Amerikansk gresshoppe Hvis du drømte om å høre amerikanske gresshopper, er dette et dårlig varsel og en uvanlig avhengighet av andre . Hvis en syk person i drømmen spør deg om hva det er, forutsier dette at det vil være plutselige hendelser i din nåtid og din fremtid . Hvis en kvinne ser amerikanske gresshopper, symboliserer dette at hun vil ønske seg en plagsom mann eller kjæreste ….

…Og den som ser at en konge ga ham et flagg som militæret møtes på, vil han oppnå sin ære og ære, spesielt hvis flagget er hvitt eller grønt, og hvis det faller fra hans hånd, forsvinner det fra hans status og ære , og det gule flagget indikerer sykdom, og det svarte flagget er prisverdig for dommere og forkynnere og for en av kalifens slektninger, og andre liker ikke ….

Pecan ~ American Walnut ~ Hvis du drømmer om at du spiser denne deilige frukten, vil du oppnå en drøm som er kjær til deg og tjene penger på din handel etter fiasko . Hvis du drømte om denne frukten mens den fremdeles var i planten, betyr dette at du vil leve et langt liv i fred . Og hvis du ser denne frukten råtnet og slitt, vil den mislykkes i ditt følelsesmessige forhold . Hvis frukten er liten og vanskelig å bryte, vil den lykkes etter mye innsats og utgifter og oppnå rikelig fortjeneste ….

Hvis du drømmer om en amerikaner, forutsier dette at du vil være lojal og tro mot dine løfter og plikter, men du vil være sårbar for bedrag i en handling hvis du ikke er forsiktig ….

…De røde flaggene indikerer krig, null indikerer innvirkningen av ulykken i leiren, de grønne indikerer en god reise, eggene indikerer regn, de svarte flaggene indikerer tørke, og det ble sagt å se flagget indikerer ) hans konvertering ….

…De røde flaggene indikerer korn, og null indikerer forekomsten av en epidemi i militæret, og grønt indikerer god reise, hvite indikerer regn og svart indikerer tørke . Og det ble sagt at den som så et banner i en by, ble nevnt og forvirret…

Og den som tror at han har kunnskap i sin besittelse, så vil han følge noen i denne egenskapen, og han vil oppnå godt for ham ….

Flagg Hvis du drømte om flagget til landet ditt, forutsier dette seier hvis landet ditt er i en tilstand av krig og velstand i en fredstilstand . Hvis en kvinne drømmer om et flagg, betyr dette at hun vil falle i en soldats feller . Hvis du drømte om utenlandske flagg, betyr dette å bryte forholdet og bryte pakter mellom nasjoner og venner . Hvis du drømmer om at du mottok et signal ved hjelp av et flagg, betyr dette at du må være forsiktig med helsen din og omdømmet ditt, ettersom de er truet . Hvis man ser flagget til ett land sveve på en klar himmel, indikerer dette seier over utenlandske fiender . Men hvis han så det og en kløft som ble bombet, symboliserer dette kriger og tap av militær ære, på land og til sjøs ….

…Et flagg er i en drøm en lærd mann : en asketisk eller sjenerøs rik mann som folk skal følge . De røde flaggene betyr krig, og de gule flaggene indikerer ulykke for soldatene . Og de grønne flaggene indikerer god reise . Og hvite flagg indikerer regn . Og svarte flagg indikerer tørke . Og hvis den forvirrede så kunnskap i drømmene hans, indikerte han at han ble omvendt . Kunnskap om en kvinne er en mann . Se også banneret, se varen og se generalen ….

…Hvis han ser kunnskap i drømmen, indikerer det hans omvendelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og det er kunnskap for timen, så hvil ikke med den .~ Kunnskap om en kvinne er en mann . Og kunnskapen som tilskrives den asketiske verdenen, hvis den er rød, er den en lettelse og glede . Og hvis den er svart, blir den sett fra den . Og sorte flagg ble sagt å indikere generelt regn, hvite flagg indikerer regn, og røde flagg var krig ….

…Perler : Perler er regulert i tolkningen av Koranen og kunnskap, så den som ser som om han gjennomborer en flat perle, så tolker han Koranen riktig, og den som ser det som om han solgte eller svelget perler, han glemmer Koranen, og det ble sagt at den som ser det som om han selger perler, da heller han et flagg og sprer det blant mennesker . Og å sette perler i munnen indikerer god religion. Hvis han ser ut som om han sprer perler fra ham og folk tar dem mens han ikke tar dem, så er han en nyttig forkynner . Perlen ble sagt å være en kvinne han gifter seg med eller en tjener . Og det ble sagt at perler ble født, fordi Gud den allmektige sa : ~ To gutter vil omringe dem når du ser dem, og du regner dem som spredte perler .~ Metaforen av perler indikerer et barn som ikke lever, og utvinning av perler fra havbunnen eller fra elven er tillatte penger fra noen kongers side . Mange perler er også en arv, og det er for guvernøren i staten, verden har et flagg, og kjøpmann har fortjeneste . Perlen er perfeksjonen og skjønnheten i alt . Og den som ser som om han gjennomborer en perle med et tre, han skal gifte seg med en kvinne som er forbudt . Og den som svelger perler, han skjuler vitnesbyrd med ham, og fra å tygge perler, støtter han mennesker, og den som ser det som om han kaster opp, tygger og svelger det, han lider av mennesker og støtter dem, og den som ser perler mye av det som er målt ved hopp og bærer med ærbødighet som om han hentet dem ut av havet, så treffer han tillatte penger fra kongens skatter. Som om han tellet perler, ble det sagt at de ville lide vanskeligheter . Og den som ser det som om han åpnet døren til et skap med en nøkkel og tok ut juveler fra den, så spør han en forsker om spørsmål fordi verden er et statskasse og dens nøkkel er spørsmålet, og kanskje denne visjonen var en kvinne som ville være i stand til å erobre og føde Hassans barn . Og den som ser som om han kastet en perle i en elv eller en brønn, han vil gjøre en tjeneste for folket . Den som ser det som om han har skilt mellom en perle og skallet, og tar skallet og kaster det som er midt i det, så er han en åtsler, og en stor perle er bedre enn en liten, og kanskje en stor en indikerer Koranens lange vegg . Og den ukorrigerte perlen indikerer gutten, og hvis den står skrevet, er den nabolaget, og kanskje hans spredte indikerer at det anbefales å snakke, og varianter av perler, essens og andre indikerer kjærlighet til ønsker fra kvinner og gutter . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så to menn stikke perler i munnen på dem . En av dem kommer ut mindre enn det han la inn, og den andre kommer større ut . Han sa : Når det gjelder det jeg så komme ut, så du det for meg mens jeg snakket om det jeg hørte, og for den jeg så det komme stort ut, så jeg det for Hassan al-Basri og tilbedelsen snakker mer enn det de hørte . Og en kvinne kom til ham og sa : Jeg så to perler i steinene mine, den ene er større enn den andre, så søsteren min spurte meg om den ene, og jeg ga henne den yngre, så han sa til henne: Du er en kvinne som har lært to suraer, hvorav den ene er lengre enn den andre, så jeg lærte din yngre søster . Hun sa : Jeg lærte kua og Imran-familien, det gjorde også søsteren min Imran-familien . En mann kom til ham og sa : Jeg så som om jeg svelget perler og deretter kastet dem, så han sa: Du er en mann når du husker Koranen og glemmer den, så frykt Gud . En annen kom til ham og sa : Jeg så som om jeg gjennomboret en perle, så han sa : Er det din mor? Han sa ja, hun var, og hun ble forvist. Han sa : Du har en hushjelp som kjøpte henne fra fangenskap. Han sa ja. Han sa : Frykt Gud, for moren din er hun . Og en annen kom til ham og sa : Jeg så som om jeg gikk på perler, så han sa : Perler er Koranen og burde ikke legge Koranen under føttene dine . Og en annen kom til ham, sa han : Jeg så som om munnen min var full av perler, og jeg trekker tilbake det blir ikke fortalt, han sa : Du er en mann som forbedrer Koranen og les den, du, sa han : ratifisert . Og en annen kom til ham og sa : Jeg så som om det var en perle i et av ørene mine som så ut som en ørering, så han sa Frykt Gud og syng ikke Koranen . Og en annen kom til ham og sa : Jeg så som om perlene var spredt fra munnen min, så han fikk folk til å ta fra den, og jeg tar ingenting fra den. Han sa : Du er en historieforteller som sier det du ikke gjør ….

