…Den som ser at skjegget hans er hvitt : ingenting gjenstår av det svarte, for han ser med ansiktet og ansiktet i mennesker hva han hater . Hvis noe av svartheten er igjen, er det verdig . Og skjeggets lengde er over den kjente verdien, en gjeld som eieren skylder, eller alvorlige bekymringer . Og dens mangler og frykt utgjør hans religion og går til den hvis den er så mye som den ikke vanærer den . Hvis skjegget hans er barbert, vil ansiktet hans forsvinne og møte ham i mennesker, som plukkingen er, bortsett fra at barbering er lettere ….

Og den som ser at han har truffet et speil og ikke ser ansiktet inn i det, da vil han oppnå det han hater i ansiktet hos mennesker. Hvis han ser på det, er det ikke noe godt i det, og hvis han har autoritet, vil han snart se sin plass som ham, bortsett fra om speilet er igjen eller null eller noe sånt, så vil han slå en gutt en gutt , og hvis ikke Han venter på en sønn, og han er en sultan eller en arbeider, så er han isolert og ser noen andre i hans sted, og hvis ikke så forlater han sin kone og det ble sagt at den som så et speil med sin hånden han så inn, så forsvinner hans bekymring, og hvis en kvinne ser at hun ser i et speil uten sølv, hvis hun er gravid, føder hun en slavejente som henne, og den som ser at han ser i et speil En indisk kvinne dør for et mannlig barn, og hvis han har en gravid kvinne, er det som er i livmoren hennes de døde…

Når det gjelder den gamle kvinnen : det er hans verdslige liv . Hvis han ser henne pyntet og avdekket, oppnår han sitt verdslige liv med haster med gode nyheter, og hvis han ser henne rynke pannen, indikerer det at æren har gått bort for denne verdens skyld . Hvis han ser henne stygg, vil ting vende seg mot ham, og hvis han ser henne naken, så er det en skandale . Hvis han ser henne tilslørt, er det et spørsmål om anger . Hvis han ser at det er som om en gammel kvinne kom inn i hjemmet hans, har hans verdslige liv kommet, og hvis han ser henne forlate hjemmet, blir hans verden fjernet fra ham . Hvis den gamle kvinnen er muslim, er hun forbudt . Hvis hun er muslim, er hun en tillatt verden . Hvis det er stygt, er det ikke noe godt i det . Og den ukjente gamle mannen i tolkning er sterkere . Hvis en ung kvinne ser i drømmen som om hun har blitt gammel, indikerer visjonen hennes godheten i hennes religion . Hvis mannen ser en gammel kvinne, kan du ikke adlyde ham mens han er interessert i henne . Det er en umulig verden . Lydigheten han mottok fra verden like mye som den ble overholdt ….

…Den gamle kvinnen er i en drøm en impotens, og kanskje indikerer hun verden som er borte, og kanskje refererer hun til det hinsidige fordi den er mot verden, og hun refererer til vinen fordi den er et av hennes navn, og hun refererer til kua fordi det også er et av hennes navn . Kanskje den gamle kvinnen i en drøm antydet graviditet etter fortvilet av det . Kanskje det å se den gamle kvinnen indikerte bedrag, bedrag, hvisking og berøring . Den syke gamle kvinnen er hjelpeløs, og den tørste er tørke. Hvis en jente kommer tilbake, vil tørken bli fjernet, og hvis den ukjente kjerringa kommer inn i en pasient som frykter døden, er dette et godt bevis for den gravide kvinnen . Og den gamle kvinnen indikerer landet til hans sabkha som ikke vokser . Og den som ser et gammelt stygt blikk, det indikerer oppvigling og krig . Den utro gamle mannen er forbudte penger, og den bevæpnede kjerringa er tillatte penger med glede for de som ser det . Og den som blir gammel, vil oppnå ærbødighet . Og den ukjente kjerringa indikerer det infertile året . Den stygge gamle mannen kan være en forkynner for slutten på krig og tørke, og den magre gamle mannen kan være et tørkeår, og hvis det blir fett, vil året komme . Og den mørkhårede gamle mannen er i verden sammen med dem og drar til Jah, og hvis hun er naken, er det en skandale i hans verden . Og den som ser en gammel kvinne som kommer inn i hans hjem, hans verden kommer til ham, og hvis han ser henne forlater han ham, er hans verden borte . Og hvis en kvinne ser at hun er blitt gammel, så er det godheten i hennes verden ….

