…Noen uttrykkere sa at jeg elsker å komme inn i byer og hater å forlate dem fordi jeg har prøvd dette gjentatte ganger ….

…Utviser det å frykte å lese Surat Al-An’am? Et spørsmål som har spredt seg blant mennesker er en visjon, med legitimiteten til å lese Surat Al-An’am for å utvise panikk, slik det skjedde under Irak-krigen, og det dukket opp i disse dager i lys av disse hendelsene, så hva synes du om saken? Det er ikke tillatt å innføre tilbedelse og gå inn i den gjennom visjoner, som en som introduserer beslutningen om Laylat al-Qadr, eller går inn i noen usynlige forhold. Som noen som snakket om Mahdis fødsel gjennom å se forbindelsen hans, er dette min oppfatning av problemet, og jeg har snakket om det gjentatte ganger på nettstedet eller programmet, å lese Koranen er tilbedelse, og tildele lesingen av dette surah til slike omstendigheter er en tildeling uten bevis. Fordi det ikke er noe bevis annet enn det som ble rapportert fra det ufeilbarlige, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg er forsiktig med de som sprer slike meldinger eller ringer for å jobbe med dem blant mennesker, og på samme måte er dette tilfelle for de som ring for å lese Surah Al-Zalzala for å avverge jordskjelv i noen land, og Gud vet best ….

…Tap av kunnskap går tapt i en drøm, til fordel for folk med hans kunnskap, og hans minne er populært . Tapet kan indikere mangel på flaks . Og den som så at alle klærne hans var tatt, indikerer at ondskapen han blir utsatt for har forsvunnet ….

…Og den som ser et teppe i et fremmedes hus, og han ikke kjenner teppet eller stedet, så indikerer det en endring i hans tilstand, og hvis han ser det brettet eller brent, blir det tolket som hans død i fremmedhet ….

…Og den som ser at han ble sugd fra brystet, enten det var for et menneske eller et dyr, og hvis noe væske kom ut til ham fra brystet, om typen hans var likt eller hatet, så er det penger, og hvis det var statisk, så er det ikke prisverdig, og det ble sagt at det er en fordel som ikke er en attributt til en sjel eller en bevegelse, og hvis det er noe i det, er det Det indikerer et barn, og hvis den slags ting er sympatisk, så er det en god gutt, og hvis den blir hatet, vil han være ham verdig, og Gud vet hva som er riktig ….

…Og den som ser at han ammer av en person eller et dyr fra et sted som ikke krever amming, så ber han om en vanskelig sak, og hvis han får noe fra ham, vil han nå det beløpet han hadde til hensikt, men med vanskeligheter ….

…Og den som ser at hans hånd er et metall eller en plante, det er ikke prisverdig, og gull vil gå ….

…Og den som ser at han har sett en helligdom eller et tempel, han vil være flittig i å søke belønning og kan være fornøyd ….

…Og den som ser at han har et spesifikt navn, den første som får navnet sitt ….

…Og det ble sagt at den som så at han åpnet et granateple, da ville han komme inn i et land hvis inntekt aldri var, og han ville bli ansett som søkeren, hvis det var surt, ville han få tristhet og tristhet fra å komme inn i landet ….

…Kan jeg fortelle visjonen til et av de to uttrykkene og krysse den, og deretter fortelle den til et annet slik at han krysser den helt annerledes? Svaret er : Ja, det kan skje . Årsaken til dette er forskjellen i forståelse, evner, evner og mestring, fra et uttrykk til et annet, og uttrykksvitenskapen har sine verktøy gjennom hvilke visjoner uttrykkes, og i henhold til uttrykkers dyktighet fra å mestre disse verktøyene, han blir bedømt av kvaliteten eller mangelen på det . For å avklare bildet litt, gi et eksempel på leger, noen av dem lykkes med å diagnostisere sykdommen glimrende, mens noen ikke klarer å gjenkjenne den, selv om de er like i vitenskapelige kvalifikasjoner, og derfor kan den dype betydningen av visjonen kanskje ikke dykke inn i det, og det kan dykke strålende inn i det, så noen av forbipasserende er gode på Dykke er langt avstand, og noen av dem kan ikke gå utover kysten, og noen av dem synker, men for noen få avstander, så den som er sterkere og høyere i krysset, er han mer genial, og omvendt, og så sa kongen til sitterne ( Hvis du skal se synet du krysser ) Yusef 43: det vil si , du ber til det er slutt, og du vil huske dets slutt, og språkforskere sier : Å overvinne vannet ved å svømme, et skip eller noe annet, kalles det : kryssing, som om krysset går fra utsiden av synet til det indre, og dette er dykkingen jeg mener…

