…Men hvis hun giftet seg med en kvinne, er ikke en ektemann hennes mann i en drøm : det kommer dem til nytte for folket i hjemmet eller mannen hennes fra en partner eller en felles født eller assistert produsent for å tjene ham og hans verk ….

…Og den som ser at en ild, en skorpion, en slange eller en stein som er nedstammet fra himmelen, indikerer at Guds pine er kommet ned på dette stedet ….

…Eksempler på visjoner : Denne delen vil jeg snakke om eksemplene på noen av profetens visjoner være over ham, og noen av ledsagernes visjoner kan Allah være fornøyd med dem , og jeg begynner . Profetens visjoner være med ham : ( a ) Profetens visjoner være med ham : Jeg bemerker her til den avtalte Aisha fortalt av Bukhari i sin Saheeh sa : (den første er starten på Allahs sendebud fred være mot ham fra åpenbaringen av den sanne I søvn han ikke et syn med mindre det kom til ham, som morgenbenet. ) (1) Romanen kom i en annen god visjon , og den oppriktige og gode sansen for en av saker av hinsidige i høyre for profetene . Når det gjelder det minste , skiller Valsalehh seg fra oppriktig ; godt enkelt ut , Fraaa profeter er alle ærlig , kan være gyldig, og er den mest , kan ikke være gyldig for et minimum og signert på en visjon da han et syn og gjennom drap av eierne . Og sammenlignet Pflq-voksing uten den andre , fordi profetiens sol var visjonen Mpadi lys, det er fremdeles at lyset kan romme til og med solen skinte, det var innad Noria var i ratifiseringen Bakraa Ka min førstefødte , og var mørkt innad var i vantro Khvacha som Abu-uvitenhet , og resten av folket mellom disse to statusene hver av dem like mye som ble gitt lys . (2) Eksempler på visjoner om profeten fred være med ham følgende eksempel : ( a – 1) fra Anas, må Allah være fornøyd med ham fra profeten fred være med ham, sa han : ~ Paradise Fright gikk inn i et palass av gull . jeg sa : For hvem er dette . de sa : For en ung mann fra Quraysh , trodde jeg at jeg var ham de sa. For å Omar bin Al-Khattab . (3) denne talen kom i romanen av en annen : ~ Mens jeg ble sover, meg i paradis ~ og sa :~ de sa : Omar, ~ sier : Jibril og hans Mullah Ikh ~ kom i riktig fra hadith av Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : The Messenger Gud, kan Gud velsigne ham og gi ham fred : “ Mens jeg sov, du meg i himmelen , og det var en kvinne som gjorde ablusjon ved siden av palasset mitt , så jeg sa : Hvem er dette for? De sa at Omar uttalte sin sjalusi Follette stygt spill . ~ Ropte Omar må Allah være fornøyd med ham og sa : Du angrep O Allahs sendebud, fred være med ham? I romanen da Imam Ahmad : Abu Hurayrah sa : Ropte Omar. Vi er alle i dette rådet med Allahs sendebud fred være på ham Omar sa : far til deg, O Allahs sendebud , ? Oalik angrepet og renselse her Alaudhaeh som er renslighet og Hassan som paradis er ikke en oppgave huset , har sønnen sa stein (4) at kvinnen som på Apostle neste til palasset er en lyd eller var i live da han henne profeten fred være med ham i paradis sammen med kort liv skal han sette det fra folket i paradiset fordi seeren er Allahs sendebud, fred være med ham , og å være sammen med kort levetid er det gjenstand for å indikere at den er klar over hans arv og det var slik . ( a – 2 ) På autoritet fra Abdullah bin Omar, på autoritet fra Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , sa han : “ Mens jeg sov, da jeg så en kopp med melk i den , drakk jeg den slik at jeg kunne se at vanningen min løp i neglene mine. ” ga jeg min gunst Omar bin Al-Khattab . De sa : Hva tolket du det, Guds sendebud? Han sa, ~ Vitenskap .~ (5) Her er profeten Wa’el med ham melkevitenskap Noen forskere kobler mellom melk og vitenskap ved å si : melk Rizk skapt av Guds gode mellom slagg av blod Vrt som vitenskapelig lys vist av Gud i mørket av uvitenhet , Vdob ordspråklig i en drøm som de som konkluderte med melk Ut av blod og blod, er han i stand til å skape kunnskap fra tvil og uvitenhet, og å bevare arbeidet mot uaktsomhet og feil . I det snakk om at vitenskapen om profeten fred være med ham i Gud gjør det ikke nå en grad i det , fordi han drakk til han vanning ut av lemmer , og samtidig gi ham foretrukne alder er underlagt en referanse til hva som skjedde til alder av Gud , slik at han Aeachzh på Gud skylden . (6) ( a – 3 ) og Aisha, må Allah være fornøyd med henne : Allahs sendebud fred være med ham ~ Aritk i en drøm tre netter, jeg tok imot kongen din i tyveri av silke sier : Denne Amrotk . Vokhv fra . ansiktet Hvis du er , sier jeg : at dette er fra Gud, vil det bli gitt videre . Avtalt ord damp ). (7) og betydningen av : tyveri av silke : kjole eller hvit duk av silke . det er bemerket i det første eksemplet, det tredje eksemplet på synene av profeten fred være med ham at profeten fred være med ham ikke Aabarhama Omar og Aisha , forståelse om de er av visjoner der synet er på hennes ansikt og ansiktsverdi trenger ikke å uttrykke og tolke , ble sønnen sagt en stein i sin forklaring på hadithen til Ibn Omar og hans syn på ild at noen visjoner ikke trenger noe uttrykk . (8) Visjonen om Abdullah bin Omar var gjennom profeten fred være med ham visjonen når den første drikken Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham melkevitenskap ———— —– (1 ) ble enige om Aisha . Fortalt av Bukhari i boken for å uttrykke døren til den første er starten på Allahs sendebud fred være med ham sanne drømmer (351 \ 12 ) , og ledet av en muslim som i kjernefysikken forklart i troens bok i døren til Leptis åpenbaring til Allahs sendebud, fred være med ham ( 2/197 ) – forrige referanse . (2 ) Se Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Fortalt av Bukhari i boken av uttrykket , den palass dør i en drøm (416 \ 12 ) – op – fortalt av Ahmad i sin Musnad i håndflaten Anas bin Malik, se forklaring f.eks Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Forrige referanse . Og Tirmidhi fortalt i Sahih Sunan al – Tirmidhi i bokkarakteren og døren til dyderene til Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham – publisert Dar gjenopplive arabisk arv – Beirut . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/393) _ op – muslim som i atom (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 / førtien 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions of the profeten fred være med ham, og drømmer om ledsagere , publisert Dar Vanguard , Cairo : 1412 av R 5 . (7) Den ble inkludert av Al-Bukhari som i Al-Fath (12/399), tidligere referanse og (7/223), og den ble fortalt av muslim som i Al-Nawawi (15/202) i Book of ledsagernes dyder og i dyden til Aisha, må Gud være fornøyd med henne, tidligere referanse . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse (12/419). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi

…Dirhams : En hestes dirham er en religion, kunnskap og oppfyllelse av et behov eller en bønn, og det rene er minimum av den visjonære og hans behandling hver søndag for lojalitet og overlevelse av inntjening og tillit . Al-Sahih og dens forvirring på en mann som hører ordene til det sanne . Og antallet deres er antall rettferdighetshandlinger fordi det står skrevet på den, det er ingen gud annet enn Gud og Muhammad er Guds sendebud, og gjerningene fullføres ikke uten minnet om den allmektige Gud . Hvis en person ser det, vil saken om religion og verden bli oppfylt for ham. Hvis han ser med seg et bredt og vakkert kapittel, er det en religion, og hvis han er en av barna i denne verden, vil han motta en vid verden og et godt levebrød . Og hvis en gravid kvinne fødte en god gutt . Og de mange dirhamene hvis han er plaget med et vitnesbyrd, er mye bedre enn glede og glede, og hvis han ser at han har en god og sunn dirham på en person, har han et rett sertifikat, og hvis han ber ham om det, ber han ham om et vitnesbyrd, hans retur er et vitnesbyrd om sannhet og helse. Vel, han råder uvitende mennesker og godtar ham ikke . De oppblåste dirhamene er bedrag, løgner, uenighet og svik i å leve, eller å begå store synder der det ikke er noen inskripsjon i ord som ikke inneholder fromhet . Og som ble inngravert av Tyrus, kjetteri i religion og umoral, og den avbrutte rivaliseringen opphører ikke, og det ble sagt at artikkelen er avskåret . Å ta det er bedre enn å betale det fordi de betalte det. Hvis han stjeler en dirham og gir den i veldedighet, forteller han det han ikke kan høre . Hvis han ser ti dirham med seg, blir fem hans mangel på penger, og hvis han ser fem, blir det ti, og dobler pengene hans . Noen av dem sa at dirhamene i visjonen er bevis på ondskap, og alt som var forseglet med skinnen, og dirhamene ble sagt å indikere hyppige ord om edle ting, og dirhamene ble sagt ord og argumenter hvis de var fremtredende, og Hvis dirhamene ble gitt i en bunt eller pose, ble de i hemmelighet avsatt . Kanskje en dirham var barn, og pengene var dårlige og vanskelige, og hest dirham var gode ord, og de dårlige dirhamene var dårlige ord. Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde to dinarer i den, så jeg ba om dem, og han sa : Se, jeg har mistet noe fra bøkene dine . Sa han, og jeg så om jeg hadde mistet to argumenter . Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde slått tjuefire dinarer, som ble talt for dem alle, og jeg fant bare fire av dem . Han sa : Du ber alene og savner menighetene . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde truffet en dirham som en kasrawi, han sa : Du vil få godt, men han rørte ikke ved det før han hadde gagn av ham . kom en annen og sa : Jeg så som om jeg hadde skutt en arabisk dirham . Han fortalte ham at du slår . det ble vist for ham at han hadde slått hundre knop . Det ble sagt til Ibn Sirin Hvordan vet du det? Han sa : Kasrawi har en konge og en krone på seg, og araberen må slå denne dirhamen . Og en annen kom og sa : Jeg så som om jeg traff dirham . Han sa: Føler du deg? Han sa ja . Og han så en mann som om han hadde lagt en dirham under foten hans, han fortalte om synene sine ved en kryssing . Han sa: ~ Du er – du vil vende deg bort fra gjeld .~ Personen i visjonen var livredd og reiste seg, og han hadde til hensikt at jihad skulle overgi sin religion. Da de to gruppene de vantroes familie, ble han truffet av kvaler til han falt fra sin religion, og beviset for hans frafall er hans tråkk på navnet på den allmektige Gud . En annen mann kom og sa : Det er som om jeg trampet profetens ansikt, må Guds bønner og fred være over ham, med føttene mine . Ibn Sirin sa til ham : ~ Bit i går og frykt deg i benet ditt?~ Han sa ja . Han sa, ta den av . han tok det av, og det falt en diram fra ham, på hvilken Guds navn og navnet på Guds sendebud ….

