…Og den som ser at han har samleie med en kristen kvinne, så vil han slå sultanen med penger han er født i, og det ble sagt at visjonen om ekteskapet indikerer øyets glede og oppnåelsen av glede, og kanskje samleiet av incest indikerer det forbudte barnet, og kanskje indikerer mannens ekteskap med moren hans død i byen der han ble født, selv om han var fraværende fra henne. Gå videre fra verset, og det ble sagt at bare den som bryter livmoren eller mangler rettighetene, ikke ser det, og han kan komme tilbake etter det ….

…Og den som ser en kristen som kommer inn i Haram, så blir han muslim og er trygg fra det han frykter og advarer ….

…Og den som ser en kristen som blir muslim, han vil konvertere raskt eller dø raskere ….

…Kan en ikke-muslim? Som en jøde eller kristen, for å uttrykke visjonen eller forklare den, eller er denne kunnskapen spesifikk bare for muslimer … ? Vårt svar på dette spørsmålet er at vi må vite noe viktig, det er at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, da han sa i al-Sahih : { Det er ingenting igjen av profetdommen bortsett fra heroldene . De sa: Hva er Guds sendebud? Han sa at den rettferdige visjonen blir sett av en muslim eller sett for ham . } , Visjonens opprinnelse er lagt, og den er primært religiøs; For den som sa disse ordene, har bevist at han krysser visjonen med hjelp av den edle Koranen, og Koranen er Guds mirakuløse ord hver gang og hvert sted, og det er derfor ofte i noen visjoner noe av det ting som er fraværende, som hvis vi søker Koranens hjelp til å tyde dem, ser vi sannheten og verifiserer dem . Det ble også bevist at han krysser visjonen gjennom den andre åpenbaringen. Det er den rensede Sunnah, som har blitt en referanse for de som gir uttrykk for hva den inneholder av de profetiske ordtakene, og dens eier beskrev den ved at Gud sa : [ Det er ingenting annet enn en åpenbaring åpenbart . Hans kunnskap er veldig sterk ]. Og den som i sitt uttrykk refererer til en av disse to kildene, så utmerker han seg i enhver ferdighet, men det er et uttrykk som bruker andre ting eller ved hjelp av andre ting, for eksempel bruk av fysiognomi, eller å vite situasjonen til seeren tett, eller søker hjelp fra kunnskap om forholdene i samfunnet, og dette kan gjøres av en ikke-muslim, men jeg liker ikke å kalle det et uttrykk for en visjon, men heller en analyse av samfunnet eller personligheten, eller en studie av det, og dette er fordi uttrykket er en fatwa og navnet har et koranisk eller religiøst premiss, og ikke-muslimer er fri fra det, akkurat som det ikke er tillatt for ikke-muslimer å våge å gjøre det, selv om bare navnet . Det er også nødvendig å kjenne de viktigste uttrykksverktøyene, nemlig Koranen og Sunnah i utgangspunktet. Disse er kanskje ikke tilgjengelige for ikke-muslimer, og ikke-muslimer vil ikke henvise til dem . Noen referanser har nevnt og bevist eksistensen av noen ikke-muslimske uttrykk og delt dem i divisjoner, inkludert : 1 / Uttrykkene er filosofer, slik som : Platon og Ptolemaios . 2 / Uttrykk fra leger, som : Galen og Hippokrates . 3 / De som uttrykker fra jødene, slik som : Hayy bin Akhtab og Kaab bin al-Ashraf . 4 / Uttrykkene er kristne, slik som : Hunayn ibn Ishaq og Abu Mukhaled . 5 / De som går forbi magiene, som : Khusra, Anu Shar, Wan, Kashmur og Hormuz . 6 / Krysset er blant de arabiske polyteistene, som : Abu Jahl, Abu Talib og Abdullah bin Abi . 7 / Overgangen er blant prestene, som : Sateh, Abu Zara og Awsajah . 8 / De som uttrykker er blant tryllekunstnere, slik som : Abdullah bin Hilal, og Qurt bin Zaid al-Abli . Men de som følger disse uttrykkene merker at de er avhengige av saker som ikke har noe å gjøre med Koranen eller Sunnah i uttrykk, men du ser dem avhenge av spå fortelling, jinn eller alle slags magi og andre metoder for prøver å kjenne det usett forbudte . Bryr folk med tidligere kjedsomhet seg om drømmer? Ja, bevis på dette kom. Og fra det : Det kom i 1. Mosebok : Kapittel 8: 40 , s. : 66 følgende : Josef sa til fengsels eiere : [ Er ikke Guds uttrykk kort av meg? ]. I Josefs uttrykk for kongen sa han : [ De to drømmene er en . Og det ble gjentatt fordi saken ble bestemt av Gud, og Gud skyndte seg å gjøre det. ] 1. Mosebok : Kapittel 32: 41 , s : 69. Det er mange andre fortellinger, men dette er eksempler, og Gud vet best ….

