…Vann : betegner islam og kunnskap, og liv, fruktbarhet og velstand, fordi det inneholder livet til alt, som Gud den allmektige sa : ~ La oss gi dem vann som strømmer ut av det for å vikle dem inn i det .~ Og kanskje indikerte han sæd, fordi Gud den allmektige kalte det vann, og araberne kalte mye vann for sæd, og det indikerer penger fordi han tjener med det, så den som drakk rent rent vann fra en brønn eller et vanningsvann og gjorde ikke absorbere det siste av det, hvis han var syk, ville han komme seg fra sykdommen og livet hans utfalt ikke hans død. Han var ikke syk og gift hvis han var sølibat, for å ha gleden av å drikke og strømmen av vann ovenfra til hans omtale, og hvis han var gift og ikke giftet seg med familien en natt han møtte henne og likte henne . Og hvis ikke noe av det, så omfavnet han islam hvis han var en vantro, og han skaffet seg kunnskap hvis han var god, og kunnskap var en student, ellers fikk han en tillatt gjeld hvis han var kjøpmann, med mindre noe bortskjemte vannet, som indikerer hans forbudte og synd, for eksempel å drikke det fra rollen som dhimmier. Enten er vitenskapen korrupt eller dårlig eller ondsinnet . Hvis vannet er brunt, bittert eller stinkende, blir det sykt, ødelegger inntektene, fortsetter levebrødet, eller endrer læren for hver person i henhold til hans skjebne og hva som er passende for ham og stedet han drakk fra og fartøyet han var i . Når det gjelder den som bar vann i en bolle, hvis han var fattig, ville han ha nytte av penger, og hvis han var en singel, giftet han seg, og hvis han var gift, bar hans kone eller mor ham fra ham, hvis han var den en som tømte vannet i containeren eller sin kone eller tjener fra brønnen eller hans minister eller slektning . Når det gjelder vannstrømmen i hjemmene og dens inntog i boligen, er det ikke noe godt i den, og hvis det var et år der folk gikk inn i fristelse, kjærlighet, fangenskap, sykdom eller plager, og hvis det var i en privat hus, så jeg på saken, og hvis det var en pasient i den som døde, så søkte folket ham i hans nekrolog. Gråt og tårer . På samme måte, hvis takrenner rant i huset eller øynene eksploderer i det, gråter de øynene over pasientens død, eller når den reisende farvel eller om ondskap og spekulasjoner blant innbyggerne, plager som rammer ham fra Sultans sykdom . På samme måte varsler strømmen av vann eller stagnasjon om en samling mennesker . Dens strømning på steder av planter signaliserer fruktbarhet, og dens overflod og overvekt over boligene og husene fra jordens øyne eller dens strømning er en plage fra Gud den allmektige over folket på stedet, enten en svepende pest eller et utryddende sverd hvis boligene blir ødelagt og folk drukner i den, ellers vil det være en pine fra sultanen eller en pandemi av pandemier . Hvis han så at han ga vann i et krus, indikerer det gutten, og hvis han drakk rent vann i et krus, fikk han godt av sin sønn eller kone, fordi glasset er essensen av kvinner og vann er foster . Noen av dem sa : Den som så det som om han drakk varmt vann, han ble overskyet, og hvis han så at han ble kastet i klart vann, en overraskelse . Og det ble sagt at vannkilden for rettferdighetens folk er god og en velsignelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ To øyne flyter fra dem .~ Og for de som ikke er rettferdige ulykker . Og eksplosjonen av vann fra en mur av sorg fra mennesker, som en bror, svigersønn eller venn, og hvis han ser at vannet har sprengt og forlatt huset, så kommer det ut av alle bekymringer, og hvis det ikke kommer ut av det, er det en permanent bekymring . Hvis dette stedet er rent, er det tristhet i kroppens helse . Og alt dette er i Al-Ain, ettersom hun ikke var hushjelp, og hvis hun var hushjelp, så er han den beste naboen for sin eier, levende og død, fram til dommedag . Og noen av dem sa at hvis han så at det var rennende vann i huset hans, ville han kjøpe en hushjelp . Og hvis han ser ut som om øynene har eksplodert, får han penger i en irettesettelse . Og rent vann er billig og rettferdig, og den som ser det som om han drakk for mye vann enn sin vane med å våkne, hans liv vil være langt . Det ble sagt at drikkevann er en sikkerhet fra fienden, og å tygge det er en behandling for tretthet og nød i livet . Og spre hånden i vannet under omrøring av penger og bruk dem . Og stillestående vann er uansett svakere enn rennende vann, og det ble sagt at stillestående vann er inneslutning, og den som ser at han har falt i stillestående vann, er i inneslutning og nød, og salt vann er overskyet, og når det gjelder løver hvis han drenerer fra brønnen, så er hun en kvinne som gifter seg med henne og det er ikke noe godt i henne . Det ble sagt at det å se svart vann ødela rollen, og å drikke det forsvant . Og foreldet vann er et smertefullt liv, og stinkende vann er forbudte penger, og gult vann er en sykdom, og dybden av vannet er isolasjon, ydmykelse og nådens forsvinning, for Gud den allmektige sier : ~ Si : Hvis vannet ditt blir deprimert, så hvem gir deg bestemt vann ”. Det varme, veldig varme vannet, hvis han så at han brukte det om natten eller om dagen, ble hardt rammet av sultanen, og hvis han så ut som om han hadde brukt det om natten, ville han bli skremt av jinen . Vannspann er vanskelig og sliten, og å drikke det er sykdom . Vannskum er ingen gode penger . Og den som drikker av sjøvannet når det er brunt, de vil bli truffet av dem fra kongen . Og den som ser det som om han ser i klart vann og ser ansiktet i det slik han ser det i speilet, han vil oppnå mye godt . Hvis han ser ansiktet sitt godt i det, gjør han godt mot husstanden sin . Og å helle vann er å bruke penger på andre enn hans forhold, for eksempel en bunke eller en kappe av bevis på dalen, fordi han tror at han har oppnådd det og ikke . Og vasking av vann er ikke mislikt, enten det er klart eller mørkt, varmt eller kaldt etter at det er rent, er det tillatt å utføre vask, fordi tvetting er sterkere i tolkningen enn utløpene og forskjellene i vann . Og hatet fra øynene til vann løp ikke bekymring . Og å gå over vann er forfengelighet og risiko, og hvis han kommer ut av det, blir hans behov oppfylt . Og den som ser at han befinner seg i mye dypt vann og faller i det og ikke når bunnen, da rammer han en stor verden og blir sliten, og det sies at det faller inn i saken til en stor mann . Vask med kaldt vann er omvendelse og en kur mot sykdom, en løslatelse fra fengsel, eliminering av gjeld og sikkerhet fra frykt . Og den som ser det som om han drakk rikelig med ferskvann, det var et langt liv og et godt liv. Hvis han drakk det fra havet, skaffet han penger fra kongen, og hvis han drakk det fra elven, skaffet han det fra en mann, som for en elv i elver, og hvis han trakk det fra en brønn, slo han penger med triks og bedrag . Og den som ser at han henter vann og vanner en frukthage og dyrker med det, han vil ha nytte av penger fra en kvinne, så hvis frukthagen eller plantene bærer frukt, vil han gi kvinnen penger og et barn og vanne frukthagen og planting, samleie med sin kone . Og vannet er i et glass glasskrus, hvis kruset brytes og vannet blir igjen, vil moren dø og barnet forbli, og hvis vannet er borte og kruset forblir, vil barnet dø og moren blir igjen . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som hadde en visjon om at hun drakk vann, så han sa : La denne kvinnen frykte Gud og ikke søke å lyve blant mennesker . En mann kom til ham og sa : Jeg så som om jeg drakk av klesdraktene mine , deilig, kaldt vann, og han sa : Frykt Gud og vær ikke alene med en kvinne som ikke er tillatt for deg, så han sa : Hun er en kvinne som jeg foreslo for meg selv ….

…Det er sjelden Muhammad bin Abdulaziz forteller om autoritet fra Abd al-Rahman al-Salami på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, at han er min bror mellom Abu Bakr Al-Siddiq og Salman Al- Farsi, må Gud være fornøyd med dem, og Salman så en visjon av Abu Bakr Al-Siddiq, og han gikk bort fra ham og forlot ham på grunn av den visjonen. Abu Bakr Al-Siddiq sa til ham: Du forlot meg ikke, bror. Så han sa til ham: Jeg så deg i en drøm med hånden i nakken, så Abu Bakr Al-Siddiq sa: Gud er den største, min hånd er større og kort av ondskap, så han fortalte profeten Salman, fred og velsignelser være med ham, om hans visjoner og hva Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, sa, så profeten, må Guds bønner og fred være på ham, trodde ham og priste ham fra ham ….

Og den som ser dette som en autoritet eller autoritet, da vil hans autoritet bli fjernet fra ham, og hans befaling blir ikke oppfylt for ham ….

…Jaber al-Maghribi sa: “Den som så at noen slo ham og ikke visste hva som var grunnen til å slå ham, da vil han tjene penger og penger og ha på seg noe nytt. Hvis han er redd for å stenke julingen, er han trygg fra det han frykter . ”…

