…Hva er kjennelsen om de som ligger i visjonen? En streng advarsel til de som lyver, kom i en drøm og holdt Bukhari i sin Saheeh-dør : løy i drømmen, og et ben der nylige eksempler : Først : Hadeeth av Ibn Abbas om at profeten skal være med ham sa : (( fra drømmen om en drøm som ikke er sett tildelt å finne sted mellom Sairtin og ikke vil gjøre, og lyttet til et intervju med menneskene de har motvillig eller flyktet fra ham og strømmet inn i øret hans Alank the Day of Resurrection, and images image tortured and opdracht å blåse den og ikke Bnafaj )) Fortalt av Ahmad og kvinner fra romanen Qatada, må Allah være fornøyd med ham og kom i en annen rapport fra Abu Hurayrah : (( Hvem har løyet om sine visjoner )). Det andre : Hadithen fra Ibn Umar at Guds sendebud, fred og velsignelse være over ham, sa : ((Det er den mest uheldige av furryen at hans øyne ser det han ikke så )) , og i fortellingen : (( det han ikke så )) og betydningen : furryen er den største løgnen, og skylden The Great Lie . Og hva det betyr : Han som drømte, det vil si den som ble tildelt denne drømmen . Og du merker fra de to hadithene alvorlighetsgraden av løgnerens pine i drømmen. Årsaken til dette er forklart for oss av Imam al-Tabari, som sa : Advarselen har bare intensivert, selv om det kan være mer korrupt å lyve mens den er våken. Som det kan være vitnesbyrd om å drepe, hudud eller ta penger; Fordi liggende i en drøm løyet til Gud at jeg ser hva som har ikke sett, og lyve til Gud mer enn å ligge på skapninger av verset : { Det er mer urettferdig enn den som oppdikter løgn mot Allah de som offer til Herren og si høyt de som løy for sin Herre, ikke Guds forbannelse over undertrykkerne } [ Hood : 18] Snarere å lyve i en drøm var en løgn for Gud på grunn av hadithen (( Visjonen er en del av profetdøden )) , og hva var en del av profetdommen er fra Gud, og jeg kommer tilbake til ordet : ( ank ) ; Og nå som du er oppløst bly, helles det i øret hans fordi belønningen er den samme som arbeidet, og her har jeg ikke hellet at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, i hadith sa : ((( Den som drømmer om en drøm )) og kalte den en drøm og ikke kalt ham et syn fordi han hevdet at han så og ikke så noe, så han var en løgner og løgn. Han er fra Satan, og sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, sa: ~Gå forbi oss : ( Drømmen er fra Satan )) , og alt som er fra Satan, er ikke sant . Her er ingen flakslikhetsstrafffotograf nemlig : (( Vlakhalqgua-pille eller lag ritual …)) snakk, straff, som ligger i drømmen som er : [ skal holdes mellom Sairtin ] og betydningen av kontrakten mellom Alsairtin : å spinne til hverandre, og dette er vanligvis umulig, og likheten her mellom fotografen og løgneren i drømmen hans : at visjonen ble skapt fra skapelsen av Gud og det er et moralsk bilde, så han gikk inn i sin løgn et bilde som ikke skjedde, akkurat som fotografen introduserte et bilde som ikke er en realitet, fordi det sanne bildet er det som sjelen er i, slik at eieren av det milde bildet – drømmeren – tildelte noe hyggelig og det er forbindelsen uttrykt av kontrakten mellom de to byggene, og han tildelte eieren av det tette bildet – fotografenen alvorlig sak, som er å fullføre det han skapte ved sitt krav ved å blåse sjelen, og han signerte og lovet hver av dem som han ville Jeg ville bli torturert til han gjorde det han var betrodd mens han ikke var en gjerning, det er en metafor for tortur av hver av dem alltid, bortsett fra at Gud har barmhjertighet mot dem, og denne vektleggingen av løgneren i hans drøm fordi han løy om kjønnet til profetet, og fotografen bestred Skaperen i sin makt…

…Hva er bedre å si at jeg har en visjon eller en drøm? Bukhari-adressen er riktig : døren : Guds syn , og i det hele tatt så viktig og nevnt i hadithen : ~ Sanne drømmer om Gud og drømmen om djevelen ~ og tydelig dette for å si : det som er lagt til Gud er ikke sies å ha en drøm som er lagt til djevelen sies å ha en visjon, en ulovlig handling er basert på optimisme og ikke alle kalles en visjon, kom i et intervju sist ( Åpenbaringen tre ) nevnte da de moderne troende kalt alle slag visjon om navnet , og til fordel for optimisme ordene fred være med ham ~ god syn på Gud ~ i romanen : ~ god visjon ~ Så han kalte det Hassan…

…Han fant farens penger gjennom en drøm 79 – og fra visjonen som skjedde, det Ibn al-Qayyim nevnte, er at Umair bin Wahb – må Gud være fornøyd med ham – kom i søvne og han ble fortalt : Kom til slike-og- slik og fra huset, grav deretter for å finne din fars penger, og hans far hadde begravet penger og døde og anbefalte ikke. Da reiste Amir seg fra søvnen og gravde dem, og du fant din fars penger , og hans far hadde begravet penger og døde og anbefalte det ikke, så Amir reiste seg fra søvnen, og han foraktet ham slik han befalte ham, så han slo ti tusen dirham og fornektet mye, så han betalte sin gjeld og forbedret tilstanden og tilstanden til hans husholdning og dette var etter hans sikkerhet, og den yngste av døtrene hans sa til ham : O vår Herres far, denne som elsket oss for sin religion, er bedre enn Hubl og trøst, og hvis det ikke var at han ville ha arvet disse pengene fra deg , men tilbad ham i noen dager. Ibn al-Qayyim sa : Ali bin Abi Talib al-Qayrawani sa : Ali bin Abi Talib al-Qayrawani sa : Denne hadithen av Amir og utvinning av penger i en drøm er forbløffende enn det vi hadde, og vii vår tid i vår byen fra min far Muhammad Abdullah al-Baganashi var en rettferdig mann, kjent for å se de døde og spørre dem om fraværende og formidle dette til familien og deres slektninger til han ble kjent for det og mye av ham, så man ville komme til ham og klage til ham at Hamima døde uten testamente og har penger til å ikke lede ham til sitt sted, så han forbereder ham for godt og kaller Gud om natten for å se de beskrevne døde. Og han spør ham om saken Re med den ….