…Hva er grunnlaget for det i hjertet av mening i uttrykket , som gråt uttrykke glede , og død i livet? Som er vanlig blant uttrykk for uttrykksmetoder ; Uttrykk i hjertet av mening , som gråt krysset over med glede , og død uttrykke liv , og dette ser jeg bruk når det er en dårlig mening , det blir optimisme , og hva jeg har funnet fra bevis som støtter denne tilnærmingen er hva som kom i ordet fra den høyeste : ( Hvis Gud viser dem litt i drømmen din, og hvis han viser dem mye, ville du mislykkes og du ville være løsrevet i saken. Men Gud velsigner deg, han er klar over de samme brystene (43), og som han viser dem når du møttes litt i øynene dine og reduserer deg i deres øyne, slik at Gud bestemmer en sak som var i kraft, og for Gud vil saker komme tilbake (44) ( Al-Anfal : 43, 44). Mujahid sa : Gud viste dem livet i en liten søvn . Han ba profeten være fred med ham ledsagere som ble festet til dem . Sayyid Qutb sa : synet er oppriktig i reell betydning , en liten profet fulgte etter. dem og de er mange tall , men få musikken deres , litt tyngde i kampen … osv . Som s arties ansikt tilsvarer ansikt gjentatt syn, profetisk oppriktig i det makroskopiske bildet av de to sidene , slik at de troende ser de vantro noen få , og ser de vantro de trofaste få , slik at begge lagene Aggrey skal gå til kamp . grunnen til at de vantro ser de trofaste få ; som Razi sa : ikke forberede vantro Ka klare , og Ajtraoa troende Avhengig av meg fortalte jeg dem , overrasket og forvirret folkemengden dem . . . Inntil han sa : Det er en motstand i å minimere de to partiene kjent som meditasjon . Hvis de vantro faktisk var mange , og de troende var få , og profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, hadde noeni synet , kom han til stor visdom , det vil si at Gud tør de troende mot de vantro på slagmarken , og dette hjalp de troende til å oppnå seier , og Gud vet best . Og det er et bilde i nærheten av dette , slik at slektninger noen ganger handler på vegne av hverandre i en drøm , vi kan se onkelen , og betydningen er en annen onkel , og vi kan se en av brødrene , og betydningen blir brukt på en annen bror , og videre ….