…Hva synes du om å spre de hykleriske nyhetene om Maktens natt i en drøm? Det er vanlig blant mennesker på slike dager hvert år om å bestemme Laylat al-Qadr, og at det er natten til slike og slike, og i fjor ble det ryktet for meg at jeg satte Maktens natt som natten til tjue -fem, og for ansvarsfraskrivelse vil jeg avklare følgende : Spørsmål / Er det interesse å bestemme maktens natt? Hva er avgjørelsen om hva noen gjør for å informere eller begrense dem – basert på visjoner – og under påskudd av å oppfordre dem til å gjøre det, eller å strebe etter dem? Jeg svarer på dette spørsmålet gjennom følgende punkter : 1 / Uttrykket av visjoner er basert på antagelser og er ikke basert på kutting. Jeg advarer også mot å innføre visjoner om tilbedelse, for religion er fullført . 2 / Vi erkjenner at den troendes visjon er sant, og at den er en del av profetdommens deler, og vi støtter også å forkynne det gode med bevis : Profetens ordtak [ Det er ingenting igjen av profetdommen bortsett fra evangelistene . De sa : Hva er de gode nyhetene? Han sa at den rettferdige visjonen blir sett av den troende eller sett av ham ], men den troendes visjon kan også være falsk, og det er ingen referanse for ham til ufeilbarlighet i dag som kan avgjøres av dette eller det . 3 / At denne ummaen ga bedre ord og bedre gjerninger enn den forrige, og de levde hele måneden, og denne ummaen vil ikke passe bortsett fra det som er rettferdig i begynnelsen av den . 4 / Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, informerte ikke ledsagerne om en bestemt natt, men snarere fortalte at det var de siste ti dagene, eller de siste sju dagene, og dette sa han etter at han fikk vite at noen av hans følgesvenner, måtte Gud være fornøyd med dem, så Maktens natt i en drøm, så han sa som i hadithen at han fortalte. Al-Bukhari i sin Sahih : [ Jeg ser dine visjoner konspirerer – det vil si, de ble enige om – i de siste sju dagene, så den som gransker dem bør undersøke dem i de siste sju dagene . ” Denne saken var en av de viktige sakene som følgesvennene jobbet med, må Gud være fornøyd med dem, inntil det ble rapportert at de pleide å utføre I’tikaaf i løpet av de ti siste dagene og søkte det, og dette er før profeten spesifiserte det de siste ti dagene . 5 / Jeg ser profeten være med ham store deler av natten, og gikk ut for å fortelle ledsagerne ut, deretter Onisseha, og fortalte at han i en drøm så at han la seg ned i vann og gjørme, kom en sky Vmatart til Sal tak av moskeen – var palmeblader – bønn og holdt, forteller fortelleren : Jeg så sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, legge seg ned i vann og gjørme, til jeg så et spor av gjørme på pannen hans, og dette er en bekreftelse på hans syn, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så han forlot morgenbønnen med ansiktet fylt med gjørme og vann . 6 / Det kom i Sahih at, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : [ Jeg gikk ut for å fortelle deg om skjebnens natt, og kikket – det vil si kranglet og kranglet – så og så, og den ble reist, og forhåpentligvis ville det være bra for deg …….] Hadith . Al-Subki al-Kabeer utledet fra denne historien, som sagt i Fath al-Bari 4/286: Det er ønskelig å skjule maktens natt for de som så den . Dette er fordi Gud forordnet profeten sin at han ikke informerte ham om det . Og alt godt er i det som er bestemt for ham, så det er ønskelig å følge ham i det . 7 / Betydningen av hans ordtak, må Guds bønner og fred være over ham : [ Må det være bra for deg ]: Hvis Kraftens natt blir utnevnt en bestemt natt, vil den være begrenset til den, så tilbedelse savnet i en annen , og dette skjedde og skjer fra mange mennesker, slik at det er noen som står opp for natten som det ryktes å være Laylat al-Qadr, og forlater resten , og dette er en stor feil – som vi forklarte tidligere -. 8 / Det er bedre for muslimer å ikke overføre slike nyheter om å bestemme Laylat al-Qadr, eller å publisere noen av ordene til de som gir uttrykk for det, som natten til slik og slik i måneden, når det er bevist fra de riktige fortellingene, som skjuler det for visdom, og det er bra for ummaen, og godt å følge det som kom fra sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred . 9 / kreves av muslimer generelt flid og tilbedelse og arbeid i hele denne måneden, den siste og spesielt ti , var profeten fred med ham som sagt i et intervju med Aisha : Hvis ti gikk inn for å stramme forkleet, og leve for natten, og vekket familien sin ] , og i denne referansen til å oppfordre til å forbedre konklusjonen, forsegler Gud oss ​​godt. Amen, o verdensherre … og Gud vet best ….

…Noen uttrykkere sa at jeg elsker å komme inn i byer og hater å forlate dem fordi jeg har prøvd dette gjentatte ganger ….

…Hvis bevisene på prakt og rikdom ble gjentatt i visjonen, ville det komme tilbake til autoritet . Og uansett hvilket bevis på tristhet og angst som styrkes i det, har det blitt en frykt for myndighetens autoritet, fordi det er den største frykten, og det kan bli død ….

Og den som ser at han har kledd ham, gitt ham og kledd ham i ære og kjører ham montert, så vil han treffe sitt sultanat fra ham, og hvis han er kvalifisert til å påta seg en jobb, må han ta over ….

…Møtte du en død person , og inviterte han deg til å besøke ham? Det er mange begreper som tas for gitt av noen innen vitenskapen , og jeg vil snakke om en av disse sakene , og betydningen er veldig skremmende . Og det er å se de døde , for mange mennesker når de ser de døde , de kan ikke bli plaget av bare å se dem , og noen glede seg når de ser de døde i god stand , og dette er bra mens vi er sammen , og evangelisering som vi fulgte i uttrykk for visjoner og drømmer er kompatibel . Men symbolet som friker ut det som skremmer ham , og nesten alle forener ham ; Ser en av de døde som ringer deg , eller tar deg med ham !! Tar dette meningen med døden ?? Noen sier : Ja , og dessverre finner du at noen av uttrykkene eller uttrykkene har kjørt denne bølgen av trusler , så han ba eierne av denne typen visjon om å jobbe godt og forberede seg på avreise , men noen mennesker som ble spurt om lignende visjoner krysset dem ikke , og var stille en stund , så sa han til eieren av det : Frykt Gud og pass opp for det som kommer ! Og etterlater visjonens person i en tilstand som bare Gud kjenner , slik at han ikke overfører det til det gode , og heller ikke befaler han deg å beskytte deg mot det som sagt . En gang ringte en seniormedarbeider i en veldig stor avis til meg , og han fortalte meg at han i en drøm så at han spurte en mann i en drøm om tidspunktet for hans død , og tjenestemannen var stille og snakket ikke , og spørreren sa at han snart forklarte synet for ham , og her sier jeg : Hvorfor passer vi ikke på de forferdelige visjonene, og vi er stille om dem , etter at vi har tatt de forholdsregler som er nevnt i Sunnah , og la oss huske konsekvensen av det fra profetens ord, Guds fred og velsignelser være over ham : ~For det skader ikke .~ Jeg vil gjerne understreke her , at det er ingen avgjørende indikasjon og en av visjonen , og vet at visjonen er ikke målt , det lese uttrykket tolket en visjon av nær – sikt, for eksempel to første , og som mye som ham å se den samme visjonen eller lik henne ; Betydningen deres er ikke den samme , for omstendighetene i hver av de to visjonene er forskjellige , så la ham bli beroliget med synspunktet til en slik visjon , så han så en død person som ropte eller tok en hånd , eller fortalte ham at han savner ham , for eksempel , at han ikke forstår døden fra det bare , og jeg forsikre meg om en siste ting ikke å la noen mørke tenker på deg , eller fra noen av uttrykkene som slår livet på deg , eller presse deg til isolasjon og tristhet, alt dette kommer fra den forbannede Satans handlinger , og det er bevist på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, at han sa : “ Ingen av dere vil si : Hvis du gjorde slikt –og-sådan, det var slik og slik , og la ham si : Gud forordnet og hva han villet han gjorde , Van hvis du åpner arbeidet til djevelen , ~ og arbeidet til djevelen hvisker og Althuzein og fortvilelse . Og jeg hviske i øret på noen eldste eller gamle menn, for eksempel, som passerer gjennom til barn eller passerer t hennes barn , eller som går over til for eksempel mennesker, eller private naboer gjennom praksis og ikke uttrykker kunnskap , at uttrykket ikke blir generalisert , slik at det måler konnotasjonene av noen visjoner på hverandre , slik at de alltid har en klart svar for den som så En død person roper eller tar en hånd til et sted , og svaret er : Måtte Gud belønne deg selv !! Måtte Gud nåde deg . . . ! Eller si til folk : Han vil snart dø !! Og jeg sier : Frykt Gud, O kryssere !! Ikke terroriser folk , og jeg sier til dem som så en visjon av denne typen, å passe deg hvis han er redd for å se ham , eller å lete etter en kjær du vil gi den videre til ham , eller en lærd eller rådgiver . Av denne grunn , den profeten, kan Guds bønn og fred være med ham, sa til oss : “ Ikke fortell visjonen bortsett fra en lærd eller rådgiver. ~. Og i en roman :~ Eller Ali Wade … ~….