…Han så som om det var en kristen omvendelse : den utdyper velsignelsene fra den allmektige Gud og beskriver den som noe som ikke er helliget . Hvis han ser at han har endret seg fra islams bolig til polyteisme, så soner han for den allmektige Gud etter sin tro ….

…Et dødfødt barn Å se et dødfødt barn i en drøm indikerer en uheldig ulykke ….

…Og den som ser at han spiser et barn, så spiser han dårlig fått penger, og hvis en kvinne ser at hun spiser et barn, så indikerer det at hun er gravid, fordi gravide vil ønske barnet og spise det ….

…Hvis han så som om han godtok en ukjent død, mottok hun penger der de ikke telles . Hvis han godtar en kjent død, tjener han på de døde med sin kunnskap eller penger . Hvis han så ut som om han var kjent før ham, vil han få godt av konsekvensene . Hvis han ser en ukjent død foran seg, er dette hans aksept av godhet fra et sted han ikke håper på ….

…Hvis han ser at han ikke blir ledet til retningen til qiblah, er han forvirret om saken hans. Hvis han ber til en annen retning enn retningen til qiblah bortsett fra at han har hvite klær mens han resiterer Koranen ordentlig, vil Hajj være tilstrekkelig . For den allmektige Gud sier : ~ Så når de vender seg, så står Gud overfor .~…

…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….

…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….

…Og hvis han stønnet av hodets smerte, indikerer det at han var arrogant i denne verden, og han var forpliktet til det, og kanskje var belønningen fra uaktsomhet i foreldrenes rettigheter ….

…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….

…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Og den som ser de vantro komme inn i ham i huset hans, så blir de tolket av fiender av indignert ulykke, og deres mengde av det er like mye som de blir i huset hans, og den som ser en av de vantro fanger ham, han vil bli hardt rammet av dem og den som ser at han er et gissel hos dem eller pantsetter seg selv, har han skaffet seg mange synder mens han er en pant, og den som ser at han er en vantro, da gikk han inn i islam, fordi det mandat, på to måter, hans anerkjennelse av velsignelsen etter dens utroskap og tidenes nærhet, og den blir sannheten. Det ble sagt at den som så at han hadde blitt en vantro, indikerer sin tendens til vantro, og den som så at en polyteist kom inn i paradiset eller ba mot qiblah eller takket Gud eller gikk inn i en festning, det indikerer hans islam og den som så en kristen, da han er seirende over motstanderen hvis han har krangel med noen, og den som ser en kristen muslim, så konverterer han raskt eller dør raskere, og den som ser som om han har blitt kristen, vil han arve sin onkel eller sin mors tante hvis han er fra rettferdighetens folk, og hvis han er blant det korrupte folket, skal han bli bedt om å ikke tro på den allmektiges velsignelser og den som ser at han har blitt en munk, for han er en innovatør som er overdreven i sin kjetteri, og noen av dem sa at den som så at han hadde blitt en munk og var blant de prostituerte, tolket han med rikelig ærbødighet og frykt for den allmektige Gud, og det ble sagt at munkens syn tolkes av en utspekulert mann som er en forræderisk innovatør og den som ser at han har blitt en jøde, følger deretter kjetteriets vei og den som ser en gruppe jøder han omvender seg til den allmektige Gud og den som ser en eneste jøde. Dette tolkes av veiledning, og det ble sagt at den som så at han hadde blitt jøde, skulle arve sin onkel eller sin tante, og den som så Magi, tolket han ved å komplisere saken og stramme dem….

…Arbeidskraft Hvis du drømte om fødselen av et barn, indikerer dette heldige omstendigheter og en trygg og sikker fødsel av en kjekk baby . Hvis en ugift kvinne drømmer om at hun er i fødsel, betyr dette en ulykkelig æresendring til en ond og underordnet stilling ….

