…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….

…Det er i en drøm vanskeligheten til en mann og hans utmattelse i livet hans . Hvis han ser at huden hennes er sterk, så er det hans levebrød . Hvis han så at huden hennes var tøff, ville han ha slit og utmattelse i livet . Hvis han så at huden hennes var tykk og inneholdt hevelse og tuberkler, mottok han penger fra sitt harde arbeid, og penger gikk til ham som han hadde tjent med hardt arbeid og tretthet . Knærne er kroppens styrke, dens bevegelse og kvaliteten på kunnskapen. Hvis de er sunne og sterke, er dette bevis på reiser, bevegelse eller handlinger som han gjør, og kroppens helse . Hvis det sees en smerte eller et problem i den, indikerer det vekten på knærne, og hvis han er syk, indikerer det hans død . Den kne på den reisende er et kjøretøy, passasjerene og kjøretøyet hans . Og knærne krysser brødrene og partnerne, og de kan krysse Mawali . Kneet kan komme fra det . Kanskje indikerer kneet at bukkingen og nedbøyningen er fullført, og indikerer at en person tar og gir, hans bevegelse og stillhet, reiser og stående, og pengene han samler inn og hva han bruker . Og den som så at kneet hans hadde vokst seg stort eller ble sterkere og var i nød, Gud ville så vekk fra ham . Kanskje dette indikerer at han holder seg til bønn og oppfyller dens betingelser . Og hvis han så det revet eller ødelagt, eller det var sår eller blod i det, indikerer dette at bevegelsen hans var immobilisert . Hvis det var en reise, sett deg på den . Hvis det var hengivenhet mellom ham og noen, ble den skilt fra hverandre, og det kan tyde på at båten og dyret hadde gått i stykker ….

…Kommentatorene sa : Hvis treet indikerer arbeidet til eieren og hans religion og seg selv, så viser papiret hans karakter, skjønnhet og klær og dets folk til hans slekt, brødre og tro . Hennes hjerte indikerer hans hemmeligheter og hva han skjuler for sine gjerninger, dens skrell indikerer hans utseende, hans hud og alt som pryder ham om hans gjerninger, og vannet indikerer hans tro, fromhet, rike og liv for hvert menneske til sin skjebne, og kanskje de ordnet det i strid med dette arrangementet, og jeg nevnte ham i havene . Den som ser seg selv over et tre eller dets besittelse i en drøm, eller dette blir sett av ham, jeg ser på hans tilstand og tilstanden til hans tre, og hvis han er død i Sannhetens hus, ser jeg på karakteristikken til treet, og hvis treet er stort, vakkert og godt, så er de døde i paradis og kanskje et tre av velsignelse og godhet. Hvis det er et stygt tre med torner, svarthet og stink, så er det i pine, og kanskje det er Zaqqum-treet som har blitt til det på grunn av sin vantro eller på grunn av hans korrupsjon, og hvis han ser pasienten, beveger han seg til en av de to sakene i henhold til hans skjebne og omfanget av treet. En ekteskapsøkende, eller en kvinne for en mann, hvorav den ene skaffet en mann i henhold til tilstanden til treet og dets utseende, hvis det var ukjent, eller på et trykk om dets karakter, slekt og essens hvis det var kjent, og hvis mannen til hver av dem i det våkne livet var syk, så jeg på tiden på den tiden. Det treet som han eide eller så seg på toppen av ved tidenes gang, vann har strømmet i det, så pasienten er i fred, helsen har kommet i kroppen og tegn på livet har dukket opp på kroppen hans, og hvis han er i sin ledelse, så går pasienten til Gud den allmektige, og han kommer til støv og ødeleggelse . Og hvis han så det i butikken sin eller i sin bolig, så er det en indikasjon på hans inntjening og levebrød, og hvis det var etterspurt av ham, hadde han godt av det . Selv om han ledet ham, tapte han og ble fattig . Og hvis han ser det i en moske, er det en indikasjon på hans religion og hans bønner . Hvis det er i tidens ledelse, så er han ikke klar over sin religion, han er ikke fra bønnene sine, og hvis det er i hans ønske, er mannen rettferdig og flittig, hans arbeidere har fullført hans lydighet . Når det gjelder den som eier mange trær, følger han en gruppe verger som er verdige ham, enten et emirat, et distrikt, en fatwa eller en leder for en mihrab, eller en leder på hans følgesvenn, en kaptein på et skip, eller en butikk i en produsent under hans hånd, og på dette og lignende . Når det gjelder den som ser gruppen hennes i et hus, er det menn eller kvinner, eller begge to møtes der for godt eller ondt, og hvis han ser fruktene på det og folk spiser av det, hvis fruktene indikerer godt og levebrød, så er det er en høytid og de spisebordene er i den, og hvis fruktene ikke liker det, indikerer det sorg, så er det en begravelse. De spiser mat i det, og på samme måte hvis det er en syk person i huset, og hvis frukten er ukjent, så jeg, og hvis det var i trærnes komme, var maten i glede, og hvis det var i ledelsen, var det en katastrofe, spesielt hvis det var ledetråder i å vekke en av de to sakene . Når det gjelder den som ser et tre som har falt, kuttet ned, brent eller ødelagt av en sterk vind, så er han en mann eller kvinne som vil gå til grunne eller bli drept, og ødeleggelsen utledes av hennes essens eller beliggenhet og av hennes årvåkenhet fra hennes bevis, og hvis hun er hjemme hos ham, er årsaken til det en mann eller kvinne som er død eller fra hans hushold og hans slektskap og brødre, eller en fange av blod, en mujahid eller en reisende, og hvis hun er i moskeen, så er han en kjent mann eller kvinne som blir drept eller dør en berømt død . Hvis det er et palme, så er han en mann med høy maskulinitet med autoritet eller kunnskap, eller en kvinne til en konge eller mor til en hersker, og hvis det er et oliventre, så en lærd, en forkynner, en forbigående, en hersker eller en lege, så på denne måten krysser han resten av trærne i henhold til omfanget av deres essens, fordel, skade, avstamning og karakter . Og den som så at han plantet et tre som var hengt, slo han en ære eller tenkte for seg selv en mann henhold til sin essens, fordi folk sier : Så hvis han plantet det, hvis han gjorde det . På samme måte, hvis han sår et frø, så henger han eller ikke, så er det de, og det å plante vingården vil få ære, og det ble sagt at noen som så om vinteren et gravid vintreet eller et tre, regnes som en kvinne eller en mann hvis pengene har gått, eller han tror de er rike ….