…Todi drink Hvis du drikker Toudi i en drøm, så indikerer dette lykkelige hendelser som vil endre planene for leve og liv . ~ Todi er en lokal amerikansk drink .~…

…Shakers-sekten Hvis du drømte om å se medlemmer av sekten kalt ~ Shakers ~ i en drøm, indikerer dette at du vil forandre deg i arbeidet ditt, og du vil føle deg mer kald mot kjæresten din . Hvis du forestiller deg at du tilhører dem, vil du uventet forlate alle tidligere chartre og søke ny glede på avsidesliggende steder . The Shakers Sect : En sosialistisk amerikansk religiøs sekt, så kalt fordi kroppsbevegelsene til medlemmene er en del av tilbedelsen i denne sekten ….

Flagg : På plagget er det en reise til Hajj eller mot vest, og klesdraktene betegner oppnåelsen av vergemål for de som var blant folket, spesielt for folket i dyrking og brøyting, og fruktbarheten til Sunnah for de som ikke var blant folket . Det er for kvinner å øke ære og glede . Og den som avgir et testamente, vil motta penger fra autoriteten til ikke-arabere eller dhimmier . Vandringsklærne indikerer piskene, og vi søker tilflukt hos Gud fra dem . Og den stille er god og hevet sitt rykte, og melodien er annerledes om det, noen av dem sa at det var kvinnen, og noen av dem sa at det var ilden, og noen av dem sa sykdom, og noen av dem sa det er et epos . Det er blitt sagt at stikket er et tegn på Hajj, og de skilte seg med hensyn til det gule av det, noen av dem hatet det, og noen av dem sa at gult porselen verken ble hatet eller rost, og det røde var en verdensk fornyelse av den som hadde på seg den ….

…Solen er i en drøm den største kongen, kalifen, faren eller prinsen . Og den som ser at han forvandles til solen, han skal kastes som konge . Og hvis han treffer solen som henger av en kjede av verge og rettferdighet i den . Og hvis han sitter i solen og nærmer seg den, vil han få kongen en velsignelse og penger, og styrke og støtte, og hvis han skinner på strålene, vil han bli velsignet med et flagg som er nevnt i de to . Hvis han så henne, Safia Munira og han var en guvernør som fikk makten i sitt mandat, og hvis hun reiste seg i huset hans, giftet han seg, og hvis en kvinne så henne, giftet hun seg, og hvis han så henne, ville en kjøpmann tjene på hans handel . Og sollys er kongens stolthet og hans rettferdighet . Hvis han så solen treffe høyden til å snakke med ham kalifen, så vel som månen . Og hvis han så solen stige opp på hodet, ville han motta en alvorlig sak, og hvis den steg opp på føttene, ville han ha fått mye dyrking, og hvis han så at den hadde steget på magen, ville han ha spedalskhet, og hvis det dukket opp på brystet, ville han være syk . Og den som ser at solen har gått ned mens han er bak den, han skal dø . Og hvis han ser solen brenne ut av den, og stjernene brennes rundt den, da vil kongen drive ut sitt følge . Hvis han ser at solen er rød, er det korrupsjon i hans rike, og hvis han ser at den gulner, blir han syk, og hvis den blir svart, vil han seire . Hvis han ser at hun er fraværende, har saken som han ber om gått over . Forræderiet fra solen, det forråder kongen . Og hvis solen falt på bakken, ville faren hans dø . Og hvis han ser at solen har stått opp i huset, vil han oppnå ære, ære og ære . Og den som ser at han svelger solen, han skal dø . Hvis han ser solen endret seg fra sin tilstand, faller oppløsningen . Hvis han ser at solen stiger opp fra solnedgang, indikerer det at skjulte ting ser ut, og hvis han er syk, blir han kurert, og hvis han er på reise, vil han komme tilbake . Hvis en person ser at solen er mørk, er det et dårlig tegn for alle mennesker, noe som indikerer arbeidsledighet, sykdom eller nød . Hvis han ser solen synke ned i sengen og true ham, indikerer det alvorlig sykdom . Og den som ser at solen har kastet lys på ham, han vil følge kalifen . Og hvis solen ble varm, ble den truffet av sultanen . Hvis han ser at han flykter fra solen, så flykter han fra sin kone, fra autoritet eller fra skade . Og hvis han så skyer som dekket solen, skjedde det en ulykke med kongen . Hvis solen stiger opp på bakken, er det et tegn på tørke eller svie . Kanskje var solen en verden å veilede . Og hvis han så en formørkelse i den, eller akkumulering av støv eller røyk på den, ville det være bevis på en ulykke med sykdom, bekymring, uklarhet eller nød . Kanskje hennes fravær indikerte at fangen ble returnert i fengsel etter løslatelsen . Og den som ser sol og måne i alle retninger, han vil bli rammet av frykt eller nederlag . Og den som ser at han har dyrket solen eller månen, han begår en alvorlig synd . Kanskje indikerte solen næring, veiledning, etter sannheten og helbredende sykdommer, og kanskje indikerte det reise . Og kanskje solen indikerte navnet sitt som Shams al-Din, som fullmåne indikerer Badr al-Din . Å se sol, måne og stjerner er bevis på trengsel, fengsel eller misunnelse fra familien . Og da han så solen indikerer lampen, fordi Gud den allmektige sa : ( Og han gjorde solen til en lampe ). Solens oppgang fra solnedgangen er et tegn på frykt og angst, og sultanens autoritet over soknet, eller innkomsten av fraværende eller frafall fra religion og umoral fra de angrende . Og den som så at solen brente jordbruket eller dets varme skadet mennesker, dette indikerer sykdommer, epidemier og undertrykkelse fra de eldste . Se også månen ….

…Generalmajor : Den som så at han fikk en brigade og gikk mellom hendene hans, han vil oppnå myndighet, og han har fortsatt god anseelse med myndighetene . Og den som så at hans brigade ble fjernet fra ham, han ville bli fratatt sin myndighet . Al-Qayrawani sa at brigadene og bannerne er indikative for konger, fyrster, dommere og lærde, så vel som en paraply også . Og den som i hånden ser et banner eller et flagg, dette indikerer kongen og veiledningen, og indikerer kanskje herligheten og sikkerheten til det han frykter og advarer ham om en hersker eller hersker . Og kanskje indikert av lojaliteten til Islam . Og ved fødselen av en gravid gutt, eller på ekteskapet til en mann eller en kvinne, uansett hvilken man ser det ….