…Visjonen til Al-Mobtan på myndighet av Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi på autoritet fra sin far – og hundre og femti år har gått over ham – sa han : Når den natten Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født, en revnet iwan ristet og fjorten balkonger falt fra den, og Persias ild ble slukket og slukket ikke tusen år før det , og innsjøen steg ned. Saveh , og mening Mobman Ebla har vanskeligheter med å lede gudfaren til hestene, ble kuttet av Tigris og spredt i landet hennes , da han ble fraksjonell forferdet hvilken mening Vsber skulle oppmuntre , og så synspunkt som ikke skjuler det for hans ministre og Mrasbeth Han satte sin krone og satte seg på sengen og sette dem til ham da de møtte ham fortalte dem på ham som sendte dem i det og inviterte dem og mens de er sånn, når en bok ble nevnt for ham i den døende ut av ilden , han økte fra hans nød , og de frafalne sa : Og jeg reformerte kongen Gud , jeg så denne natten – og fortalte ham synet i kameler – da sa han : Hva er denne Yamauban, og han visste for seg selv om det – da sa han : Ulykke Det er fra araberne , så han skrev på det : Han som brøt kongenes konge til Nu’man ibn al-Mundhir , men etter at han rettet til en mann som visste hva han ville spørre ham om , og han rettet til ham Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Da han kom til ham, sa han til ham : Vet du hva jeg vil spørre deg om det? Han sa : La kongen fortelle meg om jeg har kjennskap til ham. Ellers fortalte jeg ham hvem han kjenner . De forteller deg hva meningen var , sa han : klar over det gratis Jeg bodde i utkanten av al – Sham sa til ham Facet , sa : døden spør ham hva jeg spurte ham, og jeg savnet svaret hans , han red Abdul Kristus kamel til og med presentert på Facet har overvåket døden og hilst på ham og livet gjorde ikke Ihr Facet Gowaya han skapte Abdul Kristus. Han sier en døv mor som hører samlingen i Jemen og nevnte syv vers av poesi . Da Satih hørte håret, løftet han hodet og sa : Kristi tjener på en kamel som faller ned på taket, og han har oppfylt graven. Ashawah-dalen og Sawa-innsjøen rant over, og Persias ild ble slukket, så Levanten er ikke for Shama-overflaten, hvorfra det kommer konger og dronninger etter antall balkonger og alt som kommer. Så tilbrakte Satih plassen sin, så Abd al-Masih dro på en reise og han sa – og han nevnte syv vers av poesien for ham. Da Abd al-Masih kom til Kashri, ble jeg fortalt at jeg sa Suatih sa til han hadde fjorten konger blant oss, som var saker og ting. Ti av dem styrte over fire år, og resten til Othman bin Affans arv – må Gud være fornøyd med ham – og fra visjonen som fant sted, kan det som ble bestilt av Abdul-Muttalib bin Hashem, profetens bestefar, kanskje Guds bønner og fred være med ham, som gravde Zamzam etter Anders sin plassering og tilgav dens virkning. Ibn Ishaq fortalte meg Yazid bin Abi Habib al-Masri, på myndighet av Murthad bin Abdullah al-Yazni, på autoritet til Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, at han hørte om Ibn Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – hadith av Zamzam oppstår da han beordret Abdul Muttalib å grave den, så Abd al-Muttalib sa at jeg sover i Da steinen kom til meg, sa han : Jeg graver godt. Han sa : Jeg sa, hva bra? Han sa : Så gikk han bort fra meg. Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Grav en brønn . Han sa : Så jeg sa : Det er ikke riktig . Han sa : Så dro han . Da morgendagen var dagen, kom jeg tilbake til sengen min og sov i den , så han kom til meg og sa : Grav den galne , sa han : Så jeg sa : Hva er den som er sinnssyk? Han sa : Så forlot han meg . Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Dig Zamzam , han sa : Jeg sa : Hva er Zamzam? Han sa : Aldri blø eller sørge , de største pilegrimene blir vannet , og det er mellom kornet og blodet , i gropen til den mektige kråken , ved landsbyen til maur . Ibn Ishaq sa : Når mellom ham som angitt av stedet og visste at han hadde ratifisert i morgen, ble Bmaolh og sønnen Harith bin Abdul Muttalib ikke ham den dagen født annet enn da han så ut til Abdul stor etterspørsel, visste Quraish at da han innså at han behov og de til ham og de sa : O Abdul Muttalib det vel vår far Ismael, og at vi har rett i det . Så vi var med deg i det . Han sa : Jeg gjør ikke denne saken. Denne saken ble tildelt den uten deg, og jeg ga den blant deg . Så de sa til ham, så gjør vi rettferdighet mot ham , for jeg forlater deg ikke før vi krangler med deg om det . Han sa : Så gjør mellom meg og deg hvem du vil, jeg dømmer deg for ham , de sa : Prestinne Bani Saad bin Hudhaim? Han sa : Ja , han sa : Og det var under tilsyn av Levanten, så Abd al-Muttalib red med en gruppe av farens sønner fra Bani Abd Manaf og red fra hver stamme fra Quraysh i Nafar. Han sa : Og landet er altså en kontingent . Han sa : Så de gikk ut selv om det var noen av disse skiftene mellom Hijaz og Levanten. Muttalib og hans ledsagere var tørste til de ble sikre på døden, så de søkte fra Quraysh-stammene med dem, og de nektet og sa : Vi er i en metafor og frykter for oss selv som det som skjedde med deg . Da Abdul Muttalib så hva folket gjorde og hva han frykter for seg selv og sine følgesvenner, sa han : Hva ser du? De sa : Vi har ikke sett annet enn å følge din mening, så vi gikk gjennom det du vil . Han sa : Jeg ser at hver mann av dere graver det for seg selv når dere nå har mye styrke. Hver gang en mann dør, skyver følgesvennene ham inn i gropen sin og viser ham til den siste av dere er en mann, skandalen til en mann , en fange av en landsby han red alle sammen . De sa : Ja, det jeg bestilte . Så hver av dem reiste seg, gravde den og satte seg og ventet på tørstens død . Videre sa Abd al-Muttalib til sine følgesvenner : Ved Gud, hvis vi kaster oss i våre hender, er det også døden. Vi slår ikke på bakken og søker ikke etter oss selv på grunn av maktesløshet. Forhåpentligvis vil Gud gi oss vann i noen land. utgitt av utbruddet av Takht Khvha ble utnevnt til ferskvannsforstørrelse Abdul Muttalib og størrelsen på hans følgesvenner kom så ned og drakk og drakk sine ledsagere og tegnet til og med fylte Osagathm, som deretter ble kalt Quraishs stammer sa : Kom til vannet Gud har gitt oss for å drikke Vacherboa og Astqgua kom de Fsharbwa og Astqgua sa da : Måtte Gud tilbrakte deg til oss, Abdul Muttalib, av Gud, vi krangler aldri med deg i Zamzam . Vannet som er gitt deg å drikke dette i denne ørkenen, som er gitt deg å drikke Zamzam refererer til voksen Sagaatk , og han kom tilbake og kom tilbake med ham og nådde ikke prestinnen og gikk bort mellom ham og dem . Ibn Ishaq sa : Dette er den som nådde meg fra hadithen Ali bin Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – i Zamzam . I romanen Bayhaqi-kontekst er konteksten der det foregående og der han sa : haf til og med betrodd vann Fajrgaha i avgjørelsen, og da blør ikke Tbhrha en gang, og så bygde han en svømmende Vtefq han og sønnen Bntzaaan. De fyller dette bassenget, dette resulterer i at han Haj Vixrh-folk atskilt fra Quraish-natten Faisalha Abdul Muttalib når det blir , da han spiste sin korrupsjon kalt Abdul Muttalib Rabbo Vari i en drøm som ble sagt til ham : Si : O Allah, jeg gjør ikke løse det for badende, men er skarp løsning Lobel , så Kvihm , så han Abdul Muttalib da Quraish var uenig i moskeen gråt med ham at jeg da tilbrakte ikke ødelegge bekkenet av en av Quraishen Bortsett fra å kaste en sykdom i kroppen til de dro bekkenet og vanningen ….

…Adam, fred være med ham, som så i en drøm og hadde syndet, vil omvende seg fra den . Kanskje hans visjon indikerte faren eller sultanen . Og den som ser at han dreper Adam, fred være med ham, han forråder sultanen, eller er ulydig mot foreldrene eller læreren sin . Og den som ser Adam, fred være med ham, på et bestemt legeme, han vil oppnå et mandat hvis han er egnet til det, og hvis han ser at han har snakket om ham, vil han bli informert . Og det ble sagt : Den som så blod, fred være med ham, ble bedraget av noen av hans fienders ord, så vendte Gud den Allmektige tilbake til ham etter en stund . Og den som ble Adam, fred være med ham, eller hans ledsager, hvis han var kvalifisert for presidentskapet, ville han motta det, og hvis han var en lærd, hadde folk nytte av hans kunnskap . Eller vant han et flagg som ingen andre kunne matche. Kanskje visjonen om Adam, fred være med ham, indikerte pilegrimsreisen og møtet med kjære, eller det store antallet barn, eller intriger og lureri, og samliv med noen som gjør gift, eller lever av å fremkalle demoner og snakke på tunga . Kanskje hans visjon tydet på den grove påkledningen eller gråtingen, eller den visjonærens irritasjon når det gjelder mat, eller reiser langt borte, eller kongenes tjenere og utmattelse . Og den som ser Adam, fred være med ham, er i god stand, det vil være et stort gode for ham ….

…Når det gjelder tennene : de er menneskene i mannens hus, så de øverste er husmennene, og de nedre er kvinnene, fangten er herren i huset hans, den høyre er faren, den venstre er onkelen, og hvis de ikke er to brødre eller sønner, hvis de ikke er da to brødre, er den fjerde fetteren, jomfruene, moren og tantene. Og den som tar deres plass i rådene, besteforeldres molarer, unge sønner, den nedre høyre folden til moren og den venstre tanten, hvis ikke det er to søstre eller to døtre eller deres erstatning, er den nedre kvadranten døtrene til onkler og døtre til tanter, og de nedre fangene er døtre til mor og tanter Og nedre molarer, lengst fra mannens husholdning, er kvinner og unge jenter . Bevegelsen av noen tenner er bevis på en som tolkes i sykdommen, og hans fall og tap er bevis på hans død eller fravær fra ham ved fravær av noen som ikke kommer tilbake til ham, og hvis han slo ham etter å ha mistet det, så kommer han tilbake, og erosjonen hans er bevis på en ulykke som rammer de som tilhører ham . Tennene prater om en krangel mellom familien hans . Hvis han ser en skorpe i tennene, så er det en feil i husstanden hans, han bør komme tilbake til den . Stinkende tenner er styggheten av ros for husstanden, og trettheten av tennene er svakheten til folket i hans husstand, og rensing av tennene fra plaketten indikerer de økonomiske utgiftene i fornektelse av deres bekymringer . Og tennens hvithet, lengden og skjønnheten, en økning i styrke, penger og prestisje for husstanden . Hvis han ser ut som om han vokste opp med foldene sine slik, vil husstanden hans øke . Hvis han ser at det å vokse opp med henne er skadelig for henne, vil det ekstra i husholdningen være en skam og en plage for ham . Hvis han så ut som om han hadde trukket tennene, antydet hans syn at han hadde kuttet livmoren, eller at han ville bruke pengene sine på å mislike ham . Hvis han ser ut som om han kaster tennene med tungen, blir husstandens forhold bortskjemt av ord han snakker . Hvis han ser som om tennene hans er av gull, og hvis han kommer fra folket med kunnskap og ord, blir hans visjoner hyllet, ellers blir de ikke rost, fordi de indikerer sykdom eller ild i annet enn kunnskap og hans folk, og hvis han ser ut som om de er av sølv, det indikerer tap av penger . Hvis han ser det fra glass eller tre, indikerer det døden . Hvis han ser tennene sine, faller de ut og de vokser et annet sted, noe som indikerer at hans forhold og tiltak har endret seg . Og det ble sagt at den som så øvre tenner falt i hans hånd, så er det penger som blir hans . Hvis han så henne falle i fanget på ham, så er han en sønn, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han snakker til folk i vuggen .~ Jeg mener i stein . Hvis han så henne falle til bakken, er det døden . Hvis han så ut som om han fanget de falne fra sauene sine og ikke begravde ham, har han fordel i stedet for noen som ham med medfølelse og råd, samt tolkning hos resten av medlemmene hvis skadedyr plaget det og ikke begravde det . Hvis han ser ut som om tennene har vokst i hjertet hans, så indikerer det hans død, og det ble sagt at tannfallet indikerer et hinder som hindrer det han vil, og det ble sagt at det er bevis på å betale gjeld. . Hvis han ser ut som om alle tennene hans har falt ut, og han tar dem i ermet eller steinen, lever han et langt liv til tennene faller ut, og antallet husstander øker . Og hvis han ser ut som om alle tennene hans er avskåret og borte fra hans syn, så skal hans hus dø for ham, og det kan ha vært dødsfallet i hans egen tid . Av mennesker, og hans jevnaldrende i alderen . Og hvis han ser ut som om folk gni ham med molarene eller biter ham, så kan han ydmyke folk og ikke bli ydmyket, og det ble sagt at han skulle gjøre munnen som huset, og tennene var som innbyggerne, så hva som er i dem på høyre side indikerer hanner, og hva som er fra venstre indikerer kvinner. Alle mennesker unntatt litt av dem . Og det ble sagt at den som så tennene knekke, han skulle bruke gjelden sin litt . Hvis tennene hans faller ut uten smerte, indikerer dette handlinger som er ugyldige . Hvis han ser at det faller uten smerter, indikerer det at noe i huset hans har gått . Og hvis tennene falt ut, forhindret de en person i å gjøre noe som gjøres ved å snakke og si . Hvis det fortsatt er smerte eller blod eller kjøtt som kommer ut, ødelegger eller ødelegger det den ønskede saken . Når det gjelder de sunne, frie og reiser, hvis alle tennene faller ut, indikerer dette en lang sykdom og faller i tuberkulose uten å dø, og det er at en person ikke kan få sterk mat uten tenner, men han bruker kopper og juice, men heller dør ikke fordi de døde ikke mister tennene, og det at han ikke gir de døde til de døde. Han er en frelser for de syke. Av denne grunn ble han prisverdig i sykdom . Og hvis alle tennene faller ut, indikerer det hastigheten på overlevelsen fra sykdommen, og når det gjelder de reisende kjøpmennene, indikerer det at graviditeten er lett, spesielt hvis han ser at disse tennene beveger seg, og hvis han ser som hvis noen av tennene hans har blitt lange og blitt mer benete, så indikerer dette et krangel og krangel i et hus . Og hvis tennene hans var svarte, forfallne og skjeve, og han så dem falle, ville han bli frelst fra all motgang . Hvis han ser ut som om tennene faller ut mens han tar dem i hånden eller med skjegget og i fanget, indikerer dette at barna hans er avskåret, så han blir ikke født for ham, og det han føder er verken venstre eller hevet . Og han fortalte at en mann så at alle tennene hans falt ut, og han var så lei seg, og han fortalte synet på en kryssing, og han sa : Alle tennene dine vil dø før deg, og det var slik . Og en annen så ut som om han hadde tatt tre tenner fra munnen i håndflaten, og han festet fingertuppene til dem, så han fortalte ham at han hadde funnet en halvannen dirham ….

