…Å spise den ufruktbare fuglen : å navigere bakbitt og falming, og å se vin i hytta er en skattehit . Og hvis kjærlighet er i vann og den er i et hus, så er hun en rik og fylt kvinne . Og hvis kjærligheten til vann er for vanning, er han en mann med store penger og en stor kostnad for Guds skyld . Kjærlighet, hvis det er eddik i det, så er det en from mann, og hvis det er skum i den, er den full av penger, og hvis den er i den, så er den en syk mann . En mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om hurtigbufferen i huset mitt hadde brutt . Han sa : Hvis du tror at du vil skille deg fra din kone . Det var slik . Al-Raouq : En ærlig mann som forteller sannheten . Flasken er en tjener som er motvillig til å overføre penger, og ewer er en tjener, basert på hva Gud den allmektige sier : ~En mann som blir foreviget av kopper og kanner, vil sirkulere over dem .~ Den som ser det som om han drikker av en krukke, han vil få et barn fra ummah, og kannene serverer veksten på bordene . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg drakk av en vorte som hadde to hull, hvorav den ene var søt og den andre salt . Han sa : Frykt Gud, for du skiller deg ut med søsteren til din kone ….

…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, går han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….

…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….

…Tindvedet : Når det gjelder tindvedet, er det en prisverdig mann etter konsensus fra de som uttrykker ære for treet og styrken av essensen, og det er penger og levebrød, og fuktigheten er sterkere enn tørrheten, og det skader ikke dens gulaktige, og ingenting av fruktene tilsvarer det i tolkning . Det er for eierne av denne verdenspengene, og for eierne av gjelden, en økning i gjeld og godhet, og det er penger som ikke er dinarer eller dirham . Og det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en sidra i huset mitt hadde falt, så hun hentet to boliger i tindveda . Han sa : Har du en fraværende mann? Hun sa : Ja . Han sa : Han døde, og du arver to tusen av ham . Noen av dem sa at det er et levebrød fra Irak . Og å spise tindved til sultanen er makten i hans autoritet . Nevnelse av treet hans ble presentert i begynnelsen av kapitlet ….

…Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : O Guds sendebud, jeg så hodet mitt kuttet av, som om jeg så på det med et av øynene mine . Så han smilte, må Gud velsigne ham og gi ham fred og sa : Hvem av dem så du på : Så hva Gud ville at det skulle vare? Så døde han, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Og se til ham å følge Sunnah og imamens hode . Ibn Mary så seksti slavejenter komme inn i huset hans, og i hver tjenestepikes hånd en tallerken med hodet til en vasket og kammet mann på, som om han neste gang sa : “ Og intet menneske kunne snakke til ham uten ved åpenbaring eller bak et slør . ” Han fortalte om synet sitt, og han ble fortalt at kalifen pilegrimsvandret til deg, og at du ville få seksti tusen dinarer, og det var slik ….

…Å bryte spydet og buen på tre sider uttrykker barnet, styrke og evne ….

…Jaafar Al-Sadiq Al-Shalwar sa: Det tolkes på tre måter: en kvinne, en slavejente og en tjener i huset . Og den som ser at hans taktikk er ny, tolkes den med en penis, og hvis den er gammel og myk, så er hans uttrykk mot ham . Og det ble sagt at den som så at buksene hans var tynne, så hans kone ville bli gravid og føde ham med to hvis hun var gravid . Og den som ser det som om han har satt flåtten under hodet, han vil ikke ta imot barnet hennes . Og den som ser det som om båndet hans er kuttet av, han mishandler sin kone . Og den som ser det som om han har en blodfeide, så dreper han en mann på grunn av en kvinne, så han hjelper ham med å drepe sin kone .) Og den som ser det som om han er bundet fra et liv, hans visjoner indikerer at hans svoger er hans fiende ….

