bare i bane rundt skaden rett i uttrykk for en drøm , å nå dette Til Guds ønsker i det han satte som et ordtak, som Ibn Hajar og andre sa (7). Hvis han ble truffet, burde han ikke spørre noen andre , og hvis han ikke ble gjort, burde han spørre om den andre , og spørgeren skulle informere ham om hva han har . Noen forskere har uttalt noe av den andre litteraturen om at det ikke er noe bevis det inkluderer : som ikke gjenspeiler visjonene ved soloppgang og ved solnedgang og ved middagstid og om natten , noe som – etter min mening – ikke er noe bevis for at det ikke er synd for de som jobber ellers , er det ingenting galt. De som krysset ved soloppgang eller ved solnedgang eller om natten , og det som ble rapportert om solnedgangen mellom Satans horn, er ikke relatert til uttrykk for visjoner, og Gud vet best . __________________ (1 ) Fortalt av Bukhari som i erobringen av uttrykket i boken av døren Alaestbrq og komme inn i himmelen i en drøm (12 \ 03 4 ) – op – og muslimske fortalt i boken om dyder av sønn av dyder av følges ibn Omar, som i den kjernefysiske (16 / 38 ) – op -. (2 ) allerede utladet , s. 33 (3 ) Åpen ( 12/437 ) – op -. (4 ) fant ham ikke i de ni bøkene som ble fortalt av al . (5 ) Fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringsuttrykk – døren til åpenbaringen av Åpenbaringen – 0 og fortalt av Ahmad i resten av håndflaten Ansar – hadiet til Umm al- Fadl ibn Abbas, en søster til lykkebringende mai Allah være fornøyd med dem alle 0 og dømt til å markere den albanske svake . (6 ) Ibn Jawziyyah – økt re – en referanse tidligere . ( 2/459 , 460 ) (7 ) Se Ibn Hajar . Forrige referanse . ( 12/396 – 432 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Surviving God 78 – På autoritet fra Ibrahim bin Saad bin Saifi al-Makhzoumi, som var en venn av Ubaid Ibn Qutham bin Abbas, sa han : Han sendte Ubayd Allah bin Qotham til meg, som var prinsen i Mekka midt på dagen, og han bodde ved Maymoun-brønnen i huset til Lababah Bint Ali – det vil si Ibn Abdullah bin Abbas – hans kone og hun var sammen med ham. Så jeg kom da han var livredd, og han sa : O Abu Ismail, det vil si Jeg så Gud som kjærlighet i mitt ordtak , han gikk ut til ansiktet til en person fra denne muren og sa : Mens de levende og rikelige er gode, bær deres gode på pinner, jeg er død . Han sa : Jeg sa : Nei, Gud er fra Satan , han sa : Nei , av Gud , sa han : Jeg sa : Wiener andre , han sa : Hvem? Jeg sa : Kanskje de andre , sa han som om du viser Blababh-jenta på , er Gud den beste av meg , jeg sverger, sa at vi bodde bare noen måneder til hun døde av døren hans . Han sa til meg : O Abu Ismail , er det jeg sa , sa han : Da konstruerte vi sendt til lignende , den gangen Votih sa : må Gud komme til det spesielle ansiktet, sa han : Mens nabolaget og tok seg fint bakover til høyre på deres egne gode lutter Jeg er Gud er død . Han sa : Nei, hvis Gud vil . Han sa : Det er ingen dør å forklare meg . Han sa : Vi bodde i en måned eller så, så døde han . Roy Alvakea sa også Obeid – Allah ibn Qtm – som er den dagen og til Mekka – sa : Jeg så i en drøm at en mann sto mellom hendene mine, sa han : Mens nabolaget og bakovergående bøter tok opp deres velstand på Lutes sa : Jeg trodde det gjelder meg så , og jeg sa : Neit for myself, and then said Lababa bint Ali bin Abbas, his wife, said : Hun har det bra med meg, og hun er den som dør . Og jeg ble i to eller tre måneder, så døde , og slo meg ned etter måneder eller så. Hvis Bmak kanskje liker hendene, sa han : så si til den som holder en tvist som har gått våken til en annen senere som om Kadi Harith bin Abi gleder seg over at han nevnte dem Vetodjaa ham og sa til ham : beskytt deg Gud, o prins , sa han : Han døde, men han døde ….
…Hans visjoner om løgnere Musaylimah og Al-Ansi på myndighet av Nafi` bin Jubair på myndighet av Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med dem – han sa : Musaylimah løgneren kom på tidspunktet for Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så han sa at hvis Muhammad gjorde saken til meg etter ham, fulgte jeg ham og presenterte den for menneskene til mange av hans folk, så kom Guds sendebud til ham. Gud være med ham og med ham Thabit Ibn Qais bin Shammas – og i hånden til Guds sendebud et stykke papir – til han sto på Musaylimah blant sine følgesvenner og sa : ( Hvis du ba meg om dette stykket, ville jeg ikke gi det til deg, så vil du ikke gå utover Guds befaling i deg, og hvis jeg klarte å forstyrre deg, og jeg ser deg der jeg viste det som jeg så, og dette er bevist, svarer han deg på mine vegne ) Så vendte han seg bort fra ham Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med dem begge – og jeg spurte om ordene fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ( du ser der du viste det jeg så ) og Abu Hurairah fortalte meg at Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa ( mens jeg sov, så jeg i hånden min to armbånd av gull Vohemena ville Voouhy til i en drøm at Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma løgnere går ut etter meg, en blindhet og andre Musaylimah . fortalt av Bukhari Obeid bin Abdullah bin terskel, sa : Vi har hørt at Musaylimah løgner ga byen gikk ned i jenta Harith Dar var en jente bin Harith under Kraiz – og hun er mor til Abdullah bin Aamer – så Guds sendebud kom til ham for å be Gud være over ham og med ham Thabit bin Qais bin Shammas – som kalles forkynneren av Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham – og i Guds Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, en bar sto over ham og han snakket til ham. Musaylama sa til ham : Hvis du vil, la oss være mellom deg og saken, så legger du det for oss etter deg, så sa profeten at Gud velsigne ham og gi ham fred ( hvis du spurte meg om denne staven, hva jeg ga du, og jeg ville se deg der jeg viste det jeg så, og denne Thabit bin Qais vil svare deg på mine vegne ) da vendte profeten seg bort fra Guds bønner og fred. Ubayd Allah Abdullah sa : Jeg spurte Abdullah bin Abbas om synet av Guds sendebud, fred og velsignelser være over ham som han nevnte sa Ibn Abbas – må Allah være fornøyd med dem – fortalte meg at Allahs sendebud, fred være med ham sa ) mens jeg sover Oreet han satt i hendene mine Swaran gikk Vfezathma og Lthma ga meg tillatelse Venfajthma Aftara Voolthma løgnere gå ut, sa tjenere Gud : en – Ansi, som ble drept Fayrouz i Jemen og andre Musaylimah løgner ….