Abu Saeed, predikanten, sa at neglen kommer inn i prinsen eller kalifen, og neglen kommer inn i dommerens mandat ….

Browning Å spikre ørene til en person i en drøm indikerer forvirring, spredning og separasjon ….

…Og den som ser at han ikke har noen negler, så er han konkurs og hans sak blir redusert, og det ble sagt at det å se neglene om de var ødelagte, indikerer død, så vel som om han ser dem som gule, grønne eller blå ….

Og den som ser at han saboterer en minaret, så gjør han en dårlig gjerning, og en gruppe av islamfolket vil bli skilt ut på grunn av det ….

Og den som ser at hun er revet eller har en mangel, så kan hans kone gifte seg med noen andre ….

Og den som ser at hun har blitt grå, han vil se hva han hater, og det ble sagt at han er uovervinnelig av sjefen sin ….

Og den som ser sultanen på en prekestol som har falt eller bryter prekestolen under den, da faller han ut av sin stilling enten ved døden eller på annen måte ….

Og den som ser at han har brutt et stav av et ess, da vil han motta bandet sitt fra en mann med sine egne egenskaper ….

Al-Kirmani sa: ~Den som ser neglene hans mangle, kappes eller knuses, så er pengene hans borte og hans evne svak, og hvis han ser dem like og rene, så er han god i denne verden og religion, og hvis han ser dem som ekstra og lengre, og han frykter brudd, så er det ikke noe godt i ham, og det ble sagt at de er triste og redde . ~…

…Og den som så at verktøyene hans var ødelagte, mistet fra ham eller noen stjal dem, så indikerer dette at han giftet seg med en umoralsk kvinne ….

Og den som ser at han ødelegger en gammel mur, så er det bra for hans tilstand, og hvis den er ny, er den for ham ….

…En spiker er i en drøm en prins eller etterfølger . Å se negler indikerer soldater og underordnede og dirham . Og spikeren er en mann som folk når sine forhold med, og indikerer ekteskap . Så den som ser at han har festet en spiker i et ror eller i noe som indikerer kvinner, han vil gifte seg . De mange neglene er styrke og spenst . Neglene svelger raseri, og neglene er mennesker som følger et korrupt folk . Og neglen komponerer mellom mennesker i kjærlighet ….

…Og den som ser at ringen er laget av sølv, så indikerer den glede for eieren, men med styrke og det ble sagt at visjonen om ringen indikerer glede og trøst, og gullringen på en manns finger er en innovasjon i hans religion og svik i sin behandling ….

…Lesjonen i fingrene : bevis på guttens nød . Hvis han ikke hadde en sønn, er det bevis på bortkastede bønner . Og det ble sagt at den som så at pinken hans var avskåret, sønnen hans savnet ham . Og den som ser seieren sin avskåret, han vil få en sønn . Og den som så den midterste avskåret, lærde i sitt land eller dommeren døde, og hvis han så at fire av fingrene hans var avskåret, giftet han seg med fire kvinner, og alle skulle dø, og det ble sagt at den som så det som om han hadde kuttet en finger av en person, ville han lide en ulykke i pengene sine . Og det ble sagt at fingrene er tapt, tjenerne suges, fingrene suges, pengene er borte . Og knusing av fingrene indikerer at du forlater incest . Når det gjelder neglene : lesjonen i den indikerer svakhet ved evne og korrupsjon av religion og saker. Det ble sagt at neglelengden er ugjennomsiktig, og den som ser som om han ikke har noen negler, så er han konkurs . Hvis han ser ut som om neglene hans er ødelagte, så dør han, og på samme måte hvis han ser dem grønne mens han oppgraderer dem, hjelper det ikke, da dør han . Når det gjelder Al-Sadr : Den som tror at brystet gjør vondt, bruker han penger i ekstravaganse uten å adlyde Gud, og han vil bli straffet for det . Forkjølelse : betegner en enkel sykdom som følges av velvære og lykke . Al-Bassam, den som tror at han er mashas, ​​er en mann som tør å begå synder, og han har blitt straffet av sultanen ….

…Foretrukket Imam Shafei 65 – om Alkzna sa, jeg hørte Shafei sa : Jeg så Ali ibn Abi Talib – må Allah være fornøyd med ham – å sove og hilse og riste hånden min og ta av finalen og lage den i fingeren min og det var min onkel Vvsrha sa til meg : Msafank Kanskje Volden til undergang, og enten ta av ringen og lage den På en finger, så vil navnet ditt nå det navnet Ali nådde i øst og vest, så fortalt Al-Khatib på autoritet fra Al-Rabee ‘bin Sulaiman at han sa : Av Gud har omtale av Al-Shafi’i spredt seg blant mennesker med kunnskap mens han nevnte Ali bin Abi Talib ….

