…Hvis han ser at han har en ulv, er det et barn og en slektning han er kjær ….

…Og den som ser at han har vokst opp ved siden av noe av den motparten, han vil ha nytte av dem som tilskrives ham på vegne av de ovennevnte eller den som tar hans plass, og tenneklemmen er bevis på et argument mellom folket av husstanden hans ….

…Abu Saeed, predikanten, sa: ~Den som tror at han leser en av avisene til en av profetene, er bedre .~…

…Og den som ser at han er på en silo eller et sted som ikke er passende for perserne å klatre over den, så vil han slå en hatet sultan eller umulig i religion, eller han begår en synd som er så stor som styggheten på stedet ….

…Og den som ser at en konge eller en matriark har levd og antatt makten som han var, så indikerer dette at noen fra hans klan, hans navn eller hans motstykke, har trukket seg, og kanskje har livet til den som er utnevnt over dem blitt bedre ….

…Når det gjelder fyrpannen, tolkes den av tjeneren og tjeneren som han får medlidenhet med eieren av, og folk roser dem, så uansett hva han ser i den fra Zayn eller Shin, vil han komme tilbake til dem, og hvis den er av metall , de er relatert til det spesielle metallet ….

…Og den som ser at det strømmer fra en flytende type vannhjul, så er det bra, nytte, glede og motgang nær det som bevises av separasjon av elver. Mer i det er en type som hater smaken eller lignende ….

…Og den som så at han tok en vei og så en kvinne og vendte seg bort fra veien, da ville verden være hans bedrag ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han har bygget en mur eller bygget en mur med ruiner, han vil streve for det gode i en manns anliggender som er blitt ødelagt .~…

…Og Khaled Al-Isfahani sa: ~Den som så at en fugl kom ned fra himmelen og tok en rullestein og kastet den på kappen eller svelget den, da ville han telle kunnskap, og det kan være en fordel .~…

…Og den som ser en umoralsk kvinne eller en ekteskapsbryter, hvis han er en av rettferdighetens og religionens folk, så er han god og ekstra og velsignende, og hvis han er blant korrupsjonsfolket, så mangler han gjeld og begår incest, og forekomst av ondskap og skade ….

…Når det gjelder å grave en grop og en brønn, hvis ingen ville gå inn i dem, giftet han seg med en kvinne ….

…Og den som ser at han ødelegger en kirke, et kloster, en silo eller lignende, så vil han være tøff for de vantro og skade dem fra ham, og det kan eksistere i islams religion ….

…Og den som ser at han slår en katt til han klør den eller spiste den, så tolkes han av skaden av en lang sykdom og blir så kurert av den, eller den som ser at han klødde en katt og så våkner og blir frisk, tyven styrker ….

…Og den som ser en høytid og ikke er en fest på sannheten, hvis han er et av folks æres- og ærefolk, blir hans stilling redusert, og hvis han ikke er av ære, vil han stå opp i sitt levebrød ….

…Hvis det er grønt, indikerer det ungdommens død eller drap ….

…Og den som så at han slaktet en okse og delte dets kjøtt, det skal tolkes av en umoralsk arbeiders død, og hvis det var en kalv, skal det tolkes som en ung mann ….

…Den som ser henne i en drøm med en vakker håndskrift, det indikerer kunnskap, veiledning og næring med sin velsignelse, og kanskje refererer basmalah til barnet og barnebarnet å knytte seg til hverandre . Og kanskje indikerte hun en erkjennelse av hva som var tidligere for å gjenta brevene sine . Det indikerer jakten på ekteskap . Og kanskje indikerte hun veiledning etter misvisende veiledning . Hvis du skriver med en vakker håndskrift i en drøm, vil seeren få næring og flaks i sin produksjon eller kunnskap . Og hvis det er skrevet død, er det en barmhjertighet fra den allmektige Gud . Og kanskje dens skriving indikerte fortjeneste ved planting . Hvis det slettes etter skriftlig og kapret en fugl del løp ut av alderen på seeren og vakuum levende, og dette måles fra bøker om hans hender noe fra Koranen eller andre, ble det sagt at Hassan bin Ali måtte Allah være fornøyd med ham så i en drøm skrevet på pannen hans ( og morgen, og natten når det mørkner ). Så han reiste det til Saeed bin Al-Musayyib og sa : Å sønn av Guds sendebud, råd og be om tilgivelse, så han forlot verden etter en natt . Hvis han resiterer Basmalah mens han ber, og hans lære er å forlate Basmalah i bønn, så er hans basmalah i det bevis på å begå en religion som han ikke trengte, og det kan indikere en tendens til faren uten moren, og moren til faren, eller han foretrekker en sunnah framfor en fard, eller naafil framfor en sunnah, eller kjetteri. Ønskelig . Og det som ble skrevet med det i en drøm blir vurdert, hvis det ble skrevet i gull, indikerer det levebrød og interesse for lydighet eller reformen av gode tider, og det kan indikere den vakre minningen og de gode gjerningene . Og han vurderte hva pennene ble skrevet med, så linjen til svulsten er en flygende penge, linjen til etterforskeren er en undersøkelse av hva han vil, linjen for avstamningen er proporsjonal, kopieringslinjen er isolert, og linjen i naturen inkluderer noe langt, og poesilinjen indikerer uaktsomhet og tilbedelse, og linjen til al-Rayhani er hykleri, og støvlinjen er en sykdom i øyet . Og det som ble skrevet på det annet enn det, å skrive det med Ezz og Nasrs signaturhåndskrift og skrive det med al-Waraqas håndskrift, regnes som prøvelser, og hvis ingenting er klart fra skrivingen, er det bevis på fargen. i læren eller troen . Når det gjelder hva rare penner ble skrevet med, som hebraisk, syrisk, hindi og lignende, er det bevis på rare dinarer, ektemenn, slaver eller slaver, eller kjennskap til fremmede . Skrevet av en jernpenn betegnet styrke, levebrød og standhaftighet i saker . Og hvis han skrev den med en sølvpenn, og hvis den var som den vanlige pennen, indikerer det den formidlende situasjonen, spesielt hvis den ble skrevet med en penn som var vridd eller knyttet, og hvis pennen var rett og fin, indikerte det den hederlige stillingen eller kunnskapen og arbeidet til de som gjorde det i en drøm. Hvis det ble skrevet i Kagd, kan han ha gjort en god gjerning eller fulgt. Det er obligatorisk, og hvis det ble skrevet i pergament, søkte han å søke en arv, og hvis det var i rødt, gult eller hvitt vevd stoff, nådde det glede og glede, og hvis det var i grønt vevd stoff, ville det oppnå vitnesbyrd med Gud den allmektige . Og å skrive det med lys eller gull er gode nyheter . Å se poeng og form i basmalah i en drøm : Hvis Basmalah refererer til kona, så peker det på henne, formen på pengene hennes, hennes apparat, hennes barn og hennes ufeilbarlighet, og hvis det indikerer pengene, dette er hans nyttige zakat, og hvis det indikerer bønn, er det hennes Sunnah, og hvis det indikerer landet, var det hennes familie og bemerkelsesverdige fra lærde, dyder og mestere. Fra sognet og de vinnende butikkene . Og uttrykkstegnene ble betraktet og sett i en drøm : det akkusative tegnet er posisjonen, senkingstegnet er isolasjon, det hevede tegnet er høyde, død eller arbeidsplass, forbindelsestegnet er en lenke, det påståtte tegnet er påståelig betyr noe, og stresstegnet er tetthet i saker og vanskeligheter, så det som kom inn i basmalahen til disse tegnene tilskrev det serens religion eller hans verdslige liv, og på samme måte, hvis det er mangelfullt, så han Basmalah i motsatt retning orden, slik som en som gjør den mest barmhjertige til den allmektige til et sted for Bismillah eller gir Guds navn til navnet Bismillah. Kjent blant andre . Hvis noen andre skrev det og slettet det selv, indikerer dette brudd på pakten, en fraskrivelse av islam, eller at han sparer på det han har av kunnskap og penger . Og hvis søkeren gjorde det i en drøm mens han var syk, ville han bli kurert, og hvis han var en synder, ville han omvende seg, og kanskje giftet han seg og fikk gode barn, ellers fikk han av handel . Og den som ser at han resiterer i søvnen i Guds navn, den nådigste, den mest barmhjertige, så kaster Gud den allmektige velsignelsen på pengene sine ….

