…Og når det gjelder å spise ved bordet . Lengden på levetiden og heve tabellen indikerer at termen er utløpt ….

…Når det gjelder leveren, er det penger, kunnskap og et barn, og den som ser i det som pryder det eller vanærer det, tilskrives det han nevnte, og den som ser at han spiser fra leveren av alt som var, så blir det penger. Hvis det er kokt, er det tillatt, og hvis det ikke er det, så mislikes det….

Å bringe mennesker sammen med korrupsjon : Den som ser at han kombinerer en hor, og ikke ser en hor, så er han en delikat mann som tilbyr varer og er vanskelig for ham . Når det gjelder etterligning av en kvinne til en mann : Hvis kvinnen ser at hun har klær og utseende til menn, vil tilstanden hennes bli bedre hvis det ikke overgår skjebnen . Hvis klærne er utenfor skjebnen, endres deres tilstand med frykt og tristhet . Hvis hun så at hun hadde blitt en mann, var hennes godhet med mannen hennes ….

Og den som ser at han bærer en struts, han kommer som et øyeblikk ….

Og den som ser at han har leire som han spiser av, han vil tjene penger, og det ble sagt at et syn av gjørme vil bli tolket med sykdom ….

…Tap av kunnskap går tapt i en drøm, til fordel for folk med hans kunnskap, og hans minne er populært . Tapet kan indikere mangel på flaks . Og den som så at alle klærne hans var tatt, indikerer at ondskapen han blir utsatt for har forsvunnet ….

…Når det gjelder hjertet, er det sinnet til en person, hans intellekt, hans sinn og hans religion. Uansett hva han ser i det fra Zayn eller Shin, sa hans tolkning i det og noen av dem at hvis en person ser et hjerte, så er det bra i hans religion og god fornuft, og den som ser at hans hjerte blir kidnappet og går bort fra det er på fire aspekter av alvorlig frykt, galskap, korrupsjon av religion og forekomsten av ulykke. Svart og dekket med et slør, er han tapt fra sannheten og mange synder…

Hvis han ser en inntrenger som om han forandrer seg, vil han motta byttet ….

…Og den som ser en kjent ung person spille det, er ikke Mahmoud, og hvis han ser at han lærer hva som skjer med ham som et resultat av å nekte å gjøre det ….

…Hvis han ser ut som om han snurrer på himmelen og deretter går ned, lærer han vitenskapen om astrologi og de mystiske vitenskapene og blir nevnt blant mennesker . Hvis han ser det som om han stolte på det, vil han få ledelse og seier for sine motstandere . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så tre mennesker som jeg ikke kjenner. Han løftet den ene til himmelen, så låste han den andre mellom himmel og jord, og knelte den andre på ansiktet i nedbør. Ibn Sirin sa : Når det gjelder den som ble reist til himmelen, er det tilliten som ble hevet blant folket. Den som er fanget mellom himmel og jord, det er tilliten som er avskåret, og når det gjelder den som bøyer seg, er det bønnen som ummah er den ultimate ….

…Og den som ser at en hund hopper på lekteren hans, så vil en magiens fiende følge sin kone ….

…Og den som ser at han sitter på et teppe, han vil få trøst og høyde ….

…Hvis han ser ut som om håret på venstre side av hodet har spredt seg, indikerer han at han er plaget med menn, og fra sine slektninger ….

…Og Ibn Sirin sa i betydningen: Jeg er forbauset for den som er på bakken en centimeter, hvordan han ikke reiser en arm, spesielt hvis han er på noe som er bra å sitte på som ham mens han er våken ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han har en død på ryggen, han vil ta seg av de dødes barn .~…

…Når det gjelder fingrene, sa Ibn Sirin, de fem fingrene på høyre hånd indikerer fembønnen, så tommelen er morgenbønnen, pekefingeren, ettermiddags- og mellombønnen, ettermiddagsbønnen og ringfingeren, kveldsbønnen, og fingrene på venstre hånd tolkes av barna til en bror ….

