…En bart er i en drøm betegner penger . Og den som ser at han klipper håret på bart, det gjelder i den edle Sunnah . Og hvis han ser en lang bart, er han makrooh i Sunnah . Og den som ser barten sin i lang tid, strider mot normen og hindrer å spise, så er det en kjetteri, eller indikerer bekymring og nød, og kanskje er han kjent for å slå de forbudte tingene, og barbering av bart og skjegg er bevis på trøst og forsvinningen av bekymring og nød, og for de som hater ham, bevis på at stillingen og berømmelse, fattigdom og tap er død . Overskuddet av barthår kan indikere å drikke rus eller holde tilbake zakat ….
Drømmer om barbering av håret
(75 betydninger av å drømme om barbering av håret)…Uttrykker visjonen i én form , eller er den forskjellig fra tid til sted, kropp og kropp? Som skal forstås av krysset og være godt klar over ; Symbolene kan variere avhengig av tid og sted , slik at krysnings kan krysse et syn på et bestemt tidspunkt eller sted med et uttrykk , og det samme syn kan uttrykkes i et annet uttrykk , på grunn av forskjellen i tid og sted , og denne , forresten, skjer mye , og noen av få i varene kan beundre det i vitenskapen . Personen i visjonen har også en rolle i forskjellen i uttrykk ; Vel eller syk i henhold til rettferdighetens gyldighet og så videre saker relatert til Balraia , og kanskje nevner her støtten til det jeg sa , historien om parasitten da han gikk sammen med den muslimske hæren for å bekjempe de frafalne i duen , og det var hans sønn Amr ibn parasitt , sa parasitten må Allah være fornøyd med ham : han sa : gikk ut til den som sendte Musaylimah med sønnen min Amr, selv om jeg så en visjon på en eller annen måte, så jeg som om hodet mitt var barbert, og en fugl kom ut fra munnen min, som om en kvinne hadde satt meg i skjeden, som om sønnen min spurte meg raskt, så han flyttet mellom meg og ham, så jeg snakket med henne, så de sa : Bra , så jeg sa : Som jeg har festet meg, og barbert hodet for stykke, og fuglen Forouhi, kvinner lander begravet hvor, det var forferdet å drepe en martyr, og sønnen min ønsket meg, det jeg bare ser Saadhir den sertifikatforespørsel, og ser ham ikke er knyttet til det å reise dette, sa han : drepe parasitten på dag Yamama, og hans sønn w som såret, så på Yarmouk-dagen ble han drept som martyr under regjeringen til Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Ibn al-Qayyim sa i ~ Zad al- Ma’ad ~ etter historien ( 3/627 ): Når det gjelder uttrykket å barbere hodet med en stilling , er dette fordi barbering av hodet legger håret på bakken og det indikerer ikke bare hodets stilling, da det indikerer redning av bekymring, sykdom eller nød for de som passer med det, og på lederskapets fattigdom, nød og død, konfronterte han de som ikke passet ham, men i drømmen om parasitten er det ledetråder som nødvendiggjorde at han la hodet, inkludert : at han var i jihad og kjempet mot fienden med en torn og tapperhet . Inkludert : at han kom inn i kvinnenes mage, som han så et land som er som sin mor, og så at han hadde kommet inn i en stilling som kom ut av den, og dette blir returnert til jorden, som han sier : { hvorav vi skapte og hvor Naidkm inkludert Nkrjkm } Taha : 155 , den første kvinnen med bakken som begge er stedet for samleie, og den første inngangen til skjeden er ved å returnere til den slik den ble skapt av den, og den første fuglen som kom ut av den med sin ånd, er den som fuglen som er fanget i kroppen, og hvis den kom ut av den, var den som fuglen som forlot inneslutningen og gikk hvor den ville. Det er derfor profeten, må Guds bønner og fred være over ham, fortalte “ at den troendes sjel er en fugl som henger i paradisets trær. ” Skrevet av Ahmad, Al-Nasa’i og Malik . Og betydningen av kommentarer : det vil si at han spiser og tar vare på . Så mediter på disse ordene fra Ibn al-Qayyim og lær å uttrykke og måle hver visjon i henhold til eieren og tiden den ble sett på, og håper at følgesvennene studerte hverandre i vitenskapen om uttrykk for visjoner, for å lære at dette er en vitenskap som kan læres og undervises selv om de som er uenige i denne oppfatningen er uenige med oss, og Gud vet best ….