…Pennen : indikerer hva en person husker, og kjennelsene blir implementert på grunn av det, slik som linjalen, lærde, herskeren, tungen, sverdet og hannbarnet . Og kanskje indikert av dhikr, og tilførselen er hans sædceller og hva som er skrevet i den . Kanskje indikerte han sporet, fingrene til ektemennene og tilførselen av hans ætt, men det fører til sannhetene i hans tolkning med de skriftlærdes fakta og økningen av visjoner og samvittighet, og hva som vekker håp . Og det ble sagt at pennen indikerer kunnskap . Den som ser at han har truffet en penn, han vil slå et flagg som samsvarer med det han så i drømmene sine om at han skrev den med den . Og det ble sagt at det inngår en garanti og en garanti, fordi Gud den Allmektige sa : ~ Og du hadde ikke dem når de kastet pennene sine, den som ville være garantist for Maria .~ Og det ble fortalt at en mann sa til Ibn Sirin : Jeg så som om jeg satt med en penn ved siden av meg, så jeg tok denjeg skrev med den og jegen annen penn på høyre side, så jeg tok den og skrev med dem begge og han sa : Er du fraværende? Han sa ja . Han sa : Det er som om du ble presentert for ham . Hvis en forfatter ser at han har en penn eller en penn i hånden, forsikrer han fattigdom for sitt håndverk . Hvis han ser på som om han har hatt nytte av hele skriveinstrumentet, plager han skriving med et inkluderende lederskap som overgår jevnaldrende fra boken . Og det var slik alle som så at han hadde hatt nytte av ett verktøy fra hans håndverk, var trygge for fattigdom . Hvis han ser at han har truffet et universitetsyrke, vil han oppnå en universitetsledelse der . Og jernbanen som pennen er kuttet med, indikerer sønnen til den misunnelige posen . Og det ble sagt at den som så en jernkniv i hånden, ville komme tilbake til en kvinne som hadde dratt før . For den allmektige Gud sier : ~ Si: Vær stein eller jern, eller skap en ting som vil vokse i kistene dine, og de vil si han som bringer oss tilbake, si hvem som brøt fasten din første gang .~ Pennen er kommandoen og forbudet og vergemålet over hvert håndverk, og pennen verdsetter alt . Det ble sagt at pennen ble født som forfatter . Og da en mann så ut som om han hadde skaffet seg en penn, fortalte han om synet på en kryssing, og det ble sagt til ham : En gutt som lærer god kunnskap, blir født for deg . Aldoah : Fajadmh og fordel av en kvinne, og som før ble født . Den som ser at han skriver fra en tromme, kjøper en hushjelp og har samleie med henne, og han har ingen treghet og ingen stående, og det sies at den som så at han slo en tromme, han vil krangle med sin kone eller noen annet . Hvis han da var et godt vitne, giftet han seg med en slektning av ham . Og det ble fortalt at en mann så ut som om han var egnet for tredemølle, så han fortalte om visjonene sine ved en kryssing, og hun sa : Dette er en mann som kommer til mennene . De fleste kommentatorene sa at dawat er en kone og en ristet, så vel som blekkhuset . Pennen er nevnt, selv om hans kone var hennes penger eller fordeler, eller hennes bekymring og lidelse, spesielt hvis ansiktet hans eller klærne hans var svertet . Dybelen kan indikere såret, pennen på jernet og lengden på tiden, for den som ser at kroppen hans har en ring, og han kommer fra den med pennen, og den som ser at han skriver i en avis, arver han en arv . Gud den allmektige sa : ~ Dette er i de første papirene, papirene til Abraham og Moses .~ Hvis han ser at han skriver på Papyrus, er det utakknemligheten mellom ham og folket . Og hvis han så at imamen ga ham skrivesaker, så oppfyller han et behov for ham, så løfter han det til ham . Al-Qurtas indikerer en tvetydig sak, for den allmektige sier : ~Du skal gjøre det klart for Qratis .~…

