…Og den som tror at han har en sølvankel, så fornyer han brødrene sine og tar dem og ser hva han hater eller treffer en pisk, og hvis anklene er farget, er den sterkere og sterkere, og hvis kvinnen ser at hun bena har en ankel av noe metall, så hva hun ser i det er en zine eller en glans, så blir det tolket i mannen hennes, og hvis ikke, burde hun ikke ha en mann, for han er hennes utsmykning med mennesker så mye som skjønnheten og ankelenes utseende ….

Og den som ser at ryggen hans er ødelagt, så er det sjefens død, og noen av uttrykkene sa at den som så at noe pyntet eller vanæret på ryggen hans hadde skjedd, og det ville påvirke hans prestisje og makt og mot ham ….

Og den som ser at hendene hans eller en av dem er knust, han vil lide problemer i seg selv, eller pengene hans er borte, eller noen som er kjær til ham, eller at han får skade av myndighet, dør ….

…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….

…En turban er i en drøm en manns krone, hans prestisje, hans makt og hans mandat . Den som så at turbanen hans ble senket på nakken, han blir fjernet fra vergemålet, og på samme måte hvis den ble kidnappet ovenfra hodet hans . Hvis han ikke er det, så skiller han seg fra sin kone, ellers vil pengene hans og hans velvilje gå tapt . Og hvis han ser turbanen sin omgjort til gull, så går staten hans, hans kone, hans ære eller pengene hans . Og den som ser at en wali har avdekket ham, han antar et vergemål eller gifter seg med en from kone . Og turbanen er i seier . Den som så at han hadde på seg en turban, økte ledelsen og industrien, og hvis det var av beskjæring, mer penger, og hvis det var av ull, fikk han en stat og rettferdighet i sin religion, og hvis den var av silke, er det en mandat i korrupsjon av religion og dets penger er forbudt . Den som sirkulerte med en turban over turbanen, økte sin status og ble etablert i sin stat . Den gule turbanen er en hodesykdom, og den svarte vil bli stresset . Hvis kongen ser at turbanen hans er som et hus, og et segl er som en ankel, så er han isolert fra sin eie, selv om han var en guvernør som ble fjernet fra sitt mandat . Turbaner er kroner av arabere . Begrepet turban kan indikere blindhet eller bekymring . Og den som i en drøm ber om en bønn uten turban, kanskje han tviler på hans tvetting eller mangel på bøyning og nedbøyning, og den som blant polyteistene ser at han har en turban på hodet, blir muslim på grunn av det som er nevnt : Nei forskjellen mellom oss og polyteistene er unntatt turbaner på hetten . Den som var redd for en hersker og så ham i en drøm med en god turban, drømte om ham og var trygg fra sitt onde ….

…Gull er ikke prisverdig i tolkningen av at ordet og den gule fargen ikke liker det, og tolkningen av sorg og pengebøter, og armbåndet fra det hvis han bruker det, er en arv i hans hånd, så den som ser at han bærer noe av gull så gifter han seg med et inhabil folk, og den som slår en gullstang, pengene hans er borte eller de blir truffet av dem like mye Han slo gull, eller Sultan var sint på ham og bøtelagt ham, og hvis han så det gullet gikk, argumenterte han i en hatesak, og det falt i tungene på mennesker, og den som så huset sitt med en madhhab eller av gull, oppsto brannen . Og den som ser på ham et halskjede eller sølv eller perler eller essensen av en verge og etterligner en tillit, og den som ser to armbånd av gull eller sølv på ham, noe dårlig vil skje med ham fra det hans hender har, og sølv er bedre enn gull, og det er ikke noe bedre i armbåndet og den kjedelige, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa: “ Jeg så det var som om det var to gullarmbånd i hendene mine, og jeg blåste dem opp og de falt, så Mosaylimah, løgneren, og al-Ansi, eieren av Sanaa , tok dem. Og den som tror at han har en ankel laget av gull eller sølv, han vil oppleve frykt eller inneslutning og tilbakeholdenhet . Og det sies at menns ankler er deres kjeder, og ingenting av smykker er egnet for menn i en drøm bortsett fra et halskjede, halskjede, ring og øreringer . Alle smykker for kvinner er pynt, og kanskje er tolkningen av armbåndet og ankelen til mannen spesiell . Hvis gull ikke er smykket, blir det bøtelagt, og hvis det smykker, er det svakere i ondskapen fordi et annet navn har kommet inn i det . Og det ble sagt at kvinners smykker betegner kvinner for sine barn, så gull er for mennene, sølv for kvinnene, og hannen kan referere til menn, og det kvinnelige for kvinner . Og det ble fortalt at en kvinne kom over og sa : Jeg så som om jeg hadde en skål med fint gull, og den brøt og styrtet ned i bakken, så jeg ba om det, men jeg fant det ikke, så han sa : Er du en syk slave eller en slave? Hun sa ja, han sa : Han er døende . En person så ut som om øynene hans var av gull, så han ville at øynene hans skulle forsvinne ….

…Ankler : fra sølv av en sønn, og hvis en mann ser en ankel laget av gull, indikerer hans visjoner en sykdom som rammer ham eller en feil i religionen, og ankelen for en kvinne er trygg for frykt hvis hun har en mann, og hvis hun er det, gifter hun seg med en sjenerøs og sjenerøs mann som hun ser bra fra ham . Nevnelse av ankler har også blitt nevnt i begynnelsen av kapitlet ….

…En kvinnes jowman hvis han har en tett ankel med seg, så er det det beste av mannen hennes og hans vennlighet mot henne . Hvis anklene er et par, og perlene ikke løsnes, går menn og kvinner tapt . Hvis juman er av sølv, kan han se sin kone svak . Hvis juman er laget av perler, indikerer det brødrene hans som sviktet ham ….

…Anklets er i en drøm en sønn . Og den som tror at han har gull i det, så blir han syk, eller han har en feil i sin religion, og hvis anklene er på kvinnen, så er hun trygg fra frykt, og hvis hun er uten mann, gifter hun seg med en sjenerøs og sjenerøs mann, vil hun se godt fra ham . Og den som ser at han har en ankel av gull eller sølv, han vil bli truffet av dem, sorg, fengsel eller tilbakeholdenhet . Og det sies : de to mennene har sine lenker . Ingenting av smykker er egnet for en mann i en drøm, bortsett fra halskjede, halskjede, ring og ørering . Og hva en kvinne så i hennes ankler av godhet eller korrupsjon, fortolkningen av det er i mannen hennes, og hvis hun ikke har en mann, så er hennes utsmykning blant mennesker like mye som skjønnheten i anklene og deres utseende . Og ankelen i en drøm er høyde, bredde, ære og skjønnhet ….

…Når det gjelder anklene, tolkes det på sidene . Og al-Kirmani sa: ~Den som tror at han har en ankel laget av gull, han vil oppleve nød og frykt, inneslutning, begrensning eller lignende .~…