…Og den som ser at han spiser et barn, spiser han dårlig fått penger, og hvis en kvinne ser at hun spiser et barn, indikerer det at hun er gravid, fordi gravide vil ønske barnet og spise det ….

…Og den som ser at han er kronprinsen, utfører han rikets spørsmål og ser prinsens slør stå opp, finn dem i årsakene til politikken . Og da de dem sitte, ble de i den ….

…Abu Saeed, predikanten, sa: ~Den som så en død person som har levd, er det bra for seeren, og glede vil skje fra et sted som ikke teller .~…

…Og den som ser at han har fullført bønnen og deretter søker tilgivelse fra Gud den allmektige og vender ham mot retning av qiblah, blir hans bønn besvart, og hvis ansiktet hans ikke vender mot qiblah, begår han en synd, han omvender seg fra det ….

…Og Jaafar Al-Sadiq sa: ~Den som ser noen som har dødd mens han er i form av de døde, vil ikke nå det målet han håpet på fra verdslige saker .~…

…Og den som fra de døde ser hva han undrer seg over, skjer det noe som folk undrer seg over ….

…Og den som at hodet hans var på hans vegne, og han gjorde det, han ville ha penger til gjeldene og bli tilgitt hvis han var syk ….

…Og den som ser at han er på tur, det indikerer at barmhjertighet har skjedd fordi profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Menigheten er nåde ….

…Og den som at det fordampet, han vil få fortjeneste og godt, og hans levebrød er i ros ….

ing av frø : På bakken indikerer det tolkningen av barnet, og den som ser som om han dde et frø og henger, vil han få ære, og hvis han ikke henger, blir han truffet av dem ….

…Og den som ser at nesen hans har blitt større og liten og hakket, er han fattigdom og forakt, og hvis hans kone er gravid, faller hun ut, og den som ser at nesen hans faller i bakken, han kan få en datter og hans hellighet vil bli fjernet ….

…Hvis han ser to horn av imamen, eier han øst og vest, ifølge historien om Alexander. Hvis imamen ser på hans utseende som markedsplassen, eller han ser ydmykhet som om han går i markedet sammen med andre, bryter dette ikke hans autoritet, men styrker ham heller ….

…Og den som ser et fjell langtfra, han tenker på en av tingene ….

…Hvis han stillingen som dommer . Og han vant panikk og rivalisering . Og det ble sagt, gjenstand for dom, dommere, talere, kjennelser og lærere av sunnahs, lover og vedtekter i visjonen, noe som indikerer uro, tristhet og bortkastet mye penger i alle mennesker, og utseendet til skjulte ting . Og indikerer sykdommen på havet ….

…Og den som ser at han var blind, ser da, da blir han ledet til sannheten . Noen av dem sa at denne visjonen tolkes i syv aspekter: anskaffelse av gjeld, penger, barn, innsikt, veiledning og kur mot sykdom, og noen av tolkene sa at å se blind indikerer fremmedgjøring, for han, fred være med ham, sa : Den fremmede er som en blind, selv om han ser ….

…Og den som ser at havet renner over det, treffer det mest sannsynlig dem, spesielt hvis vannet er overskyet og det er gjørme ….

…Den som ser at han har et horn, det forhindres ….

…Og den som ser hodet i hånden mens han ser på det, det er et mål på hans kapital og levebrød ….

