…Og den som ser at han gjør vask med varmt vann, det er ikke noe godt i ham ….

…Og den som ser at han søker tvetting og ikke finner vann, saken han ber om er vanskelig for ham, men det håpes på ham fra Guds nåde å legge til rette for det ….

…Og den som ser at han drakk godt vann fra havet, da vil han tjene penger på en forbudt måte, og søte penger er tillatt ….

…Og den som så at han hadde tatt vann fra havet, ville forhindre det i å uttrykke det mot ham ….

…Og den som tror at det er vann eller melk i flasken han drikker av, så indikerer han pengene fra den tjeneren. Når det gjelder bollen, hvis den er tom, er den ikke prisverdig, og det kan indikere hindring, og hvis det er noe som spises og brukes av den, blir den tolket av å reise og oppnå godhet og nytte ….

…Abu Saeed, predikanten, sa: ~Den som ser at han drikker kaldt vann, så er det for ham å treffe tillatte penger .~…

…Og hvis han ser rent vann i det, så lever det av et ubehagelig, og hvis det er skittent eller forurenset, så er det bedragende og lurer, og det er forårsaket av bekymring og sorg, og når det gjelder Al-Akhbiya, hun er en kvinne som skjuler en hemmelighet ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han har en død på ryggen, han vil ta seg av de dødes barn .~…

…Hvis han ser ut som om håret på venstre side av hodet har spredt seg, indikerer han at han er plaget med menn, og fra sine slektninger ….

…Når det gjelder det som er vridd, vises dets uttrykk også i korrektheten, og vi nevner noe av det som gjøres fra det her fordi det er skilt fra, og når det gjelder slitasje, tolkes det på måter som Al-Kirmani sa, håret tolkes av en reformator som er valgt i alle sine betingelser for tillit og vedlikehold ….

…Noen av kryssene sa at han så koner i deres hender Mzahr det tolket evangeliet og sikkerheten som sagt at profeten, fred være med ham da han vendte seg til noen av folkenes land Hijaz Sharif etter seieren og sikkerheten dukket opp for ham ( godta fullmåne må vi … fra plicata farvel ) takke det vi kalte Gud Når det gjelder søppel, tolkes det på en måte som et falskt og falskt ordtak, stolthet, verdighet, høyde, underholdning, glede og en vakker slavejente den som ser at en konge ga ham en jungkan, så tolket han med oppnåelse av ære, verdighet og rang, og hvis ikke hans familie, så lettet han etter motgang, og det ble sagt at søppelet slo mye nød og bekymring ….

…Og den som ser Ali ibn Abi Talib, må Gud ha æret ansiktet hans, da vil han være høyt i posisjon, sublim på plass, veltalende, modig og sterk i hjertet, hengiven og bekreftet, og det ble sagt at den som så ham mens han var skilt ville få kunnskap og mot, og den som så ham i live på et sted hvor folket på dette stedet ville få kunnskap, rettferdighet og rettferdighet, og lindre urettferdighet og fordommer fra dem ….

…Og den som ser at han har truffet et speil og ikke ser ansiktet inn i det, da vil han oppnå det han hater i ansiktet hos mennesker. Hvis han ser på det, er det ikke noe godt i det, og hvis han har autoritet, vil han snart se sin plass som ham, bortsett fra om speilet er igjen eller null eller noe sånt, så vil han slå en gutt en gutt , og hvis ikke Han venter på en sønn, og han er en sultan eller en arbeider, så er han isolert og ser noen andre i hans sted, og hvis ikke så forlater han sin kone og det ble sagt at den som så et speil med sin hånden han så inn, så forsvinner hans bekymring, og hvis en kvinne ser at hun ser i et speil uten sølv, hvis hun er gravid, føder hun en slavejente som henne, og den som ser at han ser i et speil En indisk kvinne dør for et mannlig barn, og hvis han har en gravid kvinne, er det som er i livmoren hennes de døde…

Og den som ser at han beskjærer neglene ved vanlig beskjæring, så er det fjerning av bekymring og nød, og hvis det overstiger det vanlige, er det svakhet og manglende evne, og den som ser at han banker neglene på tenner, så begår han en ubehagelig sak

…Og den som ser en av ledsagerne, må Gud være fornøyd med dem, la ham ta ledelsen fra å utlede navnet hans, som Saad og Saeed, for han vil være lykkelig, lykkelig og lydfull, og kanskje hans handlinger har blitt bedre. Det ble sagt at den som så en av dem, ville være i veien for islams religion, sterke, sportslige, oppriktige ord og gode gjerninger, og han kan etterligne handlingene til de som så ham for å si mot ham. Fred : Mine følgesvenner er som stjerner. Uansett hva du følger ?…

…Og den som ser Salman Al Farsi, må den allmektige Gud velsigne ham med kunnskap og Koranen ….