…Kamelen : en kvinne, et år, et tre, et skip, et palme eller en knute av verdens knuter . Den som eier den eller kjører på den, vil gifte seg hvis han er singel, eller han reiser hvis han reiser, ellers eier han et hus eller land eller et overskudd eller en samling . Melking av den utnyttet det som ble krevd av den og hadde nytte av det som ble bevist av den, med mindre den ble sugd inn i den, da ville den oppnå ydmykelse . Når det gjelder nomader, klemmer, kuppel og muhafas : alt dette er kvinner, fordi de er blinde og installert, og den som ser en ukjent kamel gi melk i moskeen, rehabiliteringen eller plantingen, er det et fruktbart år, med mindre folk er under beleiring, frykt, oppvigling eller kjetteri, så fjernes dette på grunn av fremveksten av instinkt, fordi kamelmelk er vanlig og Sunnah . Den arabiske kamel tilskrevet en kvinne er den hederlige arabiske kvinnen . Det ble sagt at kamelkjøtt ble tilberedt som en tillatt næring, og det ble sagt at det var oppfyllelse av et løfte for den allmektige ordtaket : ~ All mat var en løsning for Israels barn, bortsett fra det han forbød Israel å være .~ Det ble sagt at det er gulrotkjøtt . Og kamelen for den som kjører den, er en rettferdig kvinne . Og kamelenes avrivning reiser i rettferdighet . Og den hjelpeløse reisen han er redd for å kutte veien i . Og det ble sagt at å berøre fraksjonen og hvert lite barn var trist og opptatt . Det ble fortalt på myndighet fra Ibn Sirin at han ble spurt om en mann som så en kamel og sa : Hun vil gifte seg . En annen spurte ham om en mann han så som om han kjørte en kamel, og han sa : En kvinnes rang og lydighet ….

…Trappene : Det indikerer årsakene til det høye, høyden og ønsket om i denne verden og det hinsidige, ifølge Maarrib som sier : graden av så og så har steget, og så og så er av høy rang . Og det indikerer dikteringen og overtalelsen fra den allmektige ordtaket : ~Vi vil trekke dem dit de ikke vet .~ Kanskje det indikerte stadiene av reisen og hjemmene til de reisende at de kommer ned på statusen til statusen og scenen på scenen . Kanskje indikert av livets dager som førte til hans mål . Det velkjente av det indikerer husets tjener og tjeneren til dets eier og dyret hans, så den som går opp en ukjent trapp, jeg vil se på saken hans, og hvis han når slutten av den og han er syk, han kommer til å dø. Hvis han kommer inn i et rom over det, har sjelen nådd himmelen, og hvis han blir fengslet uten det, vil han bli holdt tilbake fra det etter døden. En reise som han gikk ut til ansiktet og nådde levebrød hvis reisen hans var i penger, og hvis det var for annet enn det, utledet jeg hva han ledet eller møtte på tidspunktet for oppstigningen, noe som indikerer godt og ondt og oppfyllelse og mangel på behov, for eksempel om han møtte førti mann eller fant dinarer på dette nummeret, så er dette gode nyheter Nøyaktig hva han kom ut til, og hvis tallet var tretti, gjorde han ikke det, for de tretti var korte , og de førti var fullstendige, ble den fullført av den allmektige Gud for Moses med motgang, selv om han fant tre og hans avgang var i et løfte som ble gitt til ham, fordi Gud den allmektige sa i de tre : “ Dette er et løfte om at er ikke falsk . ” På samme måte, hvis han godkjente at han kom ut og dro til Hajj, ble hans Hajj fullført for ham, og hvis han ikke håpet på noe av det, og han så ikke at han i Hajj-månedene ville oppnå myndighet og høyde, enten gjennom en stat, en fatwa, oratorium, eller kallet til bønn på fyret, eller det rømmer fra den berømte høyprofilerte saken . Når det gjelder å gå ned trappene, hvis han var på reise, kom han fra en reise, og hvis han ble nevnt som en leder, ville han forlate ledelsen . Og han var isolert fra arbeidet sitt, og hvis han var en rytter, gikk han til fots, og hvis han hadde en syk kvinne, ville hun omkomme, og hvis han var pasienten hun så ut, og hvis han skulle til en brønn- kjent sted, til familien og huset, eller til mye halm eller bygg, eller til hva som er bevis på verdenspenger og dets tilbud Han kom seg etter hennes sykdom . Og hvis nedstigningen hans var fra et ukjent sted som han ikke kjenner, eller fra en villmark, eller til et dødt folk som han kjente fra de som gikk foran ham, eller om hans fall var et brudd, eller han falt ned fra det i et hull eller en brønn eller begravet, eller til en løve som fortærte den, eller til en fugl som han kidnappet, eller til et fortøyd skip som tok den av, eller til en klynge over henne, og hun gikk ham, for trappene er dagene i hans liv , og alt som ble sendt ned til ham fra dem, er hans død da den var fullført og hans dager gikk ut . Hvis han hørtes våken av sykdom, og han var en tyrann eller en vantro, så jeg på det som ble avslørt for ham, og hvis det indikerer godhet som moskeen, fruktbarhet, barnehage, ablusjon og lignende, så er han trygt og omvender seg, og han stammer ned fra det han er og forlater det og kutter ham selv om nedstigningen er mot det som indikerer stor storhet og store synder og vantro, som arroganse og skremmende stor ild, løve, slanger og store fallgruver , for det trekkes mot ham og blir ikke tatt plutselig før det som går fort i det, blir returnert til ham, og han blir straffet med ham og kan ikke flykte fra det . Bygningen av trappene ble fornyet, som bevis for godhet fremgår av korrupsjonen, hvis den var fra melk, var den god, og hvis den var fra murstein, mislikte den seg . Noen av dem sa : Graden er å gjøre gode gjerninger, den første er bønn, den andre er faste, den tredje er Zakat, den fjerde er veldedighet, den femte er Hajj, den sjette er jihad, og den syvende er Koranenen . Og alle Maraqi er gode gjerninger, fordi han, fred og velsignelse være med ham, sa : Les og mykgjør : Stigende fra det hvis det er av leire eller melk, er godt i religion og islam, og det er ikke noe godt i det hvis det er fra murstein, og hvis han ser at han er i et rom uten margarin og det ikke er fred i det, så er det perfeksjonen i hans religion og høyden hans rang hos Gud, fordi Gud den allmektige sier : ~ Vi løft grader av det vi ønsker . ~ Leirepottene er laget av leire . Guvernøren har høyde og stolthet med gjeld, og kjøpmenn handler med religion, selv om den er laget av steiner, for det er høyden på hjertets hardhet . Og hvis det er av tre, så er det med hykleri og hykleri . Hvis det er av gull, oppnår det tilstand, fruktbarhet og godhet . Og hvis det var av sølv, ville han skaffe hushjelpen min med antall margariner, og hvis den var av null, ville han skaffe seg verdens verdens varer . Den som går opp i Marqa, vil ha nytte av en forståelse og skarpsindighet som vil heve den . Og graden ble sagt å være en asketisk mann som tilbad, og den som var nær ham, ville oppnå høyde og asketisme, for den allmektige sa : ~ Gud opphøyer de blant dere som tror, ​​og de som har oppnådd kunnskap gradvis .~ Og hver grad for guvernøren er et år . Og stigen av tre : en tynn, hyklerisk mann og å stige opp i den er en bygning med intensjon, fordi Gud den allmektige sier : ~ Eller en stige på himmelen, og du vil påkalle dem med et tegn .~ Det ble sagt at oppstigningen innebærer hjelp fra et folk med hykleri, og det ble sagt at det er en reiseguide . Hvis han stiger opp i den for å høre ordene til en person, så treffer han autoritet når han sa : ~ Eller ha en stige de lytter i, la deres hørere komme med en klar autoritet .~ En mann sa til Ibn Sirin : Jeg så som om jeg var på en trapp, så han sa : Du er en mann som lytter til folk . Fred på jorden er en sykdom, og ereksjonen er helse . Taq : Bredt er bevis på kvinnens gode oppførsel, og smalt er bevis på hennes dårlige oppførsel . Hvis en mann ser at han sitter i et smalt bånd, skiller han seg fra sin kone åpent, og hvis hans stilling på bandet er vid, blir kvinnen hemmelig løslatt fra mannen sin . Kapasiteten er en president godkjent av husstanden ….