…Hvordan blir jeg kvitt problemet med å forvente ondskap rundt meg , hvis jeg ser en hjerteskjærende drøm i dem? Dette er et eksempel på mange spørsmål , jeg har alltid sett , og jeg legger ikke skjul på at jeg var en av dem som levde med dette problemet , da jeg ser hva som vil skje med noen rundt meg , og da lever jeg i angst og venter hva kan skje, og dette problemet eksisterer også for noen mennesker, i en tilstand av våkenhet !! Fra mitt synspunkt kan deres følelse av noe før det forekommer være av typen inspirasjon ; Det er at man snakker om noe, og Gud gjenoppliver sannheten på tungen . Koranen ble godkjent seks steder . Omar bin Al-Khattab var inspirerende. Sannheten blir utført på tungen hans, og Koranen var enig med ham på seks steder. Det kom i Sahih Muslim gjennom Abdullah bin Omar, må Gud være fornøyd med ham. Han sa, Umar sa : [ Herren min var enig i tre : helligdommen til Ibrahim, sløret og Asara Badr ]. Da også profetens kvinner protesterte mot ham i sjalusi, sa han : Måtte hans Herre, hvis han skilt deg, bytte ham mot bedre ektemenn fra deg, og verset ble avslørt derved . I en autentisk hadith henhold til muslim, han var enig med forbudet mot å be for hyklerne [ se Sharh Al-Nawawi på Sahih Muslim 15/167] Og han også enige med hensyn til forbud mot alkohol. Al-Nawawi sa : Dette er seks, og det er ingenting i ordlyden til forrige hadith om Umar som nekter økende godkjenning, og Gud vet best. Jeg kommer tilbake til det forrige emnet, og jeg sier : Det kan være på grunn av en annen grunn, som er den følsomme følelsen av å føle for andre, og leve med problemene deres, slik som det skjer med noen mødre eller fedre med sine barn, for eksempel, så faren eller moren kan føle lidelsen til et av barna mens han er i fremmedgjøring, eller i nød . Han kan for eksempel si : Jeg føler at brystet mitt er trukket sammen av så og så, og denne saken kan skje med andre som kjennetegnes av disse egenskapene, fra noen grupper, for eksempel noen sikkerhetsmenn, leger, lærere eller mannlige og kvinnelige sykepleiere, og andre som har en følelse av hvem han er ansvarlig for det . Dette problemet kan skyves på to måter : 1 / Hvis denne intuisjonen kom gjennom en drøm, så presset han den med de uttalte forholdsregler mot den forhatte visjonen, og den skyver denne tingen som han frykter vil skje, hvis Gud vil . Og den som har blitt rammet av denne egenskapen, må insistere på at Gud ber for å avverge denne saken på hans vegne, og han vil ikke se noe av dette, hvis Gud vil . 2 / Og hvis denne intuisjonen kom gjennom inspirasjon, presset han den gjennom bønn om at Gud ville fjerne denne egenskapen fra ham, og Gud var i stand til å svare på tjenerens spørsmål, spesielt til de som insisterer på bønn, og Gud vet best ….

…Penger Hvis du finner penger i en drøm, forutsier dette at du vil møte enkle problemer, etterfulgt av mange gleder og et statsskifte . Hvis du betalte penger i en drøm, er dette et dårlig varsel . Hvis du fikk en gullmynt, forutsier dette generelle goder og gleder . Hvis du taper penger i en drøm, forutsier dette at du vil møte noen opprør i familiens omgivelser, og virksomheten din vil være vitne til noen fallgruver . Hvis du telte penger i en drøm og fant det mangelfullt, forutsier dette at du vil betale et beløp og vil være trist for det . Hvis du drømte om at du stjal penger, forutsier dette at du er i fare og at du bør veie trinnene dine . Å spare penger i en drøm symboliserer rikdom, rikdom og sjelefred . Hvis du drømmer om at du har kjøpt penger, forutsier dette at du vil leie noe. Hvis du ser deg selv i en drøm og ser på en sum penger, indikerer dette at rikdom og prestisje ikke er langt fra rekkevidden din . Hvis du drømte om at du fant en rulle med verdipapirer og at en jente ba deg om det, forutsier dette at en venn av deg vil forårsake ditt tap i din handel . Personen som så drømmen vil oppdage at han lever langt fra virkeligheten og ubevisst sløser med pengene sine . Denne typen drøm er en advarsel . Hvis du drømmer om at du har en overflod av kontanter, men det kan låne, forutsier dette at andre vil se på deg som en fremtredende mann, men de som nærmer deg vil oppdage at du er en leiesoldat og ufølsom . Hvis en jente drømmer om at hun bruker lånte penger, forutsier dette at hun blir fanget i bedrag og vil miste en verdifull venn ….

…Og bønner om regn i en drøm er et tegn på frykt, elendighet, høye priser og deprimert liv . Det indikerer en ulykke der stedet fra en linjal eller en linjal . Og solformørkelsesbønnen og måneformørkelsen indikerer streben etter å gi trøst til den som solen eller månen peker på . Kanskje dette indikerer den gjerningsmannens omvendelse og den vantros omvendelse, eller en lærdes død . Og den som ser at han ber den supererogatory eller frivillige bønnen, det indikerer godheten til hans religion og hans overholdelse av Sunnah, eller at han utfører saken fra det hinsidige, og den overfladiske bønnen indikerer frieri og nærhet til menneskers hjerter gjennom tjeneste eller penger, og hvis seeren er sølibat, giftet han seg, og hvis han er gift, har han to sønner, fordi Gud den allmektige sier : ( Og vi ga ham Isak og Jakob overflødig ). Og hvis han ber frivillig til den allmektige Gud, og han var fattig, var han rik og ble god, eller han ble nær Gud den allmektige, og han kan ha samlet seg blant folk for å spre deres ønsker . Og begjærsbønn i en drøm er en indikasjon på årstidene . Og qadha-bønnen er en indikasjon på oppfyllelsen av religionen, den ondes gjernings anger, omvendelsens omvendelse eller oppfyllelsen av et løfte . Og sittens bønn indikerer hjelpeløshet, fiasko og tilfredshet med det du kan tjene til levebrød, og kanskje indikerer det advarsel om sykdommen til faren eller læreren . Og tilgivelsesbønnen viser i en drøm tilgivelse for synder. Hvis folk ber om det, indikerer dette nedstigningen av regn, og hvis den tilbedende er fattig, er han rik, og hvis han er steril, sørger han for mannlige barn . Berømmelse i en drøm er et tegn på veiledning og et tegn på godhet og å generere levebrød . Fredagsbønner viser til tilbederen hva han vil, eller glede og vitner om høytider, årstider og Hajj . Fredagsbønner, i likhet med korte bønner, betegner reiser, eller umiddelbar lettelse og møte med den elskede . Og Eid al-Fitr-bønn i en drøm er en indikasjon på å betale gjelden, helbrede syke, bli kvitt motgang og lindre bekymringer . Og Eid al-Adha-bønnen indikerer etterligning av ting, holder viljen og oppfyllelsen av løftet . Kanskje de to bønnene indikerte et møte med fiendene fordi deres møte med dem er takbeer . Og den som mistet noe og så at på Eid returnerte han til ham det han mistet, og hvis det var Eid al-Fitr, så kommer det ut fra motgang til kapasitet, og hvis Eid al-Adha og var eid av en frigjøring eller en fange , ville han bli frigjort fra fengselet sitt, og hvis han hadde gjeld, ville hans gjeld bli brukt på hans vegne . Og Istikharah-bønnen i en drøm forsvinner og forvirrer, og indikerer et godt resultat . Og fraværsbønnen i en drøm er en profittforespørsel ….

…Et dødfødt barn Å se et dødfødt barn i en drøm indikerer en uheldig ulykke ….

…Og den som tror at han har gått i et fjell på noe som er karakteristisk for en flerårig fred, så er det et ønske, og hvis det er pitted, så er det en forskjell i mening ….

