…Og den som ser at noe av det traff et sted og ikke traff det, så påvirker det ikke det, men det skjer på grunn av det, og alt som en person kaster på ham av alle slag, er tale, og hva som var riktig av det , talen hadde en effekt, og hvis smerten hans var mer intens, og hvis den ikke gjorde vondt, har den talen ingen effekt, og Gud vet hva som er riktig ….

…Og den som ser at han har adoptert en tåke av god religion og er sterk i sin kommando, og når det gjelder en enkelt napp, indikerer det et langt opphold for avledningen av navnet ….

…Den som ser at han er i et rom eller rom, han er trygg fra det han frykter og advarer, fordi Gud den allmektige sier: ~Og de er trygge i rommene .~…

…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han trakk et knust bein, fordi det var pompøst, sterkt og knuste beinet, det er en uenighet blant dem som sa at han var Mahmoud og noen som sa noe annet .~…

…Og den som ser at han har lagt en varm bit i munnen, det indikerer at han faller i en ulykke fra noens ord ….

…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes på sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….

…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….

…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….

…Og den som ser en hval i en dam eller en dam når den snur seg og tetter den, så tolkes den av en dårlig behandlet person, ikke av noen som ser en hval som åpner munnen, da skal den tolkes av fengsel ….

…Og hvis han stønnet av hodets smerte, indikerer det at han var arrogant i denne verden, og han var forpliktet til det, og kanskje var belønningen fra uaktsomhet i foreldrenes rettigheter ….

…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….

Fly er en reise i en drøm, og hvis den er på baksiden, så er det en reise i komfort . Å fly for ikke-reisende er inaktiv . Og den som flyr fra overflate til overflate, går fra en tynn mann til en tynn mann . Og hvis en kvinne ser at hun har blitt fra sitt hjem til en mann hun kjenner, så vil hun gifte seg med den mannen . Og den som flyr fra et hus som han kjenner til et hus som han ikke kjenner, skal dø, for det er det hinsidige . Hvis fangen flyr i søvnen, blir han løslatt fra fengselet, og hvis kongen ser at han har fløyet, blir han løslatt . Og det ble sagt : Hvis fly er vellykket, så er det reise . Og den som fløy med fuglen i søvne, han ville følge fremmede . Og den som var en forfengelighet og så at han fløy, så er synet hans ugyldig .. og den som går foran en person, fløy og går foran ham, han vil beseire ham . Og den som ser at han har fløyet over et fjell, han vil få herredømme og overmanne konger i det uten utmattelse . Og den som så at han fløy og var egnet for sultanen, han fikk det, og hvis han falt på noe, ville han eie den tingen, ellers ville han ha en feil i sin religion . Og den som ser at han har forsvunnet til himmelen og ikke har kommet tilbake, han skal dø . Og den som flyr fra hjemmet sitt til et ukjent hus, han flytter fra hjemmet til graven, og hvis han flyr i luften, vil han bli syk til han er nær døden . Den som fløy fra bunn til topp uten ving, vant et ønske . Og den som så at han fløy flatt, hans saker ville bli avgjort uten tretthet . Og den som ser at han flyr og har to vinger, så er han et godt bevis for alle mennesker, og hvis han er en slave, indikerer han sin frigjøring, og hvis han er fattig, blir han rik . Og den som så at han fløy med sitt ønske og sin vilje, dette indikerer mye godt . Hvis han ser at han flyr og forlater huset, indikerer han at han er død . Og den som så at han fløy, han kunne ikke, eller at han fløy med hodet slaktet på bakken og føttene i luften, noe som indikerer mye ondskap som han ville bli utsatt for . Hvis pasienten ser at han flyr, indikerer han at han er død . Og den som så at han fløy i en båre, indikerte en alvorlig sykdom som han ville bli utsatt for . Og den som ser at han flyr mellom himmelen og jorden, han vil komme med mange ønsker . Kanskje søket etter kunnskap eller utroskap . Og å fly indikerer flyging og pessimisme . Og hvis han flyr med en vinge, vil han reise med ære og kraft . Hvis han var uten vinge, ville han reise hardt, spesielt hvis han fløy fra et godt sted og landet på et dårlig sted, og hvis han fløy fra et sted som var tillatt og landet på det som er bedre enn han var det motsatte ….