…Brystet er i en drøm kvinnen til en mann eller hans datter, så hennes skjønnhet er hennes skjønnhet, hennes korrupsjon er hennes korrupsjon . Og den som ser en kvinne hengende fra brystet hennes, hun driver hor, og føder et annet barn enn mannen hennes . Hvis en mann ser melk i brystet, er han rik, og hvis han ikke er gift, indikerer han at han vil få barn . Og hvis en ung kvinne ser det, indikerer det at hun vil bli gravid og at graviditeten hennes vil finne sted, selv om hun er et rikt plagg som mangler og ødelegger pengene hennes . Og hvis hun var en bevisst jomfru, indikerer det hennes bryllup . Hvis hun var ung, langt fra ekteskapstidspunktet, tydet det på hennes død . Og den som ser at han ammer en kvinne som kjenner ham og ikke kjenner henne, dette indikerer at han vil bli syk i lang tid, med mindre han har en gravid kvinne, så indikerer det at han har en sønn . Og hvis en kvinne så dette synet, ville hun føde en jente . Hvis han ser at brystene hans har vokst i moderasjon og ser bra ut, indikerer de barna hans og ting han eier . Og hvis han ser dem ha falt, er det bevis på at hans barn døde . Og den som så det og ikke fikk barn, dette indikerer hans mangel og tristhet, spesielt med hensyn til kvinner . Hos ammende kvinner indikerer det horisonten til personen som ammer . Et stort bryst indikerer hva som er indikert av et bryst som har vært bein . Og indikerer hos kvinner umoral . Og den som så at brystene slo brystet, dette indikerer at han er veldig gammel, at dårlige nyheter kommer til ham fra noen som kjenner ham . Hvis menn og kvinner er unge, indikerer det kjærlighet . Og den som ser som om han har ett stort bryst og har nådd kjønnsområdet, han driver hor med et forbudt ekteskap, eller har et forbudt ekteskap, og brystene i en drøm er jenter, så det som skjedde i dem tolkes hos jenter . Og den som ser at et bryst har vokst for ham sammen med brystene, det er mer enn en jente . Og den som ser at han mangler et bryst, det er datteren til datteren hans . Og melk i brystet er en økning i penger, og det refererer til barnet, så den som ser at det er melk i brystene, han er beæret over å ha en minimumsøkning som gir ham eller den som eier det . På samme måte, hvis kvinner ammer melk som er produsert av en person, så er han låst og en dør er lukket over den, og det er ingen skade i det for det ammende spedbarnet, så er det ydmykelse og sorg . Og det ble sagt : Hvis en mann så at det var melk i brystet hans, så hvis han var sølibat, giftet han seg og fikk en sønn . Hvis han var fattig, indikerte han Bishara, og hvis han var en ung mann, tydet det på hans lange liv . Og hvis den unge kvinnen ser det, indikerer hun graviditet og fødsel, og lengden på en manns bryst til de treffer brystet hans er et bevis på et innfall som ikke blir oppfylt av Gud den allmektige . Og før : Det er bevis på at barn døde, og hvis han ikke hadde barn, indikerer det fattigdom og tristhet . Lengden på en kvinnes bryster over grensen er bevis på formålet med sorg . En manns bryst indikerer kvalitet, stilling, helse og sykdom . Og en manns bryst kan referere til brødre, ledsagere, barn og ektemenn som ikke er til nytte for dem . En kvinnes bryst er bevis på det motsatte, gitt bestemmelsen fra Gud den allmektige . Hvis han ser at brystene hans er som en kvinnes bryst, og melk drypper fra det, indikerer han at han står på barna sine, og at han begynner å gjøre det kvinnene trenger i arbeidet sitt , og dette kan indikere religion, eller han har en sykdom der han skammer seg over mennesker, så han så ham kjent for det . Og hvis . Brystene ble kobber eller jern, noe som indikerer tap av barn og svikt i årsaker eller graviditet . Brystet på dyret er en mann, og brystet på den infertile kvinnen ble født etter fortvilelse fra ham . Og kanskje jomfruens bryst refererte til jihad, klær eller penger prydet med . Og babyen eller jenta har plager, sykdommer og sår . Et enkelt bryst for en enslig kvinne er et ekteskap, så hvis vann eller melk kommer ut av det, mister hun sønnen eller søsteren . Og brystet er en utro kvinne . Han krysset brystet med strutsegg eller Altrj . De eies kanskje av bryster og ble fortalt : de var far og mor . Og brystet er en indikasjon på en flaske vin hvis den inneholder melk . Det ble sagt : Brystet er en sjenerøs mann ….

…Trappene : Det indikerer årsakene til det høye, høyden og ønsket om i denne verden og det hinsidige, ifølge Maarrib som sier : graden av så og så har steget, og så og så er av høy rang . Og det indikerer dikteringen og overtalelsen fra den allmektige ordtaket : ~Vi vil trekke dem dit de ikke vet .~ Kanskje det indikerte stadiene av reisen og hjemmene til de reisende at de kommer ned på statusen til statusen og scenen på scenen . Kanskje indikert av livets dager som førte til hans mål . Det velkjente av det indikerer husets tjener og tjeneren til dets eier og dyret hans, så den som går opp en ukjent trapp, jeg vil se på saken hans, og hvis han når slutten av den og han er syk, han kommer til å dø. Hvis han kommer inn i et rom over det, har sjelen nådd himmelen, og hvis han blir fengslet uten det, vil han bli holdt tilbake fra det etter døden. En reise som han gikk ut til ansiktet og nådde levebrød hvis reisen hans var i penger, og hvis det var for annet enn det, utledet jeg hva han ledet eller møtte på tidspunktet for oppstigningen, noe som indikerer godt og ondt og oppfyllelse og mangel på behov, for eksempel om han møtte førti mann eller fant dinarer på dette nummeret, så er dette gode nyheter Nøyaktig hva han kom ut til, og hvis tallet var tretti, gjorde han ikke det, for de tretti var korte , og de førti var fullstendige, ble den fullført av den allmektige Gud for Moses med motgang, selv om han fant tre og hans avgang var i et løfte som ble gitt til ham, fordi Gud den allmektige sa i de tre : “ Dette er et løfte om at er ikke falsk . ” På samme måte, hvis han godkjente at han kom ut og dro til Hajj, ble hans Hajj fullført for ham, og hvis han ikke håpet på noe av det, og han så ikke at han i Hajj-månedene ville oppnå myndighet og høyde, enten gjennom en stat, en fatwa, oratorium, eller kallet til bønn på fyret, eller det rømmer fra den berømte høyprofilerte saken . Når det gjelder å gå ned trappene, hvis han var på reise, kom han fra en reise, og hvis han ble nevnt som en leder, ville han forlate ledelsen . Og han var isolert fra arbeidet sitt, og hvis han var en rytter, gikk han til fots, og hvis han hadde en syk kvinne, ville hun omkomme, og hvis han var pasienten hun så ut, og hvis han skulle til en brønn- kjent sted, til familien og huset, eller til mye halm eller bygg, eller til hva som er bevis på verdenspenger og dets tilbud Han kom seg etter hennes sykdom . Og hvis nedstigningen hans var fra et ukjent sted som han ikke kjenner, eller fra en villmark, eller til et dødt folk som han kjente fra de som gikk foran ham, eller om hans fall var et brudd, eller han falt ned fra det i et hull eller en brønn eller begravet, eller til en løve som fortærte den, eller til en fugl som han kidnappet, eller til et fortøyd skip som tok den av, eller til en klynge over henne, og hun gikk ham, for trappene er dagene i hans liv , og alt som ble sendt ned til ham fra dem, er hans død da den var fullført og hans dager gikk ut . Hvis han hørtes våken av sykdom, og han var en tyrann eller en vantro, så jeg på det som ble avslørt for ham, og hvis det indikerer godhet som moskeen, fruktbarhet, barnehage, ablusjon og lignende, så er han trygt og omvender seg, og han stammer ned fra det han er og forlater det og kutter ham selv om nedstigningen er mot det som indikerer stor storhet og store synder og vantro, som arroganse og skremmende stor ild, løve, slanger og store fallgruver , for det trekkes mot ham og blir ikke tatt plutselig før det som går fort i det, blir returnert til ham, og han blir straffet med ham og kan ikke flykte fra det . Bygningen av trappene ble fornyet, som bevis for godhet fremgår av korrupsjonen, hvis den var fra melk, var den god, og hvis den var fra murstein, mislikte den seg . Noen av dem sa : Graden er å gjøre gode gjerninger, den første er bønn, den andre er faste, den tredje er Zakat, den fjerde er veldedighet, den femte er Hajj, den sjette er jihad, og den syvende er Koranen ‘ en . Og alle Maraqi er gode gjerninger, fordi han, fred og velsignelse være med ham, sa : Les og mykgjør : Stigende fra det hvis det er av leire eller melk, er godt i religion og islam, og det er ikke noe godt i det hvis det er fra murstein, og hvis han ser at han er i et rom uten margarin og det ikke er fred i det, så er det perfeksjonen i hans religion og høyden hans rang hos Gud, fordi Gud den allmektige sier : ~ Vi løft grader av det vi ønsker . ~ Leirepottene er laget av leire . Guvernøren har høyde og stolthet med gjeld, og kjøpmenn handler med religion, selv om den er laget av steiner, for det er høyden på hjertets hardhet . Og hvis det er av tre, så er det med hykleri og hykleri . Hvis det er av gull, oppnår det tilstand, fruktbarhet og godhet . Og hvis det var av sølv, ville han skaffe hushjelpen min med antall margariner, og hvis den var av null, ville han skaffe seg verdens verdens varer . Den som går opp i Marqa, vil ha nytte av en forståelse og skarpsindighet som vil heve den . Og graden ble sagt å være en asketisk mann som tilbad, og den som var nær ham, ville oppnå høyde og asketisme, for den allmektige sa : ~ Gud opphøyer de blant dere som tror, ​​og de som har oppnådd kunnskap gradvis .~ Og hver grad for guvernøren er et år . Og stigen av tre : en tynn, hyklerisk mann og å stige opp i den er en bygning med intensjon, fordi Gud den allmektige sier : ~ Eller en stige på himmelen, og du vil påkalle dem med et tegn .~ Det ble sagt at oppstigningen innebærer hjelp fra et folk med hykleri, og det ble sagt at det er en reiseguide . Hvis han stiger opp i den for å høre ordene til en person, så treffer han autoritet når han sa : ~ Eller ha en stige de lytter i, la deres hørere komme med en klar autoritet .~ En mann sa til Ibn Sirin : Jeg så som om jeg var på en trapp, så han sa : Du er en mann som lytter til folk . Fred på jorden er en sykdom, og ereksjonen er helse . Taq : Bredt er bevis på kvinnens gode oppførsel, og smalt er bevis på hennes dårlige oppførsel . Hvis en mann ser at han sitter i et smalt bånd, skiller han seg fra sin kone åpent, og hvis hans stilling på bandet er vid, blir kvinnen hemmelig løslatt fra mannen sin . Kapasiteten er en president godkjent av husstanden ….