…Og den som ser at han fikk en ring å bli forseglet med, da har han noe som han aldri har eid, og den som ser at den er forseglet med en hvit sølvring, da blir et rettferdig barn født til ham, og hvis han er rød, barnet hans er korrupt, og hvis han er svart, vil han vise seg å være ydmykende og ydmykende, og hvis han ser at han har slått en ring mens han er i en moske, bønn eller tilbedelse, eier han en kvinne, og hvis han er mektig, så treffer han en high, eller en handelsmann, han vil tjene penger. Og den som ser at han fikk en gullring, da er han som gull, noe av det han eier vil forsvinne fra ham, eller en hersker vil være sint på ham. Akvamarin, han lever lenge, og den som ser at ringen hans er tatt fra ham, blir hans autoritet fjernet fra ham, og hvis han ser at han er tapt, kommer det han hater inn på ham, og hvis han ser at det er ødelagt eller falt, så indikerer det at hans status har falt eller pengene hans er borte, eller at han etterlater sin kone med død eller liv eller nær fristen eller døden, sønnen hans, og hvis kvinnen ser det, så er det hennes dødsfall mannen, og den som ser at feddet på ringen hans har falt, da skal ansiktet til hans autoritet og hans nærvær fjernes…

…Sengen er en kvinne i en drøm . Den som selger sengen, skiller seg fra sin kone, og hvis hun er syk, vil hun dø . Og madrassen er en slavejente, og den er en hvile, så sengen er myk for kvinnens lydighet mot mannen sin og hennes underkastelse til ham, og dens evne til å oppføre seg godt, og hun fant sin modernitet, og hvis sengen er laget av ull eller hår eller bomull, så er hun en rik kvinne, og hvis det er en brokade, er hun en Magi-kvinne, og hvis den er hvit, er hun en religiøs kvinne, og hvis den er svart, gjør hun en jobb som ikke behager Gud den allmektige, og hvis det er grønt, så er hun en kvinne av religion, tilbedelse og askese . Den som ser at han har kjøpt en madrass, vil gifte seg med en kvinne, og hvis madrassen er ny, så er kvinnen vakker, og hvis madrassen blir revet, er kvinnen korrupt og ikke religiøs, og hvis han ser at madrassen har skiftet fra sin stilling skiller han seg fra sin kone, og hvis han ser at sengen hans ligger ved Sultans dør, antar han et massivt vergemål . Og madrassen er et tegn på gutten for hans ordtak, fred være med ham : ( Barnet skal til sengs ) , og den som ser godhet, korrupsjon, økning eller reduksjon i sengen sin, blir dette tolket i kona . Og hvis han ser en annen seng med sengen sin, vil han gifte seg med en annen kvinne . Og den som ser at han har brettet sengen og plassert den mot siden, han vil være fraværende fra sin kone . Og den som ser at han sover på en seng, han er trygg fra det han frykter, og han kan være uvitende om sin religion, og søvn er uaktsomhet ….

…Takrenner : på munnen, slektninger og øyne når de strømmer fra toppen av gulvet, og kanskje indikerer de levebrødet . Den som ser folks renne strømme fra regn, og folket er i nød og de er, deres levebrød har snudd og bekymringene deres manifestert, fordi de evakueres hvis de skjer, og når det gjelder å løpe uten regn, så er oppfordring og penger forbudt, og når det gjelder bevegelse av menns munn og tunger, er det oppløsningen som synker ned i noe som ikke berører dem, og dens strømning er flytende blod, og nakken blir slått, og hvis strømmen er blod, er det mer sikkert for det . Når det gjelder strømmen av takrenner i hjem eller under sengene for de som er opptatt av barnet og graviditeten, er det ikke trygt for ham, fordi vannet hans kommer fra hans private deler i annet enn beholderen . Dette kan indikere de regnfulle øynene det stedet, som indikert av resten av synet ….