…Når det gjelder spydet : han er med våpenet, en sultan som utfører kommandoen sin . Og spydet alene er en gutt eller en bror . Og å stikke med et spyd er en defekt og en kile, og det ble derfor sagt til et stikk og sus, og det ble sagt at spydet er et vitnesbyrd om sannhet . Det ble sagt at det er en reise . Det ble sagt at han er en kvinne . Og den som ser et spyd i hånden mens en gutt blir født av ham, hvis han har en tann i det, er han en sønn, er han folkenes vokter . Og den som ser et spyd i hånden mens han kjører, da er han kraft i kraft og opphøyelse . Og hans ødeleggelse er i passasjerens hånd, og de er i hans makt . Å knekke et spyd som tilskrives en gutt eller bror, vil gi etter for sønnen og broren . Hvis bruddet er noe som er ment å repareres, herdes det . Hvis bruddet ikke er overbevisende, er det døden til en av disse . Og han brøt spydet til guvernøren om at han ble fjernet . Og tapet av en tann er en gutt eller en brors død . Og Al-Marzak indikerer hva som er indikert av spydet . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde et spyd i hånden mens jeg gikk i hendene på Emir . Han sa : Hvis du tror din visjon, vil du være vitne til vitnesbyrd i prinsens hender . Det ble fortalt at Abu Mukhalled i en drøm på som om han hadde gitt et rødaktig spyd, og han fødte en gutt, og han kalte ham Yeni Red . Og han så en mann som om et spyd hadde falt fra himmelen og ret ham på hans ene ben, han ble stukket levende på den mannen . Og knivstikkingen ved spydet er ordene til den ankende parten i den knivstikkede ….

Gutt : I tolkning viser en svak fiende vennskap og viser da fiendskap . Hvis han ser en mann som om han har blitt en gutt, er kona hans borte . Imidlertid viser hans visjon lettelse for de som er i ham . Hvis han ser seg selv bære en gutt, driver han en eiendom . Og den som ser at han lærer litteratur i Koranen fra bøker, han vil omvende seg fra synder . Og den som ser som om en gruppe barn ble født for ham, hans visjoner indikerer dem, fordi barn bare kan bli oppdraget med lidelse . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om i gutten min skrek en gutt . Han sa : Frykt Gud og ikke slå pinnen . Og det ble sagt at den som så en liten gutt etter at han ikke blandet seg med kroppen sin, er det noe han vil motta eller bli fornærmet . Små gutter ble sagt å vise mindre bekymringer ….

Guttens galskap : farens rikdom fra sønnen, galskap av en kvinne, fruktbar sunnah . Og sykdom i hodet i opprinnelsen, på grunn av tolkningen av presidenten . Det ble sagt at hodepine er en synd som han må omvende seg fra, og han gjør en rettferdig handling, fordi Gud den allmektige sier: ~ Eller det skader hodet, løsepenger er fra faste, nestekjærlighet eller ritualer .~…

…Og en jente i en drøm : fruktbarhet og lettelse, og letthet etter motgang som vokser og øker . Og jomfruen, en god med god ros og godt håp . Og den som ser som om han har kjøpt en gutt, de vil slå ham . Den som kjøper en slavejente, vil gjøre det bra . Hvis han ser en ikke-voksen slave som om han har realisert drømmen, blir han satt fri . Hvis han at han skjønte og satte en hvit kappe på ham, gifter han seg med en fri kvinne . Og hvis han ser ut som om han har kastet en svart kappe på ham, vil han gifte seg med en kvinne . Og den som at han hadde kastet en purpur kappe på ham, han skulle gifte seg med en hederlig kvinne . Hvis en ung mann ser en slik visjon, indikerer hans syn at sønnen hans er i puberteten . Hvis en eldste henne, viste hans visjoner at han var død . Og hvis han ser henne som gjerningsmannen for en skjult synd, vil han bli avslørt . Og den som ser at han har plaget et voksent barn, han har ære og kraft, og moren hans fortjener det mer når det gjelder tolkning enn sin far, og hvis en kvinne ser en opprørsk mann, er det bra at han kommer til henne i henhold til hans godhet eller stygghet . Og det ble sagt : Den som hadde en ung sønn og at han hadde blitt en mann, indikerte at han var død . Og det ble sagt : Han som var blant guttene hadde tatt igjen mennene, dette indikerer styrke og hjelp . Noen mennesker ser at han fødte en gutt og hans kone var gravid, fordi hun fødte en slavejente . Mener at hun ble født underveis, Vtld-gutt, kanskje annerledes, han ser at han ble født som gutt, han er Ghulam, eller mener at han ble født til ham er i gang, om den sviktfargen, det forteller deg . Det ble sagt at andreplass er greit . Og det ble fortalt at en kvinne i Mekka som leste Koranen, at det var basilikum rundt Kaaba og en Saif med basilikum i hendene på seg, som om hun sa Ære til Gud dette om Kaaba? Hun ble fortalt : Visste du ikke at Abdul Aziz bin Abi Dawood giftet seg i kveld ? Vantbht Hvis Abdul Aziz ibn Abi Dawood døde ….

