…Kallingen til bønn i en drøm betegner pilegrimsreisen hvis kallet til bønn er i Hajj-månedene, og det kan indikere sladder på en måte som vekker bevegelse, mobilitet og forberedelse for krig, og det kan indikere tyveri eller gradens høyde, den hederlige stillingen, høyden og det hørte ordet, og kona til singelen . Kanskje han ga de riktige nyhetene . Og hvis kallet til andre bønner enn qiblah, eller kallet til bønn på et annet språk enn arabisk, eller med det som var svart i ansiktet, kan han fortelle oss om løgn og sladder . Kanskje dette indikerte Ba’a og Kharijites i det landet . Muezzin er innringeren til det gode, megleren eller ekteskapskontrakten, kongens budbringer eller øyenbryn, eller innkalleren i hæren, og hvis kvinnen ga tillatelse i en drøm i moskeens minaret, dukket det opp en stor nyhet i landet, og hvis de unge guttenes ører overtok kongen, spesielt hvis kallet til bønn var på feil tidspunkt . Og den som så at han kalte på et fyrtårn og var kvalifisert for staten, fikk han et mandat så mye som han nådde stemmen og endte opp med ham, og hvis han ikke var staten verdig, ble mange av hans fiender president over dem, selv om han var en kjøpmann som tjente på sin handel . Kallingen til bønn kan indikere bønn, rettferdighet, lydighet og å gjøre godt, eller sikkerhet og utfrielse fra Satans planer . Og den som ser at han kaller kallet til bønn i en brønn, og hvis han er i et vantro land, kaller han folk til metoden for religion, og hvis han er i muslimske land, så er han en spion, og han kan ha vært eieren av en kjetteri som han kaller folk til . Og den som ser at han kaller samtalen og er muslim, da gir han det gode . Og den som ser at han ringer til samtalen og ingen svarer ham, da er han fra et folk av ugjerninger . Og den som så at han kalte på taket til sin neste, han ville forråde sin nabo om sin kone . Og den som ser at han roper på taket av Kaaba, så er han kjetter eller fornærmer profetens ledsagere, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Og den som ser at han resiterer bønnekallingen mens han ligger, så provoserer kona hans folk og irriterer folk med tungen, selv om han var sølibat, giftet han seg . Og den som så at han ringte på markedet, han er en tyvenes spion . Og den som så at han kalte på døren til sultanen, han skulle vitne om sannheten . Kallingen til bønn i smugene og markedene indikerer et godt liv, og den som ser at han kaller kallet til bønn i en campingvogn, han blir beskyldt for å ha stjålet . Innkallingen til bønn kan også indikere partnerens avgang . Og den som så at han kalte på et sted der alderen på stedet ble ødelagt og det var mange mennesker i det . Og den som så at han ringte på badet, han ville få feber . Kallen til bønn eller å heve stemmen til minne om Gud den allmektige, indikerer nærhet til de eldste, spesielt hvis kallet til bønn har en vakker stemme, og folk lytter til det . Men hvis kallet til bønn ble endret, eller han tuklet med det, eller han forandret minnet om Gud den allmektige, eller hvis awrah ble avslørt, indikerer dette en dårlig hensynsløshet og nød . Og den som ser at han kaller kallet til et samlet folk, så kaller han folk til sannheten, og de er urettferdige . Og kanskje indikerer kallet til bønn forståelse i religion . Innkallingen til bønn kan være en bønn for en ordre på sultanens autoritet . Og den som ser at han ringer til bønn og ikke husker takbier og hurra, da vil han være lei seg for fienden . Og den som ser at han roper på himmelen og folk har svart ham, da kaller han folk til det gode, og de svarer ham . Og den som ser at han har gitt samtalen en eller to ganger, og holder seg og ber i henhold til de obligatoriske bønnene, vil den allmektige Gud sørge for ham for Hajj og Umrah . Og den som ser at han kaller kallet til bønn på en høyde som har blitt berørt av mandatet til en ikke-arabisk mann, og hvis han ikke er kvalifisert for staten, vil han slå en lønnsom handel eller et stort håndverk. Han kaller menn til forsoning . Hvis tillatelsen er over et hus, vil familien dø . Og den som ser en gutt ringe, da er foreldrene uskyldige for løgn og løgn . Og den som så at han etterlyste moro og lek, Gud frarøvet ham sinnet . Den som hører kallet til bønn i markedet, indikerer en manns død fra markedet . Den som tjener på søppel, vil invitere en tåpelig person til å forsone seg, og en tosk vil ikke akseptere det fra ham ….