…Og den som ser Jaafar al-Tayyar, han vil utføre Hajj og invadere ….

Når det gjelder å endre navnet, den som ser at han ble kalt med et annet navn og navnet er uten navnet hans, så vil han vise ham en uanstendig feil eller sykdom, og hvis han blir kalt med et navn bedre enn navnet hans, så vil han få ære, ære og prestisje

…Den som ser at håret hans er langt, og han ønsker det, så blir han rik og oppfyller gjelden, og hvis lengden er uheldig blant folket, så er det en gjeld at han rir, og de sa at noen av dem sa at den som så håret hans forlenget for mye, så er det de og sorgen, og hvis kvinnen ser at det er en utsmykning og en økning i herlighet, og det ble sagt å se lengden på håret for de som var fattige. Det er ikke noe galt med det, og den som ser at håret hans er mangelfullt, det er en mangel de er og den som ser at han barberte hodet mens han er vant til det og elsker det, så er han rik, og hvis han er en som løfter håret og ikke barberer det, så han er ikke Mahmud og den som ser at han barberte hodet mens han er i månedene Hajj eller de hellige månedene, så er han god i sin religion og forsoning på grunn av sine synder og fjerning av hans bekymringer og nød, og det var sa at hvis han så det med en stilling, så er det ikke Mahmood, og hvis t han kvinnen så det, det indikerer at mannen hennes eller en av hennes mahrams døde eller bruddet på sløret hennes, og hvis hun så at håret hennes var klippet av eller deler av det, indikerer det en krangel med mannen sin og det var sa at en katastrofe skjedde og se øyenbrynene hvis lang tid indikerer at penger og pynt og det ble sagt lang levetid og den som ser at bart er barbert eller tynnet, så er det bra for bart, og reduksjonen av bart er mislikte, og økningen i det kan være en indikasjon på en berusende drink, et forbud mot zakat og en benektelse av et depositum, og de er og den som ser at hodet ikke har hår mens han er skallet eller at han danset og håret har vokst i hodet hans indikerer at Good…

…Og leveren : stedet for sinne og barmhjertighet, og det ble sagt at leveren indikerer barn og liv, og utgangen av leveren fra magen, utseendet på begravede penger . Hvis han ser at han spiser en persons lever eller slo den, da treffer han begravede penger og spiser det . Hvis mange lever er kokte, grillede og rå, så er de skatter som åpnes for ham og rammer dem . Og storfeelever og mennesker . Og å spise leveren til en kjent person forbruker pengene hans. Hvis han ser på leveren og ser ansiktet sitt i den som han gjør med et speil, så dør han ….

…Og den som ser Bilala, forutsetter det gode, og han vil bli nevnt på hodene til skapninger og i det hele tatt, visjonen om profetens følgesvenner er god og gunstig i denne verden og det hinsidige ….

…Når det gjelder lungene, er det gleden og gleden til en person, og den som ser i det som er lett eller trist, så tolkes det i det. Når det gjelder milten, er det penger, og det ble sagt, og det kan være kroppens konsistens. Og den som så det i det som var utsmykket eller vanæret, tilskrives det og noen av dem sa at det å se milt fra alle dyr er penger. Halal og det som ikke spises er forbudt…

Når det gjelder ribbeina, er det kvinnene i husstanden, så den som ser en økning i dem, er en økning i hans husstand, og den som ser en nedgang i dem, han vil

…Den som resiterer Surat Arayat, vil vinne seier over de som er uenige og sta ….