…Hvis du drømmer om å fly høyt i verdensrommet, indikerer dette ekteskapsulykker . Hvis du flyr lavt og nær bakken, forutsier dette sykdom og angststatus at du vil bli kurert av . Hvis du flyr over gjørmete vann, advarer dette deg om å ta vare på dine personlige forhold når fiender søker å angripe deg . Å fly over ødelagte steder varsler uflaks og et deprimerende miljø . Hvis du merker trær og grøntområder under deg mens du flyr, vil du lide midlertidig kaos, men rikelig med rikdom vil strømme inn . Hvis du drømte om å se solen mens du flyr, forutsier dette trivielle og uberettigede problemer, ettersom forholdene dine vil lykkes til tross for frykten . Hvis du drømmer om at du flyr i kveldens kuppel, passerer månen og andre planeter, så forutsier dette sult, kriger og problemer av forskjellige slag . Hvis du drømmer om at du flyr med svarte vinger, forutsier dette alvorlige skuffelser . Hvis du falt mens du flyr, forutsier dette ditt fall . Hvis du våkner med å falle, vil du kunne gjenopprette tilstanden din slik den var . Hvis en gutt drømmer om at han flyr med hvite vinger over grønne planter, forutsier dette en bedring i virksomheten, og han vil lykkes i kjærlighet . Hvis drømmen hans gjentas, indikerer dette mangedoblingen av gode gjerninger og oppfyllelsen av ønsker . Hvis trærne virker ufruktbare eller døde, vil han tåle hindringer som han vil omgå for å oppfylle sine ønsker . Han vil fortsette, men arbeidet hans vil gi ubetydelig avkastning . Hvis en kvinne drømmer om at hun flyr et fly fra en by til en annen og lander på kirketårn, så indikerer dette at hun vil slite mye på veien for falske gleder og påstander om kjærlighet . Hun vil bli truet av en katastrofal periode med dårlig helse, og dette kan følge døden til noen nær henne . Hvis en jente drømte om at hun ble truffet av et skudd mens hun fløy, betyr dette at fiendene vil prøve å hindre hennes fremgang til suksessverdene og høyere goder ….