…Al-Kirmani sa : Den som ser at han var i mørket, kom da til lyset og vendte tilbake til mørket, blir han tolket med hykleri, fordi den allmektige sa: ~ Og hvis han blir urett mot dem, da stige . ~…

…Hva synes du om noen som så en visjon , deretter våknet og deretter sovnet og fullførelsen? Jeg ser at den første visjonen er sann og sann , forutsatt at den ikke blir innledet av å tenke på den , og når det gjelder den siste visjonen som har blitt et supplement til den , er den en pipedrøm ….

…Og hvis han så en okse slaktet på et sted eller i et hus, deler de kjøttet av det, er det en ulykke for en enorm mann som dør og deler pengene sine, vel som en kamel, en vær og en kalv, og hvis han slaktet noe av det på en annen måte enn dette og hans kjøtt kom til hans kapasitet eller mat, ville han ha levebrød hvis han spiser det og har penger han eier ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han er i en landsby, dette mislikes ikke av religionen, fordi Gud den allmektige sa: ~ På samme måte, hvis din Herre tar landsbyene, er de urettferdige . ~…

…Og den som ser at han kastet en rullestein i en brønn, han vil bruke penger på ekteskap eller å kjøpe en tjener ….

…Og den som ser at han bringer en død grop og finner en ild i den, så indikerer den styggheten til serens onkel og hans advarsel, og kanskje begav eieren av gropen en kjetteri og villedelse, vel som om han noe i det fra skadedyret ….

…Og den som ser en dommer med en balanse i hånden, han skal dømme mellom skapelse og sannhet ….

…Og den som ser at han har urinert i en moske eller på en talerstol, en sønn vil komme til ham og være leder for folket ….

…Og den som ser at han er forlovet og var en prins, lærd eller arbeidsgiver og fullførte sin preken, beviste han sin ledelse og posisjon og oppfylte sine behov, og hvis han ikke forlovet seg, ville saken han ba om være vanskelig for ham, og han kan bli avskjediget fra jobben og stillingen ….