…Ser kallet til bønn Den som ser at han kaller kallet til bønn på et kjent sted, sørger da for pilegrimsreisen. Hvis han er en av de rettferdige menneskene, og hvis han ser at han ringer på et ukjent sted der kallet til bønn ikke er nødvendig, er det makrooh og ikke prisverdig. Lydighet mot den allmektige Gud og den som ser at han kaller kallet til bønn mens han sover, undervurderer sin kone og hans pårørende, og den som ser at han ringer til bønn ved døren til huset sitt eller i ørkenen alene, eller han kaller kallet til bønn, eller midt i hjemmet sitt, så dør han sønnen eller søsteren eller på taket til naboene, han tror han tenker dårlig om et av folket til sine naboer eller markedet, som det indikerer fattigdom og konkurs, og den som ser at han kaller kallet til folket i husstanden, så indikerer det forekomsten av en ulykke, og på samme måte hvis kvinnen ser at hun ringer til bønn og den som ser at den øker eller avtar i kallet til bønn, så er det en oppførsel som ikke er riktig, og den som ser at han kaller kallet til bønn på badet er Han er mangelfull i sin religion og sitt verdslige liv, og den som ser at han kaller kallet til bønn i et selskap eller en campingvogn de er w alking, så beskylder han et folk for å ha stjålet fra det, og de er uskyldige, og den som ser at han kaller kallet til minareten, det er høyden på et sted eller på toppen av et fjell, så snakker han sant om høyre av den majestetiske skjebnen eller i mihrab, noe som indikerer reisen og retur av sikkerhet og ankomsten av den ønskede På et tak begjærte han seg på grunn av sin kone, og hans straff for det var til Khy Så den som ser at han ringer kallet til et folk sammen, så kaller han folk til sannheten, og de er urettferdige, og den som ser at han hører kallet til bønn, så er han lat i bønn, og den som ser at han hører lyden av iqama, han indikerer suksess å gjøre godt, og den som ser at han kaller kallet til bønn og ikke bevarer takbeer og hurra, så blir han forbannet av en fiende av ham og den han så en muezzin på himmelen og folket svarte ham, så han kaller folk til det gode, så de svarer ham, og kanskje alle som svarer til ham kan utføre Hajj…

…Hvis han ser at han kaller en bønn som er kjent, ber han en obligatorisk bønn. Hvis han kaller en bønn som ikke inneholder Guds navn, ber han en hyklerbønn ….

…Og den som ser at han utfører den obligatoriske bønnen og hans bønn er fullført og kysset hans blir rettet, så blir hans behov oppfylt og han når det han håpet på. Og hvis han ser at han ber Fajr, så har han opptjent tillatt eller et løfte som er bra eller dårlig, og hvis han ser at han ber Dhuhr-bønnen, vil han seire over alt det han ber om i denne verdens spørsmål. og det hinsidige. Hvis han ser at han ber fredag, vil han fullføre det han vil og nå det han håper, og hvis han ser at han ber Asr, så er det et ønske, men etter motgang, og hvis han ser at han ber Maghrib, så har saken han ba om når det gjelder godt eller ondt gått, og hvis han ser at han ber middag, så behandler han sine slektninger og får ham glede og det ble sagt at bedrag og gråt skjer med ham, og en betingelse i det han nevnte er at han utfører hver bønn helt i tide, og hvis det er en reduksjon eller en økning i den, så er det i strid med det som ble nevnt, og den som ser at han ber en bønn som er savnet av disse bønnene , så indikerer han oppfyllelsen av sin religion og den som ser at han ber kort i bønnen, så reiser han og fra Han så at han ber en overflødig natt eller dag, så han gjør en rettferdig gjerning. Og den som ser at han ber mens han ler av det, så har han mye distraksjon fra det. Og den som ser at han ber mens han er junub eller på et sted der bønn ikke er tillatt, så har han ødelagt religionen, og den som ser at han ber uten vask, så blir han syk. Han ber øst eller vest, ettersom han avvek fra islam og kanskje har bedt om sin kone d Det sies at folket i moskeen ber til andre enn en qiblah, og den som ser en lærd som ber uten en qiblah eller handler i strid med Sunnah , eller at han ber over Kaabaen har brutt sharia og fulgt lunene og den som ser at han ber I ørkenen er det enten å reise eller Hajj, og den som ser at han ber i en av de tre moskeene, det er bevis på dobling av lønnen og godta hans gjerninger. Og den som ser at han ber på et dyr, det er deres forekomst, og den som ser at bønnen savnet sin tid og ikke finner et sted å be det i vanskeligheter…