Et bad er i en drøm en ærlig budbringer, en oppriktig venn og en misunnelig elsker . Kanskje det indikerer de beskyttede konene som holder på hemmeligheter . Duer kan referere til duer, som er død . Og det indikerer en kvinne med barn, eller en mann med mange barn, som er mottakelig for folket i hans husstand . Og synet til duene indikerer skrikene . Husduen er en god arabisk kvinne, og eggene hennes er jenter eller naboer, tårnet hennes er en blanding av kvinner, og kyllingene hennes er sønner . Duens brøl beskylder en mann for en kvinne, og det hvite er en religion, det grønne er fromt, det svarte er en pute, og det hvite er en blanding . Og hvis duen hans har vendt seg bort og ikke kommer tilbake til ham, vil han skille seg fra sin kone, ellers vil hun dø . Og hvis han har flygende duer, har han kvinner og tjenestepiker som han ikke bruker på, så hvis han rydder en vinge fra hjemmet sitt . Og duen er en arabisk hushjelp, og på autoritet fra Ibn Sirin, må Gud den allmektige nåde ham, at hun er nyheter som kommer langt fra . Og duer er en elsket kvinne som er fri eller slave . Og den som så at han hadde slaktet en due, skulle gifte seg med en jomfru . Og en due er født av en hushjelp . Og den som så at han spiste av hennes kjøtt, var en overbærenhet . Og duer med kyllingene i fangenskap med barna sine . Og den som ser at han jakter duer, han vil få penger fra ærverdige menn . Og det ble sagt : Den som ser en due, han ber ikke Gud den Allmektige om annet enn Han gir den . Hvis han ser at det er en due i huset hans, og søkeren er singel, vil han gifte seg med en vakker og vennlig kvinne . Og husmoren er enig med mannen sin . Hvis han ser at han er en due og står på ham eller flyr med ham i flukt, vil han motta glede eller glede, godhet og nåde . Og det ble sagt : Den som ser at han har blitt en due som spiser pengene til sine fiender, og duen indikerer de presserende nyhetene og boka, fordi den overfører nyhetene i en bok, og det er gode nyheter for noen som er i nød eller hans fraværende hvis et fly kommer til ham, med mindre han er syk og faller på ham, for det er dødsduen, og ikke spesielt hvis det var fra duen og ropte på hodet hans . Kanskje var duen et frø . Og de beste grønne duer . Den som ser en mangel i Ain Hamama, det er en mangel på sin kones religion og moral . Og den som ser at han kaster en due, han baktaler en kvinne eller sender henne tekst med dårlige ord . Og den som ser at han har slått fra dugenes egg, det vil ramme kvinner og barn med penger . Og den som ser at han fanger en husdue, han vil fange en kvinne som er forbudt . Og den som ser at han gir en due, han snakker en kvinne og lærer henne det . Og den som ser en due eller en fugl på hodet, eller på skulderen, eller er bundet til nakken, dette indikerer hans handling mellom seg selv og sin Skaper . Hvis fuglen var svart og stygg å se på, indikerer dette aksept av hans arbeid og korrupsjon av hans religion . Hvis den hadde hvit farge, så det bra ut, noe som tydet på hans gode arbeid og hans rettferdighet . Og den som ser at han har slått fra fjærene til duer eller deres kjøtt, han vil lide mye penger og godt . Se også Lunar ….

…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….

Fly er i en drøm en tilbakevending til Gud den allmektige, og delegering til ham, for den allmektige sier : ( Fly så til Gud, for du har en klar advarsel fra ham ). Og på flukt fra stat, sikkerhet, omvendelse og død . Den som ser at han flykter fra en fiende, han vil være trygg for ham . Hvis en lærd så flukten, ville han få dom fordi Moses, fred være med ham, styrte etter flukten . Og den som ser at han flykter og ikke er redd, da skal han dø, for Gud den allmektige sier : ( Si : Å flykte vil ikke være til nytte for deg hvis du flykter fra død eller drap ). Og hæren flyktet i seier . De vantros flukt er en nøyaktig flukt, fordi Gud den allmektige sier : (Og en redsel kastet i deres hjerter )….

…Abu Sa`id, predikanten, sa kvidens visjon indikerer beslag av skylden på grunn av beslaget den inneholder , og kanskje vil den fly med noe når han sang den i betydningen : Han ga ham en hest og fløy ut … fra det, så fortsatte han å tenke på dagen sin og fryktet separasjon fordi fornavnet er … en reise og han har rett til å fly

…Han er i en drøm en sønn, så den som ser at han har to vinger, vil ha to sønner . Og vingen er fjær, og fjærene er penger i tolkning, og fjærene kan være en drink, og fjærene kan indikere prestisje, fordi det sies : Så og så fløy med vingen til noen andre, og kanskje fjær pekte på veksten av planten . Og den som ser at han har en vinge å fly med, så reiser han med makten så langt som han har syklet fra jorden, og hvis han ikke flyr med den, er det bra for ham . Og vingene er penger og barn, så den som knekker sin vinge, hans barn vil bli syk, og den som får vingene opprotet, hans barn skal dø . Vinge er penger og reise . Vingen kan ha vært et sår som rammet de som ble hans . Hvis vingen veier den ned og ikke er i stand til å fly med den, er det synd og straff ….