…Hvis den er bred, er det et tegn på en kvinnes gode oppførsel, og smal er et tegn på hennes dårlige oppførsel . Hvis en mann ser at han sitter i trellen, så skiller han seg fra sin kone åpent, og energiene i den avdøde indikerer de absolutte sensurene av hemmeligheter og lindring av bekymringer og fornyelse av komfort . Og den som ser energier av farget glass i drømmen, indikerer at trær er plantet og frukt modner . Og den som så at han satt i et knutete band, han hadde bestemt seg for å gifte seg ….

…Nakenhet betegner i en drøm integriteten til det indre, eller det som er involvert i anger . Og den som så at han tok av seg klærne, viste seg for ham en fiende som ikke åpent uttrykte fiendskap, men viste vennlighet og råd . Hvis han ser at han er naken i et forum, vil han bli utsatt . Og den som ser at han er naken og ikke oppfatter sine private deler og ikke skammer seg over folket, overdriver han saken og blir sliten . Og den som ser at han er naken og skammer seg over mennesker og ber om dekning, hvis han mister og blir fattig . Hvis han ser folk se på nakenheten hans, vil han bli avslørt . Kanskje indikerte nakenheten konas skilsmisse eller hennes død . Og den som strippet klærne og var en isolert wali, og hvis pasienten så at han ble fratatt et gult plagg, indikerte han at han ble frisk, så vel som den røde og svarte kjolen . Og det ble sagt : Nakenhet indikerer at han er uskyldig for beskyldningen, og hvis slaven ser at han er blitt fratatt løslatelsen, og den døde personen hvis han blir sett naken, blir han dekket av sine private deler mens han ler, indikerer at han er fornøyd . Og den som ser at han er naken mens han er bekymret, han vil bli løslatt . Og nakenhet for tilbedelsesfolk for å øke deres religion og godhet . En manns nakenhet er en pilegrimsreise hvis det er et godt vitne i visjonen . Nakenhet betegner bruk av nye klær, så pasientens nakenhet av plagget hans og de tok det fra ham på grunn av motvilje mot det, så dør han . Kvinnenes nakenhet skiller seg fra hjemmet hennes ….

…Hvis lydighet svarer i en drøm, indikerer dette en kraft som følger med ham i Hashim, fordi Bazzi er i stand til å overfugle . Hvis han ser at han etterlyser kamuflasje, vil han oppnå en dødelig hær fra de arabiske elitesoldatene . Al-Bazi er en mann med prestisje, maskulinitet og ære, og den som tar ham, vil få en sønn . Og hvis han var fra emiratets folk, fikk han myndighet . Hvis det fløy ut av hånden og forlot benet, ville hans besittelse forsvinne og minnet om det forble, og hvis noe av fjærene var igjen i hans hånd, ville noe av kongen forbli i hans hånd . Og bazzaen slaktet kongenes død, og kjøttet deres ble spist av sultanen . Og den som så en Bazzi på hånden og var en av kongesønnene, han oppnådde autoritet, selv om han var en vulgær, vant han presidentskapet og tenkte på ros blant folket . Hvis Al-Bazi dreper i hjemmet hans, vil han seire som en tyv . Hvis han så en kamel som landet på en lokalitet, kom tyver inn i den med nummeret sitt, og hvis han så at en musvåre kom ut av setet hans, fulgte han en mann som spiste det forbudte, eller skjulte seg hjemme . Og Al-Bazi betegner tyver som kutter åpent, og Al-Bazi betegner ære og makt, seier over fiender, oppnåelse av håp og utsmykning av barn og ektemenn, Mamelukes og medhustruene, dyrebare penger og helse, frigjøring av bekymringer , øynene, og overflod av reiser . Kanskje indikerer det døden for å få liv, og det indikerer fengsel, begrensning og elendighet i restauranten og drikken . Og den som ser at buzzi har gått bort fra ham, så går makten hans bort fra ham, og hvis det blir igjen tråden i hans hånd, eller noe av hans fjær, så er hans makt borte og pengene forblir i hans hånd så mye som det som er igjen i buzzi-hånden, og den som ser at han har kjøpt en musvåge for å jakte med den, så vil han være på jobb, og han blir sendt inn i den. Arbeidere som det gis penger til . Og det ble sagt : Buzzardens død indikerer ødeleggelsen av undertrykkerne ….