…Frisør Hvis du besøker frisøren i drømmene dine, vil du bli assosiert med lettsindigheten til en attraktiv kvinne . Når det gjelder kvinnen, betyr denne drømmen familiær ubehag og kritikk om henne fullstendig mangelfull . Hvis en kvinne drømmer om å fargelegge håret, vil hun ikke unnslippe samfunnets forakt, med mindre det er vanskelig, da fiendene prøver å ødelegge hennes rykte . Hvis hun behandler håret hos frisøren, betyr dette at hun vil løpe etter trivielle forhold og vil bruke mange midler for å underordne folk sine ønsker ….
…En løve i en drøm er en sterk, undertrykkende, brutal, autoritær hersker på grunn av hans dristighet . Og kanskje indikerte det døden fordi det handlet om å redde liv . Og synet hans kan indikere pasientens helse . Og løvinnen er en ond, grusom kvinne, kjær til gutten . Å se løven indikerer uvitenhet, forfengelighet, undring, utholdenhet, vandring og velvære . Og det ble sagt : Løven i en drøm er en dominerende fiende . Og den som ser løven der han ikke ser den, seeren vil bli frelst fra det han frykter og vil få visdom og kunnskap . Og den som ser løven nærme seg ham, de vil oppnå myndighet, og da vil han flykte fra ham . Og den som ser løven drepe den og ikke drepe den, da vil han ha konstant feber, at feberen ikke forlater ham, eller at han blir fengslet, og at feber er et fengsel for Gud den allmektige . Og den som ser at han kjemper mot en løve, er syk fordi det er en sykdom som ødelegger kjøttet, og den som kjemper mot en løve, ødelegger sitt kjøtt . Og den som så at han tok noe fra løvenes kjøtt, beinet eller håret, den skulle motta penger fra en hersker eller en fiende . Og den som kjører de syv mens han er redd for ham, vil bli utsatt for en ulykke som han ikke kan handle mot, og hvis han ikke er redd, er han en fiende som vil beseire ham . Og den som ser at han har ligget med løven mens han ikke er redd for ham, er trygg mot sykdom . Og den som ser de syv, han går inn i et hus og det er en syk person, så skal han dø . Hvis det ikke var noen pasient der, indikerte det frykt for sultanen . Og den som ser at han er redd for en løve og ikke ser den, da er han trygg fra fienden . Og den som ser at han har sett løven og ser ham med seg uten å blande seg med ham, da vil han bli skremt av sultanen, og dette vil ikke skade ham, og kanskje se det som indikerer død og nær sikt . Og den som ser løven i huset sitt, han vil slå makten og et langt liv . Og den som ser løven banne noe fra ham, han vil få det fra en fiende som er så dominerende . Og den som ser at han kjempet mot en løve, han kjemper mot en dominert fiende . Og den som ser at han gifter seg med en løveinne, da vil han flykte fra mange motganger, vinne seier for sin fiende og ta kommandoen høyere og bli kjent blant folket . Og den som ser at han spiser kjøttet fra en løve, da blir han truffet av penger og rikdom fra en hersker, ellers vil han vinne seier over fienden . Og den som ser at han spiste hodet på en løve, han vil slå en stor makt og mye penger, og den som ser at han spiser noen av løvenes medlemmer, han vil slå pengene til en fiende som har makten like mye som det medlemmet . Den som ser at han har slått fra huden på en løve eller fra håret, da heller han pengene til en dominerende fiende, og det kan være en arv . Og løven betegner krigeren, tyven eller den urettferdige arbeideren, politimesteren eller studenten, og når det gjelder løven som kommer inn i byen, er det en pest, nød eller en mektig makt eller en fiende som kommer inn i dem, med mindre han kommer inn i moskeen og reiser seg til prekestolen, for han er en makt som undertrykker folket og får dem fra ham til en ulykke. Og skummelt . En løvevalp er født . Og det ble sagt : Den som så som om han hadde drept en løve, slapp unna alle sorger . Den som gjør en løve, blir urettferdig etter hans tilstand . Og det ble sagt : løvinnen er datter av en konge ….
