…Og den som ser de vantro komme inn i ham i huset hans, så blir de tolket av fiender av indignert ulykke, og deres mengde av det er like mye som de blir i huset hans, og den som ser en av de vantro fanger ham, han vil bli hardt rammet av dem og den som ser at han er et gissel hos dem eller pantsetter seg selv, har han skaffet seg mange synder mens han er en pant, og den som ser at han er en vantro, da gikk han inn i islam, fordi det mandat, på to måter, hans anerkjennelse av velsignelsen etter dens utroskap og tidenes nærhet, og den blir sannheten. Det ble sagt at den som så at han hadde blitt en vantro, indikerer sin tendens til vantro, og den som så at en polyteist kom inn i paradiset eller ba mot qiblah eller takket Gud eller gikk inn i en festning, det indikerer hans islam og den som så en kristen, da han er seirende over motstanderen hvis han har krangel med noen, og den som ser en kristen muslim, så konverterer han raskt eller dør raskere, og den som ser som om han har blitt kristen, vil han arve sin onkel eller sin mors tante hvis han er fra rettferdighetens folk, og hvis han er blant det korrupte folket, skal han bli bedt om å ikke tro på den allmektiges velsignelser og den som ser at han har blitt en munk, for han er en innovatør som er overdreven i sin kjetteri, og noen av dem sa at den som så at han hadde blitt en munk og var blant de prostituerte, tolket han med rikelig ærbødighet og frykt for den allmektige Gud, og det ble sagt at munkens syn tolkes av en utspekulert mann som er en forræderisk innovatør og den som ser at han har blitt en jøde, følger deretter kjetteriets vei og den som ser en gruppe jøder han omvender seg til den allmektige Gud og den som ser en eneste jøde. Dette tolkes av veiledning, og det ble sagt at den som så at han hadde blitt jøde, skulle arve sin onkel eller sin tante, og den som så Magi, tolket han ved å komplisere saken og stramme dem….
Drømmer om betydningen av å se en havfrue i islam
(198 betydninger av å drømme om betydningen av å se en havfrue i islam)…Eselet : personen finner det slik han ser det fett eller avmagret, og hvis eselet er stort så reiste det det, og hvis det er godt vandret, er det verdens fordel, og hvis det er vakkert, er det skjønnhet for eieren, og hvis den er hvit, så er den religionens eier og dens prakt, og hvis den er liten, er den eierens fattigdom . Og fett er eiers eiendom, og hvis det er svart, er det sypress og suverenitet, og det er konge, ære, prestisje og makt . Og grønt er troende og religion . Ibn Sirin foretrakk esel fremfor andre dyr, og valgte løver fra dem . Og eselsadelen ble født i herligheten . Og lengden på hans skyld, overlevelsen av hans stat i hans hindring . Og et esels død indikerer at eieren døde . Og eselet gravde ut grunnlaget for pengene sine, og det ble sagt at den som dør eselet, pengene hans vil være borte, ellers blir forbindelsen hans avbrutt, eller rytterne faller, eller han dro, eller hans tjener som serverte ham døde, eller hans far eller bestefar som serverte ham døde, ellers døde, solgte ham eller reiste hans herre som var under ham . Hvis det var en kvinne, skilt mannen hennes seg fra henne, døde på hennes vegne eller reiste fra hennes sted . Når det gjelder eselet som ikke kjenner sin Herre, hvis det ikke lenger er på hodet, så er det en uvitende mann eller en vantro, for hans stemme, fordi Gud den allmektige sier : ~Han fornekter lydene .~ Og det indikerer også jøden, for den allmektige sa : ~ Som et esel bærer bøker .