…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….

…Og den som ser at den avdøde er naken og hans nakenhet blir avslørt, så indikerer han at han har gått fra denne verden naken fra gode gjerninger, og hvis han er fra folket med god og rettferdighet, så er det en hvile for ham ….

…Det er følt at å drikke vin Vskr ham det smitter haraam rikdom og påvirker av de pengene sultanatet så mye sukker, og sukker fra ikke- årgang det blir syk, de er alvorlige og frykter for verset : ~ Folk ser fyllerier ~ vers, og kanskje sukker indikerte død, spesielt for pasienten sier, ~ kom fyllighet .~ Verset ….

Et dødfødt barn Å se et dødfødt barn i en drøm indikerer en uheldig ulykke ….

Og den som ser at han spiser et barn, så spiser han dårlig fått penger, og hvis en kvinne ser at hun spiser et barn, så indikerer det at hun er gravid, fordi gravide vil ønske barnet og spise det ….

Og den som ser at den har blitt opprotet, det indikerer tristhet, for eksempel hvis en kvinne ser at hun har kuttet en souse og mannen hennes gir den til henne, så vil han skille seg fra henne ….

Og Al-Salmi sa: ~Den som så at han var en fange og ble kvitt den, han rømmer fra bekymring og nød .~…

…Og den som ser seg selv som om han blir holdt fanget, dørene til å leve vil bli blokkert for ham, som om urinrøret er blokkert av urin . Og det indikerer at han har en gjeld som han ikke kan betale ….

Det er sjelden han forteller at en mann så hodet sitt kappet mens han så på det, og hvis en rovfugl kom, og han brukte synet på en kryssing, sa han at hvis synet ditt er sant, penger vil samles til de blåses opp og en konge kommer og tar dem fra deg ….

Og den som ser at noen av trærne i lunden har fløyet, indikerer det at kongens soldater ikke har noen tid ….

…Og den som ser at han har dirham og har tatt fra det eller gått fra ham på en irreversibel måte, så tolkes det på to måter, enten sønnens død eller forekomsten av skade som han fører tilsyn med døden fra ….

Og den som ser at sebraen har flyktet fra den, så har han til hensikt å paradoksere islams gruppe og følger korrupsjonens vei ….

Og den som ser at han ødelegger noe i det, så er dets uttrykk mot ham, fordi sjøpensjonens folk kaller godhet korrupsjon og korrupsjon som god ….

Hvis han ser at han innvier en person, kommer den som begår synd ut ….

Hvis du drømmer om at du ignorerer eller undervurderer noen person eller venn, betyr det at du forgjeves søker å oppnå lykke på grunn av din uforlignelige og grove natur . Og hvis du drømte at noen undervurderte tolkningen din, vil du angre på din elendige situasjon ….

…Feieren : Det er også en tjener og en fordel, fordi den feier bort skitt og gjødsel, og alt dette er penger, og bare de som har det trenger det . Det er for celibatet og for de som håper å kjøpe en slavejente som er fornøyd med ham, og som Iqbal ikke kan forsørge ham, og som han velsigner et evangelium han kan samle for, og for de som har mat på landet som indikerer hans prestasjon . Hvordan kan det feies bort med smuss, søppel eller halm, så det er beundret i overflod, og å bli feid bort kan indikere feighet og drap, fordi det ikke bryr seg om hva det ble feid bort, og det forblir ikke . Og det kan indikere kunnskap . Og det ble sagt at hun er en sønn hvis han ikke jobber med henne, og hvis han jobber med henne, er hun en tjener ….

