…** Hans visjoner, må Gud velsigne ham og gi ham fred i løpet av Abu Bakrs etterfølger . Ibn Shihab sa : Profetens mening fred være med ham en visjon Vqsa til Abu Bakr sa : ( O Abu Bakr så ut som om jeg gikk foran deg og jeg graderer Vsbaktk Bmrqatin og en halv ) god O Guds sendebud holder deg Gud sa, til du ser hva jubel og erkjenner øynene dine sa : det var skremmende sånn Tre ganger, og han gjentok det slik. Han sa : Så sa han til ham i den tredje : ( O Abu Bakr, jeg så som om jeg og du var en grad foran deg, og to og en halv gikk foran deg. ) Han sa : O Guds sendebud, må Gud grip deg for hans barmhjertighet og tilgivelse, så vil jeg leve etter deg to og et halvt år ….
Drømmer om å se noen halv nakne
(107 betydninger av å drømme om å se noen halv nakne)…Hvis du ser deg selv naken i en drøm, er dette en forespråk for skandaler og problemer for deg . Å se andre nakne i en drøm betyr at det er onde menn som frister deg til å avvike fra rettferdighetens vei . Du vil bli syk som vil føre til fiasko . Hvis du drømte at du plutselig oppdaget deg naken og at du prøvde å dekke over, er dette dens tolkning at du begikk forbudte gleder i strid med din oppvekst og sjenerøse oppdragelse, og at du prøver å korrigere oppførselen din . Hvis en jente drømmer om at hun beundrer nakenheten hennes, betyr dette at hun vil vinne det hun ber om, men hun vil ikke få respekt for ærlige mennesker . Du vil få rikdom og berømmelse for sin skjønnhet . Hvis hun drømmer om at hun er stygg, betyr dette at en skandale vil ryste hennes rykte . Og hvis hun drømte om å svømme naken i klart vann, vil hun være involvert i forbudte seksuelle forhold, men hun vil snart bli syk og miste skjønnheten . Og hvis hun ser menn svømme nakne i klart vann, betyr dette at hun vil ha mange elskere . Og hvis vannet er overskyet, betyr dette at en sjalu fan vil gi henne problemer og en skandale som vil ødelegge henne ….
På samme måte, hvis en kvinne ser at hun er halv eller gammel mens hun er ung, indikerer det hennes verdighet
…** Visjonen til Ibn Abbas for å drepe Hussein . Ibn Abbas – må Allah være fornøyd med dem – sa : Jeg så profetens fred være med ham i en drøm en halv dag med ham Ostos Ogbr-kolbe der blod sporer eller plukket noe der han sa : Jeg sa : O Guds sendebud , hva er dette ? Han sa : ( Blodet fra Hussein og hans følgesvenner, jeg har ikke fulgt ham siden i dag .) Ammar, en av hadith-fortellerne, sa : Vi husket den dagen utenat og fant ham drept den dagen ….
…Og den som ser at han kutter av en halv slange eller deler av den, han vil ta rett fra sin fiende .)…
…Og den som ser en times natt, så tolkes det på to måter at dets styre er en halv måned, og det er ikke noe herskende for det, fordi Gud den allmektige sa: ~ Så vi slettet nattens tegn. ~ Og noen av uttrykkene sa at det ikke er noe uttrykk for nattetidene bortsett fra det som er presentert i indeksen for å vurdere tiden og hva som har gått fra den, enten for å redigere hans time og regelen for dens uttrykk. Den er opprinnelig falt, og der er mye diskusjon og forskjell mellom de to uttrykkene. Uttrykket natt og dag, varme og kulde er presentert i kapittelet, og Gud vet hva som er riktig ….