…Han er garantist og garantist, og hans visjon kan indikere frykt, og kanskje høyden på skjebnen, presidentskapet, fremgangen, påkrevd godt og forbudt vice . Kanskje hun antydet øyenbrynet, faren, moren eller professoren. Hvis han i en drøm ble en imam og ba med folk på vei til qiblah med full renhet, verken mer eller mindre, i den, og hvis han var verdt vergemålet, styringen, eller konfronterte det som er gunstig for folket, at vil skje med ham, og han kan ha inngått en garanti eller et gruppesponsorskap. Eller han deltok i et folk som håpet på godt fra dem, og hvis han hadde bedt med andre enn qiblah, forrådte han sine følgesvenner og kjøpte sine kjetterier , og han kan ha begått noe forbudt, og folket ber ham om det med ham, og den som ser at han befaler et folk i bønn, følger han en tilstand der han justerer etter at kysset hans er rett, bønnen er fullført, eller han beordrer folk eller forby dem . Og den som ser at han leder ukjente mennesker på et ukjent sted og ikke vet hva han skal lese, så er han til ære for døden . Og hvis en kvinne ser at hun leder mennbønn, så dør hun fordi hun ikke er egnet til å lede bønnene, så det er bare når hun dør før dem når de ber på henne . På samme måte, hvis han ser en ikke-mahram mann som ikke vet hvordan han skal be eller resitere, leder han et folk, og den som ser at han ber i et folk som står mens han sitter, så overtrer han ikke deres rettigheter, men de er kommer til kort i rettighetene, eller hans visjoner indikerer at han foretar et sykt folk, og hvis han ber med dem som sitter mens de står og sitter, forkorter han ikke. I en sak som han tar over, hvis han ber med et folk som står og sittende, så følger han befalingen fra de rike og de fattige, og hvis han ber med dem som sitter mens de sitter, blir de forbannet av drukning eller stjeling av klær eller fattigdom . Hvis han ser at han ber med kvinner, følger han kommandoen til et svakt folk. Hvis folks mor er på hans side, eller hvis han ligger og har på seg hvite klær, og han benekter sin stilling, og han resiterer ikke i sin bønn eller sier takbeer, så vil han dø og folk ber over ham . Hvis guvernøren ser seg selv lede folket, er han isolert og pengene hans er borte . Den som ber med menn og kvinner, vil oppnå dom blant folket hvis han er verdig til det, ellers vil han være i stand til å megle og forene blant mennesker . Og den som ser at han har fullført bønnen med folket, hans mandat vil bli oppfylt, og hvis hans bønn blir avbrutt, blir hans vergemål avbrutt og hans kjennelser og ord blir ikke gjennomført, og hvis han ber alene og folket ber hver for seg, da er de utenfor . Og hvis han ber en overflødig bønn, inngår han en garanti som ikke vil skade ham, og hvis folket har gjort ham til en imam, vil han arve en arv . Hvis han tror at han leder mennesker, og ikke leser godt, så ber han om noe og finner det ikke . Og den som ber med et folk på et tak, da vil han gjøre godt mot folk og ha et rykte når det gjelder lån eller veldedighet ….