…Og den som ser at han bærer et teppe på ryggen, det indikerer overflod av synder og byrder, og at han bærer det på skulderen, hans visjoner indikerer at han bærer et teppe, spesielt hvis det er på nakken .)…

…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet på fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser på dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….

…Og den som ser at han har tråkket på en kvinne, hun skal bli gravid og føde et barn ….

…Og den som ser at han hadde på seg en ring og dens fedd var av dens opprinnelse, det skal tolkes ved anskaffelse av et barn eller kjøp av en hushjelp, et dyr eller et hus, og ringens lapp har skiftet fra sin stilling, det skal overlates til kongene ved å føre tilsyn med isolasjonen og til andre i henhold til skiftende forhold ….

…Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes på sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….

…Hvis han så at han hadde på seg fire sverd, et sverd av jern, et sverd av bly, et sverd av null og et sverd av tre . Han har fire sønner, så jern er en modig gutt, null er en rik gutt, bly er en effeminate, og tre er en hykler ….

…Den som så at han hadde på seg en ny, riktig og bred skjorte, som ville bli tolket med godt og ankomsten av den tiltenkte og hensikten med det som ble nevnt, og hvis han så noe annet, så er hans uttrykk mot ham, og kanskje de skitne klutene vil skille eieren, og mangedoblingen av hans bekymringer og separasjonen av hans kone ….

…** Visjonen om Khuzaymah bin Thabit på myndighet av Umarah bin Khuzaymah bin Thabit som hans far sa : Jeg så i en drøm at jeg la meg ned på pannen til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så Jeg informerte Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han sa : ( Sjelen tok imot sjelen og overbeviste profeten, måtte Gud velsigne ham og gi ham fred. Hodet hans var slik, så han plasserte sitt pannen på profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred ….

…Surat Al-Hashr den som leser den eller resiterer den for ham, så vil den allmektige Gud sette ham sammen med de rettferdige . Og det ble sagt : Han oppnår godhet etter korrupsjonen av sin religion, og drar ut av dem til Faraj, og hvis han reiser, vil han komme tilbake fra reisen . Og det ble sagt : Gud vil tilintetgjøre sine fiender . Og det ble sagt : Gud den allmektige vil gi ham penger, og vår mor vil sette ham på oppstandelsens dag . Jaafar al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, sa : Gud den allmektige vil presse ham på oppstandelsens dag og han er fornøyd med ham ….

