…Alle bær i en drøm indikerer en stor og gunstig gevinst for den visjonære . Og de svarte bærene angir dinarer, og de hvite bærene angir dirhamene . Og morbærtreet er en mann med penger og barn . Og bærene indikerer religionens salah og god sikkerhet og kroppens helse for de som spiser den ….

Bær : Å spise dem indikerer en stor gevinst for den visjonære, svart er dinarer, hvitt er dirham, og treet hans er en mann med penger og barn ….

…Og det ble sagt at den som så at han bærer en liten, det er de og sorgen ….

…Og den som bærer mat til en prins eller president, han blir sørget og så kommer skjeden til ham, han snubler over penger fra et sted han ikke håper på ….

Bær i en drøm indikerer at sykdom vil hindre deg i å nå dine mål, og at noen vil invitere deg til å hjelpe ham og lindre lidelsen . Hvis du spiser bær i en drøm, indikerer dette skuffelse og ulykke ….

…Raushet og druer : Raushet er en indikasjon på kvinner fordi den er som hagen for å drikke den og bære den og gleden av smaken, spesielt siden kroppens narkotiske sukker kommer fra den, og det er som følelsesløs samleie med saften i det, og det er et tegn på ekteskap fordi det er som sædceller . Og kanskje den sjenerøse mannen indikerte den gunstige hesten på grunn av overflod av fordelene med druer, ettersom han er som herskeren, verden og hesten med penger, så den som eier en vingård slik vi beskriver den, vil gifte seg med en kvinne hvis han er sølibat, eller er han i stand til en sjenerøs mann, så ser han på konsekvensene og hva som vil skje med ham i generøsitetstid i valgdeltakelsen og ledelsen. Dette var i perioden og kvinnen var syk og omkom fra sykdommen hennes, og hvis hun var gravid, kom hun til en slavejente, og hvis han håpet på løslatelse, forbindelse eller penger fra en hersker eller i hendene av en hersker eller en hersker eller en kvinne som en mor, søster og kone, som er forbudt, og han kan ikke, selv om ekteskapskontrakten hennes ikke var, må han nå sin kone til ham, og hvis han er velstående, så han er fattig, og hvis han er etterspurt og hykleri i sitt marked og sin industri, er han unnskyldt og stillestående, og hvis det er på tide og sommer, er saken imot ham, og alt dette er gyldig . Svarte druer i sin tid er sykdom og frykt, og de kan være pisker for de som eier dem i henhold til antall kjærlighet, og det drar ikke nytte av svartfargen i fargen med skade på stoffet . Hvite druer i sin tid er verdens juice og godhet, og andre ganger vil han motta penger før den tiden han håpet på . Og den som ser at han klemmer en vingård, ta saften og la det som er igjen, det vil si at kongen skal ta kongen av juice i kraft . Likeledes sukkerrørsaft og andre ting, fordi juice og fordelene dens råder over det som er annet enn det som er med det fra det som ikke berøres av ilden, bortsett fra det som er differensiert i sin essens . Det ble sagt at den som plukket en haug med druer, fikk fra sin kone en sum penger, og det ble sagt at pengene var 1000 dirham . Og det ble sagt at svarte druer er penger som ikke blir igjen, og hvis de ser dem henge fra vintreet sitt, er det veldig kaldt og frykt . Noen av kommentatorene sa : Svarte druer mislikes ikke, fordi Gud den allmektige sier : ~ Sukker og god mat .~ Sakarja, fred være med ham, pleide å finne ham sammen med Maria, ettersom han ikke hatet og de fleste uttrykkere hatet ham . Det ble sagt at han var ved siden av Noahs sønn da faren hans kalte på ham, og han var hvit i fargen, så når fargen endret seg, endret druene rundt ham, og opprinnelsen til det svarte er det . Og det som var frukt, er ikke avskåret i alle deler, og det har ikke tid og ikke noe stoff som ødelegger det, det er godt som dadler og rosiner, og det som ble funnet på den tiden og utført på andres tid, det er godt i løpet av sin tid, bortsett fra hva den har et hatet navn eller en stygg nyhet, og i andre enn sin tid blir den til slutt hatet . Uansett hva som har opprinnelse som indikerer avskyen, er det hans ønske og nød, og andre ganger ble han slått eller syk, som de to . Fordi Adam, fred være med ham, var redd for bladene hans og beskyldte ham for treet sitt, og han var bekymret og angret, så dette var nødvendig til enhver tid, og hans tre og papir var også påkrevd . Uansett hva som var gult i fargen, var en sykdom, som kvede, hagtorn og vannmelon, med sin skade utenfor livet, og annet enn gulfargede bekymringer og sorger . Hvis det var surt, ble det slått med piskene for å spise det, spesielt hvis det var et tall, fordi frukten av pisken til slutt . Og trærne, som er roten til frukten, er en tørr pinne . Og det som hadde et navn i sin avledning av nytte, bær tolkningen til ordlyden hvis den var sterkere enn dens betydninger, for eksempel grønn kvede til andre tider er sliten, og gult er en sykdom . Og grønne fersken : smerten av dem eller en bror, og gul sykdom . Og jujube : i sin tid blir han utnevnt av firmaet eller divisjonen, og det grønne på den andre enn sin tid er ulykke og ulykker som rammer ham, og hans tørrhet til enhver tid har en blå blomst, og treet hans er et mann med fullstendig sinn og godt ansikt, og det ble sagt en hederlig mann som er en mann med glede, stolthet og sultanat ….