~ Hvis han boblet over moskeen eller på minareten, kalte han en vantro til sin vantro og innoverte til sin kjetteri . Og hvis kallet til bønn for islam, så omfavnet en ikke-troende islam og ba om sannheten, og det var et tegn og en leksjon i den . Og den som ser at han har esler, så vil han følge et uvitende folk, for den allmektige sier : ~Som om de var rødlige .~ Og den som rir på et esel eller går med det, går med god enighet, bestefaren er enig, er god . Og den som spiser eselkjøtt, han vil få penger og bestemor . Hvis han ser at eselet hans ikke går bortsett fra ved å bli slått, blir han fratatt og blir ikke matet bortsett fra ved bønn . Og hvis eselet hans kommer æret inn i huset hans, så er han bestefaren, og han vil vende seg til ham med godhet over essensen av det den bærer . Og den som ser eselet forvandlet til et muldyr, da skal hans næring være av myndighet . Hvis han fyller sju år, er bestefaren og levebrødet hans fra en urettferdig hersker. Hvis han blir til en vær, er bestefaren fra ære eller diskriminering . Og den som ser at han bar sitt esel, så er det en kraft som Gud den allmektige skjenker sin bestefar slik at han kan undre seg over ham . Og den som hører hovene til dyr som faller i løpet av runden uten å se dem, det er regn og strøm . Eselet for den reisende er bedre med treghet, og reiseforholdene hans vil være like mye som eselet hans . Og fra å samle eseløkk vil pengene hans øke . Den som kjempet med et esel, noen av dets slektninger døde . Den som gifter seg med et sterkt esel mot sin bestefar . Og den som ser på at et esel har sex med ham, han har skaffet seg rikdom og skjønnhet som ikke kan beskrives på grunn av dets overflod . Det lydige eselet vil vekke eieren for godt, penger og flytting . Og den som eier et esel eller bundet det og førte det inn i huset sitt, Gud vil føre til alt godt og overlevere det til dem som er, og hvis det blir æret, er det bedre . Og den som slakter eselet sitt, er fattig, og hvis eselet er for noen andre, blir han avskåret fra det, det blir avskåret mellom det og dets eier, dets navn eller dets motstykke . Og den som kjøper et esel og betaler dirham for det, han vil ha bedre ord . Hvis han ser at han har bind for øynene, har han penger som han ikke vet hvor det er . Og ingenting hates av eselet, bortsett fra stemmen, og det er opprinnelsen til mannens bestefar og lykken ….
…Gjerde : Fssor by D til suzerainty og Oalleha, og det ukjente av det, Fidel om islam og vitenskap og Koranen og pengene og sikkerhet og fromhet og be, og alt som sperret ham fra andre fiender og alle veggene i vitenskapen, eller en kone eller en mann eller et skjold eller en herre eller far eller mot dem . Den som ser bymuren i ruiner, dens hersker vil dø, eller han blir avskjediget fra sitt arbeid, og hvis han ser den gå som et dyr går, reiser han i Sultanah til området der han gikk i en drøm . Når det gjelder den som bygde en mur på seg selv, sitt hjem eller byen, se på situasjonen hans, og om han var en hersker som beskyttet mot sin fiende og avverget de verste av sine undersåtter, og om han var en lærd som klassifisert i sin kunnskap hva han har ufeilbarlighet for andre, og hvis han var en eremitteslave, bevarte han folket med sin bønn og rømte fra oppstandelse av ham. Og hvis han er fattig, bør han ikke få noe å gjøre uten ham eller gifte seg med en kone. Hvis han var singel, ville hun beskytte ham og avverge Djevelens fristelser på hans vegne . Og hvis han ser en ukjent vegg, og han har en fur fra den til en tyv eller en løve kom inn i Medina, så svekkes saken om islam eller kunnskapen der, eller en fur fra religionens søyler er en søyle . Hvis det var i det han så som om det var hans eget, som om han var i ham alene, gikk det inn i ham i sin religion eller kunnskap