…Hvis eggene er på et sted eller i en bolle, indikerer det kvinner eller nabolag . Den som ser at kyllingene hans legger seg, han får en sønn . Hvis han ser at han spiste rå egg, spiser han forbudte penger, eller hor, eller de rammer ham . Hvis han ser egg i hånden, blir kona hans som de døde . Hvis han ser at kona har eggløsning, vil hun føde en ikke-troende sønn, og hvis han ser at han har ruget ut en hvit kylling, så står kyllingene fra ham, da lever en død sak for ham, det kan være vanskelig for ham, og en troende sønn vil bli født til ham . Han kan ha flere barn enn antall kyllinger . Hvis eggene treffer et slag og kona er gravid, vil han gifte seg med naboen, men han kan ikke . Hvis han ser at han har mye hvitt, så har han penger og eiendeler som han frykter vil ødelegge . Og papegøyeegg en from hushjelp . Og den som ser at han har kokt egg i hånden, så er en sak som har vært lang og vanskelig for ham, egnet for ham, og han vil skaffe penger ved å fikse dem, og en død sak vil leve for ham, og hvis han bruker pengene til en kvinne eller er ekstravagante med dem, så hvis han spiser det, vil han gifte seg med en rik kvinne . Og eggene til kraner er fattige barn . Og den som ser at han ga et egg til ham, han har en hederlig sønn, og hvis egget går i stykker, vil barnet hans dø . Og den som ser at han spiser eggeskall, så er han en mann som graver graver og frarøver de døde . Og egg er mye for enslige, gifte og gifte barn . Unge jenter er hvite, og voksne er gutter . Og egg betegner gull og sølv, for hvitheten er sølv, og eggeplommen er gull . Og egg betegner barn, ektemenn og slaver, og kan indikere graver . Eggene indikerte kanskje et møte med familie, slektninger og kjære . Kanskje indikerte det innsamling og lagring av dirham og dinarer . Og den som ser at egg blir brent et sted som møkk, blir brent, det indikerer fangenskapet til kvinnene der ….

…Og den som ser at Sabali har forlenget, tolkes på to måter, herligheten og barnet, og synet på øyenbrynene hvis penger og pynt blir for lange, og det sies at det er lang levetid ….

…En castij er et barn i en drøm, og den som ser at det er en skur i livet, han vil være from og støtte religionen fra den allmektige Gud . Og hvis han ser Castij med nye klær, vil han få en rettferdig sønn . Og hvis han ser ham avskåret, vil barnet hans dø . Hvis han ser Alkastij under klærne, indikerer det korrupsjonen av religionen og verden ….

…Gripende ild : søker etter en sak til det blir klart for ham, den som ser det som om han har satt fyr på å be med det, en tøffhjertet mann som har autoritet, og en sterk mann med styrke med alvorlighetsgraden av fattigdom og hans bruk av det, søkte hjelp fra dem, for hvis de møtes, etablerer de grunnlaget for sultanens herskere, og de indikerer det, fordi steinen er en grusom mann Iron er en mann med styrke, og ild er makt . Og hvis kvinnen så at hun hadde satt fyr, så brant den og lyser opp med dens eksplosjon, hun fødte en gutt, og hvis han så at han banket en stein i en stein og smalt en ild fra dem, så to tøffe menn kjemper hardt og bortfører dem i deres kamp, ​​fordi gnisten med sverd, og noen sa at utløseren av hans slamming indikerer ekteskapet til ungkaren Brannen er suspendert, fordi kona blir gravid og barnet kommer ut mellom ektefellene, og det kan indikere ondskap mellom dem eller mellom to motstandere eller to partnere, og gnistene er ondskapens ord mellom dem, og hvis hun brenner et plagg eller kropp, skjer det onde i penger, ære eller kropp . Og hvis du brente en Koran eller et syn, var det en mangel på religionen ….

…Testikler : Nakenhetene til fiendene som de når ham med, og hvis han ser testiklene hans bli avskåret uten noen forvridning eller skade dem, vil hans fiender vinne så mye som han får fra testiklene, og hvis han ser at testiklene hans er store eller har styrke utover deres skjebne, da er han ugjennomtrengelig for at hans fiender ikke vil nå ham dårlig . Kanskje deres avbrudd var avbruddet av kvinner fra gutten, hvis det var bevis i visjonen om det gode . Fordi testiklene er de to kvinnene, og det venstre egget er gutten, og hvis han ser at det ble tatt fra ham, døde sønnen, og han ble ikke født etter ham . Hvis han så at han ga henne til andre med en sjel fra ham, og hun var fra ham, blir et barn født til ham uten modenhet, og barnet tilskrives noen andre . Hvis han ser at testiklene hans er i hånden til en kjent mann, vil den mannen få det . Hvis mannen er en ung mann, så er han fienden, og hvis han ser at han er en herre, vil han slå penger som fiendene ikke kan sikre . Og han så en mann som om han hadde ti hanner og ikke hadde noe testikkel, så han fortalte sitt syn på et kryss og sa til ham : Du vil få ti sønner, og det blir ikke født noen kvinne for deg . Når det gjelder kjønnsområdet : dens reduksjon er gyldig i Sunnah, og økningen i det er penger og makt hentet fra siden til en ikke-arabisk mann . Hvis han så som om han hadde sett på kjønnshåret sitt, og han ikke så hår på det som om det aldri hadde spiret, indikerte han en stein på ham i pengene eller to tap han ville ha . Hvis han har mye hår for å trekke det gjennom bakken, vil han tjene mye penger med gjeldskorrupsjon og bortkastet år og ridderlighet ….

