…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, går han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….

Å slå med pisker i en drøm er dårlige ord, og hvis det strømmer blod fra ham, er det tap av penger . Og å slå med perler er at livet er dødt . Å slå sverdet er bevis på seier over fiendene . Og banking i armhulene til deler av det mellom familien og slektningene . Juling er bra og er kjent for banket . Og hvis han ser at en engel slår ham, vil han være kledd, og hvis han slår ham på ryggen, betaler han gjelden, og hvis han slår ham på grunn av sin funksjonshemming, vil han gifte seg med ham . Slåingen forkynnes, så den som ser at han slår en mann på hodet, vil at hodet skal gå . Hvis han slår ham i øyelokket, vil han krenke sin religion . Hvis han trakk bladene i øyelokket, ville han ha en nyvinning fra ham, så hvis han slår ham på hodeskallen, vil den som slår ham få ham . Og å slå er en bønn : Så den som ser at han slår et esel, er dets rytter, da spiser han ikke før etter at han påkaller Gud den allmektige og ber ham . Hvis han så at han slo en mann, skulle han be imot ham . Og han slo andre enn kvinnen under hånden på grunn av fordeleren som har slått dem . Og hvis han så at han ble slått, er det et godt bevis. Hvis den som ble slått ikke var noen engler eller noen av de døde, og som ble truffet av å gå, er det et dårlig bevis fordi han er av lær, og det samme er slående med en siv, og hvis han ser at han treffer noen andre, er det mer fordelaktig for ham enn om noen andre treffer ham . Og det ble sagt : Slå og pisking blir forklart som å vite at de bankede vet god oppførsel . Og slå i en drømmereise . Den som ser at han treffer bakken, han vil reise . Og den som har hatt hundre piskeslag i søvne, da har han begått hor eller er opptatt av det . Piskingen av førti vippene er av vin, og piskingen av åtti vippene er kastet av kvinnens menn . Og den som ser en død person, slår ham, og den døde er sint, for den som ble slått, har begått en synd eller har bestemt seg mot ham, og at den døde er i sannhetens bolig, han er ikke fornøyd med annet enn det Gud vil . Og slo de levende for de døde i sin religion . Og det ble sagt : Den som så en død person som hadde slått ham, ble bedre av å reise, og det ble sagt : Den som slo en død person, skal betale sin gjeld og slå et menneske uten å klø eller smertefulle klær hvis det er i vintersesongen . Å slå dyret er en disiplin for den som ikke er dyret verdig, og for den som ikke fortjener uvitenhet og aggresjon ….

…Er det vi ser i en drøm om visjoner , drømmer , eller Alodgat , være i farge , eller svart og hvitt? Hvis en av dere vurderer dette spørsmålet og søker etter et svar på det, kan han begynne å søke etter et svar på det : prøver å hente det han tidligere så i søvn … og noen kan lykkes med å huske . Andre kan mislykkes . Men absolutt vil si at vi ikke vet om det vi ser i farger eller svart og hvitt . Jeg sier her mitt eget syn gjennom forskning og spørsmål, at det meste av det vi ser er i svart og hvitt, og det er få visjoner i farger, og på den tiden har fargen som kom i drømmen sin sterke betydning, og det er mange eksempler som kom til meg, enten under presentasjonen av drømmeprogrammet, eller under mitt uttrykk i På mandager eller fredager, der det er en referanse til farger i visjoner, men det som finnes i Koranen eller Sunnah er basert på det, og det er bevis for eksistensen av farger i en drøm, hva Al-Tirmidhi fortalt i Åpenbaringsboken, kapittel om hva som kom i profetens syn, fred og velsignelser være over ham, i vekten og Vannmannen, på myndighet av Aisha, som sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble spurt om et papir, og Khadija sa til ham : Han trodde deg og at han døde før du dukket opp, så sendebudet til Gud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Jeg viste ham i en drøm med hvite klær på seg, selv om han var fra folket i Hellfire. Han ville ha kledd seg ellers .) Tilstedeværelsen av farger er også indikert av hadithen til Abdullah bin Salam, som Al-Bukhari fortalt i sin Sahih, og til og med titulerte ham ved å si : Døren til det grønne i drømmen og den grønne hagen. , og haditten ble presentert i den, og i den : Abdullah bin Salam gikk forbi en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Omar, og de sa : dette er en mann fra paradisets folk, sa jeg : ingen forteller sa, de sa slikt og slikt, sa han : Halleluja ! De burde ikke ha sagt det de ikke hadde kunnskap om, men jeg så som om en søyle ble plassert i en grønn eng, og det ble reist en lend i den, og i hodet var det en lend og på bunnen av den en mer rettferdig, og han var tjeneren eller tjeneren, og han fikk beskjed om det, så jeg skilte meg til jeg tok pilen . Hun fortalte det til Guds sendebud, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa: [ Abdullah skal dø mens han tar den mest pålitelige pilen ]. Dette beviset beviser det du nevnte, og Gud vet best ….

