…Al-Mutrah : The World of Makar Mazouk Kalam . Al-Allaf : En mann med mye penger . Og Al-Attar : en forfatter, lærd eller tilbeder, og prinsippet er at han er en mann som får skryt av god ros . Og skatteoppkreveren : en mann som gikk inn i andres anliggender . Å selge garn indikerer reise . Al-Diver : En konge eller tilsvarende en konge, så den som tror at han synker ned i havet, han går inn i arbeidet til en konge eller myndighet . Hvis han så ut som om han hadde trukket ut en perle, ville han skaffe seg en hushjelp fra kongen som fødte ham en god sønn, fordi Gud den allmektige sa : ~Som om de er eksistensperler .~ Dykkers visjon indikerer en søken etter mystisk kunnskap, en forespørsel om penger i fare, og det han søker, vil falle til en mengde perler ….

…Dykking Den som ser i en drøm at han har dykket i sjøvann og slått ham med gjørme fra bunnen, og han vil bli truffet av kongen . Og den som ser at han synker ned i en elv og ikke er i stand til å komme seg ut av den, da kan han ikke bære den skaden han led, og han vil ikke være tålmodig med den ….

…Stig opp fra høyden til en høyde, så høy som den synker ned . Det kan indikere selvurettferdighet . Og den som så at han steg opp til himmelen til han nådde stjernene, og deretter ble en av dens stjerner, han vil oppnå et stort hederlig mandat og lederskap . Og hvis han bestiger et fjell, er det uklarhet og reise . Stigningen er en heis og fallet er svakt, og hvis den stiger som en hindring, er den en stige og sultanat med tretthet . Og hver stigning som en person ser på som et fjell, hindring, høyde eller noe annet, vil han oppnå det han søker . Stigningen er like vanskelig, og det er ikke noe godt i det ….

…Den som ser at han har tatt noe fra skyene, han vil lide av visdom eller mye brøyting og tap, og den som ser at han kjører på skyer, så innser han all visdom og gifter seg eller går ombord på et skip hvis han håper å reise og den som ser et stykke skyer på hodet, får en storhet i sin skjebne, og den som ser en sky som har mottatt ham, er trygg. Og rettferdighet, gode nyheter og lettelse fra enhver sorg, og hvis han ikke er verdig det, da det er en straff og pine for det. Og den som ser at skyene faller på bakken, da er det stor eller ødeleggende for en by, og den som ser skyer der det er tilbakeslag for verden, så er det barmhjertighet. Og den som oppnår noe av det, han vil tjene på den trengsel og barmhjertighet like mye. Og hvis skyene er svarte, kan de indikere noe hatet eller motarbeidet av en hersker, og hvis det er torden eller lyn med skyene, skyndte han seg synet til å tro det, og den som så at i skyggen av skyene fant han i det året godt og velsignende og den som så at skyene dekket hele verden og det ikke kom regn inn i det, er ikke prisverdig og som så at skyene dekket solen, for kongen dør eller beseirer eller isolerer sykdommer, sult eller evakuering som synker på dem, og hvis han ser at det har falt særlig ned på ham, da slo han og gjorde vondt, vil det komme ned på ham og den som ser det som om regn kommer ned og ikke som regnens utseende, og hvis det er elsket, så er det er bra, og hvis det er forkastelig, er det en plage og prøvelse, og hvis det regner honning, melk eller lignende, for det er bra, hår, bytte og god religion, selv om det regner Raba eller sand, er det godhet det er ikke ofte, og hvis det regner fluer, skorpioner, liv eller l like, så er det ikke noe godt i det, privat og offentlig, og det er en pine som rammer folket på det stedet, og den som ser at han badet i regnet og utførte ablusjon med det, så er han god i sin religion og denne verdenen og den som ser at han drikker av regnvann. Hvis det var klart, ville han hatt en god, og hvis den var dårlig, en sykdom like mye som han drakk, og hvis en syk person så at det ofte var lett regn han ble kurert, og hvis han så et kraftig regn, ville han omkomme i den sykdommen….

…Dødelighet I en drøm betegner dødelighet at det er fra fienden, og det kan være gresshopper som går til grunne, eller en ild som går gjennom, eller en strøm som synker når fienden dreper med sverdet ….