…Noen av uttrykkene sa at en visjon om finger-pitling indikerer en forespørsel om en fraværende sak ….

…Medisiner er i en drøm Salah i religion . Den som drikker medisiner for å fikse kroppen, han er i sin religion . Den som tar medisin i en drøm, er bevis på kunnskap og råd, og hans bruk av kunnskap, og hvis han ikke tar det, vender han seg bort fra sannheten og står sammen med noen andre . Hvis han i en drøm bruker en deilig duftende medisin, indikerer det ekteskap med sølibatet, barnet til de ufruktbare og de rike til de fattige . Kanskje medisinen indikerte medisinen som den er skrevet fra, akkurat som medisinen indikerte medisinen . Den forbannede personen er en monoteisme og en bekreftelse av vitnesbyrdet, eller en fordel fra den som peker en finger mot det . Sverdene er grådighet og krymping på verden, og drikke er næring . Og den som blir svelget, er tvang for synderen til å omvende seg, for den vantro å bli veiledet og for den uvitende å lære . Når det gjelder hva kvinner bærer for menstruasjon og andre ting, det er for en enslig jente en mann og for en ufruktbar jente . Tolerere veker spionerer på nyheter og finner ut hemmeligheter . Og den som tror at han drikker et avføringsmiddel for å kurere sykdommen sin, så løser han gjelden sin i den grad han har det godt, i henhold til hans styrke og fare, og han blir fristet til å gi ham i henhold til hans arbeid i det, og hvis han ikke jobber, så vil godheten til hans gjeld forsvinne, og det blir ikke gjort for ham . Og den som ser at han søker helse som følge av drikking, han vil være i stand til å leve . Og den som ser at han helbreder øyet, han vil reformere sin religion . Og hver gule drikk i synet er et tegn på sykdom . Alle medisiner som er lette å drikke eller spise, er bevis på pasientens bedring, og det rette er å unngå alt som skader ham . Når det gjelder medisin med dårlig smak, er det en enkel sykdom etterfulgt av en uskyldig . Og det ble sagt : Smaksrik, lett å drikke og spist drikke er god for de rike, og for de fattige er de dårlige . Tolkningen av hva som kommer ut av en medisin fra en person er ikke den samme som å tolke det som produseres uten medisin ….

…Det er en tillit, en tilstand, isolasjon, penger går til fordel, flukt fra kval og utfrielse fra fengsel, bok, spiker, kroppshelse og skilsmisse fra en kvinne ….

…Og den som ser at en spiker blir slått av et tre eller en stang, så indikerer det en vennskapsforespørsel fra en hyklerisk person, en ond løgner ….

…Og den som ser at han har gitt nøtter eller mandler, han vil slå penger i den grad det er, og granateplet er en stor, hederlig mann som er blitt befruktet, og fiken er nåværende penger som ikke lyver, og ingenting av fruktene kan endres, og oliventreet er en velsignet mann. Hvis det er søtt, eller en sum penger, eller en gutt som rammer ham, eller det er bedre for en sønn, kanskje det er en kvinne, den som ser at han eide et granateple og spiste av det, så må han være en slave pike. Hans besittelse, han mottar fra den energien like mye som han hadde av den, og det ble sagt at den som så at han hadde truffet mange epler, han traff penger i henhold til det han så fra antallet, og som så at han hadde slo et eple som han luktet, så har han en sønn som lukter det, og bananer har penger til eieren av denne verdenen og en gjeld til eieren av gjelden og mye penger og gjeld tilsvarer bananer Og hvis det er ett, to eller tre trær, de er mange barn, og vingården er en sjenerøs mann. Hvis han ser at han er en vingårdskonge, så er han med en sjenerøs mann, og det ble sagt at den som så at han plantet en vingård, ville han bli plaget av prakt og glede, og de hvite druene i hans tiden er verdens friskhet og godhet, og på annet enn sin tid vil han motta penger før den tiden han Han ba ham om det, og det kan være det. Det er ikke forbudt, rosiner til enhver tid, penger i alle fall, og spise en gul frukt i en drøm, som kvede, pærer, fersken, våt, vannmelon og lignende er en sykdom, og det som var grønt av det, er ikke en sykdom, og hver syre av fruktene er en bekymring og tristhet unntatt for sitron, epler og tindved og alle andre søte frukter enn det som er nevnt ovenfor, er næring og penger og godhet, og den som ser at et stort tre har mye å bære det med sin overflod av tenner, han vil lide kraft og en spiker, og hans liv vil bli forlenget. Den som ser at han plukker fruktene fra trærøttene, krangler med en hederlig mann og er seirende i krangel, og den som ser at han er på et høyt tre, han klamrer seg til en stor mann eller rømmer fra det han frykter og advarer. Hvis han er sølibat, gifter han seg med en kvinne og den som ser at han falt fra et tre eller falt fra det, er ingenting mellom ham fullført. Og mellom de som har tenkt å være knyttet til ham, og den som ser at han falt fra et tre og dør, så går han til grunne av en gammel mann, og hvis det blir brutt av ham, går det mennesket til grunne. Og den som ser at han eide en rekke trær, så følger han en gruppe i en tilstand av ledelse, ære, ledelse eller så videre, og den som ser et ukjent tre, naken Fra papir, vil han bli plaget av sorger og sorger, og den som ser et stort, visnet tre fordi det ikke er noe godt i huset hans, og den som ser et hus som vokser og forlenger i huset sitt, så stiger hans minne og hans rykte stiger, og hvis han ser at han har et tre som har frukt og har ikke papir, så har eieren av det religion bortsett fra god oppførsel, og hvis det har papir og ikke har frukt, så er eieren av god oppførsel og har ingen religion. Et tre blir rotfestet, hugget ned eller visnet, så blir han alvorlig syk eller dør og kan indikere at noen av familien hans døde i stedet for ham. Hvis treet er for noen andre, så faller en mann ut av levebrødet eller dreper ham, og den som ser i eller utenfor hjemmet sitt eller det lavere eller høyere der det er typer trær som vokser og hvor de to vindene er i det. huset er en ulykke der kvinner samles for å gråte og sorg, og den som ser at han spiser tyggegummi fra trær, han spiser en forbindelse av en manns penger så mye som tyggegummi…