…Og den som ser at havet blir en mangel og blir en kløft, da svekker Satan seg og går bort fra det landet og rammer folk med godt ….

…Hvis han så månen være borte, har saken som han søkte fra godt eller ondt gått over og gått bort . Hvis han ser det, er saken i begynnelsen . Og den som ser fullmånen skinne på sin plass på himmelen, kongens minister vil komme folket der stedet til gode . Og den som ser på månen og ser et eksempel på ansiktet sitt i den, han skal dø . Og den som så det som om han holdt fast ved månen, han ville motta sultanen . Og den som ser som om månen er mørkere og søkeren er konge, hans flokk vil skade ham og nekte hans befaling . Og den som ser månen, blir sol, for den som søker, vil bli plaget av god, ære og penger fra sin mors eller konas side . Den som ser månen er enig med månen, og han indikerer de reisende, navigatøren og astrologen på grunn av dens fuktighet og bevegelse, og fordi astrologen vet hva månen trenger . Det ble fortalt at Ibn Abbas, må Gud være fornøyd med ham, så i en drøm som om en måne hadde steget opp fra jorden til himmelen med to tråder, så han fortalte det til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han sa : Det er fetteren din, han betyr seg selv for ham den beste av bønn og de beste hilsener . Og det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin mens han fikk mat og sa : Jeg så som om månen hadde kommet inn i lysekronene, og en innringer ropte på å komme Ibn Sirin, så fortell ham din visjon . Så grep han hånden sin fra maten og sa til henne : Ve deg, hvordan så du det? Så kom hun tilbake til ham, og han vendte fargen, og han reiste seg mens han tok magen, og søsteren sa Malik? Da sa han: Jeg hevdet at jeg var død i syv dager, så han døde på den syvende . Og en mann så som om han hadde sett på himmelen og sett på månen, men han så den ikke, og han så på jorden og så månen hadde falmet . Han gjentok synet sitt ved en kryssing og sa : Hvis personen som hadde denne visjonen, var en mann, hadde han kjemi og gull, slik at pengene hans ville gå tapt, og hvis han var fattig, ville han falle i ruin . Og hvis en kvinne så det, ville mannen hennes bli drept . Og Ibn Sirin kom og sa : Jeg så som om månen var i huset vårt . Han sa : Sultanen stiger ned i Egypt . Og månens okkultering i sløret løper i løpet av solen . Halvmåne : betegner også kongen, den fangne, lederen, presentatøren og den nyfødte som dukker opp fra livmoren som begynner med de skrikende og de presserende nyhetene, den neste erobringen fra den siden den kom fra, og opprøreren og utsiden hvis det stiger utenfor hans sted, eller det er mørke med ham, og det regner med blod eller takrenner som strømmer uten regn . Og når de fraværende kom, og når muezzinen steg over minareten, har 262 av forfatterne redusert mennene sine, og hvis det er en brud, så er stjernene hennes koner . Den som ser to måner slåss på himmelen med hver av stjernene, det er en forskjell eller en krig mellom to konger eller to statsråder eller to store menn, og den fraværende en av dem blir beseiret, det bevises av hans side i horisonten og hans plass på himmelen, så den blir lagt til kongen til den kongen på jorden . Likeledes hvis han ser to planeter slåss med stjerner som følger hver av dem . Hvis det ikke er noen stjerner med dem, og han ser det i sin karakter eller i huset hans, og han har to koner eller partnere, er forskjellen mellom dem med tunge eller hånd . Og hvis en kvinne eller en slave ser det, eller hvis han ser dem slåss over hodet på ham eller faller, kjemper mannen eller mesteren også over dem med sin bror eller med en hederlig mann av sitt slag . Dette kan tyde på en krangel mellom tjeneren og selgeren, og det kan tyde på at en kvinne er i ferd med å skje mellom hennes to sønner eller mellom hennes to døtre eller mellom hennes far og mannen, eller mellom mannen hennes og sønnen

