…Hva er ditt budskap til de som er interessert i å se de døde , og til de som er redde av å se denne typen , eller å overdrive saken bemerkelsesverdig? 1 – Du er nå fra de levende, og du er på arbeidsplassen. I dag er arbeid, ingen regning, i morgen er regn, og ikke noe arbeid, så hva vil du gjøre i dag? Hva vil du gjøre i morgen ? 2- Du bør vise rettferdighet og vennlighet mot foreldrene i deres liv . Og ikke vent til hvis de dør, eller en av dem dør – etter Omar Mubarak, hvis Gud vil – begynner du å angre og håpe at du vil se dem i visjoner, og utføre deres instruksjoner, som kan være pipedrømmer og lang tenkning. og anger over deres død . 3 – Hvis du har to foreldre eller en av dem, og de er veldig gamle, sett deg sammen med dem og glem ensomheten og husk ordene fra sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred : ~ Til tross for en nese til tross for en nese en nese til tross for en nese – han sa det tre ganger – de sa hvem, o Guds sendebud? Han vil komme inn i himmelen . Betydningen er at han er rettferdig med dem, og i romanen ~ On the Greatness ~, som betyr når de tuller og svekker bevegelsen og trenger styrken til en sønn eller datter . 4- Har du skrevet testamentet ditt? Leseren kan være ung i alderen og si hva som er grunnen? Jeg sier : Døden kjenner ikke ung eller gammel, og vår edle sendebud, som den kom fra Ibn Umar – må Gud være fornøyd med ham – sa : “ Hva er retten til en muslim som har noe å anbefale å tilbringe to netter uten hans testament er skrevet med ham ” Det er ingen tvil om at gjennomføringen av den avdødes testament er nødvendig med mindre han befalte et Muharram for eksempel Eller et livmorsbrudd , akkurat som å skrive et testament forhindrer også uenighet mellom arvingene, og Gud vet best ….

…Ble det bestemt for noen som ønsket å se en god visjon å gjøre noen oppførsel før de sovnet, for eksempel, eller å ta med noen wirds? Det har allerede blitt nevnt at noen av de syke har gjort en slik feil , fordi det er når han selv er en bestemt person , for eksempel , og hans tilstand forverres av ordene til de som øker sykdom med sine beskrivelser til ham, slik som deres ordtak : Ma’oun , med en sjel . . . Osv , for denne situasjonen kan presse sin eier før han begynner å spørre en gudinne for å se en drøm der han vet hva tilstanden hans er , og han kan tenke på den som forårsaket ham i denne situasjonen , eller fra hekser , eller fra en pubescent , og han ser i søvn , og ofte ser han det som pipedrømmer – og tilfelle er dette – men vi kan ha en person som ikke lider av noe patologisk symptom , så uttrykksforskerne nevnte i en sak som han har moral, inkludert : å være sannferdig i tale og aksent , å sove i et lys , på høyre side , og å resitere en sura når du sover : (Og solen klargjør det ) (1) og Sura ( og natt hvis det er uskarpt (1), Surat : fiken , oppriktighet og Almaoztin , dette med hensyn til Koranen , jeg fant ikke bevis for denne tildelingen av dette gjerdet , og beordret en annen oppfordring til denne bønnen : ( O Allah, jeg søker tilflukt hos deg fra dårlige drømmer Og jeg søker tilflukt for deg fra djevelens manipulasjon i å våkne og sove , Gud , Jeg søker deg en visjon om godt, oppriktig, nyttig og uforglemmelig . Å Gud , vis meg hva jeg elsker i drømmen min. ‘1’. Det er ingen tvil om at den rene bønnen til en person er i nærheten av å bli besvart , spesielt hvis han gjør ting som gjør at samtalen blir besvart, inkludert : å være deilig i mat, ikke drikke eller spise noe annet enn godt , insistere på Gud i bønn , og å be ham med hundre resepter, er dette passende for ham å svare på – spesielt – Hvis det var en lang reise med behov for overdrivelse i klær og form , og jeg fant ikke noe fra Sunnah for å støtte denne bønnen som Ibn Hajar ga under erobringen , så er det ikke annet enn en bønn , og en person kaller Gud med hva . Gud åpner det opp, kanskje hva Ibn Hajar får fra denne døren ….