…Og den som ser at han fløy mens han er passasjer, og hvis han er innehaver av en stilling, så er det paradokset for den stillingen, og hvis ikke, så er det et paradoks av herlighet han er i den, og hvis båt fløy med ham på en reise så er det en posisjon, og hvis han er bosatt er det han kjører på bakken, så er det en ære ….

…Faller den oppriktige visjonen ? Og den rettferdige er ikke en god mann? Det er et viktig spørsmål, og hans svar er : at den rettferdige mannen kan se Alodgat, men noen sjeldne få klarte å Satan fra ham , bortsett fra omvendt, sannheten i hans syn på en sjelden overvekt kaste djevelen det ble fortalt fra Anas ibn Malik om at Allahs sendebud skal være over ham, sa : ~ A for vision En god gjerning fra en rettferdig mann er en del av førtiseks deler av profetdommen . Enig om (1). Muslim berättet Guds nåde fra Abu Hurayrah at profeten fred være med ham, sa han : ~ Hvis den tiden har knapt nærmet visjonen om en muslimsk løgn , og Asedkkm nylig, og synet av den muslimske delen av førti – fem er en del av profetien ~ (2). Al- Nawawi sa : sies å være en retorisk tid hvis en båt som modererer dagene og nettene denne vårdagen . Og det ble sagt at det som menes er om oppstandelsen nærmer seg , og den første er den mest berømte blant folket i visjon , og den kom i en hadith som støtter den andre, og Gud vet ws best . Av . Sannhet er den største av profetenes beskrivelser, våken og drømmende, og den som ser dem i sannheten, vil oppnå sannhet fra sine visjoner . Al-Muhallab sa : Folk har tre grader av dette : A – Profetene og deres visjoner er alle oppriktige, og det som trenger uttrykk kan falle i dem . B – rettferdig , og hovedsakelig på deres visjon om ærlighet , den var lokalisert der det som ikke trenger å uttrykke deres visjoner som Vtqa Raayaha helt i en drøm . C – Hvem andre . . I deres visjon er det sannhet og klager, og de er av tre typer : 1 – De er dekket , så det meste av situasjonen er lik dem . To ondskapsfolk , og mest på deres visjon Alodgat, og si hvor ærlighet , har fått tittelen Bukhari i sin Saheeh : døren til visjonen til folket i fengsler, korrupsjon og skjevhet (3). 3 _ vantro , og har en tendens til deres visjoner Alodgat og veldig sjelden der ærlighet og refererer til dette intervjuet : ~ Den nylig Osedkkm-visjonen Osedkkm ~ som ble fortalt av muslim . Sanne drømmer om noen av de vantro har , som i visjonen om forfatterne av fengselet med Josef over seg , sa Allah : ~ kom inn med fengselsguttene, sa en av dem, jeg viste meg knus vin og den andre sa at jeg viste meg jeg bringe over hodet mitt brød spiser fugl fra ham Nbina Ptooelh Sannelig vi se deg fra velgjørere ( Yusuf : 36 ). som tidligere tittelen Bukhari i sin Sahih døren : den visjon av folk i fengslene, korrupsjon og skulke , og oppstod i den romanen : en drink de folk drikker , og du ønsker å drikke forbudt , og angivelig vinkelner sa til Josef : Wright sett sover, jeg plantet en korn Vneptt gikk der tre klynger Fsrthn var Sagit sa kongen : opphold i fengsel tre ganger og deretter gå ut Vtsagah på din vane . var da han kom ut (4) så vel som synet til Mllekema, sa den allmektige : ~ kongen sa, jeg ser syv fete kyr at han ville spise syv magre Snblatt og syv grønnsaker og andre Iabsat O Fyll meg inn i mine visjoner hvis du skal se passasjen visjonen ( Joseph 43) som betyr : tynnhet er avledet av tynnhet og kombinasjonen er mager og mager, og det som menes er utseendet til formaninger M om humor . Noen visjonsforskere tilskrev den delen av profetiens visjon bare god troende som ikke er vanærende har vært . Vi har allerede med oss vers som sier : ~ oppriktig god muslim er en som passer seg hvis de profetene , Vokrm type, som Akram ved profetene , som ser det usynlige .. Som for vantro og fordervede og blandes ikke , hvis ratifisert visjoner er noen ganger det samme er også sant Clip Islamic false , og ikke alle begivenhetene har erfaring med de usynlige delene av profetien , Kalkahen og min ~(5) har blitt gitt oss for å spore Imam Muhammad Safaareeni Hambali Guds nåde på å si : gi ham beskjed . Men må være på vakt her at visjonen om gode som er den årsaken til igangsatt noen av bestemmelsene begrenset enten undertegnet i æra av Messenger av apostlene eneste godkjente » Som for andre mennesker er misjonærer eller Mndhirat , kan det være i uttrykk Bishara til eieren fra en veldedig verden eller det hinsidige , kan det være der advarselen om mangel på eller forkorte sitt arbeid eller i hans religion , kom i tolkningen av verset : ( og han forkynte at Ichaelmh Gud bare levde eller bak et slør eller sender en budbringer Viouha med sin tillatelse hva han vil at han er klok ) ( Shura : 51). Noen av forgjengeren sa : ~ Fra Ray Veil ~ som i sin drøm, hva selv – renset for laster , forsvinner kvinnen hjerte , og møtte lawh søvn , og Antakec av underverkene i den usett , og særhet minimum . Det er vennlig å ha ham i en drømmesamtale » og beordret ham til Gud og fortelle ham i en drøm , Profeten ba fred være med ham for verset :~ de menneskelige i dette livet og i det hinsidige ~(6) Og sa han, ~ er visjonen om det gode ser mannen eller ser ham ~ Fortalt av Imam Ahmad (7). __________ (1 ) Avtalt , se Ibn Hajar – op – ( 12/361 ) og atom – op (23 \ 15) (2 ) atom – op – (15 \ 0 2 ) (3 ) Ibn Hajar – op – (381 \ 12) (4 ) Ibid ( 12/382 ). (5 ) Ibn Hajar – op – (379 \ 12) (6) Yunus : 64. (7 ) Fortalt av Imam Ahmad 173 \ 1 tredobler fremover Safaareeni – en referanse tidligere ….