…Og den som ser Josef, fred være med ham, han vil lide urettferdighet, fengsel og fremmedgjøring fra sine slektninger, og han blir kastet i skam, så kommer han til en konge og fiendene underkaster seg ham . Det har blitt sagt i uttrykket at bror er en fiende, og dette er bevis på overflod av veldedighet for sin eier, for den allmektige sa : “Og gi almisser til oss .” Det ble fortalt at noen mennesker så som om Yusef, fred være med ham, hadde gitt ham en av hans slaver, og han la merke til at han hadde blitt uttrykksfull . Det ble fortalt at Ibrahim bin Abdullah al-Karmani så som om Yusef, fred være med ham, snakket med ham, så han ba ham om å lære meg hva Gud hadde lært deg, så han draperte sin egen skjorte, så han våknet og han var en av uttrykkene . På autoritet fra Ibn Sirin sa hun : Jegi en drøm som om jeg hadde kommet inn i moskeen, så jeg var med tre sjeiker, og en ung mann hadde et godt ansikt ved siden av seg, så jeg sa til den unge mannen : Hvem er du, må Gud nåde deg? Han sa : Jeg er Youssef. Jeg sa : Er dette sjeikdomene? Han sa : Mine fedre Abraham, Isak og Jakob, så jeg sa at han lærte meg hva Gud hadde lært deg. Han sa så han åpnet munnen og sa : Se hva du ser, så jeg sa jeg ser tungen din, så åpnet han munnen og sa : Se hva du ser, så jeg sa til kinnene dine, så åpnet han munnen og sa : Se hva du ser, jeg sa jeg ser hjertet ditt. Da sa han: ~Ikke vær redd,~ og det hun fortalte meg ble en visjon, bortsett fra som om jeg så på det i hånden min ….

…Etter den kongen . Og den som ser den rettferdige autoriteten komme inn i et sted, barmhjertigheten til den allmektige Gud undertrykker det stedet, og hvis stedet er noe som nekter dets inntreden i våkenhet, er det en ulykke . Og den som ser at han skiller seg ut fra portene til konger, han vil vinne seier ved å gi . Hvis han ser at han har inngått en konge, vil han motta ære og glede . Og den som så at han stred mot en konge, han fikk en nåde av øye, glede og godhet, og da han så de døde kongene, viste de hva de etterlot seg . Kongens visjon indikerer seier over fiender og umoral . Å se den ukjente sultanen betegner ild, sjø og søvn . Hvis han så at kongen hadde dårlig kvalitet, var det bevis på hans dårlige ledelse i soknet . Kanskje det å se kongen antydet mynten til dirham eller dinar . Og den som i en drøm ser en prins eller sultana, kanskje han kan overvåke folks symptomer . Den som ser at han omfavner sultanen eller håndhilser med ham, vil avgjøre sin tilstand med ham . Og den som ser at han krangler med en sultana, så krangler han med Koranen, fordi autoriteten er på argumentasjonsspråket . Og hvis pasienten ser at en ukjent sultan ble sendt i hans forespørsel, er det sendebudene til dødsengelen, og Gud er sultanen . Og den som så at sultanen tok hettene hans, han ville ta pengene sine . Og den som ser at sultanen er i nød, så er han opprørt . Og den som ser at sultanen er gal, så er han bekymret . Og den som tror at sultanen har trukket seg fra sitt råd, det er reduksjonen eller bortgangen av hans autoritet . Og den som så at sultanens talerstol var brutt med den, eller at han ikke fullførte sin bønn, eller at sverdet hans ble tatt fra ham, eller at huset hans ble ødelagt, eller at en okse spiste ham, eller at han ble tråkket av et dyr , alt dette fjernet ham fra hans autoritet . De sorte klærne fra sultanen økte styrke, de hvite økte prakt og frigjøring av synd, bomullsplaggene utseende av fromhet og beskjedenhet, og ullklærne var rikelig velsignelse . Hvis spionen ser at han har blitt en hersker, blir hans tilstand tydelig, og hvis kvinnen ser at hun er en hersker, så blir hun åpenbart, og hvis hun er syk, så dør hun . Hvis han ser sultanens blindhet, vil jeg blinde ham for nyheten om hans folk . Den kongen . Og den som ser den rettferdige autoriteten inn i et sted, barmhjertigheten til den allmektige Gud undertrykker stedet, og hvis stedet er noe som nekter dets inntreden i våkenhet, er det en ulykke . Den som ser at han skiller seg fra kongernes porter, han vil vinne seier ved å gi . Hvis han ser at han har inngått en konge, vil han motta ære og glede . Og den som så at han stred mot en konge, han fikk en nåde av øye, glede og godhet, og da han så de døde kongene, viste de hva de etterlot seg . Kongens visjon indikerer seier over fiender og umoral . Å se den ukjente sultanen betegner ild, sjø og søvn . Hvis han så at kongen hadde dårlig kvalitet, var det bevis på hans dårlige ledelse i soknet . Kanskje det å se kongen antydet mynten til dirham eller dinar . Og den som i en drøm ser en prins eller sultana, kanskje han kan overvåke folks symptomer . Og den som ser at han omfavner sultanen eller håndhilser med ham, han vil avgjøre sin tilstand med ham . Og den som ser at han krangler med en sultana, så krangler han med Koranen, fordi autoriteten er på argumentasjonsspråket . Og hvis pasienten ser at en ukjent sultan ble sendt i hans forespørsel, er det sendebudene til dødsengelen, og Gud er sultanen . Og den som så at sultanen tok hettene hans, han ville ta pengene sine . Og den som ser at sultanen er i nød, så er han opprørt . Og den som ser at sultanen er gal, så er han bekymret . Og den som tror at sultanen har trukket seg fra sitt råd, det er reduksjonen eller bortgangen av hans autoritet . Og den som så at sultanens talerstol ble brutt av den, eller at han ikke fullførte sin bønn, eller at sverdet hans ble tatt fra ham, eller at huset hans ble ødelagt, eller at en okse spiste ham, eller at han ble tråkket på av et dyr, alt dette fjernet ham fra hans autoritet . Og de sorte klærne fra sultanen økte styrke, de hvite økte prakt og frigjøring av synd, bomullsplaggene så ut som fromhet og beskjedenhet, og ullklærne var rikelig velsignelse . Og hvis en spion ser at han har blitt en hersker, blir hans tilstand tydelig, og hvis en kvinne ser at hun er en hersker, så blir hun åpenbart, og hvis hun er syk, så dør hun . Hvis han ser sultanens blindhet, vil jeg blinde ham for nyheten om hans folk ….