…Det ble fortalt at al-Hasan al-Basri, må Gud være nådig med ham, så ut som om han skrev Koranen i et klesplagg, så han fortalte om sine syner til Ibn Sirin, så han sa Frykt Gud og tolker ikke Koranen med din mening, fordi visjonen din indikerer det . Hvis han ser som om han leser Koranen mens han er upartisk, så er han eieren av innfall ….

…Begynnelsen av dagen indikerer begynnelsen på kommandoen som den personen som drømmer om, og midten av dagen indikerer midten av saken, og slutten av dagen indikerer slutten på saken . Og den som ser at noe har gått tapt for ham og finner det når daggryet eksploderte, så må han bevise overfor motstanderen hva han benekter, ifølge vitnesbyrdene fra vitnene, fordi Gud den allmektige sier : « Gryningens opplesning ble vitne til . ” Og den som ser at hele tiden er dag og ikke natt, og solen ikke setter seg, men snarere snurrer seg rundt himmelen, dette indikerer at sultanen gjør sin mening og ikke konsulterer en minister om hva han vil ha fra saken ….

…Den som ser at stolen skinner av lys, og på den er majestet og prestisje, da vil søkeren være verdig og rettferdig . Og hvis en av de lærde ser ham, vil han være bedre for ham enn andre, og nå hans mening er bedre enn bare autoritet eller arbeidslivet, og pengene hans vil øke . Og den som tenker på det, indikerer at det er mangel på lærde og forfatteres anliggender ….

…Når det gjelder den som gifter seg med sin kone i en drøm, vil han få det han prøver å gjøre i bransjesaker . Hvis han ser at han er junub, er forholdene hans blandet sammen, og hvis han gjør ghusl, kommer han ut av alt som skjedde med ham ….

…Sjelden fortalte at noen av de rettferdige visjonene i en drøm etter hans død, seeren hvordan han sa til ham og fant Herren Voncd : ( Hacbona Vdqqgua … så vokste Voatqgua ) ( så Boushima-konger … Palmmalak vedlegg ) ( begge døde en muslim … ikke brenne med ild )…

…Den som bruker mobiltelefon i en drøm : han tar en tur, enten ekstern, så det er en reise eller intern, så det er et besøk til venner eller slektninger ….

…Spørsmål : Er det mulig å se sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred? Hadde den som så sendebudet, måtte Guds bønner og fred være over ham, på en hvilken som helst side, sett det som i sannheten? Ja , og kanskje de viktigste eksemplene på god visjon, visjonen om profeten fred være med ham ble ledet av Imam Bukhari og det muslimske ordet fra Hadeeth av Abu Hurayrah sa : Allahs sendebud fred være med ham : ~ fra Rani i en drøm har Rani, djevelen er ikke for meg ~(1). I sin roman, ~ fra Rani i en drøm Vsarani våken eller som om Rani årvåkenhet er ikke til djevelen meg . I den romanen, sa han fred være med ham :~ fra Rani var oppfatning av retten , ~ Ibn Sirin sa : Hvis Rah i hans bilde (2 ). Det faktum at forskere har avviket i betydningen av fred være med ham : fra Rani i en drøm så hun meg … ~ Ibn Albaqlani sa : betyr at hans syn er ikke riktig Bodgat eller ligner den djevelen , og støttes som sier romanen ~ ble den oppfatning av riktig ~ sukk visjon er riktig , og det var Ibn Sirin om kutt av en mann som han så profeten fred være med ham, sa : rad meg at jeg så Hvis han beskrev en egenskap han visste ikke, sa han : Du så ham ikke . Ibn Hajar sa og overføringskjeden hans er autentisk (3). Andre sa : men moderne fenomen betydde at han hadde sett det fanger ikke noe imot å forhindre det . Andre sa : sannsynligvis å si fred være med ham : ~ mistet Rani eller høyre så djevelen er i bildet ~ skal gjøres hvis meningene til de beskrevne kjente ham i hans liv, bak tvisten var en visjonstolkning av Araaa faktum , og det er sant at han ser et faktum, enten det var på hans kjente eller annen kapasitet . Noen forskere sa : blinket Nabih Gud den allmektige at folk ser ham korrigere all oppriktighet og hindre djevelen forestille seg i laget for at ikke liggende på tungen i søvn som et brudd på Gud vane av profetene fred være med dem en mirakel , og som umulig at den djevelen tenkte i sitt bilde i årvåkenhet , hvis signert mistenkt sannhet med løgn og gjorde ikke Aathag hva han brakte frykt for denne oppfatningen Vhamaha Allah fra Satan og Nzgh og Osuste og resitere og Kedah (4), sa Imam Ibn Hajar : det synes for meg at det som menes med Rani i en drøm, hvilken som helst oppskrift, var Felictbhr og visste at han hadde sett åpenbaringens sannhet som er fra Gud, ikke feil som er drømmen, djevelen er ikke for meg (5) ~ Men meningen av ~ til som om Rani i årvåkenhet ~ er underlagt ordene : en av dem : at det som menes med folket i sin tid og betyr at Rah sover og ikke hadde migrert, hjelper ham Gud den Allmektige for migrasjon og så ser apostelen synlig … det andre spørsmålet : han ser th e ratifikasjon av denne visjonen i årvåkenhet i hinsidige ; fordi han ser i etterlivet hele nasjonen fra Rah i verden og ikke har sett . III : han ser i hinsidige visjon av sitt eget i nærhet av det og få Chweath og så ________________________________ (1 ) Fortalt av Bukhari Som i åpningen (12 /383 ) dør så profeten fred være med ham i en drøm , og som muslim i kjernefysisk ( 15/24 ). (2 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/383 ) så profeten fred være med ham i en drøm , og som en muslim i atomvåpenet ( 15/26 ). (3 ) Se : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) og nukleær tidligere referanse – (15/25). (5) Ibn Hajar – Tidligere referanse – (12/389). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi

…Å se Kaaba i en drøm er et godt budskap på føttene, eller en advarsel om ondskap som han kanskje har kommet over ….

…Hva er avgjørelsen om å tildele djevelen en drøm? Hva er kjennelsen om tilskrivning av ham bare som en metafor? Det ble rapportert, som det kom til oss, at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ((Den sanne visjonen er fra Gud og drømmen er fra djevelen )) . Mange pålitelige forskere har funnet noen som drømmen tilskrives som metafor for eksempelet til Mazzari i Sharh Sahih Muslim og Ibn Hajar i Fath al-Bari mens de snakket om den rettferdige visjonen : ( Det er med hensyn til hva Djevelen ikke har noe inngang i, og når det gjelder hva som har inntekt, tilskrives det ham som en metaforisk prosentandel ). Jeg sa : Men det riktige synet er at handlingene tilskrives emnet deres. Fordi han er den som initierte det og gjorde det, og det ble tilskrevet den allmektige Gud fordi han er den som bestemte og skapte den, som den allmektige sa : { Det som har skjedd deg fra godhet er fra Gud } det vil si en handling og en begynnelse . Og den Allmektige sa : ( Alle er med Gud ), som betyr deres skapelse og forståelse . Og fra dette Djevelens handlinger, som waswasah, villedende, fristelse og å inngå en kontrakt på gruppen mennesker, som alle virkelig tilskrives Djevelen. Det er den direkte henne så mye kvittering i Koranen den allmektige sa : { Satan Sol dem dikterte til dem } , og den allmektige sa : { Satan lover deg fattigdom og befaler deg å begå umoralsk } sa også { og Kasemhma jeg er også for dem hvem Nashan } og den Allmektige sa { Jeg er en nabo du }, så vel som å indikere å si fred være med ham (( hold djevelens hode på rimet på deg ….)) Muslimsk kjerneforklaring (6/65) og sier fred være med ham : (( djevelen er sønn av Adams blodstrøm )) ble enig . Dette og hans lignende er et faktum som hun tilskrev Satan på en reell måte fordi han er den direkte aktøren av det, selv om alle av dem er etter estimering av Gud den allmektige og hans skapelse og vil den allmektige . Hvis han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, (( Drømmen er fra Satan )) , må det sies på forsiden, og drømmen er av den typen at han forfører og skremmer Adams barn. . Al-Qadi og andre sa : ( Han er i ansiktet og at Gud den Allmektige har gitt styrken og evnen til å løpe gjennom menneskets innside blodet hans strømmer )….