…Gabriel, fred være med ham, den som så ham i en drøm i ærefrykt for ham og pleide å snakke til ham med gode ord og formaninger, vilje eller gode nyheter, ville få ære, stolthet, styrke, seier og gode nyheter . Og hvis han ble undertrykt, triumferte han, hvis han var syk, ble han kurert, og hvis han var redd for at han følte seg trygg, og hvis han var bekymret for Guds lettelse fra ham, eller hvis han ikke utførte Hajj . Og hvis han ser seg selv som å sidestille Gabriel og Mikael, fred være med dem, så er han enig i jødenes oppfatning om oppreisning, og fortsetter med en sak der det er uenighet med den allmektige Gud . Og den som ser at Gabriel, fred være med ham, hilser på ham, da vil han bli en høy lærd, opphøyet hans minne og være stolt blant sine jevnaldrende . Visjonen om Gabriel, fred være med ham, indikerer kongens sendebud, den pålitelige sakramentene og den gode nyheten om å føde mannlige barn . Hans visjon indikerer også tilbedelse eller kunnskap og undervisning om sakramenter til deres mestere . Og hans visjon indikerer sjelens strøm i den som overvåker skade og død . Kanskje hans visjon indikerte mobilitet, bevegelser, jihad og seier over fiendene, og hans visjon indikerer kunnskap om sharia-vitenskap, astrologi og andre . Og den som så Gabriel, fred være med ham, trist og kvalm, han ville bli plaget av strenghet og straff . Og den som ser at han er blitt i bildet av Gabriel, fred være med ham, da vil han være raus med rikelig godhet og velsignelse ….

…Satellitt tre 52 – Aisha – må Allah være fornøyd – sa : Jeg så i en drøm som om tre satellitter falt i en to Vqsst min visjon til Abu Bakr – må Allah være fornøyd med ham – da han begravde profeten – fred være med ham – i mitt hus, sa Abu Bakr – må Allah være fornøyd med ham -: Dette er en av månene dine, og det er det beste (1). * ; Og i fortelling (2): Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa: Jeg så tre måner som falt i rommet mitt, så jeg spurte Abu Bakr – må Gud være fornøyd med ham – og han sa, A Aisha, hvis du tro din visjon, det beste av folket på jorden vil bli begravet i ditt hus tre. Da Guds sendebud – må Gud velsigne ham – ble arrestert Salaam – sa Zidfan Abu Bakr meg : O Aisha, dette er din beste måne, og han er en av dem . ( Da ble Abu Bakr og Omar gravlagt i huset hennes ). Umar ibn al-Khattabs visjon om at han vil dø. 53 – På myndighet fra Maadan bin Abi Tabha al-Yamari at Omar bin al-Khattab – må Gud være fornøyd med ham – sto på talerstolen på fredag ​​og priste Gud og priste ham, da nevnte han Guds sendebud – må Guds bønner og fred være med ham – og nevnte Abu Bakr – må Gud være fornøyd med ham – da sa han : Jeg så en visjon jeg ikke ser, bortsett fra tilstedeværelsen av meg som jeg så var et par Decca Enkerna (3). Og i en fortelling sa han : Han nevnte for meg at det var en rød hane, så Ali Asma bint Umais, kona til Abu Bakr – må Gud være fornøyd med dem , fortalte henne – og hun sa : En ikke-arabisk mann vil drep deg . I romanen (4) sa : Jeg så i en drøm som om Decca Enkerna tre klikk, sa jeg : Oagami, som om fra kommandoen – må Allah være fornøyd med ham – at Assanh Abu Lu’lu’ah og døde i år 23 AH . (1) Fortalt av guvernøren i (( Mustadrak )) sa sann tilskrivning Golden Ali var enig, korrigert . (2) Denne romanen ble fortalt av Tabarani i (( stor )) , guvernøren og Bayhaqi i (( kataloger )) og tilskrevet riktig . (3) Fortalt av Ahmad med en autentisk kjede av fortellere . (4) Det er med herskeren i fremtiden ….

…Hva er kjennelsen om de som ligger i visjonen? En streng advarsel til de som lyver, kom i en drøm og holdt Bukhari i sin Saheeh-dør : løy i drømmen, og et ben der nylige eksempler : Først : Hadeeth av Ibn Abbas om at profeten skal være med ham sa : (( fra drømmen om en drøm som ikke er sett tildelt å finne sted mellom Sairtin og ikke vil gjøre, og lyttet til et intervju med menneskene de har motvillig eller flyktet fra ham og strømmet inn i øret hans Alank the Day of Resurrection, and images image tortured and opdracht å blåse den og ikke Bnafaj )) Fortalt av Ahmad og kvinner fra romanen Qatada, må Allah være fornøyd med ham og kom i en annen rapport fra Abu Hurayrah : (( Hvem har løyet om sine visjoner )). Det andre : Hadithen fra Ibn Umar at Guds sendebud, fred og velsignelse være over ham, sa : ((Det er den mest uheldige av furryen at hans øyne ser det han ikke så )) , og i fortellingen : (( det han ikke så )) og betydningen : furryen er den største løgnen, og skylden The Great Lie . Og hva det betyr : Han som drømte, det vil si den som ble tildelt denne drømmen . Og du merker fra de to hadithene alvorlighetsgraden av løgnerens pine i drømmen. Årsaken til dette er forklart for oss av Imam al-Tabari, som sa : Advarselen har bare intensivert, selv om det kan være mer korrupt å lyve mens den er våken. Som det kan være vitnesbyrd om å drepe, hudud eller ta penger; Fordi liggende i en drøm løyet til Gud at jeg ser hva som har ikke sett, og lyve til Gud mer enn å ligge på skapninger av verset : { Det er mer urettferdig enn den som oppdikter løgn mot Allah de som offer til Herren og si høyt de som løy for sin Herre, ikke Guds forbannelse over undertrykkerne } [ Hood : 18] Snarere å lyve i en drøm var en løgn for Gud på grunn av hadithen (( Visjonen er en del av profetdøden )) , og hva var en del av profetdommen er fra Gud, og jeg kommer tilbake til ordet : ( ank ) ; Og nå som du er oppløst bly, helles det i øret hans fordi belønningen er den samme som arbeidet, og her har jeg ikke hellet at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, i hadith sa : ((( Den som drømmer om en drøm )) og kalte den en drøm og ikke kalt ham et syn fordi han hevdet at han så og ikke så noe, så han var en løgner og løgn. Han er fra Satan, og sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, sa: ~Gå forbi oss : ( Drømmen er fra Satan )) , og alt som er fra Satan, er ikke sant . Her er ingen flakslikhetsstrafffotograf nemlig : (( Vlakhalqgua-pille eller lag ritual …)) snakk, straff, som ligger i drømmen som er : [ skal holdes mellom Sairtin ] og betydningen av kontrakten mellom Alsairtin : å spinne til hverandre, og dette er vanligvis umulig, og likheten her mellom fotografen og løgneren i drømmen hans : at visjonen ble skapt fra skapelsen av Gud og det er et moralsk bilde, så han gikk inn i sin løgn et bilde som ikke skjedde, akkurat som fotografen introduserte et bilde som ikke er en realitet, fordi det sanne bildet er det som sjelen er i, slik at eieren av det milde bildet – drømmeren – tildelte noe hyggelig og det er forbindelsen uttrykt av kontrakten mellom de to byggene, og han tildelte eieren av det tette bildet – fotografen – en alvorlig sak, som er å fullføre det han skapte ved sitt krav ved å blåse sjelen, og han signerte og lovet hver av dem som han ville Jeg ville bli torturert til han gjorde det han var betrodd mens han ikke var en gjerning, det er en metafor for tortur av hver av dem alltid, bortsett fra at Gud har barmhjertighet mot dem, og denne vektleggingen av løgneren i hans drøm fordi han løy om kjønnet til profetet, og fotografen bestred Skaperen i sin makt…