…Han sa at han så Kirmani fra å spise eller Ha Bsra det kommer til ham Rizk og overskuddet håpet ikke eller iset det, men det pollenserer Mubarak Nam-penger ~ og palm Basqat har kommet opp for en baby Ndad-slaver .~…

…Gutten er i en drøm bekymring og nød, da han var et barn som bar . Og tenåringsgutten Bishara . Og hvis landet er begrenset og folket er i nød, og noen ser at en flott gutt har kommet inn i byen, stammet ned fra himmelen eller har dratt fra jorden, så er den gode nyheten nær . Og den gamle gutten er stolt og mektig . Og den som ser at han er en gutt som lærer på skolen, vil omvende seg fra den synden han pleide å gjøre hvis han lærte Koranen . Hvis en av de lærde og guvernørene ser at han lærer på skolen, så er han uvitende, eller han går over fra ære til ydmykelse . Den som ser at han er opprørsk, arver en arv fra moren . Og hvis den fattige ser at han er en gutt født av moren, vil han få næring og rikdom . Hvis pasienten ser at han er en gutt, dør han . Og den som ser ansiktet i speilet på en gutt og som har en gravid kvinne, hans kone vil gi ham en mannlig sønn som ser ut som ham . Og bærer en liten gutt i en drøm de er . Gutten er en svak fiende . Hvis han så at han hadde barn født til ham, indikerer det nød og nød . Hvis gutten er mann, er konsekvensen prisverdig, og hvis gutten er kvinne, er hans straff skyld . Og hvis en gammel person ser at han har blitt en baby, så kommer han til uvitenhet, og tarmene hans går inn i ham, og hvis han er i alvorlig nød eller nød, vil Gud slippe ham bort . Unge gutter viser små bekymringer . Og den som ser at en gutt skriker i fanget, da slår han på pinnen . De unge menneskers visjon kan indikere gleder og utsmykninger, eller strid med penger, eller overbevisning om den minste livsopplevelse eller hjelpeløshet av grunner ….

…Et kyss er i en drøm en vakker, ukjent kvinne . Hvis en person jakter mye vann, tjener han mye på menn knyttet til sultanen . Og kappen er en mann med mange kvinner, og indikerer blide mennesker . Den som spiser alvorlig kjøtt, skal være kledd på ….

…Et kyss er i en drøm eliminering av nødvendighet og seier over fienden . Den som ser at han kysser en mann, han vil få sitt behov . Hvis han ser at han kysset en gutt, er det kjærlighet mellom ham og guttens far . Hvis han kysser en hushjelp, er han sann . Hvis han godtar gratis, vil han være ærlig mot mannen sin . Og hvis en kunnskapsmann godtar en skjønnhet, vil han lese ordene fra den allmektige Gud . Og den som ser at den allmektige Gud godtar ham, hans gjerninger er akseptable for hans Herre . Og den som ser at han tar imot en kjent død, han drar nytte av de døde med kunnskap han etterlot seg, penger som er igjen, eller hva han gjorde i sitt liv . Og den som ser at han tar imot en ukjent død person, han vil tjene penger på en måte han ikke håper på, og hvis han kysser ham er død, vil han tjene godt fra de døde eller på hælene ….

…Jaafar Al-Sadiq sa: Å drikke pemphigus har fire aspekter: fordel, tjeneste, kyss, service av røttene og fjerning av nød og bekymring ….

…Dr. Jaafar al-Sadiq sa: ~Sukker tolkes på fem måter som søte ord, et kyss, fordel, penger og barn like mye som fyll .~…

Ibn Sirin sa sukkerbiten er en fin tale eller et kyss ….

…Jaafar al-Sadiq al-Hilwah sa: Det er mye penger og en oppriktig gjeld, og en bit av det indikerer qiblah fra sønnen og vennen eller følgesvennen, og løsningen er et hyggelig ord og det beste søte er at fargen er hvit, og det ble sagt at visjonen om tørr søthet når det gjelder setningen er det han har fått fra kongens oppførsel til andre, og hvis den er gul, er den. Det er litt tristhet i den, og når det gjelder rotet og lignende, det er tillatt levebrød, og kanskje å kysse en kvinne og noen som er tørre er penger som er vanskelige og fuktige fra det, er forskjellige i det og noen hatet det fordi det inneholder gulhet, og det ble sagt at det indikerer sykdom, og det ble sagt at det er mye penger og en ren gjeld, og biten av det er et kyss fra et barn eller en elsker, og det ble sagt at Al-Khabeesah var en hyggelig og god snakk om saken av pensjonen, samt modellen og mye av den indikerer mye levebrød i makt og autoritet y med mindre den berøres av ild, så å berøre den indikerer et forbud, tale eller sultanat. Når det gjelder det som er plassert i søthet, indikerer det tillatelsen til Hassan Mlehat, og det ble sagt at Alt som er laget av søt, på noen måte, av noe slag, enten det er sukker, honning, melasse eller johannesbrødtsirup, det er prisverdig , næring, godt og en fordel, spesielt for de som spiser det, som for melasse, det er penger og fordeler ….