…Sverdet er i en drøm en gutt og en sultan . Den som ser at han hadde på seg sverd, han har påtatt seg et stort mandat . Hvis han ser at han har veid sverdet og dratt det på bakken, svekker han seg fra sitt mandat . Hvis han ser at klanene er blitt avskåret, så er han isolert fra sin stat, og klanene har den vakre staten hans . Og den som så at han ga sin kone et blad eller ga ham et blad, da blir han født som en mann . Og hvis han så at han ga henne et sverd i sliren, slo han en jente . Og hvis han så at han hadde på seg fire sverd, ville han få fire barn . Hvis sverdet ble trukket i en drøm da han var rusten, og kona fødte en gutt, var gutten stygg, og hvis den ble ødelagt, er det sønnens død i mors liv . Hvis sverdet er kuttet, lyst og klart, så er ordene hans søte, og det er sant, og hvis det er rustent, er det falskt . Hvis sverdet var tungt, sa han ord som han ikke orket . Hvis han ser et trukket sverd i hånden, og han er i en krangel, så har han rett . Hvis et sverd kastes mot ham, så er han en kvinne, for Luqman, fred være med ham, sa : Kvinnen er som et sverd . Og den som ser at han har to eller tre sverd, og det er avskåret, så skiller han seg fra sin kone tre . Og den som ser at han trekker et sverd, han skal spre tungen med noe som ikke er tillatt . Og den som ser at sverdbladet er ødelagt, det er hans fars eller onkels død, og det ble sagt : hans tante eller mor døde . Og den som ser at sverdet hans er brutt, han er hans tjener eller tilhenger . Og å leke med sverdet var hans raffinement . Og hvis han ser sverd med vinden, er det en pest . Og det ble sagt : Sverdet indikerer visjonærens sinne . Og den som ser at han svelger et sverd, han spiser pengene til fienden . Og den som så at sverdet ble svelget av hans brodd levende . Og sverdet er lidelse . Og sverdet på sverdet indikerer kvinnen, hvis jakken ble brutt og sverdet overgav seg, indikerer det en gravid kvinnes død og sønnens sikkerhet, og hvis sverdet ble brutt og jakken ble levert, var kvinnen leverte og gutten omkom, og hvis de alle var ødelagte, døde de sammen . Og det skarpe sverdet klarer ikke å snakke . Og den som så at han laget et sverd i dekselet og var sølibat, giftet seg . Og den som ser et sverd laget av glass i sin hånd og har en gravid kvinne, hun tar med seg et barn som ikke lever . Og den som ser et stort sverd som ikke ligner sverdet til denne verden, så er det sverdet til oppstandelse. Hvis den slir i luften eller stiger til himmelen, eller blir kastet i havet, vil fristelsen avta . Og den som ser at en angriper slår ham med sverdet og kutter av lemmer, da vil den som ble slått reise . Og den som ser at en mann har knivstukket ham med sverdet uten tvist, så deltar den knivstikkende og den knivstukkede . Og sverdet betegner levebrød, konge, kunnskap eller gal kvinne ….