…Innsjøen : betegner en kvinne til venstre som elsker direkte, fordi innsjøen står og ikke løper, og den dreper den som faller i den og ikke skyver den . Og bølgene er strenghet og pine, fordi Gud den allmektige sier : ~De er dekket av bølger som skygger .~ Og den allmektige sa : ~Og bølgene stoppet mellom dem .~ Og det ble fortalt at en handelsmann så at han gikk i sjøen, og han var livredd av frykten for havet, så han fortalte om visjonene sine ved en kryssing . Han sa : Hvis du vil reise, vil du ha det bra . Dette er fordi hans visjoner indikerer stabiliteten i hans saker . Og en mann så ut som om sjøvannet var sint til kanten hans dukket opp . Så han fortalte det til Ibn Masada, og han sa : En lidelse sank ned på jorden av kalifen, eller tørke i land, eller kalifens penger ble stjålet . Det var bare et lite beløp til kalifen ble drept, pengene hans plyndret og land ble undertrykt . Og den som så at han førte ut en perle fra havet, han ville ha nytte av kongen i penger, slave eller flagg . Og hvis han ser at sjøvannet eller annet vann har økt til det har overskredet grensen, som er betydningen av strømmen til den kom inn i hjem, hus og hjem, så holder folket tilsyn med drukningen, så blir det en stor prøvelse . Prinsippet er i det dominerende vannet de er og oppvigling, fordi Gud den Allmektige kalte sin seier og dens overflod for tyranni, og han sa at drukning indikerer utøvelse av en stor ulykke og manifestasjon av kjetteri, og død ved drukning er en død på grunn av vantro . Når det gjelder den vantro, hvis han ser at han har druknet i vann, så tror han, fordi Gud den allmektige sier : “ Selv om drukning fanger ham, sier han, jeg tror . ” Verset . Og den som ser som om han har druknet og senket seg i havet, vil sultanen ødelegge ham . Hvis han ser som om han har druknet og fått ham til å dykke en gang og flyte en gang og bevege hendene og føttene, vil han få rikdom og stat . Hvis han ser det som om han forlot ham og ikke druknet, så går han tilbake til saken om religion, spesielt hvis han ser grønne klær på seg selv . Det ble sagt at den som så at han døde og druknet i vannet som fienden hans gjerne ville drukne i det rene vannet, druknet i mye penger . Når det gjelder svømming : den som ser at han svømmer i sjøen og var en forsker som har nådd sitt behov i kunnskap, hvis han svømmer på land, så er han låst og blir tett i inneslutningen, og han blir der så mye som svømming er vanskelig eller lett, og like mye som hans styrke . Hvis han ser at han svømmer i en flat dal til han når et sted han vil, går han inn i arbeidet til en urettferdig og mektig sultan som krever av ham et behov som han oppfyller for ham og er i stand til ham og Gud den allmektige. sikrer ham like mye som han løper i dalen . Hvis han frykter ham, så frykter han også en hersker , og hvis han rømmer, rømmer han fra ham, og hvis han kommer inn i havet og svømmer bedre i det, inngår han en stor sak og et stort mandat, og han er i stand til å eie kongen og oppnå ære og kraft . Hvis han svømmer på ryggen, omvender han seg og kommer tilbake fra synden . Og den som ber mens han er redd, han vil få frykt, sykdom eller fengsel, like mye som hans avstand fra rettferdighet . Og hvis han tror at han ikke vil flykte fra ham, vil han dø i den bekymringen, og hvis han er modig i svømmingen, blir han skånet for det arbeidet . Og hvis en sultan ser at han vil svømme i et hav og havet er turbulent med en bølge, så kjemper han mot en konge blant kongene, og hvis han bryter havet ved å svømme, vil han drepe den kongen . Og hvert hav, elv eller dal som har tørket opp, det er statenes tilstand som tilskrives det, og hvis vannet kommer tilbake, vil staten komme tilbake . Og det ble sagt at hvis en person ser at han har rømt fra vannet som svømmer før han var klar over søvnen, er det bedre for ham å legge merke til det mens han er i vannet som svømmer . Og det ble sagt at den som så at han svømte, bestred en motstander og beseiret motstanderen og vant over ham . Og å gå over vann i et hav eller en elv indikerer hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og det ble sagt at han er sikker på noe han er i tvil om, og det ble sagt at han reiser på en reise i fare for sin tillit . Og den som ser som om vannet strømmer på overflaten, han vil bli rammet av en ulykke fra sultanen, som er en indikasjon på herskerbenet, som han bare kan takle, for sin flyt og autoritet . Og den som har stagnert fra ham, er lettere og mildere, og indikerer en kriger som kutter veien, og hvis han er på reise, krysser en tyv eller en løve veien mot ham, eller hvis tankene hans om reisen er regn, en linjal, eller et mekka . Og hvis han var til stede, ville han bli plaget av en sorg og ulykke, fordi Gud den allmektige sa : ~Du er forbannet med en elv .~ Når det gjelder Sultan, blir den presentert for ham, spesielt hvis han kom inn i den . Enten fengsler han ham, beordrer ham å bli slått, eller så oppnår han sorg hvis han har fått ham stor, eller hindrer ham i å bli frelst fra strømmen hans, så faller enten en sykdom i ham fra kulde eller drypp, så hvordan om det var i vinteren og vannet hans var dårlig, så er det mer alvorlig i alt som indikerer det? Hvis det blir kuttet, krysset eller forlatt det, vil han bli frelst fra alt som er i det av sorg og sykdom, og alle bevis for lidelse og sorg . Og den som trekker fra en elv og drakk, får penger fra en mann som er like farlig som den elven . Og den som kommer inn i en elv og slår den fra bunnen av gjørme eller gjørme, de vil bli rammet av en mann hvis tilstand er som den elven i elver . Og den som skjærer en elv til den andre siden, han vil avskaffe bekymring, redsel eller frykt, og han vil bli utfridd fra den hvis det er gjørme ….

Når det gjelder det som er laget av silke, som flagg, skylling, brystrør og krigsmaskiner, ble det uttrykt i kapitlet