…** Jeg oppfylte hans vilje i en drøm på myndighet av Ataa al-Khorasani som sa : Jeg kom til Madinah og spurte om noen som fortalte meg om hadithen til Thabit bin Qais bin Shammas, og han guidet meg til datteren sin, og Jeg spurte henne og i det : Når Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, ble muslimene appellert til frafallets folk og al-Yamamah og løgneren Muslima, Thabit Ibn Qais gikk til den som gikk da de møtte Musaylimah og Bani Hanifa beseiret muslimer tre ganger, sa fast og Salem Mwale Abi Hudhayfah : hva Hzka vi kjempet med Allahs sendebud, fred være med ham Fjala for seg selv et hull som snublet der Vqatla til og med drepte, sa : Warri, en mann fra muslimen fikset bin Qais i drømmen sin , sa han : Jeg er det som drepte gårsdagens oppdretter fra muslimene, han tok et verdifullt skjold fra meg, og huset hans ligger i enden av militæret, og hjemme stikker en hest i sitt lengde. av penger også og så fra Rqiqi gamle og deg til å gjøre denne drømmen Vtadhaah sa : kom Khalid bin Walid sitt regiment for å skjerme Fujdha som nevnt og presentert for Abu Bakr, må Allah være fornøyd med ham og fortalte ham Implementert Abu Bakr, må Allah vær fornøyd med ham og hans vilje etter hans død, vi vet ikke at noen lyser opp hans vilje etter hans død en No Thabit bin Qais bin Shammas, må Gud være fornøyd med ham . I romanen, Anas må Allah være fornøyd med ham at bin Qais, må Allah fikset ham kom dagen Al- Yamamah har mumifisert og publisert Okfanah sa : Å Gud, jeg helbredet deg enn ham disse og beklager enn å gjøre de drepte var hans skjold Vsergt Farah, en mann som ser sovende, sa han : DERI i Han estimerte det under kanonen på et slikt sted og ga befal til ham, så de søkte skjoldet, og de fant dem, og de leverte bud….

…Fordelen med en klar, riktig drøm hvis vilkårene er oppfylt i henhold til det vi har nevnt, og det er pålitelig blant annet at forbruket er moderat og ikke fullt, og å spise hvitløk forstyrrer drømmen ….

…Professor Abu Saad, må Gud nåde ham, sa : Det grunnleggende prinsippet med hensyn til visjonen om bønn i en drøm er at den er prisverdig i religion og i verden, og indikerer bevisstheten om mandatet og oppnåelsen av en misjon, eller oppfyllelse av en gjeld, eller oppfyllelse av tillit eller etablering av en obligatorisk forpliktelse fra Gud den allmektige . Så er hun på tre streiker, hans forpliktelse og Sunnah og frivillig. Den obligatoriske er veiledende for det vi har sagt, og at eieren av henne pilegrimsvandrer og bringer umoral, fordi Gud den allmektige sier : ~ Bønn forbyr umoral og ondskap .~ Sunnah indikerer renheten til eieren og hans tålmodighet med hensyn til ulykken og utseendet til et godt navn for ham, for den allmektige sa : ~ Du har hatt en god likevekt i Guds sendebud .~ Og medfølelse med skapelsen av den allmektige Gud, og at han ærer sine barn og de som er under hans hånd, og er vennlig mot dem, over det han må og må i mat og klær, og han strever i vennenes anliggender, slik at han testamenterte ham til ære . Og frivillighet krever perfeksjon av virilitet og fjerning av bekymringer ….

…Og Daniel sa: ~Den som ser en drøm og glemte den, er en av de fire tingene: hyppige synder, forskjellige gjerninger, svake intensjoner og skiftende stemninger .~…

…Og den som forteller om noe i en drøm, hvis informanten er et av sannhetens mennesker, så er det han sa som han sa . Hvis det er en innrømmelse av ham selv, så er det å fortelle om det som blir avslørt for ham, og det er det samme som hans ordtak . Den som snakker i en ikke-industri, svarer på andre, saken er opp til ham selv . Hvis det er fra hans kunnskap og bransje, så er saken opp til spørgeren . Og den som har endret navn, attributt eller kropp, han vil motta godt og vondt av det han blir overført til og endret i det ….

…Den som i en drøm kommer tilbake til en tilstand der han var våken, det han pleide å møte i den av godt eller ondt, vender tilbake til ham ….

…Noen ganger ser jeg en god visjon i en drøm, og jeg er fornøyd med den , men jeg har ikke bevis for det mens jeg er våken. Så hva indikerer det? De lærde nevnte at hvis det en person noen ganger ser, han ikke finner det mens han er våken, og ikke finner noe som indikerer det, er det inkludert i pipedrømmedelen, og dette skyldes hovedsakelig sinnets handling før sove med det, så hvis en person sover, kan han se noe som indikerer det, og dette gjør det verken skade eller nytte (3)….

…Og den som ser at han spiser et barn, så spiser han dårlig fått penger, og hvis en kvinne ser at hun spiser et barn, så indikerer det at hun er gravid, fordi gravide vil ønske barnet og spise det ….

…Himmel Hvis du ser en klar himmel i en drøm, forutsier dette at du vil reise med fremtredende mennesker og få deres tjeneste og din status vil stige . Hvis himmelen er overskyet, varsler dette ubehagelige hendelser og problemer med kvinner . Hvis du drømte om at du fløy på himmelen med rare ansikter og hekser og dyr, lurte du på gjennom hele drømmen om du virkelig var i en drøm, dette indikerer at alle problemer og skarpe smerter som når til og med til sansens sløvhet kan reduseres med ett ord, som er sjalusi, så vil du lide av sjalusi i forholdet til personen du elsker, og det vil føre til sjokk i din oppriktighet . Hvis du ser himmelen i en drøm som blir rød, vil fremtiden medføre mange hendelser, omveltninger og opptøyer . Hvis du ser en stjernehimmel, betyr dette mange trengsler og anstrengelser over menneskelig nivå før du når høyden på ambisjonen din . Vokt deg for fiender i din virksomhet . Hvis du ser en opplyst himmel fylt med himmelsk folkemengder, betyr dette et stort åndelig søk, men til slutt vil du trekke deg mot naturen for støtte og trøst . Du vil sannsynligvis også bli skuffet over flaks . Hvis du ser mennesker du kjenner i himmelen, forutsier dette at de er i ferd med å begå en hensynsløs handling på din vei, og andre vil være de uskyldige lider . Denne drømmen følges vanligvis av store ulykker . Hvis du steg opp til himmelen i en drøm, vil du ikke kunne glede deg over stillingen du har kjempet for å oppnå, og moroa vil ende trist . Hvis unge menn drømmer om å stige til himmelen ved hjelp av en stige, vil de stige fra de nedre rekkene til de fremtredende rekkene, men de vil ikke oppnå tilfredshet eller glede . Hvis du drømmer om at du er i himmelen og møter Kristus og venner, vil du møte mange tap, men du vil temme deg selv for å bære dem gjennom din riktige forståelse av menneskets natur . Hvis du drømmer om den himmelske byen, betyr dette en fornøyd og from natur og at motgang vil skade deg litt ….