Når det gjelder situasjonen, den som ser at han leverer en slavejente, han vil ha mye bra, og hvis han føder en gutt, er de veldig dårlige, og han får hatte ord, og han kan dø, og hvem som helst ser at kona eller hushjelpen fødte en gutt, føder hun en slavejente hvis hun er gravid, og hvis hun ikke er det, får han ham og blir han løslatt, vel som den gravide ser at hun fødte en slavejente, hun føder en gutt, eller føder en gutt, føder hun en tjenestepike.

Gutten er et godt budskap i en drøm for den som ham, for den Allmektige sier : ( Å gode nyheter, dette er en gutt ). Og den som at han fødte en gutt, han ville bli syk eller syk . Hvis situasjonen til en hushjelp fikk en lettelse . Og den som bar en liten gutt, ville bli bekymret . Og den som føder en slavejente, hun blir kunngjort som en slavejente . Se også gutt ….

…** Visjonen er basert på den første forbigående og fra visjonen at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, innledet to eller tre ganger. Det ble signert i henhold til hans tolkning, ble Aisha – må Gud være fornøyd med henne – tildelt det , i motsetning til hva Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, tolket over ham, det signerte iht. Aishas tolkning – må Gud være fornøyd med henne. det – dette kom som fortalt av Suleiman sønn igjen Aisha kona til profeten fred være med ham – Gud velsigne dem – sa : en kvinne fra folk i byen har en mann forhandler annen ble du se en visjon når savnet av sin ektemann og sjelden savner bare venstre gravid kommer Allahs sendebud fred være med ham, og hun sier : Min mann gikk ut som kjøpmann og forlot meg gravid, og jeg så mens sovende at masten min i huset mitt var ødelagt og at jeg fødte en blind gutt, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : “Det beste av din mann er over deg, Gud den allmektige vilje er rettferdig, og du føder en gutt ved rettferdighet. ” Hun pleide å se henne to eller tre ganger alt dette. Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kommer og sier til henne, mannen hennes kommer tilbake og føder en gutt, og hun kom en dag da hun kom til ham, og Guds sendebud måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, var fraværende. Hun den visjonen og sa til henne : Hva spør du Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, Guds nasjon? Hun sa : En visjon jeg så, da Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kom og spurte ham om det, og han sa godt, det blir som han sa . Så jeg sa : fortell meg hva det er? Hun sa : Inntil Guds sendebud må Guds bønner og fred være over ham, og jeg biter henne til ham mens jeg ga. Av Gud forlot jeg henne ikke før hun fortalte meg, så jeg sa : Av Gud, hvis du trodde din visjon, ville mannen din dø og føde en gutt, satte hun seg og gråt og sa : Mine penger er når Jeg viste deg visjonen min. Henne : ( Hva er henne, Aisha ) ? Så jeg fortalte ham nyheten og hva den ble tolket for henne, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : “ Ma Aisha, hvis du krysser en visjon til muslimen, kryss den godt, visjonen vil følge hva eieren krysser. ” av Gud døde mannen hennes, og jeg så henne ikke med mindre hun fødte en sønn sønn ….