…Og den som ser et øye som er åpent og vann kommer ut av det til det fyller huset, da kommer det ut av alle bekymringer, og kanskje kan de korrupte menneskene ha sorg på grunn av helsen til dette legemet hvis hun ikke er tjenestepike, og hvis hun er hushjelp, så er det bra og en velsignelse fordi Gud den allmektige sier: ~Det er et løpende øye i det .~…

…Vepsen er i en drøm en krigerfiende . Kanskje indikerte det byggherren, niqab, ingeniørene, boikotten, den som tjente fortjenesten og det forbudte . Vepsen er en ærverdig pøbel, som var sta som en tåpelig fighter . Og den som så at vepsene kom inn i en landsby eller by, som soldater av prestisje og mot kom inn i, og kjempet folket åpent . Og det ble sagt : Vepsen er en mann som argumenterer med løgn . Og det ble sagt : Vepsene er indikative for al-dimmazin og blodsugerne . Og vepsen betegner en dårlig mann . Og den som ser at han har taklet en gruppe veps, han vil behandle ulykken til mennesker og de som ikke har noen verdi ….

…Abu al-Qasim Umar bin Muhammad al-Basri fortalte oss Btnis, han sa Ali bin al-Musafir fortalte oss, han fortalte oss Ahmed bin Abdulrahman bin Wahb, sa han, fortalte min onkel meg . Han sa Abu Bishr fortalte meg på autoritet fra Ibn Shihab. Han sa Abu Salamah bin Abdul Rahman fortalte meg at Abu Hurairah sa : Jeg hørte Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, si : Den som ser meg i en drøm, er som om han så meg i våkne liv, så Satan imiterer ikke meg . Abu Salamah sa, Abu Qatada sa, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Den som har sett meg, har sett sannheten . Abu Al-Hassan Abd Al-Wahhab bin Al-Hassan Al-Kalabi fortalte oss i Damaskus, han sa Abu Ayyub Suleiman bin Muhammad Al-Khuzai fortalte meg, på autoritet fra Muhammad bin Al-Musfah Al-Homsi, på autoritet fra Yahya bin Saeed Al-Qattan, med myndighet fra Saeed bin Muslim, med myndighet fra Anas bin Malik . At profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Den som ser meg i en drøm, vil ikke komme inn i helvete . Abu Bakr Muhammad bin Ahmed bin Muhammad al-Isfahani fortalte oss i Mekka, som Gud den allmektige bevoktet i den store moskeen. Han sa: Abu al-Hassan Mohammed bin Sahl fortalte oss, på fullmakt fra Muhammad bin al-Musfy, på fullmakt fra Bakr bin Saeed, på fullmakt fra Saeed bin Qais, på fullmakt fra sin far, sa han : The Guds sendebud, fred være med ham , sa : På ham : Den som så meg, kommer ikke inn i helvete i en drøm . Professor Abu Saad, må Gud være fornøyd med ham, sa : Gud har sendt Muhammad, må Guds bønner og fred være over ham, en nåde til verdens. Salig er den som så ham i sitt liv og følger ham, og salig er den som ser ham i søvne, for hvis han ser ham som en skyldner, vil Gud bruke gjelden hans, og hvis han ser ham syk, vil Gud helbrede ham . Og hvis han ser ham i nødvendigheten av å utføre pilegrimsreisen til huset, og hvis han ser ham i et ufruktbart land som har befruktet seg, eller på et sted hvor urettferdighet har spredt seg i stedet for urettferdighet i rettferdighet, eller på et fryktelig sted for sikkerhet for familien sin, dette er hvis han ser ham på sin egen måte . Og hvis han ser ham blek i fargen, utslitt eller savner noe av byttet, indikerer det svakheten i religionen det stedet og fremveksten av kjetteri, og på samme måte hvis han ser en loslitt klær . Hvis han ser at han drakk blodet sitt for sin kjærlighet i det skjulte, blir han martyrdøpt i jihad, og hvis han ser at han drakk åpent, indikerer dette hans hykleri og gikk inn i blodet til familien og hjalp til med å drepe dem . Hvis han ser ham som om han er syk, forverrer han sykdommen sin, da blir folket der stedet reformert etter korrupsjon, og hvis han så ham, fred være med ham ri, ville han besøke hans gravridning, og hvis han så ham til fots, han gikk for å besøke ham til fots, og hvis han så ham stå opp, var kommandoen hans rett fram, og hvis han så ham ringe til bønn på et sted der Omar ødela stedet, og hvis han ser det som om han spiser det, det er det han ba ham betale Zakat av pengene sine . Hvis han ser at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, er død, vil en av hans etterkommere dø, og hvis han ser begravelsen på et sted, er det en stor ulykke, og hvis han ser at han har utført hans begravelse til og med for en grav, så er han tilbøyelig til kjetteri . Og hvis han så at han hadde besøkt graven hans, ville han slå mye penger, og hvis han så som om han var profetens sønn og ikke fra hans etterkommere, indikerer hans visjoner at hans tro ble ryddet, og hvis han så at han var far til profeten, fred være med ham, han indikerte svakheten i sin religion og svakheten i hans tro og sikkerhet . Å se en enslig mann, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, i en drøm gjelder ikke ham, men gjennomsyrer det muslimske samfunnet . Det ble fortalt at Umm al-Fadl sa til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred : Jeg så i en drøm som om noen få av kroppen din ble kuttet av og plassert i fanget mitt , og han sa : Godhet Jeg har sett at Fatima vil føde en gutt, hvis Gud vil, og han vil bli plassert i fanget ditt . Hun fødte Fatima Al-Hussein, fred være med dem, og han ble satt i fanget på henne . Og det ble fortalt at en kvinne sa : O Guds sendebud, jeg så i en drøm som om noe av kroppen din var i huset mitt. Han sa : Fatima føder en gutt og ammer ham, og hun fødte Hussein og ammet ham . Hvis profeten, må Guds bønner og fred være over ham, så at han hadde gitt ham noe av det mest ønskelige godset i denne verden, eller mat eller drikke, så er det bra at han oppnår så mye som han ga ham, og hvis det han ga ham var av dårlig substans, som vannmelon og andre, da ville han bli frelst fra en stor ting, bortsett fra at det ville være vondt og sliten . Hvis han ser at et av medlemmene hans, fred være med ham, med visjonens forfatter, har oppnådd det, så er han en kjetteri i sine rykter og har fulgt den uten resten av islams lover og forlatt andre uten resten av muslimene . Jeg hørte Abu al – Hasan Ali bin al – Baghdadi, scene for Ali bin Abi Talib, må Allah være fornøyd med ham sier : sønn pappa sa en lege de fattige : det var mine døve ti år, og jeg tok byen og bestemte meg mellom den graven og prekestol, jeg så profet Allahs fred være med ham i en drøm, sa jeg : O Allahs sendebud du sa: den som spurte meg midler, min forbønn er nødvendig for ham, sa han : May Gud helbrede deg , hva jeg sa, men jeg sa : Den som ba om midlene fra Gud, min forbønn er nødvendig for ham, sa han, så han gikk bort fra meg med velsignelsen i sitt ord, må Gud velsigne deg . Abdullah bin Al-Galaa fortalte om en situasjon som kom inn i byen Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg gikk til graven til Guds sendebud til ham, og jeg hilste på ham og hans to følgesvenner , må Gud være fornøyd med dem, da sa jeg : O Guds sendebud, jeg brydde meg ikke, og jeg er gjesten din, da trappet jeg ned og sov uten graven, så jeg profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kom til meg, så jeg reiste meg, og han ga meg et brød, så jeg spiste noe av det, og tok hensyn og hadde litt brød i hånden . På autoritet fra Abu al-Wafa al-Qari al-Harawi sa han: Jeg så den utvalgte, må Guds bønner og fred være over ham, i en drøm i en flyktighet i årene seksti og tre hundre, og jeg brukte å lese med sultanen, og de hørte ikke og snakket, så jeg gikk hjem i klagesang, så jeg sov og så profeten, fred og velsignelser være over ham, som om han hadde skiftet farge, så han fortalte meg fred være med ham : Har du lest Koranen i ord Gud den allmektige i hendene på folk som snakker og hører ikke lese? Ikke les etter dette, bortsett fra hva Gud vil . Jeg la merke til det mens jeg holdt tunga i fire måneder, og hvis jeg hadde behov for å skrive det på lappen, deltok eierne av hadithene og meningsinnehaverne på meg, så de utstedte en fatwa som jeg snakker til slutt av saken, fordi han sa : Bortsett fra hva Gud vil, som er et unntak, så jeg sov fire måneder senere på stedet der jeg først sov. Jeg så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, i en drøm som heiet ansiktet hans, og han sa til meg : Er det bevist? Jeg sa : Ja, Guds sendebud . Han sa : Den som omvender seg, Gud vil tilgi ham, stikk ut tungen . Han tørket tungen med pekefingeren og sa : Hvis du er i et folks hender og du leser Guds bok, så kutt av lesingen til de hører Guds ord . Jeg la merke til, og tungen min var åpen, takket være Gud . Det ble fortalt at en mann fra Al-Manaseer ble syk, og han så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, en natt som om han fortalte ham om du vil ha det bra med sykdommen din, så ta nei og no . Da han våknet, sendte han til Sufyan Al-Thawri, må Gud være fornøyd med ham, med ti tusen dirham, og han beordret ham å tildele det til de fattige, og han spurte ham om visjonens uttrykk, så han sa betydningen av hans ord, verken eller oliventreet, fordi Gud den allmektige beskrev det i sin bok og sa : verken østlig eller vestlig . Og fordelen med eieren er følgesvennene til de fattige med deg, sa han: Han behandlet ham med oliven, og Gud ga ham velvære ved å bruke velsignelsen fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred og ærbødige hans visjoner . Vi lærte at en mann kom til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, i en drøm. Han klaget til ham at tilstanden hans var stram, så han ba ham gå til Ali bin Isa og fortelle ham at han vil betale deg det som er bra for deg, så han sa, Guds sendebud, ved hvilket tegn? Han sa fortell ham med et tegn på at du så meg på Batha, og jeg var ulydig fra bakken, så jeg gikk ned og kom til meg, så jeg sa gå tilbake til deg . Han sa, og Ali bin Isa ble avskjediget, og departementet vendte tilbake til ham . Da han la merke til det, kom han til Ali bin Isa, som var minister på den tiden, og han nevnte historien sin. Han sa at det var riktig, og han betalte ham fire hundre dinarer, så sa han å bruke gjelden din, og betale ham ytterligere fire hundre dinarer, så sa han, gjør det til din kapital, så hvis du bruker det, gå tilbake til meg . Og han nevnte en mann som visste hva du ville ha fra folket i Basra, og han pleide å selge talismanen. Han sa at han sendte en lekter fra noen av guvernørene i Ahwaz, og jeg var uenig med ham om prisen. Måtte Gud velsigne ham og gi ham fred i en drøm, så jeg sa til ham, Guds sendebud, den så og så forbannede Abu Bakr og Omar, må Gud være fornøyd med dem, sa han, ~Bring ham til meg , og jeg kom med ham, ~sa han,~ legg ham og legg ham ned, ~så han sa,~ Slakt det, ~så jeg sa, Guds sendebud, slakt det? Så sa han: Slakt ham til hun sa tre ganger, så rullet jeg kniven over halsen hans og slaktet ham, og da jeg begynte å si: Jeg går til ham, formaner ham og forteller ham hva jeg så fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg gikk og da jeg kom hjem til ham, hørte jeg ulven, og det ble sagt at han døde . Og Ibn Sirin kom til en mann som ikke var beskyldt for sin religion, engstelig, og han sa at jeg så i går i søvn, som om jeg hadde lagt føttene mine på ansiktet til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Han sa til ham: ~Satt du i går med spøkelsene dine?~ Han sa ja, han sa, så han tok dem av, så han tok dem av og under det ene benet var det dirham over ham, Muhammad, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred ….