…Kan du lære uttrykk for drømmer? Eller er den gave Gud gir den til hvem Han vil av tilbedelse , som er vanlig blant en stor sektor av grensekryssinger av drømmer , og mennesker ? Er det en vitenskap som kan tilegnes og læres og deretter utvikles i den – i henhold til dens talenter – eller fortsetter den på ett nivå i den som et resultat av dens evner , som ikke kan overgås? Er det en miraisah som eieren er avskåret med , eller er det spekulasjoner og antagelser , og antagelsen savner og rammer? Det er tydelig for de som leser denne boken , forfatteren har en tendens til å være klar over uttrykket på høyden, og utpekte Gud av noen av profetene, fred være med dem Kyousef, Abraham, Jacob og Mohammed, og utmerket seg når mange av ledsagerne ærverdige Abu Bakr, Omar og Aisha og andre, men dette er ikke vitenskap Farasa er født med eieren, ikke bare marihuanaen, og hvis krysset av visjonen er en av eierne av disse to typene, er det bedre og hans mening er mer korrekt, men dette får oss ikke til å lukke døren for å lære visjonen utover disse to typene ! Ja , det uttrykker visjonen om dørfysiognomi eller inspirasjonen til sjalusi, men jeg har et enkelt spørsmål her : Hvem er klassifisert som av disse to typene ikke- apostler av ikke forfedre, følgesvenner og tilhengere av de anerkjente? Hvem som må gi andre denne retten, er apostlene – fred være med dem . ? Kanskje blant dem var Muhammed, må Guds bønner og fred være over ham, da han vitnet om noen av sine følgesvenner om deres overlegenhet i noen vitenskaper og kunnskaper. Derfor vitnet han til Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, å utmerke seg i dette aspektet, til Omar i aspektet av inspirasjon, og til Ibn Abbas i vitenskapen om tolkning og så videre, det er mange spørsmål, men sendebudet , fred være med ham Og fred være med ham, må Gud bli herliggjort og lovprist, sa: ~ Det som blir sagt om innfall (3) at det ikke er annet enn en åpenbaring antyder (4)~. Fra dette punktet analyserer vi spørsmålet for å finne svaret gjennom vår forståelse av tekstene, og Bastaradhana-historiene mottatt for seniorkryssinger, hva finner vi? Vi finner at denne guddommelige vitenskapen gir opprinnelse, men den kan læres og læres ved å studere hvordan man kan uttrykke det når de stiller opp , av apostlene og rettferdige, eller utmerket seg i det som kom etter dem, som så ham fra folket i denne vitenskapen . Det tildeler dette synspunktet , fremveksten av mange ledsagere på denne siden og lærer ham i hendene på Allahs sendebud, fred være med ham . La oss se på ordene fra Abu Bakr, profetens fred være med ham ved en anledning når den ble kuttet av profetens syn, som er : Ibn Shihab sa : så profetens fred være over ham, et syn Vqsa til Abu Bakr sa : ~ O Abu Bakr, jeg så Kanye forhindre deg og jeg graderer Vsbaktk Bmrqatin og en halv ~ , sa han : O Allahs sendebud, må Allah Iqdk til hans barmhjertighet og tilgivelse, og jeg lever etter deg to og et halvt år, nevnt av Suyuti i stor grad og tilskrives Ibn Saad eiendommer ‘1’). Her finner vi at profeten fred være med ham Biskute uttrykket til Abu Bakr som om han ga ham helsesertifikat for dette uttrykket . . Vi finner i en annen posisjon en annen visjon sier, som er : fred være med ham, sa ham : ~ Jeg så om jeg kom masse forbi Vagamtha i munnen min og jeg fant kjernen Aztna Vlfeztha , så tok jeg en annen Vagamtha der kjernen Vlfeztha fant og tok deretter en tredje Vagamtha og fant kjernen til Vlfeztha ~ , sa Abu Bakr : La meg krysse den. Han sa : Han sa : ~ Kryss den .~ Han sa : Det er din hær du ble sendt for å hilse og tjene, og de vil kaste en mann, og han vil søke dem i din plikt, og han vil påkalle dem . Han sa: ~ Likeså sa kongen .~ Fortalt av Ahmad i Musnadah, la han merke til at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, da han ble spurt Menna Abu Bakr om å krysse den, ikke smigret sannheten, og hadde det ikke vært for hans kunnskap om Abu Bakrs oppfinnsomhet, han ville ikke ha takket ja til en tromme, og han la merke til her at den edle sendebudet sa dette . Tid til Abu Bakr : ~ King sa også ~ , gi ham et høyt vitnesbyrd om helsen til hans ord . Noen hvis du kanskje sier : at Abu Bakr, som inspirerte denne vitenskapen, ikke har noe rom for feil med ham, og svarer på dette synspunktet mot Abu Bakr og så ham her, syndere i et annet emne, og dette beviser at dette vitenskap lærer, kan hun lykkes med å lære har han mislykkes og kan gjøre feil . Se denne andre posisjonen . Ibn Abbas, måtte Allah være fornøyd med at det skjedde at en mann kom til Allahs sendebud fred være med ham, sa : ~ Jeg så i kveld i en drøm parasoll ‘1’ Tnnzv ` 2` ghee, honning, og jeg ser folk Atkvvon inkludert ‘3’ Valmcetkther og uavhengig, og hvis Årsak ( 4 ‘ ) Han gikk fra jorden til himmelen, og jeg så at du tok pengene, så ble en mann faktisk tatt etter deg, en annen mann ble faktisk tatt av ham, deretter ble en annen mann tatt av ham, og han avskåret ham, og da nådde han ham . Abu Bakr sa : O Guds sendebud, min far du og Gud lot meg Flaabrnha sa til ham, Allahs sendebud : ~ Oabbarha ~ , og i nye premier : ~ gjennom ~ Abu Bakr sa : Overbygget Islam er . som for den Antef av honning og ghee, den Koranen Hlaute Tntef Valmcetkther fra Koranen og fremtid . den grunnen koble fra himmelen til jorden, akkurat som du det tar ham Vialik Gud, tar deretter av en mann Viallo ham, så ta ham en annen mann Viallo ham, så ta ham en ma n skal kuttes av ham, og kobler ham deretter Viallo ham . han fortalte meg, o Allahs sendebud, min far du, jeg ble skutt eller savnet jeg ? og han sa profeten være med ham : ~ Jeg var noen og savnet noen? Abu Bakr sa : Ved Gud, Guds sendebud, fortalte du meg hva jeg gjorde galt? Han sa :~ Ikke sverge , ~ble enige om . Crown med denne moderne lang pause som er : at Abu Bakr her ble ikke skadet i noen av hans ord, og dermed reagerer på en mann som sier : at Abu Bakr, som uttrykker visjonen eller dømmekraft og inspirasjon er det ikke rom for historien av uttrykkets martyrium, har jeg lært visjonen . Han som var med ham før profetet, nevnte ikke uttrykkets visjoner fra dem . Snarere, etter mitt syn, er de utdannet fra skolen til nasjonens lærer, som pleide å spørre dem da de så dem, og han sa ofte til dem mens han gikk forbi oss : ~ Den som ser en visjon .~ Som i Sahih Muslim ‘2’ , og folket sa vitenskap : at fordelene med denne samtalen : induksjon klar over visjonen, og spørsmålet om tolkningen, og profetens fred være med ham for å lære dem tolkningen av visjoner og dyder. , og inkluderte det fra nyhetene om det usettede, dette er som du daglig ser fra profeteleksjonene fred være med ham på ledsagernes ører , der ikke bare underviser, men lærer og dialog og forklarer og utvikler seg , og Hola som utmerket seg i uttrykk for visjoner om dem, er Kaltlamiv i hendene på læreren deres, noen av dem utmerket seg i vitenskapen om tolkning, og noen av dem utmerket seg i rettsvitenskap, noen av dem utmerket seg i vitenskapen om arv, og noen av dem utmerket seg i moderne vitenskap er det ikke rart at det er noen av dem som utmerket seg i vitenskapen om uttrykk . Og hvis vi aksepterer dette . Teoretisk læringsteori, så vel som kan være dyktig i vår tid, noen forskere i vitenskapen om uttrykk og kan disse for å studere denne kunsten for andre, og dette synet kan være fremmed for noen i denne vitenskapen spesielt, men kanskje Thrjhm av denne vitenskapen ligner mer på inspirasjon og fysiognomi som om det er en etterligning av apostlene og fant forlegenhet fra denne siden , og fra forfatterens synspunkt at denne oppfatningen er mindre og forplikter andre til å gjøre det som ikke er nødvendig. Dette sies til de som krenker de som prøver å spørre om visjoner og lære uttrykket. Al-Nawawi sa og kommenterte hadithen til Samarah bin Jundub : Hvis profeten ba om morgenen, kom han til dem med ansiktet og sa: ~ Så noen Har du hatt en visjon i går? ~ Dette inkluderer ønsket om å spørre om visjonen og ta initiativ til å tolke den og fremskynde den på begynnelsen av dagen, og den inkluderer tillatelsen til å snakke om kunnskap og tolkning av visjonen og lignende . Imam Ibn al- Saadi sa ( 2/442 ) , og kommenterte verset som Allah gir Yusuf-tolkningssamtaler : at der det opprinnelig var et uttrykk for et syn, vitenskapen om uttrykk vitenskapsmisjon at Gud gir det til hvem han vil av sine slaver, og at menneskelig vitenskap vil bli belønnet på instruksjon og læring . Og derfor beviste det at Umar ibn al- Khattab ba Umays jentene kalle Ktamip for Taperalraaa som Tahdheeb Ibn Hajar (12 \ 399 ). I følge Ibn Sa’d i klasser (7 \ 124 ): Saeed bin Musayyib skulle uttrykke folks visjon , og han tok den fra jenta Abu Bakr navn og tok navnene på faren og tok ham Abu Bakran Waller Sol Karim fred være med ham . Ibn Abd al – Barr som i bagasjerommet ( 1/313 ) Kommenterer intervjuet Samra også : Denne hadith indikerer at til ære for vitenskapens syn og dyder ; Fordi han, må Guds bønner og fred være over ham, bare ba om at hun skulle fortelle ham og videreføre det . Og slik at ledsagerne vet hvordan de skal snakke om dens tolkning, og sjeik Muhammad Ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av bøkene hans ( 5/130 ), er vitenskapen om uttrykk en sann vitenskap som Gud velsigner med hvem han testamente fra tilbedelse . Han sa også (5 \ 143 ): Åpenbaring er en sann kunnskap om Gud nevnt i Koranen, og for det ble sagt : gjenspeiler ikke bare visjonen er en av de lærde Ptooelha, fordi det er åpenbaringen av seksjonene . Har advart Shatibi barmhjertighet fra Gud i godkjennelser (2 \ 415): at det ikke er noen fordel og tilslørt gi det Alnaa fred være med ham bare som unntatt, men har fått sin nasjon modell, dette lærer Ekstrapolasjon, og at det ga åpenbaringen til ham, og hans nasjon fikk en visjon God . Ibn Hajar sa : oppfordrer visjonen om naturvitenskapelig utdanning og dens uttrykk til venstre og utelatelse av spørsmålet og forbannelsen i kraft av hva kandidaten inkluderer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene til gjenstandene . E hans ord . Så hvis læreren har verktøyene for denne kunnskapen om kunnskap om Koranen, sunnahen, mestring i det arabiske språket, ordtakene og referatene til denne kunnskapen, hva hindrer ham i å lære uttrykket og deretter uttrykke det? Jeg tror at dette er en legitim rettighet, og kunnskap er bred og ikke omgitt av den, men mitt synspunkt må være en student som er god til denne kunnskapen og er flink til å eksportere den til andre som er begavet av Gud for å forenkle informasjon og legge den til rette for mottakerne. Vi må ikke åpne veien for publikum som ikke har verktøyene til denne kunsten fra de som løser for seg selv og blir fratatt Basert på en flyktig drøm . Her er bilder enkle absurde tanker fra noen av dem : Noen Palestina har gårdsplassen til den store moskeen som venter på Akhosv-hæren, som vil komme til Guds hus og rense fra Tdnashm og slippe fly og brukte resepter basert på drømmer, og så går listen på Vil jeg lure på at nasjonen vår har blitt en drømmenasjon? Selv tilbedelse inngikk drømmer fra de bredeste portene, se på Maktens natt, du finner den definert gjennom visjoner, og se på veldedighet for å finne sitt største motiv, sier de døde til disse menneskene ! Mange ser at døren til veldedighet ikke åpnes før Itsedk forklarer drømmen sin som å komme til kort i døren . Ønsker du flere eksempler og større bilder? Av Gud kaster noen av dem en kvinne med utukt på grunn av en drøm der han så en kvinne, så en leksjon for seg selv ved å lese noen bøker at hun er en ekteskapsbryter, så han skilte seg fra henne ! Det er til og med de som hevder at Allahs sendebud skal være med ham, kom til ham i en drøm og beordret ham Nhah, og da han ble klar over mennesker og begynte å jobbe som i disse visjonene ! Den nettleser, for eksempel Internet se quantum gud Il analyser og avhandlinger som bladde og funnet basert på en visjon fra her eller der, og kanskje vitser hva jeg leste bekrefter at Mahdi var pilegrimer i slik og slik, og hendelsen av å stikke en pilegrim som angivelig gjennomboret at Antikrist som bygde visjonen, så henne natten til hendelsen ! Den forfatteren lurer viktig spørsmål : når man skal våkne opp nasjonen av hennes drømmer ta den og festet til vitenskap på tidspunktet for vitenskapen? Vitenskapen har sine betingelser, verktøy og metoder, som ikke kan overvinnes. Å vite uttrykk for Ashraf-vitenskap er ikke verdt noe menneske å uttrykke visjoner må være kunnskap om Koranen og dens ord. Hvis han så en, for eksempel, noe han bør vurdere Koranen først, fant en sammenheng mellom visjon og staten vers knytte dem her og gi eksempler : det skipet, for eksempel, kan krysse for å unnslippe ord Gud Den allmektige : Den allmektige sa : ~ Vi reddet ham og skipets eiere ~ ( Spider : 15). Og tre kan passere gjennom hyklerne for ordet fra den Allmektige : ~ som om de var bakvedved ~ (Al- Munafiqun : 4). Spedbarnet kan passere fienden for ordet fra den allmektige : “ Så tok faraoene ham opp, slik at de skulle få en fiende og sorg . Og aske kan passere gjennom den allmektiges forfengelige handling : lignelsen om de som ikke trodde deres Herre sine gjerninger som aske som vinden styrket seg med ( Ibrahim : 18). Dermed la Sunnah, sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, de grunnleggende prinsippene og reglene for denne kunsten, og han pleide å fortelle ledsagerne om deres litteratur og typer og spurte dem om deres visjoner og uttrykte dem for dem . Eksempler og aspekter av det er nevnt i foldene i boken, så det er ikke behov for gjentakelse, men han må vite her at profetenes visjoner er sanne. Fra Gud, utførelsesplikten på forsiden av den, eller den reagerer på symbolbildet, og disse symbolene blir forklart av sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, til hennes følgesvenner, og så ser de på dem realisert som håndgripelige materielle fakta . Dette er en av erfaringene disse følgesvennene gjennomgikk, så de hadde godt av det, og senere måtte Gud være fornøyd med dem . Det er også nødvendig å vite opprinnelsen til denne kunsten, at vårens tid er en av de beste tidene for visjoner, basert på ordtaket, fred og Guds velsignelser være over ham : “ Når tiden nærmer seg, den troendes visjon lyver nesten ikke . ” (1) Muslimske fortellerne, og jeg har antydet for ham og at dens betydning er lik. Natt og dag og denne våren blir over sjalu . . Han må også kjenne verdiene til folket som forteller sine visjoner på ham, så visjonen til enkle arbeidere er ikke visjonen til folket i stillinger og lærde, og han må vite om deres land, doktriner og tiden for visjonen . På samme måte må han vite at løver og fugler – bortsett fra det som er sjeldent – er i uttrykket menn, og at hvete, bygg, honning, ull og jern ofte er penger, og så har denne kunsten regler og det er ikke lett å oppnå. Snarere må det studeres og læres av Majid som er perfekt for det for de som ønsker å lære, og Gud jeg kjenner ….