…Uttrykk og uttrykk bruker ordet ( uttrykk ) særlig på tolkningen av visjonen . Uttrykket er : overgangen fra tilsynelatende syn til dets indre . Dette er Raghebs mening . Det ble sagt : hensynet til tingen betraktes som noe av det til og med får en viss forståelse av dette blir fortalt av al – Azhari . Opprinnelsen av uttrykket er avledet fra : timer , som er forbikjøring fra arrangementet til arrangementet , og grupper på språk mellom vann og ikke – vann bypass, sa de : i vann overskrider en svømmer eller et skip eller et annet så- kalte : transitt . De sa : husk at leksjonen er tilfellet som når ut fra betrakteren for å vite hva som ikke er scenene . Det sa : krysset noen formildinger tolket visjonen . Og : krysset av å understreke overdrivelsen i den . I den nedlastingen : ~ Hvis dere går over til visjonen om ~ (1) som du ber til en slutt, og du vil huske penger henne . Krysset : navnet på en skuespiller fra handling gjennom , sa : gjennom visjonen og krysset alle tolket ord . Abu Bakr var må Allah være fornøyd med ham over de mest fremtredende følgesvenner, kjent tolkning av visjoner og uttrykk, og hvordan blir læreren hans Allahs sendebud, læreren av nasjonen alle , blitt beskrevet som en av ledsagerne, som i den ~ erobringen ~ (2): ~ en av de uttrykte folks syn etter Allahs sendebud på ham ~ . Det er også beryktet for sine ord, visjoner om Imam Abu Bakr Muhammad bin Sirin Ansari Basri lojalitet, født i 33 av avdøde i 110 av og tilskrevet ham en bok ( uttrykk for syn ), en trykt og nevnt av Ibn al – Nadim i indeksen , som er boken som ruller mellom folket på vegne av : ( lagprat i tolkning av drømmer ), og se flaggknappen totalt (25 \ 7 ) finne tilstrekkelig oversettelse i henhold til en mektig Zrcelli og endte der andelen ikke – gyldigheten av bøker av Ibn Sirin . En annen verden er : Abdul Ghani bin Ismail Nabulsi, en av sufiene , og har mange publikasjoner, inkludert : ( parfymerende skapninger i uttrykk for en drøm ) inneholder ting og oppfatninger, og navnene på kvinner og kvinner kan ikke forekomme bare sjelden som det kan være umulig å se noe av etterlivet og dette og at det var sufiene. Det er sant at det sies at det har blitt oppfylt og økt på dette feltet , og mange forfattere har berømmet hans arbeid, som professor Muhammad Qutb , da Jeg sier : I denne delen vil jeg snakke om metodene til uttrykkene og de nødvendige forholdene som må gis i overfarten , og før dette påpeker jeg at det er mange moderne og gamle uttrykkere , jeg leter ikke etter dette i deres navn, men jeg vil snakke om tilnærmingen som mange av dem følger gjennom min oppfølging av dette emnet . . Jeg sier : Mabro-visjoner nylig delt inn i tre seksjoner : 1 – Seksjon I : Eierne av denne seksjonen reflekterer ikke bare litt viker unna uttrykket og lukker døren til å lære uttrykk , og at han ble fortalt et spørsmål om uttrykket og kvalitet svarte : den innsikten strekker seg med en og forhindrer læring , og destinasjonen denne saken vi har hørt fra noen gamle Mchaikhana-aktede Gud, har nåde for dem som døde , og velsigner oss i vår tid . B – Seksjon II : The Hola I motsetning til den første delen , utvide uttrykket , og retorikken i spørsmålet om visjoner i hver kommune , Palmchaffhh, transport, og selv ved å skrive til eieren eller andre , og noen av Hola funn forteller deg utfordret gjennom tolking og hvordan tolkningen av visjonen som er ansvarlig for dem . C – Seksjon III : strekningen mellom Hola og Hola kors men Palmchaffhh bare , og krever at eieren av visjonen er flytende og hindrer overføring bare smalt , og Hola , så mye uhemmet uttrykk : og fortelle deg om hvordan tolkningen noen ganger . Kanskje den ettergivenhet i uttrykket av visjoner , og åpne døren på hvert bord, og et foredrag noe ulykke i disse dager , og her er jeg ikke imot uttrykk for visjoner som en vitenskap , men mot lempning i uttrykket av visjoner , og åpne den døren på alle bord og foredrag noe ulykke i disse dager, og her er jeg ikke mot uttrykket Visions som en vitenskap, men mot ettergivenhet i uttrykket, ikke undersøker, ikke spør om tilstanden i den visjonære, og ber om visjonen, dens ordlyd, og dens tid. Dette er ting som kreves for overfarten for å muliggjøre det optimale uttrykket , og derfor finner du blant uttrykkene som tåler hørselsvisjoner som sier at graden av korrekthet i hans uttrykk ved å lese det ikke overstiger femti i Cent !! Jeg sier ikke at det bare er Almtsahlain som har skylden , men at den første delen så vel som eierne tar feil – etter min ydmyke mening – Begrepet visjoner ikke bare dømmekraft , men dømmekraft og lær og praktiser ferdighetene med å oppnå og utvikle og mestre , de skiller seg fra person til person ; Ja, det er dømmekraft når Josef, Jakobs sønn, dem fred og velsignelser fra den Allmektige sa ~ Ijetbik som din Herre og lær deg tolkningen av samtaler og nåde til deg og hele Jakob, som fullført av foreldren av Abraham og Isak som din Herre vet, klok ~( Yusuf : 6 ). Ibn Abbas sa i sin tolkning ( og lærer deg tolkning av samtaler ) noe av visjonens uttrykk , og lærer deg så vel som å vite hva folk tolker ham snakke (3)). Ja , det er dømmekraft når Jakob , og når Abraham og Daniel og Muhammad over dem som profeter og fred , samt ledsagere når Abu Bakr, må Allah være fornøyd med ham og Omar ibn al – Khattab og Othman bin Affan og Ali ibn Abi Talib og Abdullah bin Abbas og Abdullah ibn Amr ibn al – Aas og Anas bin Malik Salman Al-Farsi, Huzaifa bin Al-Yaman, Aisha bint Abi Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med dem alle , og andre . Men når andre ikke gjør det . . . , Er ikke alt en firaasa , men den inneholder firaasa , inspirasjon , og fradrag i Koranen, Sunnah, språk , ordtak , og andre ting som er kjent for å alle som er interessert i denne kunsten . Kom til høyre enige om å snakke om Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : Jeg hørte Allahs sendebud være med ham si : ~ ikke bare profetier igjen av misjonærene ~ , de sa : Hvilke misjonærer? Han sa : ~Det rettferdige synet ~ (4) og dette er Bukhari’s ordlyd . Den datum av Imam Ahmad fred være med ham, sa han : ~ drømmer er sett av muslimer eller se ham ~ (5). Betydning : at åpenbaringen avbrutt av hans død fred være med ham og forblir det den lærer ham hva som bare vil være den visjonen som den troende ser , så vel som inspirasjon, nyheten som den vil bli lokalisert ikke profeter fortalte også profeten fred være over