…Ibn Sirin sa: Den som så at han barberte hodet i løpet av Hajjs dager, så er det godhet i religion og en forsoning for synder, og hvis det er i de hellige månedene eller noen av dem, så er det oppfyllelsen av en gjeld og forsvinden av deres nød og nød, og det ble sagt at hvis han så det med en stilling, så er det ikke prisverdig, og hvis kvinnen ser det, så indikerer det døden Hennes mann eller en av hennes mahramer, og hvis hun ser at håret har blitt klippet av eller noe av det, så indikerer det en krangel med mannen sin og det ble sagt at det hadde skjedd en ulykke, og hvis hun ser at alt håret hennes har blitt hvitt, så indikerer det at mannen hennes er en umoralsk mann på en annen måte enn det ….
…Det er i en drøm for en mann å være rik og stolt . Hvis han ser at det er langvarig, vil han ha nytte av gode penger og godt levebrød . Og hvis han ser at sidene er lange og ikke ser i midten, vil han ha penger som forbereder det for andre . Og hvis den strekker seg utover skjebnen, er det en gjeld som eieren skylder, og de er syke . Og hvis det varte til det falt til bakken, ville dets eier dø . Og de sa : Den som har langt skjegg og mye hår, er mer enn hans alder og penger, og hvis det når navlen, er han en mann som ikke adlyder Gud den allmektige . Hvis knyttneve økte, er han en utlåner . Og hvis han ser at håret på skjegget blir svart, vil han være rik . Hvis det er svart eller grønt, vil det få en konge med mindre det er en tyrann og undertrykkende, og Faraos skjegg var svart og slo grønt . Og hvis han så fargen vippe til gul, ville han oppnå fattigdom og sykdom . Og hvis han så henne som en blondine, ville han bli livredd . Og hvis han ser at han har en manns skjegg i hånden mens han trekker i den, bør han tynne pengene sine og spise dem . Hvis en ung mann som ennå ikke har nådd drømmen ser at han har skjegg, så dør han og når ikke drømmen . Hvis han ser skjegget sitt mangelfullt og lett, og han skylder en gjeld, bør han betale det, og hvis han blir overveldet, er sorgen borte . Og hvis han ser at halvparten av skjegget hans er gull, vil noe av hans formue eller formue gå tapt . Og hvis han ser skjegget sitt avskåret, blir han avskåret fra pengene sine . Den som klamrer seg til skjegget og klipper det som er mer enn knyttneven, så er han en mann som må betale zakaah på pengene sine . Og den som skjærer skjegget til noen andre, det er en økning i hans eller sønnens penger . Og det ble sagt : En kvinnes skjegg er et middel for at hun ikke vil føde en sønn . Hvis en kvinne ser at hun har skjegg og er gift, mister hun mannen sin, og hvis hun er enke, gifter hun seg med en mann som er enig med henne, og hvis hun ser at hun er gravid, føder hun en mann, og hvis hun har krangel, seirer hun, og hun tar plassen for menn . Og den som ser at han plukker skjegget, det er penger han ødelegger mellom hendene . Og den som så skjegget og hodet sitt barbert sammen og var syk, han ble kurert, og hvis han hadde gjeld, ville gjelden hans bli betalt, og hvis han var bekymret, var bekymringene borte . Og den som ser at skjegget hans blir så langt at han invaderer det og vever det inn i et plagg og selger det på markedet, da er han falsk . Og skjeggprestisje . Kanskje skjegget antydet butikken hans, klærne og fortjenesten . Og hvis han klipper skjegget med sin sorg, er hans smerte og nød lang . Og skjegget er et avsnitt som skal sverges, og det indikerer sannferdighet, løgn, elendighet og raushet . Kanskje skjegget refererer til kona . Det hvite håret i skjegget er en advarsel på grunn av det han forplikter seg til . Kanskje skjeggens hvithet indikerer sykdom og impotens . Og hvis skjegget var hvitt i sitt våkne liv, og han så det svertet i en drøm, indikerer det kraft, styrke, besluttsomhet og intensitet . Hvis skjegget hans vokser lenger enn vanlig, indikerer det moro og spill eller å kaste bort penger uten ansikt . Synderens skjegg har omvendelse, og hvis han er tapt, blir han guidet, spesielt hvis han ser hvitt i det . Dyrking av skjegg for en kvinne er krusete eller uhøflighet og å begå forbudte ting . Skjegget til barnet har et langt liv . Å se hva som er festet til skjegget fra halm eller noe annet er dårlig, å røre ord eller å bære kona med noe som ikke er skapt ….