…Al-Aseedah : Han er bekymret av tjenestens grunn, og hvis han ser ut som om han spiser grøt, kebab eller al-falaji mens han er i bønn, så kysser han kona mens han faste . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så det som om jeg ba og spiste kebab i bønnen, så han sa : Sopp er tillatt, og det er ikke tillatt å spise den under bønnen, og du kysser din kone mens du faste, så ikke gjør det . Når det gjelder khubiene, er det elendig, og den våte delen er annerledes. Noen av dem tenkte på det med blod i gulhet . Og han nevnte at det indikerer sykdom . Noen av dem sa at det er mye penger og en ren gjeld, og biten av det er et kyss fra en gutt eller en elsker, og noen av dem sa at al-Khabees er gode og hyggelige ord i saken om pensjon, og det samme er eksemplet på at fuguen og khubaisene indikerer mye levebrød i styrke og kraft når de berørte ilden, så å berøre dem indikerer et forbud eller forbud. Tale eller sultanat ….

…Den som ser at han gifter seg med en ukjent mann og den ukjente er ung, så erobrer gjerningsmannen en fiende . På samme måte, hvis den rammede er kjent, eller det er en tvist, krangel eller fiendskap mellom dem, så får gjerningsmannen gjenstanden . Og hvis lidelsen er kjent og det ikke er noen konflikt eller fiendskap mellom dem, så rammer gjenstanden for den som gjør gjerningen, eller navnet hans hvis det ikke er verdig det, eller dens motstykke eller en av årsakene til disse . Hvis subjektet er en ukjent sjeik, så er sjeiken hans bestefar, og hva godt som kommer til bestefaren, forbedrer han tankegangen og toleransen for det . På samme måte, hvis han ser at han kysser en mann eller har sex med ham eller blander seg med ham etter det er fra deres ønske, så er det i henhold til det som er beskrevet i ekteskapet, bortsett fra at det er mindre enn ham i styrke og mengde . Hvis han ser at han aksepterer en annen mann enn lystenes kyss, oppnår den som gjør gjenstanden godt og aksepterer det som sin aksept . Mannen at han så seg et lam : økte Dniah . Og hvis han så at han var født av en gutt, ble han alvorlig skadet, og hvis en slavejente ble født av ham, ville han ha det bra, og det samme gjelder å kjøpe gutten og hushjelpen ….

…Retning : begjær Fezfr trenger, gutten og kyssende hengivenhet mellom guttens far og mellom den før . Og kyss slavefølelsen mellom den neste og hans herre . Hvis han så ut som om han var foran en hersker i hans sted . Og hvis en sultan eller en dommer godtar det, aksepterer sultanen eller dommeren hans ordtak . Og hvis sultanen eller dommeren kysset ham, fikk han godt av dem, og hvis han så at en mann kysset øynene hans, ville han gifte seg ….

…Farvel Hvis du drømmer om at du sier farvel til noen, er denne drømmen ikke et godt varsel, da det er mulig at du vil høre urovekkende nyheter om fraværende venner . Hvis en jente sier farvel til kjæresten sin, varsler dette hans forakt for henne . Hvis hun ikke føler seg trist over dette farvelet, vil hun snart finne andre mennesker som kan trøste henne . Hvis du drømmer om at du sier farvel til folk på en gledelig måte, indikerer dette at du vil gjøre hyggelige besøk og glede deg over mange sosiale feiringer, men hvis du sier farvel til dem på en trist eller deprimerende måte, vil du bære sorg for tap eller tap . Hvis du sier farvel til hjemmet eller landet ditt, vil du reise i en natur av fremmedgjøring fra flaks og kjærlighet . Hvis du kaster farvel kyss til kjære eller barn, indikerer dette at du har en reise du vil gjennomføre, men turen vil ikke bli ledsaget av urovekkende ulykker eller hendelser ….

…Al-Merzanjoush : Det indikerer kroppens helse, og implantasjonen av det indikerer et sunt kroppslig Ibn-kyss, og det indikerer også ekteskapet til en kvinne som varer for hennes samliv . Hvis en kvinne ser ut som om hun smiler en Merzanjosh, føder hun en troende sønn ….

…Fyllemessighet er i en drøm betegner gleder, helbredelse fra sykdommer, forsvinden av bekymringer og kvaler og realisering av håp . Kona tegnet var Jalila Maliha . Og hvis gutten ble indikert, var han strålende, intelligent og en forsker som delte hver kunst i kunsten sin . Hvis de angitte pengene er tillatte og gode . Hvis det er indikert av vitenskapen, var han sunn fra kjetteri . Og sukker indikerer penger . Og ett sukker er et kyss fra en elsker eller en gutt . Og mye fyll indikerer slåssing og sladder . Ibn Sirin, må den allmektige Gud nåde ham, sa : Det er ikke noe bra å selge sukker . Og plantesukker indikerer oppriktighet i ord og handlinger, og det kan indikere å heve sykdommer og kurere dem, og kanskje indikere lettelse og levebrød fra siden av planter eller nedstigningen av diameteren ….