…Og den som ser at han ødelegger en kirke, et kloster, en silo eller lignende, så vil han være tøff for de vantro og skade dem fra ham, og det kan eksistere i islams religion ….
Drømmer om å ta på en høy hælsko
(147 betydninger av å drømme om å ta på en høy hælsko)…Og den som ser at en konge eller en matriark har levd og antatt makten som han var, så indikerer dette at noen fra hans klan, hans navn eller hans motstykke, har trukket seg, og kanskje har livet til den som er utnevnt over dem blitt bedre ….
…Og den som ser at han har urinert i en moske eller på en talerstol, en sønn vil komme til ham og være leder for folket ….
…Og den som ser en gruppe mennesker samles til en fest, og hvis festen er kjent, så er den god, ære og prakt, og hvis den er ukjent, er det en hatet sak som skjer, og det ble sagt at visjonen om festen innebærer ti aspekter : Profetens fødsel, må Guds bønner og fred være over ham, hans syn, ekteskap, fødsel, omskjæring, sykdomshelse, fraværende ankomst, trøst for de døde, oppfyllelse av løfte og gjestfrihet For en gruppe ….
…Og den som ser en dommer med en balanse i hånden, han skal dømme mellom skapelse og sannhet ….
…Og den som ser at han kastet en rullestein i en brønn, han vil bruke penger på ekteskap eller å kjøpe en tjener ….
…Og Khaled Al-Isfahani sa: ~Den som så at en fugl kom ned fra himmelen og tok en rullestein og kastet den på kappen eller svelget den, da ville han telle kunnskap, og det kan være en fordel .~…
…Og den som ser en høytid og ikke er en fest på sannheten, hvis han er et av folks æres- og ærefolk, blir hans stilling redusert, og hvis han ikke er av ære, vil han stå opp i sitt levebrød ….
…Og den som ser at han slår en katt til han klør den eller spiste den, så tolkes han av skaden av en lang sykdom og blir så kurert av den, eller den som ser at han klødde en katt og så våkner og blir frisk, tyven styrker ….
…Når det gjelder fyrpannen, tolkes den av tjeneren og tjeneren som han får medlidenhet med eieren av, og folk roser dem, så uansett hva han ser i den fra Zayn eller Shin, vil han komme tilbake til dem, og hvis den er av metall , de er relatert til det spesielle metallet ….
…Hay er i en drøm mye penger og befruktning for den som slo dem og brakte dem inn i hjemmet sitt . Det ble fortalt at Ibn Sirin så på halm mens han var våken, og sa : Hvis dette var i søvn . Og det ble sagt : Den som ser høy i søvne, la ham beholde posen, for det er penger for den som slo den, og effekten av den vil være synlig på ham mye . Og det ble sagt : Halmen er sliten fordi den ikke blir nådd før den er slått ut . Og den som så at han hadde halm, fikk et tillatt levebrød, eller forsyninger for seg selv, hvis han spiste i en drøm noe av det, forbrukte han prisen, eller han fikk nød, fattigdom og sult . Og hvis han setter den på et sted som ikke passer for ham, for eksempel esker og safe, indikerer dette den høye prisen og døden til det han spiser av dyrene . Kanskje tyder høy på veldedighetspenger fordi det er en rest av penger . Høys overflod i landet er bevis på overflod av planter . Høy er indisert for dyrking, så hvetehay er indikativ for hvete . Og fava bønner på resten . Hummus-halm er en indikasjon på det, så det som ble sett i en drøm i form av overflod eller mangel på det, vendte tilbake til opprinnelsen ….
…Hvis du drømmer om å tese høy, vil du finne mange gode ting i livet, og hvis du er bonde, vil høsten din være rikelig . Hvis du ser nylig studerte slåttemarker, er dette et tegn på ekstraordinær velstand . Og hvis du ser høysendinger som går gjennom gaten, vil du møte innflytelsesrike fremmede som vil legge mye til gleden din . Hvis du drømmer om at du mate høy med husdyr, så indikerer dette at du vil gi hjelp til noen, og han vil gjenopprette favør for deg med kjærlighet og føre deg til høye stillinger ….
…Hvis du drømmer om å være høy, indikerer dette at du vil like å besøke en venn som har vært fraværende lenge . Hvis du opplever høye nivåer av dårlige drømmer, vil du være utsatt for tristhet og skuffelse ….
…Og den som ser at han er på en høy ting og elven renner under den, da vil den oppnå godhet, nåde og høyde, og han kan ha vært blant folket i Henna, fordi Gud den allmektige sa: ~ Under det strømmer det elver for dem, så gå hva de vil . ~…
…Når det gjelder høy, er det store penger, godhet, nåde, velsignelse, å oppnå etterspørsel, vergemål og seier, og hvis det var i såingens dager, var det rikeligere, og hvetehøy var mer rikelig ….
…Predikanten Abu Saeed sa at en visjon om høy tolkes med mye penger, og det ble fortalt at Mansur, må Gud nåde ham, så i Basra som om han kjørte på et esel og under det bar et lam halm og han var over lammet og han krysset broen etter at eselet ble slått hardt til han krysset, og han forklarte sine visjoner til de som krysset, så de sa at saken vil komme til deg og samle inn penger Verden og historien er lang og saken var slik den ble uttrykt ….
…Og den som ser at han sår høy på det han ikke skal, så bruker han pengene sine uverdig ….