…Hund Hvis du drømte om en villhund, betyr dette fiender og konstant ulykke . Hvis du drømmer om at en hund venter på deg, betyr dette rikelig med fortjeneste og lojale venner . Hvis du drømmer om å eie en hund med gode kvaliteter, betyr dette at du vil ha rikdom som er stabil . Hvis du drømmer om at en politihund følger deg, er det mulig at du blir utsatt for en fristelse som risikerer kollapsen din. Hvis du drømte om små hunder, betyr dette at dine grunnleggende tanker og gleder tilhører et trivielt slag . Hvis du drømmer om at hunder biter deg, forutsier dette om en plagsom følgesvenn i ekteskap eller på jobb . Magre og skitne hunder betyr svikt i virksomheten og betyr også sykdom blant barn . Hvis du drømte om en hundemesse, betyr dette at flaks vil tjene deg mange og varierte tjenester . Hvis du hører hunder bjeffe i en drøm, forutsier dette nyheter av deprimerende karakter, og det er mer enn bare muligheten for at drømmen vil bli fulgt av vanskeligheter . Hvis du ser hunder som jager rev og andre store byttedyr, betyr dette i alle tilfeller ekstraordinær aktivitet . Å se søte, bortskjemte hunder indikerer en kjærlighet til show, og at drømmeren er egoistisk og trangsynt . Når det gjelder jenter, forutsier denne drømmen om den elskedes uforskammethet . Hvis du er livredd for å se en stor vakthund, betyr dette at du vil lide vanskeligheter på grunn av forsøk på å stige over gjennomsnittet . Hvis en kvinne drømmer om dette, vil hun gifte seg med en klok og human mann . Hvis du hører hunder som brøler og brøler, betyr dette at du er prisgitt slu mennesker og vil ønske deg i et urovekkende hjemmemiljø . Hvis du hører en ensom bjeffing fra en hund, forutsier dette død eller lang separasjon fra venner . Hvis du hører hunder som brøler og sliter, forutsier dette at fiender vil overvinne deg og livet ditt vil bli fylt av fortvilelse . Hvis du ser hunder og katter etter tilsynelatende enighet, og plutselig snur hver av dem seg mot hverandre, bretter ut fangten deres, og en offentlig krangel oppstår, så vil du møte en katastrofe i kjærlighet og i verdslige gleder med mindre du lykkes med å berolige situasjonen . Hvis du drømte om en vennlig hvit hund som nærmet seg ham, forutsier dette om seirende arbeid, enten det er på karriere nivå eller i kjærlighet . For en jente varsler denne drømmen et tidlig ekteskap . Hvis du drømmer om en hund med flere hoder, vil du prøve å ha mange grener å operere på en gang . Suksess kommer alltid ved å konsentrere energier, og denne drømmen skal være en advarsel til en person som ønsker å lykkes med hva som helst . Hvis du drømte om en rabiat hund, vil ikke innsatsen gi deg resultatene som er tilstede, og en alvorlig sykdom kan bryte ut i dine vitale organer . Hvis en gal hund biter deg, er det en indikasjon på at du eller noen du er glad i galskap . En forferdelig tragedie kan oppstå . Hvis du drømmer om at du reiser alene og at en hund følger deg, forutsier dette lojale venner og vellykkede prosjekter . Hvis du drømmer om hunder som svømmer, betyr dette for deg en enkel utvidelse av lykke og flaks . Hvis du drømte om at en hund drepte en katt i ditt nærvær, indikerer dette lønnsom omgang og uventet glede . Hvis en hund dreper en slange i ditt nærvær, varsler det lykke ….

…Og den som ser at han har slått de døde og de døde er fornøyd med å slå ham, indikerer den døde tilstanden i det hinsidige ….