…Og når det gjelder å spise ved bordet . Lengden på levetiden og heve tabellen indikerer at termen er utløpt ….

…Utviser det å frykte å lese Surat Al-An’am? Et spørsmål som har spredt seg blant mennesker er en visjon, med legitimiteten til å lese Surat Al-An’am for å utvise panikk, slik det skjedde under Irak-krigen, og det dukket opp i disse dager i lys av disse hendelsene, så hva synes du om saken? Det er ikke tillatt å innføre tilbedelse og gå inn i den gjennom visjoner, som en som introduserer beslutningen om Laylat al-Qadr, eller går inn i noen usynlige forhold. Som noen som snakket om Mahdis fødsel gjennom å se forbindelsen hans, er dette min oppfatning av problemet, og jeg har snakket om det gjentatte ganger på nettstedet eller programmet, å lese Koranen er tilbedelse, og tildele lesingen av dette surah til slike omstendigheter er en tildeling uten bevis. Fordi det ikke er noe bevis annet enn det som ble rapportert fra det ufeilbarlige, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg er forsiktig med de som sprer slike meldinger eller ringer for å jobbe med dem blant mennesker, og på samme måte er dette tilfelle for de som ring for å lese Surah Al-Zalzala for å avverge jordskjelv i noen land, og Gud vet best ….

…Og den som ser en forsker i nærheten av ham, eller sitter eller snakker til ham med ord som hjelper ham å lytte, det vil være bra og gunstig ….

…Er det å foretrekke å uttrykke visjoner eller la dem gå i oppfyllelse med tiden? For det første må det være kjent her at det ikke er sant at alle visjoner blir oppfylt, selv om den visjonære er en troende, kan den troendes visjon ikke oppfylles direkte, den kan bli forsinket, og den kan ikke oppfylles i det hele tatt. På samme måte kan den troendes visjon lyve. Måtte Gud være fornøyd med ham på Abu Hurairah, på profetens autoritet , må Guds bønner og fred være over ham, sa han : [ Når tiden nærmer seg, vil muslimens visjon knapt lyve, og muslimens visjon er mer sannferdig for deg, og muslimens visjon er en del av de førtifem delene av profetet ] Avtalt og ordlyden for en muslim . Og den som ser det som behager ham, det er bedre for ham å presentere det for den som krysser det for ham . Når det gjelder den som ser noe som skremmer ham eller sørger ham, skal han ikke fortelle det til noen, og han må gjøre de forholdsregler som er nevnt . Noen mennesker kan si hvorfor vi ikke tillater visjoner eller drømmer å bli ivaretatt av tid eller tid, noe som er et synspunkt som respekteres, og jeg sier alltid : Min mening er feil som kan være riktig, og andre er korrekte og kan være feil, men disse menneskene skal ikke skylde på dem som leter etter uttrykk for sine visjoner eller til og med drømmene sine. Det kan være en god nyhet, eller en advarsel til eieren, og Imam Ahmad, må Gud nåde ham, sa : Visjonen gleder den troende og bedrar ham ikke . Og den visjonære kan ha nytte av det han ser i søvne. Imam Al-Dhahabi sa i Al- Sirah [1/81] i visjonen til Abd al-Rahman bin Auf, må Gud være fornøyd med ham, at han vil gå inn i paradiset de elsket, selv om han er et av folket i paradiset , og en av de ti misjonærene, sa han : Overføringskjeden er god . Han og andre er en drøm, og drømmen har en tolkning, og Ibn Auf, må Gud være fornøyd med ham, hatt nytte av det han så og det han nådde, til han ga veldedighet med store penger som ble frigitt for ham – og ros være for Gud – hans føtter, og han ble en av arvingene til paradiset, og det er ingen skade . Gud vet ,,…

…Noen uttrykkere sa at jeg elsker å komme inn i byer og hater å forlate dem fordi jeg har prøvd dette gjentatte ganger ….