…Al- Arkan : et tegn på alt som er frelst i det, som indikerer drukning, fordi Gud den allmektige reddet Noah, fred være med ham, og de som er med ham fra det som ble trukket ned av de vantro fra drukning og ulykke . Og indikere islam, der den er reddet fra uvitenhet og oppvigling . Kanskje indikerte det kona og slavejenta som beskytter og blir frelst fra ild og fristelse, fordi Gud den allmektige kalte henne en slavejente . Kanskje indikerte det faren og moren som hadde utfrielsen fra døden og nød, spesielt siden hun er som moren som bærer sønnen i livmoren . Kanskje indikerte den veien som troens folk ville flykte fra ilden, og kanskje indikerte det fengsel, bekymring og fornuft hvis det stagnerte, for historien om Yunus, fred være med ham . Den som ser at han har gått ombord på et skip i sjøen, ser på hans tilstand og utfallet av hans saker, og hvis han er en vantro, blir han muslim, særlig hvis han steg opp til det fra midten av havet etter at han var sikker av døden, og hvis han var skyldig, angret han på sin synd . Og hvis han var fattig, ville han bli kvitt fattigdommen sin . Og hvis han er syk, har han gjenopprettet sin sykdom, med mindre kneet hans er med de døde, og det er det som bekrefter døden i synet, så å ri på henne er en frelse fra denne verdens fristelse . Og hvis han var våken og han var en kunnskapsstudent, fulgte han en vitenskapsmann eller hadde nytte av et flagg som han ville bli frelst fra uvitenhet for å ri Musa med grønnsakene, fred være med ham, på skipet . Hvis han så at en skyldner brukte gjelden og fjernet bekymringen . Og hvis han ser det, vil han bli fratatt levebrødet . Måtte Gud gi ham næring fra et punkt der den ikke teller, hvis den flyter med den i sin torus, indikerer dette profittens vind og Tareus ønsket . Hvis han ser på dette som et sølibat, gifter han seg med en kvinne eller kjøper en hushjelp som kan beskytte ham og holde ham trygg . Og hvis han ser en død person i Sannhetens hus, vil han unnslippe og vinne barmhjertigheten til den allmektige Gud fra ilden og dens redsler . På samme måte, omvendt, hvis han ser noen i sjøen som om han er i mengden og har ridd på stien og dens korthet, så rømmer han i skipet sitt og passerer det fra gruens hav og dets ulykker, med mindre det i en drøm er hardt rammet av ham i passasjen fra ilden, så får han det i havet slik og lignende . Og hvis det ble tatt med i en fange, slapp han fra fengslingen og forårsaket flukten, og hvis han nådde kysten av havet eller gikk ned til land, ville det være raskere, raskere og bedre . Og hvis han så skipet stå stille og havets bølger stormet, varte fengslingen hans hvis han ble fengslet og sykdommen hans forlenget hvis han var syk, og så lenge han ikke kunne leve og han ikke var i stand til å reise hvis han prøvde å gjøre slik, og han kunne ikke nå sin kone hvis han hadde begått hennes beskyttelse, og han sluttet å søke kunnskap hvis han var student. Spesielt hvis det er om vinteren og i sjøen . Dette kan indikere fengsling, da Yunus, fred være med ham, var begrenset i magen på hvalen da skipet hans stoppet . Imidlertid er utfallet av alt det vi har beskrevet, god, hvis Gud vil, og frelsen til essensen av skipet og det som ble presentert for det og i det, slik som Noahs frelse, fred være med dem og overlevelsen av skipet fra den sinte kongen, fordi grønnsakene vanæret det og tok av et brett fra brettene, med den gode konsekvensen av Yunus, fred være med ham. Etter hans tilstand, og hva som ble avslørt for ham . Derfor sa de at hvis skipet ble skadet eller åpnet, ville de i det unnslippe, med mindre passasjeren går ut på land eller forfølger det, og det ikke er noe godt i det . Hvis han var syk, døde han og ble ført ut i smusset med en fryktelig belastning, og hvis han var i sjøen, ble han skadet, og kanskje ville båten hans gå i stykker på grunn av strømmen annet enn løpet . Snarere, fra hans våkenhetsvane, hvis han skyver Tatarus til land, er han ødelagt og skadet . Og hvis en kunnskapsrik søker så at skipet hans gikk ut på land og kjørte det på ham, gikk han ut i sin kunnskap og kontrovers til kjetteri, hykleri eller utukt, fordi utroskap er en avvik fra lydighet, og opprinnelsen til fremtredende og urettferdighet og hindre noe i stedet, og deretter gå ombord på skipet fra vannet det overlevde og det er beskyttet Til grunnen til at det ikke er vanlig å kjøre på, for dets beboer har også gått fra sannheten og den gamle feilbarheten . Hvis det ikke var det, ville han kanskje bryte med sin kone og bli hos henne i henhold til hans tilstand, eller kanskje han ville frigjøre slavejenta og fortsette i hennes samleie med kongen, eller kanskje hans industri var oppbrukt og hans levebrød ville være umulig, så han ville søke ham tilbake der han ikke skulle . Og hvis skipet hans ble kjørt i luften på annet enn vann, går alt som er angitt av det, tapt, enten en soldat på grunn av dets tjeneste, fjær og utstyr, eller det er installert fra resten av skipene, og det kan angi kisten til en som var syk blant sultanene, herskerne, lærde og høvdinger, og noen av dem sa : Hvem så at han befant seg i et skip på sjøen, inne i en stor konge eller sultan . Skipet er en flukt fra nød, angst, sykdom og fengsel, for den som ser seg selv som sin eier . Hvis han ser at han er i den, er han i den, med mindre han rømmer og hvis han forlater den, vil hans frelse bli raskere, og hvis han er i den mens han er på tørt land . Bekymringen var mer intens og utfrielsen var videre, og hvis den isolerte muren så at han hadde gått ombord i et skip, ville han følge mandatet til den største kongen så langt til sjøen, og vergemålet ville være i samsvar med bestemmelsene av skipet og dets kapasitet, og etter skipet fra landet etter ham fra isolasjon . Og det ble sagt at det å ri på et skip i sjøen er en reise med alvorlighetsgrad og fare, og dens avstand fra land, etter det fra skjeden . Og hvis han er i en sak, så tar han en risiko, så hvis han går ut av det, vil han unnslippe og være ulydig mot sin Herre, fordi den allmektige sa : “ Når han ikke førte dem til rettferdighet, ville de dele . ” Hvis visjonæren har gått sin stat, eller han er en kjøpmann som har gått tapt, vil skipet komme tilbake . Hvis skipet sank og ble hengt opp fra det med et brett, ville sultanen være sint på ham hvis han var guvernør, da slapp han og staten vendte tilbake til ham . Og hvis han var kjøpmann, reduserte han pengene sine og kompenserte for dem, og hvis han druknet, er han som en drukning . Og den som ser at han er i et skip midt i havet, da vil han være i hendene på dem som frykter ham, og hans død vil være en frelse for det onde det han frykter . Skipet hans sank og panelene spredte ulykke for ham i den han er kjær til . Og det ble sagt at forliset var en reise i sikkerhet, fordi Gud den allmektige sa : ~ Arken ble gjort gøy for deg å løpe i sjøen på hans befaling .~ Skipet lastet med mennesker er trygt for den som er i det på reise, for Gud den allmektige sier : ~Vi reddet ham og den som er sammen med ham i den ladede arken .~ Og å ta årer på skipet traff flagget eller få penger fra en klage . Og han tok skipets tau, Hassan al-Din og de rettferdiges ledsagere uten å forlate dem, for Gud den allmektige sa : ~Og hold deg fast ved Guds tau , og skill deg ikke .~ Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg var i et svart skip uten annet enn tauene . Han sa : Du er en mann hvis religion ikke er annet enn oppriktighet, og tauene til skipet er religionens eiere ….

…Predikanten Abu Saeed sa at det å se flagget tolkes i ansiktene til en kvinne som en ektemann da han ble fortalt at en kvinne så ut som om hun hadde begravet tre flagg, så hun beretter om visjonen til Ibn Sirin, så han sa at hvis du trodde din visjon, ville han gifte deg med tre adelsmenn som ble drept på dine vegne, og det var slik ….