…Løk : Noen av dem likte ikke den allmektige og sa : ~Og løk .~ Og noen av dem sa : Det indikerer utseendet til skjulte ting, så vel som andre belgfrukter med lukt, og noen av dem sa at det er penger, og avskalling av løk indikerer adulation til en mann . Hvitløk : ros stygt, og det ble sagt at penger er haram, og å spise det kokt indikerer syndens anger . Og det ble fortalt at en mann kom til Abu Hurairah og sa : Jeg så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sittende i moskeen, og folk gikk inn og hilste på ham, så jeg kom for å komme inn i ham, og hvis menn med pisk, hindret de meg fra å komme inn, sa han, la meg gå inn, og de sa at du spiste hvitløk og de sparket meg ut . Abu Hurairah sa : Dette er uhyggelige penger jeg spiste ….

…Scabies Den som ser at han har scabies i seg, mens han skraper det, og det ikke er vann eller pus i det, så er han i nød og utmattelse fra sine slektninger . Hvis scabies er på kroppen hans, er skadene i brødrene hans og hans levebrød . Og hvis det er i hans høyre hånd, er det i de levende . Hvis det faller i venstre hånd, er det fra partneren eller broren . Hvis det faller på kinnet hans, er det fra klanen hans . Hvis den bor i livmoren hans, er det fra hans penger og barn . Hvis det er vann i skorpen, så rammer det penger med smerte og arbeidskraft, og hvis det blir riper og skadet, er det penger med sauer, og hvis det har puss eller pus, så rammer det like mye som de voksende pengene . Og det ble sagt : Skabb og kløe er bekymringer, og autoriteten til et folk som har fornærmet ham, vil skade ham . Og den som ser ham som skabb, så indikerer han venstre og rikdom til høyre for de fattige, og hos de rike indikerer han presidentskapet . Det er bedre for en person å se at det er han som ble rammet av skabb, spedalskhet, pustulering eller kopper, og hvis han ser det hos andre, indikerer det sorg og mangel hos den som har synet, og hvis han ser det i sin besittelse, da er han ikke egnet til tjenesten sin, og hvis han er hans sønn, så adlyder han ikke sønnen i samleie, selv om det er hans kone, dette indikerer at alt hun gjør er stygt . Hvis han så skabb i nakken, er han i gjeld…

Og den som tror at han laget en vind, og hvis han hadde et løfte, et løfte eller en ed, så forlater han det, og noen av dem sa at den som så at han produserte en vind, ble de sinte og snakket om det, og hvis det var blant et folk, skjedde det en skam og skandale, og hvis han så at det utilsiktet kom en vind ut av ham med en stemme, lettet han det og vant. Bevisst og med vind indikerer visjonen et stygt ordtak…

…Felt Drømmen symboliserer felt med død mais eller felt fulle av det som er igjen fra plantingen etter høsting med dystre og dystre muligheter angående drømmerens fremtid . Å se grønne felt eller fulle av mais eller korn indikerer stor overflod og lykke for alle grupper . Å se nypløyede åkre indikerer en tidlig økning i rikdom og et fremskritt i formue til steder med stolthet . Å se nyklassifiserte felt som er klare til å plantes, indikerer at du snart vil dra nytte av dine forsøk og din lange kamp for suksess ….

…Fylleri av noe slag var viet til sitt fulle potensiale. Hvis noen er fulle, indikerer det at forbudte penger er oppnådd og er uaktsomme i hans bønner ….

…Abu Sa’id, predikanten, sa: “Den som så at han forårsaket en vind, ble sint og fortvilet og snakket om ydmykelse og vanskeligheter, og det kan være en stygg ros . Hvis det er blant folket, vil det skamme seg og skandale . Og hvis han så at det utilsiktet kom en vind ut av ham, så la ham gå og vinne . Og hvis det var med vilje og hadde vind, indikerer visjonen et stygt ordtak ….