…Og den som ser en død person, bærer noe tungt, det vil si ved å bære det, da vil han få synder og tunge hæler, og det er ikke noe godt i ham som ser at de døde red på hesten sin eller kledde seg med sverdet eller kledde på seg , og alt dette kan være tap, villfarelse eller undertrykkelse ….

…Og den som ser at han har leire som han spiser av, han vil tjene penger, og det ble sagt at et syn av gjørme vil bli tolket med sykdom ….

Å se deg selv uten tenner i en drøm indikerer at du ikke klarer å skyve virksomheten din fremover og fremme bekymringene dine, ettersom du vil lide av helseproblemer . Å se andre uten tenner indikerer at fiender forgjeves arbeider for å undergrave og hindre deg ….

…Hvis han ser at det ikke er noen tenner i munnen hans, og da nye spirer, tolkes det på tre måter som endrer hans saker, et langt liv og et mål i hans egne interesser ….

…Og den som ser at han ikke har tenner og ikke er i stand til å spise den, da er han fattigdom og nød ….

Spise de eldste : Det er forskjell på det, noen av dem sa at han forbrukte foreldreløse penger, og noen sa at han forbrukte pengene til de eldste av mennesker, fordi hyrdene er penger, og sauene er bevis av stoltheten til mennesker ….

…Al-Kirmani sa at en visjon om å spise varmt brød indikerer et godt liv ….

…Når det gjelder å spise menneskekjøtt, den som ser at han spiser det, og når han spiser det, er det et synlig spor, så spiser han av vedkommendes penger hvis han vet det, og hvis han ikke vet det, får han penger i alle tilfeller, og hvis det ikke har noen tilsynelatende effekt, vil han baksnakke ham og den som ser at han spiser kjøttet av seg selv, så vil han ha mye penger og stor autoritet. Og den som ser at han spiser fiendens kjøtt, han vil få det…

…Og noen av dem sa, kanskje en visjon om å spise aubergine antydet at det han hadde tenkt på godt og ondt ville skje fordi han, fred være med ham, sa : “ Aubergine er når han ble spist for ham, og når det gjelder estragon, er det tolket med dårlig temperament, og det kan indikere en mann med dårlig opprinnelse og arbeid . ”…

…Sult : det er penger og iver etter å søke pensjon . Metthet : samle inn pensjon og lover penger . Spise : er forskjellig i forholdene . Noen av dem sa at sult er bedre enn metthet, og vanning er bedre enn tørst . Og det ble sagt at den som så at han var sulten, ville ha det bra og være forsiktig . Og den som ser at noen andre inviterer ham til lunsj, hans visjoner indikerer en reise ikke langt unna, fordi Gud den allmektige sier : ~ Vi har sett fra vår reise dette en ritual .~ Hvis han inviterer ham til å spise halvveis i løpet av dagen, vil han være uthvilt for tretthet . Hvis han inviterer ham til middag, bedrar han en mann og lurer ham før han selv bedrar ham . Og den som ser at han har spist mat og har blitt med, han vil prøve å forfølge sitt håndverk . Og den som ser at han spiste kjøttet av seg selv, han spiser av de lagrede pengene og hans skatter . Hvis han spiser kjøttet til noen andre, så hvis han spiser det rå, vil han eller en av hans slektninger bakbitte ham, og hvis han spiser det kokt eller grillet, så spiser han andres kapital . Hvis han ser ut som om han biter på seg selv, skjærer det og kaster det til bakken, er han en mann for en maz . Og kvinnen spiser kjøttet til kvinnen som er undertrykkende eller undertrykkende . Og en kvinne som spiser kjøtt av seg selv, er bevis på at hun er hor og bruker hardt arbeid i skjeden . Å spise et manns kjøtt til tolkning er som å spise kvinnens kjøtt, og å spise en manns manns kjøtt er sterkere i tolkningen enn å spise sjeikens kjøtt . Hvis han ser at han spiser kjøttet av sin egen tunge, vil han få utbytte av tungen sin, og kanskje dette synet indikerer at eieren er vant til taushet, å begrense sinne og melankoli ….