…Perler Hvis perlene er spent, så er det i en drøm Koranen og kunnskapen, eller et barn . Så den som ser at han gjennomborer en perle, så tolker han Koranen . Og den som ser at han svelget perler eller solgte dem, han glemmer Koranen . Og perleflagg . Og den som ser at han selger perler, han vil ha mye kunnskap og vokse opp blant mennesker . Den som putter perler i munnen, er av god religion . Hvis han ser at han sprer perler fra munnen hans, og folk tar dem, så er han en dommer som formaner folk, og folk drar nytte av ham . Og den som ser at han har lånt en perle, da blir han født og blir ikke igjen . Mange perler har tjent og arvet mye, og verden har et flagg, guvernøren har et mandat, og handelsmannen har handel . Perlen er perfeksjonen og skjønnheten i alt . Og den som ser at han tygget en perle, så støtter han folk med hykleri, så hvis han kaster opp, tygger og svelger den, så fascinerer han mennesker og bakser dem . Hvis perlene ble skrelt og kastet av dem, ville han grave gravene . Hvis han åpner et skap og tar ut perler og juveler fra det, spør han en forsker om et problem . Og den som så perlene, følte glede . Perler er penger og gode ord . Et perlekjede er en ekteskapskontrakt, eller et halskjede med penger, eller et segl fra Koranen. Og den som ser at han kaster perler på badet, han resiterer Koranen på gaten . Og det ble sagt : Den som ser at han svelger perler, da er han visdom og kunnskap bevarer dem . Og den som ser at han kaster en perle i en søppelkasse eller et sted hvor det er klart at han vil sette flagget på noen andre enn familien . En stor perle er bedre enn en liten . Kanskje et stort antall indikerer Koranens lange suraer . Den perforerte perlen betegner den førstefødte slavejenta, og den perforerte perlen indikerer et presserende levebrød som ikke blir trett . Kanskje hans syn viste at tårene rant fra øyet, fordi de sammenlignet tårene med perler . Se også skallet ….