En grill i en drøm er et godt budskap om å leve, og hvis det er umoden, er det dem . Det fettbrente lammet er mye penger, og hvis det er magert, er det lite penger og levebrødet er sliten . Og den som spiser lammestek, han spiser av barnets inntjening . Ku-steking er trygt for den fryktede personen, og hvis han har en bærer, vil han motta en hannsønn . Og stekekalven er fruktbar og livlig . Og en Steinbukken grill indikerer en mannlig gutt som spiste den . Og alt som er utsatt for ild i våkenhet, i en drøm, har han syndet . En stekt kamel er en mannlig gutt, og han er trygg fra frykt, eller han er en høflig gutt . Og den som at armenen stekt kamel talte til ham, han ville bli frelst fra fortapelse . Og grillet eller kokt fuglekjøtt gir penger uten svik eller svik . Den grillede siden uttrykkes av kvinnen fordi Eva ble skapt fra siden av Adam, fred være med dem begge . En moden brent arm er levebrødet til en kvinne som lurer henne, og hvis den er umoden, er den baksnakket . Og den som kjøper et stykke grill, han leier en ansatt . Og det ble sagt : grilling er tristhet eller penger er forbudt . Og den som at han stekte en syk ram, eller sultanen torturerte ham eller fengslet ham, og den som stekte en moder som hans kone eller mor ble syk, og den som streifet alvorlig, hans sønn eller slave ville ha kopper . Grillen kan indikere de gode nyhetene om å komme ut av nød og seier over fiendene hvis steken var en kalv, og om det var en kamel som indikerte herligheten og gleden ved å helbrede sykdom, ekteskap med sølibatene og ankomsten av reisende . Og grilling kan referere til sniking, eller til plyndring av nåde, fengsel og plyndring av penger ….

…Al-Wadi : Penger forblir ikke med anger . Når det gjelder sæd : det er penger som er igjen pluss . Han som ut som om han hadde bedt ham om meg, viste seg for ham . Hvis han at han farget kona av det, skulle han gi henne noen smykker eller klær . Hvis han ser andres sæd med seg, har han andres penger . Og sædkrukken er en skatt som blir truffet av de som treffer den . Hvis han ser at han er farget med kvinnens sæd, vil han ha nytte av det . Utslipp av gult vann fra kvinnens skjede, noe som indikerer at hun føder et sykt barn . Hvis det kom rødt vann, fødte hun en kortlivet gutt . Hvis det kommer ut svart vann, vil hun føde en sønn hvis husstand troner øverst . Og hvis det kom ild ut av skjeden hennes, ville gutten ha autoritet og undertrykkelse og undertrykkelse . Hvis hun at hun fødte en fisk mens hun var gravid, ble det sagt at han var en langlivet gutt, og det ble sagt at han var en kortvarig gutt . Hvis han ser en mann som om han har mensen . Det kommer forbudt . Det samme gjelder den unge kvinnen, hvis hun at hun hadde gjort ghusl etter perioden, angret hun og fikk lettelse . Men hvis hun ikke har menstruasjon og har sett menstruasjon, blir han født fordi Gud den allmektige sa : ~ Hun lo, vi forkynte for henne om Ishaq .~ Latter her er betydningen av menstruasjon, og hvis hun tror at hun menstruerer, er hun i synd og vil bli kvitt den, kan hun ikke ….

