…Visjoner av noen av ledsagerne : Kanskje en av de mest fremtredende visjonene om visjonen til den store følgesvenn Abdullah bin Zaid Al- Ansari og legitimiteten til bønn og detaljer om denne visjonen i følgende beretning : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid fra faren sa : Allahs sendebud fred være med ham de kan trompetere og beordret Bnaqos han hugget , Varta Abdullah bin Zaid sa i en drøm : Jeg så en mann som bar den Thawbaan Akhaddran en bjelle , jeg sa til ham : O Selger Abdullah bjelle? Han sa : Hva gjør du med det? Jeg sa : Kall ham til bønn . Han sa : Skal jeg ikke vise deg bedre enn det? Jeg sa : Hva er det? Han sa : sier : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Jeg vitner om at det ikke er noen gud annet enn Gud . Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud . Kom og be . Kom og be . Bor på bonden . Gud er stor , Gud er stor , det er ingen gud annet enn Gud . Han sa : gikk ut Abdullah bin Zaid til han kom til Allahs sendebud fred være med ham og fortalte ham hva han så »Han sa : O Allahs sendebud, jeg så en mann som bar den Thawbaan Okhaddran en bjelle . . . Fortell ham nyheten . Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ Din venn så hans syner , så han gikk ut med Bilal til moskeen og kastet den til ham og kalte Bilal , for han . Han ga en stemme fra deg. ”(1) Det som menes med en stemme fra deg, er : sterkere og mer i stand til å stemme , og pandaen er etter at avstemningen har gått , og jeg foretrekker det . Å gå tilbake til historien . . Abdullah bin Zaid sa, så jeg gikk ut med Bilal til moskeen, og fikk meg til å kaste den til ham mens han ba om det . Han sa : hørte Omar ibn al – Khattab lyd , gikk ut, han sa : O Allahs sendebud, og Allah har jeg sett som den han så . Den Hemmeligheten bak denne følges mye av det han sa i at : Ahmed Gud herligheten og Glory Praise programvaren så mye som det kom til meg av al – Bashir Guds Vokrm ham jeg har glade budskap i netter og til dem tre mer gjorde meg høflighet kom ( b – 2 ) samt eksempler visjoner følgesvenner hva som kom fra Abdullah ibn Umar, må Allah være fornøyd med ham : mannen i profetens liv være med ham hvis han så en visjon Oqsa sendebudet av Allah, fred være med ham, sa : Jeg var en gutt, en ung Azba – og ensom fra hadde ikke et par blir sagt ham : celibat og singler fredag – sa han . . Jeg sov i den moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud er å kjenne ham og jeg så i søvn ka n konger Okhaddana De gikk meg til brann , hvis landet KTI godt, og hvis du har to horn Kqrna godt og betydningen av dette : århundrer brønnaspektene som bygger fra steinene som er plassert på galgen, at rullen er festet til den , og vanligvis har hver brønn to horn , og vi går tilbake til hadithen. Ibn Umar sa : Og hvis den har to horn som brønnens to, og hvis det er mennesker i den som jeg kjenner, har jeg sagt : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden . Han sa : Så møtte en konge dem, så han sa til meg : Du herjet ikke slik at det ikke er frykt for deg eller skade . Historien hennes om Hafsa . Vqstha Allahs sendebud, fred være med ham, sa profeten, fred være med ham : Ja, mann Abdullah, hvis han ba natten . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten bortsett fra litt ( avtalt , og ordet for fred ). I den romanen Bukhari : sa : Jeg sa til meg selv : Hvis du god til å se hva jeg så som disse , når han huket natten jeg sa : Å Gud, hvis du vet i god visjon Varney . . . Avtalt snakk og ord om dampen . (2) Disse korte eksempler på noen av de visjoner av Allahs sendebud og den beste av skapelsen etter ham, og de er følges E og offentlig etter denne korte presentasjonen , vi slår til deler av visjoner som vi vil snakke om i neste del av denne boka . _______________________________________________________ (1 ) Fortalt av Ibn Majah i sin Sunan i Mobile boken , og det ordet , den dør av starten på Mobile – op – og Tirmidhi fortalt i boken om bønn dør hva som kom til å starte Mobile – op Abu Dawood i bønnebokdør : Hvor mobil – Tidligere referanse – og den ble inkludert av Ahmad i begynnelsen av Musnad al-Madani, må Gud være fornøyd med dem, hadithen til Abdullah bin Zaid, må Gud være fornøyd med ham, og det var inkludert av al-Darami i bønneboken, kapittel om å begynne kallet til bønn – forrige referanse -. (2) Se Fath Al-Bari (12/418) – tidligere referanse – og Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – tidligere referanse ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi

…Når det gjelder magen, dens utvendige utseende og innsiden, er den delt med penger og gutten. Den som ser at magen har vokst opp og er god, så indikerer han en økning i det han nevnte, og hvis han ser en mangel eller noe i den, så er hans uttrykk mot ham. Den forbannede Satan, og den som ser at en sønn eller datter kom ut av magen, så vil dette komme fra ham og hans familie, og noen av dem sa at hevelse i magen er forekomsten av penger og motgang og forekomsten av ulykke…

…Yahya, fred være med ham, som ser ham i en drøm, vil være from og from, og ufeilbarlig fra skadedyr, og han vil ikke være like, fordi Gud den allmektige sier : ( Vi har ikke tidligere laget en gift for ham ). Og hans ordtak : ( Og en herre, en vogn og en profet blant de rettferdige ). Og den som ser Yahya, fred være med ham, dette er livet, en tilstand og gode nyheter ….

…Hvis du ser en person snakke fra magen i en drøm, betyr dette at du vil lide skade på grunn av svindel og bedrag . Hvis du tror at du snakker fra magen din, vil du ikke være ærlig mot menneskene du stoler på . Hvis en jente drømmer om at hun hører stemmer som snakker fra magen, vil hun bli et offer for juks og bedrag i virksomheten og prosjektene hun gjennomfører ….

…Og utseendet på tarmen eller noe inni den, utseendet på hans sparte penger, eller noen fra hans husstand ser ut til å seire, eller han selv . Og mannen spiste sin egen tarm, et bevis på at han spiste sine egne penger . På samme måte, hvis han ser at han spiser tarmen til noen andre, eller noe i tarmen til noen andre, så treffer han fra de sparte pengene og spiser dem . Det ble sagt at utgangen fra tarmen indikerer at datteren hans er engasjert, og den som ser at mage tarmen eller resten av magen kom ut, så vasket han magen og ble returnert til ham eller ikke, så er det hans død til glede for den allmektige Gud . Hvis noe kommer ut av magen hans, så har han en vilje for en mann og en datter for den personen som har viljen, og han skal gifte seg med henne . Og det ble sagt at det som kom ut i magen, indikerte slørets uanstendighet . Hvis han ser at han er en konge som har delt magen til flokken sin, søker de i magen, og hvis han tar det som er i magen, tar han pengene deres . Den som ser ut som om han skjærer magen og tarmene på deres kjente sted, så er det prisverdig for den som ikke har barn, og for de fattige, fordi det indikerer at den som ikke har barn, vil bli født for ham og det indikerer for de fattige at de skal være rike . Fordi barn er som tarm . Og måle innvoller i underlivet som et mål på husholdningsvarer hjemme . Og hvis en person ser ut som om noen andre avdekker tarmene og viser dem, så er det en dårlig ting, noe som indikerer at de kommer til tvister, og avdekket saker av deres saker blir avslørt . Og hos pasienten sies det at han dør ….

…Hvis han ser at han kryper på magen, så rammer han en sykdom som hindrer ham i å jobbe og får ham til å bruke pengene sine, og da blir han fattig . Hvis han ser at han ikke er i stand til å krype når huden på magen har gått fra å krype, og han ber folk bære ham, så mangler han og han ber folk . Og den som så at hans minne var smertefull : han fornærmet et folk, og de minnet ham om ondskap og ba imot ham ….

…Hvis han så at magen hans ble null, ville han ha mye bagasje . Hvis han ser et bein i magen, er han en økning i familien og styrke og styrke…

…Og den som ser at han har falt fra et slag, da vil det oppstå en ulykke, og hvis han glir foten, er det også det ….

…Og den som ser at magen er tom og hva som er i den, er mangelfull, så tolkes den for tre aspekter av tilbedelse, mangel på penger og faste, og det ble sagt at magesmerter indikerer kjærligheten til slektninger og familiemedlemmer ….