…Al-Barghash, for det tolkes av en skadelig, skjult, skadelig person, som ikke har noe annet enn å mobbe, skade og drepe ham med en spiker . Når det gjelder biene tolkes den av en person med gasbind ansikt som har inntjening og levebrød, og det ble sagt at biene og deres samlinger ville bli tolket av gevinst og overflod av velsignelsen, og det ble sagt at han er en person med fordel ….

…Den som ser at han bøyer seg og bøyer seg og ber til den allmektige Gud, så underordner han seg for ham og fritar seg for arroganse, fastsetter Guds grenser og vedtekter og oppnår raskt det han ønsker i religion og verden og erobrer dem som er fiendene hans . Og det ble sagt : Den som ser at han har tilbedt den allmektige Gud, vil seire over sin fiende, og han vil bli tilgitt . Og prostituerte er skyldig, så hvis han anstrenger seg, vil han omvende seg fra sin synd, angre og flykte fra farene, tilfredsstille hans behov, bli tilgitt, og den som tilgis vil forlenge livet . Hvis han ser at han har bukket seg til noen andre enn Gud den allmektige eller falt i ansiktet uten å gå i fengslene, ville han bli ydmyket og sviktet hvis han var i konflikt, krig eller krangel, og hvis han var i en fortapt handel, og hvis han hadde et behov, ville det ikke bli eliminert. Hvis han falt på et fjell som bøyde seg for Gud den allmektige, så er han Han erobrer en ugjennomtrengelig mann, og hvis han er på en høyde eller en mur, underkaster han seg en tynn mann som svikter ham . Nedsetting i en drøm er bevis på tro på Gud og omvendelse for synderen, og kanskje kneler og nedstøtende indikerer Hajj, fordi Gud den allmektige sier : (Og rens huset mitt for de som ber, står opp og kneler i nedbør ). Nedskjæring kan indikere at han følger Sunnah og følger med profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred i himmelen . Sujdah i en drøm er en guide til spiker, en guide til omvendelse fra synd, en guide til å vinne penger, en guide til langt liv, og en guide for å unnslippe fra farer . Forkastelse er seier og rettferdighet i saker . Nedsetting kan være en velsignelse som den allmektige Gud har gitt den som har sett det . Og den som ser en murstein av gull, hun bøyer en sølvstein, for en hederlig mann underkaster seg en ydmyk mann . Og den som er fengslet for et kors, han er underlagt de hykleriske menneskene som slår bånd, sang og musikkinstrumenter ….

Spikeren betegner i en drøm spiker av fiender, og kanskje lengden på neglen indikerer kapasitet i næring eller avvisning fordi neglens lengde er i strid med Sunnah, og avvisning er i strid med Sunnah . Neglens lengde indikerer makt og penger, og det er et våpen over fiendene og en beskyttelse mot dem . Og den som har negler fjernet, hans evne vil forsvinne . Og den som ser neglen hans, er lengre enn fiendens, han vil få det . Og klipp neglen for å følge Sunnah eller for lite penger i et lån . Det hvite av neglene indikerer memorisering og forståelse . Og visjonen om negler i mengden Salahuddin og verden . Hvis han trimmet det, ville han betale zakat al-Fitr . Og den som ser at neglen hans har blitt en klo, så er han overlegen motstanderen eller fienden hvis han er i krig ….