…Vannfugl : den beste fuglen i hermeneutikken, fordi de er mer fruktbare og mindre produktive . Og den som fanger den, får penger og ødelegger, for Gud allmektig sier : “ Kjøttet til en fugl er noe det ønsker. ”Og fuglen er en mann av mennesker, som fuglen er i fugler i sin kraft, våpen, mat, styrke, fjær, fly og høyde i luften. Og han har en velstående kvinne, fordi ender er hans ly og vann, og det sies at ender er menn med fare, fromhet, disiplin og kyskhet . Og fra ordet and, ble han gitt ære og opphøyelse av en kvinne . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg tok mange vannfugler, så jeg foretok den første slaktingen, så den første, og han sa : Hvis du ikke ser vann, er det fjær som traff den . Og den som ser fuglen slå over hodet, han oppnår staten og herskeriet, for Gud den allmektige sier : “Og fuglen er proppfull, og hver har en gren. ” Hvis han ser fugler fly i hans sted, misunner de englene . Og han fortalte at noen av inntrengerne så ut som om barbereren barberte hodet og gikk ut av fuglen grønt barbert på himmelen, som om han kom tilbake i mors liv, følgelig ~ som vi skapte og hvor Naidkm inkludert Nkrjkm andre ganger ~ Vqsa på sine følgesvenner, og deretter til seg selv, sa han : Når det gjelder barbering slo hodet mitt i nakken min, Når det gjelder fuglen, min sjel og dens oppstigning, til himmelen, og når det gjelder min retur, min morens mage til jorden, ble han drept på den andre dagen i synet . Og en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en fugl kom fra himmelen og falt mellom hendene mine og sa : Det er en god nyhet du vil være fornøyd med ….

…Al-Salmi sa: ~Den som så at han fløy fra sted til sted og flyet hans var tilfeldig, så går han til et sted han ikke har betrodd, eller han reiser, og han får et løft i det så mye som han er over bakken. Når det gjelder å fly, tolkes det av ønsketenking hvis det blir sett mye. ~ Hans overlegenhet og korrupsjonsfolket til anmodningen om umoral og ondskap, og til andre som ba om noe der det ble funnet. Når det gjelder å fly, tolkes det med letthet i tankene og hensynsløshet i tilfelle sinne, eller det er gledelig og lykkelig når folk sier at så og så har fløyet av glede ….

Flyr Hvis du drømte om å fly, forutsier dette skam og triste nyheter om fravær . Hvis en jente drømmer om å fly, forutsier dette at hun ikke vil beskytte seg mot skam, og kjæresten hennes vil kaste henne til side . Hvis du ser noe som flyr fra deg, betyr det spikeren din i enhver konkurranse ….