…Hvis han ser at en konge har slått halsen på hjorden hans, tilgir han synderne og frigjør nakken . Og slå nakken i Mamelukes, indikerer frigjøring . Og det ble sagt at den som så at nakken hans ble slått, enten av herskerens kjennelse, eller ved å kutte av veien, eller i krig eller noe annet, for det er klanderverdig for de hvis foreldre var igjen, og han hadde en sønn, og at hodet ligner foreldrene, fordi de er årsaken til livet, og det ligner også på barna av hensyn til bildet . Hvis han ser at han er redd, eller den som blir dømt til døden, er han prisverdig, fordi ulykken rammer en person en gang og ikke rammer ham en gang til . Når det gjelder pengevekslerne og eierne av kapital, indikerer dette at kapitalen deres har gått . Og det indikerer de reisende, når de kommer tilbake, og i sakene, seieren . For hvis kroppen blir kuttet av, vil den ikke gro ….

…En fuglesykdom er den foraktelige av fuglene, og å se den i en drøm indikerer et folk som ikke har noen skapninger og er ubrukelige i dem . Og å se denne smerten indikerer moro, lek, gleder, gleder og seier over fiendene . Å se sultanatets herskere fra fugler i en drøm er ondt, bekymret og tåpelig . Å se hva en person er komfortabel med, er bevis på ektemenn og barn, og å se det som ikke er kjærlig med et menneske, er et bevis på samleie med motsetninger og ikke-arabere . Og se Alkasir bevis på monstre og luft . Og se den forsinkede, ære og kraft, fordeler og næring . Å se hva som spises kjøtt er en enkel fordel . Og det å se fuglens mannlige er mannlig, og det kvinnelige er kvinner . Og de ukjente menneskene er fremmede, og ser hva som er godt og vondt i lettelse etter motgang, eller som er lett etter motgang . Å se hva som vises både dag og natt er bevis på dristigheten og intensiteten i forespørselen . Å se hva som vises om natten og bo på dagtid indikerer beskyttelse . Å se hva som er ondt og uten godt, indikerer fiendene . Og hva som er bra uten ondskap, indikerer hans visjon sikkerhet mot frykt og lovlig levebrød . Å se hva som dukker opp i brannen og bor om natten, indikerer pensjonering av forskjellige jobber og spionering på nyhetene . Å se hva som ikke har noen verdi i å våkne hvis det har verdi i en drøm, indikerer hykleri og forbruker penger ulovlig, og omvendt . Å se hva som ikke flyr når det fløy i en drøm, indikerer å bryte pakt og umoral og omvendt, se hva som vises på et tidspunkt uten tid, og hvis det dukket opp på et utidig tidspunkt, var det bevis på å sette ting ut av sted eller annerledes fra fiender og rare nyheter, og å fordype seg i det som ikke angår mennesker . Å se en beboer i vannet er mennesker som tjener penger på det, eller mennesker av fromhet og renhet, og dette er et generelt ordtak om fugler – et mål på det som ikke er nevnt -….