…Den arrogante hoppa er en gal mann som er uaktsom i så vel saker som varmen. Hesten hoppet raskt for å oppnå hans ønsker, og hans kappe er en økning i hans godhet, og hans høytidlighet er nivået på hans kommando . Og det ble sagt at hoppa hans kranglet med ham er at hans tjener forlater ham, hvis han har myndighet, og hvis han er en kjøpmann, går partnerens avgang fra ham, og hvis det er fra folks syn, så er han ulydig kona hans . Og hestens halskjede var fiendens spiker på hans rytter, og det ble sagt at hestens synd var mannens avkom og hælene, og det ble sagt at den som så ridderne fly i luften, det ville være strid og kriger . Og å se en vannhest indikerer en løgner og en jobb som ikke er gjort . En slavejente eller en gratis, ærlig kvinne ….

…Og den som ser at han rømte fra løven, mente ikke ham, det indikerer at han er reddet fra frykt og spiker på dem som er vert for ham ….

…Når det gjelder de seks hundre, glede og anskaffelse av Murad . Når det gjelder de syv hundre, er det vanskelig å gjøre ting, men gode ting skjer på slutten av livet hans . Når det gjelder de åtte hundre, indikerer det seier og styrke . Når det gjelder de ni hundre, indikerer det fiendens spiker . Når det gjelder tusen, er det oppnåelsen av styrke og seier og seier for den allmektige ordtaket: ~ Og hvis det er tusen blant dere, vil de beseire to tusen, hvis Gud vil .~…

…Og al-Kirmani sa at det å bære det for en person som går i krig indikerer en spiker, og hvis ikke for det, er det ikke det, og hvis fargen er grønn eller hvit, indikerer det en økning i gjeld, og hvis den er gul da det tolkes av svakhet og sykdom, og hvis det er blått, indikerer det ulykken, og hvis det er svart, indikerer det tristhet og nød, og hvis det er farget, indikerer det at dets saker er regelmessige, og hvis det er gammel og revet, indikerer det tristhet og mangel på penger ….

…En rev er i en drøm en fiende av en jagerfly, en løgner, en unnvikende lovbrudd i behandlingen hans, og den som dreper den eller berører den, blir skremt av jinnen . Hvis han spiste kjøttet sitt eller ba ham slåss mot ham, ville han bli truffet . Og de sa : Han er en fiende av sultanen . Den som ser at han tok en rev, så blir han motstander, og hvis han slakter den, er det bra for ham uten gjeld . Hvis en rev spiller en rev, treffer han en kvinne han elsker og elsker, og Gud den allmektige har utnevnt ham . Og reven er forklart av astrologer, leger og mennesker med meditasjon og ondskap . Og den som ser som om han drepte en rev, han vil skaffe seg en kjær, hederlig kvinne . Og den som ser en rev, han ser en hederlig mann eller en kjær hederlig kvinne, eller en mann som blir lurt for ham, smigrer ham . Og reven betegner en ukjent fiende, som er veldig utspekulert, og gjør sitt arbeid på den tiden, og indikerer bedragerske kvinner . Og den som ser at han unngår en rev, så er han en mann som en løgners løgner, og likeledes den som ser at han belønner reven, er den beste belønningen . Og den som ser hva som er mellom øst og vest som er fylt med rev, magi eller triks, vil florere på den tiden . Og den som ser at han kjemper mot en rev eller behandler ham, krangler med en pårørende . Og den som ser at han er ute etter en rev, han vil få vondt . Og den som ser at reven berører ham, han vil bli redd av jinn og mennesker . Og den som ser at en røm rømmer fra ham, han har en fiende til å unnvike ham . Og den som ser at han har truffet noe fra en revs hud, det er hans styrke og en spiker . Det kan være en arv fra en kvinne . Og den som drakk av reimelk, ble kurert hvis han var syk, ellers ville de være borte . Og det ble sagt : Den som ser en rev, vil bli lamslått i seg selv, og det er en reduksjon i pengene hans . Og å se en rev betegner interesse, klær, kone og ekteskap for enslige ….

…Noen uttrykk sa at det å se neglen pusse seg på fire sider av et spiker på fiender er et utsmykning, skjønnhet, penger og noe som kommer inn i hånden ….

…Og den som ser at han har utvidet sin bue til den overskrider grensen, så tolkes det på to måter å begå en ordre til den overskrider grensen, styrke og spiker ….