…Barbering: Den som ser i drømmen at hår eller en tråd kommer ut av halsen på ham, så han strakte den ut og klippet den ikke, og den kom ikke helt ut, så livet hans ble lengre og krangel med sjefen sin . Og hvis han var minister, økte hans kunnskap . Og halsen på Ibn Adam indikerer husets kanal og dens brønn ….
…Han sa at Jafar Sadiqs visjon barbert hode dreier seg om fem aspekter av pilegrimsreisen og reiser Azzedine og prestisje i verset ~ Mahgayn your heads and remiss not fear ~ Men hvis folket i staten ikke er Mahmoud, men å være hans vane med barbering av hodet på fredag gjentatte ganger er det ikke er dårlig, og det ble sagt hårlengde hvis overskredet alene Svakhet for å forsørge familien, og det ble sagt ulykke, og det ble sagt at det var mange barn, frykt og bekymringer ….
…En hyssing er i en drøm en mann som viser sin velsignelse til sine naboer og alle mennesker . Å se en hyssing indikerer at kona, dekket til henne og barbering av pengene og apparatene hennes, eller hennes familie og barn, hvis det er kobber, og hvis det er av leire, kan det indikere den stakkars kvinnen . Kanskje indikerte hyssingen avslutningen på saker og skjul av hemmeligheter . Og det kan indikere en kvinne som er rask til å bli gravid og abortere . Kanskje indikerte det hushjelpen og dyret eller reiser ….
…Hvis han så at han kom inn i helvete : da kom ut av dem i sin tid, eierne av dette patentet synd og synd, og derfor en forkynner for å advare ham omvendelse på grunn . Hvis han ser henne og ingen skade har rammet ham fra henne, er det fra denne verdens dysterhet og ulykke, som vil ramme ham i henhold til hva han får fra henne eller ser ham . Hvis han ser at han fremdeles er i det, vet han ikke når han kom inn i det, som fremdeles begrenser ham, spredt, kommandoen hans er skuffet og ydmyket til han kommer ut av den . Hvis han så at han spiste av henne mat eller drikke, eller han fikk varme eller skade fra tanken hennes . Fordi alt dette gjør synd fra ham . Al-Qayrawani sa : Når det gjelder den som kommer inn i helvete, hvis han er en vantro, syk, vil han dø, og hvis han er en troende troende, vil han være syk og ta tilflukt, fordi feber er fra Hellfire og fattigdom og fengsel . Og hvis han var vulgær, kom han stor, eller inne i de vantro og al-Fajra i sin tur, eller blandet dem i deres virksomhet og deres markeder . Han sa at når han går inn i paradiset for pilegrimen, vil han fullføre Hajj og nå Kaaba, Guds hus, som fører til himmelen . Hvis han var en vantro eller en synder, så han det hos noen andre, da ble han muslim fra sin utroskap og angret . Hvis han var syk, døde den troende av sin sykdom, og den vantro våknet av sykdommen sin, fordi paradiset er etterlivet for de troende, og verden er paradiset for de vantro . Hvis han er sølibat, vil han gifte seg med en kvinne, fordi paradiset er ekteskapets og ekteskapets bolig . Og hvis han er fattig, blir han rik, og han kan arve en arv . Og inngangen til den indikerer forfølgelsen av menigheten, eller kunnskapens bolig, barbering av menn, jihad og bånd og hvert sted som fører til den ….