…Sjelden så noen rettferdige mennesker Kamali-hovedkvarteret hadde på seg en sunnikjole, og den tiden var ikke hans jobb, da forfatteren så at han hadde på seg en kjole, så han kom inn i Kamali-hovedkvarteret fra Medina Street, og seeren informerte ham om det. Etter en kort periode gikk dommeren over dommerne i al-Sham al-Mahrousa bort og forfatteren hans overtok det hederlige sultanatet Karak al-Mahrous ….
…Og det ble sagt at den som så at han førte noe til et marked og ønsket å selge det, men ikke solgte det, så ville det finne sted i ydmykelse, og det ble sagt at det er bra hvis det ikke er noe i det som nekter noe liker det når du er våken ….
…Og den som ser at noen pålegger ham å ta et bad, han skal tolke anger ….
…Og den som ser at en død person gir ham noe av mat og drikke og ikke spiser det, da reduserer han pengene sine med sitt mål, og at han spiser det er godt og fordel, og hvis han gir ham noe av godset til verden så er det en god forekomst og håpet har kommet og den som ser en død person gir ham noe av klærne sine og tar på seg, så vil det være sorg og sykdom, og hvis han ikke berører det og lar det være til han tar det Den døde personen og klærne hans, fordi det er bevis på hans reise fra verden tidligere, og Ibn Sirin sa: Den som så at en død person ga ham to vaskede klær, så ble han rik, og den som så at en død person hadde lånt ut sin plagget og spurte ham, det er et bevis på rettsvitenskapen til den døde fra godhet og den som så at en død person ga ham et gammelt plagg, indikerer mangel. Sereren, selv om plagget er nytt, indikerer dets rikdom og høye verdi, og den som ser at en død person ga ham noe fra Koranen eller rettsvitenskapelige bøker og lignende, så er dette bevis på at forsoning av lydighet har skjedd og den som ser at han har solgt noe til de døde, så er det bevis på at den tingen er dyr og den som ser at han har gitt noe til de døde Hans svar på ham, fordi det er skadelig og mangelfullt, og noen av dem sa at den som så at de døde ga ham noe fra elskingen av verden, så det er bedre for ham fra et punkt der han er ikke telt, og den som ser at de døde kjenner ham i kunnskap, han vil ha godhet i sin religion så mye som det, og den som tror at han tar av seg klærne og bruker dem for de døde, han vil følge dette hvis han vet at det er ut av hans besittelse, og det skader ham ikke, og alt han ser, vil ikke. Som han ga det til en død person, er det ikke til Mahmoud bortsett fra i to tilfeller. Hvis han ser at han ga sin onkel eller tante noe, så påvirker det en arv, og å se onkelen og tanten på hvilken måte det var trygt fra ikke-eksistens, og den som ser at en død person kjøper mat, så er det lite eksistens, og hvis han selger den, vil den være deprimert og den som ser at han hengir de døde, da forkynner han og kommer tilbake tapt fra deres villfarelse…
…Og den som så at han tok hjertet av pistasjenøtten, eller noen ga det til ham og spiste det, så indikerer han at nåde og penger vil bli oppnådd like mye som han spiste ….
…Og den som ser at det blir tatt bort, er til ære for fjerning ….
…Hvis noen så at han gikk i en sko, og en av dem trakk av seg benet og gikk med en sko, skiltes en bror, søster eller partner på baksiden av en reise eller dør eller skiller seg fra sin kone eller selger tjener etter en av dem eller deres mor ….
…Han så en av sultanens følgesvenner at han ville ta av seg skjorten til han ble strippet, så han ville avskjedige ham . Othman bin Affan, må Gud være fornøyd med ham, sa at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, lovet at den allmektige Gud vil bruke en skjorte til deg, og hvis de vil at du skal ta den av, ikke ta det av. Hvis han ser at han er isolert, blir han beseiret i kommandoen . Hvis sultanen så at han ble løsrevet eller lurt, eller at talerstolen hans var brutt, eller falt ned fra den, eller hodet hans ble barbert, eller sverdet hans ble fjernet, eller huset hans der han bodde falt sammen, eller det ble reist et nett til ham der han falt, eller en okse kjørte ham, eller at han tråkket på et dyr, så alt dette er de og isolerer . Hvis han ser at han sitter på bakken eller at han har en kuppel, er han standhaftig i sin autoritet . Og hvis kappen hans koblet seg til et annet plagg, økte han autoriteten sin, spesielt hvis det var en turban ….
…Og den som ser at noen befaler ham å ta med mat, han skal tolke sin søken etter flid i det han tenker på ….
…Og den som så at sultanen satt for å samle inn folks jobber, det er bevis på at han tar hensyn til deres interesser ….
…Hvis han så at han tok av seg et klær for at de døde skulle bruke det, og klærne kom ut fra de levende, så ville han dø, og hvis klærne ikke kom ut av hans eiendom, og han ga det til sy den eller lage den, som ikke skadet ham . Og alt som de levende ser at han ga til de døde, er ikke like, bortsett fra i to utgaver : En av dem er at hvis han ser som om han ga den døde vannmelon, så vil bekymringen hans gå fra der den ikke telles . Det andre er at hvis han så at han ga sin onkel eller tante etter deres død i søvne, er han forpliktet til å betale bot og underholdsbidrag ….
…Og den som tror at han tok noe ut av havet, enten det var en type mineraler, juveler eller andre ting som han ikke benektet som i oppvåkning, så er det en fordel og en fordel, når det gjelder det han benekter som det er seier, og hvis det er lærde, er det en økning i hans kunnskap ….
…Og den som ser at Koranen ble tatt fra ham, hans kunnskap er hentet fra ham og hans arbeid i denne verden vil bli avskåret ….