…Og den som ser at han kastet noe fra ham i ilden, han skal tolke spredningen av hans minne om ham med den vakre ros for det stedet ….

…Og den som ser at han kastet armbuen med buen, han vil nå den ved å lese fra de eldste ….

…Og den som ser at han har kastet en ild i paradiset, han vil spise noe forbudt fra Uhuds lund ….

…Og hvis han så at han kastet en gasell med en stein, tydet hans syn på at hans kone ble skilt eller at en tjenestepike hadde samleie .)…

…Og den som ser at han kastet sengen utenfor hjemmet eller døren og deretter returnerte den, tyder på en tilbakekallbar skilsmisse ….

…Og den som så at han kastet opp mye god farge, så indikerer det at et godt barn vil bli født til ham, og det ble sagt noe annet ….

…Den som tror at han kastet opp mens han faste, så la det i seg, og hvis han skylder en gjeld, er han i stand til å betale det og ikke gjøre opp, så synder han for det ….

…Og hvis han så at han kastet opp tykk mat, vil noe forsvinne ….

…Og den som ser at han kastet fangsten med pilen, han forbanner en mann eller en hushjelp ….

…Og den som ser at han kastet en perle under beinet, så indikerer det at han giftet datteren sin med et annet kjønn. Hvis det er ødelagt, og hvis han ser at han har truffet en perle, enten det var fra et siv eller noe annet, blir det ansett at hvis det ble truffet, tolkes det av jenta, og hvis hun ikke kjeder seg , blir det tolket med sønnen ….

…Hun kastet den i en drøm, og alt som dyrene spiser er mye næring ….

…Og tiltaket tolkes av en mann og en rettferdig mann hvis han ikke blir slukket ….

…Når det gjelder stemmen og talen sa Abu Saeed, predikanten: ~Den som ser at halsen hans er en blokkering, og det kommer ingen lyd ut av det. Hans visjoner indikerer at han er spenst og innsnevring av å bruke penger på hjemmet sitt til han dør , og det er ikke Mahmoud . ~…

…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Hvis han ser ut som om håret på venstre side av hodet har spredt seg, indikerer han at han er plaget med menn, og fra sine slektninger ….

…Hvis han ser at han ber mot Kaaba, indikerer han integriteten til sin religion ….

…Og den som ser at han ber mot qiblah rett, så følger han sharia og sunnah ….

…Og den som ser at det er gjort noe galt med dem mot en av de viktigste, så vil han lide skade og ulydighet fra dem ….

…Og den som ser at han har gjort noe galt mot en bestemt person, så vil det oppnå seier for de undertrykte, og på samme måte hvis han ser at noen har gjort noe galt med ham fordi Gud den allmektige sier: ~ Tillat dem som kjemper for at de har blitt urett, og Gud er i stand til å støtte dem. ~…

…Og den som ser at vinden er så sterk mot ham at den nesten kastet ham fra sitt sted, da er han en fiende, la ham vokte ….

…Og den som så at han kjempet mot månen, indikerer at han vil kjempe med en av de nevnte ….

…Søvn er mot persepsjon, og syn er persepsjon, så hvordan møter den søvn? Imam Al-Asfari sa : Hvis søvn er generalisert, er det ingen bevissthet, søvn eller syn, og hvis søvnpresentasjonen er laget av en eller annen sjel, blir oppfatningen av drømmen eller synet utført av andre . Derfor oppstår drømmen eller synet når lett søvn . Dette er i samsvar med moderne medisin som deler søvn i grader, og i første grad forekommer drømmer, drømmer, avslapning og lagring av informasjon i overgangen fra kort minne til langt minne, og hvis en person våkner i den, er han aktiv . Se / Ali Kamal [93 97 d / Anwar soldat [306 343]. Det sies også i svaret på det forrige spørsmålet : Akkurat som forståelsen er ujevn og har sine egne mennesker, årsaker, hemninger og hemninger, slik også persepsjon og søvn, har hver og en av dem forskjellige mennesker. Mange og få, styrke og svakhet . Tilstedeværelsen av en gruppe for en av dem betyr ikke at alle de andre menneskene er fraværende fra mennesket. Noen av disse menneskene kan møte den andre. Det ble rapportert at når englene kom til profeten [ må Gud velsigne ham og gi ham fred ], sa noen av dem at han sovnet, og andre sa at øyet sover og hjertet er våken ….

…Og den som ser at han gjør mot en av dem det som ikke er passende å gjøre, det er ikke noe godt i det, og det ble sagt at visjonen til moskeen tolkes av sultanen eller den som tar hans plass, og synet av skolen tolkes av dommere, lærde, jurister og moskeen, tolket av en kvinne med stor skjebne ….

Hvis han ber mot solnedgang, indikerer han ondskapen i sin lære og hans frimodighet for synder, fordi det er kysset til jødene, og de våget å se på hvalene på deres sabbater.

…Den som ser at han ber i retning øst, og hvis seeren er kjent for sin godhet, utfører han Hajj, og hvis ikke, er hans tilbøyelighet til folket i dhimmah, og det sies at den som ser at han ber øst eller vest kan avvike fra islam ved en handling som strider mot sharia ….

…Hvis Sultan ser at han har kjempet mot en annen sultan, så slår han ham, så vil den som blir beseiret seireren mens han er våken og overvinne ham ….

…Og den som tror at han er i krig, og en agag reiser seg mot dem, det er ikke noe godt i ham, for Gud allmektig sa: ~Og det er ansikter den dagen at de vil bli belastet av støv .~…

…Og den som ser at han lener seg mot en vegg med ryggen, det indikerer at han stolte på eieren av en torn, og det ble sagt at det hadde vært reiser og anskaffelse av penger ….

…Og den som ser dette som en autoritet eller autoritet, da vil hans autoritet bli fjernet fra ham, og hans befaling blir ikke oppfylt for ham ….

…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….