ham i en alder av ordtaket har vært i De forente nasjoner før du Mahdthon – enhver visjonær og det ble sagt : har rett og Bukhari sa : å ha rett på tungene . Det var ikke i min nasjon, inkludert en av Omar bin al- Khattab var ~ enige om (6). Han fortalte mange av de hellige om Omowo fraværende , ble også fortalt denne inspirasjonen , kan vi spørre, hvilken inspirasjon og hvorfor si i dag ? Jeg sier : Imam Ibn Hajar sa i Al-Fath : Hemmeligheten var i inspirasjonssyklusen i hans tid, må Gud velsigne ham og gi ham fred og dens overflod etter ham , overvekt av åpenbaring for ham, må Guds bønner og fred være med ham, som var våken og ønsket å vise mirakler fra ham , så det var passende at ingenting skjedde med ham i hans tid , og da åpenbaringen ble avbrutt av hans død, falt inspirasjonen for hvem Gud har utpekt for sikkerhet fra forvirring i det .. og ved å benekte at dette skjedde til tross for overflod og hans berømmelse er arroganse til de som benekter det . Ibn Hajar detaljerte i al-Fath forskjellen mellom inspirasjon og visjon og nevnte at inspirasjon er : det som beveger hjertet til en vitenskap om at han blir fristet å handle på uten slutning. Abizaid Dabbousi av imamer i springen , sa at det offentlige at det er ikke tillatt å handle bare når den har alle de argumentene i døren er tillatt , og sa ordene siste Sinear . han var profeten fred være med ham noen ganger kutte visjon følgesvenner Viabbarha en det enten på hans ord , Og dette er fra saken om utdannelse fra ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og det som fortelles om dette er det som ble rapportert av Ibn Sh Wahab sa : så profeten fred være med ham en visjon Vqsa til Abu Bakr sa : ~ O Abu Bakr , jeg så som om jeg gikk foran deg og jeg Vsbaktk grad Bmrqotin og en halv ~ og hemostats : klasse . Abu Bakr sa : O Allahs sendebud , Allah Iqdk til hans nåde og tilgivelse, og jeg lever etter deg to og et halvt år . Denne hadithen ble nevnt av al-Suyuti i de viktigste kjennetegnene og tilskrev den Ibn Saad, men den er mursal (7). Dette er en firaasa fra Abu Bakr . Ibn al- Qayyim sa sin bok ( rullebaner ) (8): ~ Fysiognomien var og vil forbli statusen til hjemmene :~ Vokt dere for tilbedelse, og dere er vi ~(9), og det bare fordi det er Guds lys som kaster i hjertet av sin tjener skiller han mellom rett og galt og den nåværende arbeidsledige og oppriktig og falsk . den nåværende arbeidsledige og sier : strømmen er utsmykket og analyse, de arbeidsledige mot ham , sa : kvinner forstyrret eventuelle tomme ornamenter er arbeidsledige , og som betyr at han skiller mellom en ting og mot ham, og denne fysiognomien i henhold til troens kraft på , det var sterkere tro det er en av dømmekraft . Ibn Masood kan Allah ha sagt om ham : Avars folk tre : Aziz Yousef, hvor han sa til sin kone : ( han sa at han kjøpte fra Egypt til sin kone Akrami hvilested kan være Infna eller vår sønn ) ( Yusuf : 21 ). datteren til Shoaib da hun sa : ~ Astijrh ~ ( historier : 36). Abu Bakr i Umar, må Allah være fornøyd når Astkhalafh . det var mange følgesvenner, Gud velsigne dem Athlon dem , og vennen må Allah være fornøyd med ham i forkant av det er den største nasjonens skjønn og etter Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham , det er det han sa til noe : Jeg tenker også, men han sa også , og nok i Frasth OK Te Rabbo i kjente stillinger – noe som ikke er feltet for samtalen vår (10), og som jeg også sa : dømmekammerater tror fysiognomi , og ut av denne typen fysiognomi av liv og lys, som Ahbhma Gud for hvem han vil av sine slaver , og som lever hjertet så og opplyst, knapt Frasth galt , bekrefter dette verset : ~ Jeg tror det var død Vohieddinah og fikk ham til å gå Nora inn mennesker som ham i mørket er ikke utenfor dem så vel som Zain for de vantro hva de gjorde ~( Anaam : 122 ). Dersom uttrykk for visjoner Balfrash det er mye når Aner ikke betyr at det avstår når andre , men jeg har den forskjellen i forhold til få og mange bare , kan det være i denne alderen av Gud gir ham fysiognomi , var Jah i diskusjon : « Frykt den innsikt av troende, er det sett av lys av Gud (11). i følge til den guddommelige hadith fortalt via Abu Hurayrah sa Abu Hurayrah sa : Allahs sendebud fred være med ham : at Gud sa : Det er uvanlig for meg og Lea var Aznth-krigen , og nærmere min tjener, noe jeg liker enn antatt av ham , og fremdeles nærmer Abdi seg til Balnoavl til jeg elsker ham , hvis jeg elsket deg hørt at han hører , og hans synet som han ser med , hånden som han slår med , og foten han går med , og spurte meg til Oattiynh , og mens min søker tilflukt til Oaivnh . Det jeg nølte med om noe er jeg en skuespiller som nøler med den samme troende død og jeg hater Madsth ~(12), og å være at det gjør ham dra nytte av det de hører fra vitenskap, visdom og forkynnelse av de gode opplevelsene som er nyttige, og gjør at den også ser at Guds lys er i himmelen og jorden fra statene om å stå, hans tro og hans tro . Han sa Mark Mnari i sin bok og kommenterte foredraget som gikk foran : ~ frykt innsikt fra den troende .~ fysiognomi : slutningskroppene til mennesker og former , og farger og hans ord , om hans moral og dyder , og laster , har Gud Tepe om oppriktighet, og sa : ~ hvis versene i Mtosameen ~ ( stein : 75 ), og sa : ~ du kjenner Besimhm ( Baqarah : 277 ), som er avledet av å si hoppa syv språklig moderfår , og kalte på de syv han bytter avstander i å holde , var fysiognomi underslag av Arif vurdere for eksempel personen og identifisere saken , som er av to typer : Den første : En type som oppstår for en person fra et sinn at han ikke vet årsaken – og det er en slags inspirasjon, som kalles den oppdaterte eieren, som i nyhetene : “ Hvis det er en modernist i denne nasjonen, så er det Omar. ”(13) Denne inspirasjonen kan være i en tilstand av våkne eller drømme , dette er den første typen Og sannheten er at den er : en tanke som angriper hjertet og spretter på den som et sprang Løven er på byttedyr, og denne firaasa er i samsvar med troens styrke . Seco nd : være industriutdannet , det vil si å vite hva farger, former og mellom temperament og etikk , naturlige handlinger , og visste at det var en konstant forståelse , sterk på fysiognomi (14). . . Konklusjonen Jeg kommer til det etter alt dette samtalet . . . Det er noen som krysser visjonen med inspirasjon, det er de som krysser den med inspirasjon, og det er de som krysser den med industri og