Og den som ser et medlem av kroppen sin som en smerte som han ikke har tålmodighet med, så hører han stygt fra sin slektning som medlemmet og smerten tilskrives

Når det gjelder smertesmerter, hvis han ser at en av molarene hans eller en av tennene hans smerter, så hører han stygt fra slektskapet hans som molaren tilskrives i tolkning, og han behandler det med mer alvorlig behandling for ham i henhold til mengden av smerte han finner ….

…Mihrab er i en drøm en høvding eller en imam . Den som ser at han ber i helligdommen, så er det gode nyheter . Og hvis en kvinne så det, ville hun føde en sønn . Nisjene til de fattige, hvis en person ser dem, indikerer tilbakeholdenhet, oppriktighet og en kjærlighet til å være alene fra mennesker . De avvikende mihraabene er indikasjoner på aberrasjon, glid i tale og gjerning, og kanskje indikerer mihrab en tillatt forsyning og en rettferdig kone, fordi Gud den allmektige sier : ( Når Zakaria Mihrab kommer inn i henne, finner han med sin rikdom ). Og hvis moskéens mihrab avvikes fra annet enn retningen til qiblah, eller hvis den lukter stygt eller har et kadaver i seg, indikerer dette visjonærens vantro, kjetteri eller hans hykleri ….

Og han fortalte at en mann kom til Ban Siren og sa : Jeg så som om jeg var spedalsk . Han sa : Du er en mann som refererte til deg med noe stygt, og du er uskyldig for ham ….

…Bananer Hvis du drømmer om bananer, forutsier dette at du vil blø for en kjedelig og ikke elsket partner . Hvis du spiser bananer, forutsier dette en kjedelig risiko når det gjelder arbeid og en plikt til å ta den ut på egen hånd . Hvis du ser bananer ødelegge, vil du snart falle inn i et stygt prosjekt . Hvis du handler bananer, vil du bli stablet med ikke-produktive interesser ….

Navneendring : Den som ser det som om han blir kalt uten navnet sitt, hvis han kalles et stygt navn, vil han vise ham en uanstendig mangel eller en dødelig sykdom . Hvis han blir kalt med navnet Hassan, slik som Muhammad, Ali, Hassan eller Saeed, vil han oppnå ære, ære og verdighet i henhold til betydningen av dette navnet ….

Når det gjelder hvitløk tolkes det med stygt baktalelse, og det ble sagt at det er forbudte penger, og å spise det kokt indikerer omvendelse ….

Når det gjelder spedalskhet, spedalskhet og kopper : det ble tidligere sagt . Det er bedre å se en person som om han er spedalskhet, scabies, kopper og blemmer . Hvis han ser henne hos andre, indikerer det sorg og mangel på sorg for den som har visjonen, fordi alle som har et stygt utseende er fremmedgjort for ham, spesielt hvis han ser henne i sin eie, så er han ikke egnet til tjen ham for alt han gjør, så det er stygghet og skandale, og det er også alle som er sammen med ham . Og den som ser det som murer, det er en økning i pengene hans . Og hvis han ser at sønnen har vegger, vil han foretrekke ham og sønnen, samt sår på kroppen, en økning i penger . Og hvis han ser et sår på hånden som har strømmet en stund, så er det penger som vil være til fordel for ham og ikke skade ham ….

Og blemmer, hvis de splittes og dreneres for pus, indikerer neglen og varigheten . I kviser, skabb, kopper og andre, noe som indikerer en langstrakt penger . Kopper er en økning i penger . Det er også sår ….

…Blæren er en person som ser i sin drøm at moren hans hadde en petit ut av den, så splittet den opp og spurte pus eller pus fra henne . Dette var en seier for ham . Og hvis han ser kviser eller sår på kroppen sin, vil han påføre penger i henhold til deres styrke i perioden og dens overflod . Hver økning i kroppen hvis den ikke skader eieren, er en økning i nåde og godhet ….

…Den som treffer et brød er Omar, og brødet er førti år gammelt . Det som var en reduksjon i den, er nedgangen i den alderen, og dens stillhet er verdens renhet . Det ble sagt at ett brød på tusen dirham, fruktbarhet, velsignelse og levebrød er til stede. Andre søkte ham, og hans tristhet gikk bort fra ham fordi Gud den allmektige sa : ~Og de sa : Lovet være den Gud som har gått fra sorg .~ Kommentatorene sa : Tristhet er brød, og hvis han ser mange brød uten å spise dem, vil han snart finne brødrene sine . Og hvis han ser et tre i hånden, så er det godt å leve og en moderat religion . Hvis det var poesi, så er det en from disposisjon . Hvis det var et crusty loaf, ble det arr i hans levebrød ….