…Hvis du ser en villmann i drømmen din, indikerer dette at fiendene vil motarbeide deg åpent i dine prosjekter . Hvis du forestiller deg at du er en vill mann, forutsier dette at du ikke vil være heldig å gjennomføre planene dine ….

…Hekle ~ din knutenål ~ Hvis du drømte om det, forutsier dette at du vil bli kastet i trøbbel på grunn av en naiv handling som skyldes stor nysgjerrighet rundt andres arbeid . Vær forsiktig med å snakke åpent med upålitelige kvinner ….

…Det ble sagt at den som så at han tok av seg klærne og avslørte kroppen, så ser det ut for ham som en fiende av intriger og ikke åpent fiendskap, men viser hengivenhet ved å si at han er opphøyet, o sønner av Adam, ikke forhekser du verset ….

…Al-Bazi : en konge og en konge slaktet ham . Og spis hans kjøtt hentet fra Sultan . Og det ble sagt : Al- Bazi Ibn Kabir ville sørge for den som tok det . Og det ble sagt at Al-Bazi var en tyv som kuttet åpent og så mannen til Bazi i huset hans Zafar Balas, og det ble sagt at hvis en mann så et tøystykke på hendene lydig og var egnet for kongen , fikk han makt i undertrykkelse, og hvis mannen var en vulgær, fikk han glede og hukommelse, og hvis kongen så at han tok vare på uniformene, ville han skaffe seg en hær av araber eller hjelp og mot . Hvis han ser fint på hånden sin, og det er gull og det er en tråd eller fjær igjen på hånden hans, blir kongen fjernet fra den, og penger blir igjen i hans hånd, så mye av tråden og fjærene blir igjen i hånden hans . Han fortalte at en mann hadde stjålet en koran for ham, og at han kjente tyven, så han så ut som om han hadde jaktet på en musvåge og bar den på hånden. Da han tok tyven, kom Koranen tilbake fra ham . En mann kom til krysset og sa : Jeg så som om jeg tok hvite erter, og det buzzy ble en bille, så han sa : Har du en kone? Han sa ja. Han sa : Du har en sønn fra henne . Mannen sa : Jeg krysset buzzi og forlot billen, krysset sa : Transformasjonen er rør ….

…Og den som ser et lykkelig fraværende som har et åpent bryst, har akseptert penger og nåde, det indikerer erobring og oppnåelse av gode gjerninger ….