Uansett hva som tygges uten å spise, øker talen med mengden tygging

Alle medisiner som er enkle å drikke og spise, er bevis på pasientens bedring, og det rette er å unngå alt som skader ham

…Det er i en drøm i forskjellige ansikter, da hvitt brød indikerer god levebrød og velvære . Og svart brød indikerer nød i å leve, og det ble sagt : Hvert brød indikerer en kontrakt med penger, som enten er tusen, hundre eller ti i henhold til seerens status og hva som er passende for ham . Og bittert brød er et bittert brød . Søtt brød er dyrere hvis det er som honning eller sukker . Og den som spiser brød med ekskrementer, han spiser honning med voks . Det fineste brødet er den modne ovnen . Det er en indikasjon på islam, fordi det er religionens søyle, sjelens styrke og sjelens liv, og det kan referere til livet og pengene som er sjelens styrke . Brødet kan indikere bebreidelse og problemstillingen, og kanskje barnepikenes mor som Saladin er sammen med, og bevaringen av kvinnen, og brødet som er renset fra det, indikerer ren levende, ren kunnskap og den vakre hvite kvinnen . Den som ser at han skiller brød mellom mennesker eller svake, og at han er en student av kunnskap, da vil han skaffe seg fra kunnskap det han trenger, og hvis han er en forkynner, er det hans forkynnelse og bud, med mindre folket som tok hans veldedighet fra ham er over ham, og nestekjærlighet er folks skitt . Og den som ser en død person, gir brød til ham, for det er penger eller levebrød som kommer til ham fra andres hånd . Og den som ser brød på skyene, på takene eller på toppen av palmer, så koker han, og så er alt salg og mat . Hvis det blir sett på som om det blir tråkket på bakken, er det en stor velstand som fører til elendighet . Den som ser en død person, tar et brød for ham, eller han ser ham falle ned fra det i ild eller i det fri eller i tjære, og han er inaktiv, så er han en kjetteri som han blir kalt til, og en fristelse som folk faller i, så brødet er hans gjeld, og hvis han hadde en syk kvinne, omkom hun, og hvis hun var svak i gjeld, blir hun ødelagt . Og den som ser at han baker brød, så søker han å be om pensjon for å be om permanent ytelse. Hvis brød raskt oppnår en stat og får penger i hånden . Og ordtaket ditt er ett fruktbarhet, velsignelse og levebrød, og andre har søkt det . Og hvis han så mange brød uten å spise dem, ville han finne brødrene våre . Hvis han har et byggbrød, er det et motvillig levebrød, og hvis han ser et crusty loaf, tynner han levebrødet, og hvis han får et stykke brød og han spiser det, indikerer dette at livet hans er ute og livet hans har gått ut. Hvis han tar en bit, er en mann grådig . Og Largif for enslig kone . Et rent, modent brød av sultanen er hans rettferdighet og rettferdighet, og produsenten har råd til å lage det . Maisbrød og kikerter er stramme og dyre . Og hvis han så brød på søpla, er det billig . Og et bredt brød er et bredt brød og et langt liv . Og brød indikerer bekymringsløs borte . Og byggbrød for de som ikke har en vane å spise det er smalt og dyrt, fordi det spises til høye priser . Og varmt brød er hykleri og levebrød i mistanke, fordi brannen forblir i den . Og den som ser et brød som henger i pannen, det er hans fattigdom og hans behov . Og brødet som er dekket av plagg er mye penger, som ikke kommer eieren til gode og ikke betaler zakat på det . Bagelbrød er smalt i pensjonen å spise fordi det bare bakes av trengende . Og den som ser som om han spiser brød uten å spise, han blir syk alene og dør alene . Og brød som ikke tilberedes indikerer høy feber . Og det snakkesalige brødet for de fattige er sykt og savnet det de håpet på : Det ble sagt : Det indikerer gutten . Å spise fluffy brød er et levebrød, og det ble sagt : Delikatessen til brød er kortvarig eller liten fortjeneste . Og den som ser at han har to chips i hånden, han spiser av dette og av dette, så blir han med de to søstrene . Og brødet vant mye . Kaker og beskyttelser er sunne for kroppen . Råttent brød er billigere, og hvis det har vinger, koker det . Og knust brød, fruktbarhet, bredde og en behagelig gevinst . Og brød av sin kone eller sønn eller om en helhet eller dirham . Og den tørre delen av brødet indikerer behovet som fosteret . Kake er en reise, og inngangen til en som ikke klarer å spise den, er bevis på bekymring, bitter og nød . Og ømheten er en reise, og det kan tyde på at det er vanskelig, og mykhet er herlighet, og alt er ondt . Og råttent brød er korrupsjon i religion, frafall fra islam og korrupsjon av konas tilstand . De forskjellige fragmentene indikerer fortjeneste fra veldedighet eller hykleri . Og brødmassen er nyttig kunnskap og oppriktighet i tale og handling . Skallene er hykleri, smiger og hykleri ….