…Visjoner når det gjelder definisjonen av begrepet ** Først : definisjonen av visjoner når muslimske lærde : Muslimske lærde angir i definisjonen av visjonen om en spesiell legitimitet for de tekstene som Vq Guet mellom syn og annet enn mennesket ser i sin drømme og E av disse tekstene, som begynte forskere i sine definisjoner der moderne Abu Qatada avtalt : ( sanne drømmer om Gud og drømmen om djevelen ) (1) og læren om året i den visjonen : et sett av forestillinger og INSERT Kattgud overgav i slaveens hjerte i hendene på en konge eller en demon . Enten ved navnene deres noen sannhet . Enten har vi tenkt det, eller så er det feil . Ibn al- Arabi sa : Dette er likt når det gjelder årvåkenhet som inneholdt tanker om menneskets hjerte og trodde det E ) T om formatet . Dvs på ett system . Ellers kan det komme i et uinnsamlet ekstrakt . Og definert fremover, sa hun al-maziri : læren om sunniene i sannheten i Åpenbaringen . At Gud den Allmektige skaper tro i hjertet til den sovende personen akkurat som Han skaper dem i hjertet av den våkne, og Han, Ære være ham, gjør det Han vil som ikke hindrer ham i å sove eller våkne, så hvis han skapte disse troene er det som om han gjorde dem til en vitenskap om andre ting Han skapte dem i det andre tilfellet, eller han skapte dem . Og jeg visste at de er : tro som Gud skaper i sovende hjerte – akkurat som Han skaper dem i hjertet av de oppvåkne, så hvis han skaper dem, er det som om han gjorde dem til et flagg på andre ting, så han skaper dem i det andre tilfellet, og disse troene faller noen ganger i kongens nærvær, så faller det som er lett etter . Og noen ganger er djevelen i nærvær av fall utenfor det som gjør vondt . (2) Faktisk merker meditatoren i tariffen at de i stor grad ligner på det observerte signalet for å skille mellom de to typene av det mennesket ser i sine drømmer . Som jeg skal snakke om i neste avsnitt . Anne Alhadit også merke Acar ved å si : ( sanne drømmer om Gud , og drømmen om djevelen ) at Gud skaper visjoner og holdninger som gjør dem glade for å note at uten tilstedeværelse av djevelen . Og han skaper det som er kunnskap om hva som skader Satans nærvær, så han tildeler Satan en belønning for sin tilstedeværelse hos henne, selv om han ikke har noen reell handling . Dette er betydningen av å si ( fred være med ham ) (( Åpenbaringen av Gud og den drømmen av djevelen )) er ikke på djevelen for å gjøre noe . Noen forskere : det som djevelen har gjort, og virkningen av direkte bevis for hadith Jaber kan Allah være fornøyd med ham sa : En mann kom til profeten, fred være med ham, sa : (( Jeg så som om nakken min traff, han sa : ( en av dere Btalb den djevelen ikke skje? ) fortalt av muslimske og Imam Ahmed, og dette begrepet av Imam Ahmad . i det ordet når Imam muslim : sa han: O Allahs Gud : jeg så i en drøm som hvis hodet mitt hit Vtdhrj Vachtddt på sin innvirkning . budbringer Gud bøynings- : ( snakker ikke folk Btalb den djevelen for å gå til søvn ) Jabir sa : jeg hørte profeten fred være med ham etter en preken han sa : Hala lage en en av du Btalb djevelen i søvnen . (3) Imam Muhammad Safaareeni Guds barmhjertighet sa : å være Btalb djevelen som han ser i drømmene sine som sørger ham . det kommer inn i bekymring og sinne og forvirrer ham i hans syn . han manipulerte 0 sa til hver handling som ikke fungerer, er det nyttig : men du er en spiller . sa han i et intervju, istinja sa, pe ace be over him ( at Satan spiller setene i Adams sønner ) (4) dvs. at den besøker stedene, istinja og overvåker vondt og korrupsjon? fordi det plasserer øde der Allah avslører hvor han befalte å overvåke Bstrha og å avstå fra å bli utsatt for øynene til seerne og Mohab vinden og Rchata-urinen . alt dette Satan spilte og denne oppfatningen er riktig, så drømmen fra Satan blir virkelighet . Det er han som fremstiller ham som en realitet, ikke en belønning . Dette er fra hans permanente og erklærte fiendtlighet mot mennesker . Djevelens handling hvis Napata faktum . Ingen metafor . Sayyid Qutb, må Allah være nådig med ham, sa han : fremfor alt . Vi bestemmer oss for at det å kjenne dens natur eller ikke vite det har ingenting å gjøre med å bevise dets eksistens og sannheten til noe av det . . . Inntil han sa . . . Vi oppfatter naturen til disse visjonene på denne måten at barrierer for tid og rom er det som hindrer denne menneskelige skapningen i å se det vi kaller fortid og fremtid . Eller den skjulte nåtiden . Og at det vi kaller fortid eller fremtid er tilslørt av tidsfaktoren . Den fjerne nåtiden tilslører også stedfaktoren . Og at følelsen av hva som er i en person, vi ikke kjenner dens natur, blir vekket eller styrket, så den overvinner tidens barriere og ser hva som ligger bak den i en tvetydig form . Ikke en vitenskap, men et spor . Etc. hans ord . Så sa han : Og jeg kan lyve alt før jeg lyver, en ulykke som skjedde for meg mens jeg var i Amerika og min familie i Kairo . Og jeg så da soveren så søsteren til en søster for meg som en ung mann med blod i øynene som hindret henne i å se . Så jeg skrev til familien min og spurte om hans eget øye . Svaret kom til meg at øyet hadde indre blødninger og at han ble behandlet . Det bemerkes at den indre blødningen ikke blir sett utenfra . Det var en prøvevisning av de som ble sett med det blotte øye, normalt syn, men var skjult for synet av indre blødninger i bunnen. Enten synet har avslørt at Mahjoub-blodet inne (5) ** For det andre : definisjonen av visjoner når forskere ikke Muslimer : For forskere, ikke- muslimer, har de Det er mange kritikkverdige historier om dette emnet, og årsaken til dette er at de prøvde å finne fakta som ikke er klar over sinnet de appellerer til i dette og mange andre aspekter . De tror heller ikke eller tror på åpenbaring eller hørsel, og derfor ble ordene deres forstyrret . Den som hører til medisin, tilskriver hele visjonen de fire blandingene, som er slim, galle, blod og svart, for eksempel : De sier at den som er overveldet av sputum, ser at han svømmer i vann på grunn av vannets egnethet for sputumets natur, og den som blir overvunnet av gult, ser flammene, og dette er ikke bevist av det, og det gjøres det vanligvis ikke. Og det de sa er en type syn, og synet er ikke begrenset til det , for vi vet at noe av det er fra sjelen , hvorav noe er fra Satan, og noe av det er fra den mest barmhjertige . Og filosofer hevder at bilder av hva som skjer i jorden er verdens beste Kalnicoh hva henger noen av dem Antakec i hjertet av sove , og dette Platons teori kjent som teorien om de idealer som mest mening korrupte enn sin forgjenger , fordi Alantqash av egenskapene til objekter og hva som skjer i de øvre symptomene i verden , og symptomer Ikke diskuter det . Noen ikke- muslimske lærde må prøve å oppdage mysteriet om drømmer og få tilgang til å bedømme menneskets psyke, motiver og tendenser og trender og til og med holdes . Han har publisert en verden av Sigmund Freud heter forfatteren ( analyse av drømmer ) i 1899 AD , og ser at som ( ego ) i tilfelle av årvåkenhet er en som styrer styrken på bevegelse, denne funksjonen forstyrret under søvn , og forsvinner deretter en stor sensur pålagt den delen ( er ) eller underbevissthet sa : Tilbaketrekningen av psykologiske forsendelser som funksjonen til kontroll eller svekke den tillater litt frihet nå synes . Tiltenkt drømmetilstand • Ufarlig . Det har blitt brukt ‘ Freud ‘ analyse av drømmer som et middel til å nå dypet av det ubevisste og Akoshvh for hans hemmeligheter . Freuds Anne er drømmer som en ~ Royal Road ~ ( til Underbevisstheten som inneholder kontrakten og motivene og undertrykte ønsker . Og brydde forsker ~ Karen Horney ~ analyse av drømmer . De ser at drømmer øker innsikten om situasjonen og avslører noen trender. av pasienten mot verden . det er antatt ~ Aaark fra ~ at drømmer gjenspeiler rimelige elementer og elementer urimelig personlige på samme tid . (6) det er merkbar fra denne korte presentasjonen til deres synspunkt syn disse inkluderer : _ fokus på den bruk av drømmer som et middel til å gå inn i pasientens verden og finne ut årsaken til hans sykdom , eller tilstand . . de fokuserer bare på de så – kalt Bodgat drømmer , som tenker på mannen før han sov og deretter se etter søvnen , eller fokus på noe som ikke har noe med drømmer å gjøre , men er hva de gjør med pasienter i psykiatriske klinikker etter at de slapper av på klinikken og lar snakke om seg selv og for sitt arbeid og kona og de ound ham , og legen til å overvåke denne samtalen , og gå inn gjennom denne personlige pasienten , og dette er ganske forskjellig fra visjonene som mennesket ser i en drøm av visjonskongen . Sayyid Qutb sier : sier en skole for psykoanalyse om visjonens natur : det Photo Dreams puster inn oppdømte ønsker i fravær av bevissthet, og dette representerer en del av drømmer . Men ikke alle representert . Og Freud selv . På all sin uvitenskapelige kontroll over teorien hans, bestemmer han at det er profetiske drømmer . (7) sier Mohammed Ali Qutb-tilhenger av Sayyid Qutb : Jeg har adoptert ~ Ofroed ~ i flere analyser og konklusjoner om Alrai og deretter satt meg gjennom hvilke reglene og grunnlaget han bygde sine teorier på i psykologi , men • dessverre – det var på vei i symboler og betydningsretning fysisk, eller Det er et dekadent dyr, så personen gjør ikke rettferdighet til sin menneskelighet , og visjonen – uten tvil – er delvis i en persons daglige liv , men den er i et rammeverk av okkult fra verden av åpenbaring, sameksistens og sensorisk praksis , en visjon som ikke er en visjon, men en innsikt , og en bevegelse som ikke er med lemmer og organer, men bare i følelsesmessig forstand . (8) Kanskje det beste av oss å forklare årsaken til denne psykologens mangel ved å forstå visjonene og gi det rett til Imam al- Qurtubi sa : forårsake forvirring ulovlig motvilje mot det som kom profeter fra den rette banen og nok bemerkninger i svar (9). ________________________________________ (1 ) Enig , Al – Bukhari fortalt som Fath al – Bari (369 \ 12 ) frem Ibn Hajar . Riyadh ga ut et moderne muslimsk bibliotek som i kjernefysisk forklaring (17 \ 15 ) publiserte den egyptiske trykkpressen og Stationers (2 ) Mohammed Safaareeni . Forklaring av trill Musnad Ahmad (1 /169 ) for å oppnå Zuhair Shawish jeg : Office of Islam 1392 e . (3 ) Fortalt mm som i kjernefysisk forklaring (15 / tjuesyv ) i Book of Revelation – op. Cit. ) Og fortalt av Ahmad i resten av palmen Almktherin 0 i håndflaten Jaber bin Abdullah kan Allah være fornøyd med at han publiserte Cordoba Foundation i Egypt . (4 ) Fortalt av Abu Dawood i Purity Book . Bab okkultasjon av den åpne publikasjonen av Dar trodde at Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid hadde oppnådd . Og premier i boka Purity and Sunnahs door Alarataad av urin og avføring . Tankeforlag . Oppnå Mohamed Fouad Abdul Baki og Ahmed i resten av palmen Almktherin i håndflaten Jaber bin Abdullah – op – og se ordene til Imam Safaareeni for å forklare trioene Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – i skygger av Koranen – publisert Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) utvidelse se : Dr . Hamed Zahran . Mental Helse og psykoterapi . (7) Sayyid Qutb op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Hieran guide in interpreting Dreams – Publisert av Koranbiblioteket – Kairo, s. 5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse ) (12/353) * Sitert fra Dr. Fahd Al-Usaimi ….

…Rommet : betegner høyden og erstatningen av hemmelighold med det gratis, fordi rommet er overlegen huset . Og det indikerer sikkerheten til de fryktede, fordi Gud den allmektige sier : ~Og de er trygge i rommene .~ Og det indikerer paradiset, fordi Gud den allmektige sier : ~ De vil belønne rommet med det de har vært tålmodige .~ Det indikerer også mihrab, fordi araberne kaller det det . Den som bygger et rom over huset sitt og ser sin kone nekte ham det og harme for hans handling, eller gråter av gråt, eller som om hun er kledd i klær, han vil gifte seg med en annen kone, eller være komfortabel, og hvis hans kone er duftende , vakkert og smilende, er rommet en økning i hans verdslige liv og høyde . Hvis han stiger opp til et ukjent rom, hvis han er redd for sikkerhet, og hvis han er syk, blir han himmel. Ellers vil han få høyde, glede og høyde . Og hvis han hadde en samling som ville følge ham i hans oppstigning, ville han presidere over dem med en kraft eller et flagg eller en imamat i en mihrab . Og hvis han ser et sølibat i et rom, gifter han seg med en god kvinne, Dinahs president . Hvis han ser to, tre eller flere rom, er han trygg fra det han frykter . Og hvis han ser at overhuset har falt på underhuset og ikke skader det, skal han presentere det for ham i fravær . Hvis han har støv, har han penger . Utseendet : En mann blir sett, så den som ser henne på lang avstand, han erobrer sine fiender, får det han ønsker, og opphøyer ham lykkelig . Hvis en kjøpmann ser det, vil han oppnå fortjeneste og en stat, og hans herlighet stiger over der han var og er . Og å bygge utsiktene er løpet av å bygge rollen ….