…** Revelation Mobile fra Abu Amir ibn Anas fra farens onkler til Ansar sa : ta vare på profeten fred være med ham hvordan folk samler dem og ble fortalt : fokuserte banneret for tilstedeværelse av bønn. Hvis de så tillatelse som hverandre ikke likte, sa han : han husket sin Alguena – betyr Alhbor – Shaboor jødene likte ikke det, og han sa : ( Han er fra jødens kommando. ) Han sa, så han nevnte ham klokken, og han sa (Det er fra de kristnes befaling ) . Så dro Abdullah bin Zayd mens han var interessert i dem, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg så kallet til bønn i hans søvn. Han sa : Så i morgen ba Guds sendebud være med ham, og han fortalte ham, og han sa : O Guds sendebud, jeg er en som sover og våken, da han kom til meg, og han viste meg kallet til bønn. Han sa : Umar ibn al-Khattab hadde sett ham før det, så han holdt det i tjue dager. Så sa han til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, så sa han til ham : ( Hva hindret deg i å fortelle meg ) Han sa : Abed gikk foran meg, bin bin Zaid, du skammet deg, så Guds sendebud, fred og Guds velsignelser være over ham, sa : ( Yabal, stå opp og se hva Abdullah bin Zaid beordrer deg til å gjøre ) Han sa : Da ga Bilal tillatelse . Og på autoritet fra Abd al-Rahman bin Abi Laila sa han : Ledsagerne til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, fortalte oss at Abdullah bin Zaid al-Ansari kom til profeten, må Guds bønner og fred være med ham og sa : Å Guds sendebud, jeg så i en drøm som om en mann reiste seg og mot ham var to grønne mot en veggrygg, så han fikk et øre til å bøye seg og sette seg ned. Kada . Han sa, så hørte Bilal det, så han reiste seg og kalte det andre øret, og han sto ved to og satte seg to føtter ….

…Det er i en drømme som våkner tilbedelse eller bønn . Og bønn indikerer å nå målet og barnet, og hvis bønnen er overveldende og roper, indikerer den ulykker eller trengsler . Kanskje bønnen indikerer mangel på regn hvis det er opprør . Hvis bønnen indikerer bønn, og bønnen er kjent, er bønn en forpliktelse . Hvis det er en lett bønn, vil han få en velsignet sønn . Hvis han ser mennesker samlet i en bønn, så er det en samling av barn, vekst og velsignelse i velsignelser og ære, og eliminering av elendighet . Hvis han så at han unngikk bønn, er det forbudt . Og den som så at han ba til den allmektige Gud eller ble kalt for ham, han vil bli belønnet med godt og lykke . Og bønn indikerer at behovet elimineres . Og det ble sagt : Det indikerer svaret, spesielt hvis det er i et hus av Gud den allmektige, for eksempel en moske . Hvis han ser at han kalte sin Herre i mørke, vil han bli frelst fra tristhet . Hvis han så det . Han inviterer en mann, så påkaller han ham i frykt ….

…Jahiz al-Ma’bar sa at bønn er på tre måter: en forpliktelse, en sunnah og frivillig bønn. Når det gjelder den obligatoriske bønnen, indikerer den pilegrimsreisen og unngår umoral og ondskap, fordi den allmektige sa: “ Bønn forbyr umoral og ondskap. ” Når det gjelder Sunnah, indikerer det renslighet og tålmodighet for det han hater, god berømmelse og medfølelse med det Gud den Allmektige skapte. Å utvide barna sine, å gjøre oppgavene til venner og naboer, og å vise ridderlighet med alle ….