…Pearl Almnzawm : ordet om rettferdighet, vitenskap og Koranen . Og hvis han ble spredt, så er han en gutt eller en jente, en hushjelp eller en hushjelp, slik at han blir som en skjult perle, som Gud den allmektige sa, og hun er den lagrede, og det vil være bevis i synet som indikerer en vakker kvinne eller slavejente, hvis perlene er en mengde som ikke kan dispenseres, og hvis skjebnen overstiger til den måles eller Den bæres med ærbødighet, for det er mange skatter og penger . Hvis han så at han fikk en rød eller grønn rubin, ville det slå en vakker kvinne eller hushjelp . Og hvis en gravid kvinne fødte en vakker slavejente . Hvis rubinen blir stjålet eller har forræderi, er den kvinnen eller slavejenta forbudt for det . Og hvis hun var naken med ham, ville ikke kvinnen han slo akseptere at hun ville dø foran ham . Og antall safirer : til de overskrider grensen, fordi de er anstrengende penger i religionen, for essensen av safirstenen . Og perler : tjenere eller penger . Og den som ser at han ble gitt en ring og forseglet med den, så eier han noe han ikke eide, og det han eier fra det kan være kraft eller eiendom, eller et dyr, land, penger eller lignende . Og den som slår en ring mens han er i en moske eller i bønn eller på veien til Guds vei, og han ser noe som indikerer penger, da treffer han lovlige penger og bruker dem på godheten i sin religion . Og hvis det er bevis for autoritet, konge og krig, rammer det makt, konge og krig . Og hvis han ser at ringen hans er tatt bort, så vil det han eier, bli tatt fra ham . Hvis han ser at feddet på ringen hans er gull fra den, så er feddet ansiktet til noen som ringen tilskrives, og hvis han ser at han ga ringen sin med parfyme fra seg selv, tar han ut noe av det han besitter med godhet . Og boka er god, og konklusjonen er nyheten ….