…Når det gjelder kyrne, den som ser at han kjører en okse eller hans konge og har verktøyet sitt på seg, da vil han slå en myndighetshandling og mye penger, og de beste oksene å ri er det som er svart og hvis det er gul eller rød og ikke har båt på seg, da er den syk for rytteren og det er ikke noe godt i den. Hvis han ikke fjerner det fra sin stilling, vil han bli mislikt og ikke isolert. Den som ser at en ukjent gruppe okser eller kuer uten hoder har kommet eller klart eller gått inn på deres plass eller forlatt den, og hvis fargene deres er null, så er dette sykdommer som oppstår der stedet, selv om fargene er forskjellige Det er fruktbare år like mye som vaktel og mazil, vaktelkyr er år med ulykke, og mazil er år med vanvittige. Og den som ser at han eier en ku med kalven hennes, han gifter seg med en kvinne av karakter og religion, og den som tror at han er en rytter av en ku, hans kone dør og arver den. Hennes tynnhet og den som ser at han spiser biff eller drikker av melken hennes, så vil han lide en økning i sin makt, penger og instinkt i gjeld, og hvis han er syk, vil Gud helbrede ham og den som ser at han spiser ku vil være fruktbar og velsignet, og den som ser at han spiser ku-ghee, så er det en økning i pengene hans, og det er bedre enn sauefett…