Innsjøen : betegner en kvinne til venstre som elsker direkte, fordi innsjøen står og ikke løper, og den dreper den som faller i den og ikke skyver den . Og bølgene er strenghet og pine, fordi Gud den allmektige sier : ~De er dekket av bølger som skygger .~ Og den allmektige sa : ~Og bølgene stoppet mellom dem .~ Og det ble fortalt at en handelsmann så at han gikk i sjøen, og han var livredd av frykten for havet, så han fortalte om visjonene sine ved en kryssing . Han sa : Hvis du vil reise, vil du ha det bra . Dette er fordi hans visjoner indikerer stabiliteten i hans saker . Og en mann så ut som om sjøvannet var sint til kanten hans dukket opp . Så han fortalte det til Ibn Masada, og han sa : En lidelse sank ned på jorden av kalifen, eller tørke i land, eller kalifens penger ble stjålet . Det var bare et lite beløp til kalifen ble drept, pengene hans plyndret og land ble undertrykt . Og den som så at han førte ut en perle fra havet, han ville ha nytte av kongen i penger, slave eller flagg . Og hvis han ser at sjøvannet eller annet vann har økt til det har overskredet grensen, som er betydningen av strømmen til den kom inn i hjem, hus og hjem, så holder folket tilsyn med drukningen, så blir det en stor prøvelse . Prinsippet er i det dominerende vannet de er og oppvigling, fordi Gud den Allmektige kalte sin seier og dens overflod for tyranni, og han sa at drukning indikerer utøvelse av en stor ulykke og manifestasjon av kjetteri, og død ved drukning er en død på grunn av vantro . Når det gjelder den vantro, hvis han ser at han har druknet i vann, så tror han, fordi Gud den allmektige sier : “ Selv om drukning fanger ham, sier han, jeg tror . ” Verset . Og den som ser som om han har druknet og senket seg i havet, vil sultanen ødelegge ham . Hvis han ser som om han har druknet og fått ham til å dykke en gang og flyte en gang og bevege hendene og føttene, vil han få rikdom og stat . Hvis han ser det som om han forlot ham og ikke druknet, så går han tilbake til saken om religion, spesielt hvis han ser grønne klær på seg selv . Det ble sagt at den som så at han døde og druknet i vannet som fienden hans gjerne ville drukne i det rene vannet, druknet i mye penger . Når det gjelder svømming : den som ser at han svømmer i sjøen og var en forsker som har nådd sitt behov i kunnskap, hvis han svømmer på land, så er han låst og blir tett i inneslutningen, og han blir der så mye som svømming er vanskelig eller lett, og like mye som hans styrke . Hvis han ser at han svømmer i en flat dal til han når et sted han vil, går han inn i arbeidet til en urettferdig og mektig sultan som krever av ham et behov som han oppfyller for ham og er i stand til ham og Gud den allmektige. sikrer ham like mye som han løper i dalen . Hvis han frykter ham, så frykter han også en hersker , og hvis han rømmer, rømmer han fra ham, og hvis han kommer inn i havet og svømmer bedre i det, inngår han en stor sak og et stort mandat, og han er i stand til å eie kongen og oppnå ære og kraft . Hvis han svømmer på ryggen, omvender han seg og kommer tilbake fra synden . Og den som ber mens han er redd, han vil få frykt, sykdom eller fengsel, like mye som hans avstand fra rettferdighet . Og hvis han tror at han ikke vil flykte fra ham, vil han dø i den bekymringen, og hvis han er modig i svømmingen, blir han skånet for det arbeidet . Og hvis en sultan ser at han vil svømme i et hav og havet er turbulent med en bølge, så kjemper han mot en konge blant kongene, og hvis han bryter havet ved å svømme, vil han drepe den kongen . Og hvert hav, elv eller dal som har tørket opp, det er statenes tilstand som tilskrives det, og hvis vannet kommer tilbake, vil staten komme tilbake . Og det ble sagt at hvis en person ser at han har rømt fra vannet som svømmer før han var klar over søvnen, er det bedre for ham å legge merke til det mens han er i vannet som svømmer . Og det ble sagt at den som så at han svømte, bestred en motstander og beseiret motstanderen og vant over ham . Og å gå over vann i et hav eller en elv indikerer hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og det ble sagt at han er sikker på noe han er i tvil om, og det ble sagt at han reiser på en reise i fare for sin tillit . Og den som ser som om vannet strømmer på overflaten, han vil bli rammet av en ulykke fra sultanen, som er en indikasjon på herskerbenet, som han bare kan takle, for sin flyt og autoritet . Og den som har stagnert fra ham, er lettere og mildere, og indikerer en kriger som kutter veien, og hvis han er på reise, krysser en tyv eller en løve veien mot ham, eller hvis tankene hans om reisen er regn, en linjal, eller et mekka . Og hvis han var til stede, ville han bli plaget av en sorg og ulykke, fordi Gud den allmektige sa : ~Du er forbannet med en elv .~ Når det gjelder Sultan, blir den presentert for ham, spesielt hvis han kom inn i den . Enten fengsler han ham, beordrer ham å bli slått, eller så oppnår han sorg hvis han har fått ham stor, eller hindrer ham i å bli frelst fra strømmen hans, så faller enten en sykdom i ham fra kulde eller drypp, så hvordan om det var i vinteren og vannet hans var dårlig, så er det mer alvorlig i alt som indikerer det? Hvis det blir kuttet, krysset eller forlatt det, vil han bli frelst fra alt som er i det av sorg og sykdom, og alle bevis for lidelse og sorg . Og den som trekker fra en elv og drakk, får penger fra en mann som er like farlig som den elven . Og den som kommer inn i en elv og slår den fra bunnen av gjørme eller gjørme, de vil bli rammet av en mann hvis tilstand er som den elven i elver . Og den som skjærer en elv til den andre siden, han vil avskaffe bekymring, redsel eller frykt, og han vil bli utfridd fra den hvis det er gjørme ….

…Korsfestelsen er i tre streiker : korsfestet med livet, korsfestet med døden og korsfestet med døden, så den som så som om han ble korsfestet i live, han vil bli velsignet med ære og ære med rettferdigheten i sin religion, og den som ble korsfestet død vil bli løftet opp med korrupsjonen av hans religion, og den som blir korsfestet drept, vil få prestisje og lyve for ham . Og den som ser det som om han ble korsfestet og ikke vet når han ble korsfestet, så returnerer han penger til ham som har gått fra ham, og noen av dem sa : For de rike, kanskje han var fattig, fordi den korsfestede ble korsfestet naken, og for de fattige er det bevis på rikdom . Blant sjøreisende er det en guide til hva som menes med deres reiser, og å rømme fra gruene, fordi treet er laget av tre, og det ligner halen på et skip . Og det ble sagt at tjeneren korsfestet nakken . Og noen av dem sa at de som så ham, ble korsfestet på bymuren og folket så på ham, han fikk prestisje og makt, og de sterke og svake ble under hans hånd, og hvis blod strømmet fra ham, ville hans flokk dra nytte av det . Og den som så at han spiste korsfestet kjøtt, han mottok penger og fordeler fra en høytstående hersker, og det ble sagt at han antyder at han baktaler en hersker eller en hersker uten ham, hvis det ikke er noen effekt at han spiser ….