…Den blå iwan : tykkere enn melk : en landlig kvinne som har gjeld og med gips er en fornyet verden, og med en murstein er det penger som blir forbudt, og det ble sagt at han er en hyklerisk kvinne . Og den som ser at han gjør et ekteskap med en tankstein, han vil disiplinere sønnen sin . Gips og murstein er arbeidet til folket i helvete og faraoene . Kuppelen : styrke, den som ser at han bygde en kuppel på skyene, han slår autoritet og styrke med drømmen sin . Og den som ser at han har en struktur mellom himmel og jord med grønne kupler, det er bra for ham og hans død er basert på martyrium . Bygning indikerer en manns bygning med sin kone, og det ble sagt at den som så at han bygde en bygning, for han ville samle slektninger og venner med glede . Og den som ser at det er leire i profetens grav, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så vil han utføre Hajj med penger . Og hvis melk samles opp og ikke brukes i en bygning, så er det dirham og dinarer, og den som ser at den fornyer den gamle strukturen i en verden, så fornyelsen av verdens liv . Enten bygningen var for farao eller urettferdig, vil den fornye livet hans . Og profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Den som ser som om han bygger en bygning, han gjør en jobb . Og den som ser at han har begynt å bygge og graver den fra dens fundament og bygger den fra sin beslutning til han bygget den, så søker han kunnskap, vergemål eller et håndverk, og han vil oppfylle sitt behov som han vil . Og det ble sagt at den som så at han bygde en bygning i en by eller landsby, ville gifte seg med en kvinne der . Hvis han bygger den av leire, er det en pynt og et hykleri, og hvis han bygger den av leire, er det tillatt og fortjeneste . Hvis det er inngravert, er det en stat eller et flagg med moro og glede . Og hvis han bygger den av gips og murstein på den, så dykker den i forfengelighet ….

…Spyd Å se spyd i en drøm betegner krig, strid og tvister, og betegner knivstikkende symptomer og ulovlig gevinst . Og seeren til seeren over motstanderne . Og spydet tilsvarer kongen i statens kapasitet . Og spydene betegner reformatoren til hyklerne og folket i warp . Og spydene innser de store oppgavene og de store byttene . Og spydet i en drøm er en pinne fra luten, en kanal fra en kanyle og en feillinje . Og spydet er en kvinne eller en gutt eller et bevis på sannhet eller reise . Den som ser at han har et spyd i hånden, han vil føde en ung gutt . Hvis spydet var i Sinan, ville sønnen være vokter for folket . Spydbrudd er en feil hos gutten . Og hver brudd er ikke god nok til det . Og den som ser et spyd i hånden mens han kjører, da er han en kraft av høyde og ære . Hvis spydet ble tilskrevet sultanen og deretter ble brutt, skjer det en ulykke innenfor hans autoritet . Og hvis det tilskrives en bror, så er det en ulykke i ham, det vil si hvis den knekker og kaster den og ikke kan repareres . Og tapet av tannen er døden til hans bror eller sønn, og også Mazraq . Og spydet er en bror eller eier som forsvarer sin eier . Og den som ser et spyd i hånden mens han kjører det gjennom markedet, da vil han ha en mannlig sønn, og hvis han legger det bak døren eller dekker det for hånd, føder hans kone en hushjelp . Og spydet uten jern er en datter av den gravide kvinnen, og den jenta hadde døtre i henhold til antall knutepunkter i spydet hvis seeren regnet henne . Og den som ser en sultan, gir ham et spyd, han påtar seg et mandat . Og hvis spydet var et flagg, hadde staten et rykte . Og den som ser en person stikke ham med et spyd, han skader ham med tungen og stikker hans ære . Og hvis en konge ser at spydet hans har gått for langt, blir han mørkere hjorden sin . Og den som så at han ble stukket med et spyd og blod strømmet fra ham, han vil bli belønnet for det han traff fra angriperen . Og det ble sagt : Kroppen hans er sunn og pengene hans er rikelig . Hvis han var fraværende, ville han trygt komme tilbake til familien . Og den som tror at han er såret av et spyd og sårene blir mer alvorlige, da slår den sårede fra den sårede forbudte penger, så hvis spydet blir kuttet med et kjøtt eller et organ, og dette blir i hendene på gjerningsmann, så slår han fra den skadde personen noe som er klanderverdig i gjeld . Og den som ser at han har kjempet mot fiendene med sitt spyd, han vil skaffe ulovlige penger ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at båten hans reiser i fremtiden til sjøen, blir det tolket som en reise, fordi Gud den allmektige sa: ‘ Og han har naboene i sjøen, som flagg .’…

…Låsen er i en drøm en tillitsfull mann . Og det ble sagt : Låsen er en jomfru kvinne for de som taklet det . Hvis fangen ser at han har åpnet en lås, vil han rømme fra fengselet, og hvis den berørte personen åpner en lås, vil hans bekymring bli fjernet . Og låse flere, krangel og makt . En lås er en person som er stolt på å beholde innskudd . Og hver lukking er bekymret, og hver åpning er Faraj . Jernlåser er et symbol på avkoding og flagg . Låser indikerer uaktsomhet. Den Allmektige sa : ( Ser de ikke på Koranen eller gjør hjertene på låsen deres ). Låsen er en garantist . Jernlåsene er et tegn på vedlikehold av de som er indikative for det, og religionens tekst, og kanskje indikerer det stolthet og høyde . Og trelåser er tegn på hykleri, nøl med å si og aksept av bestikkelser ….

…Surat Al-Buruj, den som leser det eller resiterer det for ham, som Jaafar Al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, sa at Gud den allmektige elsker ham i kunnskap om spørsmål og kunnskap . Og det ble sagt : Han velsigner stjernenes flagg . Og det ble sagt : han unnslipper bekymringer ….

