…Det ble fortalt at en mann sa : Jeg så hodet mitt barbert og en fugl kom ut fra munnen min, og at en kvinne møtte meg og satte meg i skjeden, og jeg så faren min krevde meg raskt, og så låste han meg inn . Så han fortalte det til vennene sine, og han sa at jeg tok den, og når det gjelder fuglen som kom ut av meg, min sjel og kvinnen som førte meg inn i skjeden hennes, graver jorden etter meg, og jeg er fraværende i det, og når det gjelder faren min som spør meg og deretter låser ham fra meg, prøver han å bli truffet av det som skjedde med meg . Så ble visjonæren drept en martyr . Og en annen så ut som om han barberte hodet med hånden, så han kuttet det på et kryss og sa : Du betaler gjelden din ….

…Psykoterapi Noen søvnforstyrrelser, som mareritt, forstyrrende drømmer, å gå under søvn og snakke under søvn, er forårsaket av uløste problemer og konflikter og opplevelser rundt. Derfor bør personen gjennomgå psykologisk behandling, ettersom det gjøres gjennom prosessen med følelsesmessig utladning og fri tilknytning for å identifisere slike konflikter og prøve å forklare dem for pasienten og deretter øke Astbesarh, som hjalp ham med å gå tilbake til normal søvn og se : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – bind I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Atferdslidelser og deres behandling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : Jathoom : Det er avledet av vårt ordtak : Personen eller dyret satt oppe , og dens betydning forble på plass og forlot ikke , eller hva det betyr er : å holde seg til bakken, så han perched . Et mareritt og kalt Word i Jathaam eller al Koran 🙁 de ble i huset Jtman ) ( bruk : 78 ) Dette arabiske ordet kalles barokk Alnidlan , kan være plassert i et trykk på sovende bryst, er ikke i stand til å bevege seg med ham (1). For å illustrere dette , jeg forklare deg om hvorvidt han så en mann i en drøm om så – kalt Paljathom beskrevet til å oppfatte de sovende Bshi E demper seg selv , og heller ikke kan det frelse , og prøver å våkne opp , kan ikke bare etter anstrengende forsøk , Vistiqz har nådd sin utmattelse, svette mengder svette og hånd , og plaget seg selv , og følelsen av denne saken kom til ham før han Kalmchlol våknet , og håper at en glir , uten tvil at denne saken at mannen slo i søvn av panikk . Den fred være med ham når hans ledsagere gruer denne bønnen : ~ Jeg søker tilflukt i ord Gud, fulle av sinne og fra onde hans slaver og fra onde demoner Bibliografi , og delta ~ (2). Som det fremgår av isti’aadhahen om skremsel i en drøm som Malik forteller om , sa han : Khalid bin Walid sa på salg! : O Allahs sendebud , jeg er i en drøm . Han sa fred være med ham : ~ Si : Jeg søker tilflukt hos Allahs perfekte Ichaelmat fra ondskapen av sinne og pine og ond kult , og biblioteket om demoner , og delta ~ (3). Her la meditator i disse samtalene merke til at profeten fred være med ham rettet tjeneren når du ser slike urovekkende drømmer , mareritt , ledet av tiltaket til Gud og søker tilflukt hos ham fra ondskapen av sinne og kval , og Bibliografi om demoner og irritasjon , for ikke å delta på ham , og arrangerte en sit-i Gud Esme Gud . Det er ingen tvil om at refleksjonen av tilstanden til mennesker i dag legger merke til når de fleste av dem borte fra Gud og å stole på verden og gleden og avstanden fra Allahs bok og bære ordtak , og erstatte den med å lytte til musikkinstrumenter og sanger, slik at noen unge mennesker sover og hodetelefonmusikk i ørene, og om slike deltar på ham Mullah Ikh og kommer ned på ham nåde? Men i dag at moskeer har blitt angrepet av musikk , ble som henne til deprivasjon ; Dette er på grunn av mobile enheter, hvorav de fleste tonene har blitt musikkstykker som skader hørselen til tilbedere under bønnene , og hvis eiere kan forhindre nedstigning av barmhjertighet og englenes tilstedeværelse , ifølge Abu Bakr bin Musa som sa : Jeg var sammen med Salem bin Abdullah bin Omar , så jeg passerte selskap av moren til guttene i klokkene , Salem kom til å passere sin far fra profeten fred være med ham, sa han : ~ engler følger ikke dem Rkpo jingle , ~ og Algelgel : liten bjelle festet til nakken på dyr (4). Mange har valgt folk i dag er langt fra Gud , og avstanden fra Koranen , og avstanden fra mannlige , og derfor erstattes med valget av god kameratskap dårlig Balrvqh , Er ikke Gud i sin bok sier : ) omn levende omtale Rahman antitese av hans djevel er han ektefellen ) ( Zukhruf : 36 ). Hva menes : utstillinger for Rahman og hans forening I motsetning til det som gjør hans følgesvenn av djevelen, er han hans følgesvenn i denne verden og i Ilden (5). Og denne djevelen pryder ham med løgn og ondskap , kjeder ham med dhikr og lydighet, og gjør sine lykkeligste tider med fornøyelse, musikk og sang , og slik er det nødvendig for ham å holde seg ansvarlig og korrigere for det , og å ligne rettferdige og de siste som husker at Gud sto og hvilte og på deres side , er minnet ikke skilt fra tungen , folk i Gflathm kuttet Flathm . Det føles også som denne typen visjoner øde og redd for dem , forklar ham å søke tilflukt hos dem , sa steinsønn i al- Fath ble nevnt i oppskriften som søker tilflukt fra den onde syneffekten er sann , fortalt av Sa ‘ eed ibn Mansoor og Ibn Abi Shaybah og Abdul Razak isnaads rette Ibrahim Nakha’i sa : ~ Hvis du i en drøm så hva han hater, la ham si hvis han våknet : Jeg søker tilflukt hos Aazt av Guds engler og sendebud av dette onde som slår meg der min visjon Maol i religiøs Dnaaa ~(6). Jeg anbefaler at alle søvn her ønsket å lese wird før Sayings sover og kan bli funnet lettere enn mange brosjyrer i moskeer og biblioteker , og den viktigste av disse wird : 1 – Stolens tilstand . 