…Og den som så at et lynnedslag skjedde i et hus, og hvis han hadde en syk person, døde han, og hvis han hadde fravær, ville en tyv banke på ham eller bli ranet av byeieren ….

…Og den som ser at et marked har mange varianter, indikerer det utarmingen av det produktet ….

…Og den som ser et tre med torner og det vokser på et sted som ikke krever planting, da tolkes det av et folk med dårlig skapelse, de møtes på et sted der de ikke trenger sitt møte. Hvis han ser noe annet, er hans uttrykk mot ham ….

…Og den som ser at han har en hale, et horn eller en hov, for eksempel et esel, en slange eller et nebb, det er alt godt og godt ….

…Og den som ser et kjent sted, har blitt en ruin, og dets folk kan ikke finne et sted å bo, for deres eiendom er en urettferdighet mot dem, slik at de ikke vil finne en frelser for dem ….

…Og den som ser at han har besteget et fjell og sett et hull i det og gått inn i det, da vil han se hemmeligheten til kongen og hans dekkede saker, og hvis noe kommer ut av ham, vil han ha et forhold og en gave ….

…Og den som ser at han er på et fjell og har blitt et godt resultat, da er eieren av dette stedet nådig mot hjorden sin og får penger og nåde for den som søker ….

…Og den som ser en rød rose på et tre i huset sitt, det indikerer glede fra hans slektninger og familiemedlemmer ….

…Og den som så at han plukket en rose fra et tre, det indikerer tristhet og gråt ….

…Og den som ser at regn kommer ned fra himmelen, er ikke som regnformen, og hvis dens slag er lik, er det godt, og hvis det er hatet, er det lidelse og uenighet ….

…Og den som ser at han er bundet av et av medlemmene sine til en annen person, han vil sammenligne ham i sine handlinger, enten de er godartede eller forkastelige, og når det gjelder å binde båter, kommer de i hans klasse og det som knytter alt i hans klasse og sted ….

…Og den som ser en rød rose på et tre i sin tid, det indikerer at barnet har skjedd, og når det gjelder rosene som ikke var i hans årstid, indikerer det en ulykke fra sønnen hans ….

…Og den som ser et tre og kjenner eieren av det, så ser han det overføres fra ett sted til et annet, så blir det tolket av fremmedgjøring av den mannen, og hvis han ikke kjenner eieren, krysser det ham ….

…Og den som ser at han ødelegger et hus, et hus, en gammel butikk eller lignende, så får han mye godt ….

…Og den som ser at han sitter på et teppe, han vil få trøst og høyde ….

…Og den som ser at han bærer et teppe på ryggen, det indikerer overflod av synder og byrder, og at han bærer det på skulderen, hans visjoner indikerer at han bærer et teppe, spesielt hvis det er på nakken .)…

…Og hvis han ser engler et sted på hester, går en mektig til grunne der, og hvis han ser fugler fly og ikke kjenner deres feil, så er de engler, og det å se dem i en drøm et sted er et bevis på hevn mot undertrykkere og seieren til de undertrykte ….

…Og den som så at han falt på ryggen til en ku, det indikerer at Sunnah har forandret seg for ham ….

…Og den som ser at han gikk på en vei og ser en pomp og kommer tilbake på grunn av ham, så forplikter han det som skjer med ham som en mangel på hans religion ….