…Når det gjelder flebotomi : Hvis noen ser en gammel mann, så forkaster han ham, han hører et ord fra en venn . Hvis det kommer ut av blodsved, blir det belønnet . Hvis det ikke kom noe blod ut av det, så sies det at det er riktig, og separatoren kommer ut av synden . Hvis han slår ham av paradoksalt, slutter han å snakke om ham, og hvis han stopper ham lenge, øker han ordene og dobler dem, og hvis han ser ut som om han er en ung mann, så vender han ham bort i lengderetningen, så hører fra fienden sin stikke mot ham og øker pengene . Og den som ser det som om den unge mannen vender ham bort, så er det døden til noen av hans slektninger . Hvis den unge mannen knekker ham lenge og det kommer blod ut av ham, slår han ham fra sultanen og tar like mye penger fra ham som blodet som kom ut av ham . Hvis en lærer vender ham bort og det kommer mye blod ut av ham i en bolle eller tallerken, så blir han syk og pengene hans går til barna og legene, fordi tallerkenen er legen . Hvis han bryter det og ikke ser noe blod eller en ripe, hører han ord fra sine slektninger som tilskrives det organet, så mye som han led av smerte . Hvis han forakter blod som kommer ut, blir han syk og skader pengene sine, og hvis det er i hans samvittighet at flebotomi gagner ham, og blodet kommer ut av det i et kjent og avtalt beløp, så er hans religion gyldig og kroppen hans er også sunt det året ….