…Sengen : Det ble sagt at den som ser at han ligger på en seng, så returnerer han noe til ham som har forlatt hånden, selv om han er en svakhetskraft i sin autoritet og deretter blir etablert etter svakhet, fordi Gud den allmektige sa : ~Og vi kastet et lik på tronen hans, så en kvise .~ Og hvis han ønsker å gifte seg, så er det ekteskapet til en kvinne, og hvis han ligger på en seng med madrasser på seg, er det en økning i ære og minne om mennesker som er hykleriske overfor religion . Hvis det ikke er møbler på den, så reiser den . Noen av dem sa at sengen og alt han sover på, indikerer kvinnen og all pensjon, samt stolene . Og bena på sengen indikerer Mamelukes, og utenfor er det spesielt kvinnen, innsiden av den er visjonær, og bunnen er guttene og kvinnene . Al-Qayrawani sa at sengen er et tegn på alt som en person er fornøyd med, blir overvåket og nærmer seg . Og araberne sier : Den tredje av hans trone, hvis han ødelegger sin ære . Og tronen : sengen, og den kan referere til en båt fra en kone, en laster eller et skip, fordi sovende kjører den mens sjelen reiser fra familien og hjemmet . Og kanskje refererte han til kisten, for det er speilsengen . Den som bryter sengen i en drøm eller hvis sammensetning er oppløst, hans autoritet vil være borte hvis han er konge, og han er isolert fra sitt syn hvis han er en hersker, og han forlater sin kone hvis hun er en trassig eller dør syk, eller mannen hennes hvis han er pasienten, eller han reiser fra henne eller forlater henne, og ansiktet hans kan peke på mannen og ryggen hans på kona, og det som følger hodet på den på sønnen, og den neste av to menn på tjeneren og datteren og eselet hans kan indikere husets verdier og dets tegn på dets folk . Og eselet hans kan peke på tjeneren og panelene på madrassen, teppene, madrassene, mattene og dameklærne . Når det gjelder den som ser seg selv på en ukjent seng, hvis han møter kongen, vil han få det, ellers sitter han i et høyt råd . Hvis han var sølibat, giftet han seg, og hvis hun var gravid, fødte hun en gutt . Og alt dette hvis han hadde børster over det, eller hvis han hadde skjønnhet . Og hvis han ikke hadde sengetøy på det, ville passasjeren reise langt, og hvis han var syk, døde han, og hvis det var i løpet av Hajjs dager, og han håpet på ham, red han lastet på en kamel eller et skip i sjøen, eller satt i den på sengen ….

…Vann Hvis du drømte om rent vann, forutsier dette at du gledelig vil realisere suksess og glede . Og hvis vannet er gjørmete, så vil du være i fare og melankoli vil ta stedet for glede . Hvis du ser vann stige hjemme, betyr dette at du vil slite med å motstå det onde, og hvis du ikke ser vannet synke, vil du bli utsatt for farlige påvirkninger . Hvis du ser deg selv skyve vann ut og føttene dine har blitt våte, forutsier dette at problemer, sykdommer og elendighet vil overbelaste deg, men du vil frustrere dem med oppvåkning . Det samme kan brukes på uklare farvann som stiger i skip . Hvis du falt i gjørmevann, forutsier dette at du vil gjøre mange bitre feil og vil lide av stor tristhet som et resultat av det . Hvis du drikker overskyet vann, betyr dette sykdom, men å drikke klart og forfriskende vann fører til oppfyllelse av godt håp . Hvis du spiller i vannet betyr dette en plutselig oppvåkning av kjærlighet og hengivenhet . Hvis du sprayer vann på hodet ditt, betyr dette at din følelsesmessige oppvåkning til kjærlighet vil bli møtt med en viss utveksling . En jente som studerer drømmer forteller følgende drøm og dens metaforiske forekomst i den våkne verden : ” Uten å vite hvordan, kjørte jeg på en båt i en drøm og vadte blått og klart vann til jeg nådde båthavna som jeg fant hvit som snø, men var grov og sprukket . Den neste kvelden en hyggelig mann besøkte meg, men bodde i Beyond tiden mødre tillate, jeg har blitt utsatt for voldelig bashing for det . ~ Det blå vannet og den ganske hvite båten var tegn på skuffelse i symbolet ….

…Og den som ser at han er på et muldyr som har en sadel og et hodelag, et belte, en bånd, en reisende, eller hva som ligner på en båt ( kvinnene som red på den eller dens eier, eller den ble gitt til ham), så plager han en ufruktbar kvinne, og det ble sagt at visjonen om muldyrens farger løper i løpet av hestens farger ….

…Og den som ser at han kjører en båt, det indikerer reise og følge den til en uvitende ….

…Daniel sa at visjonen til båtene er en byrde, et fengsel og en jobb med fortjeneste og skyld, spesielt for de som er i en båt og ikke kom seg ut av dem ….