2 – “ Si, Han er Gud er en ” 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ) , ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ). 4 – Jeg søker tilflukt i Guds fullstendige ord fra det onde som han har skapt . 5 _ Jeg søker tilflukt i Guds ord fulle av enhver djevel og hvert øye er viktig for nasjonen . 6 _ I Guds navn , som ikke skader noe med sitt navn på jorden eller i himmelen, og han er den hørende, den vitende . 7 _ Ditt navn Herren sette min side og din Herre bruke den opp , hvis jeg tok meg selv Varahmha , og sendte ham mer på det, inkludert reserve rettferdige slaver . 8 _ Å Gud, jeg underordner meg til deg og rettet meg til deg og autoriserte min ordre til deg , og ryggen min til at du ønsker GATT og ærefrykt for deg , ikke et tilflukt eller sparte deg bare til deg , sikret din bok, som ble avslørt og Npik som du sendte . 9 _ i ditt navn Å Gud, jeg dør og lever . 10 – vers fra de tre dagene av Sura startvers . : “ Gud er det som er i himmelen og det som er på jorden, og at dere manifesterer det som er i dere selv …” versene . Disse Awrad være – hvis Gud vil – Caldra, som beskytter deg mot PROD forbannet Satan og hans skade , og dette er akkurat som slaget inn og krigskjolen , Ankomsten av spydene og sverdene til ham har vanskeligheter , og opp til ham og såret ham for å hindre henne i å kle på seg og så også, som sover og ly for søvn, denne wird Legenden når ikke Satan med Guds hjelp (7). ________________________________ (1 ) leksikonformidler – op – r (107 ). (2 ) hasan hadeeth fortalt av Imam Tirmidhi i boka kaller døren til det Gah holdt i ros for hånd – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i håndflaten til Almktherin- ledsagere, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, må Allah være fornøyd med dem – op – Og det ble fortalt av Abu Dawood i Book of Medicine, Bab How to Raqqa – forrige referanse -. (3 ) syner av profeten fred være med ham ( s. 19 ) – op – og rapportert av Imam Ibn Hajar i al- Fath (371/12 ) og tilskrevet Imam Malik og kvinner, forskjellige Bosanao, sa opprinnelig Abu Dawood, Tirmidhi og klassifisert som hersker Og korrigere det . Se : Zaad for sønn av verdier (2 /468 ) – op -. (4 ) Fortalt av Imam Women i dørdekorasjonene Algela Gel book , Imam Ahmad in the palm of Almktherin companions , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab may Allah be happy with him, a director in the right chain of Albany (4 \ 493 ) – en referanse tidligere -. (5 ) tolkning av Ibn Abbas – op – ( s. 413 ). (6 ) Se : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Se : Zaad Ibn-verdier – op – (365 \ 2 ) , sa jeg : beviste at mange forskere har effekten av moderne jinn-mennesker, og de sa : er den virkelige effekten hvis fenomenet ikke er synlig ; Og de avledet at luft, mikrober og andre kom inn i menneskekroppen . Dette bekrefter muligheten for å komme inn i jinnen til menneskekroppen også . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Vannfugl : den beste fuglen i hermeneutikken, fordi de er mer fruktbare og mindre produktive . Og den som fanger den, får penger og ødelegger, for Gud allmektig sier : “ Kjøttet til en fugl er noe det ønsker. ”Og fuglen er en mann av mennesker, som fuglen er i fugler i sin kraft, våpen, mat, styrke, fjær, fly og høyde i luften. Og han har en velstående kvinne, fordi ender er hans ly og vann, og det sies at ender er menn med fare, fromhet, disiplin og kyskhet . Og fra ordet and, ble han gitt ære og opphøyelse av en kvinne . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg tok mange vannfugler, så jeg foretok den første slaktingen, så den første, og han sa : Hvis du ikke ser vann, er det fjær som traff den . Og den som ser fuglen slå over hodet, han oppnår staten og herskeriet, for Gud den allmektige sier : “Og fuglen er proppfull, og hver har en gren. ” Hvis han ser fugler fly i hans sted, misunner de englene . Og han fortalte at noen av inntrengerne så ut som om barbereren barberte hodet og gikk ut av fuglen grønt barbert på himmelen, som om han kom tilbake i mors liv, følgelig ~ som vi skapte og hvor Naidkm inkludert Nkrjkm andre ganger ~ Vqsa på sine følgesvenner, og deretter til seg selv, sa han : Når det gjelder barbering slo hodet mitt i nakken min, Når det gjelder fuglen, min sjel og dens oppstigning, til himmelen, og når det gjelder min retur, min morens mage til jorden, ble han drept på den andre dagen i synet . Og en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en fugl kom fra himmelen og falt mellom hendene mine og sa : Det er en god nyhet du vil være fornøyd med ….