…Hva er forholdet til en troende eller en muslim , med en god visjon? Visjonene er det vi har igjen av profetetsaken , og kanskje hadithen fra sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham : ” Det er ikke noe igjen av profetiet utenom evangelistene. ” De sa : Hva er det? Han sa : ~Den rettferdige visjonen blir sett av en muslim, eller en historie .~ Jeg sier at det kanskje vil hjelpe i dette aspektet, da det bekrefter den troende på fremmedgjøringstidspunktet og er en hjelper for ham, og gir ham håp om ære og styrke. Derfor tolket noen lærde allmektighetens ordtak : Guds verger frykter ikke dem. De sørger heller ikke for de som trodde og fryktet de gode nyhetene for dem i dette livet og i det hinsidige ……. etc. Verset er at det gode budskap er den gode visjonen som den troende ser i søvne, og det er en bekreftelse og et budskap fra Gud, ikke som menneskelige budskap, for det er uten mellomledd, og dette er et av tegnene Godhet for mennesket, det vil si en som ser en visjon og er bemerkelsesverdig for hans oppmerksomhet , eller retter sine feil, og Gud vet best…

…Og den som ser en Koran, et tau eller en ledning på nakken, det indikerer dyd og oppfyllelse av pakt, sannhet, kunnskap og Koranen ….

Og den som ser hodet som hodet til en elefant, en løve, en tiger eller en ulv, det er blitt sagt at han tar skapelsen av ting høyere enn sin evne og drar nytte av dem og oppnår ledelsen og spikeren på fiender

…Er det vi ser i en drøm om visjoner , drømmer , eller Alodgat , være i farge , eller svart og hvitt? Hvis en av dere vurderer dette spørsmålet og søker etter et svar på det, kan han begynne å søke etter et svar på det : prøver å hente det han tidligere så i søvn … og noen kan lykkes med å huske . Andre kan mislykkes . Men absolutt vil si at vi ikke vet om det vi ser i farger eller svart og hvitt . Jeg sier her mitt eget syn gjennom forskning og spørsmål, at det meste av det vi ser er i svart og hvitt, og det er få visjoner i farger, og på den tiden har fargen som kom i drømmen sin sterke betydning, og det er mange eksempler som kom til meg, enten under presentasjonen av drømmeprogrammet, eller under mitt uttrykk i På mandager eller fredager, der det er en referanse til farger i visjoner, men det som finnes i Koranen eller Sunnah er basert på det, og det er bevis for eksistensen av farger i en drøm, hva Al-Tirmidhi fortalt i Åpenbaringsboken, kapittel om hva som kom i profetens syn, fred og velsignelser være over ham, i vekten og Vannmannen, på myndighet av Aisha, som sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble spurt om et papir, og Khadija sa til ham : Han trodde deg og at han døde før du dukket opp, sendebudet til Gud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Jeg viste ham i en drøm med hvite klær på seg, selv om han var fra folket i Hellfire. Han ville ha kledd seg ellers .) Tilstedeværelsen av farger er også indikert av hadithen til Abdullah bin Salam, som Al-Bukhari fortalt i sin Sahih, og til og med titulerte ham ved å si : Døren til det grønne i drømmen og den grønne hagen. , og haditten ble presentert i den, og i den : Abdullah bin Salam gikk forbi en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Omar, og de sa : dette er en mann fra paradisets folk, sa jeg : ingen forteller sa, de sa slikt og slikt, sa han : Halleluja ! De burde ikke ha sagt det de ikke hadde kunnskap om, men jeg så som om en søyle ble plassert i en grønn eng, og det ble reist en lend i den, og i hodet var det en lend og på bunnen av den en mer rettferdig, og han var tjeneren eller tjeneren, og han fikk beskjed om det, så jeg skilte meg til jeg tok pilen . Hun fortalte det til Guds sendebud, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa: [ Abdullah skal dø mens han tar den mest pålitelige pilen ]. Dette beviset beviser det du nevnte, og Gud vet best ….