…Når det gjelder avføring : det ble sagt at det er urettferdighet, og det ble sagt at det er bevis på lettelse, og den som ser at det er nytt, hans sorg er borte . Hvis han har penger, må han betale zakat på pengene sine . Og hvis han ser at han har gytt mye avføring og var på reise, reiser han ikke og veien er avskåret . Å spise en jomfru : å fange den og få den, er forbudte penger med anger . Kanskje det var en tale han angret på grådighet, og den som tok opp begivenheten var statisk, han brukte noen av pengene sine på velvære . Og hvis han spurte, brukte han generelt pengene sine . Hvis stedet for arrangementet er kjent, som for eksempel ablusjon, er utgiften hans kjent av hans ønske . Hvis det er ukjent, bruker han ulovlige penger på noe han ikke vet at han verken blir belønnet for eller takk for, og alt dette er med en sjels godhet . Uansett hva som kommer ut av magen til mennesker og dyr fra arven, er det penger, men deres analyse og forbud, så mye som det lukter, skittent, og folk skader dem, med mindre det er noe veldig kjært fra jomfrudommen til mennesker som er nesten gjørme, det er de eller frykt for autoritet . Hvis han introduserer en nyere umoralsk klær, og hvis han introduserer ham for buksene, blir han sint på kona og sparer medgift på henne, og hvis han ser at han har skapt et sted og dekket ham med skitt, så han dekker penger . Det siste om seg selv falt i synd . Hvis han forårsaket en langvarig sykdom i sengen sin, fordi han bare gjør det mens han er våken, og den som ikke er i stand til å reise seg, og denne visjonen indikerer også mannens avgang fra sin kone . Og det ble sagt at den som så at han spiste brød med en unnskyldning, antydet at han spiste brød med honning mens han var våken, og det ble sagt at det er i strid med Sunnah . Hvis han utrettet utilsiktet, så bær den i hånden, for han er velsignet med en pose med forbudte dinarer i henhold til mengden ekskrementer, og den som ser det som om det skjer i forbipasserende markeder eller i badene og menighetene, indikerer at Guds vrede mot ham og englene, og han mottar en stor skandale, et stort tap og fremveksten av det mennesket skjuler, og det indikerer også en mangel presentert for den visjonære . Hvis det forekommer i en søppelkasse eller på sjøen, eller på et sted som ikke benekter det, er det bevis på godhet og fjerning av bekymring og smerte . Hvis han ser ut som om en kjent person kaster ham med noe av folks møkk, indikerer det fiendtlighet, uenighet og urettferdighet, og han vil bli utsatt for noen som kastet ham med den, og en stor skade . Og det store antallet mennesker avskum indikerer også en hindring for bevegelsene, og etterspørselen etter mange skader . Smudging er menneskelig parestesi, sykdom eller frykt . Det er også et godt tegn på hans stygge gjerninger, og vi har testet at dette er av det de drar nytte av . Når det gjelder ulykken : det er en tale som inneholder ydmykelse, så den som er elendig, blir plaget av nød, og hvis den er blant folket, vil den falle i vanære . Og den som ser det som om noen andre har gått ut mens han snuser, så vil han passere det . Den som ser det som om han er i bønn og en vind ikke stinker fra ham, han søker et behov, og kaller Gud for lettelse, og snakker ord som inneholder ydmykelse, og den saken blir vanskelig for ham ….