…Visjonen til Al-Mobtan på myndighet av Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi på autoritet fra sin far – og hundre og femti år har gått over ham – sa han : Når den natten Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født, en revnet iwan ristet og fjorten balkonger falt fra den, og Persias ild ble slukket og slukket ikke tusen år før det , og innsjøen steg ned. Saveh , og mening Mobman Ebla har vanskeligheter med å lede gudfaren til hestene, ble kuttet av Tigris og spredt i landet hennes , da han ble fraksjonell forferdet hvilken mening Vsber skulle oppmuntre , og så synspunkt som ikke skjuler det for hans ministre og Mrasbeth Han satte sin krone og satte seg på sengen og sette dem til ham da de møtte ham fortalte dem på ham som sendte dem i det og inviterte dem og mens de er sånn, når en bok ble nevnt for ham i den døende ut av ilden , han økte fra hans nød , og de frafalne sa : Og jeg reformerte kongen Gud , jeg så denne natten – og fortalte ham synet i kameler – da sa han : Hva er denne Yamauban, og han visste for seg selv om det – da sa han : Ulykke Det er fra araberne , så han skrev på det : Han som brøt kongenes konge til Nu’man ibn al-Mundhir , men etter at han rettet til en mann som visste hva han ville spørre ham om , og han rettet til ham Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Da han kom til ham, sa han til ham : Vet du hva jeg vil spørre deg om det? Han sa : La kongen fortelle meg om jeg har kjennskap til ham. Ellers fortalte jeg ham hvem han kjenner . De forteller deg hva meningen var , sa han : klar over det gratis Jeg bodde i utkanten av al – Sham sa til ham Facet , sa : døden spør ham hva jeg spurte ham, og jeg savnet svaret hans , han red Abdul Kristus kamel til og med presentert på Facet har overvåket døden og hilst på ham og livet gjorde ikke Ihr Facet Gowaya han skapte Abdul Kristus. Han sier en døv mor som hører samlingen i Jemen og nevnte syv vers av poesi . Da Satih hørte håret, løftet han hodet og sa : Kristi tjener på en kamel som faller ned på taket, og han har oppfylt graven. Ashawah-dalen og Sawa-innsjøen rant over, og Persias ild ble slukket, så Levanten er ikke for Shama-overflaten, hvorfra det kommer konger og dronninger etter antall balkonger og alt som kommer. Så tilbrakte Satih plassen sin, så Abd al-Masih dro på en reise og han sa – og han nevnte syv vers av poesien for ham. Da Abd al-Masih kom til Kashri, ble jeg fortalt at jeg sa Suatih sa til han hadde fjorten konger blant oss, som var saker og ting. Ti av dem styrte over fire år, og resten til Othman bin Affans arv – må Gud være fornøyd med ham – og fra visjonen som fant sted, kan det som ble bestilt av Abdul-Muttalib bin Hashem, profetens bestefar, kanskje Guds bønner og fred være med ham, som gravde Zamzam etter Anders sin plassering og tilgav dens virkning. Ibn Ishaq fortalte meg Yazid bin Abi Habib al-Masri, på myndighet av Murthad bin Abdullah al-Yazni, på autoritet til Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, at han hørte om Ibn Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – hadith av Zamzam oppstår da han beordret Abdul Muttalib å grave den, så Abd al-Muttalib sa at jeg sover i Da steinen kom til meg, sa han : Jeg graver godt. Han sa : Jeg sa, hva bra? Han sa : Så gikk han bort fra meg. Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Grav en brønn . Han sa : Så jeg sa : Det er ikke riktig . Han sa : Så dro han . Da morgendagen var dagen, kom jeg tilbake til sengen min og sov i den , så han kom til meg og sa : Grav den galne , sa han : Så jeg sa : Hva er den som er sinnssyk? Han sa : Så forlot han meg . Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Dig Zamzam , han sa : Jeg sa : Hva er Zamzam? Han sa : Aldri blø eller sørge , de største pilegrimene blir vannet , og det er mellom kornet og blodet , i gropen til den mektige kråken , ved landsbyen til maur . Ibn Ishaq sa : Når mellom ham som angitt av stedet og visste at han hadde ratifisert i morgen, ble Bmaolh og sønnen Harith bin Abdul Muttalib ikke ham den dagen født annet enn da han så ut til Abdul stor etterspørsel, visste Quraish at da han innså at han behov og de til ham og de sa : O Abdul Muttalib det vel vår far Ismael, og at vi har rett i det . Så vi var med deg i det . Han sa : Jeg gjør ikke denne saken. Denne saken ble tildelt den uten deg, og jeg ga den blant deg . Så de sa til ham, så gjør vi rettferdighet mot ham , for jeg forlater deg ikke før vi krangler med deg om det . Han sa : Så gjør mellom meg og deg hvem du vil, jeg dømmer deg for ham , de sa : Prestinne Bani Saad bin Hudhaim? Han sa : Ja , han sa : Og det var under tilsyn av Levanten, så Abd al-Muttalib red med en gruppe av farens sønner fra Bani Abd Manaf og red fra hver stamme fra Quraysh i Nafar. Han sa : Og landet er altså en kontingent . Han sa : Så de gikk ut selv om det var noen av disse skiftene mellom Hijaz og Levanten. Muttalib og hans ledsagere var tørste til de ble sikre på døden, så de søkte fra Quraysh-stammene med dem, og de nektet og sa : Vi er i en metafor og frykter for oss selv som det som skjedde med deg . Da Abdul Muttalib så hva folket gjorde og hva han frykter for seg selv og sine følgesvenner, sa han : Hva ser du? De sa : Vi har ikke sett annet enn å følge din mening, så vi gikk gjennom det du vil . Han sa : Jeg ser at hver mann av dere graver det for seg selv når dere nå har mye styrke. Hver gang en mann dør, skyver følgesvennene ham inn i gropen sin og viser ham til den siste av dere er en mann, skandalen til en mann , en fange av en landsby han red alle sammen . De sa : Ja, det jeg bestilte . Så hver av dem reiste seg, gravde den og satte seg og ventet på tørstens død . Videre sa Abd al-Muttalib til sine følgesvenner : Ved Gud, hvis vi kaster oss i våre hender, er det også døden. Vi slår ikke på bakken og søker ikke etter oss selv på grunn av maktesløshet. Forhåpentligvis vil Gud gi oss vann i noen land. utgitt av utbruddet av Takht Khvha ble utnevnt til ferskvannsforstørrelse Abdul Muttalib og størrelsen på hans følgesvenner kom så ned og drakk og drakk sine ledsagere og tegnet til og med fylte Osagathm, som deretter ble kalt Quraishs stammer sa : Kom til vannet Gud har gitt oss for å drikke Vacherboa og Astqgua kom de Fsharbwa og Astqgua sa da : Måtte Gud tilbrakte deg til oss, Abdul Muttalib, av Gud, vi krangler aldri med deg i Zamzam . Vannet som er gitt deg å drikke dette i denne ørkenen, som er gitt deg å drikke Zamzam refererer til voksen Sagaatk , og han kom tilbake og kom tilbake med ham og nådde ikke prestinnen og gikk bort mellom ham og dem . Ibn Ishaq sa : Dette er den som nådde meg fra hadithen Ali bin Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – i Zamzam . I romanen Bayhaqi-kontekst er konteksten der det foregående og der han sa : haf til og med betrodd vann Fajrgaha i avgjørelsen, og da blør ikke Tbhrha en gang, og så bygde han en svømmende Vtefq han og sønnen Bntzaaan. De fyller dette bassenget, dette resulterer i at han Haj Vixrh-folk atskilt fra Quraish-natten Faisalha Abdul Muttalib når det blir , da han spiste sin korrupsjon kalt Abdul Muttalib Rabbo Vari i en drøm som ble sagt til ham : Si : O Allah, jeg gjør ikke løse det for badende, men er skarp løsning Lobel , så Kvihm , så han Abdul Muttalib da Quraish var uenig i moskeen gråt med ham at jeg da tilbrakte ikke ødelegge bekkenet av en av Quraishen Bortsett fra å kaste en sykdom i kroppen til de dro bekkenet og vanningen ….