…Spørsmål : Er det tillatt for påtalemyndigheten å kutte visjonen? Påtalemyndigheten i Cut Vision velkommen hvis væsken kvinnen finne en samtale flau på krysset ,. Og spørgeren hadde sett en god visjon der det var tydelig god tiding for ham, så han vendte seg til andre og bøyde seg for å få vite uttrykket . Ifølge å hadith av Ibn ‘ Umar sa : Jegi en drøm Ka n i hendene på en del av Aestbrq – som tykkere brokade – og ikke et sted jeg ønsker i Paradise ikke fløy til ham , han sa : Vqsstha Hafsah , Vqstha profeten fred være med ham sa profeten, fred være med ham : ~ jeg ser Abdullah, en god mann ,~ Fortalt av muslim i sin Sahih (1) , som ble rapportert av Ibn Umar også, sa han : den mannen i den livet av profeten fred være med ham hvis han så et syn kutt til Allahs sendebud fred Må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg ønsket å se en visjon om at jeg ville fortelle til profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Han sa : Jeg var en gutt ung Azba , og jeg sov i moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud fred være med ham og så søvn som om to konger Okhmana, de gikk meg til ilden , Hvis er foldet Kti godt , og hvis du har to horn Kqrna godt , og hvis folket kanskje kjenner dem de laget, sa jeg : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden ( tre ). . Han sa : Vlekayama-kongen sa at profeten fred være med ham : ~ Ja, mann Abdullah hvis han ba natten ~ . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten, bortsett fra litt avtalt ord om dampen (2). Denne hadithen, som Ibn Hajar sa i Al-Fath, inneholder påtalemyndighetens legitimitet i å fortelle visjonen, og Ibn Umars høflighet med profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og hans frykt for ham slik han ikke fortalte hans visjoner selv , som om når auraen hans ikke påvirket ham å fortelle det selv , så han ba det til søsteren om å bevise det (3), likeledes Ikke sikker på når han uttrykte , og Al-Tabarani brakte ut med sin kjede av fortellere på autoritet fra Abu Bakr at Aisha sa : O Guds sendebud, jeg så tre måner av Hein på rommet mitt . Han sa til henne : “ Hvis du tror på din visjon, vil han bli begravet i ditt hus det beste av paradisets folk. ” Så grep Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , hans beste måner, så ble Abu Bakr fanget, deretter ble Omar tatt , og de ble gravlagt i huset hennes (4). The Sunnah for krysset når du begynner å uttrykke å si : god , eller god eller så bra , og denne optimismen . Det ble rapportert som å si at mer enn en av ledsagerne til Allahs sendebud, denne Abu Bakr sa da uttrykket : som ratifiserte din visjon og før profeten fred være med ham , har premier i Snih fortalt fra Umm Fadl sa : O Allahs sendebud Jeg så Ka n I mitt hus et medlem av medlemmene dine . Han sa : ~ Jeg har sett godt . Fatima føder en gutt og ammer ham ~ (5). Vel eller hun fødte Hasina » Vordath melke sønnen QTM sønn av Abbas bin Abdul Muttalib . Det er rapportert at profeten fred være med ham, sa han : ~ Fra visjon tilbudt ham, la ham si til de som tilbød ham : good ~ . Således gikk resten av hans følgesvenner på denne tilnærmingen , var Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham , hvis han gjentok synet, sa : Å Gud, hvis det er bra, har vi det , og det var ondt Vltna . Han sa Abdul Razak Muammar Ayoub Ibn Sirin sa : Abu Bakr hvis han ønsket å uttrykke Alraia , sa han : å bli ratifisert så vel som din visjon, så vel som (6). Samt krysset for å skille mellom hva prise i en drøm og nedvurdere i årvåkenhet , slik drag skjorte for menn , er hun i en drøm Mahmoud har vært gjennom det profeten fred være med ham til alder av religion, men i kjølvannet av Gud Almspl har lovet klær , og denne presten . Jeg understreker her er veldig viktig å ikke håpe på en ordre av tilbakefall , at visjonen som holdt ut mer enn ansiktet til den er plassert i henhold til ordene i den første forbigående som hit , og gjorde ikke vondt det for de som er smittet etter , fordi det er ikke bare i bane rundt skaden rett i uttrykk for en drøm , å nå dette Til Guds ønsker i det han satte som et ordtak, som Ibn Hajar og andre sa (7). Hvis han ble truffet, burde han ikke spørre noen andre , og hvis han ikke ble gjort, burde han spørre om den andre , og spørgeren skulle informere ham om hva han har . Noen forskere har uttalt noe av den andre litteraturen om at det ikke er noe bevis det inkluderer : som ikke gjenspeiler visjonene ved soloppgang og ved solnedgang og ved middagstid og om natten , noe som – etter min mening – ikke er noe bevis for at det ikke er synd for de som jobber ellers , er det ingenting galt. De som krysset ved soloppgang eller ved solnedgang eller om natten , og det som ble rapportert om solnedgangen mellom Satans horn, er ikke relatert til uttrykk for visjoner, og Gud vet best . __________________ (1 ) Fortalt av Bukhari som i erobringen av uttrykket i boken av døren Alaestbrq og komme inn i himmelen i en drøm (12 \ 03 4 ) – op – og muslimske fortalt i boken om dyder av sønn av dyder av følges ibn Omar, som i den kjernefysiske (16 / 38 ) – op -. (2 ) allerede utladet , s. 33 (3 ) Åpen ( 12/437 ) – op -. (4 ) fant ham ikke i de ni bøkene som ble fortalt av al . (5 ) Fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringsuttrykk – døren til åpenbaringen av Åpenbaringen – 0 og fortalt av Ahmad i resten av håndflaten Ansar – hadiet til Umm al- Fadl ibn Abbas, en søster til lykkebringende mai Allah være fornøyd med dem alle 0 og dømt til å markere den albanske svake . (6 ) Ibn Jawziyyah – økt re – en referanse tidligere . ( 2/459 , 460 ) (7 ) Se Ibn Hajar . Forrige referanse . ( 12/396 – 432 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi

…Og den som så at han hadde blitt en ung mann, var forskjellig i tolkningen av hans syn, og det ble sagt at han hadde fornyet glede, og det ble sagt at en stor mangel dukket opp i hans religion eller verden, og det ble sagt at han var døende, og det ble sagt at det med noen venner dukker opp fiendskap over forsiktighet og håp, og noe av det og det som passer ham i begrepet ornament har blitt nevnt. Og skapelse ….