…Gutten er i en drøm bekymring og nød, da han var et barn som bar . Og tenåringsgutten Bishara . Og hvis landet er begrenset og folket er i nød, og noen ser at en flott gutt har kommet inn i byen, stammet ned fra himmelen eller har dratt fra jorden, så er den gode nyheten nær . Og den gamle gutten er stolt og mektig . Og den som ser at han er en gutt som lærer på skolen, vil omvende seg fra den synden han pleide å gjøre hvis han lærte Koranen . Hvis en av de lærde og guvernørene ser at han lærer på skolen, så er han uvitende, eller han går over fra ære til ydmykelse . Den som ser at han er opprørsk, arver en arv fra moren . Og hvis den fattige ser at han er en gutt født av moren, vil han få næring og rikdom . Hvis pasienten ser at han er en gutt, dør han . Og den som ser ansiktet i speilet på en gutt og som har en gravid kvinne, hans kone vil gi ham en mannlig sønn som ser ut som ham . Og bærer en liten gutt i en drøm de er . Gutten er en svak fiende . Hvis han så at han hadde barn født til ham, indikerer det nød og nød . Hvis gutten er mann, er konsekvensen prisverdig, og hvis gutten er kvinne, er hans straff skyld . Og hvis en gammel person ser at han har blitt en baby, så kommer han til uvitenhet, og tarmene hans går inn i ham, og hvis han er i alvorlig nød eller nød, vil Gud slippe ham bort . Unge gutter viser små bekymringer . Og den som ser at en gutt skriker i fanget, da slår han på pinnen . De unge menneskers visjon kan indikere gleder og utsmykninger, eller strid med penger, eller overbevisning om den minste livsopplevelse eller hjelpeløshet av grunner ….