…Og bønner om regn i en drøm er et tegn på frykt, elendighet, høye priser og deprimert liv . Det indikerer en ulykke der stedet fra en linjal eller en linjal . Og solformørkelsesbønnen og måneformørkelsen indikerer streben etter å gi trøst til den som solen eller månen peker på . Kanskje dette indikerer den gjerningsmannens omvendelse og den vantros omvendelse, eller en lærdes død . Og den som ser at han ber den supererogatory eller frivillige bønnen, det indikerer godheten til hans religion og hans overholdelse av Sunnah, eller at han utfører saken fra det hinsidige, og den overfladiske bønnen indikerer frieri og nærhet til menneskers hjerter gjennom tjeneste eller penger, og hvis seeren er sølibat, giftet han seg, og hvis han er gift, har han to sønner, fordi Gud den allmektige sier : ( Og vi ga ham Isak og Jakob overflødig ). Og hvis han ber frivillig til den allmektige Gud, og han var fattig, var han rik og ble god, eller han ble nær Gud den allmektige, og han kan ha samlet seg blant folk for å spre deres ønsker . Og begjærsbønn i en drøm er en indikasjon på årstidene . Og qadha-bønnen er en indikasjon på oppfyllelsen av religionen, den ondes gjernings anger, omvendelsens omvendelse eller oppfyllelsen av et løfte . Og sittens bønn indikerer hjelpeløshet, fiasko og tilfredshet med det du kan tjene til levebrød, og kanskje indikerer det advarsel om sykdommen til faren eller læreren . Og tilgivelsesbønnen viser i en drøm tilgivelse for synder. Hvis folk ber om det, indikerer dette nedstigningen av regn, og hvis den tilbedende er fattig, er han rik, og hvis han er steril, sørger han for mannlige barn . Berømmelse i en drøm er et tegn på veiledning og et tegn på godhet og å generere levebrød . Fredagsbønner viser til tilbederen hva han vil, eller glede og vitner om høytider, årstider og Hajj . Fredagsbønner, i likhet med korte bønner, betegner reiser, eller umiddelbar lettelse og møte med den elskede . Og Eid al-Fitr-bønn i en drøm er en indikasjon på å betale gjelden, helbrede syke, bli kvitt motgang og lindre bekymringer . Og Eid al-Adha-bønnen indikerer etterligning av ting, holder viljen og oppfyllelsen av løftet . Kanskje de to bønnene indikerte et møte med fiendene fordi deres møte med dem er takbeer . Og den som mistet noe og så at på Eid returnerte han til ham det han mistet, og hvis det var Eid al-Fitr, så kommer det ut fra motgang til kapasitet, og hvis Eid al-Adha og var eid av en frigjøring eller en fange , ville han bli frigjort fra fengselet sitt, og hvis han hadde gjeld, ville hans gjeld bli brukt på hans vegne . Og Istikharah-bønnen i en drøm forsvinner og forvirrer, og indikerer et godt resultat . Og fraværsbønnen i en drøm er en profittforespørsel ….

…Guddommelig bønn Hvis du drømte om å gjenta Herrens bønn, forutsier dette at du er truet av fiender i det skjulte, og du vil trenge allianse og støtte fra venner for å overvinne vanskeligheter . Hvis du drømmer om at andre gjentar det, indikerer dette faren for en venn . Den Fadervår : Vår Far i himmelen ……

…Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin, og han sa: Jeg så som om jeg ringte til bønn, så han sa Hajj . Og en annen kom til ham og sa at jeg så som om jeg ringte til bønn, så han sa: ~Skjær av hånden din,~ ble han fortalt, ~Hvordan skilte du dem ut?~ Han sa: ~Jeg så den første med en god preken, så jeg ga tillatelse til folket å utføre Hajj .~ Og jeg så for det andre en ugyldig sigma , så jeg sa: ~ Så muezzinen, du er tyver .~…

…Og den som ser at han hører kallet til bønn, da vil han være lat i bønn ….

…Og den som ser at han ber en savnet bønn fra disse bønnene, så indikerer det oppfyllelsen av gjelden hans, og det ble sagt at den som så at han hadde bedt en bønn og manglet noe fra den, så reiser han og hvis hun er en kvinne da menstruerer hun, og det ble sagt at den som så at han ikke fullførte bønnen, hans behov ble ikke oppfylt ….

…Og det ble sagt at den som ser at han tar øl under bønn, så følger det beste av takbeer veien til Sunnah, og at melodien tolkes i tre aspekter av å glatte over fienden eller forekomsten av glede eller tristhet ….

…Og den som ser at han ber Gud den allmektige i sin bønn, så vil han velsigne en sønn med den allmektige som sier: ~ Da hans Herre ringte et skjult kall .~…

…Og den som ser at han leder et folk i bønn, så følger han en tilstand der han tilpasser seg, og hvis han ikke er kvalifisert for det, vil saken hans være riktig og hans tilstand vil bli løst ….

…Hvis en person ber en overflødig bønn, inngår han en garanti som ikke skader ham ….

…Etableringen av bønn indikerer i en drøm oppfyllelsen av et løfte og oppnåelsen av målet, og lettelsen for de som er i nød . Den som ser det som om han etablerer bønnen ved en dør eller en seng, han vil dø . Og den som ser en fange som om han utfører bønnen eller ber stående, da vil han bli løslatt fra fengselet . Hvis en person som ikke er fengslet, ser at han utfører bønnen, vil vellykkede salgssaker skje for ham . Og den som ser at han har gitt tillatelse og utfører bønnen, så skal han observere en sunnah og drepe kjetteri ….