…Hvis ting blir forvandlet fra sine vanlige normer, for eksempel kirken som har forvandlet seg til en moske eller det tørre treet som har blitt fruktbart, indikerer dette en endring i posisjonens herskere, eller de forskjellige forholdene i verden fra ond til god , og fra godt til ondt, så vel som byttedyr fra deres juveler og mennesker fra deres former, så den som ser ham, får skryt, og var ikke slik, for det er godhet i hans religion, ærbødighet for ham og en økning til hans ære . Og den som ser at han er en gutt, det er ikke noe godt i ham uansett, så håper han og handler i uvitenhet . Hvis en kvinne ser at hun er gammel eller halv, og hun ikke er sånn, så er dette bra for henne i hennes religion og denne verden . Og den som ser en eldre i en drøm, har blitt en ung mann, og hvis han er fattig, blir han uunnværlig, og hvis han er en av dem som har ordnet livet sitt, vil han komme tilbake til ham, og hvis han er syk, hans sykdom er helbredet . Og den som ser at det har blitt en vakker myk gren, den vil dø raskt . Og den som ser at han er langvarig i en drøm, hans liv vil bli forlenget, og han vil ha penger og barn, og den som ser at han forkorter huset sitt eller husdyret sitt, eller noen av fordelene han har, kan frykte døden for ham . Og den som ser en reduksjon i noe av sin skapelse, det er en reduksjon i hans verdslige liv . Og den som ser at han er i form av en kvinne og hennes utsmykning, han vil bli rammet av ydmykelse og lidelse i seg selv, med mindre han ser at han har returnert til sin tilstand . Og det ble sagt : Hvis han er i krangel, la ham forene seg med motstanderen, for argumentet er imot ham, for hans gunst er seirende av hans behov . Hvis kvinnen så at hun hadde blitt en mann, og hun hadde en fraværende sønn, kontaktet hun ham, og hvis hun var gravid, ville hun ta med en gutt, og hvis hun ikke var gravid, ville hun aldri føde et barn, og hvis hun fødte et barn, døde gutten før han nådde sin alder, og kanskje tolkningen viet hennes verdier eller eier, og han hadde en omtale i People, og ære like mye som det mannlige beinet . Og den som vender kroppen sin i en drøm til et dyrs kropp, og hvis han er syv, vil han dominere over ham uten ham med sine penger eller sin autoritet og alvorlighetsgraden av hans sorg eller hans list og bedrag . Hvis det er til et dyr som kan spises, indikerer det dets godhet eller ydmykelse . Og den som ser på seg selv som en fjær eller en vinge, det er lederskap og godhet som rammer ham . Hvis han ser at han flyr med vingen, så reiser han i autoritet så langt han er på bakken . Og den som ser at kroppen hans er laget av leire, han vil ikke bli igjen . Og den som ser at han har blitt av jern, hans liv vil være langt . Og den som ser at han har blitt en bro eller en bro som folk krysser over, så blir han en sultan, eller eier av autoriteten, eller ekvivalenten til sultanen, eller en lærd blant de lærde som folk kan nå deres saker . Og den som ser at han har snudd en pinne, det er ikke noe godt i den, for han er korrupt i sin religion og i sin verden, bortsett fra at han er sliten i denne verden . Hvis han ser at det har blitt et blonder, er det slik, bortsett fra at han ikke får tak i det han ber om integriteten til kommandoen eller forespørselen . Hvis han ser et sykt barn som har blitt en fugl, er det bevis på hans død . Og den som ser at han blir deformert eller lignet på en ape, det er forsvinningen av den allmektiges nåde . Og den som ser at han er blitt forvandlet til en kamel eller et dyr eller en syvende og lignende, det er ikke noe godt i ham i religionen, spesielt i alle fall . Hvis han ser at han har forvandlet seg til en fugl, vil han være en bil på jorden som reiser, og hans liv i denne verden vil være lik fuglens . Den som ser at han har blitt et monster, han vil forlate det muslimske samfunnet og isolere dem . Og den som ser at han har blitt til en hjort, han vil ha glede av å leve med kvinner . Og den som ser at han har blitt til en gris, hans levebrød er fruktbart og ydmyket i seg selv . Og den som ser at han er en edderkopp, da blir han en angrende tilbeder av mange synder ….
…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….
…Og hvis han ser de døde som nakne, forlater han denne verden naken fra gode gjerninger, og det ble sagt at de dødes nakenhet var hans trøst ….