…Spørsmål : Fikk Sunnah oss legitimiteten til å lese for syke menn og kvinner? C : Profetens fred være med ham sjarm , er han borte for å miste den fortryllende sjarmen? Er det nevnt i Sunnah-lesningen for kvinner? Sannheten – min kunnskap – året der det motsatte av det som er utbredt i dag . Sendebud fred være med ham beordret behandling og han sa at : ~ Det er bare sykdom og Allah har åpenbart for ham å helbrede ~ (1), hans kunnskap om hans kunnskap og hans uvitenhet om uvitenhet , og åpenbart for ham fra Koranen som helbreder. og barmhjertighet for de troende , ble det lest av Gabriel til Allahs sendebud Måtte Gud være over ham og gi ham fred, og det er bevist at han kuppet seg for behandling, noe som er legitimt for denne ummah, men ble det rapportert at han leste for en av de syke pasientene? Ble det rapportert at en av kvinnene under hans regjeringstid ble lest for henne av noen av ledsagerne, og svaret var : Nei ; Dette er bevis på at dette arbeidet er nytt i dag, og Sunnah indikerer at en person leser for seg selv – og en far eller mor leser for sine barn på grunn av for eksempel litenhet eller funksjonshemning, og det er bevist at sendebudet, må Guds bønner og fred være med ham, befalte Aisha, må Gud være fornøyd med henne, å søke beskyttelse mot øyet (2). Den fred være med ham da . Søvn leser i hendene hans og spy i dem, de to spakene og stolen, og tørker av kroppen med dem. Dette er Sunnah (3), og ingen vil være opptatt av å helbrede fra deg alene , så les selv og be Gud om å helbrede mens du er sikker på svaret (4), og det er ikke noe galt med uvitenhet om lesing av noenå spørre faren sin eller moren eller kona hans, denne lesingen er prosjektet ‘ kvinnene som ble uteksaminert, ble uteksaminert med et mahram til en fremmed mann og så kunne lese dem kan spytte på brystet, dette er ulovlig og kan forårsake straff til eieren, og alle visjonene som han ser mennesker er i denne sirkelen eller vortexen til pasienten og de rundt ham at de hører daglig medfølelse og vennlighetssetninger Kcolhm : Dårlig , fantastisk sant, gjør det samme , Mndol , hans øye . . . Osv . Disse setningene gjør gode og gode , syke . . . Og disse setningene, av Gud, bidrar til hans dårlige tilstand . Jeg sier at alle visjoner under slike omstendigheter kan være pipedrømmer , noe som betyr at han sover mens han er under kontroll av å lete etter en kur eller en eller en trollmann , og hvem er han? Snarere ber noen av dem Gud før han sover for å se øyet. !! sove, tenker de som Anah , og magien hans? og sover og ser i drømmen at folk kan ha tenkt det før sengetid , eller det kan være tvil om det , Vitohm det er derfor , det er foreskrevet i trinnene tatt fra restene av klærne eller impregnert , og ble dermed helbredelsesforespørselen basert på drømmer i en tid med vitenskap , er dette sant? Jeg gjentar her at jeg ikke er imot en , og jeg er ikke imot koranbehandlingen med sykehusinnleggelse , men jeg er med vitenskapen mot uvitenhet , som har drept oss i denne tiden spredt av dødelige sykdommer , psykologiske tilstander , sykdommer Kroniske sykdommer og med disse sykdommer – som de sier . De tvungne rir de vanskelige – og publikum kan løse for seg selv , så hvis du sier til dem : Hvorfor? Han vil bli overrasket over dem, og de vil utlede bevis ikke fra Koranen eller Sunnah, men fra ordtakene : … (Ingen føler ild, bortsett fra en mann som er dårligere enn den ) … fortell henne sukket ka NH vil at du skal støtte det på denne guiden , jeg sa til ham : dette er haram , sa han : ( landet mellom deg og Ben fyrte utglødet !) Visste de fattige at brannen Stoklh og spiste Mutawa, som Lefty og argumenterer for på Gud uten kunnskap eller veiledning eller Munir bok , ~ andre – vennlighet å gå bort fra den vei Allah i denne verden skam og Nazigah den dag dommen den pine av ild ~ ( Hajj : 9 ). Jeg ringer her for å følge den korrekte behandlingen . Inviter drømmer på dine vegne fordi det ikke er resept på sykdom, og gå til legen eller sykehuset og ta behandling , be Gud om å helbrede , og les Koranen for deg selv og be Gud om å helbrede , men enn si disse illusjonene som er spredning : ( Jeg er en forteller , jeg Maaon , jeg har det samme ). . . Etc. , og Gud vil helbrede deg, hvis Gud vil , bare stole på Gud og sette frykt, panikk og