eller i pengene hans eller i rustningen hans hvis det var i jihad eller i ulydighet fra en far, mor, ektemann eller herre, så kommer han til ham fra de syndene . Al-Qalaa : Slottene er fra dem til Faraj, og slottet er en konge av konger som når kongene fra godt til ondt, så den som ser som om han kom inn i slottet for næring og asketisme i sin religion, og den som ser en slott langt borte, reiser han fra sted til sted og kommandoen hans er forhøyet . Og den som ser at han har bygget en festning : Han vil beskytte sin flukt fra forbudte ting, sin rikdom og seg selv mot lidelse og ydmykelse . Hvis han ser at han har ødelagt festningen, huset eller palasset, er det korrupsjonen i hans religion og hans verdslige liv, eller hans kones død . Og den som ser at han er i et slott, en by eller en festning, han vil bli velsignet med godhet, erindring og asketisme i sin religion. Hvis han ser en person sitte i god ære, forbereder han en bror, president eller foreldre til å flykte med ham . Og det ble sagt : Fortet er en befestet mann som ingen kan takle . Den som ser det på lang avstand, det er en høyde som han nevnte, forsterker skjeden sin, og den som ser at den er festet til en festning fra innsiden eller utsiden av den, det vil også hans tilstand i hans religion . Og det ble sagt hvem som så at han var befestet i Nasr slott . Når det gjelder tegnet : Den som ser at det er på et tårn eller i det, så skal han dø, og det er ikke noe godt i det, for Gud den allmektige sier : “ Uansett hvor du er, overgår døden deg, og hvis du er i konstruerte tårn . ”…
…Jabir al-Maghribi sa: Den som ser at en polyteist har kommet inn i paradiset eller ber i retning av qiblah eller takket Gud den allmektige, eller går inn i en festning, eller hvis hjerte har blitt bredt, så indikerer det hans konvertering til islam ved å si den allmektige . Den som vil at Gud skal veilede ham, vil forklare islam for brystet ….
…Kaaba : Kanskje indikerer det bønn fordi det er tilbedernes qiblah, og det indikerer moskeen og moskeen fordi det er Guds hus, og det indikerer den som følger ham og blir ledet av hans veiledning og returnert til sin befaler og motsier ikke andre, slik som islam, koranen, sunnah, koranen, sultanen, herskeren, lærde, faren, mesteren, mannen, moren og kona, og det kan indikere himmelen. Fordi det er Guds hus . Paradiset er hans hjem, og han kan nå det . Og det kan indikere hva moskeer og moskeer indikerer når det gjelder årstider, grupper, markeder og rehabilitering . Den som ser Kaaba, hans hjem vil bli søkt av folk og overfylt på døren hans på grunn av en sultan som kan oppnå ham eller en kunnskap som han lærer, eller en hederlig, høytstående, sultan eller eremitt som gifter seg . Og hvis han var en slave, da frigjorde hans herre ham, fordi Gud den allmektige frigjorde huset hans fra de mektiges hender . Men hvis han er rundt henne eller utfører en av ritualene, tjener han en sultan, en lærd, en tilbeder eller sin far eller mor, eller en kone eller en mester med råd, rettferdighet, arbeid og tretthet . Og hvis han så at han kom inn i henne, ville han gifte seg hvis han var singel, og konverterte til islam hvis han var en vantro, og han vendte tilbake til bønn og rettferdighet hvis han ikke var klar over det, og til å adlyde foreldrene sine hvis han var ulydig . Ellers går han inn i huset til en sultan, en hersker eller en jurist for en sak som det fremgår av å øke søvnen og forholdene i våkenhet, med mindre han er redd mens han er våken, for han er trygg fra hvem han vil . Og hvis han er syk, så er det hans død og seier, spesielt hvis han i en drøm ble båret til henne i et stille skjegg