Å se ham som en gutt er et vitnesbyrd om fremtidens tid

…Ser profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, drømmen? Jeg lurte på et viktig vitenskapelig spørsmål i uttrykksvitenskapen, det er det som artikkelen min har kalt til ham, og jeg sier om det : Begynnelsen på visjonen er fra Gud, og drømmen er fra djevelen, og dette er løst ved teksten til den eksplisitte Sunnah. Profeten, fred og velsignelser være over ham, sier : [ Visjonen er fra Gud og drømmen er fra Satan ] Avtalt om det . Satan er forpliktet til permanent fiendtlighet for ethvert menneske. Fdaute den som noensinne er utgitt i søvn, kommer drømmer skremmende for dem, ellers vil årvåkenhet svare skadelig, sier Gud den allmektige : [ og lever for å nevne Rahman, motsatsen til hans demon, han er hans motsatte ] som vi gi ham en djevel spark ham på vantro, ~ han er tildelt ham, ~ det som ble sagt i denne verden , hindre ham muslim , og liv til Sacred , og fortelle ham lydighet , og bestiller ham til synd ; Det er meningen med Ibn Abbas å si . Valohlam alarmerende florerer over hvem som har flyttet bort fra den mannlige og forlatelse av lydighet og bønnegruppe, og håper Guds allmektige ord for sine arvinger : [ ikke Allahs venner er ikke redd, og de skal heller ikke sørge dem som tror og frykt dem menneskelige i dette livet og i det hinsidige …] tolket menneskesyn Det gode blir sett av den troende eller sett av ham . Drømmer er redusert eller fraværende for Guds verger, fordi deres gjerninger har gjort dem isolert fra skaden til den forbannede Satan, hvorav det viktigste er tro og fromhet . Profeten, fred være med ham og ikke se drømmen aldri, og resten av profetene og beviset på dette intervjuet : Abdullah bin Masood sa : Allahs sendebud fred være med ham : [ Hva en av dere bare har alle hans ektefelle til jinn, sa de : Vokt dere, o Allahs sendebud? Han sa : Og til meg, bortsett fra at Gud hjalp meg med ham, han omfavnet islam, han befaler meg ikke bortsett fra det som er bra. ] ﴾ Sahih Muslim . Den som gir denne verdigheten i det våkne livet, hindres ikke i å gi den til ham i søvn, og han vil aldri se drømmen i den juridiske betydningen som vi bestemte oss for i begynnelsen av denne artikkelen . Gud vet…

…Og den som ser et tre og kjenner eieren av det, ser han det overføres fra ett sted til et annet, blir det tolket av fremmedgjøring av den mannen, og hvis han ikke kjenner eieren, krysser det ham ….

…Og Jaafar Al-Sadiq sa: ~Den som ser noen som har dødd mens han er i form av de døde, vil ikke nå det målet han håpet på fra verdslige saker .~…

…Og den som ser hodet i hånden mens han ser på det, det er et mål på hans kapital og levebrød ….

…Hvis han ser en syk person som om han gjør opp for ham, vil han være frisk og bli helbredet ved sin frihet ….

…Og den som ser en landsby som har tatt dyrene sine, kuttet ned trærne eller beitet dyrkingen, dette indikerer fattigdommen til folket og forstyrrelsen av deres anliggender, og visjonene om å forberede landsbyene fruktbarhet og velsignelse, vel som å vanne dem og vanning dem ….

…Og den som ser en skilpadde på et sted, en vei eller en dump, det er en verden som fører til den ….

…Hvis han ser at han har en ulv, er det et barn og en slektning han er kjær ….

…Noen uttrykkere sa at hvis en kvinne dette, ville hun være trygg i seg selv og kanskje aldri føde ….

…Og hvis han det som en konge, ville han frigjøre en gruppe av sine slektninger, og kanskje ville han frigjøre fangene eller fangene for det de var i ….

…Og det ble sagt at den som seg selv som en soldat, ville bli rammet av tristhet eller tap . Hvis han var syk, døde han . Og det ble sagt at hvis han så en tjener som om han var en soldat, ble han plaget av ære og verdighet, og hvis han som om han hadde bekreftet navnet sitt i en domstol uten å bli soldat, ville han være nok til å leve uten skade eller motgang….