…Etter den kongen . Og den som ser den rettferdige autoriteten komme inn i et sted, barmhjertigheten til den allmektige Gud undertrykker det stedet, og hvis stedet er noe som nekter dets inntreden i våkenhet, er det en ulykke . Og den som ser at han skiller seg ut fra portene til konger, han vil vinne seier ved å gi . Hvis han ser at han har inngått en konge, vil han motta ære og glede . Og den som så at han stred mot en konge, han fikk en nåde av øye, glede og godhet, og da han så de døde kongene, viste de hva de etterlot seg . Kongens visjon indikerer seier over fiender og umoral . Å se den ukjente sultanen betegner ild, sjø og søvn . Hvis han så at kongen hadde dårlig kvalitet, var det bevis på hans dårlige ledelse i soknet . Kanskje det å se kongen antydet mynten til dirham eller dinar . Og den som i en drøm ser en prins eller sultana, kanskje han kan overvåke folks symptomer . Den som ser at han omfavner sultanen eller håndhilser med ham, vil avgjøre sin tilstand med ham . Og den som ser at han krangler med en sultana, så krangler han med Koranen, fordi autoriteten er på argumentasjonsspråket . Og hvis pasienten ser at en ukjent sultan ble sendt i hans forespørsel, er det sendebudene til dødsengelen, og Gud er sultanen . Og den som så at sultanen tok hettene hans, han ville ta pengene sine . Og den som ser at sultanen er i nød, så er han opprørt . Og den som ser at sultanen er gal, så er han bekymret . Og den som tror at sultanen har trukket seg fra sitt råd, det er reduksjonen eller bortgangen av hans autoritet . Og den som så at sultanens talerstol var brutt med den, eller at han ikke fullførte sin bønn, eller at sverdet hans ble tatt fra ham, eller at huset hans ble ødelagt, eller at en okse spiste ham, eller at han ble tråkket av et dyr , alt dette fjernet ham fra hans autoritet . De sorte klærne fra sultanen økte styrke, de hvite økte prakt og frigjøring av synd, bomullsplaggene utseende av fromhet og beskjedenhet, og ullklærne var rikelig velsignelse . Hvis spionen ser at han har blitt en hersker, blir hans tilstand tydelig, og hvis kvinnen ser at hun er en hersker, så blir hun åpenbart, og hvis hun er syk, så dør hun . Hvis han ser sultanens blindhet, vil jeg blinde ham for nyheten om hans folk . Den kongen . Og den som ser den rettferdige autoriteten inn i et sted, barmhjertigheten til den allmektige Gud undertrykker stedet, og hvis stedet er noe som nekter dets inntreden i våkenhet, er det en ulykke . Den som ser at han skiller seg fra kongernes porter, han vil vinne seier ved å gi . Hvis han ser at han har inngått en konge, vil han motta ære og glede . Og den som så at han stred mot en konge, han fikk en nåde av øye, glede og godhet, og da han så de døde kongene, viste de hva de etterlot seg . Kongens visjon indikerer seier over fiender og umoral . Å se den ukjente sultanen betegner ild, sjø og søvn . Hvis han så at kongen hadde dårlig kvalitet, var det bevis på hans dårlige ledelse i soknet . Kanskje det å se kongen antydet mynten til dirham eller dinar . Og den som i en drøm ser en prins eller sultana, kanskje han kan overvåke folks symptomer . Og den som ser at han omfavner sultanen eller håndhilser med ham, han vil avgjøre sin tilstand med ham . Og den som ser at han krangler med en sultana, så krangler han med Koranen, fordi autoriteten er på argumentasjonsspråket . Og hvis pasienten ser at en ukjent sultan ble sendt i hans forespørsel, er det sendebudene til dødsengelen, og Gud er sultanen . Og den som så at sultanen tok hettene hans, han ville ta pengene sine . Og den som ser at sultanen er i nød, så er han opprørt . Og den som ser at sultanen er gal, så er han bekymret . Og den som tror at sultanen har trukket seg fra sitt råd, det er reduksjonen eller bortgangen av hans autoritet . Og den som så at sultanens talerstol ble brutt av den, eller at han ikke fullførte sin bønn, eller at sverdet hans ble tatt fra ham, eller at huset hans ble ødelagt, eller at en okse spiste ham, eller at han ble tråkket på av et dyr, alt dette fjernet ham fra hans autoritet . Og de sorte klærne fra sultanen økte styrke, de hvite økte prakt og frigjøring av synd, bomullsplaggene så ut som fromhet og beskjedenhet, og ullklærne var rikelig velsignelse . Og hvis en spion ser at han har blitt en hersker, blir hans tilstand tydelig, og hvis en kvinne ser at hun er en hersker, så blir hun åpenbart, og hvis hun er syk, så dør hun . Hvis han ser sultanens blindhet, vil jeg blinde ham for nyheten om hans folk ….

…Oppgraver graver : Renseren ber om en skjult etterlyst mann, fordi araberne kaller ham gjemme seg, enten i godt eller ondt, så hvis oppgravd er en vitenskapsmann, blir han oppgravd i henhold til sin lære og gjenoppliving av det han har lært om hans kunnskap, så vel som graven til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, med mindre han fører ham til en utgått haug og han knekker eller ødelagte bein, så kommer han ut i sin kunnskap til kjetteri og ulykke , og hvis han finner ham i live, trekker han ut en god ting fra graven sin og når sitt mål om å gjenopplive sin Sunnah og hans lover i henhold til hans skjebne og lignende . Hvis utgravningen av graven til en vantro, en kjetteri eller et av folket i dhimmah ba om læren til folket med villedende eller behandlet forbudte penger med bedrag og bedrag, og hvis oppgravingen fører til det i et stinkende lik, slam , eller mye unnskyldning, som er sterkere i bevisene og indikerer å nå den nødvendige korrupsjonen . Når det gjelder den som ser en død person som har levd, hans Sunnah lever for godt eller ondt for den som søker, spesielt hvis han er fra sitt hus eller ser ham i sitt hjem, eller for alle mennesker hvis han er en hersker eller en lærd . Når det gjelder å spise den avdøde fra et sykt hus, er dette bevis på hans ødeleggelse, ellers vil penger gå til familien hennes . Når det gjelder den som kalte ham den døde, hvis han var syk, fulgte han ham, og hvis han var jurist, formante han ham og minnet ham om det som er nødvendig for at han skal komme tilbake fra det han er i og fikse det han er, og når det gjelder den som slo ham død eller møtte ham med rynke og truende og forlate freden, så bør han vokte seg og fikse det han etterlot ham fra viljen hvis det er for ham Eller i handlingene til seg selv og hans synder mellom ham og Gud den allmektige . Og hvis han tok imot ham med mennesker , takksigelse, hilsener og omfavnelse, ville han ha ryddet ham mot den første tilstanden, og omtale av døden til de døde er nevnt ovenfor det som er rik på det . Når det gjelder lammet over kisten : det støtter det døden indikerte i visjonen, og det kan følge en tilstand der den erobrer nakken . Når det gjelder begravelsen, blir den undersøkt som angitt av døden, og det kan være bra for den som har ødelagt gjelden sin, og det kan indikere det lange oppholdet til den reisende, ekteskapet og bruden og inngangen til huset i det hele tatt med bruden fra å vaske, ha på seg hvit og rørende parfyme, så besøker brødrene ham i løpet av uken hans . Og kanskje han indikerte fengsel for de som forventet det, og hvis han utvidet søvnen og en brudes søvn, så er det som er bevist det beste av å spise, gode konsekvenser og overflod av hans verden, og hvis ellers hans tilstand forverret seg og hans liv var bekymringsfullt . Ibn Sirin pleide å si : ~ Jeg liker å ta fra de døde, og jeg hater å gi det .~ Og han sa : Hvis de døde blir tatt fra deg, dør noe . Og den som dør og ikke ser de døde kroppene der, så er det riving av huset hans eller noe av det, og hvis nabolaget ser at han graver en grav for seg selv, bygger han et hus i det landet eller det lokalitet og bor i den, og den som er begravet i en grav mens han lever, blir fengslet og strammet for den, og hvis han ser en død person som omfavner og blander seg med ham, er det en lang levetid for de levende, og hvis han så de døde sovende, det var hans hvile ….