illusjon fra deg, og du vil helbrede, hvis Gud vil , prøve og du vil ikke miste noe . Sjette : Noen kryssvisjoner bidro til spredningen av dette fenomenet – jeg mener – fenomenet søken etter behandling gjennom visjoner – tolker ofte noen visjoner som Mndhirat for å få sykdommer på grunn av syndens spredning . . , Og ved å si fra noen av dem at han kan kjenne gjenstanden gjennom synet, og noen sier at han har nådd en gunstig og kurbehandling gjennom visjoner som han har prøvd og arbeidet , og så videre . . . Kjeden fortsetter , og jeg sier her Forkynn ikke emigrere , og folk fra Arvqgua , ikke bli livredd for dem , og du, når uttrykket for synet, som det var ondskapen til seeren å spørre ham hvilken Herre når mennesket så hva han hater de tingene jeg nevnte i starten av boken (5), men der bevis på noe ubehagelig for hans syn , er du, min bror, knyttet til ham og forferdelig , Ibn Hajar (438 \ 12 ) når de moderne ordene til den profeten fred være med ham til Abu Bakr : ~ jeg var litt og savnet noen ~ (6) , som med dette uttrykket, har verdens rett til å tie om uttrykk for visjonen eller noe av det når fortielse er mer sannsynlig enn minnet . Gud velsigne deg i din kunnskap, og vi står igjen når Aisha når krysset kvinnen er død av sin mann, og hun føder en gutt Vajra ved å si : ~ Meh O Aisha, hvis Abernhm for en muslimsk syn Vaabroha Ali gode, visjonen vil være på det som krysser eieren ~ , forteller fortellinger (7). Ibn al- Arabi sa i sin kommentar til haddeten til Abdullah bin Abbas, må Allah være glad for at Allahs sendebud skal være over ham, sa : ~ Mens jeg sov, så jeg at han la i hendene på meg, at Swaran gikk til Vqtathma og Lthma, ga meg tillatelse Venfajthma Aftara, Voolthma Kmaban gå ut . ~ Ubaid Allah sa : En av dem var Al-Ansi, som ble drept av Fayrouz i Jemen, og den andre var Musaylimah . Fortalt av Al-Bukhari (8). Ibn al- Arabi sa : Allahs sendebud, fred være med ham, forventet ugyldigheten Musaylimah beordret Ansi. Den første visjonen om at de skulle lede dem og betalte for intakt, visjonen hvis den ble overstreket, og sannsynligvis vil bli inspirert, og den første sterkere (9) , og dette er mulig, som vi sa hvis uttrykket har et riktig aspekt, så vi vender oss til det, og derfor kan det være i visjonen til en av spørsmålene eller spørsmål som indikerer øye eller berøring, så det er bedre å ikke uttrykke det, og være på vakt mot det som er sagt at det vil avverge det onde med slike visjoner, og Gud vet best, med mindre du har signert det, er saken annerledes, Vijbrh å være tålmodig her og fordelen kan være en visjon som advarer Bshiy-virkeligheten for allmennheten, da den kveler forskere som sa den mannlige overvekten av hemmelighold (10). ________________ (1 ) Bukhari fortalte fra Abu Hurayrah og intonasjoner : ~ Hva Allah har avslørt sykdom bare sendt ned en kur ~ Se : Fath al – Bari (134 \ 1 0 ) – op -. (2 ) Se diskusjon i Sunan Ibn Majah, det bok av medisin fra døren Astrqy av øyet . (3 ) Fortalt av Al – Bukhari av Aisha, må Allah sies : Allahs sendebud, fred være med ham, gikk til sengs i håndflatene i belgfrukter er en Gud og Palmaoztin alt , tørk deretter ansiktet hennes og slå hendene hans fra kroppen hans . Aisha sa : Når han klaget fortalte meg at jeg gjør det av ~ . Conquest (10 /209 ) – op .. (4 ) Se : Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah (168 \ 4 ) til å gjenkjenne profetens behandling i detalj , og å gjenkjenne den profetiske Altaomaten som Gud vil, føre gode resultater som Ibn sa verdier ( og prøv disse kaller Alaoz hvor stor fordel de har og hvor alvorlig behovet er kjent for det som forhindrer ankomsten av virkningen av Ain og lønn etter hans ankomst, i henhold til troen på kraften i Qailha og styrken i seg selv og sin vilje og styrke til stabilitet i sitt hjerte, og oppgavene overlatt det våpen og våpen Darabh ) en . av . hans tidligere referanse . (5 ) se s. 24 et seq . (6 ) gir hans kommentarer, se s. 37. (7 ) gir hans kommentarer, se s. 39 . (8 ) avtalt, fortalt av Bukhari i boken om uttrykket hvis døren fløy ting i en drøm ( 12/42 0 ) – op – , og muslim i Åpenbaringens bok ( 15/34 ) – Referanse tidligere -. (9 ) se Ibn Hajar – erobring – forrige referanse ( 12/421 ). (10) Tilpasset : Ibn Hajar – op (438.421 / 12) ** siterer Dr. Fahad Al – Osaimi