…Surat Al-Inshirah, den som leser den, vil bli hjulpet av vanskeligheter . Al-Kirmani sa at hans anliggender var lette og brystet var åpent, og det ble sagt at takknemlighet er gitt til personen som hadde visjonen for det han gjorde med ham . Jaafar al-Sadiq sa å hvile seg etter å ha blitt sliten ….

…En hest Hvis du drømte om å se eller ri på en hvit hest, indikerer dette at indikatorene er gunstige for suksess og hyggelig blanding med harmoniske venner og vakre kvinner . Hvis hesten er skitten og avmagret, blir tilliten din forrådt av en misunnelig venn eller kvinne . Hvis hesten er svart, vil du bli rik, men du vil jukse, og du vil bli funnet skyldig i urettmessige datoer . Denne drømmen betyr for en kvinne at mannen hennes ikke er lojal mot henne . Hvis du drømmer om mørke hester, indikerer dette forfriskende forhold, men med mye misnøye . Flyktige gleder følger ofte denne drømmen . Hvis du ser deg selv ri på en vakker hest i en kastanjefarge, betyr dette en økning i rikdom og oppfyllelse av følelser . For en kvinne betyr denne drømmen en lengsel etter presserende forbedringer, og hun vil glede seg over materielle forhold . Hvis du ser hester passere foran deg, betyr dette letthet og komfort . Hvis du kjører på en hest som får fart, vil dårskapen til en venn eller bruker skade prosjektene dine . Hvis du ser en hest stikke av med andre hester, betyr dette at du vil høre om venners sykdom . Hvis du ser vakre hesthingster, indikerer dette velstand og overdådig livsstil, og du vil bli dominert av en overdreven følelse . Hvis du ser et føll, betyr dette harmoni og mangel på sjalusi mellom ektepar og elskere . Hvis du rir på hest og kjører en bekk, vil du gi stor rikdom i hendene og nyte luksuriøse herligheter . Hvis bekken er turbulent eller tåkete, vil forventede gleder bli skuffet noe . Hvis du svømmer på en hest i en klar og vakker elv, vil du lett forstå din idé om følelsesmessig lykke, og det forutsier forretningsmannen en stor fortjeneste . Hvis du ser en såret hest, snakker det om problemer for venner . Hvis du drømmer om en død hest, indikerer dette forskjellige skuffelser . Hvis du drømmer om å ri en vill hest, betyr dette at det er vanskelig å oppfylle dine ønsker . Hvis du drømmer om at han kaster deg ned, vil du møte en sterk konkurrent, og virksomheten din vil lide av svakhet på grunn av konkurransen . Hvis du drømmer om at en hest har sparket deg, vil noen du elsker fremmedgjøre deg . Din dårlige helse vil forvirre formuen og formuen din . Hvis du drømmer om at du tar en hest for å temme den og bremse eller utnytte den til ridning, vil du se en stor forbedring i arbeidet på alle felt, og folk vil trives i sine yrker . Hvis du ikke klarer å ta ham, vil flaks svikte deg . Hvis du ser flekkete hester, forutsier dette at ulike prosjekter vil gi deg fortjeneste . Hvis du drømmer om at du har hestesko, så er suksessen din sikker . Denne drømmen lover kvinnen en god og lojal mann . Hvis du drømmer om at du legger en hestesko på en hest, betyr dette at du vil prøve å skaffe deg mistenkelig rikdom . Hvis du drømte om et hesteløp, betyr dette at du vil bli overveldet av et svakt liv, men denne drømmen betyr velstand for kvinner . Hvis du drømmer om at du monterer en hest i et løp, vil du lykkes i livet og ha glede av det . Hvis du drømmer om å drepe en hest, vil du skade vennene dine på grunn av din egoisme . Hvis du monterer en hest uten sal, vil du få rikdom og letthet, men gjennom hard kamp . Hvis du monterer en salhest i selskap med menn, vil du møte ærlige menn som vil hjelpe deg og din suksess vil være velfortjent . Og hvis du er i selskap med kvinner, vil dine ønsker være gratis, og din suksess vil ikke være så rikelig som den ville vært hvis kvinner ikke hadde fylt hjertet ditt . Hvis du rengjør en hest, vil du ikke forsømme arbeidsprosjekter på bekostning av å være en mann med penger eller en god bonde . Forfattere vil være veldig flittige i verkene sine, og andre vil ta godt vare på dem . Hvis du drømmer om en hest, vil du samle rikdom og nyte livet til siste dråpe . Hvis du ser hester trekke vogner, betyr dette rikdom med noe hinder, og kjærlighet vil møte hindringer . Hvis du klatrer en høyde på en hest og hesten ikke når toppen mens du lykkes, vil du få en formue selv om du vil kjempe mot fiender og sjalusi . Hvis du og hesten kom sammen til toppen, er oppstigningen din sikker, men den vil være materiell . Hvis en jente drømmer om at hun kjører på en svart hest, betyr dette at hun vil håndtere en klok autoritet, og noen ønsker vil gå i oppfyllelse på uventede tider . Svart farge hos hester indikerer en forsinkelse i forventningene . Hvis du ser en hoppe med svake ben, betyr dette at en uventet nød vil skyve seg inn i din lykkebringende posisjon . Hvis du prøver å fikse en ødelagt, veldig liten sko på hestelisten, vil du bli beskyldt for å gjøre falske avtaler med uvitende parter . Å gå nedoverbakke fra en hest, vil virksomheten din utvilsomt skuffe deg . Hvis en jente drømmer om at en venn kjører bak seg på en hest, betyr dette at hun vil være i fokus for mange fremtredende og vellykkede menn . Hvis hun er redd, vil det vekke følelser av sjalusi . Hvis hesten blir til en gris etter at den har forlatt den, vil den ikke være likegyldig for ærefulle ekteskapsforslag, og foretrekker frihet før den mister alle ønskede muligheter for ekteskap . Hvis hun i ettertid ser grisen gli på lynet og telefonledningene, vil hun skyve senteret fremover av bedrag . Hvis en jente drømmer om at hun kjører på en hvit hest som går opp eller ned en bakke og hun hele tiden ser tilbake og ser en person på en svart hest jage henne, betyr dette at hun vil møte en suksessperiode blandet med tristhet, og henne fiender vil innen denne perioden prøve å forstyrre beskrivelsen hennes med depresjon og skuffelse utrettelig eller kjedsomhet . Hvis du ser en hest med en menneskekropp som stiger ned på en hengekøye i luften, og når den nærmer seg huset ditt, blir den til en menneskelig form og nærmer seg døren din og kaster noe som ser ut som et stykke gummi på døren din, men snart blir umulig i store bier, da betyr dette skuffelse og ubrukelig innsats for å gjenopprette tapte fordeler . Å se dyr i menneskelige former indikerer en stor forbedring for drømmen, og han vil få venner ved å tilegne seg dydene til ærlig fortjeneste . Hvis denne menneskekroppen virker syk eller flekket med fregner, betyr dette feil på nøye og nøye tegnet planer ….