…I en drøm betegner bær tristhet og symboliserer skjebnenes høyde, gleder og gleder . Dødsfallet kan indikere tap av barn og mødre ….

…Fersken Hvis fersken er søt i en drøm, vil den som spiser dem ha ønsket om det han ønsker . Hvis det er surt, så er det en frykt for de som spiser det . Ferskenetreet er en rik mann, en modig og konstant fare i møte med motgang, som tjener mye penger i sin ungdom, og dør i sin ungdom . Utidig fersken er en alvorlig sykdom . Og den som ser at han plukket fersken fra et tre, han vil motta penger fra en mann . Og fersken og alle deres ekvivalenter unntatt bær. Hvis en person ser noen av dem på sin tid, indikerer dette glede og bedrag . Når det gjelder annet enn sin tid, indikerer det tretthet og tomrom . Og fersken i en drøm varsler retur av det som har gått fra det gode, og advarer om at det onde har kommet tilbake, og han er en bror og eier av en flott vakker ….

…Al-Kirmani sa: “Den som så at han spiser johannesbrød med noe annet, det er ikke noe galt med det, og hver gule frukt er syk bortsett fra bananer og kli, og hver grønn, rød, svart eller hvit frukt er et levebrød. Han pleide å gulne, og kanskje så bær eller spiste dem hvis den var søt, enten det var i løpet av hans tid eller på et annet tidspunkt, antydet at han ville tjene til livets opphold, og hvis det var surt, er det sorg ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han spiser søte hvite bær, han kommer til ham fra en mann som er god og gunstig, og når det gjelder bjørnebær, er det en sky, spesielt for de som spiser det .~…