…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – På myndighet av Muhammad bin Ishaq sa han : Muhammad ibn Muslim al-Zuhri, Asim Ibn Umar ibn Qatada, Abdullah bin Abi Bakr og Yazid bin Roman fortalte meg på myndighet av Urwa bin al- Zubayr og andre forskere på Ibn Abays autoritet – må Gud være fornøyd med dem – hver av dem fortalte meg noen denne samtalen samlet for å snakke mens de fikk næring fra Hadeseth fra Badr, sa : til Masama Allahs sendebud – fred være med ham – Abu Sufyan kom fra Sham arr muslimer til dem og sa : dette Ir Quraish hvor pengene deres hentet frem, kan Gud Infelkmoha Vantdb folk være redd for noen av dem og vekten til noen av dem og at de ikke gjorde De tror at sendebudet til Gud – må Guds bønner og fred være over ham – kaster krig, og Abu Sufyan, da han nærmet seg fra Hijaz, var følsom overfor nyhetene og spurte de som møttes fra Rukbanen og fryktet for folks saker til han fikk en nyhet fra noen av Rukbanene som Muhammad hadde appellert til sine følgesvenner for deg og for din vanære, så han advarte om at han hyret Dhamdham bin Amr Al-Ghafari sendte ham til Mekka og beordret ham til å komme til Koraysh, og han ville slå dem av for pengene sine, og han fortalte dem at Muhammad hadde tilbudt det til sine følgesvenner, så Dhamdham bin Amr gikk raskt ut til Mekka . Ibn Ishaq sa : Så fortell meg hvem jeg ikke anklager, på myndighet av Ikrimah på autoritet fra Ibn Abbas, og Yazid bin Roman på myndighet av Urwa bin Al-Zubayr, som sa : Atika, datteren til al-Muttalib , så ankomsten av annekteringen av Mekka på tre netter, en visjon som skremte meg og fryktet at folket ditt kunne komme ut av det onde og ulykke, så han skjulte det han fortalte deg om. Han sa til henne : Hva så du? Hun sa : Jeg så en passasjer komme til en kamel for ham til han sto i skålen og sa på toppen av stemmen : Ikke fremmedgjøre deg, o familie av forræderi til bryteren din på tre ganger, så jeg ser folk samlet seg til ham, så kom han inn i moskeen og folket fulgte ham, mens de var rundt ham som ham med kamel på baksiden av Kaaba, og så ropte han slik: Ikke fremmedgjøre deg Al Treachery for din bryter i tre ganger, da representerte han kamel på hodet til Abu Qubays, så ropte han slik, så tok han en stein og sendte den, og den kom til å falle, selv om den var i bunnen av fjellet, ville den bli avvist . Al-Abbas sa : Av Gud, dette er en visjon, og du er, så skjul det og ikke nevn det for noen . Så kom Al-Abbas ut og møtte Al-Walid bin Utbah bin Rabi’a, og han hadde en venn . Al-Abbas sa : Så jeg gikk rundt huset, og Abu Jahl bin Hisham i Rahat fra Quraish Qud snakket med en dyster visjon, og da Abu Jahl så meg sa han : O Abu Al-Fadl, hvis du er ferdig med din omringing, så kom til oss, så når du var ferdig, kom du og satte deg sammen med dem. Abu Jahl sa til meg : Oh Bani Abdul Muttalib Når skjedde denne profetinnen deg? Han sa : Hva er det? Han sa : Den visjonen hun så er uanstendig. Han sa : Så jeg sa : Hva så hun? O sønn av Abd al-Muttalib, aksepterte du ikke dine menn til å profetere slik at kvinnene dine skulle profetere, og Atika hevdet i sin visjon at han sa: ~Gå foran deg i tre, så vil vi vente på deg fra disse tre. Hvis du virkelig er det du sier, vil det være at hvis de tre går forbi, og det ikke er noe av det, skriver vi en bok om deg som du lyver for folket i det arabiske huset. Abbas sa : sikker på hva det var fra meg til ham en stor ting, men jeg Jehdt det og Ankkrt å bli sett noe, sa han : del oss da når jeg ikke lenger er en kvinne av sønnene til Abdul Muttalib bare kom til meg , sa hun : Oorteurtm denne irriterende ondartede som er lokalisert i dine menn og kvinner kan spise deg du hører, så har du ikke Er, noe jeg hørte, sa han : Jeg sa : Måtte Gud gjøre det jeg hadde fra meg til ham fra en stor HEM Gud Otardhan ham den returnerte Okwilkenh, sa : Vdot på den tredje dagen av synet av Atika og Onaa jern irritert Ars Jeg de savnet det er som at han fanger ham, sa han : Jeg kom inn i moskeen Jeg så ham jeg sverger Jeg går mot ham Otardh tilbake til noen av døren til moskeen intensiveres , sa han : Jeg sa til meg selv : hva med ham om Gud, spis denne forskjellen for meg at Ohatmh, sa han : Hvis han har hørt hva jeg ikke har hørt, stemmen til å bli med Bin Amr Al-Ghafari som ropte i magen i dalen, stående på kamel, hadde stubbet kamel og rundt hans reise og rev skjorta mens han sa : Å, bor Quraish, Al-Latimah Al-Latimah, pengene dine med Abi Sufyan. Muhammad tilbød det til ledsagere at jeg ikke ser at du vil innse det. Lettelse er lettelse, sa han : Så han distraherte meg fra ham, og det som kom fra ordren tok fra meg (1). * Og i en fortelling : Jeg ble distrahert av det som kom fra kommandoen, og det var ingenting annet enn enheten før vi dro, og den traff Quraish med det som skjedde på Badr-dagen, ved å drepe deres adelsmenn og fange deres valg . Atika bint Abdul-Muttalib sa om det hun så, og hva Quraysh sa om det : Var ikke synet sant, og han kom til deg for å tro det, fordi et av folket er en flyktning, så du sa, og jeg gjorde ikke løgn, men den som er en løgner, forteller oss sannferdig….