…1 – Tid for uttrykk : legg merke til når noen av kryssene som etter uttrykket av en visjon som sier : vil falle denne visjonen etter slikt, i dager eller måneder eller år, og noen av dem overdriver til du noen ganger sier lignende datoer , for eksempel : vil falle synet ditt på den tredje dagen i måneden Den tredje er etter tre år, og noen av dem sier : Den vil falle på en slik dato måneder før den eller måneder etter den, så den starter ikke som forrige . Etter min forskning for dette emnet og funnet flere faste tekster, viser jeg deg og kommentar på hva som åpner Gud og si : Den første katalogen : I den historien om Josef , ascites så Bosevh fred være med ham Rabah og kutt på hans far sa til sin far : Da Joseph sa til sin far Aaopt, så jeg en ti en planet og solen og månen så jeg dem bøye seg ( Yusuf : 4 ). De lærde sa : Denne visjonen ble oppnådd etter førti år , da Gud gjenforente Joseph sine foreldre og hans brødre, elleve , og tilbad all sin hilsen og ærbødighet mens Koranen kuttet historien hans . Han sier : foreldrene sine på tronen og falt nedlagt og sa, far, denne tolkningen av visjonen min kan gjøre det virkelig til at min Herre har bedre meg da det førte meg ut av fengselet og kom til deg fra beduinen etter det med flyttbar djevel mellom meg og mine brødre, min herre hyggelig hva han vil, han er den vitende, den vise ( Yusuf : 100 ). Hvis denne visjonen om Joseph, en ung gutt på syv år, har blitt oppnådd i Egypt bokstavelig talt , satte Joseph seg på tronen, bøyde foreldrene og brødrene hans og bøyde seg og bemerker at visjonen om Josef er visjoner som du ikke trenger å uttrykke , men også fall ble sett , og det er viktig her at tolkningen av visjonen forsinket førti år, noe som ble vist i et intervju med persen Salman sa : ~ blant synet til Josef og dets uttrykk i førti år, ~ sa Ibn Hajar etter ham. . Fortellerne til al-Tabari , al-Hakim og al-Bayhaqi med en gyldig kjede av fortellere (1). Andre guide : Også i historien om Joseph , etter at han kom inn i fengselet , så kongen en visjon skremte ham og spurte Aoolha ham når vitenskapsmenn og staten rundt ham og holdt møter E og sa til dem : ~ Kongen sa , Jeg ser syv fete kyr han ville spise syv magre og syv Snblatt Khader. Og den siste, skorpete, O offentlig, vær så snill å gi meg beskjed om visjonen min, hvis du skal se visjonen uttrykke (43). ( De sa pipedrømmer, og vi tolker ikke drømmer i to verdener. ~(44) ( Joseph 44 43) Sannheten er at svaret på disse ligner svaret fra noen av publikum som ikke nøler med å svare på uttrykk for visjoner. De sier: for eksempel : død, lenge, livet , og rop lo og dette kan være å si til Gud uten kunnskap , eller finne dem slik fotnote Badan det svaret da det ba dem slått til høyre og venstre for å rømme, eller i jakten på hvem som sendte ham Spørsmål . Hva angår Josef mens han var på tvers av synet, svarte og velg tidstale han var syv år vanskeligere å dyrke det som høstet Vdhiroh pigg i bare litt av det du spiser) 47 () tm kom etter at syv hard eat det du bare ga dem litt enn Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , minnet T om at synet vil bli oppnådd innen en periode på femten år , drøm som er glad for å føre Josef til dem om fjorten år med å si kongen av syv tykke kyr , og syv kuer lener seg , og lærde sa : Josefs ord : ) tm kommer etter et år hvor Agat-folk og det Aasron ( ( Yusuf : 49 ) ikke viste ham synet , men det er det Gud lærte Yusuf og godt uttrykk (2). Tredje guide : Anas bin Malik, må Allah være fornøyd med ham at sendebud av Allahs fred være med ham ble inngått den eller jenta er haram Milhan , Vttamh , og moren er forbudt under stille tilbedelse og gikk inn på Allahs sendebud fred være med ham dag Votamth og satte seg deretter Tvla hode – noen inspisere hva det dreper lus – Vnam Allahs sendebud fred være med ham og våknet så latter , sa hun : Jeg sa : hva Idgk O Allahs sendebud? Han sa : ~ Folk fra min nasjon, tilbød inntrengere i Guds navn som kjører Thbj dette havet . Og Thbj havet enhver tur tilbake o r midten – kongene på familien eller som konger på familien , ~ sa : sa : Jeg sa : O Allahs Gud, be til Gud om å få meg en av dem, han kalte henne, og deretter sette hodet og han sov, og da våknet ler, sa hun : jeg sa : hva Idgk O Allahs Gud, sa : ~ folk fra min nasjon, tilbys for moro skyld av inntrengerne Alte Gud, ~ han sa i første, hun sa : jeg sa : O Guds sendebud , be til Gud som gjør meg til dem, sa : du er fra de to første ~ , Frckpt eller haram-jenta Milhan havet på tidspunktet for Sid Vsrat for Daptha da jeg kom ut av havet Vhlkt . avtalt ord fra en muslim (3). etter å ha søkt langvarig i denne historien fant at visjonen om tiden var etter farvel Hajj, og forekomsten av synet var på tiden til Othman bin Affan, så de installerte havet etter hverandre Othman, på vei til Kypros Vsrat for Daptha Kathy og begravet der, og det var som en stein sønn sa i åpne året tjue – åtte . tiden er mellom visjonen og uttrykket atten år, Gud jeg kjenner . Legg merke til denne tiden mellom synets forekomst og uttrykksavstand . så fortell meg at du tror den som ber om en visjon Vtakbrh så uttrykket hennes, og så overrasket ham etter en periode på s. En natt sier han til deg : Jeg sa : slik og slik vil skje, og nå en måned, to måneder, eller et år vil gå, og det er ikke oppfylt som om hans tilstand er : Du tar feil ! ! ! Ja . . Linjen kommer fra krysset, men synet kan bli forsinket. ”Og hvis tingen er nevnt, sier jeg her : Forsøket på krysset for å sette en tid for tidspunktet for visjonens forekomst må undersøkes og sinnets arbeid og tretthet, det som er behov for en tid å komme, men visjonæren kan noen ganger insistere på å spørre om tid, så hvis jeg fortalte ham og jeg fortalte ham : Gud kjenner til og med fra deg selv forlegenheten av feil, bli overrasket over Antqsk sier : han fortalte meg overfarten og fikk ikke vel , og noen av dem håner ved å si : hva har det over . Etter denne presentasjonen sier jeg : Hvem har rett i din mening? ________________________________________ (1 ) Se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr algeriske : Acer ‘s store tolkninger av ordene i den Høyeste og Bhamch River God Acer eksegese, jeg fire / 1420 av – , bibliotek- og informasjonsvitenskap og styring . ( S. 578 ). (3 ) Narrated ved Bukhari i boken av åpenbaring uttrykk dør i løpet av dagen på to steder (11 /72 ) , (391/12 ) – op – og fortalt av Muslim, som i den kjernefysiske (13 /58 ) i den bok av emiratets dør Han foretrakk invasjonen til sjøs – forrige referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Dette er en dårlig drøm . Det er sikkert at drømmeren vil gi bort tårer og vil hulke . Hvis en jente drømmer om at hun blir fornærmet, indikerer dette at en uvennlig person vil dra nytte av hennes uvitenhet for å sette henne i en situasjon som gir mistanke om en fremmed eller for å sette hennes interesser med en venn i fare ….