…Den nakne tolkes på to måter, og hvis en person låner ut noe til den han elsker, indikerer det bevis på sin kjærlighet, og at kjæresten tolkes av en mann som er ivrig etter god og rettferdighet hvis han er fra sin familie og hvis han er ikke fra sin familie da ondskap og korrupsjon ….
…Den som ser en gruppe kvinnelige slaver, så er han god og en velsignelse, spesielt hvis han er deres eier, og hvis han ser dem nakne eller i dem det som mangler i dem, er det ikke Mahmoud. Det ble sagt at visjonen om en god slavejente er et fruktbart år ….
…Muldelen : en ufruktbar kvinne hvis hun har en sal, en sal, en lekter eller noe fra kvinnebåtene . Og den nakne muldyren, for hvem ingen gud er kjent, og heller ikke blir han ydmyket, for han er en vanskelig og ondsinnet mann av regning og natur . Det er ingenting galt med å ri muldyr på vektene hvis muldyret blir ydmyket og rytteren er i stand . Og kjøtt og skinn av muldyr er penger . Og hvis han ser at han drikker melken fra muldyret sitt, så vil det ramme ham like mye som han drakk av det . Hvis han ser at muldyret hans er et produkt, så håper kona å øke pengene . Hvis muldyret føder, er det en tro på det håpet, og det samme gjelder hingsten hvis den er gravid og føder . Hvis han ser at han kjører låret opp ned, eller bruker et plagg opp ned, så gjør han noe uten å vite . Hvis han ser at han er en erstatning for en mann på en hest, vil han nå den mannen til saken som tolkningen av persernes syn når i en religion eller en verden, og den tilsvarende tolkningen av denne mannen er en underordnet eller etterfølger . Kanskje det strever hardt for eieren som leder den ….
…Når det gjelder å se de døde, blande seg med dem, ta fra dem og gi dem, den som ser at en død har levd, da vil glede og lykke skje. Og den som ser at han har gjenopplivet de døde, så hilser han på en vantro og den som ser at en død har levd og spør ham om at du har dødd og han sa nei, men du levde, det indikerer hans gode tilstand i det hinsidige, og den som ser at en død person er sint, så indikerer det at han ga en vilje og ikke handlet etter hans vilje. Og den som så at en død person lo, er lykkebringende, indikerer at nestekjærlighet har kommet til ham, og det er akseptabelt, og den som ser at en død person er i god form mens han bruker klærne, så indikerer han at hans død er bra for monoteisme. Han bodde mens han var i en moske, fordi han var trygg fra straffen fra den allmektige Gud, og den som så at han omgikk de døde, reiste så langt borte, og den som så at en død lo og deretter gråt, det indikerer at han døde utenfor islams religion, og den som ser at en død person har svertet ansiktet, det indikerer at han døde som vantro. Han så at en død person fortalte ham om saken hans, for som han sa, fordi de døde i sannhetens hus ikke snakker annet enn en sannhet. Og den som ser at en død person har en krone, smykker eller ringer, eller det som pryder ham, eller han ser ham sitte på en seng, så viser han godheten til sin tur, og den som ser at en død person bruker grønne klær, det indikerer at hans død var et slags vitnesbyrd, og den som så at en død person ville bestride det mens han var motvillig til å gjøre det, eller han ville forkynne det med ordene fra G. Laze, det indikerer at han har begått en synd, så han burde omvende seg til Gud, og kanskje den døde er spesielt, og den som ser at de døde er nakne og nakenheten er utsatt, så indikerer det at han er borte fra denne verden naken fra gode gjerninger, og hvis han er fra folket i rettferdighet, da lukter han av den og den som ser en død med skitne klær eller er syk, han er ansvarlig for sin religion. Det er mellom ham og Gud den allmektige, spesielt uten folket, og den som ser at en død person er opptatt med å gjøre et godt jobb, så er han god i sin rett i det hinsidige, og hvis hans arbeid er klanderverdig, mot den, og den som ser en død mann som har bodd og inntatt sin plass, så får noen som følger ham