…Surviving God 78 – På autoritet fra Ibrahim bin Saad bin Saifi al-Makhzoumi, som var en venn av Ubaid Ibn Qutham bin Abbas, sa han : Han sendte Ubayd Allah bin Qotham til meg, som var prinsen i Mekka midt på dagen, og han bodde ved Maymoun-brønnen i huset til Lababah Bint Ali – det vil si Ibn Abdullah bin Abbas – hans kone og hun var sammen med ham. Så jeg kom da han var livredd, og han sa : O Abu Ismail, det vil si Jeg så Gud som kjærlighet i mitt ordtak , han gikk ut til ansiktet til en person fra denne muren og sa : Mens de levende og rikelige er gode, bær deres gode på pinner, jeg er død . Han sa : Jeg sa : Nei, Gud er fra Satan , han sa : Nei , av Gud , sa han : Jeg sa : Wiener andre , han sa : Hvem? Jeg sa : Kanskje de andre , sa han som om du viser Blababh-jenta på , er Gud den beste av meg , jeg sverger, sa at vi bodde bare noen måneder til hun døde av døren hans . Han sa til meg : O Abu Ismail , er det jeg sa , sa han : Da konstruerte vi sendt til lignende , den gangen Votih sa : må Gud komme til det spesielle ansiktet, sa han : Mens nabolaget og tok seg fint bakover til høyre på deres egne gode lutter Jeg er Gud er død . Han sa : Nei, hvis Gud vil . Han sa : Det er ingen dør å forklare meg . Han sa : Vi bodde i en måned eller så, så døde han . Roy Alvakea sa også Obeid – Allah ibn Qtm – som er den dagen og til Mekka – sa : Jeg så i en drøm at en mann sto mellom hendene mine, sa han : Mens nabolaget og bakovergående bøter tok opp deres velstand på Lutes sa : Jeg trodde det gjelder meg så , og jeg sa : Neit for myself, and then said Lababa bint Ali bin Abbas, his wife, said : Hun har det bra med meg, og hun er den som dør . Og jeg ble i to eller tre måneder, så døde , og slo meg ned etter måneder eller så. Hvis Bmak kanskje liker hendene, sa han : så si til den som holder en tvist som har gått våken til en annen senere som om Kadi Harith bin Abi gleder seg over at han nevnte dem Vetodjaa ham og sa til ham : beskytt deg Gud, o prins , sa han : Han døde, men han døde ….

…Og Jaafar al-Sadiq sa, de svarte bærene er penger og drar nytte av hans inntjening og en krangel mellom ham og hans kone, og det ble sagt at visjonen om et enkelt bær er tomt for et spørsmål der visjoneren er om det er bra eller dårlig for det som skjer blant mennesker, mestrene til historier i noen av deres ordtak er en frukt og historien har vært tom ….

…Al-Kanz : betegner kvinnens graviditet, fordi gull er unge menn og sølv er konkubiner . Kanskje indikerte det rikelig med penger, eller kunnskap om verden, tilrettelegging for kjøpmann og vergemål for folket i rettferdighet . Det har blitt sagt at skatten indikerer martyrium, og skatter er handlinger som en person kan oppnå i mange land, og noen sa : Den som ser som om han fant en skatt med penger, indikerer alvorlighetsgraden av hans lidelse . Og det ble fortalt at en kvinne så en død jente, og hun sa til henne: ~Min intensjon, hvilke gjerninger har du funnet bra?~ Og hun sa at du har nøttene, så del dem på de fattige . Hun fortalte om sin visjon til Ibn Sirin, og han sa : La denne kvinnen gi ut skatten hun har, så la den gis i veldedighet, og kvinnen sa, be Gud om tilgivelse, at jeg har en skatt som jeg begravde fra pestens dager . Og en mann så tre netter på rad som om han hadde kommet til ham, så han sa til ham: Gå til Basra, for du har en skatt i den, så bær den, og han vendte seg ikke til synet før han ba ham om å si den tredje natten, så han bestemte seg for å dra til Basra og hente eiendelene sine, og da han returnerte den, gjorde han en ti-dagers tur rundt sidene. Ingenting dukket opp for ham, og Ace beskyldte seg selv for det han hadde utholdt gikk inn på en ødelagt dag og så i det et mørkt hus, så han gjennomsøkte det og fant en notatbok i det og tok det ut og så på det, men han visste ingenting om det, og det var skrevet på hebraisk, og han visste ikke finn noen i Basra for å lese den, så han gikk med den til en ung mann i Bagdad. Da den unge mannen så på det, ba han ham om å selge det til ham, men han nektet og sa : Oversett det til hebraisk for at jeg skal betale det tilbake til deg, så han oversatte det for ham, og den boka var i uttrykket ….

…Occidenten er i en drøm lån fra folks penger . Og treet hans er en sjenerøs mann med mye penger og barn . Og den som ser at han spiser sjansene for å spise, han spiser penger fra en stor gevinst . Svart er dinarer og hvitt er dirham . Se også bær ….