…Flere kvinner hvis kvinnen så det . I en drøm er hun i iddat, noe som indikerer bekymring, beklagelse, inneslutning, sykdom eller skilsmisse som krever ventetiden, med mindre ventetiden i drømmen er flere dødsfall, så det indikerer uunngåelig skilsmisse eller død fra mannen eller barnet eller moren, eller den som trosser ham og etterlater seg lykke, parfyme og myke klær ….

…Gropene : et tegn på bedrag, bedrag, garn, rollen til utroskap, fengsler, restriksjoner, observatorier og lignende, og opprinnelsen til det er det som graves for åger i dem for å jakte hvis de faller inn i dem, og begravet kan indikere en gravid, gravid mor, barnepiken, fordi maten til barnet i mors liv blir lagret som mat på søppelfyllingen. Det ledsages av noe etter noe, til det er tomt eller dispensert med noe annet . Kanskje det ukjente betydde bredden på maten som fant sted mens utgravningene foregikk i den, fordi den var en grop, og den som så et begravd land, kollapset eller kollapset, hvis moren hans var syk, omkom hun, og hvis han hadde en gravid kvinne, ville hun bli frelst og graven hennes ble gravlagt, fordi graviden til den gravide kvinnen er åpen, med mindre det er det som bekrefter hennes død i synet. Da ville det begrave henne . Hvis ikke noe av det, se . Hvis han hadde mat i den mens han var våken, solgte han den, og skitt og søppel som du helte i den, erstattet den, og det er prisen . Og hvis han ser sin spesielle mat som avskum eller skitt, er prisen billig og pengene hans er borte i den, og hvis han ikke har mat i den, og han ser den fylt med skitt eller skitt, så fyller han den med mat når den er tillatt . Og hvis hun var full av mat, ble kona hennes gravid hvis han var fattig eller moren . Hvis søppelfyllingen er ukjent i en moske eller en duk, eller den må ha en gruppe mennesker, og det er mat i den mens den er mangelfull, vil prisen bli redusert i området i den grad fyllingen mangler . Og hvis det renner over og flyter og folk skiller seg fra det og ikke mangler det, er prisen billig og maten er rikelig . Og hvis han så en ild som falt i maten, var det i maten som inneholdt en høy pris, eller en ulykke fra sultanen i vidstrakte omgivelser, eller gresshopper eller en stein i dekarene . Hvis han ser dadler eller sukker i maten hennes, går prisen opp og kjønnet hun har i maten er overdrevet, i henhold til mengden søthet den inneholder hos få og mange . Hvis det er som halvparten av maten hennes, så er den i halvparten, ellers for dette beløpet . Når det gjelder den som faller i en søppelfylling eller en ukjent grop, er det ifølge ovennevnte ansett at et fall i en brønn anses ….