Og med hensyn til skjegget : Den som ser at det har vokst for lenge, hans visjoner indikerer gjeld og nød . Hvis det fortsetter til det faller til bakken, indikerer det døden, fordi Gud den allmektige sier : ~Fra det skapte vi deg, og i det vil vi gi deg tilbake .~ Hvis det varte til det satte seg fast på magen, slo han penger og ansiktet som han ville trette så mye som det var på magen . Hvis han så at lengden hennes var et godt mål, hadde han tjent penger, verdighet og et godt liv . Og det ble sagt at hvis det ble forlenget til det nådde navlen, antydet det at det ikke var i lydighet mot Gud . Hvis han så at sidene var lange uten midjen, ville han få penger som andre ville ha glede av, og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så skjegget mitt nådde navlen min, og jeg så på det . Han sa : Du er en muezzin som ser på naboens rolle . Skjegget får ikke skryt i tolkningen av gutten som ikke er voksen, og hvis han ser at han tok et annet skjegg enn ham i hånden og trakk det, så arver han pengene sine og spiser dem . Tap av skjegg hvis det ikke øker, er bevis på letthet og eliminering av gjeld og skjede . Og hvis reduksjonen er større, indikerer det ydmykelse og penger og prestisje . Hvis han ser ut som om en pute snakker til sin kone, blir saken hans forvirret av hans skjebne, og han skiller mellom ham og sine nærmeste, fordi djevelen, Gud forbannet ham, snakket med Eva i form av et kosmetikk . Og svartheten i skjegghåret indikerer at det var mørkt, så hvis det ble svart til grønt, ville han få mye besittelse og penger, men han ville være en tyrann, fordi det er et kjennetegn på Faraos skjegg . Dens gulhet er et tegn på fattigdom og knapphet, og den røde er et tegn på fromhet . Og hvis han så at han tok skjegget sitt og hadde håret spredt i hånden . Han tok tak i den og kastet den ikke til ham, fordi penger går fra hånden hans og deretter går tilbake til den. Hvis han ser ut som om han kastet dem, går pengene bort fra ham, og de blir ikke returnert til ham . Økt bart hår er avskyelig . Og dets ufullstendighet er prisverdig, og tolkningen av å plukke skjegget for den rike mannen er hans ekstravaganse med pengene hans, og for de fattige indikerer at to mennesker møter ham sammen, og indikerer at han låner noe fra en person og låner det til en annen . Og barbering av skjegg, økonomisk og prestisje går . Hvis han ser ut som om han har kuttet skjegget sitt som er igjen fra hans grep, betaler han zakat på pengene sine . Og grå hår i skjegget og verdighet og prestisje . Og hemoglobin : Lester, hvis Hb Balhina, indikerte sin forpliktelse til året . Hvis han så ut som om han hadde barbert hodet uten skjegget, ville han holde hemmeligheten til sjefen sin . Hvis han ser ut som om han plaget dem alle, forsøker han å skjule sin fattigdom, og han søker skjebnen med folket . Og hvis poesi godtok pigmenteringen, vil den gå tilbake til sin retning og ikke forbli for mye . Hvis han ser ut som om han dør av gjørme eller gips, så ber han om butikker og saken hans er velkjent . En kvinnes skjegg indikerer at hun aldri føder, og det ble sagt at det indikerer hennes sykdom. Det ble sagt at det ble tolket som økningen i ektemannens penger og sønnen og æren av sønnen, og det ble sagt at hvis hun var gift, indikerte hun sin manns tilbakeslag . Hvis hun ser at hun er gravid, vil hun føde en sønn og hans forhold blir oppfylt . Og det ble sagt at den som har langt skjegg og mye hår vil ha et langt liv og mer penger . Og det ble sagt at noe som skjer før sin tid indikerer ondskap, for eksempel når mannlige gutter ser skjegg eller hvitt i følelsen, og kvinnelige unge gutter har et bryllup eller en sønn . På samme måte er alt som er utenfor hans tid bortsett fra å snakke, for å snakke er en god guide, fordi mennesket av natur er et snakkende dyr . Hvis en ung mann som ennå ikke har nådd drømmen ser at han har skjegg, så dør han og når ikke drømmen, og det er fordi tiden har gått forut da han skulle hatt skjegg . Hvis gutten ikke er langt fra skjeggplantens tid, er det bevis på at han er alene og gjør sine egne ting . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om skjegget mitt ble lengre og Sabalai ikke vokste lenge, så han sa : Du treffer penger som andre kan gratulere med . Og kroken er hjelpen til mannen som flagrer den og lever med den blant folket, så det han så i det skjedde, så han tolket det som du nevnte . Og den som ser halvparten av skjegget sitt barbert, så mangler han, og han går mot det, så hvis han barberte det som en ukjent ung mann, gikk han mot en fiende han kjente, eller navnet hans eller hans motstykke . Hvis en sjeik barberer den, går han med sin estimerte grense, og hvis den er ukjent, går han i sin retning av hendene på en undertrykkende utnyttende sjef, som ikke har noe grunnlag, og hvis han ser at den er avskåret, da skulle han bli kuttet fra pengene sine og gå så mye fra siden som han kuttet fra skjegget . Hvis han ser at de har fløyet, går han til familien sin, og hans evne er fra pengene hans . Barbering er lettere enn å plukke, og plukking kan være bra for noen av hans saker hvis ansiktet ikke er mistenkelig, men at godheten er vanskelig for ham ….

…Hva er grunnen for de som sier at jeg ikke drømmer ?? Jeg har ofte et møte eller en samtale med noen som forteller meg : Jeg drømmer ikkeog du ser ham irritert noen ganger ! Og du ser ham si dette sarkastisk noen ganger ! Og en statlig tunge; Jeg er ikke noen som bryr seg om majoren din ! Ved å analysere en rekke personligheter som lever i dette fenomenet, kan vi si at dette fenomenet eksisterer i begynnelsen, og det har vist seg for meg at de viktigste årsakene bak det er følgende : 1 / Glemsomhet . Mange som drømmer eller ser en visjon, kan glemme den, eller glemme den, og dette er visdommen til den Mektige og Mektige . Derfor kan det være noen som plutselig husker en drøm han så, eller en oppriktig visjon han så . 2 / Alvorlighetsgraden av å sovne for noen som lider av et slikt fenomen, og slik at den som sover for mye i søvnen ligner de døde, og denne typen lille husker hva han ser i søvnen . 3 / Den som jobber noen ganger om dagen og noen ganger om natten, og noen ganger om natten og til andre tider om dagen, og så videre, og disse menneskene husker ofte ikke drømmene eller visjonene sine, og jeg nådde denne siste kategorien nylig og etter omfattende etterforskning og undersøkelse, og jeg publiserte den her for første gang. Årsaken bak å ikke huske deres visjoner eller drømmer er at de ikke er like komfortable i søvnen som de som har et fast søvnregime om natten, og de som sover om natten, er de som får størst fordeler med søvn . 4 / Den som har personlige holdninger til denne kunnskapen på grunn av noen av kommentatorene, og om årsaken er riktig eller feil, så ser han ham fiendtlig mot denne kunnskapen på denne måten, og han sier at han ikke drømmer eller ikke ser visjonen . 5 / Han har virkelig dårlig syn . Dette er noen av årsakene til dette fenomenet, og Gud vet best ….

…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – På myndighet av Muhammad bin Ishaq sa han : Muhammad ibn Muslim al-Zuhri, Asim Ibn Umar ibn Qatada, Abdullah bin Abi Bakr og Yazid bin Roman fortalte meg på myndighet av Urwa bin al- Zubayr og andre forskere på Ibn Abays autoritet – må Gud være fornøyd med dem – hver av dem fortalte meg noen denne samtalen samlet for å snakke mens de fikk næring fra Hadeseth fra Badr, sa : til Masama Allahs sendebud – fred være med ham – Abu Sufyan kom fra Sham arr muslimer til dem og sa : dette Ir Quraish hvor pengene deres hentet frem, kan Gud Infelkmoha Vantdb folk være redd for noen av dem og vekten til noen av dem og at de ikke gjorde De tror at sendebudet til Gud – må Guds bønner og fred være over ham – kaster krig, og Abu Sufyan, da han nærmet seg fra Hijaz, var følsom overfor nyhetene og spurte de som møttes fra Rukbanen og fryktet for folks saker til han fikk en nyhet fra noen av Rukbanene som Muhammad hadde appellert til sine følgesvenner for deg og for din vanære, så han advarte om at han hyret Dhamdham bin Amr Al-Ghafari sendte ham til Mekka og beordret ham til å komme til Koraysh, og han ville slå dem av for pengene sine, og han fortalte dem at Muhammad hadde tilbudt det til sine følgesvenner, så Dhamdham bin Amr gikk raskt ut til Mekka . Ibn Ishaq sa : Så fortell meg hvem jeg ikke anklager, på myndighet av Ikrimah på autoritet fra Ibn Abbas, og Yazid bin Roman på myndighet av Urwa bin Al-Zubayr, som sa : Atika, datteren til al-Muttalib , så ankomsten av annekteringen av Mekka på tre netter, en visjon som skremte meg og fryktet at folket ditt kunne komme ut av det onde og ulykke, så han skjulte det han fortalte deg om. Han sa til henne : Hva så du? Hun sa : Jeg så en passasjer komme til en kamel for ham til han sto i skålen og sa på toppen av stemmen : Ikke fremmedgjøre deg, o familie av forræderi til bryteren din på tre ganger, så jeg ser folk samlet seg til ham, så kom han inn i moskeen og folket fulgte ham, mens de var rundt ham som ham med kamel på baksiden av Kaaba, og så ropte han slik: Ikke fremmedgjøre deg Al Treachery for din bryter i tre ganger, da representerte han kamel på hodet til Abu Qubays, så ropte han slik, så tok han en stein og sendte den, og den kom til å falle, selv om den var i bunnen av fjellet, ville den bli avvist . Al-Abbas sa : Av Gud, dette er en visjon, og du er, så skjul det og ikke nevn det for noen . Så kom Al-Abbas ut og møtte Al-Walid bin Utbah bin Rabi’a, og han hadde en venn . Al-Abbas sa : Så jeg gikk rundt huset, og Abu Jahl bin Hisham i Rahat fra Quraish Qud snakket med en dyster visjon, og da Abu Jahl så meg sa han : O Abu Al-Fadl, hvis du er ferdig med din omringing, så kom til oss, så når du var ferdig, kom du og satte deg sammen med dem. Abu Jahl sa til meg : Oh Bani Abdul Muttalib Når skjedde denne profetinnen deg? Han sa : Hva er det? Han sa : Den visjonen hun så er uanstendig. Han sa : Så jeg sa : Hva så hun? O sønn av Abd al-Muttalib, aksepterte du ikke dine menn til å profetere slik at kvinnene dine skulle profetere, og Atika hevdet i sin visjon at han sa: ~Gå foran deg i tre, så vil vi vente på deg fra disse tre. Hvis du virkelig er det du sier, vil det være at hvis de tre går forbi, og det ikke er noe av det, skriver vi en bok om deg som du lyver for folket i det arabiske huset. Abbas sa : sikker på hva det var fra meg til ham en stor ting, men jeg Jehdt det og Ankkrt å bli sett noe, sa han : del oss da når jeg ikke lenger er en kvinne av sønnene til Abdul Muttalib bare kom til meg , sa hun : Oorteurtm denne irriterende ondartede som er lokalisert i dine menn og kvinner kan spise deg du hører, så har du ikke Er, noe jeg hørte, sa han : Jeg sa : Måtte Gud gjøre det jeg hadde fra meg til ham fra en stor HEM Gud Otardhan ham den returnerte Okwilkenh, sa : Vdot på den tredje dagen av synet av Atika og Onaa jern irritert Ars Jeg de savnet det er som at han fanger ham, sa han : Jeg kom inn i moskeen Jeg så ham jeg sverger Jeg går mot ham Otardh tilbake til noen av døren til moskeen intensiveres , sa han : Jeg sa til meg selv : hva med ham om Gud, spis denne forskjellen for meg at Ohatmh, sa han : Hvis han har hørt hva jeg ikke har hørt, stemmen til å bli med Bin Amr Al-Ghafari som ropte i magen i dalen, stående på kamel, hadde stubbet kamel og rundt hans reise og rev skjorta mens han sa : Å, bor Quraish, Al-Latimah Al-Latimah, pengene dine med Abi Sufyan. Muhammad tilbød det til ledsagere at jeg ikke ser at du vil innse det. Lettelse er lettelse, sa han : Så han distraherte meg fra ham, og det som kom fra ordren tok fra meg (1). * Og i en fortelling : Jeg ble distrahert av det som kom fra kommandoen, og det var ingenting annet enn enheten før vi dro, og den traff Quraish med det som skjedde på Badr-dagen, ved å drepe deres adelsmenn og fange deres valg . Atika bint Abdul-Muttalib sa om det hun så, og hva Quraysh sa om det : Var ikke synet sant, og han kom til deg for å tro det, fordi et av folket er en flyktning, så du sa, og jeg gjorde ikke løgn, men den som er en løgner, forteller oss sannferdig….