…Når det gjelder tennene : de er menneskene i mannens hus, så de øverste er husmennene, og de nedre er kvinnene, fangten er herren i huset hans, den høyre er faren, den venstre er onkelen, og hvis de ikke er to brødre eller sønner, hvis de ikke er da to brødre, er den fjerde fetteren, jomfruene, moren og tantene. Og den som tar deres plass i rådene, besteforeldres molarer, unge sønner, den nedre høyre folden til moren og den venstre tanten, hvis ikke det er to søstre eller to døtre eller deres erstatning, er den nedre kvadranten døtrene til onkler og døtre til tanter, og de nedre fangene er døtre til mor og tanter Og nedre molarer, lengst fra mannens husholdning, er kvinner og unge jenter . Bevegelsen av noen tenner er bevis på en som tolkes i sykdommen, og hans fall og tap er bevis på hans død eller fravær fra ham ved fravær av noen som ikke kommer tilbake til ham, og hvis han slo ham etter å ha mistet det, så kommer han tilbake, og erosjonen hans er bevis på en ulykke som rammer de som tilhører ham . Tennene prater om en krangel mellom familien hans . Hvis han ser en skorpe i tennene, så er det en feil i husstanden hans, han bør komme tilbake til den . Stinkende tenner er styggheten av ros for husstanden, og trettheten av tennene er svakheten til folket i hans husstand, og rensing av tennene fra plaketten indikerer de økonomiske utgiftene i fornektelse av deres bekymringer . Og tennens hvithet, lengden og skjønnheten, en økning i styrke, penger og prestisje for husstanden . Hvis han ser ut som om han vokste opp med foldene sine slik, vil husstanden hans øke . Hvis han ser at det å vokse opp med henne er skadelig for henne, vil det ekstra i husholdningen være en skam og en plage for ham . Hvis han så ut som om han hadde trukket tennene, antydet hans syn at han hadde kuttet livmoren, eller at han ville bruke pengene sine på å mislike ham . Hvis han ser ut som om han kaster tennene med tungen, blir husstandens forhold bortskjemt av ord han snakker . Hvis han ser som om tennene hans er av gull, og hvis han kommer fra folket med kunnskap og ord, blir hans visjoner hyllet, ellers blir de ikke rost, fordi de indikerer sykdom eller ild i annet enn kunnskap og hans folk, og hvis han ser ut som om de er av sølv, det indikerer tap av penger . Hvis han ser det fra glass eller tre, indikerer det døden . Hvis han ser tennene sine, faller de ut og de vokser et annet sted, noe som indikerer at hans forhold og tiltak har endret seg . Og det ble sagt at den som så øvre tenner falt i hans hånd, så er det penger som blir hans . Hvis han så henne falle i fanget på ham, så er han en sønn, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han snakker til folk i vuggen .