…Uttrykker visjonen i én form , eller er den forskjellig fra tid til sted, kropp og kropp? Som skal forstås av krysset og være godt klar over ; Symbolene kan variere avhengig av tid og sted , slik at krysnings kan krysse et syn på et bestemt tidspunkt eller sted med et uttrykk , og det samme syn kan uttrykkes i et annet uttrykk , på grunn av forskjellen i tid og sted , og denne , forresten, skjer mye , og noen av få i varene kan beundre det i vitenskapen . Personen i visjonen har også en rolle i forskjellen i uttrykk ; Vel eller syk i henhold til rettferdighetens gyldighet og så videre saker relatert til Balraia , og kanskje nevner her støtten til det jeg sa , historien om parasitten da han gikk sammen med den muslimske hæren for å bekjempe de frafalne i duen , og det var hans sønn Amr ibn parasitt , sa parasitten må Allah være fornøyd med ham : han sa : gikk ut til den som sendte Musaylimah med sønnen min Amr, selv om jeg så en visjon på en eller annen måte, så jeg som om hodet mitt var barbert, og en fugl kom ut fra munnen min, som om en kvinne hadde satt meg i skjeden, som om sønnen min spurte meg raskt, så han flyttet mellom meg og ham, så jeg snakket med henne, så de sa : Bra , så jeg sa : Som jeg har festet meg, og barbert hodet for stykke, og fuglen Forouhi, kvinner lander begravet hvor, det var forferdet å drepe en martyr, og sønnen min ønsket meg, det jeg bare ser Saadhir den sertifikatforespørsel, og ser ham ikke er knyttet til det å reise dette, sa han : drepe parasitten på dag Yamama, og hans sønn w som såret, så på Yarmouk-dagen ble han drept som martyr under regjeringen til Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Ibn al-Qayyim sa i ~ Zad al- Ma’ad ~ etter historien ( 3/627 ): Når det gjelder uttrykket å barbere hodet med en stilling , er dette fordi barbering av hodet legger håret på bakken og det indikerer ikke bare hodets stilling, da det indikerer redning av bekymring, sykdom eller nød for de som passer med det, og på lederskapets fattigdom, nød og død, konfronterte han de som ikke passet ham, men i drømmen om parasitten er det ledetråder som nødvendiggjorde at han la hodet, inkludert : at han var i jihad og kjempet mot fienden med en torn og tapperhet . Inkludert : at han kom inn i kvinnenes mage, som han så et land som er som sin mor, og så at han hadde kommet inn i en stilling som kom ut av den, og dette blir returnert til jorden, som han sier : { hvorav vi skapte og hvor Naidkm inkludert Nkrjkm } Taha : 155 , den første kvinnen med bakken som begge er stedet for samleie, og den første inngangen til skjeden er ved å returnere til den slik den ble skapt av den, og den første fuglen som kom ut av den med sin ånd, er den som fuglen som er fanget i kroppen, og hvis den kom ut av den, var den som fuglen som forlot inneslutningen og gikk hvor den ville. Det er derfor profeten, må Guds bønner og fred være over ham, fortalte “ at den troendes sjel er en fugl som henger i paradisets trær. ” Skrevet av Ahmad, Al-Nasa’i og Malik . Og betydningen av kommentarer : det vil si at han spiser og tar vare på . Så mediter på disse ordene fra Ibn al-Qayyim og lær å uttrykke og måle hver visjon i henhold til eieren og tiden den ble sett på, og håper at følgesvennene studerte hverandre i vitenskapen om uttrykk for visjoner, for å lære at dette er en vitenskap som kan læres og undervises selv om de som er uenige i denne oppfatningen er uenige med oss, og Gud vet best ….