uten å snakke eller ha på seg klædte klær, så vil han forlate verden og svare på kallet fra den allmektige Gud og led, hvis Gud vil, til himmelen . Men hvis han så henne i et land eller en lokalitet, hvis synet var spesifikt for den som så det, og han ikke så en gruppe mennesker med seg da han så det, så se på tilstanden hans, og om han var venter på at kona skulle ha inngått ekteskapet og han måtte vente på henne, så nærmet hennes sak seg og var nær at hun kom, spesielt hvis han så henne i hennes lokalitet eller i sin lokalitet, Og hvis han kommer inn i det mens han er sammen med ham, den ble gitt til ham, og hvis han kommer inn i den, vil han komme inn i henne i huset hennes raskere, på grunn av Kaaba-nærheten til den fra etter den og vanskeligheten med dens avstand, og hvis han ser det i det han var ikke oppmerksom på sin religion eller forsømte å be, så er det en advarsel og en advarsel mot at han forlater det han må gjøre for å lede den til den i hans sted, og på samme måte, hvis han er en som er forpliktet til å utføre Hajj og har oversett ham, har han mistet hukommelsen i seg selv og nødvendiggjort ham til å komme til det, og hvis ikke noe av det og visjonen om det vanlige folket var deres samling rundt det i en drøm og deres støy i henne i drømmer, så kommer enten en rettferdig hersker foran dem, eller en hersker eller en lærd mann eller en mannlig imam som kommer til pilegrimsreisen til mennesker eller reiser langt unna , eller forlater hjemmet sitt etter en ulykke som skjer med ham eller en forpliktelse som forplikter ham eller en død person dør for ham, så følger folk ham og sirkulerer rundt ham og ber for ham og velsigner ham og så videre ….
…Det er i en drøm i forskjellige ansikter, da hvitt brød indikerer god levebrød og velvære . Og svart brød indikerer nød i å leve, og det ble sagt : Hvert brød indikerer en kontrakt med penger, som enten er tusen, hundre eller ti i henhold til seerens status og hva som er passende for ham . Og bittert brød er et bittert brød . Søtt brød er dyrere hvis det er som honning eller sukker . Og den som spiser brød med ekskrementer, han spiser honning med voks . Det fineste brødet er den modne ovnen . Det er en indikasjon på islam, fordi det er religionens søyle, sjelens styrke og sjelens liv, og det kan referere til livet og pengene som er sjelens styrke . Brødet kan indikere bebreidelse og problemstillingen, og kanskje barnepikenes mor som Saladin er sammen med, og bevaringen av kvinnen, og brødet som er renset fra det, indikerer ren levende, ren kunnskap og den vakre hvite kvinnen . Den som ser at han skiller brød mellom mennesker eller svake, og at han er en student av kunnskap, da vil han skaffe seg fra kunnskap det han trenger, og hvis han er en forkynner, er det hans forkynnelse og bud, med mindre folket som tok hans veldedighet fra ham er over ham, og nestekjærlighet er folks skitt . Og den som ser en død person, gir brød til ham, for det er penger eller levebrød som kommer til ham fra andres hånd . Og den som ser brød på skyene, på takene eller på toppen av palmer, så koker han, og så er alt salg og mat . Hvis det blir sett på som om det blir tråkket på bakken, er det en stor velstand som fører til elendighet . Den som ser en død person, tar et brød for ham, eller han ser ham falle ned fra det i ild eller i det fri eller i tjære, og han er inaktiv, så er han en kjetteri som han blir kalt til, og en fristelse som folk faller i, så brødet er hans gjeld, og hvis han hadde en syk kvinne, omkom hun, og hvis hun var svak i gjeld, blir hun ødelagt . Og den som ser at han baker brød, så søker han å be om pensjon for å be