…Og den som ser at han er i en moske eller i en moske eller en skole, da er han trygg, og den som ser at han utfører det, han vil være en lærd, eller han holder ham på vakt, eller gjør et rettferdig arbeid, eller utfører Hajj i løpet av året, og det sies at den som ser at han bygger en moske, da gifter han seg med en religiøs kvinne og den som ser at han tar tak på en moske, så støtter han et foreldreløst barn. Han så at han økte det, fordi det er bra i hans religion, og den som ser at han er i en ny moske og ikke vet at han vil utføre Hajj det året eller få fordel for ham i religionen, og den som ser at han kom inn moskeen som passasjer, avskjærer han slektskapet sitt, og hvis han ser at han dør i den, vil han dø av en akseptabel omvendelse. Han fant ham stengt, fordi forholdene hans var vanskelige for ham. Hvis en dør ble åpnet for ham og han kom inn, ville han være klar over en mann i sin religion…

…Og det ble sagt den som så at han var passasjer i en villa, så begår han en stor synd at han ikke engang er i stand til å kvitte seg med den fordi elefantrytteren ikke kan gå ned på ham med mindre han anstrenger seg veldig av grunnene til at led ham til det, og hvis han ikke finner årsakene, kan han ikke gå ned fra ham, og det ble sagt at elefantens syn avviker fra dem og sorg fordi det ikke er tillatt, heller ikke dets kjøtt blir spist, og det ble sagt at visjonen til den monterte elefanten er hvis det er lyn på ryggen og en trommel og den blir brakt til seeren uten å kontakte ham eller nærme seg ham, så er det en ære ….

…Og den som ser at han kom inn på noe av det eller det som ble presentert fra de hederlige stedene mens han er passasjer, så skal han avskjære slektskapet og forhindre dem i å støtte ham ….

…Husene til planetene, Al-Bateen, magen hans, Al-Thuraya er rikdom, Al-Dabaran er en hyllest, Al-Haqqa er en formue, Al-Hanaa er Hanaa og en forbannelse, den jemenittiske armen er Jemen, og Al -Shami er en forbannelse. Hjertet er et kupp, og kolan blir vist, og forbannelsene er nåde og nåde . Saad Al-Dhabeh er en fiende og Saad svelget et spill, og Saad Al-Saud Saud, og Saad Al-Khabaya er en utstilling . Og den som så noen av planetene, de er vitnesbyrd om husdriften, som kistedøtrene, den lille bjørnen, den store bjørnen, den flygende ørnen, Tvillingene, piggen, lammet og andre ….