…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….

…Og den som ser at han har en sykdom full av pus og pus, så er han penger og en fordel av et forbudt ansikt. Hvis han ser at dette strømmet fra ham eller kom ut, så går han bort fra ham og det ble sagt at han er lettet fra penis, og den som ser at pus kommer ut av penis, da blir han gift fordi pus ser ut som sæd og hvis det kommer ut av anusen hans, er det ikke noe godt i det…

…Kamelkjøtt : penger som han treffer fra en stor, mektig fiende med mindre visjonæren berører dem, og hvis han berører dem, blir de rammet av en enorm, sterk fiende . Hvis han spiser det kokt, spiser han en manns penger, blir syk og blir uskyldig . Det ble sagt at han spiste den hadde nytte av sultanen ….

…En rev er i en drøm en fiende av en jagerfly, en løgner, en unnvikende lovbrudd i behandlingen hans, og den som dreper den eller berører den, blir skremt av jinnen . Hvis han spiste kjøttet sitt eller ba ham slåss mot ham, ville han bli truffet . Og de sa : Han er en fiende av sultanen . Den som ser at han tok en rev, så blir han motstander, og hvis han slakter den, er det bra for ham uten gjeld . Hvis en rev spiller en rev, treffer han en kvinne han elsker og elsker, og Gud den allmektige har utnevnt ham . Og reven er forklart av astrologer, leger og mennesker med meditasjon og ondskap . Og den som ser som om han drepte en rev, han vil skaffe seg en kjær, hederlig kvinne . Og den som ser en rev, han ser en hederlig mann eller en kjær hederlig kvinne, eller en mann som blir lurt for ham, smigrer ham . Og reven betegner en ukjent fiende, som er veldig utspekulert, og gjør sitt arbeid på den tiden, og indikerer bedragerske kvinner . Og den som ser at han unngår en rev, så er han en mann som en løgners løgner, og likeledes den som ser at han belønner reven, er den beste belønningen . Og den som ser hva som er mellom øst og vest som er fylt med rev, magi eller triks, vil florere på den tiden . Og den som ser at han kjemper mot en rev eller behandler ham, krangler med en pårørende . Og den som ser at han er ute etter en rev, han vil få vondt . Og den som ser at reven berører ham, han vil bli redd av jinn og mennesker . Og den som ser at en røm rømmer fra ham, han har en fiende til å unnvike ham . Og den som ser at han har truffet noe fra en revs hud, det er hans styrke og en spiker . Det kan være en arv fra en kvinne . Og den som drakk av reimelk, ble kurert hvis han var syk, ellers ville de være borte . Og det ble sagt : Den som ser en rev, vil bli lamslått i seg selv, og det er en reduksjon i pengene hans . Og å se en rev betegner interesse, klær, kone og ekteskap for enslige ….

…Og den som ser at han trakk ut penis, setter den på plass og kommer tilbake som den var, så vil han få et barn til å dø, og Gud vil gi ham noen andre som tar hans plass ….

…Og den som ser at han er blitt slått på hodet på en annen med noe vridd, så slår han ham med noe som skader ham, så vel som det hodet slår med, for eksempel en pisk, penis eller noe vridd og lignende ….

…Og den som ser at blod kommer ut fra ham uten sår, så hvis han er i en posisjon, aksepterer han bestikkelse og tar det, så er han isolert, og hvis ikke, vil det oppstå skade, og hvis han ser blodet komme ut fra operasjoner, så lider de og er nød og tap, og den som ser at han drakk blod, det er forbudt penger og blod søles urettferdig, og den som ser det i kroppen hans Et sted hvor blod eller pus kommer ut, så det flekker hans kroppen eller plagget hans, da treffer han forbudte penger etter sitt mål, og hvis han ikke flekker noe, så kommer det ut av synd. Fra venene blir han overført med mangel på pengene i henhold til mengden blod, og hvis han er fattig, har han godt av rikdommen, og den som ser blod komme ut av penis, det indikerer at kona har falt og den som ser blod komme ut av anusen. Hvis han slo kroppen eller klærne, slo han forbudte penger, og den som så blod komme ut av tennene, ville ha slått ham fra før slektningene sine, og den som ser på et sted en elv med blod eller en flytende takrenn, så vil det skje på et sted der blod utgis, og den som ser at blod har kommet ut fra nesen hans, så tolkes det ved å skaffe forbudte penger, og hvis blodet var lite og ikke så svakhet da det kom ut, ble det lettet av dem og sorg og det ble sagt at neseblod er en skattehit. Hvis nesen drypper på veien, så han betaler zakat på hans penger på prosjektet, og hvis han ser at blod kommer ut av øyet hans, så han er trist Raffinert…