…Al-Ataraj : Den ene er en gutt, og mange er rosende . Og det ble fortalt at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ~ Som en troende som resiterer Koranen er som en håndverker, lukten er god og smaken er god .~ Og sang noen diktere som hyllet noen mennesker : hvis de var trær, sitron gledelig sammen … Nora og vind og lystig lut og papir, og noen av dem hatet og gjennom fornuft, sa han : Det viser hykleriet fordi det tilsynelatende er i strid med det indre og sang : ga brødrene sine Otrjh … gråt og medlidenhet med Aaavh påbud og noen av dem synger jeg i hennes hat ved ordtaket fra den som sa : Jeg har gitt deg rettferdighet … ikke godta henne hvis de er rettferdiggjort, gjør ikke snu henne, vil jeg ødelegge deg selv … for henne opp ned har forlatt, og noen av dem nevnte at alt naranj og sitrus er bra, og at alt hvis det er søtt indikerer pengesummen, og hvis det er surt, det indikerer en enkel sykdom og en gutt som er rammet av ham og sorg . Den grønne sitronen indikerer fruktbarheten til Sunnah og helsen til den visjonære kroppen, hvis han trekker den ut . Og gul lavendel, fruktbart året med sykdom . Og det ble sagt at Al-Aturj er en ikke-arabisk, hederlig og rik kvinne, hvis han ut som om han kuttet henne i to, ville han ha en sykepleier fra henne og en sykepleiers sønn . Og hvis en kvinne i drømmen, som om hun hadde en krone av sitrustrær på hodet, ville hun gifte seg med en mann med god manndom og religion . Hvis hun at hun var i fanget, fødte hun en velsignet sønn . Hvis en mann ser ut som om en kvinne ga ham en flaske, ville en sønn bli født av ham . Mannen kastet en annen kvinne, noe som indikerer en ekteskapsforespørsel . Og naranj er ikke sitrus i delen av Muhammed, og over det i kapitlet om hat, ifølge ordene til de som hatet det, og de fleste av dem hatet det på grunn av ildordet i dets navn . Og han sang i sin mening : Dersom vi savnet rosene for en stund, … den hagen Naranjna har kompensert oss, han regner sine lovbrytere og det har skinte … sin rødhet i håndflaten er en brann fra himmelen, og lo tilsvarer den troende i smak, aroma, sjenerøsitet i treet og essensen . Og fløyten hans skader ikke med styrken i essensen hans, den som treffer en, to eller tre av den, det er en gutt . Mye av det er gode penger med navnet Saleh, og grønt er bedre enn gult . Kanskje den eneste delikatessen var en stat, og hvis den ble spist søt, ble det samlet inn penger . Selv om syre er en enkel sykdom ….

…Skytten er en kvinne som er rask til å føde, eller en gutt, en bror eller en reise eller nærhet til den allmektige Gud . Og buen i lokket på en gutt i mors liv . Buen med andre våpen, Sultan og Glory . Og den som gir sin kone en bue, hun føder en jente, og hvis kvinnen gir ham en bue, vil han få en sønn . Å utvide baugen uten pil er en reiseguide . Og den som ser at han har utvidet en arabisk bue, han vil reise til en hederlig mann for å reise i Glory, og hvis buen er persisk, vil han reise til folket i Ajam . Opphør av senen er bevis på hindring av reiser, og indikerer en kvinnes skilsmisse . Og den ødelagte buen er bevis på kvinnens eller guttens og partnerens eller noen slektningers død, og kanskje indikerer buen et mandat, og dens brokenness indikerer isolasjon . Vanskeligheten med buen er en indikasjon for den reisende på for mye tretthet, for kjøpmennene å miste, hos barnet til ulydighet, og hos kvinnen til ulydighet, og hennes letthet indikerer det motsatte av det, og hvis han kaster en pil på henne og treffer formålet, når han sitt mål . Og kanskje å se buen indikerer nærhet til noen av adelen , fordi Gud den allmektige sier : ~ kom han ned og hengte ned ~ verset . Og den som strekker en bue uten pil, han vil reise langt og gå tilbake til god stand : Hvis strengen blir kuttet av, forblir han i den posisjonen han reiste til hvis han hadde nådd den . Og hvis hans bue ble brutt, rammet ham en ulykke i hans autoritet ved å beordre og forby . Å kaste fra nøkkelbuen er å kaste dem som kaster den . Den som tar en bue, vil slå en ung gutt og få mer autoritet . Og den som ser at han skjærer en bue og er singel og har til hensikt å gifte seg, han skal gifte seg og hans kone blir gravid når han kommer inn med henne . Og hvis han tiltrer, følger ikke soknet ham . Snarere gjorde han tolkningen av buen til en kvinne, fordi folk sier : En kvinne er som en bue , hvis hennes nivå er brutt . Buen som tilskrives gutten er et barn som har skrift og bokstaver, og hvis han strekker en bue som har en klar stemme og kaster den og utfører pilen, følger han en verdig tilstand og utfører sin befaling om rettferdighet og rettferdighet . Det ble sagt at han som i hans hånd en ødelagt bue, giftet seg med en fri kvinne ….

…Og al-Kirmani sa, hanen skal tolkes som en gutt eller en gutt, og den som så en hane bar ham, det indikerer at noen mennesker hadde blitt sinte, og hanen kastrerte en liten gutt ….