…Datoer : Det ble fortalt at Umar så det som om han hadde spist dadler, og han nevnte at for Guds sendebud, måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, og sa : Det er troens søthet . Og typer datoer er mange, og datoer for de som ser det, indikerer regn . Og for de som spiser det, vil det bli gjort et rent generelt levebrød for ham, og det ble sagt at det indikerer lesing av Koranen, og det ble sagt at datoer indikerer sparte penger . Visjonen om hensynsløs spising er for dhimmiene . Og det ble sagt at den som så det som om han spiste gode dadler, han hører et godt og nyttig ord . Og den som ser det som om han begraver datoer, han lagrer penger eller får penger fra noen av safene . Og den som ser ut som om han kutter en dato og skjønner dens intensjoner fra den, da vil han få en sønn, fordi Gud den allmektige sier : “ Sannelig, Gud skaper kjærlighet og frøene . ” Visjonen om å spise datoer med tjære er bevis på en kvinnes hemmelige skilsmisse . Når det gjelder å se spredning av datoer, er det en reisekunst . Og datoens agent, Ghanima . Og den som ser som om han kommer fra et palme i sine egne dager, han vil gifte seg med en ærverdig, rik og velsignet kvinne . Og det ble sagt at han treffer penger fra et edelt folk uten å bli sliten, eller fra sine eiendommer, og det ble sagt at han treffer en nyttig kunnskap som han jobber med . Hvis det er ute av tid, hører han et flagg og jobber ikke med det . Hvis han så ut som om han hadde plukket et palme med svarte druer, fødte kona en sønn av en svart eier . Hvis han så ut som om han hadde høstet fra en tørr og våt håndflate, lærer han av en umoralsk mann en vitenskap som vil være til fordel for ham . Og hvis drømmeren var ulykkelig, ville han få lettelse, for det den Allmektige sa i historien om Maria : ~ Og jeg vil spotte deg med en koffertstamme .~ Det ble sagt at datoer spredte dirham ikke forblir . Og den som ser at det høstes datoer for ham, så høstes penger for ham fra mennesker med farer . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg fant førti datoer, og hun sa : Du traff førti pinner . Så så han ham en stund senere og sa : Jeg så som om jeg hadde funnet førti datoer på døren til sultanen . Han sa : Det påvirker førti tusen dirham . Mannen sa : Jeg krysset visjonene mine denne gangen i motsetning til hva jeg gjorde første gang . Han sa : Fordi du fortalte meg din visjon første gang, og trærne tørket ut, og du klarte året, og denne gangen kom du til meg med liv i trærne . Saken var begge ganger det han krysset . Og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Jeg så som om en mann kom til meg og matet meg en bit dadler, så jeg ble fremmede, og hvis en kjerne kom ut, stavet jeg den ut . Så ga jeg meg en ny bit, og hvis jeg hadde en kjerne, blåste jeg den . Så ga jeg meg et tredje toppmøte, og hvis en kjerne Vlvztha . Abu Bakr sa : La meg, o Guds sendebud, krysse den . Han sa : kryss den . Han sa : Et selskap blir sendt, og de får og hilser og smitter en mann . Så ble det sendt et selskap, og han sa tre ganger, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Likeså sa kongen . Anas bin Malik så i en drøm som om Ibn Omar spiste en hemmelighet, så han skrev til ham at jeg så deg spise i det skjulte, og det er troens søthet . Og det ble sagt at en naken mann så kurver med kurver falle fra magen på svin, mens han presset dem og bar dem hjem til seg . Så spurte han den som uttrykte det, og han krysset det med byttet på de vantros penger. Snart kom romerne ut og seieren var for muslimene, og det han gikk gjennom kom til ham . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som så ut som om hun sugde en date og ga den til naboen og sugde den, så han sa : Denne kvinnen deler en god tjeneste med ham, så hun vasker klærne hans . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg hadde en foss i hånden min og hadde dadler i den, og hodet og ansiktet mitt var nedsenket i den, og jeg spiste den og sa : Hvor surt det er . Ibn Sirin sa at du er en mann som har hengitt seg til å tjene penger til høyre og venstre, og du bryr deg ikke om sikkerheten til forbudte. Sikkerhet var fra tillatt, men jeg vet at det er forbudt . Det var slik . Hvis en kvinne ser at hun spiser dadler med tjære, tar hun sin manns arv og hun er skilt fra ham ….

…Det er i en drøm gode nyheter og advarsler, krig og pine, makt og fengsel, tap og synder, og den som ser ild og har gnister og har lyd og opprør, det er en prøvelse der en verden av mennesker går til grunne . Og den som ser ild i sitt hjerte, det er kjærligheten til seierherren og undertrykkelsen av dem som forlater hans elskede . Og den som ser to branner, de er militære . Jo høyere ilden er med høy røyk, desto større skrekk og pine . Den som tenner bål i en mørk natt for å lede folk til veien, vil motta et flagg som guider folk, og den som tenner det uten mørke, så er han en kjetteri . Og det ble sagt : Hvis du ser ild om dagen, er det et tegn på krig og oppvigling . Og den som ser at han tilber ild, så elsker han krig, og kanskje han adlød Satan i sin ulydighet . Og den som ser at han fyrer med ild om vinteren, han vil være rik . Og den som ser at han spiser ild, han spiser urettferdig foreldreløse penger eller spiser forbudte penger . Og den som ser at han har solgt ild og kjøpt en hage, så selger han duer og kjøper en hage, og omvendt . Og den som ser en person komme inn i ilden og bli torturert, da mister han pengene sine eller begår synder som krever ilden . Og den som ble rammet av ilden og ikke brente ham, hold tiden sin . Og den som ser ilden brenne noe av kornet, prisen er høyere . Og den brennende ilden er en ulykke av Sultan . Og den som blant guvernørene ser at han tenner ild mens den er slukket, han skal isoleres og ilden slukkes . Og den som ser en ildflamme på døren uten røyk, det indikerer Hajj . Og brannen i fingrene indikerer urettferdigheten til de skriftlærde . Og ild i håndflaten er en urettferdighet i utførelsen . Og den som ser en ild som vil spise alt som har kommet . På ham og den har en enorm stemme, fordi det er krig, pest, kopper eller død som oppstår der . Og hvis han så at den steg opp fra et sted til himmelen, så har folket der stedet kjempet mot Gud den Allmektige med synder . Den som ser ild, brenner noe av klærne eller noen av organene, og ulykken rammer ham . Og den som ser at han blir rammet av en glød av ild, han vil falle i folks tunger og fylle ut igjen . Og den nyttige, skinnende ilden er en sikkerhet for den fryktede og nærheten til sultanen . Og den som så en brann som stammer fra hjemmet hans, ville skaffe seg en stat eller handel . Og den som så at en ildstråle lyste fra øst til vest, da vil han vite at han vil bli nevnt i øst og vest . Og hvis han så en ild skinne fra hodet hans, og det hadde lys og stråler, og hans kone var gravid, fødte hun en gutt som ville seire og ha en stor hann . Og den som ser at han tenner ild på toppen av et fjell, han vil nærme seg den allmektige Gud eller oppfylle hans behov, og hvis han er fraværende, vil han komme tilbake trygt . Og den som ser i skjørtet sin en brennende ild og er gift, så blir kona gravid . Og ilden i ørkenen er krig . Og hvis han tar et kull midt i bålet, så treffer han forbudte penger fra sultanen . Og den som setter fyr på mennesker, jeg vil skape fiendskap og avsky blant dem . Og den som har en brann som skinner fra hodet, han vil være alvorlig syk . Og den som ser at han er midt i ilden og ikke finner dens frihet, da vil han oppnå sannferdighet, sikkerhet og seier over sine fiender . Og den som ser ild, slukkes, og splid bor . Hvis ilden er i et land, så er det døden til herskeren eller dens lærde, og hvis den slukkes i hagen sin, er det hans død . Og ilden kan være en indikasjon på beregningen fordi de ble skapt av giftenes ild, og kanskje indikerte det tørke og gresshopper . Og den som så ild snakke i en krukke eller i nærheten av den, han ville bli truffet av en jinn . Skadelig brann indikerer urettferdig autoritet, og hvis folk drar nytte av det, indikerer det bare autoritet . Og ilden om vinteren betegner frukten, som de sier : Ild er vinterfrukten . Å spise ild indikerer at du spiser og drikker i forbudte kar, som gull og sølv . Kanskje angav hun sin tilbeder . Samt lys og mørke ….