om permanent ytelse. Hvis brød raskt oppnår en stat og får penger i hånden . Og ordtaket ditt er ett fruktbarhet, velsignelse og levebrød, og andre har søkt det . Og hvis han så mange brød uten å spise dem, ville han finne brødrene våre . Hvis han har et byggbrød, er det et motvillig levebrød, og hvis han ser et crusty loaf, tynner han levebrødet, og hvis han får et stykke brød og han spiser det, indikerer dette at livet hans er ute og livet hans har gått ut. Hvis han tar en bit, er en mann grådig . Og Largif for enslig kone . Et rent, modent brød av sultanen er hans rettferdighet og rettferdighet, og produsenten har råd til å lage det . Maisbrød og kikerter er stramme og dyre . Og hvis han så brød på søpla, er det billig . Og et bredt brød er et bredt brød og et langt liv . Og brød indikerer bekymringsløs borte . Og byggbrød for de som ikke har en vane å spise det er smalt og dyrt, fordi det spises til høye priser . Og varmt brød er hykleri og levebrød i mistanke, fordi brannen forblir i den . Og den som ser et brød som henger i pannen, det er hans fattigdom og hans behov . Og brødet som er dekket av plagg er mye penger, som ikke kommer eieren til gode og ikke betaler zakat på det . Bagelbrød er smalt i pensjonen å spise fordi det bare bakes av trengende . Og den som ser som om han spiser brød uten å spise, han blir syk alene og dør alene . Og brød som ikke tilberedes indikerer høy feber . Og det snakkesalige brødet for de fattige er sykt og savnet det de håpet på : Det ble sagt : Det indikerer gutten . Å spise fluffy brød er et levebrød, og det ble sagt : Delikatessen til brød er kortvarig eller liten fortjeneste . Og den som ser at han har to chips i hånden, han spiser av dette og av dette, så blir han med de to søstrene . Og brødet vant mye . Kaker og beskyttelser er sunne for kroppen . Råttent brød er billigere, og hvis det har vinger, koker det . Og knust brød, fruktbarhet, bredde og en behagelig gevinst . Og brød av sin kone eller sønn eller om en helhet eller dirham . Og den tørre delen av brødet indikerer behovet som fosteret . Kake er en reise, og inngangen til en som ikke klarer å spise den, er bevis på bekymring, bitter og nød . Og ømheten er en reise, og det kan tyde på at det er vanskelig, og mykhet er herlighet, og alt er ondt . Og råttent brød er korrupsjon i religion, frafall fra islam og korrupsjon av konas tilstand . De forskjellige fragmentene indikerer fortjeneste fra veldedighet eller hykleri . Og brødmassen er nyttig kunnskap og oppriktighet i tale og handling . Skallene er hykleri, smiger og hykleri ….
…Sløyfen betegner religion i en drøm, så den som klamrer seg til den, har holdt seg til religionen fordi Gud den allmektige sier : ( Og den som tror på Gud, har holdt fast i den midterste sløyfen, og den er uoppløselig ). Og den som klamret seg fast på et håndtak og la hånden i det og var en vantro, omfavnet islam og holdt fast i midtløkken, og hvis han våknet med hånden i den, døde han i islam . Knapphullet og knappen refererer til kona og mannen, så den som ser at han har på seg et knapphull, vil gifte seg hvis han er sølibat, eller komponere noe som kan skille seg . Se også knapp ….
…Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og han sa i går at jeg så en grønn eng der det var dekket bord og en prekestol med syv trinn, og jeg så deg stige til den syvende graden og ba om det og kalte folk til bordet. Han sa, fred være med ham : Når det gjelder bordet, islam og den grønne engen er himmelen, eller prekestolen stiger til slutten av tiden. Appellen, jeg inviterer folk til islam og himmel, og det ble sagt at bordet er viet kvinner ….