…Og den som ser at Koranen falt fra hans hånd eller ble tatt fra ham. Hvis han var lærd eller hadde en jobb, ble den tatt ned fra den, og hvis den ikke var det, er det ikke noe godt i den ….

…Kamel : Når det gjelder kameler, hvis de kommer inn i en by uten en enhet, eller går på en annen måte enn en hest, er det skyer og regn . Når det gjelder den som eier en kamel, beseirer han menn som er forutbestemt . En enkelt kamel er en mann, og hvis den er fra araberne, er den arabisk, og hvis den er en formue, så er den en ikke-arabisk, og svaret på den er en reisende, en sjeik, en eunuk eller en kjent mann . Kanskje indikerte kamel Satan, da det ble rapportert at Satan var på topp . Kanskje indikerte det døden på grunn av hans høytidelighet og redningen for hans skapelse, og fordi han ber til sine kjære til fjerne steder . Og kanskje antydet han den uvitende, hykleriske mannen, for å si til Den Høyeste : ~ De er ikke annet enn sauer .~ Og det indikerer graviditeten til en pasient . Kanskje han antydet skipet, fordi kameler er skip på land . Det indikerer tristhet når profeten, fred og velsignelser er over ham, sa: ~Å ri på en kamel er sorg og berømmelse .~ Hvis pasienten så at han kjørte på en kamel for å reise, døde han, og det var hans kiste og berømmelse . Og den som rir på en kamel og er sunn, han reiser, med mindre han kjører den midt i byen eller ser ham ikke gå med den, for han vil oppleve sorg mens han hindrer ham i å komme seg opp på bakken, som inneslutning og sykdom på grunn av jordens avstand fra ham, og berømmelse : hvis han ser at opprør mot autoritet eller skapelse vil utholde over kongene, blir han tatt og omkommet, spesielt hvis det er noe som legger til hans velkjente klær, med mindre han legger den på en bærende eller en båre, for han kan søke hjelp fra en diger mann eller være i stand til det . Hvis kneet hans er en kvinne som ikke har en mann, er hun gift, og hvis mannen hennes er fraværende, vil han ta det før henne, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer ondskap og skandaler, for hun er kjent for det blant mennesker . Når det gjelder den som så en kamel som kom inn i halsen, vannet eller redskapet , så er han en jinn som kommer inn i den, eller den som indikerer at fartøyet fra familien og tjenerne hans kommer inn . Og den som ser en kamel lemlestet i et hus, da dør husets herre hvis han er syk, eller hans tjener, tjener eller overordnede dør, spesielt hvis hans kjøtt er atskilt og hans bein er atskilt, dette er hans arv . Og hvis han slaktet ham for å spise den, og det ikke er noen syk, er det et lagerhus som han åpner, eller en endring som tillater ham å få sin bounty . Men hvis kamelen er midt i byen eller blant en gruppe mennesker, er det en mann med en kjøl som blir drept eller dør . Hvis han ble slaktet, så ble han gjort urett, og hvis han ble slaktet i live, var hans autoritet borte eller fjernet fra ham, eller han tok pengene hans, og den som så en kamel spise kjøtt eller søke rollen som mennesker, da spiser han av det fra hvert hus en ukjent spiser, så er det en epidemi som er i mennesker, og hvis han jager dem, så er det en hersker eller en fiende Eller en strøm som skader mennesker, så den som bryter den, bryter et medlem av den , eller spiser det, vil han bli skadet i så mye som han har mottatt . I tillegg til elefanten, sjiraffen og strutsen i dette ansiktet . Et kameltog om vinteren er en slepeguide . Det ble sagt at det å ri på en arabisk kamel er en pilegrimsreise, og den som faller av en kamel, vil bli fattig . Og fra spydet hans en syk kamel . Og den som ble fanget på en kamel, han ble rammet av penger og sorg, og det kranglet mellom ham og en mann . Eden så ut som om han var hard mot ham, bedrøvet av en sterk fiende . Hvis han tar kamelkroken og fører den til et kjent sted, betegner det en ødeleggende mann til godhet . Og det ble sagt at kamelen drives av tøylene, et bevis på at noen høvdinger er underlagt den . Og den som pleier en gudfarskamel, vil få vergemål over araberne, og hvis det er Bakhatti over ikke-araberne, og den som ser som om han har tatt fra brønnene sine, vil han ha pengene igjen, og hvis han ser to kameler slåss , vil en krig finne sted mellom to store konger eller to menn . Og den som spiser et rått kamelhode, han vil baksnakke en stor mann . Å ri på en kamel for de som ser den, vil reise med den, og hvis han ser at han melker kameler, vil han slå forbudte penger . Og den som spiser kamelkjøtt, han blir syk . Og den som blir slått av kjøttet sitt uten å spise, får penger av den årsaken som kameler tilskrives i synet, og kamelskinn er arvestykker ….