…Når det gjelder å se bøker og aviser, den som ser noe av Koranens tolkningsbøker i hånden, hans saker er oppreist, og hvis han ser at han leser om det, gjør han problematiske saker, og den som ser fra rettsvitenskapens bind, så han vil gå veien til gode gjerninger, og hvis han leser dem, følger han forbudene, unngår forbudene, valget av rett og den som så fra nyhetsvolumene. Eller han leser det er nær kongene og den som så fra volumene av opprinnelse så søker han etter mystiske ting, og hvis han leser noe fra dem, så jobber han med noe som ikke får nytte av det og kan skje mellom ham og folket i kontroversen, og det kan være kommisjonen for noe som er forbudt for det og den som så fra talevolumene i kapitlet om monoteisme, logikk og uttalelse eller hva som passer det, eller han leser noe fra dem, er han engasjert i fantastiske saker, og den som ser fra bindene til dydene til ros og ros eller leser noe fra dem, så er han flytende i tungen med gode gjerninger og rettferdighet er prisverdig i sine handlinger, og unngår at verden søker det hinsidige og den som ser fra mengder med bønner og prekener eller leser noe fra dem , Gud den Allmektige reagerer Hans bønn blir kommunisert til ham av en som er trygg og den som ser fra historier eller leser noe fra dem, så skylder folk ham for hans handlinger. Noe, det er rettferdigheten i hans verdslige verk, og den som ser en av diktene eller leser noe fra den. Hvis han har poesi med dyder og monoteisme, møter han godt og fordeler, og hvis det er ros eller besluttsomhet, så jobber han ved å gjøre en handling som får ham til å skylde og knivstikke mennesker, og han har ingen interesse for det i sin religion. og verden, og som ser uttrykksvolumer eller Han leser noe fra det, så kommer en hadith til ham fra en person med stor skjebne, og han får godt og ære av det. Og den som ser fra volumene av kontoen eller leser noe fra den, han vil være bekymret for verdens søken, og den som ser volumene av anekdoter, latter og mangler hos mennesker og forherliger dem og hva som ikke har noen fordel i den eller leser noe fra det så blir det utstedt Han gjorde en stygg handling, og det ble sagt at å se volumet hvis det ikke ble åpnet og ikke visste hva som var i det, så er det en god ting i enhver situasjon….

…Når det gjelder testiklene, er de ansvarlige for levebrødet, jentene og vedlikehold og beskyttelse. Den som ser på dem fra Zayn eller Shein, ble tilskrevet det, og den som ser en mangel i testiklene hans, så erobrer hans fiender ham, og hvis han ser dem i en manns hånd, triumferer hans fiende , og hvis han ser ut som om de var fraværende uten smerte eller ga dem til noen, så blir han født av noen andre. Å tilskrive ham og ta dem bort er barnas død, og den som så at de ble avskåret og han hadde en pasient, da ville han dø og kan være paradoks for to koner, og den som så dem, er stor, indikerer at han holder på fra fiendens onde, og noen av dem sa at alle menneskers og dyrs eunukker er penger, og den som har noe av det og går bort fra ham, vil bli tolket med penger og den som ser at han har vokst opp Noe av det er ute av sted og er borte, fordi han får penger for ham uten ansiktet og bruker dem malplassert…

…Og den som ser at han var blind, ser da, da blir han ledet til sannheten . Noen av dem sa at denne visjonen tolkes i syv aspekter: anskaffelse av gjeld, penger, barn, innsikt, veiledning og kur mot sykdom, og noen av tolkene sa at å se blind indikerer fremmedgjøring, for han, fred være med ham, sa : Den fremmede er som en blind, selv om han ser ….

…Når det gjelder bein, er rikdommen til mannen som hans levebrød og han må stole på ham, som slaver og dyr. Uansett hva han ser i det fra en zin eller en glans, tolkes det av dem. Ibn Sirin sa: Bein er penger og levebrød. Den som slår noe, hvis han har noe å dekke det, så er det mer enn det. Oppnåelsen av pomp og styrke, og noen av dem sa at alle bein, enten de er for mennesker eller dyr, er penger, og hjernen er skjulte penger. Det som ble tilskrevet det som er spist, er tillatt, og det som ikke ble spist, er forbudt, og den som ser at han spiste fra hjernen til en død person, han spiser av pengene sine i den grad det. Han var ukjent, så han fikk i alle fall en fordel, og den som så at hjernen hans dukket opp fra nesen på bakken, kapitalen hans var borte…

…Og den som ser Uthman, må Gud være fornøyd med ham, det indikerer beskjedenhet, askese, fromhet og sport, og det ble sagt at det ville være bra og dydig og kan bli drept urettferdig ….

…Og den som så som om han hadde glemt lovordet, han ble bekymret og fengslet i lang tid for historien om Yusef, fred være med ham, og kanskje dette indikerte forsømmelse av lydighet mot den allmektige ordtaket: ~De glemte Gud og glemte dem . ~…