…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – På myndighet av Muhammad bin Ishaq sa han : Muhammad ibn Muslim al-Zuhri, Asim Ibn Umar ibn Qatada, Abdullah bin Abi Bakr og Yazid bin Roman fortalte meg på myndighet av Urwa bin al- Zubayr og andre forskere på Ibn Abays autoritet – må Gud være fornøyd med dem – hver av dem fortalte meg noen denne samtalen samlet for å snakke mens de fikk næring fra Hadeseth fra Badr, sa : til Masama Allahs sendebud – fred være med ham – Abu Sufyan kom fra Sham arr muslimer til dem og sa : dette Ir Quraish hvor pengene deres hentet frem, kan Gud Infelkmoha Vantdb folk være redd for noen av dem og vekten til noen av dem og at de ikke gjorde De tror at sendebudet til Gud – må Guds bønner og fred være over ham – kaster krig, og Abu Sufyan, da han nærmet seg fra Hijaz, var følsom overfor nyhetene og spurte de som møttes fra Rukbanen og fryktet for folks saker til han fikk en nyhet fra noen av Rukbanene som Muhammad hadde appellert til sine følgesvenner for deg og for din vanære, så han advarte om at han hyret Dhamdham bin Amr Al-Ghafari sendte ham til Mekka og beordret ham til å komme til Koraysh, og han ville slå dem av for pengene sine, og han fortalte dem at Muhammad hadde tilbudt det til sine følgesvenner, så Dhamdham bin Amr gikk raskt ut til Mekka . Ibn Ishaq sa : Så fortell meg hvem jeg ikke anklager, på myndighet av Ikrimah på autoritet fra Ibn Abbas, og Yazid bin Roman på myndighet av Urwa bin Al-Zubayr, som sa : Atika, datteren til al-Muttalib , så ankomsten av annekteringen av Mekka på tre netter, en visjon som skremte meg og fryktet at folket ditt kunne komme ut av det onde og ulykke, så han skjulte det han fortalte deg om. Han sa til henne : Hva så du? Hun sa : Jeg så en passasjer komme til en kamel for ham til han sto i skålen og sa på toppen av stemmen : Ikke fremmedgjøre deg, o familie av forræderi til bryteren din på tre ganger, så jeg ser folk samlet seg til ham, så kom han inn i moskeen og folket fulgte ham, mens de var rundt ham som ham med kamel på baksiden av Kaaba, og så ropte han slik: Ikke fremmedgjøre deg Al Treachery for din bryter i tre ganger, da representerte han kamel på hodet til Abu Qubays, så ropte han slik, så tok han en stein og sendte den, og den kom til å falle, selv om den var i bunnen av fjellet, ville den bli avvist . Al-Abbas sa : Av Gud, dette er en visjon, og du er, så skjul det og ikke nevn det for noen . Så kom Al-Abbas ut og møtte Al-Walid bin Utbah bin Rabi’a, og han hadde en venn . Al-Abbas sa : Så jeg gikk rundt huset, og Abu Jahl bin Hisham i Rahat fra Quraish Qud snakket med en dyster visjon, og da Abu Jahl så meg sa han : O Abu Al-Fadl, hvis du er ferdig med din omringing, så kom til oss, så når du var ferdig, kom du og satte deg sammen med dem. Abu Jahl sa til meg : Oh Bani Abdul Muttalib Når skjedde denne profetinnen deg? Han sa : Hva er det? Han sa : Den visjonen hun så er uanstendig. Han sa : Så jeg sa : Hva så hun? O sønn av Abd al-Muttalib, aksepterte du ikke dine menn til å profetere slik at kvinnene dine skulle profetere, og Atika hevdet i sin visjon at han sa: ~Gå foran deg i tre, så vil vi vente på deg fra disse tre. Hvis du virkelig er det du sier, vil det være at hvis de tre går forbi, og det ikke er noe av det, skriver vi en bok om deg som du lyver for folket i det arabiske huset. Abbas sa : sikker på hva det var fra meg til ham en stor ting, men jeg Jehdt det og Ankkrt å bli sett noe, sa han : del oss da når jeg ikke lenger er en kvinne av sønnene til Abdul Muttalib bare kom til meg , sa hun : Oorteurtm denne irriterende ondartede som er lokalisert i dine menn og kvinner kan spise deg du hører, så har du ikke Er, noe jeg hørte, sa han : Jeg sa : Måtte Gud gjøre det jeg hadde fra meg til ham fra en stor HEM Gud Otardhan ham den returnerte Okwilkenh, sa : Vdot på den tredje dagen av synet av Atika og Onaa jern irritert Ars Jeg de savnet det er som at han fanger ham, sa han : Jeg kom inn i moskeen Jeg så ham jeg sverger Jeg går mot ham Otardh tilbake til noen av døren til moskeen intensiveres , sa han : Jeg sa til meg selv : hva med ham om Gud, spis denne forskjellen for meg at Ohatmh, sa han : Hvis han har hørt hva jeg ikke har hørt, stemmen til å bli med Bin Amr Al-Ghafari som ropte i magen i dalen, stående på kamel, hadde stubbet kamel og rundt hans reise og rev skjorta mens han sa : Å, bor Quraish, Al-Latimah Al-Latimah, pengene dine med Abi Sufyan. Muhammad tilbød det til ledsagere at jeg ikke ser at du vil innse det. Lettelse er lettelse, sa han : Så han distraherte meg fra ham, og det som kom fra ordren tok fra meg (1). * Og i en fortelling : Jeg ble distrahert av det som kom fra kommandoen, og det var ingenting annet enn enheten før vi dro, og den traff Quraish med det som skjedde på Badr-dagen, ved å drepe deres adelsmenn og fange deres valg . Atika bint Abdul-Muttalib sa om det hun så, og hva Quraysh sa om det : Var ikke synet sant, og han kom til deg for å tro det, fordi et av folket er en flyktning, så du sa, og jeg gjorde ikke løgn, men den som er en løgner, forteller oss sannferdig….