…Det er i en drøm i forskjellige ansikter, da hvitt brød indikerer god levebrød og velvære . Og svart brød indikerer nød i å leve, og det ble sagt : Hvert brød indikerer en kontrakt med penger, som enten er tusen, hundre eller ti i henhold til seerens status og hva som er passende for ham . Og bittert brød er et bittert brød . Søtt brød er dyrere hvis det er som honning eller sukker . Og den som spiser brød med ekskrementer, han spiser honning med voks . Det fineste brødet er den modne ovnen . Det er en indikasjon på islam, fordi det er religionens søyle, sjelens styrke og sjelens liv, og det kan referere til livet og pengene som er sjelens styrke . Brødet kan indikere bebreidelse og problemstillingen, og kanskje barnepikenes mor som Saladin er sammen med, og bevaringen av kvinnen, og brødet som er renset fra det, indikerer ren levende, ren kunnskap og den vakre hvite kvinnen . Den som ser at han skiller brød mellom mennesker eller svake, og at han er en student av kunnskap, da vil han skaffe seg fra kunnskap det han trenger, og hvis han er en forkynner, er det hans forkynnelse og bud, med mindre folket som tok hans veldedighet fra ham er over ham, og nestekjærlighet er folks skitt . Og den som ser en død person, gir brød til ham, for det er penger eller levebrød som kommer til ham fra andres hånd . Og den som ser brød på skyene, på takene eller på toppen av palmer, så koker han, og så er alt salg og mat . Hvis det blir sett på som om det blir tråkket på bakken, er det en stor velstand som fører til elendighet . Den som ser en død person, tar et brød for ham, eller han ser ham falle ned fra det i ild eller i det fri eller i tjære, og han er inaktiv, så er han en kjetteri som han blir kalt til, og en fristelse som folk faller i, så brødet er hans gjeld, og hvis han hadde en syk kvinne, omkom hun, og hvis hun var svak i gjeld, blir hun ødelagt . Og den som ser at han baker brød, så søker han å be om pensjon for å be om permanent ytelse. Hvis brød raskt oppnår en stat og får penger i hånden . Og ordtaket ditt er ett fruktbarhet, velsignelse og levebrød, og andre har søkt det . Og hvis han så mange brød uten å spise dem, ville han finne brødrene våre . Hvis han har et byggbrød, er det et motvillig levebrød, og hvis han ser et crusty loaf, tynner han levebrødet, og hvis han får et stykke brød og han spiser det, indikerer dette at livet hans er ute og livet hans har gått ut. Hvis han tar en bit, er en mann grådig . Og Largif for enslig kone . Et rent, modent brød av sultanen er hans rettferdighet og rettferdighet, og produsenten har råd til å lage det . Maisbrød og kikerter er stramme og dyre . Og hvis han så brød på søpla, er det billig . Og et bredt brød er et bredt brød og et langt liv . Og brød indikerer bekymringsløs borte . Og byggbrød for de som ikke har en vane å spise det er smalt og dyrt, fordi det spises til høye priser . Og varmt brød er hykleri og levebrød i mistanke, fordi brannen forblir i den . Og den som ser et brød som henger i pannen, det er hans fattigdom og hans behov . Og brødet som er dekket av plagg er mye penger, som ikke kommer eieren til gode og ikke betaler zakat på det . Bagelbrød er smalt i pensjonen å spise fordi det bare bakes av trengende . Og den som ser som om han spiser brød uten å spise, han blir syk alene og dør alene . Og brød som ikke tilberedes indikerer høy feber . Og det snakkesalige brødet for de fattige er sykt og savnet det de håpet på : Det ble sagt : Det indikerer gutten . Å spise fluffy brød er et levebrød, og det ble sagt : Delikatessen til brød er kortvarig eller liten fortjeneste . Og den som ser at han har to chips i hånden, han spiser av dette og av dette, så blir han med de to søstrene . Og brødet vant mye . Kaker og beskyttelser er sunne for kroppen . Råttent brød er billigere, og hvis det har vinger, koker det . Og knust brød, fruktbarhet, bredde og en behagelig gevinst . Og brød av sin kone eller sønn eller om en helhet eller dirham . Og den tørre delen av brødet indikerer behovet som fosteret . Kake er en reise, og inngangen til en som ikke klarer å spise den, er bevis på bekymring, bitter og nød . Og ømheten er en reise, og det kan tyde på at det er vanskelig, og mykhet er herlighet, og alt er ondt . Og råttent brød er korrupsjon i religion, frafall fra islam og korrupsjon av konas tilstand . De forskjellige fragmentene indikerer fortjeneste fra veldedighet eller hykleri . Og brødmassen er nyttig kunnskap og oppriktighet i tale og handling . Skallene er hykleri, smiger og hykleri ….