…Epistaxis er i en drøm forbudte penger som nesen blør hvis den er mye og tynn . Hvis det er tykt, er det et barn som har aborter, fordi barnet er en igle etter sædcellen . Og den som ser at nesen hans er neseblod, og han tror at neseblodet er bra for ham, så blir han truffet av sjefen sin med godt at han vil bli finansiert og gratulert med, og hvis han mener at neseblod er skadelig for ham , så vil han ha godt for sjefen sin, så vil han være vondt for ham, og han vil lide etter skade . Hvis han er hodet, så ser han godt i kroppen like mye som han så styrke og svakhet, og overflod av blod og dets korthet, så hvis han kastet en dråpe eller to, så er det en fordel . Hvis hans styrke er borte etter at blodet kommer ut, mangler han, fordi svakhet er fattigdom, og hvis han er sterk, så er han rik fordi styrke er en manns rikdom, og hvis hans klær er farget med blodet hans, da slår han fra den rikdommen som er hatet og syndig, og hvis han ikke blir farget, så er eieren hans ute av synd . Hvis han ser at neseblod drypper på veien, bør han betale zakat og gi det i veldedighet på gaten . Og det ble sagt : Den som så nesen trekke, ville få en stor skatt og penger . Og det ble sagt : Neseblod er bedre som kommer til deg fra sjefen din . Og det ble sagt : neseblod er bevis på bekymring og nød på en måte som ikke teller . Hvis visjonæren finner resten av sin gren, bevis på kledning og berømmelse . Det ble sagt : Neseblødningen er en skattehit ….

…Den som ser ham i en drøm, indikerer for barnet at han vil ha medfølelse med ham fra brannen i denne verden og det hinsidige . Og det viser professoren å disiplinere ham med etiketten . Og en disiplinert person som han kjenner fra Guds allmektige bok . Synet av profetene og sendebudene, fred være med dem, indikerer advarsel og gode nyheter . Hvis du stoler på dem i bønn, eller følger dem på veien, gir ham mat, gir ham noe duftende eller deilig, lærer ham en vitenskap, eller forteller ham det godt, det er bevis på at han har fulgt dem godt eller har holdt Sunnah og vice omvendt . Deres visjon om kongene og lærde indikerer herskere for saker, som herskere, forkynnere, imamer, som anses å bli betraktet som eller utdannet, fordi de er de som kaller til Gud den allmektige . Og den som hevder profet i en drøm, viser fra ham en nyhet om hans skjebne . Hvis han i en drøm blir en budbringer eller en innringer til den allmektige Gud, hvis noen svarer ham og godtar hans krav fra ham, vil han få en høy status, ellers blir han megler eller en muezzin . Og den som så en profet blant profetene, fred være med dem, og de var i en seirende krig eller i nød av Guds lettelse for dem . Og den som ser seg selv som en profet, vil dø som martyr og ha tålmodighet . Og den som ser at han gjør noen av profetenes tilbedelse og rettferdighet, så er dette bevis på gyldigheten av hans religion . Og den som ser at han har blitt en profet, han pålegger det gode og forbyr det onde, og motgang rammer ham, og da blir han frelst av godhet fra den allmektige Gud . Og den som ser at han drepte en profet, indikerer at han forråder trofasthet og bryter pakten . Og den som ser en profet slå ham, han vil informere ham om noe som forsinket ham hvis han var en hederlig mann . Og den som så at profetene snakket til ham og ordene var gode, han ville få fordel, ære, ære og omtale blant folket . Å besøke profeten i en drøm indikerer kjærlighet til den allmektige Gud for rettferdige gjerninger, og indikerer sikkerhet mot frykt, høy status og frieri med lærde, og indikerer kanskje kunnskap og rasjonalitet ….

…Og den som ser en rød rose på et tre i sin tid, det indikerer at barnet har skjedd, og når det gjelder rosene som ikke var i hans årstid, indikerer det en ulykke fra sønnen hans ….

…Pærer i en drøm har penger å nå . Og den som spiste det, fikk penger og en velsignelse . Og det ble sagt : Pæren er en sykdom, og opprinnelsen til den er penger med sykdom . Den som blir rikere, vil arve akkumulerte penger . Og det ble sagt : Pæren er et godt bevis, fordi det er dager som ikke forandrer seg, og det er bedre å spise det i sine dager, og i andre dager er det forbudte penger . Pæretreet er en fremmed mann som driver sin familie for å hente ut penger fra dem . Og pæren betegner det mannlige barnet til en gravid kvinne eller mannen til en enslig kvinne . Og indikerte kanskje pasientens død og begravelsen i bakken . Og pæren på feil tid er en sykdom og en svulst . Se også Pærer ….

…Kryss Hvis du drømmer om at barnet ditt har kryss, betyr dette en mild sykdom, men det er ingen frykt for det . Generelt er dette et godt varsel for helse og familie harmoni . ~ Noose : betennelse av halsen er kjennetegnet ved hoste og kortpustethet pust ~….