…Når det gjelder kvinnens slør, hennes mann eller hennes verdier som skjuler henne, hvis han ser at hennes skjerf er bredere, klapper og bedre enn det er i det, så er det greit for mannen, og hvis hun ser at hennes skjerf ble tatt fra henne og brent eller borte fra henne, så dør ektemannen eller skiller seg fra henne. Hvis noe av det blir brent, vil mannen bli skadet og frykt, og hvis hun ser at hun har tatt på seg sløret Fra hodet sitt i en samling mennesker, så er det et spørsmål om beskjedenhet som avviker fra henne, og hvis hun så at hun forfulgte uten kapper på markedene, så er det hennes manns død, og hvis en kvinne så at hun hadde på seg hodet med et uvanlig slør, turban eller noe annet, giftet hun seg med en mann, og hvis mannen så at konas maske var på hodet hans, så ville han bli avslørt i sin sak…

…Tolkning av Abu Bakr Al-Siddiq på autoritet fra Ibn Abbas, må Gud være fornøyd med dem – at en mann kom til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og sa : Jeg så i kveld i en drøm en baldakin som søl ut smør og honning, så jeg ser folk krympe fra det, så klønete og uavhengige, og hvis en grunn går fra jorden til himmelen, så tok jeg den og tok den. En mann etter at du faktisk ble tatt av en annen mann, faktisk tatt av en annen mann. Vangta ham kom da til ham. Abu Bakr sa : O Guds sendebud , faren til deg og Gud la meg Vloabrnha Allahs sendebud fred være med ham : ( Aarabha ) Abu Bakr sa : Baldakinen Fezlh Islam Når det gjelder den som blir renset for ghee og honning, er Koranen søt og myk, og hva det er som folk kvier seg for å gjøre, er det den som er tilstrekkelig forberedt for Koranen og er uavhengig. Så tar en annen mann den og kutter den av, når den og løfter den opp. Oh Guds sendebud fortalte meg min far, har du feil eller feil? Allahs sendebud fred være med ham ( jeg var noen og savnet noen ) sa : Jeg sverger til O Guds sendebud , fortell meg hva som var galt? Han sa : ( Ikke del deg .)…

…Abu Saeed, predikanten, sa at begrensningen i tolkningen er vedvarende av personen for visjonen om en sak der det er godt eller ondt, og det ble sagt at hvis begrensningen ble tatt fra et tau, så er det et bevis på saken om religionen, fordi Gud den allmektige sa: “Og hold fast ved tauet til Gud alle. ” Og hvis den er laget av bly, så er dens standhaftighet basert på en kommando. Den er ikke sterk, og hvis den var fra null, var dens utholdenhet på en mislikt sak, og hvis den var av sølv, var dens utholdenhet å gifte seg, og hvis det var av gull, så ventet det på at pengene skulle komme tilbake fra det, og hvis det var av tre, så er det standhaftighet i hykleri og hat, og hvis det var fra tre, var dets utholdenhet på sladder, og hvis den ble tatt fra en tråd eller en fille, så er dens utholdenhet i en sak som verken er fast eller permanent ….

…Og den som så at han mistet noe av pengene sine og kom for sent, så kastet han bort noen av pengene sine ved hånden og kastet bort resten med vanskeligheter ….

…Den som ser at han kaster bort noe fra det, så kaster han bort noe sånt for folk ….

…Hvis lydighet svarer i en drøm, indikerer dette en kraft som følger med ham i Hashim, fordi Bazzi er i stand til å overfugle . Hvis han ser at han etterlyser kamuflasje, vil han oppnå en dødelig hær fra de arabiske elitesoldatene . Al-Bazi er en mann med prestisje, maskulinitet og ære, og den som tar ham, vil få en sønn . Og hvis han var fra emiratets folk, fikk han myndighet . Hvis det fløy ut av hånden og forlot benet, ville hans besittelse forsvinne og minnet om det forble, og hvis noe av fjærene var igjen i hans hånd, ville noe av kongen forbli i hans hånd . Og bazzaen slaktet kongenes død, og kjøttet deres ble spist av sultanen . Og den som så en Bazzi på hånden og var en av kongesønnene, han oppnådde autoritet, selv om han var en vulgær, vant han presidentskapet og tenkte på ros blant folket . Hvis Al-Bazi dreper i hjemmet hans, vil han seire som en tyv . Hvis han så en kamel som landet på en lokalitet, kom tyver inn i den med nummeret sitt, og hvis han så at en musvåre kom ut av setet hans, fulgte han en mann som spiste det forbudte, eller skjulte seg hjemme . Og Al-Bazi betegner tyver som kutter åpent, og Al-Bazi betegner ære og makt, seier over fiender, oppnåelse av håp og utsmykning av barn og ektemenn, Mamelukes og medhustruene, dyrebare penger og helse, frigjøring av bekymringer , øynene, og overflod av reiser . Kanskje indikerer det døden for å få liv, og det indikerer fengsel, begrensning og elendighet i restauranten og drikken . Og den som ser at buzzi har gått bort fra ham, så går makten hans bort fra ham, og hvis det blir igjen tråden i hans hånd, eller noe av hans fjær, så er hans makt borte og pengene forblir i hans hånd så mye som det som er igjen i buzzi-hånden, og den som ser at han har kjøpt en musvåge for å jakte med den, så vil han være på jobb, og han blir sendt inn i den. Arbeidere som det gis penger til . Og det ble sagt : Buzzardens død indikerer ødeleggelsen av undertrykkerne ….