…Barbering av skjegg Hvis du drømmer om at skjegget ditt er barbert, betyr dette at du vil tillate hyklere og sjarlataner å lure deg . Hvis du barberer skjegget ditt selv, betyr dette at du vil drive din egen virksomhet og vil være oppmerksom på familiens behov, men autoriteten og volden fra din kones tunge vil trekke deg inn i krangel . Hvis ansiktet ditt ser barbert ut, vil du være rolig og vennene dine vil ikke finne noe smutthull i oppførselen din . Hvis du har langt skjegg, vil du bli møtt med problemer på husholdningsnivå . Hvis barberhøvelen blinker og klipper ansiktet ditt, vil det gi vennene dine en sjanse til å kritisere privatlivet ditt . Hvis du har grått skjegg, betyr dette at du vil være ufølsom overfor de som hevder sine rettigheter . Men hvis en kvinne ser menn barbere skjegget, forutsier dette at hun vil sverte sitt rykte ved å hengi seg til sensuell nytelse . Hvis en kvinne drømmer om at hun barberer skjegget, betyr dette at hennes oppførsel vil være utemmet, og at menn vil flykte fra henne med avsky ….
…Gården : betegner kvinnen, fordi hun pløyer, sår, blir vannet, bærer, føder og suger til høsten . Og anlegget blir gitt ut med landet, så det vil gi det sin sønn eller pengene sine, og kanskje indikerer det markedet, og dets levebrød, fortjeneste og fordeler er så rikelig i plantasjeprofitt, dets behov, fortjeneste og tap, og det indikerer krigsfeltet og høsten av piggen høstet av sverdet . Og kanskje ble verden og dens gjerninger indikert av gruppen mennesker, deres unge og gamle, deres sjeik og eldre, fordi de ble skapt fra jorden, og de forbannet og vokste som en plantasjeplante, som den Allmektige sa : “ Av Gud spirer du en plante fra jorden . ” Spikes i dette aspektet kan indikere årene, månedene og dagene til verden, og Yusef al-Siddiq, fred være med ham, tolket dem i år, og de kan referere til verdens rikdom, butikker og deponier for å samle en pigg med mye kjærlighet . Kanskje indikerte bonden hvert sted han pløyer for det hinsidige, arbeider for belønning og belønning, for eksempel moskeer, bånd, barbering av minnet og almisser, fordi Gud den allmektige sier : “ Den som vil ha det hinsidige, vi pløyer mer for ham , og den som pløyer den fra verden . ” Den som pløyer en gård i denne verden, gifter seg med sin kone . Hvis det vokser, vil kona hans bære det . Hvis han var singel, giftet han seg . Ellers vil markedet hans bevege seg og fortjenesten vil øke, og kanskje forgjengeren og lagene hans . Ellers ble han dannet i kampene, han samlet den hvis det var hans intensjon . Den som ser at avlinger høstes : Hvis det var i et land der det var krig eller bøddelens stilling og kampene, omkom mennesker i det med sverdet, slik det er tilfelle med det som høstes i en drøm med en sigd . Og hvis det var i et land der det ikke er krig og som ikke er kjent i det, og høsten fra den var i den store moskeen eller blant butikkene eller mellom rollenes tak, så er det Guds sverd med pesten eller pesten . Og hvis det var på et av markedene, økte fordelene for folket, og lykke ble blant dem med fortjenesten . Og hvis det var i en moske eller en god moske, og folket var de som tok høsten av seg selv uten å se en ukjent høste for dem, så er det lønn og gode gjerninger som oppnås av alle som høstet . Når det gjelder å se høsten på to mål pløying, hvis det var etter at såingen var fullført og krydret, er den gyldig i den . Og hvis det var før det ble fullført, så er det en pandemi i landbruket eller hykleri i mat ….