…Og den som ser at han er i en utfyllende båt mens han har på seg dekorasjonene, indikerer da at han er nær kongens harem ….

…The Khan er noen som så Khanen i drømmen hans som hans visjon er et tegn på midlertidig ekteskap . Kanskje hans visjon tydet på hva som ble leid fra et hus, dyr eller båt . Når det gjelder khanene på stien, vil den syke som forblir i den i en drøm, dø, og kanskje hans bekymring og nød vil bli fjernet av en kone, slavekvinne eller et dyr han kjører på . Og hvis seeren er gift, vil han få en sønn som vil hjelpe ham med å lage det . Og hvis han var en synder, ville han omvende seg, eller han var tapt, han ble ledet og oppfylt troen og veiledningen . Khan kalles et hotell. Mannens hotell indikerer hva hjemmet hans indikerer, og kanskje indikerer det verdens hus fordi det er et reisehus, og det kan indikere kirkegård fordi det er hjemmet til de som reiste fra hans hjem, og gikk ut av hjemlandet til et annet land, og det er han som startet eksil til han kommer tilbake fra det . Den som så ut som om han skulle inn på et hotell til et hotell, red på et dyr når han dro, og han var syk, han kom ut med en bæresele . På samme måte, hvis han ser venner som bor på et ukjent hotell, så vil han ha en mening blant folket ….

…Og den som ser en båt i huset sitt, det er ikke noe godt i den, og det kan indikere en forstyrrelse av levebrødet ….

…Hjulet indikerer i en drøm ledelsen av den visjonære . Og den som ser at han er en rytter med et hjul og det er menn under rattets hånd, så indikerer det at personen som drømmer, tugter mange mennesker, eller at han produserer barn av valg for ham . Det å forhaste seg blir herliggjort fra autoriteten til en ikke-araber som kjører på det, eller en oppfatning av ære og verdighet . Og den som ser at han er festet til et hjul som bærer ham eller følger det, så følger han en linjal og er i stand fra ham så mye han kan fra hjulet . Og den som ser at han kjører på et hjul som bærer vekter mens det ikke er i form av en båt, så vil han være trist og trist ….

…Og den som ser at han ringer i en båt, så indikerer det at ting er enkle, og på samme måte hvis han ser at han ringer til anropet på hodet av et hus ….

…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….

…Hvis en seng i en drøm ikke har madrass, reiser den på grunn av det som kalles ~å gå~ . Og det ble sagt : Han er en kone, og den som ser at han ligger på en seng, han vil returnere til ham noe som hadde kommet ut av hans hånd, og hvis det er en kraft som svekker hans autoritet, blir han sterkere . Hvis han ser at han ligger på en seng med en madrass på seg, vil han få høyde, høyde og minne om hykleriske mennesker . Hvis det er en sko på foten hans, reiser han med hykleriske menn . Og den som så at han lå på en seng på et godt sted, ville få kraft, høyde og stolthet . Og sengen og alt som sover over den indikerer visjonærens kone og hans Mamelukes . Og det ble sagt : Sengen indikerer hva en person er fornøyd med, og indikerer hver båt, kone, last eller kiste fordi det er sengen til manien . Og den som har en stor seng i en drøm, hans autoritet vil være borte hvis han er konge, og han blir fjernet hvis han er hersker, og hans kone blir igjen hvis hun er en trassig, eller hun dør hvis hun er syk, eller hvis mannen hennes er pasienten . Sengens ansikt kan indikere ektemannen, og baksiden av sengen kan indikere kona . Og den som ser seg selv på en ukjent seng, med en madrass på, han vil møte kongen, ellers sitter han på et høyt sted . Hvis han var sølibat, giftet han seg . Hvis kona hans var gravid, fødte hun en gutt . Hvis han så at han satt på en seng uten madrass, ville han dø eller reise, og hvis han var syk, ville han dø . Hvis han så at han lå på en seng . Med ham en kvinne er han med henne i glede og mildhet, og det kan være ondskap og uenighet mellom dem . Og hvis en kvinne uten ektemann ser at hun bærer en seng hjem, vil hun gifte seg . Og den som ser at sengen hans er reist og han er syk, så er det bevis på at han har kommet seg etter sykdommen ….