…Og Al-Salmi sa, og den som så at han hadde samleie og ikke kunne ejakulere, det indikerer søken etter vanskelige vitenskaper og skjult visdom, og så videre. Hvis penis var avslappet, ville det ikke produsere det han ønsket ….

…Og den som ser noen melke eller suge penis, vil tjene på ham en fordel ….

…Le Barzoun : Bestefar til mannen, så den som ser at Barzouna velter seg i skitt og møkk, så vil bestefaren stige og pengene hans vil vokse . Og det ble sagt at barzonen indikerer underhustruen, slaven og tjeneren, og indikerer bestefaren, flaks og levebrød, og den gjennomsnittlige stoltheten mellom en hest og et esel, og den blonde av dem, er sorg . Og den som kjører med en låve som han er vant til å ri på en hoppe, hans vekst vil bli avslørt, hans makt redusert og hans autoritet ydmyket, og han kan forlate sin kone og gifte seg med sin mor . Når det gjelder den som har for vane å ri et esel, kjører han med kondom, hvis minne øker og hans inntjening øker, og hans herlighet er høy . Dette kan indikere ekteskap med de frie etter nasjonen . Og hva som er større enn paradiset, det er bedre i verdenssaker, så den som ser at hans barbari er i konflikt med ham, han er ikke i stand til å holde ham, da vil hans kone ha kontroll over ham, og den som snakker for ham vil barzonen få store penger fra sin kone, og hans status vil bli forhøyet . Hvis han ser at han har en laer, vil han gjøre en tjeneste for sin kone og ikke bli takket for det . Å ri en peridot er også en indikasjon på reiser . Og den som ser at han går på baksiden av lekteren sin, han vil reise langt og bli god på siden av sin kone, og den som ser at han har red og fløy med ham mellom himmel og jord, han reiser med sin kone og deres status er forhøyet . Hvis han ser at kona hans biter ham, forråder kona ham . Og hans kones døds død . Og den som stjal lekteren hans, skilt seg fra sin kone . Tapet på køyene er umoralskhet til kvinnen . Og den som ser en hund som hopper på fuglene, så vil en magisk fiende følge kona . På samme måte, hvis en ape hopper på den, følger en jøde sin kone, og den skallede ørnen er ved makten, og løvene er penger og sal . Og den som så at en ukjent Birzoon kom inn i landet sitt uten verktøy, en ikke-arabisk mann kom inn i landet . Reker hunnen løper løpet av hunnhesten . Og det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så at to menn kom inn i Ali, en av dem på fortapelse, og den andre på en skallet ørn, og hos eieren av de skallede ørnene ble en penis gjennomboret. det . Ibn Sirin sa til henne : Frykt Gud og pass deg for eieren av skallet ørn. Da kvinnen reiste fra Ibn Sirin, fulgte en mann henne fra Ibn Sirin, så hun gikk inn i et hus der en kvinne ble beskyldt for å være eier av skallet ørn . Ibn Sirin sa da kvinnen forlot ham . Vet du hvem som er eieren av skallet ørn? De sa nei . Han sa : Så og det er forfatteren, ser du de skallede ørnene hvite i svart, og når det gjelder adham, så er det så og da eieren av myndigheten til Emir of Basra og ikke en hjelpeløs ….

…Og den som ser at pus kommer ut av penis, han gifter seg fordi pus ser ut som sæd, og hvis pus kommer ut av anusen, er det ikke noe bra i det ….