vergemål, og den som ser at en død person klager over hodet, så han Han er ansvarlig for å forsømme sitt foreldrenes anliggender, og hvis han klager over nakken, så er han ansvarlig for å kaste bort pengene sine eller vennskapen til sin kone, og hvis han klager over sin hånd, er han ansvarlig for sin bror eller partner eller for en ed han sverget med en løgner, og hvis han klaget over magen, er han ansvarlig for farens og slektningens rettigheter, og hvis han klaget over benet, er han ansvarlig for å bruke pengene sine annet enn Gud vil, og hvis han klager over låret, så er han ansvarlig for å klippe livmoren, og hvis han klager på bena, så er han ansvarlig for livet i falskhet, og den som ser at en død person ber sammen med de levende, de kommer til kort i det som er pålagt de m lydighet, og den som ser at han kom inn bak de døde i et ukjent hus, gjorde han ikke. Han kommer ut av det, han dør, og den som ser at han reiser med en død person fordi saken hans er forvirret av ham og den som så en død person som kjente ham og hilste på ham og spurte ham, fordi han ikke døde det året og indikerer sin godhet og godheten til den avdødes tilstand, og den som ser at en kjent død har dødd igjen og hans død gråter, han vil gifte seg med noen av familien sin, og han vil være en brud blant dem, ellers vil en person dø hvis han ikke har noen grunn. Døden til hans motpart eller navnet hans, og den som ser at en død stønner og hans tilstand ikke er den samme, det indikerer hans dårlige arbeid og belønning for hans stygge gjerninger. Og den som ser at en gruppe døde et sted spiser noe, den tingen er dyr og den som tror at han omfavner de døde mens de ligger på en pute, hans liv vil bli forlenget….
…Å se en slavejente og den som så en gruppe kvinnelige slaver, er bra og en velsignelse, spesielt hvis han er eieren av dem, og hvis han ser dem nakne eller i dem som mangler dem, er det ikke Mahmoud. Og den som ser at han kjøpte en hvit slavejente, hans handel er lønnsom og han finner god eller gul, det er umulig for ham å trenge noe, og det sies at han er syk eller svart, så overlever han de som er syke og hvem han så at han selger en hushjelp av noe kjønn, fordi han er fattig og trengende, eller han selger huset sitt eller redskapene fra huset, og den som ser en hushjelp om ansiktet om morgenen, kommer til ham, da vil han gjøre det bra , og hvis hun er stygg å se eller har noe å hate, så er det ikke prisverdig. På det stedet…
…Og Al-Nabli : Zahid Abed, og det ble sagt en spion . Og buer : hodet til vulvaen . Og Altras : en sterk sultan som frister soldater med sine fiender . Og spyd . Mandatinnehaver . Og Zoroaster : en lærer som er indikativ for god, og det ble sagt med autoritet . Og Al-Sarraj : Vi er nakne fordi salen er en kvinne eller en hushjelp, fordi den er setet til en mann ….
…Predikanten Abu Saeed sa: Den som så at han hadde kastet klærne til moren eller faren etter at de var nakne, ville tilskrive dem umoral og deretter be dem om unnskyldning for å lyve, og hvis han hadde på seg sitt eget plagg krangler med noen av hans slektninger og følger de som ikke har noe godt ….
…Sau er i en drøm en god og lydig flokk . Og sauer betegner bytte, ektemenn, eiendom, barn, avlinger og frukttrær . Sau er sjenerøse, vakre kvinner med skjulte penger og show . Og geiter er kvinner med et show for å avsløre nakenheten . Og sauene er deres nakne kropper . Og den som ser at han kjører sau, så er eggene ikke-arabere og de svarte er arabere. Hvis han tar av ullen og melken deres, så høster han penger fra dem, så er sauekongen en premie han tjener . Og det ble sagt : at de mange sauene er et fattig folk . Og den som ser at han har funnet en sau, han vil få mandatet, herredømmet, kongen, regelen og nåde . Og den som ser en saueflokk, hans lykke varer, og den som ser hodene og bena på sauen, vil øke sitt liv . Og den som så bildet hans, ble til et bilde av et trofé, han ville få byttet . Se også lam ….