…Sjelden, sa noen av uttrykkene, jeg var sløret og så på de hederlige egenskapene til helligdommen i Alexandria, så jeg så som om jeg var på en krydret strandlinje på en klippestrand, så jeg falt under den, så jeg sto opp etter vi falt alle sammen og ønsket å reise oss fra den klippen. Skrivesaken min er bare med en sal av gull, en brokade og en brokade og fjær og ære, så jeg kledde meg i ære og red på den hesten, og hvis jeg er midt i mange mennesker ) går de mens jeg er midt i dem, så lite har gått, og det skjedde mellom meg og nestlederen for det edle sultanatet, to ting, og han ble forvirret og plaget med å si, og han ville gjøre store ting, Gud kunne ikke gjøre det. Og jeg så at det var en skrekk, og det var al-Zakibas uttrykk, og jeg var på det. Så etter denne saken kort tid senere, kom noen som fortalte meg om ankomsten av den mannen som jeg så trakk med hånden fra under klippen med øynene, en hederlig tradisjon for å delegere det hederlige sultanatets påtalemyndighet til det nevnte gap i stedet. av det som skjedde mellom meg og ham, så jeg så ut til å møte ham, og hvis jeg er perser, og jeg brukte det på samme måte som det jeg så, satte jeg på ære og bøyde meg takk til den allmektige Gud, og en leksjon fulgte meg i hans uttrykk, og jeg red på hesten, og skapelsen fulgte slik jeg så, så vær ros og takknemlighet til Gud, og jeg nevnte det for å vise Guds velsignelse over meg ….

…Hans visjoner om løgnere Musaylimah og Al-Ansi på myndighet av Nafi` bin Jubair på myndighet av Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med dem – han sa : Musaylimah løgneren kom på tidspunktet for Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så han sa at hvis Muhammad gjorde saken til meg etter ham, fulgte jeg ham og presenterte den for menneskene til mange av hans folk, så kom Guds sendebud til ham. Gud være med ham og med ham Thabit Ibn Qais bin Shammas – og i hånden til Guds sendebud et stykke papir – til han sto på Musaylimah blant sine følgesvenner og sa : ( Hvis du ba meg om dette stykket, ville jeg ikke gi det til deg, så vil du ikke gå utover Guds befaling i deg, og hvis jeg klarte å forstyrre deg, og jeg ser deg der jeg viste det som jeg så, og dette er bevist, svarer han deg på mine vegne ) Så vendte han seg bort fra ham Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med dem begge – og jeg spurte om ordene fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ( du ser der du viste det jeg så ) og Abu Hurairah fortalte meg at Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa ( mens jeg sov, så jeg i hånden min to armbånd av gull Vohemena ville Voouhy til i en drøm at Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma løgnere går ut etter meg, en blindhet og andre Musaylimah . fortalt av Bukhari Obeid bin Abdullah bin terskel, sa : Vi har hørt at Musaylimah løgner ga byen gikk ned i jenta Harith Dar var en jente bin Harith under Kraiz – og hun er mor til Abdullah bin Aamer – så Guds sendebud kom til ham for å be Gud være over ham og med ham Thabit bin Qais bin Shammas – som kalles forkynneren av Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham – og i Guds Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, en bar sto over ham og han snakket til ham. Musaylama sa til ham : Hvis du vil, la oss være mellom deg og saken, så legger du det for oss etter deg, så sa profeten at Gud velsigne ham og gi ham fred ( hvis du spurte meg om denne staven, hva jeg ga du, og jeg ville se deg der jeg viste det jeg så, og denne Thabit bin Qais vil svare deg på mine vegne ) da vendte profeten seg bort fra Guds bønner og fred. Ubayd Allah Abdullah sa : Jeg spurte Abdullah bin Abbas om synet av Guds sendebud, fred og velsignelser være over ham som han nevnte sa Ibn Abbas – må Allah være fornøyd med dem – fortalte meg at Allahs sendebud, fred være med ham sa ) mens jeg sover Oreet han satt i hendene mine Swaran gikk Vfezathma og Lthma ga meg tillatelse Venfajthma Aftara Voolthma løgnere gå ut, sa tjenere Gud : en – Ansi, som ble drept Fayrouz i Jemen og andre Musaylimah løgner ….