Og den som ser en død person, bærer noe tungt, det vil si ved å bære det, da vil han få synder og tunge hæler, og det er ikke noe godt i ham som ser at de døde red på hesten sin eller kledde seg med sverdet eller kledde på seg , og alt dette kan være tap, villfarelse eller undertrykkelse ….

…Utviser det å frykte å lese Surat Al-An’am? Et spørsmål som har spredt seg blant mennesker er en visjon, med legitimiteten til å lese Surat Al-An’am for å utvise panikk, slik det skjedde under Irak-krigen, og det dukket opp i disse dager i lys av disse hendelsene, så hva synes du om saken? Det er ikke tillatt å innføre tilbedelse og gå inn i den gjennom visjoner, som en som introduserer beslutningen om Laylat al-Qadr, eller går inn i noen usynlige forhold. Som noen som snakket om Mahdis fødsel gjennom å se forbindelsen hans, er dette min oppfatning av problemet, og jeg har snakket om det gjentatte ganger på nettstedet eller programmet, å lese Koranen er tilbedelse, og tildele lesingen av dette surah til slike omstendigheter er en tildeling uten bevis. Fordi det ikke er noe bevis annet enn det som ble rapportert fra det ufeilbarlige, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg er forsiktig med de som sprer slike meldinger eller ringer for å jobbe med dem blant mennesker, og på samme måte er dette tilfelle for de som ring for å lese Surah Al-Zalzala for å avverge jordskjelv i noen land, og Gud vet best ….

…Han er garantist og garantist, og hans visjon kan indikere frykt, og kanskje høyden på skjebnen, presidentskapet, fremgangen, påkrevd godt og forbudt vice . Kanskje hun antydet øyenbrynet, faren, moren eller professoren. Hvis han i en drøm ble en imam og ba med folk på vei til qiblah med full renhet, verken mer eller mindre, i den, og hvis han var verdt vergemålet, styringen, eller konfronterte det som er gunstig for folket, at vil skje med ham, og han kan ha inngått en garanti eller et gruppesponsorskap. Eller han deltok i et folk som håpet på godt fra dem, og hvis han hadde bedt med andre enn qiblah, forrådte han sine følgesvenner og kjøpte sine kjetterier , og han kan ha begått noe forbudt, og folket ber ham om det med ham, og den som ser at han befaler et folk i bønn, følger han en tilstand der han justerer etter at kysset hans er rett, bønnen er fullført, eller han beordrer folk eller forby dem . Og den som ser at han leder ukjente mennesker på et ukjent sted og ikke vet hva han skal lese, så er han til ære for døden . Og hvis en kvinne ser at hun leder mennbønn, så dør hun fordi hun ikke er egnet til å lede bønnene, så det er bare når hun dør før dem når de ber på henne . På samme måte, hvis han ser en ikke-mahram mann som ikke vet hvordan han skal be eller resitere, leder han et folk, og den som ser at han ber i et folk som står mens han sitter, så overtrer han ikke deres rettigheter, men de er kommer til kort i rettighetene, eller hans visjoner indikerer at han foretar et sykt folk, og hvis han ber med dem som sitter mens de står og sitter, forkorter han ikke. I en sak som han tar over, hvis han ber med et folk som står og sittende, så følger han befalingen fra de rike og de fattige, og hvis han ber med dem som sitter mens de sitter, blir de forbannet av drukning eller stjeling av klær eller fattigdom . Hvis han ser at han ber med kvinner, følger han kommandoen til et svakt folk. Hvis folks mor er på hans side, eller hvis han ligger og har på seg hvite klær, og han benekter sin stilling, og han resiterer ikke i sin bønn eller sier takbeer, så vil han dø og folk ber over ham . Hvis guvernøren ser seg selv lede folket, er han isolert og pengene hans er borte . Den som ber med menn og kvinner, vil oppnå dom blant folket hvis han er verdig til det, ellers vil han være i stand til å megle og forene blant mennesker . Og den som ser at han har fullført bønnen med folket, hans mandat vil bli oppfylt, og hvis hans bønn blir avbrutt, blir hans vergemål avbrutt og hans kjennelser og ord blir ikke gjennomført, og hvis han ber alene og folket ber hver for seg, da er de utenfor . Og hvis han ber en overflødig bønn, inngår han en garanti som ikke vil skade ham, og hvis folket har gjort ham til en imam, vil han arve en arv . Hvis han tror at han leder mennesker, og ikke leser godt, så ber han om noe og finner det ikke . Og den som ber med et folk på et tak, da vil han gjøre godt mot folk og ha et rykte når det gjelder lån eller veldedighet ….

Og den som ser at han døde og ble gravlagt, og ingen sørget for ham, og ingen fulgte begravelsen hans og ikke ble vasket, det indikerer at han ikke var bygd i noe av det som hadde blitt ødelagt fra huset hans, med mindre det var noen annet enn ham, så kan han bygge den ….

…Snø, is og hagl : Alle disse tingene er indikasjoner på ulykker, sykdom, kopper og maling, og plager og plager som stiger ned på det stedet han ser det, og i landet der han sank ned, så vel som steiner og ild, fordi de ødelegger planter, trær og frukt, rasjonaliserer skip, skader de fattige og ødelegger ham i rust og kulde. Og det blir til tider verre, og det kan indikere krig, gresshopper og typer pandemier, og kanskje indikerer det fruktbarhet, rikdom, overflod av mat i sjeldenhetene, og strømmen av strømmer mellom trærne . Hvis noen så snø som kom ned fra himmelen og spredte seg til jorden, og hvis det var på stedene for plantingen og tidspunktene for dens bruk, indikerer dette overflod av lys og velsignelser på jorden og overflod av fruktbarhet, så at det fyller disse stedene med mat og spiring, da det er fylt med snø, men hvis det er i dem til tider når landet er ubrukelig og dets vegetasjon, er dette bevis på urettferdigheten til sultanen og jakten på eierne av munnen . På samme måte, hvis snøen er i en tid med fordel eller noe annet, ofte på boligene, trærne og menneskene, er det en urettferdighet som rammer dem og en plage som rammer deres gruppe, eller en pest på pengene deres, i den grad av økningen i visjonen og dens bevis . På samme måte, hvis han ser i sivilisasjonen og et annet sted enn snø, som hus og butikker, så er dette en pine, lidelse og sykdom, eller død eller kjærlighet kastet på dem og falt ned på dem, og indikerer kanskje beleiringen og mangel på reise og forespørsel om pensjon . På samme måte snø : fordi det ikke er noe godt i det, og det kan være Satans hud, eller en konge eller noen andre. Når det gjelder kulde : hvis det er på kultiveringsstedene og planter og ikke ødelegger noe eller skader noen, så er det fruktbart og godt, og det kan indikere bladlus og gresshopper som ikke skader, og katten. Og fuglen, hva med om folk på den tiden hentet den i containerne og samlet den i vannveiene ? På samme måte snø eller is, for de er fordeler, avlinger, frukt, bytte og egg dirham, og hvis kulden skader planter eller mennesker, eller det er på hus og butikker, så er det pandemier og forbrytelser kastet på mennesker eller kopper, korn og sår som samler seg og oppløses, enten fra å bære kulden i en sil eller et plagg, eller i det Han ikke bærer vann i den, hvis han er rik, vil inntektene smelte, og hvis han har varer i sjøen, er redd for det, og hvis han er fattig, vil ikke alt som han tjener og gagner ham ikke være hos ham, og ingenting er spart for sin tid, og noen av dem sa : Snow torturerer overveldende sultanen til flokken hans, og hans ord er stygge for dem Og den som så snø falle på den, reiste langt unna med en geit . Snøen er bare hvis det er litt snø som ikke er dominerende på siden og på stedet der stedet er snøhvit, og på stedet der snø ikke nektes, og hvis det er slik, er snøen fruktbar for folket på det stedet, og hvis det er for mye, ofte kan det ikke tørkes, så er det en pine som oppstår på det stedet . Og den som blir forkjølet av snø om vinteren og sommeren, han vil bli rammet av fattigdom, og den som kjøper snø om sommeren, han vil slå det han ikke hviler for, og han hviler fra en sky med gode ord eller ber for stedet for snø, og hvis snøen smelter raskt, så er han sliten mens han går raskt. At landet dyrkes med tørt land og snø, det er som regn, og det er barmhjertighet og fruktbarhet . Det er snø og det har beskyttelse mot snø, fordi det ikke er vanskelig for ham, fordi han var dekket og beskyttet, og han er en fast mann og han blir ikke skremt av det . Og den som fanger utallige ting fra kulden, han vil fange penger og perler . Og det ble sagt : kulden kommer ned fra himmelen, tortur fra sultanen til folket og tar pengene sine . Å sove på snø indikerer overholdelse, og den som ser som om det er snø over det, bekymringene er høye, og hvis snøen smelter, fjernes bekymringen . Når det gjelder opprinnelsen til Al-Qar, er det fattigdom . Og is er det og plager, med mindre en person ser at han laget vann i en bolle og frøs med det, så indikerer dette skaden på gjenværende penger . Og det frosne huset til kongens penger og andre ….