…Hva er beskrivelsen av sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, som kom i biografien , og som hvis jeg så det i en drøm, vet jeg hvor jeg så ham virkelig . . ? Jeg likte å skrive beskrivelsene hans, så hvis noen av dere så en visjon i sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, la ham sammenligne det han så med beskrivelsene, hvis de stemmer overens. Han så ham, og på den tiden lot han glede seg og ikke være glad, og hvis det ikke faller sammen, så han ikke ham, og på det tidspunktet er synet en syn på tolkning, og i henhold til seerens tilstand , og beskrivelsen av den ble nevnt i flere hadither, inkludert : hadithen av Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa han : Profeten , må Gud være fornøyd med ham, sa : Gud være med ham, med lang og ikke korte, bøyde hender og føtter – det vil si tykke og grove fingre – store hode, store vugger – det vil si bein og korpus, hvert eneste bein er stort – langt lekket – det vil si håret som er mellom bryst og navle – . Hvis han går, er de mansjett, som om de kommer ned fra en haug jeg ikke så før eller etter den, fred være med ham . Al-Tirmidhi sa : Dette er en god og autentisk hadith . Mannen spurte Al-Bara : Var ansiktet til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred som et sverd? Han sa : Nei, som månen . Og Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa i en annen beskrivelse : Det var ikke en lang, fluffy eller en vaklende kort, og det var fire av folket, og det var ingen krøllete katt eller en stamme . Jeg kryper øynene, frynser leppene, den strålende soppen og skulderen, den bare med lekkasje, hendene og føttene bøyde. Han har en tone, og myker dem, og jeg hedrer dem med ti. Den som ser ham, vil gi ham et vitt, og den som blander ham med en visshet om at han elsker, han sier navnet hans, jeg har ikke sett før eller etter ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Forklar den rare snakk : Almmguet : utgående lengde AC : inne i noe av det i noen palasskatter : alvorlig Aljaudh Almthm : Albadn mye kjøtt Almkltm : Medawar ansiktsdrink : det i albumenrødt Alodj : alvorlig mørkhet i øyet Alohdb : lang kjønnslepp Ketd : skuldersamfunn, som visner ut, det er den delikate poesien som er som en penis fra brystet til navlen. Den tynne : de tykke fingrene fra hendene og føttene, den forvredne : å gå med kraften til Jalil Al- Mushash : hodene til prosesjonene Aisha sa om ham : Guds sendebud fortalte ikke denne fortellingen din, men han pleide å snakke ord som tydeliggjorde det, et kapittel som han bevarer fra den som spionerer til ham . Og Abdullah bin Al-Harith sa om ham : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, pleide å le, bortsett fra med et smil . På autoritet fra Jabir bin Samra sa han : Det var en Hamousha i benene på Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han pleide bare å le med et smil, og hvis jeg så på ham, sa at øynene er mørkere, ikke de mørkere . Og på ham sa han : Han, må Guds bønner og fred være over ham, pleide å ha en ribbet munn, formet som øyne, besatt av hælene . Forklar den rare snakk : forvirrede øyne : et langt snitt øye manhoos Stub : lite kjøtt ,,,,, siterer Sunan al – Tirmidhi, Book dyder…

…Når det gjelder å vri, den som ser at han vrir et tau eller en tråd eller vrir det på seg selv eller sin penis, så er det en reise, og vridningen kan indikere avslutningen på saker, fellesskap og ekteskap, og den som ser at han holder seg til Koranen og islam sies å reise på reise, og den som ser at han er festet til et tau fra himmelen, følger han autoritet i religionen. Tauet er kuttet av, den kraften blir fjernet fra ham, og gjelden vil ikke forsvinne hvis noe blir igjen i hans hånd fra tauet, og den som ser et tau i skulderen, på nakken eller ryggen eller i midt i det, så er det en pakt som finner sted i nakken hans. Når det gjelder spinning, den som ser at han snurrer en sofa eller hår og lignende av hva menn snurrer som ham, reiser han. Hvis han ser at han snurrer lintøy eller bomull eller lignende, som spinner kvinner som ham, så vil han bli plaget av ydmykelse og vanære, og han utfører et lovlig arbeid som ikke anbefales for menn, og hvis han ser at det bryter en spinn, bryter han troen og pakter, og hvis en kvinne ser at hun har truffet en flørt som fødte en hushjelp eller en søster…

…Jaafar Al-Sadiq Al-Shalwar sa: Det tolkes på tre måter: en kvinne, en slavejente og en tjener i huset . Og den som ser at hans taktikk er ny, tolkes den med en penis, og hvis den er gammel og myk, så er hans uttrykk mot ham . Og det ble sagt at den som så at buksene hans var tynne, så hans kone ville bli gravid og føde ham med to hvis hun var gravid . Og den som ser det som om han har satt flåtten under hodet, han vil ikke ta imot barnet hennes . Og den som ser det som om båndet hans er kuttet av, han mishandler sin kone . Og den som ser det som om han har en blodfeide, så dreper han en mann på grunn av en kvinne, så han hjelper ham med å drepe sin kone .) Og den som ser det som om han er bundet fra et liv, hans visjoner indikerer at hans svoger er hans fiende ….