…Teller det å se noen som har sovet veldig kort tid, for eksempel en person som sover en kort søvn om dagen, eller legger hånden på pulten, under arbeid, for eksempel, og deretter sovner for en veldig kort lur , og noen kan til og med slappe av ved trafikklysene og lukke øynene og se dette øyeblikket som en søvn eller en visjon, er disse visjonene pålitelige, og uttrykker de ….. ? Dette er et spørsmål som ofte stilles av de som er interessert i denne kunsten, og mitt svar på det er at visjoner i slike tilfeller er pålitelige og uttrykksfulle, og de kan til og med være sannere enn visjonene som sees med en lang, uttrukket søvn . Så du finner forskere som er interessert i denne kunsten, foretrekker visjoner om hekseri eller lur; Det er en middags søvn, i motsetning til andre . Noen har utledes sine ord med hadith av Abu Sa`id [den mest sannferdige av åpenbaringen av trollmenn ], som ble gitt av Ahmad med en marfoo ‘og autentisert av Ibn Hibban . I Al-Fath kalte Ibn Hajar kapittelet om nattesynet, og han sa og forklarte det : Det vil si at en persons syn om natten, gjør hans visjoner om dagen lik eller forskjellig, og er det forskjeller mellom tidene for hver ? Det ble nevnt at Nasr bin Yaqoub al-Dinouri sa : Tolkningen av visjonen ved begynnelsen av natten bremser tolkningen, og fra andre halvdel øker den med de varierende delene av natten, og at den raskeste tolkningen av visjonene om magi, spesielt når daggry bryter . På autoritet fra Jaafar al-Sadiq : At den raskeste tolkningen av visjonen om siestaen er . Og hvis alt dette er i stedet for dagens syn fremfor nattens syn, så finner vi noen som sier at det er like mellom dem, og at det ikke er noen forskjell mellom dem, og fra det som kom fra det som ble fortalt om dette er det som kom i Sahih al-Bukhari, på autoritet fra Ibn Sirin som sa : Visjonen om dagen er som nattens syn . Al-Qayrawani sa og forklarte henne : Det vil si at det ikke er noen forskjell i avgjørelsen av uttrykket mellom natt- og dagvisjoner, så vel som visjonen til kvinner og menn….