…Når det gjelder de to mennene, er det foreldrene, graviditeten hans, eller hva en person står på i sitt levebrød, uansett hva han ser i det fra Zein eller Shein, er deres tolkning i dem. Hvis han ser at det ene benet hans er kuttet eller ødelagt, indikerer han at halvparten av pengene hans har gått eller at en av foreldrene hans har gått, og hvis han ser den ulykken i bena, det indikerer at han har reist eller at pengene hans har gått eller hans død, og den som ser føttene av jern eller kobber, det indikerer en økning i hans liv og penger, og den som ser at føttene hans er forvirrede, det indikerer hans korte liv og reduksjon av pengene hans og den som ser at hans ben har forvandlet seg til en mann noe av dyrene er et tegn på styrke…

…Og den som ser at han har mange ben, og hvis hans hensikt er å reise, så skal han reise, og hvis han er fattig, vil han være velstående, og hvis han er i nød, er jeg fornøyd, og hvis han er syk, han er kurert ….

…Daniel sa: ~Den som ser at hans ene ben er kuttet eller ødelagt, det indikerer at halvparten av pengene hans har gått eller at en av foreldrene hans har dødd .~…

…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, går han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….

…Et skjold i en drøm betegner beskyttelse mot fiender, og den som ser at han vever et skjold, han bygger en festning . Den som ser at han har et skjold, så er han en festning . Og den som ser at han bærer et skjold, han vil få stor makt over en befestet region, sikre sin isolasjon og redde fra enhver sorg, og hvis han er handelsmann, blir han en dyd for ham fra etablert handel, sikkerhet og bevaring, og hvis han er en venn, så er han en raus mann utnevnt som han søkte hjelp til. Ulykke og nød, og det er også for den som bærer det en velsignelse som en mann vil påføre henne, og som vil beskytte ham i gode og dårlige tider, og bli frelst fra plottets plan . Den som ser at han har et jernskjold, så er han immuniteten til sin religion . Og det ble sagt : Den som bruker skjold, får penger og eiendom . Skjoldet er et tegn på sikkerhet mot frykt, beskyttelse av kona, penger og fordeler . Og skjoldet for kvinner er en niqab eller ektemann som skjuler henne . Skjoldet Nawal Sultan er flott . Iført et skjold indikerer broren Zuhair eller Ibn Shafiq . Det ble sagt : Skjoldet er penger og konge . Og det ble sagt : At det som var dekket av våpen, for eksempel et utstyr, et egg, en gosh, et bryst og et ben, det indikerer klær, og underarmene av jern er fra hans slektninger, så den som ser at han har to underarmer, blir han styrket av en mann av sine slektninger . Og det ble sagt : Det ble ledsaget av to sterke, store menn, og tolkningen kan ha falt på hans sønn og bror . Og den som ser jernunderarmene på ham, han er et barn og styrke på en reise ….

…Kvede er en sykdom i en drøm . Og den som ser at han spiser det og er syk, han vil bli kurert . Og hvis en person med velvære spiser det, blir han veiledet, og hvis han er en lønnsom handelsmann . Den som ser at han klemmer en manns ben, så reiser han i handel og tjener mye . Og kvede-treet er en fast mann . Og det ble sagt : Kvede er dårlig i en drøm på grunn av hva den forårsaker når det gjelder anfall . Og grønn kvede er bedre enn gul . Og kvede betyr stor reise, og indikerer kanskje knapphet og hemmeligheter å holde og forstå . Sirenen betyr den ærverdige vakre kvinnen . Og kvede ble hatet av de fleste kommentatorene, og de sa : Det er en sykdom på grunn av overflod av gulaktig farge, og på grunn av arrestasjonen i den . Og det indikerer en reise, og noen sa : Det er en reisevirkelighet, og noen av dem sa : Det er en reise uten noe godt . Noen av dem sa : Kvede er prisverdig i en drøm, for den han ser, han ser den uansett ….

…Konsekvens Finery og pynt 89 – fra Harith bin lion regnskap og maling og Khalaf bin Qasim, sa en gruppe fra Sa’eed ibn Muslim : Mens en kvinne i Aisha, som hun sa : lovet lojalitet til Allahs sendebud – fred være med ham – , det er ikke Gud involvert noe, heller ikke stjele eller Ozni, eller drepe når det ikke bæres ed av Ovtre fra hender og ben og mest ukompliserbare i kjent Povic min herre og Wafa Li Ruba Jeg sverger ikke plager meg Gud, Votaha i en drøm den kongen sa til henne : Nei, du Taatbergan, og dine ornamenter elskelig, og ditt gode Tkndin, og din nabo Tadan, og mannen din disobey, og deretter sette fingrene den femte var på ansiktet hennes, og han sa : fem til fem, og Hvis du økte vekten din, vil fingrene være i ansiktet hennes ….

…Å gå Den som ser i en drøm at han går flatt, så søker han islams lover og gir et godt liv, og hvis han går i markedene, har han en vilje i hånden . Og hvis han går barbeint, så vil han være deprimert og ha god tro . Og intensjonen med å vandre er ydmykhet for Gud den allmektige . Og å gå indikerer en forespørsel om levebrød, for den allmektige sier : ( Så gå i sporene og spis av hans forsyning .) Gå en joggetur og seier over fienden . Å gå bakover indikerer en reversering av en sak som er startet, eller av korrupsjon i søkerens religion og en endring i hans tilstand, og den som ser at han spankulerer i gangen, indikerer styggheten i hans tilstand og korrupsjonen i hans tilstand . Og hvis han så at han gikk og bar på ansiktet, ville han miste verden og det hinsidige, fordi Gud den allmektige sa : ( Slår på ansiktet hans, han vil miste verden og det hinsidige ). Hvis han finner en mann, indikerer han fornærmelsen fra søkeren ved ankomst av den forhatte . Og å vandre hvis det søker, indikerer en god gjerning . Og gange indikerer farlig reise . Og den som går med bøyd hode, hans liv vil bli forlenget, og dette kan være etter en sykdom han overlevde . Den som ser at han går på ett ben, indikerer at halvparten av pengene hans og halvparten av livet har gått . Menneskelig vandring er som å vandre et dyr er bevis på å skape moral for de uvitende, med mindre dyret blir spist, så går det med mennesker med godt, ellers går det inn i mennesker med hykleri og strever etter det det ikke innser ….

…Og den som ser at en hirse ble tatt fra ham med makt eller brutt et ben, så er det hans død, og hvis den tilhører noen andre, skal den tolkes ….

…Det er i en drøm betegner en kvinne eller en tjener . Og kanskje indikerte glasskrus utseendet til skjulte gjenstander . Et fullt krus indikerer en gravid kvinne. Hvis vannet sprer seg, vil graviditeten hennes falle, og hvis kruset brytes, vil kvinnen dø . Og den som ser et krus i hånden hans, og kruset faller fra hånden og knekker, og vannet blir igjen i hans hånd, så føder hans kone en gutt og dør, og sønnen hennes blir igjen, og hvis han gir kruset og vann er borte, så dør barnet og kvinnen får . Og kruset er i gang . Og krus fra essensen av kvinner . Glasskrus kan indikere alvorlighetsgrad på grunn av deres brytning . Og den som ser at han spiser briller, han vil komme i stor nød, og den som knekker begeret hans, vil dø hans ben . Se også Al-Qab ….