…Når det gjelder armbrøst : Han er en budbringer, så den som ser at han har kastet en pil, men ikke treffer gjenstanden, så sender han en budbringer i nød, han gjør ikke opp den . Hvis formålet er riktig, vil han bruke det . Hvis aksenten er sammen, er det en bok der det er sannhet . Hvis korpuset går tom, blir det akseptert . Hvis den var laget av ufullstendig siv, er denne påstanden falsk . Hvis han utførte det han ønsket, traff målet, gjennomførte han bestillingen . Hvis penis er en pil, er det ikke en mann . Hvis du blir truffet, gjør det han sier . Hvis han ser at en kvinne kastet ham og slo i hjertet hans, tuller hun med ham og hans hjerte blir sittende fast med henne . Hvis det er en gullring, så er det en melding til en kvinne eller på grunn av en kvinne . Hvis piler er motvillige, så er de budbringere med dem med vennlighet og vennlighet i sine ord . Hvis han kaster den opp ned til siden av strengen, så er det en opp ned-melding . Hvis det er uten fjær, er Messenger en hån . Armbrøstet sier sannheten og svarer til de som ikke adlyder Gud . Hvis den ble truffet, før du sa det . Og hvis han gjorde en feil, godtok han ikke ordene hans ….

…Hvis du ser en rotte i en drøm, så er dens tolkning at du ble lurt og skadet på grunn av naboene dine, og det vil også oppstå en tvist mellom deg og vennene dine . Hvis du tar en rotte, betyr dette at du vil hate avskuddet til andre mennesker rundt deg, og du vil overgå fiendene dine som planlegger mot deg . Hvis du dreper en rotte, er dens tolkning at du er lykke til og vil vinne i hvert område du berører ….

…Når det gjelder berøring, den som ser at han berører noe som ikke er tillatt for ham, så begår han en ubehagelig sak, og det ble sagt at den som så at han rørte ved noen, han ville teste det og det ble sagt den som så at han rørte ved noen han elsket, han er fornøyd og den som så at han rørte ved og ejakulerte, det er det som skjedde og som så at han rørte ved og krevde vasking, hans syn er null fordi den som gjør Satan er penger fra skatten, gul sæd er født av mange sykdommer, rødt har kort levetid og svarte mennesker i huset hans, og noen av dem sa at urenhet er penger og nåde, og noen av dem sa at janaabah og sæd har samme betydning, og sæd er en annen og dens uttrykk er glede og glede. Det er utslipp av penger, og hvis han sier at jeg har sæd, så er det penger og Jaafar al-Sadiq sa: ~Å se urenhet indikerer tre aspekter av et barn og anskaffelse av penger og dets utgang…

…Hvis du mottok lønnene dine i en drøm, tolkes det som lykke til for deg i en ny jobb og et nytt prosjekt . Hvis du betaler lønn, så er dens tolkning at du vil leve i et hav av tristhet og smerte . Hvis du drømte om at lønnene dine hadde falt, varsler dette forsiktighet mot fiendens planer og intriger mot deg . Hvis lønningene dine øker, så er fortolkningen fortjeneste og suksess i ethvert prosjekt du berører

…Bestefar Hvis du drømmer om bestefar, betyr dette at du vil være veldig mistenksom og besatt av din moral og glede . Det er mulig at du vil føre tristhet til noen som berører hjertet ditt ….

…Al-Firaasa Den som ser i en drøm at han inspiserer, og drømmer om det usynlige slik at hans gode vil øke og ingen skade berører ham, fordi Gud den allmektige sier : (Og hvis jeg kjente det usettede, ville jeg ha mangedoblet av godt og dårlig vil ikke berøre meg .) Og fysiognomi er god og frelse ….

…Kamfer : god ros med Bahaa . Og safran er en god ros hvis han ikke berører den . Og maler ham sykdom med de mange talsmenn for ham . Og den dyrebare : Det er blitt sagt at det indikerer Hajj, og det ble sagt at det er penger, og det ble sagt at de vil bli pålagt, og den som ser det som om det blir kokt over Imamens hus, han blir beskyldt for å være urettferdig og svik ….

…Bismord : salige, deilige penger uten småbarn . Og Al Kwamekh : Alle bekymringer og motstandere . Den som spiser av det, blir truffet av dem, og hvis han ser det og ikke spiser det eller berører det, vil han tape penger . Han følte at han drakk olje : den viser sjarmen eller sykdommen ….

…Surat Al-Falaq, den som leser den eller resiterer den til den, indikerer god tilstand og seier over fiender . Og det ble sagt : Gud hever hans minne, og gir ham Guds største navn, og hans bønner blir besvart, og ingen mennesker eller mennesker berører ham, og er trygge for det onde med bekymringer og misunnelse . Og det ble sagt : Hans forhold blir bedre og misunner ….