…Og den som ser at han graver i noe av metall, vil være i stand til å tilskrive det mineralet til ham i tolkning. Nevnelse av forskjellige typer jordgraving er nevnt i kapittel 32 ….

…Talen sørget for å nevne sykdommer fordi den er blant sykdommene ….

…Og den som ser at en spiker blir slått av et tre eller en stang, så indikerer det en vennskapsforespørsel fra en hyklerisk person, en ond løgner ….

…Al-Salmi sa: Den som så at noe av tennene hans falt i fanget på ham, eller at det var i plagget hans, eller at det falt i hans hånd, tolkes det på to sider, enten å sette en gravid kvinne eller bruke penger , og den som ser at tennene har en mangel som han benekter i årvåkenhet, tolkes det i tre aspekter: de er tristhet, konkurs og død av slektskap eller svakhet Hum ….

…Og den som så at han kom inn i en hage og så en løve i den, det indikerer at herskeren over dette stedet har seiret over sine fiender ….

…Og den som ser at han er i et skip i regnvann eller en dam, så strømmer verden over ham og øker i sin religion mye godt, og han blir fortsatt belønnet for seg selv og pengene sine ….

…Og det ble sagt at den som så at han gjorde i en kirke det folket er enig i, begår forbrytelser ….

…Den som ser en hersker i et hus, eller går inn i en moske, en by eller en landsby, så er det bevis på at det oppstår en ulykke for folket på disse stedene, for Gud allmektig sier: “ Hvis kongene kommer inn i en landsby, ødelegger de det . ”…

…Og hvis han var i et klær eller i et kar, gikk han ut på grunn av en kvinne ….

…Daniel sa: Den som så at han hadde dødd og folk gråt for ham, de sørget for ham, vasket og pakket ham inn i linningen, bar ham på kisten og begravde ham i graven, alt dette indikerer korrupsjonen av hans religion, og hvis han ikke ble begravet, indikerer det godheten i hans saker ….

…Og den som ser en rihan i hagen sin eller i hjemmet sitt, han vil få nytte av det som er nevnt ….

…Og den som ser Tawasiah, kommer inn i ham mens han er i god form, så vil han tolke på to måter oppnåelse av levebrød og sikkerhet, og hvis han er i en stygg form eller har det han benekter, kan det være en søksmål mot en hersker , og hvis han ser ham kalle ham til en bestemt sak, så blir hans tolkning om betydningen av den saken ….

…Og den som ser at han er begravet i en grav i form av de døde uten å fylle, da vil han gifte seg med en kvinne ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han svømte i en elv eller et rom i den, så er dens tolkning som havets tolkning, men kongens sted vil være den som er uten ham .~…

…Og den som ser at han er i vann og han er sterk i kroppen, så skal han tolke sitt arbeid i en vanskelig sak fra en konge, og hans ordtak er akseptabelt, spesielt hvis det tilskrives den saken ….

…Hvis han ser som om han får beskjed om å gå inn i paradiset, så kommer han ikke inn i det, så indikerer hans visjoner at man forlater religionen, fordi Gud den allmektige sier : “ Og de kommer ikke inn i regressen før kamelen kommer inn i skredderens gift . ”…

…Hvis han ser hvitt hår i ansiktet mens han plukket det, er hans ære og hans religion borte, og noen av dem sa at speilet er en kvinne og hennes brokenhet er hennes død, og hvis han ser i speilet skjeden til en kvinne , kommer han til skjeden, og hvis han ser ut som om han vandrer i et speil, er han i en sak at han ber om en skjede, og hvis han ikke er i stand til å fjerne henne på grunn av det store antallet rust, da finner han ikke skjeden ….

…Og den som ser en av de vantredes døde og hans tilstand er god og hans utseende er vakkert, hans visjoner indikerer høyden på saken på hans hæler og indikerte ikke hans gode tilstand hos Gud, den velsignede og opphøyde være han, og han kan dø for monoteisme og bare Gud den allmektige har sett det ….

…Og den som ser at han er i en fjellhule eller har til hensikt å gå inn i den, det er et tilflukt og et fristed for den allmektige som sier: ~ Så gå til hulen, din Herre vil spre din nåde for deg og forberede deg fra kommandoen din et akkompagnement . ~…

…Og den som ser at han er i en utvidet ørken og et antall blomster, vinder og roser har spiret i den mens han er i den, så vil han følge en mann med stor skjebne og tilegne seg av sin kunnskap, fornuft og kunnskap, og det kan være en tilnærming til en rettferdig konge og å oppnå godt og nytte hvis han er egnet til det ….