…Datoer : Det ble fortalt at Umar så det som om han hadde spist dadler, og han nevnte at for Guds sendebud, måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, og sa : Det er troens søthet . Og typer datoer er mange, og datoer for de som ser det, indikerer regn . Og for de som spiser det, vil det bli gjort et rent generelt levebrød for ham, og det ble sagt at det indikerer lesing av Koranen, og det ble sagt at datoer indikerer sparte penger . Visjonen om hensynsløs spising er for dhimmiene . Og det ble sagt at den som så det som om han spiste gode dadler, han hører et godt og nyttig ord . Og den som ser det som om han begraver datoer, han lagrer penger eller får penger fra noen av safene . Og den som ser ut som om han kutter en dato og skjønner dens intensjoner fra den, da vil han få en sønn, fordi Gud den allmektige sier : “ Sannelig, Gud skaper kjærlighet og frøene . ” Visjonen om å spise datoer med tjære er bevis på en kvinnes hemmelige skilsmisse . Når det gjelder å se spredning av datoer, er det en reisekunst . Og datoens agent, Ghanima . Og den som ser som om han kommer fra et palme i sine egne dager, han vil gifte seg med en ærverdig, rik og velsignet kvinne . Og det ble sagt at han treffer penger fra et edelt folk uten å bli sliten, eller fra sine eiendommer, og det ble sagt at han treffer en nyttig kunnskap som han jobber med . Hvis det er ute av tid, hører han et flagg og jobber ikke med det . Hvis han så ut som om han hadde plukket et palme med svarte druer, fødte kona en sønn av en svart eier . Hvis han så ut som om han hadde høstet fra en tørr og våt håndflate, lærer han av en umoralsk mann en vitenskap som vil være til fordel for ham . Og hvis drømmeren var ulykkelig, ville han få lettelse, for det den Allmektige sa i historien om Maria : ~ Og jeg vil spotte deg med en koffertstamme .~ Det ble sagt at datoer spredte dirham ikke forblir . Og den som ser at det høstes datoer for ham, så høstes penger for ham fra mennesker med farer . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg fant førti datoer, og hun sa : Du traff førti pinner . Så så han ham en stund senere og sa : Jeg så som om jeg hadde funnet førti datoer på døren til sultanen . Han sa : Det påvirker førti tusen dirham . Mannen sa : Jeg krysset visjonene mine denne gangen i motsetning til hva jeg gjorde første gang . Han sa : Fordi du fortalte meg din visjon første gang, og trærne tørket ut, og du klarte året, og denne gangen kom du til meg med liv i trærne . Saken var begge ganger det han krysset . Og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Jeg så som om en mann kom til meg og matet meg en bit dadler, så jeg ble fremmede, og hvis en kjerne kom ut, stavet jeg den ut . Så ga jeg meg en ny bit, og hvis jeg hadde en kjerne, blåste jeg den . Så ga jeg meg et tredje toppmøte, og hvis en kjerne Vlvztha . Abu Bakr sa : La meg, o Guds sendebud, krysse den . Han sa : kryss den . Han sa : Et selskap blir sendt, og de får og hilser og smitter en mann . Så ble det sendt et selskap, og han sa tre ganger, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Likeså sa kongen . Anas bin Malik så i en drøm som om Ibn Omar spiste en hemmelighet, så han skrev til ham at jeg så deg spise i det skjulte, og det er troens søthet . Og det ble sagt at en naken mann så kurver med kurver falle fra magen på svin, mens han presset dem og bar dem hjem til seg . Så spurte han den som uttrykte det, og han krysset det med byttet på de vantros penger. Snart kom romerne ut og seieren var for muslimene, og det han gikk gjennom kom til ham . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som så ut som om hun sugde en date og ga den til naboen og sugde den, så han sa : Denne kvinnen deler en god tjeneste med ham, så hun vasker klærne hans . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg hadde en foss i hånden min og hadde dadler i den, og hodet og ansiktet mitt var nedsenket i den, og jeg spiste den og sa : Hvor surt det er . Ibn Sirin sa at du er en mann som har hengitt seg til å tjene penger til høyre og venstre, og du bryr deg ikke om sikkerheten til forbudte. Sikkerhet var fra tillatt, men jeg vet at det er forbudt . Det var slik . Hvis en kvinne ser at hun spiser dadler med tjære, tar hun sin manns arv og hun er skilt fra ham ….

…Når det gjelder kysset, den som ser at han kysser en utsmykket kvinne eller har sex med henne, da gifter han seg med en kvinne hvis mann er død, og han drar nytte av pengene hennes og en sønn, og han blir god det året og det ble sagt at han vil ha verden. Og den som ser en mann som kysser og har sex med ham og blander seg med ham, blandes med lyst, så er hans tolkning som en tolkning av ekteskapet, og hvis ikke med lyst, så får han effekten god. Og den som ser at han tar imot en død , så fortsetter ekteskapets fortolkning i tolkning, og noen av dem sa at den som så at han aksepterer en død med lyst, så forbinder han ham med det gode, og den som ser at de døde kysser ham, han kommer til ham fra pengene til det død eller fra hans gjerninger er bedre, og den som ser at han er foran noens hånd, så blir han ydmyk av ham, så vel som å kysse kneet. Og et menneske og den som ser at noen er foran jorden, da er det bedre og høyere for fremtiden for ham, og den som ser at han er foran sin elskede, så er han underkastelse og ydmykelse for ham…

…Et kyss er i en drøm eliminering av nødvendighet og seier over fienden . Den som ser at han kysser en mann, han vil få sitt behov . Hvis han ser at han kysset en gutt, er det kjærlighet mellom ham og guttens far . Hvis han kysser en hushjelp, er han sann . Hvis han godtar gratis, vil han være ærlig mot mannen sin . Og hvis en kunnskapsmann godtar en skjønnhet, vil han lese ordene fra den allmektige Gud . Og den som ser at den allmektige Gud godtar ham, hans gjerninger er akseptable for hans Herre . Og den som ser at han tar imot en kjent død, han drar nytte av de døde med kunnskap han etterlot seg, penger som er igjen, eller hva han gjorde i sitt liv . Og den som ser at han tar imot en ukjent død person, han vil tjene penger på en måte han ikke håper på, og hvis han kysser ham er død, vil han tjene godt fra de døde eller på hælene ….