…Al-Hanat er en konge som kongene er lydige mot, eller en kjøpmann som presiderer over en nabo . Eller en produsent som adlyder tiltaket . Den som ser det som om han kjøpte hvete fra hvete, spør han sultanen fra staten . Hvis han ser det som om han solgte det uten å se prisen, avstår han i denne verden og takker Gud den allmektige for hans velsignelser, fordi alt takket ham . Og den som ser som om han eier hvete og ikke berører den og ikke trenger den, da blir han plaget av ære og ære, fordi hvete er den mest hederlige maten . Hvis han så som om han fulgte hennes forespørsel og trengte den eller rørte ved den, ble han rammet av tap og vanære, og han ble avskjediget selv om han var guvernør, og en forskjell mellom ham og hans slektninger, ifølge historien om Adam , fred være med ham . Selgeren av mel og bygg er, som spelt og møller, en mann opptatt med sin sjel og sin verden. Hvis han ser en fresende gammel mann, finner han mannen, og hans visjoner indikerer at hans levebrød påvirkes av vennen . Hvis han så en ung møller, ville han skaffe seg levebrød med fienden sin . Hvis han ser at han er en møller som har malt mat i den grad det er tilstrekkelig, så er hans levebrød tilstrekkelig, så er også malingen over tilstrekkelig . Og den som ser seg selv som møller, han verdsetter seg selv og familien ….

…Haken er den nedre ganen . Og hans visjon i en drøm indikerer klanens herre og eieren av mange avkom . Og den som ser at haken hans er langvarig, han vil bli støyende, snakke noe som ikke berører ham og svekke seg etter styrke og slappe av . Haken indikerer tilsynelatende penger som en person tjener, eller en far som hjelper ham, eller en tjener som tjener ham, eller en hederlig posisjon der han kan være uavhengig, og kanskje haken indikerer skjenking av ablusjon ….

…Når det gjelder tennene i tolkning, er folket i huset og slektskapet, som for de høyere, mennene og de nedre, kvinnene, fangten er herren over folket i hans husstand eller den som passer ham, og den høyre øvre fang ble sagt å være en gutt som tar plassen til faren sin, og den venstre er under ham. Han så noe av skjønnhet og skjønnhet eller mot dem, så han ser at hos den som tilskrev tannen til ham, og den som så at han vokste opp med en side av den som lignet på ham, så har han godt av dem som tilskrives ham fra den nevnte eller den som tar hans plass, og den som ser tennene hans, så er han en mangel på husstanden, og kanskje dette indikerer en økning Al-Hassan og at tennene dine berører er bevis på et argument mellom folket i hans husstand, og avviket mellom tennene indikerer at han brukte penger på å fornekte bekymringene og hvitheten av tennene, deres lengde og perfeksjon, en økning i styrken i ansiktet hans, og den som ser at han vokser en tann mens han har vondt, er skam eller plage, og den som ser at noen trekker tennene, indikerer at han kutter livmoren eller at han bruker pengene sine på å hate ham, og den som ser at tannen hans faller på bakken og møter ham, indikerer at et barn er født til ham. Hvis han ikke fant ham, indikerer det at en av hans slektninger døde, og hvis han ser at tennene hans har avtatt, er dette ikke Mahmoud. Noen av dem sa at tennens litenhet indikerer god og at deres gamle indikerer de gode nyhetene. En lenkefeil Det er i årvåkenhet, det er i tre aspekter: de er, tristhet, konkurs, slektskapsdød eller energisvakhet, og den som ser at alle tennene hans har falt og gått, så er han på fem måter døden av alle hans slektninger og lengden på hans liv og hans penger og hans levebrød og hans religion, og han kan dø, og hvis de faller i fanget på ham eller hans hånd, eller i det som skjer for å bli bevart Ti måter å få penger på, å ha mye av avkom, møte sine slektninger et sted, rive huset hans, betale gjeld, gå penger i renter, passere tjueåtte år av livet og ha levd i en periode på trettito år og en bot på tretti dirham til tretti tusen avhengig av stedet og pengene som går på bekostning og den som tror at han renser tennene i løpet av tidsperioden, dette er ikke Mahmoud. Og den som ser at det ikke er noen tenner i munnen hans, og så har nye spiret, så på tre måter endres ting og et langt liv og hans ledelse i s av hensyn til seg selv og noen av dem sa at han som så at det ikke er noe i munnen hans, men en tann, så indikerer det et år, og hvis han ser mer enn det på mindre enn ti, så et uttrykk for det er et år. En tann på et sted der det ikke er nødvendig å dyrke den, det indikerer noe som ikke er prisverdig, og den som tror at han svelget tennene eller noen av dem, han spiser det som ikke er tillatt for ham med penger…