…Den som faller i en blodkilde : eller et arr eller en blodkrukke, etter at blodet er høyt over ham . Det kan ikke skyves bort, for han er i blod som er rammet av ham . Likeledes vil hvert erobrende blod han ser på et sted med vann, i en bolle, i en bolle, i et basseng eller andre spor av rennende og stillestående vann, etter at det ofte er, med mindre han ser at blodet er svakt, at han drakk, eller farget med det, så er det forbudte penger som rammer ham, og hvis det ofte ble forbannet med blod . Og den som ser blod sprøytet på ham, han vil motta det fra den som blodet sprinkles på, som en gnist fra ild, så det er dårlige ord som rammer den som gjør det ….

…Vals Hvis du ser en vals, forutsier dette at du vil bygge lykkelige forhold til en munter og eventyrlig person . Enten hvis en jente danser vals med kjæresten sin, så betyr dette at hun vil bli gjenstand for mye beundring, men ingen vil søke å ta en kone . Hvis hun ser kjæresten sin danse vals med en konkurranse, vil hun overvinne hindringer for å oppnå sine ønsker på mesterlig vis . Og hvis hun danser vals med en kvinne, vil hun bli elsket for sine lønnsomme måter og metoder . Hvis hun ser folk som snurrer i valsedansen som om de er fulle, vil hun unne seg så dypt i lyster og gleder at hvis hun forhindrer de besmittede introduksjonene til kjæresten sin eller hennes mannlige bekjente, vil det være et mirakel ….

…Kummen er i en drøm en ærlig, sjenerøs, sunn mann . Hvis han ser et basseng fulle av penger, vil han få verdighet og ære fra en sjenerøs og ærlig mann . Hvis han utfører tvetting fra den, vil han frelse dem som er, Gud allmektig villig . Og hvis han drakk vann av det, ville han tjene penger på en sjenerøs konge . Se Fosqia ….

…Kritt Hvis en kvinne drømmer om at hun bleker ansiktet med kritt, betyr dette at hun vil lage planer for å vinne fans . Hvis du drømte om å bruke kritt på tavlen, vil du motta en populær tjeneste, med mindre brettet er svart i fargen, i så fall indikerer det uflaks . Hvis du holder hendene fulle av kritt, forutsier dette skuffelse ….