…Frykt Gud 103 – på autoritet fra muslimske Khayat, som sa : En mann sa til Ibn al-Musayyib : Jeg viste meg å urinere i hånden min, så han sa: ~Frykt Gud,~ hvis en kvinne som er forbudt kommer i kontakt med du, så se, og det er en kvinne mellom henne og ham som ammer . 104 – Og en annen kom til ham og sa : O Abu Muhammad, jeg ser som om jeg urinerte i en olivenlund. Han sa : Se under deg, en kvinne under deg, hvis ekteskap ikke er tillatt for ham . 105 – På autoritet fra muslimske al-Khayyat sa han : En mann – som betyr Saeed bin Al-Musayyib – sa til ham at jeg så en due som falt på fyret på moskeens fyr, og han sa : Al-Hajjaj gifter seg datteren til Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Al-Hajjaj giftet seg med Bint Abdullah bin Jaafar, så Abdul-Malik bin Marwan skrev til ham og hadde til hensikt å skille seg fra henne, så han ble skilt fra henne . 106 – På autoritet fra muslimske al-Khayyat sa han : En mann kom til Ibn Al-Musayyib og sa : Jeg ser at en geit kommer strammere folden, og han sa : Slakt den, sa han, slaktet, sa han : Ibn Umm Sala’a døde, så hva før han kom at han hadde dødd, sa Muhammad ibn Umar – betyr Allowavdy – var sønnen eller Slae, en mann av lojale mennesker i byen søker folk 107 – en mann med forståelse av Musayyib-sønnen han ser i søvn Konhh kjempe i brannen, sa han : hvis ikke Raaam ratifiseres, ikke engang ri på sjøen og dø ble drept, sa han : han red sjøen skal bli helbredet på undergang og drept En ny dag (2) med en sverd (3). 108 – fra hippocampus bin Obeid – Allah ibn Nawfal sa : spurte gutten ikke genererte meg, jeg sa til sønnen til Musayyib : Jeg kan se at han la i steinegg , sønnen til Musayyib sa : kylling Agamy spør en grunn til perserne sa Vtsrit Fuld Li ikke var Azld meg (4). 109 – På autoritet fra muslim al-Khayyat sa han : En mann sa til Ibn al-Musayyib : O Abu Muhammad, jeg så som om jeg satt i skyggen, så jeg reiste meg opp til solen , så Ibn al- Musayyib sa : Av Gud, hvis du hadde rett, ville du komme deg ut av islam, Abu Muhammad, jeg gikk ut til jeg gikk inn i solen og satte meg. Han sa : Du hater på vantroen, sa han : Så han gikk ut på tiden til Abd al-Malik bin Marawan og ble tatt til fange, og han ble tvunget til å vantro, så han kom tilbake og kom så til Medina, og han var gitt valget med dette (5). 110 – På autoritet fra Ghaleb Al-Aqili sa han : Saeed bin Al-Musayyib kom for å komme og sa : O Abu Muhammad, jeg så magi i ansiktet hans, som om Moses kjempet mot farao, så han sa til ham : Hvem er seieren ? Han sa : Moses beseiret farao. Han sa og ropte øverst på stemmen : ~Ibn Marawan og Kaaba-herren omkom – tre ganger .~ Så kjente han eieren av byen, så han gikk ut til han sto på hodet og sa : Du ønsker døden til kommandanten for de troende. Jeg håper at Gud vil drepe deg foran ham. Saeed sa : Historien din vil bli avslørt til ni dager , han sa : De ble bare ni dager til en passasjer kom med sin død og den nyfødte tok sønnen ….

…Når det gjelder elefanten tolkes den på høyden . Ibn Sirin sa: Den som ser at han er passasjer i en villa om natten, han vil gifte seg med en kvinne, og hvis han sykler om dagen, vil han nekte det, eller selge hushjelpen sin ….

…Ørnen er kongen av fugler i en drøm, og den mest flygende, og lengste livet . Og den som ser en ørn som slår den, så vil Sultan være sint på ham, og han overlater ham til en urettferdig mann, for Salomo, fred være med ham, overlot ørnen til alle fuglene, og de fryktet ham . Og den som så at han hadde en ørn i lydighet, han ville slå en stor konge, ære og ære . Og den som slår et ørnekylling et barn, vil ha en sønn som er flott, og den som ser det om dagen, så blir han syk . Og den drepte ørnen indikerer at en konge døde . Hvis den gravide så ørnen, ville hun se jordmor og ammende . Ørnen tolkes av de største kongene og av profetene og de rettferdige . Og den som spiser en ørns kjøtt eller tar noe fra fjærene, da vil han ha penger fra Sultan . Og ørnen indikerer lang levetid, store penger og krig . Og kanskje hans syn tydet på kjetteri og villedning, for den allmektige sa : (Han vil ikke lure eller hindre en ørn og har villet mye av villene ). Kanskje betydde ørnen sjalusi hos barn . Og den som ser at en ørn fra himmelen har blitt forelsket i ham, hans befaling vil ikke bli oppfylt for ham, og hans autoritet og besittelse vil opphøre å eksistere ….