…Slanger : de er fiender, fordi den forbannede Satan ba Adam, fred være med ham . Og fiendene til enhver slange i henhold til omfanget av dens lidelse, dens bein og dens merke, og det kan være vantro og eiere av kjetteri på grunn av giften den har . Kanskje det angav horene, deres bitt og karakter, og kanskje var livet hentet fra navnet, for eksempel å se i dekarene eller strømme under trær, med vann og kraftige regnvær, og de sammenlignet med å blåse det til vannet . Slangen kan være en hersker, eller hun kan være en kone og et barn, fordi Gud den allmektige sier : « En av dine koner og dine barn er din fiende, så pass på dem. ” Og den som dreper eller sloss med en slange, kjemper mot en fiende . Og spis kjøttet, penger fra en fiende, glede og glede . Og hvis du biter ham i to halvdeler, ta rettferdighet fra fienden hans . Og fra sitt levende ord med myke og snille ord slo han et godt som folk ville ha om ham, og hvis han så en død slange, så er han en fiende som Gud tilstrekkelig for sitt onde uten styrke og kraft . Og eggene hennes er de vanskeligste fiendene, og de svarte er de vanskeligste . Hvis han så at han var en konge av livets store svarte i en gruppe, ville han lede hærene og skaffe en stor konge . Hvis han slår en glatt slange som adlyder ham, og verken en joggesko eller godhet gjør vondt, da slo han en skatt av kongens skatter, og det kan ha vært hans bestefar hvis det var i denne egenskapen . Og den som frykter en slange og ikke ser den, da er det trygghet for ham fra sin fiende, og hvis han ser den og frykter den, så er det frykt, så vel som all frykt, og på samme måte alt som frykter den og ikke se det, og slangens utgang fra urinrøret blir født, og den som kommer inn i en slange inn i et hus lurt av sin fiende, den som ser at han tok det, da får han penger fra en fiende som er trygg, fordi Gud den allmektige sier : ~ Ta det og ikke frykt .~ En liten slange ble født . Og hvis han så slangene slåss i markedet, ville krig finne sted og han ville vinne seieren over fiendene . Og slangen er autoriteten til et stille fiendskap, og hvis han ser at en slange kommer ut av minnet hans en gang og vender tilbake til ham en gang, forråder han ham . Og slangen er en kvinne, så den som ser at han har drept en slange på sengen sin, hans kone dør, og hvis han ser en slange i nakken og kutter den tre stykker, skiller han seg fra sin kone tre ganger, og slangens ben og fangs er fiendens styrke og alvorlighetsgraden av hans list . Og den som forvandler en slange, så forvandler han seg fra en stat til en annen, og blir en fiende av muslimene, og hvis han ser huset sitt fullt av slanger, frykter han ikke, da havner han muslimens fiender, eiere av lidenskaper og vannlevende skapninger med penger, og hvis han ser i lommen eller ermet en liten hvit slange, frykter han ikke. Fordi det er bestefaren hans, og hvis han ser en slange gå bak ham, så vil fienden hans lure ham, og hvis den går mellom hendene hans eller kretser rundt ham, så er de fiender som blander seg med ham og ikke kan skade ham, og hvis han ser et liv som kommer inn i huset hans og drar uten skade, så er de hans fiender fra hans husstand og hans slektninger, hvis han ser det. Ikke hjemme hos ham er fiender fremmede . Og slangens kjøtt og fett er pengene til en fiende og motgift fra en fiende. Hvis han ser slanger slåss på hver side, så dreper han en stor slange fra dem, så eier han byen . Hvis den drepte slangen var som alle andre slanger, ble en av kongens soldater drept , og hvis slangen steg opp i en høyde, ble han komfortabel, glad og glad, og hvis han så en slange stige ned fra en høyde, en høvding døde det stedet . Hvis han ser en slange komme ut av jorden, plager han det stedet . Hvis han ser hagen full av liv, er det hagen som vokser og planten i den øker og lever . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en slange forfulgte den, og jeg fulgte den, så den kom inn i en grav, og i min hånd ble det lagt et lokk på buret . Han sa : Er du forlovet med en kvinne? Han sa : Ja . Han sa : Du vil gifte deg med henne og arve henne, så han gifter seg med henne, og hun døde i syv tusen dirham . En annen så ut som om huset hans var fullt av liv, så han fortalte Ibn Sirin om visjonene sine og sa : Frykt Gud og ikke hav muslimenes fiende . En kvinne kom til ham og sa : O Abu Bakr, en kvinne så to hull som hvalene kom ut fra. Så reiste to menn seg til dem og tok melk fra hodet, så Ibn Sirin sa : Slangen melker ikke melk, men utstråler gift . Og dette er en kvinne som to av lederne av Kharijites kommer inn med, som inviterer henne til sin lære, men de inviterer henne til å fornærme de to sjeikene, må Gud være fornøyd med dem . Når det gjelder livet til magen, er de slektninger, og utgangen fra mannen er en ulykke for mannens nabo ….

…Svømming Den som så i en drøm å svømme i sjøen, og var klar over det, nådde med kunnskap sitt behov . Og det ble sagt : Svømming er fengsel, så den som ser at han svømmer på land, han vil bli låst og bli tett i inneslutningen, og han blir der så mye som svømming er vanskelig eller lett, og så langt som sin nærhet å lande . Hvis han ser at han svømmer i en flat dal til han når et sted han vil, så går han inn i arbeidet til en mektig og undertrykkende sultan, og det blir bedt om et behov for ham, og han oppfyller det, og Gud den allmektige sikrer ham som mye som han løper i dalen, og hvis han frykter ham, så frykter han vår autoritet . Hvis han kommer inn i havet og svømmer i det bedre, så går han inn i en stor sak eller en stor tilstand . Og han er i stand til å få kraft og ære og styrke, og hvis han svømmer på ryggen, omvender han seg og kommer tilbake fra sin ulydighet . Og hvis han svømmer i sjøen og vannet er stillestående, så går han inn i en konges arbeid, og han blir forstyrret av arbeidet, og kongen vil være sint på ham, og hvis han krysser havet, blir han frelst, og hvis han svømmer mens han er redd, vil han få frykt, inneslutning eller sykdom, der dette vil strekke seg til ham så langt som hans avstand fra landet, og hvis han tror at han ikke er, blir han dratt, så dør han i den bekymringen, og hvis han er modig i svømmingen, blir han spart for det arbeidet. Hvis han ser en sultan som vil svømme i et hav, og havet er turbulent med en bølge, så står han overfor en konge blant kongene, og hvis kutting av havet ved å svømme dreper den kongen, og hvert hav har tørket opp da han vil gå i en stat, og hvis han ser at vannet har kommet tilbake, så er staten tilbake . Og hvis han ser at han svømmer i en elv eller en innsjø og at han kveles som en fisk som ligger på bakken, utsetter vedkommende ham fra nød i vannet, som det som er utsatt for fisk på land . Og den som ser at han svømmer, han kjemper mot ham og beseirer motstanderen og er seirende over ham . Og den som så at han gikk i havet ved å svømme til han ikke kunne se, da ville det være hans ødeleggelse på grunn av hans opphør . Hvis han så at vannet druknet ham til han døde i det, vil han dø som martyr . Å gå over vann i et hav eller en elv indikerer hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet . Og det ble sagt : Snarere er han sikker på noe han er i tvil om . Og det ble sagt : Snarere reiser han i fare . Og den som så vannet strømme på overflaten, han slo et sår fra sultanen ….