…Og Abu Saeed, predikanten, sa at visjonene i pannen og ansiktet alle indikerer tre aspekter av penger og ære, en god kvinne, verdighet og hensikten med mannen, og de to brystene er to velsignede hederlige døtre ….

…Og den som så at en flue eller noe lignende kom ut fra nesen, indikerer at en nyfødt er født for ham, og hvis han ser at noe av det kom inn i nesen hans, er det ikke med Mahmoud, og den som ser med nesen en tetthet, hans anliggender er kompliserte og ikke at det er Mahmoud, og den som ser at nesen hans er kuttet, så er det en tilbakegang i status eller en presserende død eller fallende Med sin skandale eller død av en sønn eller kone, og den som så at nesen hans hadde blitt stor, indikerer stor vekst og økning i ære, og den som så at han luktet god lukt. Hvis kona hans var gravid, ville hun komme til et barn som gikk, og det kan være en lettelse for de som er i nød, og hvis lukten er ubehagelig, så er hans uttrykk mot det og den som ser at han ikke har nese, indikerer det at slektningene hans dør med glede og glede, og den som ser at fargen på ansiktet hans er gulaktig, tolkes i tre aspekter av sykdom, isolasjon og frykt, og den som ser ham svertet, indikerer det at de er lidelse og sorg, og det ble sagt at en datter vil bli født for ham, og den som ser ansiktet hans er godt bleket, det er gode nyheter for hans tilstand og rettferdigheten i hans religion. I ansiktet hans ser han hva han hater fra ham, og hvis han rynker pannen mot andres ansikt, vil det skje noe galt fra ham…