utdanning, men det må påpekes her at det er bedre for en person å ikke si om seg selv at hans uttrykk kommer under overskriften fysiognomi eller inspirasjon, fordi dette er renselsen av sjelen, og Gud den allmektige sier : “ Ikke rens deg selv. du vet er avdekket ~( stjerne : 32 ). Begrepet visjoner er ikke bare basert på fysiognomi, men det er basert, og på den andre inspirasjonen, og oppfinnsomhet i det vitenskapelige baserte uttrykket på kunnskapen om Koranen og Sunna og kunnskap av opprinnelsen til denne fortolkningskunsten i betydningen eller avledningen av navnene og et eksempel på dette blir fortalt i Saheeh Muslim fra Anas ibn Malik Han sa : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ En natt så jeg de sovende som om jeg var i garnisonen til Uqba ibn Rafi, og vi kom til Rutab fra Rattab Ibn Tabab – en mann fra folket i Medina tilskrev ham denne typen god våthet – Han sa, må Guds bønner og fred være med ham : Så jeg vendte storhet for oss i denne verden og konsekvensen for oss i etterlivet, og at vår glede »(15) , som er oppfylt og avgjort dens bestemmelser . Budbringers fred være med ham den første hindringen : en konsekvens, Rafie : ansiennitet og lystig : religionens stabilitet og fullføring av dens bestemmelser . Noe annet enn hermeneutikk Balostakkak : tolkning som treffer ordspråk og likhet : fortalt av Bukhari i sin Saheeh fra Abdullah ibn Umar at profeten, fred være med ham, sa : ~ Jeg så som om opprørshodet, en svart kvinne kom ut av den byeninntil Bmhaah ble sagt : Mhaah av stor vekt, som er al – Juhfa – som er navnene på stedene i byen – så jeg uttalt at byens pesten ble overført til det . “(16) Muhallab sa : Dette vision of the Department of vision expressive. Det ble rammet av idealene, og ansiktet til representasjon som er avledet av navnet på ( svart ), to ord : dårlig, og sykdommen hvis det ble installert to ord med hverandre til venstre ord til deg : svart, Valrcol hellig fred være ved ham utgang, inkludert En samling av hennes navn, og utbruddet av poesien hennes tolket også, at det som vekker ondskap kommer ut av byen . Hun bemerket her at ikke all svarthet rynket pannen i en drøm som visjonene som jeg fortalte deg : Du bør vurdere flere ting, blant annet tid på Åpenbaringen, og byen var den gang landet infisert, så bevist Aisha, måtte Allah være fornøyd, sa : ~ Vi har gjort byen til et Oba land Gud ~ (17). Profeten kalte hellig fred være med ham for å formidle Gud Abaha til den kjekke sa : ~ Å kjære for oss, byen og bevege deg beskyttet av den kjekke ~ (18), så du kan se bak synet og fargen på svart , dermed uttrykt sin avledet fra suverenitet er ikke fra dårlig , og så det som er viktig her er mangfoldet av uttrykk og dets metoder , og mangfoldet av uttrykket til sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, for visjoner og sendebudet av Gud var med sine følgesvenner som ville uttrykke visjonen og fortelle dem årsaken til hans uttrykk som det forrige eksemplet . . . Ta også dette eksemplet : På autoritet fra Abu Musa på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : Jeg så i en drøm at jeg vandret fra Mekka til et land med palmer, så han og jeg gikk til det punktet at det var Al-Yamamah eller Hajar. Så hvis Madinah smekker, og jeg så i synet mitt at jeg ristet et sverd, ble brystet hans kuttet av. Han ble skadet av de troende på en søndag, så en annen ristet ham, og han returnerte det beste som var. Så det er hva Gud førte med seg fra erobringen og innsamlingen av de troende, og jeg så også på den en ku, og Gud er god. Så hvis de er en gruppe av troende på en søndag, og hvis godhet er hva Gud har brakt med seg etter belønning av ærlighet som Gud har brakt til oss etter dagen i Badr ~ . Dette er teksten i en muslimsk (19) . Valmlahz her at profeten fred være med ham fortelle følges visjon og han sa, og denne utdanningen fra det , og som også fortalt av Ahmad i sin Musnad fortalt fra Anas at Allahs sendebud fred være med ham, sa han : ~ jeg så mens du sover se om jeg Mirdif ram var Zbh mitt sverd brutt , har vært å plassere jeg drepe eieren av bataljonen , og en mann av folket i huset mitt dreper ~ (20),. drepe Allahs sendebud fred være over ham Talha bin Abi Talha eier av vantro banneret , og drepte Hamza bin Abdul krav kan Allah være fornøyd med ham . Al- Nawawi sa i å forklare den sanne muslimen Kommenterer til hadiet til Ibn Abbas : at Allahs sendebud fikk meg til å si til sine følgesvenner : “ Den som blant dere ser en visjon, l og fortell det, gi det til ham . . . ~ Etc. (21), sa dommeren :betydningen av begrepet de ofte gjør også, som om han sa : ville . I moderne induksjon klar over visjonen, og spørsmålet om tolkningen, sa forskerne : en bærbar datamaskin og be om at Gud velsigne ham og lære dem å tolke dyden og inkludere I henhold til hva Gud den Allmektige vil informere det usett, og det kom i den autentiske hadithen av Al- Bukhari. Han, må Guds bønner og fred være med ham, sa : Mens jeg sov, kom jeg med en kopp melk, og jeg drakk den slik at jeg kunne se vannet . ”(22) Hadithen er allerede nevnt, og den var den første av sendebudet, må Guds bønner være over ham. Han ga melken til kunnskapen , og det er viktig for oss her når vi snakker om lovligheten av å lære visjonen og spørre om det som kom fra fortellingen om Abu Bakr bin Salem at Guds bønner og fred være over ham. Han sa til dem : “ Gi det. ” De sa , O Guds sendebud, dette er kunnskapen som Gud ga deg , så han fylte deg med nåde , så jeg foretrakk en skønhet og jeg ga den Omar Han sa :“ Du ble skadet. ” Her , må Guds bønner og fred være over ham, fra følgesvennens nyheter om å låne ut visjoner til deres avhør av dem . Han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, som Ibn Hajar sier i Al-Fath : Han var flytende i visjonens uttrykk, og han hadde en deltaker i det blant dem fordi mangfoldet av dette ordtaket ikke er gitt til dem som trente i det og stolte på en kvinne . Han kommenterte hadithen og sa : I hadithen var lærdens legitimitet til å stille spørsmål og teste sine ledsagere i deres tolkning . Han sa et annet sted : dyden til uttrykk for synet , hva det innebærer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene til organismer (23). Den krysset også må være kjente lignelser i Koranen og dets betydning , og for å vurdere varslings og ordtak og avledning av språk og deres betydning og være en verden av hva som skjer på tunger av mennesker , og det trenger