…Psykoterapi Noen søvnforstyrrelser, som mareritt, forstyrrende drømmer, å gå under søvn og snakke under søvn, er forårsaket av uløste problemer og konflikter og opplevelser rundt. Derfor bør personen gjennomgå psykologisk behandling, ettersom det gjøres gjennom prosessen med følelsesmessig utladning og fri tilknytning for å identifisere slike konflikter og prøve å forklare dem for pasienten og deretter øke Astbesarh, som hjalp ham med å gå tilbake til normal søvn og se : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – bind I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Atferdslidelser og deres behandling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : Jathoom : Det er avledet av vårt ordtak : Personen eller dyret satt oppe , og dens betydning forble på plass og forlot ikke , eller hva det betyr er : å holde seg til bakken, så han perched . Et mareritt og kalt Word i Jathaam eller al Koran 🙁 de ble i huset Jtman ) ( bruk : 78 ) Dette arabiske ordet kalles barokk Alnidlan , kan være plassert i et trykk på sovende bryst, er ikke i stand til å bevege seg med ham (1). For å illustrere dette , jeg forklare deg om hvorvidt han så en mann i en drøm om så – kalt Paljathom beskrevet til å oppfatte de sovende Bshi E demper seg selv , og heller ikke kan det frelse , og prøver å våkne opp , kan ikke bare etter anstrengende forsøk , Vistiqz har nådd sin utmattelse, svette mengder svette og hånd , og plaget seg selv , og følelsen av denne saken kom til ham før han Kalmchlol våknet , og håper at en glir , uten tvil at denne saken at mannen slo i søvn av panikk . Den fred være med ham når hans ledsagere gruer denne bønnen : ~ Jeg søker tilflukt i ord Gud, fulle av sinne og fra onde hans slaver og fra onde demoner Bibliografi , og delta ~ (2). Som det fremgår av isti’aadhahen om skremsel i en drøm som Malik forteller om , sa han : Khalid bin Walid sa på salg! : O Allahs sendebud , jeg er i en drøm . Han sa fred være med ham : ~ Si : Jeg søker tilflukt hos Allahs perfekte Ichaelmat fra ondskapen av sinne og pine og ond kult , og biblioteket om demoner , og delta ~ (3). Her la meditator i disse samtalene merke til at profeten fred være med ham rettet tjeneren når du ser slike urovekkende drømmer , mareritt , ledet av tiltaket til Gud og søker tilflukt hos ham fra ondskapen av sinne og kval , og Bibliografi om demoner og irritasjon , for ikke å delta på ham , og arrangerte en sit-i Gud Esme Gud . Det er ingen tvil om at refleksjonen av tilstanden til mennesker i dag legger merke til når de fleste av dem borte fra Gud og å stole på verden og gleden og avstanden fra Allahs bok og bære ordtak , og erstatte den med å lytte til musikkinstrumenter og sanger, slik at noen unge mennesker sover og hodetelefonmusikk i ørene, og om slike deltar på ham Mullah Ikh og kommer ned på ham nåde? Men i dag at moskeer har blitt angrepet av musikk , ble som henne til deprivasjon ; Dette er på grunn av mobile enheter, hvorav de fleste tonene har blitt musikkstykker som skader hørselen til tilbedere under bønnene , og hvis eiere kan forhindre nedstigning av barmhjertighet og englenes tilstedeværelse , ifølge Abu Bakr bin Musa som sa : Jeg var sammen med Salem bin Abdullah bin Omar , så jeg passerte selskap av moren til guttene i klokkene , Salem kom til å passere sin far fra profeten fred være med ham, sa han : ~ engler følger ikke dem Rkpo jingle , ~ og Algelgel : liten bjelle festet til nakken på dyr (4). Mange har valgt folk i dag er langt fra Gud , og avstanden fra Koranen , og avstanden fra mannlige , og derfor erstattes med valget av god kameratskap dårlig Balrvqh , Er ikke Gud i sin bok sier : ) omn levende omtale Rahman antitese av hans djevel er han ektefellen ) ( Zukhruf : 36 ). Hva menes : utstillinger for Rahman og hans forening I motsetning til det som gjør hans følgesvenn av djevelen, er han hans følgesvenn i denne verden og i Ilden (5). Og denne djevelen pryder ham med løgn og ondskap , kjeder ham med dhikr og lydighet, og gjør sine lykkeligste tider med fornøyelse, musikk og sang , og slik er det nødvendig for ham å holde seg ansvarlig og korrigere for det , og å ligne rettferdige og de siste som husker at Gud sto og hvilte og på deres side , er minnet ikke skilt fra tungen , folk i Gflathm kuttet Flathm . Det føles også som denne typen visjoner øde og redd for dem , forklar ham å søke tilflukt hos dem , sa steinsønn i al- Fath ble nevnt i oppskriften som søker tilflukt fra den onde syneffekten er sann , fortalt av Sa ‘ eed ibn Mansoor og Ibn Abi Shaybah og Abdul Razak isnaads rette Ibrahim Nakha’i sa : ~ Hvis du i en drøm så hva han hater, la ham si hvis han våknet : Jeg søker tilflukt hos Aazt av Guds engler og sendebud av dette onde som slår meg der min visjon Maol i religiøs Dnaaa ~(6). Jeg anbefaler at alle søvn her ønsket å lese wird før Sayings sover og kan bli funnet lettere enn mange brosjyrer i moskeer og biblioteker , og den viktigste av disse wird : 1 – Stolens tilstand . 2 – “ Si, Han er Gud er en ” 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ) , ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ). 4 – Jeg søker tilflukt i Guds fullstendige ord fra det onde som han har skapt . 5 _ Jeg søker tilflukt i Guds ord fulle av enhver djevel og hvert øye er viktig for nasjonen . 6 _ I Guds navn , som ikke skader noe med sitt navn på jorden eller i himmelen, og han er den hørende, den vitende . 7 _ Ditt navn Herren sette min side og din Herre bruke den opp , hvis jeg tok meg selv Varahmha , og sendte ham mer på det, inkludert reserve rettferdige slaver . 8 _ Å Gud, jeg underordner meg til deg og rettet meg til deg og autoriserte min ordre til deg , og ryggen min til at du ønsker GATT og ærefrykt for deg , ikke et tilflukt eller sparte deg bare til deg , sikret din bok, som ble avslørt og Npik som du sendte . 9 _ i ditt navn Å Gud, jeg dør og lever . 10 – vers fra de tre dagene av Sura startvers . : “ Gud er det som er i himmelen og det som er på jorden, og at dere manifesterer det som er i dere selv …” versene . Disse Awrad være – hvis Gud vil – Caldra, som beskytter deg mot PROD forbannet Satan og hans skade , og dette er akkurat som slaget inn og krigskjolen , Ankomsten av spydene og sverdene til ham har vanskeligheter , og opp til ham og såret ham for å hindre henne i å kle på seg og så også, som sover og ly for søvn, denne wird Legenden når ikke Satan med Guds hjelp (7). ________________________________ (1 ) leksikonformidler – op – r (107 ). (2 ) hasan hadeeth fortalt av Imam Tirmidhi i boka kaller døren til det Gah holdt i ros for hånd – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i håndflaten til Almktherin- ledsagere, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, må Allah være fornøyd med dem – op – Og det ble fortalt av Abu Dawood i Book of Medicine, Bab How to Raqqa – forrige referanse -. (3 ) syner av profeten fred være med ham ( s. 19 ) – op – og rapportert av Imam Ibn Hajar i al- Fath (371/12 ) og tilskrevet Imam Malik og kvinner, forskjellige Bosanao, sa opprinnelig Abu Dawood, Tirmidhi og klassifisert som hersker Og korrigere det . Se : Zaad for sønn av verdier (2 /468 ) – op -. (4 ) Fortalt av Imam Women i dørdekorasjonene Algela Gel book , Imam Ahmad in the palm of Almktherin companions , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab may Allah be happy with him, a director in the right chain of Albany (4 \ 493 ) – en referanse tidligere -. (5 ) tolkning av Ibn Abbas – op – ( s. 413 ). (6 ) Se : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Se : Zaad Ibn-verdier – op – (365 \ 2 ) , sa jeg : beviste at mange forskere har effekten av moderne jinn-mennesker, og de sa : er den virkelige effekten hvis fenomenet ikke er synlig ; Og de avledet at luft, mikrober og andre kom inn i menneskekroppen . Dette bekrefter muligheten for å komme inn i jinnen til menneskekroppen også . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Hva er oppfatningen som forfatteren har om den som påkaller og deretter har en visjon? Med tanke på det store antallet spørrere om disse emnene , spesielt jenter som blir kontaktet av forslagsstillere , og de ber Gud for deres skyld og ber Gud om å vise dem en visjon som hjelper dem å vite om denne søkeren er bra for dem, og noen av dem kan gjøre visjonene generert under disse omstendighetene til et grunnlag for svar eller aksept. Denne frier ! Og for de som er overrasket over kvinnenes handlinger, legger jeg til det og sier at det er noen fedre som henvender seg til ham og henvender seg til datteren hans, og han skriver til meg og spør meg, etter Istikharah, om drømmer som han så, og de kan være visjoner, mens han er forvirret før henne. Bruker han prekenen eller svarer på frier? Jeg har flere pauser her. Jeg håper å tenke på og reflektere over det for den som faller inn under forrige beskrivelse : 1 / Den som foreslår en frier for henne, hun må følge veien til kunnskap, ikke drømme !! 2 / Til den som presenterte henne, adresser spørsmålet om hans religion, karakter og trofasthet, og dette gjøres vanligvis av vergen, fra en far, bror eller lignende, og etter spørsmålet tar han veien til Istikharah og det er ingen innvendinger mot å gjenta det, og etter det ser han på jentens mening, og etter den juridiske visjonen blir det avgjort og avgjort Hennes rekkefølge, og så hennes beslutning er informert og klok, og ikke om drømmer eller visjoner . 3 / Jeg la merke til mange kvinner som skriver til meg, særlig kvinner, at de sterkt aksepterer de som søker henne tidlig, og påkaller ulogiske argumenter, inkludert : studium, ung alder, litt gammel alder til forloveden, mangel på økonomisk, sysselsetting eller stamtavle, og noen Disse jentene nekter uten grunn, men fordi hun ikke fant noen som rådet henne eller oppfordret henne til å ta imot, og sendebudet, måtte Guds bønner og fred være over ham, sa om jomfruen : og henne ørene er hennes stillhet … som bevis på beskjedenhet, eller manglende evne til å erklære godkjenning, så de rundt henne tror at hun avviser. Dette inviterer meg til å si at vergen har en stor oppgave med å administrere ekteskapet og signere det, eller hindre det – hvis du vil . 4 / Foresatte for en kvinne eller en jente må ikke inkludere drømmer eller visjoner i beslutningsprosessen, verken med eller uten samtykke, og de fleste drømmene som blir sett og generert under slike omstendigheter er som frustrasjonene fra samtalen av sjelen . 5 / Jenter skal ikke gi opp sin første alder, og å vite at jo tidligere ekteskapsalderen er, jo bedre for dem, og med kjærlighet, følgesvenn, kompromiss og forståelse med mannen, kan hun diskutere ethvert emne. Å studere, fullføre studiene, eller jobbe …. etc. 6 / Erfaringen har indikert at en kvinne foretrekker ekteskap eller graviditet og fødsel mer enn å studere eller jobbe, og derfor ser jeg ikke en grunn til at en jente forsinke ekteskapet hennes under påskudd av å fullføre studiene, og hva hun gjør for at noen vil søke om det? Og hvordan vet du at talen vil fortsette å banke på døren hennes? Spør mange av dem som savnet ekteskapet, eller savnet ekteskapets gullalder, og deres avslag skyldtes arbeid, selvdannelse eller studier, og du vil finne at de fleste av dem, og de fleste av dem, ønsker at de er gift og har familie, og barn . 7 / Det er ikke et krav at den som påkaller Guds døtre, eller fedre eller mødre, ser et godt syn, og hva om han så et så godt syn; Det er ikke et krav at han kjenner til hennes korrekte tolkning, eller blir informert om det fra overfarten. Uttrykket kan være i strid med situasjonen, eller fraværende fra sannheten – og dette er mulig fra uttrykkene – de er mennesker som gjør feil og lider, og det er ingen feilbarhet bortsett fra en profet . 8 / De fleste drømmene som ble sett etter Istikharah har lite, om ikke ikke-eksisterende, rom for ærlighet. Så den som påkaller det, eller som ber om noe, så tenker det fokusert på det, i tilstanden av å våkne, og før han sover, og dette gjør at personen som søker istikhaarah, kan se noe relatert til emnet i Istikharah, og det er på grunn av å tenke på det, mens eieren mener at det er en oppriktig visjon, og det må uttrykkes. Og å ta en beslutning basert på lyset, men det jeg ser er en pipedrøm . 9 / Abstraksjonen kan se en visjon der det ikke er direkte symboler på subjektet påkalt for dens skyld, for her kan det ha en betydning i hans visjon som kan ha en betydning for det ekstraherende, og alt dette er i henhold til uttrykket av den som uttrykker visjonen . 10 / Det kan være en visjonstype som har sterk betydning for utvinningen; Og det er hvis seeren var en person langt fra den ettertraktede, og han ikke visste om sine nyheter som ble fornyet og ble gjenvunnet for dens skyld, og så han et visjon som er direkte relatert til dette blir søkt, og det han påberopte for sin skyld, og dette returneres og skjer veldig mye, og i denne typen syn er det en stor grad av sannferdighet, spesielt hvis seeren er kjent for sin ærlighet og rettferdighet . 11 / Kanskje en av de morsomme tingene med det som blir sagt her, er det som blir sagt om de gamle indianerne, som de pleide å si : Natten gir oss råd, og det er at de gjennom sine drømmer oppdager en indikasjon på deres gode eller dårlige flaks, og denne betydningen er til stede i betydningen av en god visjon og legitimiteten til å oppsøke den, informere den og avvente at den blir realisert ….