…Rawda : Når det gjelder barnehagen med ukjent essens, hvis plante bare kan beskrives av dens grønt, indikerer det islam for sin friskhet og gode munterhet . Det ble tolket av profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og det betegner islam for hvert sted med dyd og sted hvor Gud adlydes, slik som graven til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, dhikr-barbering og godhetens moskeer og aksept av rettferdighetens folk, for hans ordtak, fred være med ham : ~ Det som er mellom min grav og min prekestol, er en hage til Paradise Riad. ~ Og hans ordtak, fred være med ham : ~ Gravet er enten en hage fra paradisets hager eller en grop fra ildgropene .~ Al-Rawdah kan referere til Koranen, og hver bok om kunnskap og visdom, ifølge deres ordtak. , bøker er de vise og barnehagens glede . Og barnehagen kan indikere himmelen og barnehagen, så den som går ut fra en eng til en sump eller til et svart eller brent land, eller til livet og skorpionene, eller til aske eller møkk, eller til et fall i sjøen, vil jeg se på tilstanden hans, og hvis han er d ead, bytt paradis mot ild og pine. . Hvis dette blir sett på for en levende muslim, forlot han islam med utroskap eller kjetteri . Eller ut av båndene hans og oppskriftene til familien hans store og syndige . Når det gjelder den som ser seg selv i en hage som spiser av grønnsakene eller samler det som er i den, hvis det var under Hajj, eller hvis han var i den under drømmen, ville han ringe etter Hajj . Hvis han var i Mekka kvalifisert til å besøke profetens grav, må Gud velsigne ham og gi ham fred, det ble gjort for ham, og han besøkte graven hans, og det han spiste eller samlet, ville være belønning og belønning for ham . Hvis dette blir sett av en vantro som omfavnet islam fra sin utroskap og kom inn i islam i brystet, og hvis han var en synder, angret han fra sin tilstand og flyttet fra sin blanding, og hvis han var en student av kunnskap og Koranen ‘ an, oppnådde han at i henhold til hva han spiste av det i en drøm eller kombinerte det, ellers ville det være belønningen for en samling han deltok på sin dag eller i morgen om natten, slik som en fredag han er vitne til, en begravelse som han ber bort, eller gravene til gode mennesker som besøker den ….
…Vannfugl : den beste fuglen i hermeneutikken, fordi de er mer fruktbare og mindre produktive . Og den som fanger den, får penger og ødelegger, for Gud allmektig sier : “ Kjøttet til en fugl er noe det ønsker. ”Og fuglen er en mann av mennesker, som fuglen er i fugler i sin kraft, våpen, mat, styrke, fjær, fly og høyde i luften. Og han har en velstående kvinne, fordi ender er hans ly og vann, og det sies at ender er menn med fare, fromhet, disiplin og kyskhet . Og fra ordet and, ble han gitt ære og opphøyelse av en kvinne . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg tok mange vannfugler, så jeg foretok den første slaktingen, så den første, og han sa : Hvis du ikke ser vann, er det fjær som traff den . Og den som ser fuglen slå over hodet, han oppnår staten og herskeriet, for Gud den allmektige sier : “Og fuglen er proppfull, og hver har en gren. ” Hvis han ser fugler fly i hans sted, misunner de englene . Og han fortalte at noen av inntrengerne så ut som om barbereren barberte hodet og gikk ut av fuglen grønt barbert på himmelen, som om han kom tilbake i mors liv, følgelig ~ som vi skapte og hvor Naidkm inkludert Nkrjkm andre ganger ~ Vqsa på sine følgesvenner, og deretter til seg selv, sa han : Når det gjelder barbering slo hodet mitt i nakken min, Når det gjelder fuglen, min sjel og dens oppstigning, til himmelen, og når det gjelder min retur, min morens mage til jorden, ble han drept på den andre dagen i synet . Og en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en fugl kom fra himmelen og falt mellom hendene mine og sa : Det er en god nyhet du vil være fornøyd med ….
…Nesen : det indikerer verdigheten eller ydmykelsen til hans følgesvenn, og alle de som flagrer ham og viser seg, fordi arroganse blir lagt til det, så det sies å være høyt med nesen, og det sies i ydmykelse til tross for nesen . Og kanskje indikerte han gutten og faren, og nevnte den med hodet og skjeden, fordi den strekker seg til slimet hos mennesker, og den er som en sædceller og har en likhet i ordtaket, så det er sa at farens sutur ligner på den. Kattan, hannen fra høyre og hunnen fra nord . Den som kutter nesen, jeg vil se på tilstanden hans. Hvis han er syk, vil han dø. Ellers vil noen fra familien hans som peker på nesen, omkomme, hvis han er syk, og hvis han ikke er syk, vil han ha en skandale som han, enten fattigdom, tretthet, forlatelse eller barbering av skjegg eller kjønnshår ….