…Hvis han ser at solen har stått opp spesielt fra mørket : på et spesielt sted benekter han det for henne og ikke har lyset fra sitt kjente lys, så påvirker denne ulykken ham på det stedet, som krig, ild, pest , maleren eller lignende . Hvis han ser at det dukket opp på en privat eller generell måte med sitt fulle lys og utseendet ikke har et mørke som blander seg med det, og det ikke er noe vitne om å vitne om det som ikke liker det, så er det lesingen av den største kongen, folket der stedet, med godhet og preferanse for dem og deres rettferdighet, eller hvis vannet rådet, silt og krusninger, var hans tolkning tortur . I tillegg til brannvarer for opprettelse og fordeler for dem . Hvis hun ikke er overveldende, rasende og lydig, så er hun hans tjener . Hvis den erobrer og spiser det som kom og gikk ut av lydighet, blir det tolket som krig, drap, pest, maler og pine . På samme måte, hvis vinden blåser myk og stille, hviler folket på den og pollinerer plantene for dem, og trærne vokser, og de har fordelene, så hvis den blåses og benådet, vil dens tolkning være en straff for folk der stedet . Samt lyn og torden ….

…Masih Hvis du drømte om å se Kristus som et lite barn tilbedt av vise menn, betyr dette mange lykkelige dager, fulle av rikdom og kunnskap, rik på glede og tilfredshet . Hvis Kristus er i hagen til ~ Getsemane ~, vil en trist ulykke fylle sjelen din med sorg, og du vil føle store ønsker om endring ved å miste kjærlighetsmotivene . Hvis du ser ham i templet som kritiserer kjøpmennene hardt, betyr dette at onde fiender vil bli beseiret og hederlige gjerninger vil seire . ~ Getsemane : er hagen der Kristus ble arrestert utenfor Jerusalem .~…

…Å se en kanne i en drøm tolkes som et godt humør, arbeidsro og suksess i arbeidet . En ødelagt mugge betyr å miste venner . Hvis du drømte om kanner fulle av tynnende væsker, så tenker noen på interessene dine i tillegg til deg . Flere venner vil forene seg for å gjøre deg lykkelig og nytte . Hvis kannen er tom, vil din oppførsel distanse deg fra venner og sosial posisjon . Ødelagte kanner indikerer sykdom og manglende funksjon . Hvis du drikker vin fra en krukke, vil du nyte sterk helse og finne glede i alle områder . Du vil ha optimistiske synspunkter . Hvis du tar en motbydelig dose fra en mugge, vil skuffelse og avsky følge de gledelige pretensjonene ….

…Storfe Hvis du drømte om å se vakre, flotte og klumpete kveg som betryggende beiter i grønne beiter, betyr dette at oppriktig og munter selskap vil gi deg suksess og lykke . Hvis du ser mager, lurvet og underernært husdyr, vil du sannsynligvis slite hele livet på grunn av dårlig drenering av energien din og din motvilje mot arbeidsdetaljer . Løs vanene dine etter denne drømmen . Hvis du ser storfe flykte høyt, betyr dette at du må bruke alle dine innflytelsesmakter for å holde karrieren din på en lønnsom vei . Hvis du ser en flokk kyr som melker, vil du med hell skaffe deg rikdommen som mange har prøvd å skaffe seg . For en jente betyr dette at følelsene hennes ikke vil lide av personen hun valgte . Hvis du drømmer om å melke kyr med fulle jur, så er en stor rikdom skjult for deg . Hvis en kalv stjeler melk, betyr dette at du er i ferd med å miste din kjære på grunn av den langsomme viser at du gjengjelder kjærlighet til ham, eller at du vil miste eiendom på grunn av forsømmelse av arbeidet . Hvis du ser unge kalver i drømmen din, vil du bli en stor elskling i samfunnet, og du vil vinne hjertene til oppriktige mennesker . Når det gjelder virksomhet, indikerer denne drømmen et overskudd fra salg . Når det gjelder kjæresten, henviser han til å inngå pakter som vil bli respektert . Hvis kalvene er magre, må du se etter det samme, bortsett fra at det håpes at det vil være vanskeligere å få tak i dem . Hvis storfeet var vilt og hadde lange svarte horn, mente de fiender ….