…Den andre typen visjoner om hva som ville være selvsnakk , og arbeidet med årvåkenhet , og kan hjelpe dem med psykologisk bekymring , og stresse intellektuelt . Et eksempel på dette mange forekomsten spesielt i denne epoken florerte i hvilke bekymringer og overveldet artikkelen noen ganger , og presset av liv på andre tidspunkter, finner vi noen før søvn mener virksomheten Besvqath og noen tenker på en ny karriere , og noen Bamthanh tidlig om morgenen , ikke glem kvinnene som ofte overnatter med denne typen også Vtjd Noen av dem tenker på deres problem med ektemennene deres før de sover , for eksempel , og så sover hver av dem, og så disse tankene og bekymringene eller håpet og smertene innen hver og en av dem blir til drømmer eller visjoner, og dette er veldig sannsynlig , og så følger dette spørsmålet til mange av dem om disse visjonene , som Som jeg nevnte, er det ikke annet enn pipedrømmer . Og press på språket , entall av det : kompresjon, som er alt som ble samlet og grepet ved å samle håndflaten og lignende, og i åpenbaringen : “ Ta et trykk i hånden din, så vil jeg slå med den og ikke mened. ” Det sies : Han tok oss med presset av nyheter , som er med blandede slag av det . Forvirrede drømmer : Det som forvirret dem forvirret vanskelig tolkning , og ba om å blande Odgatha Vhbht Bodgat plante som er : pakken, som tar mennesket fra bakken der det lille grønne og bakken og det store og så (1). Det kan være gjennom det forrige tilbudet å merke seg at disse Alodgat ikke er disiplinert, men er blandede tvetydige , og dette ser også at noen forskere kommer bak meg av en av to grunner ( fysisk ) eller ( meg selv ) Man kan enten være i en sunn posisjon fysisk skrå , eller i humør meg urolig , er dette gjenspeiles på mannen og hans visjoner Vtakhtl sputtering og være Odgato delt i to seksjoner : seksjon i : rør spesielle drømmer ; Enhver privat eier bare disse florerer i noen kategorier til visse tider Kalmrdy og Kaltalbh og studenter , for eksempel eksamen eller før et personlig intervju med en av de pedagogiske institusjoner som universiteter, for eksempel , og Kalmqublan å gifte seg de neste to ansatte til å oppgradere , og så videre , og Hola ved å spørre dem før de krysser Subtle forenkler oppdagelsen av typen Deres visjoner, og de er ikke annet enn pipedrømmer . Sayyid Qutb sa i skyggen av Koranen : Drømmer er en blanding av urolige drømmer og ikke en fullstendig visjon som bærer tolkning , da den ikke refererer til noe . A . En enkel oppførsel , (2) og hennes eksempel er følgesvenn som så hodet kuttet av seg , og som om han så englene beordre ham til å gjøre noe forbudt . . . Og andre eksempler (3). Seksjon II : rør Generelt drømmer , og jeg mener at vanlige folk her er av betydning for hele nasjonen som om der – i trodde sin eier – Bishara generelt , eller offentlig alarm eller offentlig arrangement , CA NYHETER politikk , budsjett, lønn , ferie , og kriger, spesielt hvis disse hendelsene eller en av dem har dominert og stod for atmosfæren , vil du finne visjoner i overflod om dette , se for eksempel visjoner etter begivenhetene i september ateist , og rikelig under den amerikanske kampanjen i Afghanistan og bemerket kraften til de media dominerende og bane for denne kampanjen, spør deg selv : Har du påvirke den sterke menneskelige Sharp eller enkel? Disse hendelsene har dominert arenaen, så det er ingen stemme som er høyere enn stemmen hennes, så hennes kraft blir gjennomsiktig for sinnene , så hvis hun bukket under for å sove, forvandlet hun seg til visjoner hvis eier kanskje tror at de er gode nyheter eller gode nyheter , spesifikke til ham eller general for nasjonen , og det er ikke skjult i dag for alle som har overvekt av lidenskap, uvitenhet og intoleranse for mening Eller gruppe og mangel på fromhet, religion og fromhet blant mange mennesker , så eksemplet på noen som ser disse visjonene er på jakt etter noen som vil uttrykke dem til ham , og han kan forutse hendelsen og sende dem før du spør om det via sin e-post eller mobiltelefonen sin , slik at det blir snakk om time , og frukten av råd på kort tid ! Her er jeg ikke imot en klasse eller en bestemt gruppe, men jeg er imot uvitenhet, ja uvitenhet som kan gå en gruppe eller sekt eller Ani-individer som hevder visjoner , og oppvigelsescampus og kringkaster noen av intervjuene og bekjennelsene til noen av de involverte av i favør av det jeg sa, og de var under innflytelse av illusjoner og drømmer , gjelder dette noen av de sufier som alltid har inferred visjoner som Guds sendebud kom til dem, bød dem og forbød dem , eller favorisert en gjerning for dem , og dermed setter de det i graden av åpenbaring at følgesvennene mistet med Guds sendebud død , og de fant ham , sa Ibn Hajar i (4): Hvis den sovende så profeten, be må Gud være på ham og gi ham fred, befaler ham å gjøre noe , er han forpliktet til å overholde det og må : eller må han presentere det for den tilsynelatende sharia , for den andre er den godkjente . Det er en forskjell mellom de rike og lysekronene , ja . Visjoner som har misjonærer til et individ eller en gruppe , eller til og med en nasjon , men dette er betinget av to forhold : For det første : Det er en referanse pålitelig eksponering det Alrai presenterte også en gruppe følgesvenner visjoner om mye av natten på Messenger av Allah , sa han : ~ Jeg ser din visjon bli med i de syv netter , det var Mthariha Flethrha om nettene til de syv ,~ ble enig (5), ble Bukhari betegnet i sin Saheeh ( dør : kollusjon om synet ), og Hafiz Ibn Hajar sa om å kommentere hadith : det følger av samtalen at konsensusgruppen om visjonen til en D om oppriktighet og dens helse , da nyhetens kraft drar fordel av å rapportere om nyheter fra en gruppe . Av . (6) Det andre : er rettferdigheten til seeren og oppriktighet og ikke å være en Hui , eller et mål , eller hensynsløs , levde en sak eller overbevist om ideen , Vsitrt hans tenkning , Vtmthelt hans visjon i en drøm , og her skille mellom visjoner før hendelsen , og visjonene om saken eller etter , og det er ingen hemmelighet at den er i hendelsen eller etter den, eller svakere og svakere enn den før den – akkurat som den ikke er skjult for alle interesserte i denne kunsten , så det er ingen leksjon i visjonen om en lidenskapelig , akkurat som det ikke er noen leksjon i uttrykket til Hui også , så hvor er referansen som godkjenner visjonene som Guds sendebud? Wayne av lignende følgesvenner hedret de rene? _________________________________________ (1 ) ( ordliste Mellomprodukt 540 materiale : dGT (en gruppe forfattere publisert Dar Al Dawa 1980 – Cairo . (2 ) sayyid Qutb – op – (4 /1993 ), og Muhammad Qutb – op – p. 6. . (3 ) Ibn Hajar åpning 354 \ 12, op. cit . (4 ) se Fath al – op – (12 /389 .) (5 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen (4 / 256 ) i boken Taraweeh dør begjæring om store deler av natten – op – – muslim, som i kjernefysiske ( 8/58 ) i boken om fastedør foretrukket sviknatt og oppfordrer deres forespørsel – en referanse tidligere . (6) se Ibn stein – op – (12 / 380 ) ** siterer Dr. Fahad Al – Osaimi…

…** Ikke anbefale seg selv . På myndighet fra Yahya ibn Abd al-Rahman ibn Hatib sa han : En av kvinnene til de troende samlet med Aisha, moren til de troende, må Gud være fornøyd med henne, og en av dem sa : Ved Gud, Gud aldri plager meg, men lovet lojalitet til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, forutsatt at jeg ikke forbinder noe med Gud eller stjeler, driver hor, eller dreper sønnen min, og jeg kommer ikke med løgn at jeg er ulydig mellom hendene og føttene mine, og at jeg ikke er ulydig mot ham, og jeg har dødd. Han sa : Jeg gikk tilbake til huset hennes, og jeg sov i hennes søvn, og det ble fortalt til henne : Du er den som kommer til den allmektige Gud for ikke å plage deg, så vær sikker på at du sier noe som ikke angår deg og hva hindret deg i å ikke berike deg Han sa : Så hun kom tilbake til Aisha, må Gud være fornøyd med henne. Til henne : Jeg kom i drømmen min, og jeg ble fortalt slik og sånn, og at jeg ber Gud om tilgivelse og omvende seg til ham ….

Og den som ser en forsker i nærheten av ham, eller sitter eller snakker til ham med ord som hjelper ham å lytte, det vil være bra og gunstig ….

Og den som ser at han er død og ble satt på kisten og bar sin begravelse og folk søker og går i begravelsen, det indikerer hans ære og høyhet, men det er en mangel og korrupsjon i religionen hans fordi døden er avholdenheten av gode og andre gode ting, og rettferdighet i hans religion kan gjøres etter det, spesielt hvis han vet at han ikke ble begravet i graven ….

Og noen av uttrykkene sa: Den som så at han selv var i en festning og hun er en velgjører, og hans gruppe er med ham og hans økning, da er han trygg fra sine fiender og har vunnet det som kreves, er rettferdighet i sin religion, og er håndhevbar i sin sak, og i alle fall ser en person seg selv i et slott på en hvilken som helst måte, så er det prisverdig hvis han ikke har det som er forkastelig i kunnskapen Uttrykk ….