krysset i tillegg til å lære mye om seerens tilstand , er det ingen feil å spørre ham om sitt arbeid eller hans jobb , alder , sosiale status og alt Det han anser nødvendig er det som bevises av kunnskapen om hans problem eller hans synet , og krysset her er som en lege. Hvis pasienten holder tilbake informasjon om sykdommen sin, kan han gjøre en feil i diagnosen og foreskrive feil medisin til ham, og det er nødvendig å ikke skynde seg til spørgeren og den ansvarlige, og det ble rapportert fra Ibn Sirin, må Gud vær nådig med ham, at han var Hvis det er en mekanisme for et visjonsproblem der han holdt seg full av dagen, spør han eieren om seg selv, sin bransje og hans folk, og dette kan selvfølgelig skje med den ferdige krysset og det er ikke synd for ham å slukke en slik tid, og det er ingen tvil om at det meste av det som ble fortalt på Ibn Sirins autoritet, ikke trenger lang tid på å uttrykke det og tenke på det. Men jeg nevnte ham fordi tilstedeværelsen av dette fra ham til tross for hans knapphet og hans uttrykksdyktighet er bevis på viktigheten av fortelling, og fortelling er nyttig for å verifisere fortellerens ord og bli kjent med hans tilstand når det gjelder rettferdighet, sannferdighet, rettferdighet og visjonstid . . Og andre ting som kan være behov for ved overfarten, og ikke burde kjede seg eller sint spørsmål som krysser – spesielt – når du ikke vet noe flytende så mye faller i denne alderen som et resultat av telefonsamtaler fra mennesker – mann eller kvinne – ikke kjenner dem krysset, trenger det å stille spørsmål Hans spørsmål om dem kan bli avvist av noen av spørsmålene og tolkes ved å forstyrre hans privatliv . I tillegg til spørsmålet om en viktig religion ved krysset, og administratoren må være ærlig i svaret Vslah mann eller ondskapsfolk, med et sterkt forhold, sa kunst : å spise honning for en muslimsk tolkning søthet av Koranen og den mannlige i sin hjerte, som er den utro søtheten til verden og Gnimetha, Valray i kontrast til religion, trosbekjennelser og land må – når man overfører syn – ferdigheter overføres til krysset, og å fortelle ham om eieren, mann eller kvinne, hans sosiale alder . . . Etc., og alt det han ser som krysset er nødvendig for å uttrykke den overførte visjonen ble nevnt av Ibn Hajar interesse for ordene fra profeten fred være med ham : ~ Fra synet av Vliqsa Oabbarha ham ~ (24) vers sa : ~ Vliqsa ~ for å minne historien sin og følger brøkene til ingenting er igjen av dem. Kutt effekten hvis du følger den . Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, spurte og spurte, og han er Guds sendebud . Det kom i hadithen : En mann ved navn Muti’a ibn al-Aswad så i drømmen at han ga ham en pung med datoer , så han nevnte at for Guds profet, måtte Guds bønner og fred være over ham, og han sa : “ Har noen av døtrene dine vært gravide? ” Sa han. : Ja, med en kvinne fra sønnen min . Laith . . Hun er mor til Abdullah. Han, må Guds bønner og fred være med ham , sa : “ Hun vil føde en gutt. ”Og hun fødte en gutt , så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, kalte ham Abdullah og Hanakah med en dato og kalte ham velsignelse . . Denne hadithen ble nevnt av al-Haythami i Majma ‘al-Zawaid (25) og tilskrevet al-Tabarani , og den var ikke inkludert i en av de ni bøkene . 77 ________________________________ (1) Yusuf : 43 (2) Ibn Hajar . Op – (434 \ 12) (3) Elvir og Zabadi – tolkning av Ibn Abbas . Op. Cit. P. 193 (4 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykk for dørmisjonærer , se åpningen (12 \ 375 ) – op – fortalt av 0 Ahmad i Musnad Abu Hurayrah – en referanse tidligere . (5 )) Fortalt av muslim i bønnebokdøren er forbudt å lese Koranen i bøyning og nedbøyning som i kjernefysiske ( 4/196 ) – op -. (6 ) Fortalt av Bukhari i Book of Virtues of the Companions døren til dyderene til Umar ibn al – Khattab, som i åpningen (7/42 ) – op -, og muslim i boken om dyderne til Companions door av dyderene til Umar ibn al – Khattab, som i kjernefysiske ( 15/166 ) – forrige referanse -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – store egenskaper – (2 /115 ). (8 ) rullebaner mellom hjemmene pass opp for tilbedelse og din hjelp vi søker til Muhammad ibn Abi Bakr Ayoub Zorai – Arab Book House – Beirut , i 2, i (1393 – 1973 ) for å oppnå : Mohammed al – Feki . ( S. 115 ). (9 ) lys : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ), ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) Mohammad Razi Almsthr Bouktaib analfabet – fysiognomi guide til kunnskap om etikk av mennesker og deres natur som om de var en åpen bok – prestasjonen til Mustafa Ashour – publiserte Koranbiblioteket 21-22. (15 ) fortalt av Muslim i sin Sahih i Book of Revelation, som i atom (15 / trettiett ) – op -. (16 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket hvis døren så at ting ut av Keh og live her sist gjenstand (12 /425 ) og i døra : svarte kvinner (12 /426 ) – op -. (17 ) Fortalt av Bukhari i boken om dyder av byporten til hat for profeten fred være med ham at byen naken erobring (99/4 ) – op – muslim i Hajj- boken og døren til byen favoriserte gulrot i en bolig by å forklare atom (9 /0 15 ) – op -. (18 ) Fortalt av Bukhari i boken om dyder av byen , i døren til hat mot profeten fred være med ham at byen ble avdekket som i erobringen – den forrige referansen . ( 4/99 ), som forklart i den kjernefysiske sanne muslimen . Forrige referanse . I boken til Hajj og døren til byen favoriserte gulrot i en boligby (150 \ 9 ). (19 ) Godkjent og uttale av Muslim See : Fath Bari , en bok i dyder av profeti snakk om tegn (627 \ 6 ) – op -. Og for å forklare kjernefysisk muslim i boken Åpenbaring (31 \ 15 ) • op .. (20 ) Fortalt av Ahmad i resten av palmen Almktherin i håndflaten til Anas bin Malik . (21 ) fortalt av Muslim i Book of Revelation, som i atom (30 \ 15 ) – op -. (22 ) mens jeg sov, kom jeg Bakdh melk og drakk av den til jeg ser vanning . . Tilbud utladet s. 30 . (23 ) Ibn Hajar Fath al – op – (440 437 394 \ 12) 0 (24) gir alumna, s. 65 . (25) Al -Haythami – forrige referanse – (7/184) ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi

…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….

…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….

…Og hvis han stønnet av hodets smerte, indikerer det at han var arrogant i denne verden, og han var forpliktet til det, og kanskje var belønningen fra uaktsomhet i foreldrenes rettigheter ….