~ Jeg mener i stein . Hvis han så henne falle til bakken, er det døden . Hvis han så ut som om han fanget de falne fra sauene sine og ikke begravde ham, har han fordel i stedet for noen som ham med medfølelse og råd, samt tolkning hos resten av medlemmene hvis skadedyr plaget det og ikke begravde det . Hvis han ser ut som om tennene har vokst i hjertet hans, så indikerer det hans død, og det ble sagt at tannfallet indikerer et hinder som hindrer det han vil, og det ble sagt at det er bevis på å betale gjeld. . Hvis han ser ut som om alle tennene hans har falt ut, og han tar dem i ermet eller steinen, lever han et langt liv til tennene faller ut, og antallet husstander øker . Og hvis han ser ut som om alle tennene hans er avskåret og borte fra hans syn, så skal hans hus dø for ham, og det kan ha vært dødsfallet i hans egen tid . Av mennesker, og hans jevnaldrende i alderen . Og hvis han ser ut som om folk gni ham med molarene eller biter ham, så kan han ydmyke folk og ikke bli ydmyket, og det ble sagt at han skulle gjøre munnen som huset, og tennene var som innbyggerne, så hva som er i dem på høyre side indikerer hanner, og hva som er fra venstre indikerer kvinner. Alle mennesker unntatt litt av dem . Og det ble sagt at den som så tennene knekke, han skulle bruke gjelden sin litt . Hvis tennene hans faller ut uten smerte, indikerer dette handlinger som er ugyldige . Hvis han ser at det faller uten smerter, indikerer det at noe i huset hans har gått . Og hvis tennene falt ut, forhindret de en person i å gjøre noe som gjøres ved å snakke og si . Hvis det fortsatt er smerte eller blod eller kjøtt som kommer ut, ødelegger eller ødelegger det den ønskede saken . Når det gjelder de sunne, frie og reiser, hvis alle tennene faller ut, indikerer dette en lang sykdom og faller i tuberkulose uten å dø, og det er at en person ikke kan få sterk mat uten tenner, men han bruker kopper og juice, men heller dør ikke fordi de døde ikke mister tennene, og det at han ikke gir de døde til de døde. Han er en frelser for de syke. Av denne grunn ble han prisverdig i sykdom . Og hvis alle tennene faller ut, indikerer det hastigheten på overlevelsen fra sykdommen, og når det gjelder de reisende kjøpmennene, indikerer det at graviditeten er lett, spesielt hvis han ser at disse tennene beveger seg, og hvis han ser som hvis noen av tennene hans har blitt lange og blitt mer benete, så indikerer dette et krangel og krangel i et hus . Og hvis tennene hans var svarte, forfallne og skjeve, og han så dem falle, ville han bli frelst fra all motgang . Hvis han ser ut som om tennene faller ut mens han tar dem i hånden eller med skjegget og i fanget, indikerer dette at barna hans er avskåret, så han blir ikke født for ham, og det han føder er verken venstre eller hevet . Og han fortalte at en mann så at alle tennene hans falt ut, og han var så lei seg, og han fortalte synet på en kryssing, og han sa : Alle tennene dine vil dø før deg, og det var slik . Og en annen så ut som om han hadde tatt tre tenner fra munnen i håndflaten, og han festet fingertuppene til dem, så han fortalte ham at han hadde funnet en halvannen dirham ….