…Jaafar al-Sadiq sa: Magen tolkes på seks måter, for eksempel tarmen. Når det gjelder navlen, for de som uttrykker det, er det behandlingen av en person og hans lykke og hans kone ….

…Og den som ser at en sønn eller datter kom ut av magen, så kommer dette fra ham, og hans husstand vil seire ….

…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa: ~Den som ser at magen hans er trepanet, han er ikke trygg fra sin families side .~…

…Jaafar Al-Sadiq sa at synet på magen består av fire aspekter: kunnskap, skatt, levende og barn ….

…Og den som ser at han kaster opp alt som er i magen, det indikerer hans ødeleggelse ….

…Den som ser at han går på hendene eller magen, eller hånden og benet, eller noe annet enn tungen, så skal alt dette være rettferdighet eller umoral, og den som medlemmet tilskrives, skal ledes av det i det, og den som ser at han er bundet av en religion i en drøm mens han erkjenner den og ikke kjenner den i sitt våkne liv, så er dette konsekvensene av syndene som omringet ham, og handlingene fra syndige handlinger som møtte ham straffbart i denne verden, eller lidelsen eller noen av ulykkene i denne verden ….

…Og den som ser som om magen hans er splittet og ser ild i ham, da spiser han urettferdig foreldrenes penger, og den fordelaktige ilden er lyset, og dens tolkning for den fryktede er sikkerhet og lykke fra sultanen, og dens ablusjon indikerer shag og ilden tennes ved døren til sultanen til fordel for folket ….

…Og den som ser at hans omtale er kommet inn i magen, indikerer at han skjuler vitnesbyrdet ….

…Og Daniel, fred være med ham, sa magen er synlig og innsiden er penger ….

Ibn Sirin sa en visjon om barn . Al-Kirmani sa en slektsvisjon, så den som ser at magen er stor eller god, så indikerer han en økning i det han nevnte, og hvis han ser på det mangel eller noe, så uttrykker han det mot ham ….

…Og den som ser at munnen, magen eller huden hans er full av tørr hvete, da har livet gått tom, han skal frykte Gud ….

…Hvis han ser at han klager over magen, er han ansvarlig for barnets og hans pårørendes rettigheter ….

…Og den som ser at magen skjelver, han vil lide vanskeligheter på grunn av sin familie ….

…Og den som ser at han har vondt i magen eller har en tung byrde, så indikerer han sin kjærlighet til sine slektninger ….

…Og den som så som om han hadde glemt lovordet, han ble bekymret og fengslet i lang tid for historien om Yusef, fred være med ham, og kanskje dette indikerte forsømmelse av lydighet mot den allmektige ordtaket: ~De glemte Gud og glemte dem . ~…

Vi forklarer de som leser det, ting vil være lett for ham eller ham etter å ha blitt sliten

…Kamp Kampen symboliserer en kamp med vanskeligheter, men ender med seier over dem . Hvis du blir beseiret i en kamp, ​​indikerer dette at dårlige avtaler gjort av andre ødelegger forventningene dine for godt ….

…Og hvis stønnet hans var fra magesmerter, så indikerer det at hans forkortelse når sin familie og hans husstand i denne verden, og jeg har blitt straffet for det ….

Magen hans var et skip, hans hjerte var hodet, munnen hans var tjenerne, lungene hans var rotte opp, halsen ble det, leppene var anklene, ribbenene var veggene, kjøttet var platene, huden hans var vanskeligheter og dens jord . Den som ser magen revet fra hverandre, tarmene flyter, tarmene er spredt og ribbeina spredt, hans skip er skadet . Magen til den som ikke har noe skip, kan peke på butikken sin som overskuddet kommer til, og som underholdsbidraget og tapet kommer fra . Og magen hans er vesken og fyllingen av varene hans, og å fylle magen kan indikere hans begravede rikdom, og fra det sies det at skattene er jordens lever ….

…Legen tolker en reformert lærd, og den som tror at han lærer medisin, indikerer at han lærer Koranen fra Mus-haf ….

…Og den som ser en kjent ung person spille det, er ikke Mahmoud, og hvis han ser at han lærer hva som skjer med ham som et resultat av å nekte å gjøre det ….