…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….

…Og den som ser at skorpioner kommer ut av munnen hans eller kommer inn i kluten hans, så indikerer han en fiende i huset sitt mens han står, og den som ser at en skorpion i klærne hans indikerer korrupsjon av sin fiende i sin religion .)…

…Og den som ser en maur med mat i munnen mens han er forbløffet, så tolkes det at han er en flittig og flittig person som søker næring, la ham overtale (bli overbevist om det som er igjen uten språk … for Herren gjør ikke overse en maur ) ( Hvis den tid kommer, så stå opp … og hvis han forutsetter en leder av sin søvn )…

…Og den som ser at maur kommer ut av munnen eller fra nesen hans, han vil tolke hans ødeleggelse, og det ble sagt at maurenes syn tolkes av tyver ….

…Og den som ser at munnen hans har utvidet seg, så er han veldig prisverdig, og hvis han ser ham, vil kroppen hans bli smalere ….

…Hvis han så at han helte mye vann fra munnen, ville han få rikelig med næring ….

…Og den som ser at munnen er full, han skal tolke forandringen av sine anliggender og hans fall fra sin tilstand ….

…Og den som ser at det er noe å spise i munnen mens han finner kapasitet for andre, tolkes det med lang levetid og rikelig levebrød ….

…Han følte at i munnen av gamma kan krysse faste for menneskene han møtte, selv om korrupsjonsfolket Vzjr ….

…Den som ser som om munnen hans er fylt med vann til det ikke er noe sted igjen i det, for å tilfredsstille hans levebrød ….

…Og den som ser en slange som har kommet inn i munnen hans, vil få stor kunnskap ….

…Og den som ser at munnen, magen eller huden hans er full av tørr hvete, da har livet gått tom, han skal frykte Gud ….

…Og Khaled Al-Isfahani sa: ~Den som ser at det ikke er annet enn en tann i munnen hans, så indikerer det at han er et år, og hvis han ser mer enn det, mindre enn ti, så uttrykker hver av dem det i et år . ~…

…Hvis han ser at han drikker med munnen, er han en sunn mann, og hvis ikke, får han en injeksjon ….

…Og den som ser en slange som kommer ut av munnen hans, tolkes som en syndig forekomst fra ord han snakker, og skadelig forekomst ….

Ibn Sirin sa: Den som ser at munnen hans er bundet og festet, oversettes til fem aspekter: død, alvorlig sykdom, erobring, stillhet og stillhet ….

…Og den som ser at munnen hans har forseglet den, og hvis han ikke kjenner ham, så har han en skandale fordi Gud den allmektige sa: ~ I dag forsegler vi deres munn .~…

…Og den som ser at det er svakhet og smerte i munnen, han vil fornekte ordene han snakker ….

…Og hvis hun så at hun kom ut av munnen hennes, så er hun bekymret og lei seg for henne ….

…Og den som ser at noe har kommet ut av munnen hans at hans slag er elsket, så er det en tale av rettferdighet, og det ble sagt en god ros, og hvis han ser at noe hater hans slag, kom ut av ham mens han var våken, så hans uttrykk er imot ham ….

…Den som ser at han har satt inn i munnen hvilken medisin som får ham med, så er det bra i hans religion, og hvis det som skjer med mat er godhet i hans verden, og hvis det som skjer med ham er hat uten nytte, så er det forekomsten av dem og nød, og hvis det er søtt, indikerer smaken og lukten et godt liv ….

…Og den som ser at tungen hans har tatt den ut av munnen og lagt den i hånden, det er blodpenger som når ham ….

…Og den som ser at det er svakhet i munnen hans, og han skader ham, da er han bekymret og lei seg ….

…Og den som ser at munnen hans er skjev, han kan ikke vende den tilbake eller gå inn i den, da er den verken god eller god ….

…Menstruasjon i en drøm for en gravid gutt er en gutt, fordi Gud den allmektige sa : ~ Hun lo, så vi forkynte for henne om Isak .~ Hvis en mann ser at han menstruerer, og han har samleie med penger, er hans samleie tillatt . Hvis han ser at han gifter seg med sin kone mens hun er motvillig til å gjøre det, er kanskje hans verdslige liv bevist mot ham, og hvis han ser henne at hun får sin periode, vil hans gjerning bli brutt . Når det gjelder kysset av begjær, går det i løpet av ekteskapet, og uten begjær aksepterer gjerningsmannen gjenstanden og har til hensikt å komme den, eller med et spørsmål og behov, som han vil oppnå hvis han er i stand til det eller smiler til ham og ikke skyver ham fra det eller benekter at han gjorde det mot ham ….