…Når det gjelder bruken av tennene, vil den brukes på alt som tilskrives den tannen, som nevnt ovenfor i separasjonen av organer ….

…Og den som så at han var taus om å be om tilgivelse, han indikerte sin hykleri, for den allmektige sa: ~ Og hvis det ble fortalt til dem: Kom, Guds sendebud vil be om tilgivelse for deg, de vrir hodet .~…

…Når det gjelder leveren, er det penger, kunnskap og et barn, og den som ser i det som pryder det eller vanærer det, tilskrives det han nevnte, og den som ser at han spiser fra leveren av alt som var, så blir det penger. Hvis det er kokt, er det tillatt, og hvis det ikke er det, så mislikes det….

Når det gjelder navlen, er det behandlingen av en person og hans glede og hans kone, og den som ser noe i den, pryder eller vanærer, så hans tolkning i det

…Hvis han ser at en konge har slått halsen på hjorden hans, tilgir han synderne og frigjør nakken . Og slå nakken i Mamelukes, indikerer frigjøring . Og det ble sagt at den som så at nakken hans ble slått, enten av herskerens kjennelse, eller ved å kutte av veien, eller i krig eller noe annet, for det er klanderverdig for de hvis foreldre var igjen, og han hadde en sønn, og at hodet ligner foreldrene, fordi de er årsaken til livet, og det ligner også på barna av hensyn til bildet . Hvis han ser at han er redd, eller den som blir dømt til døden, er han prisverdig, fordi ulykken rammer en person en gang og ikke rammer ham en gang til . Når det gjelder pengevekslerne og eierne av kapital, indikerer dette at kapitalen deres har gått . Og det indikerer de reisende, når de kommer tilbake, og i sakene, seieren . For hvis kroppen blir kuttet av, vil den ikke gro ….

…Når det gjelder å se medlemmene, den som ser et avskåret hode og har en stilling og en torn, så er det en økning i pompen hans, og hvis det er annet enn det, får han penger og stolthet og ansiktet, og den som ser at hodet hans er fra det uten å bli truffet av nakken eller noe sånt, så forlater han sjefen, foreldrene eller lærerne, og den som ser at nakken hans er slått. Og hvis hodet hans er fra ham, hvis han er rik , mangel på pengene, eller fattige, han er indolent, eller en slave som er frigjort eller i gjeld, Gud har gjort opp gjelden eller er bekymret, så vil Gud bli løst fra sin bekymring, og hvis han er syk og hans sykdom der er ikke noe medisin for ham som indikerer hans død, og den som ser at nakken hans ble slått i sin helhet og julingen er smertefull, så det indikerer å begå synder. Hvis han ser at hodet hans er fjernet fra ham, så blir hovedstaden hans hvor hans vekst blir fjernet fra ham, og han kan barbere hodet eller dele panseret eller turbanen i krigen eller rive rommet hans eller taket på huset hans, og hvis han er en slave som solgte ham sin herre og som så at hodet hans er i hånden mens han ser på ham, for det er et mål på hans kapital og levebrød, og den som ser at han gikk med hodet, så han blir syk og pengene hans kan forsvinne, og den som ser at hodet hans blir returnert til kroppen, er på tre måter retur av tapte penger eller retur til sjefen eller velsignelse av martyrium, og den som tror at han snakker til hodet, vil ha det bra A mye fra ti dirham til tjue tusen, og den som ser folks hoder avskåret, indikerer at martyrdømmets godhet og velsignelser…

…Og den som ser at han graver i noe av metall, vil være i stand til å tilskrive det mineralet til ham i tolkning. Nevnelse av forskjellige typer jordgraving er nevnt i kapittel 32 ….

Og den som ser at han bærer en struts, han kommer som et øyeblikk ….

Hvis han ser en inntrenger som om han forandrer seg, vil han motta byttet ….