…Hvis hans bønn blir avbrutt, blir hans mandat kuttet, og hans kjennelser og hans ord blir ikke implementert ….

…Og den som ser at det øker eller avtar i kallet til bønn, så leder han noe annet enn sannheten ….

…Og den som ser at han leder et folk i bønn, så følger han en tilstand der han justerer eller retter saken sin og fikser sin situasjon. Og den som ser at han leder et ukjent folk i en ukjent posisjon og ikke vet hva han leser, så er han til ære for døden, og den som ser at han ber stå og folk ber bak seg sittende, så følger han en ordre som ingen tilskrives Derfor, den som ser at han ber sittende og folket ber bak ham, står opp, da er hans uttrykk mot det som tidligere ble nevnt, og den som ser at han ber sittende eller liggende, det indikerer manglende evne til å gjøre noe, og det kan indikere en uvelhet i kroppen eller indikerer alderdom, og den som ser at han ber Gud i sine bønner, han vil ha en sønn og den som ser at han satt i hilsener, det er et overskudd av godhet, og den som så at han ville legge seg ned mot den allmektige Gud, så takket han Gud og forlenget sitt liv til den som søker, og den som så at han var på kne eller nedlagt, var en seier og en god en, men han tror at han falt på ansiktet uten å ha tenkt å prost rate, og hvis han var i krangel eller krig eller en tvist ikke ble vunnet…

…Den som ser at bønnen hans har gått sin rette tid, eller ikke påvirker et sted hvor han ber den, så er det et problem i hans sak som han ber om når det gjelder religion eller verden . Hvis han ser at han savnet en bønn og ikke fullførte ablusjon eller ikke var i stand til det, oppfyller han ikke kommandoen han ber om, med mindre han ser at han tidligere har fullført ablusjonen . Og hvis han ser at han fullførte sin ablusjon uten det som er tillatt å utføre ablusjon, er det som den som ikke utførte sin ablusjon . På samme måte gjøres den rituelle vasken av urenhet hvis det er gjort for ham, og hvis den ikke blir vasket, blir ikke hans befaling oppfylt . Hvis han ser tayammum, og han ikke er i stand til å nå vann, er det tillatt, og løpet av det vi har nevnt vil følge ….

Hvis han ser ut som om han savnet en obligatorisk bønn og ikke finner et sted å tilbringe den, kan han ikke oppnå det han ber om

…Predikanten Abu Saeed sa : Bønn når det gjelder setningen er uansett prisverdig i religion og verden, og indikerer bevissthet om ledelse, oppnåelse av håp, oppnåelse av vergemål, oppfyllelse av en religion, oppfyllelse av tillit eller etterlevelse av pliktene til Gud den allmektige ….

…Og den som ser at han ler i bønn, så er han veldig morsom, la ham omvende seg til Gud ….

…Og den som ser at han kaller bønneanropet sammen med familien, så indikerer dette at en ulykke har skjedd, og det samme gjelder hvis kvinnen ser at hun ringer til bønn ….

…Og det ble sagt at den som så at han kalte på et sted der kallet til bønn ikke skulle gjøres, så det er ikke noe godt i det, og han kan få galskap og lignende ….

…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa: ~Den som så en død person stå i bønn, det indikerer at han var mye tilbedelse i løpet av livet og at det er håp om tilgivelse, og kanskje var han uaktsom i lydighet .~…

…Og den som ser at han har fullført bønnen og deretter søker tilgivelse fra Gud den allmektige og vender ham mot retning av qiblah, så blir hans bønn besvart, og hvis ansiktet hans ikke vender mot qiblah, begår han en synd, så han omvender seg fra det ….

…Og den som ser at han ber Fajr, så får han penger og det er tillatt å tjene dem, og det ble sagt at det er et løfte som snart vil komme, godt eller dårlig, i henhold til det som forventes. Det er fordi Gud den allmektige sa: ~ Deres tid er morgen, er ikke morgenen nær? ~ Og en forutsetning som vi sa er at han utfører hver bønn på full tid, hvis det er mangel eller mer, er det umulig og i motsetning til det som ble nevnt ….