…Sirkel : Betydningene som vi kommer ut av denne formen har negative betydninger, ettersom de dreier seg om bedrag, bedrag og lureri, og det som er kjent som svingete, snu, mangel på åpenhet og åpenhet, og denne betydningen kom eksplisitt i følgende tekster , det allmektige ordtaket: (… de skynder seg med dem og sier at vi frykter at de vil plage oss sirkel ..) Al – tabell 52 og den allmektige sa ( og uttrykk hva du skal ta og tilbringe i kjærlighet med deg som lurer sirkler de sirkler dårlig ..) omvendelse 98 og Allmektige sa (.. de sirkel dårlig og vrede Gud på dem og forbannet dem ..) Al – Fath 98…
…Det er i en drøm som indikerer husets verdier . Og åpne dører er levebrødets porter . Betydningen av husdører faller på kvinner, hvis dørene er nye, er kvinner jomfruer, og hvis dørene ikke er lukket, er kvinner jomfruelige . Og den som så at han lukket døren til et jernhus, ville gifte seg med en jomfru . Og den som ser døren til huset endret seg fra sin tilstand, så har han endret tilstanden til eieren av huset, og hvis han ser det falle eller rote på utsiden, eller han ser det brent eller ødelagt, så er det en ulykke som verdiene til huset utsettes for . På samme måte, hvis sovende ser døren lukket etter at den er trukket ut, så er det for mannen å bli, og hvis han ser den blokkert, er det en stor ulykke for folket i huset . Og hvis han ser en liten dør i midten av huset sitt, mislikes det ikke, fordi det kommer inn i skammen, fordi det har forstørret døren til huset hans og utvidet seg og sterkt uten stygghet, så er det verdiene . Og hvis han ser et av løvene hoppe på døren til huset hans, følger de umoralske menneskene kona hans . Hvis han ser at han leter etter døren til huset sitt, så finner han ham ikke, for hun er forvirret over hans verdslige sak . Og hvis han så at han kom inn gjennom en dør, var han i en krangel der han vant . Og hvis han ser porter åpnet, åpnes portene til denne verden for ham . Og hvis han ser at døren til huset hans har utvidet seg over antall dører, så er det inngangen til mennesker over ham uten tillatelse . Kanskje var dørens bortgang fra dens posisjon bortfallet av eieren av huset fra hans moral og forhold, og hans endring av forholdene i husstanden til en motsetning til det de hadde før . Hvis han ser at han gikk ut fra en smal dør til et bredt sted, så går han fra nød til kapasitet, og fra kval og frykt til sikkerhet . Og dørringen er som øyenbrynet eller sendebudet, så den som ser at kjernen har to ringer, han har gjeld for to personer, og hvis han ser at han kappet av dørringen sin, går han inn i en innovasjon . Og den som ser ilden brenne dørene, hans kone vil snart dø . Og byens porter er veiledende for eieren av den som har ansvaret for religionens spørsmål og verden i den . Døren til huset er veiledende for byggherren og den som har ansvaret for folks interesser . Og døren til huset indikerer hvem som bor i den . Og å komme inn gjennom de ukjente dørene indikerer seier over fiendene, og kanskje indikerer de ukjente dørene vitenskap, næring, gevinst og reise . Å gå ut av dørene er et paradoks for det vi har nevnt. Hvis døren er god, indikerer det at den har skilt seg fra det gode, og hvis den er ødelagt eller smal, indikerer det at den skiller seg fra det onde og har til hensikt å levere for seg selv . Kanskje døren indikerer døden, og hvis han går ut av døren og finner en vidde, grønt eller en behagelig lukt, som indikerer det gode heretter, og hvis han finner mørke, lik eller ild, skal han straffes til slutt . Å åpne døren i en drøm indikerer å gjøre ting lettere, og å lukke døren nød, nød og forstyrrelse av grunner . Å åpne døren på himmelen indikerer svaret på bønnen eller forbudet mot å begå det som er forbudt, eller lengden på pine, hevn og motgang, og hvis regnet er fengslet, indikerer det at det har kommet ned, og gjenoppliving av jorden etter dens død . Kapittelet om hemmeligheten som er oppdatert i huset, indikerer det gode og dårlige som den visjonære antyder, da han var skjult og godt bygget, nådde han sitt mål ved å skjule det, og hvis han ser ut fra ham i huset, indikerer det at han viser hemmeligheter og avsløre forholdene hans, og kanskje døren til mysteriet indikerer herlighet, høyde, nasjon og ungdom . Kanskje indikerte det nestekjærligheten til den hemmelige og gode behandlingen mellom ham og hans Herre . Og den som ser en ny dør til huset sitt, eller ser en snekker som installerte eller installerte den, dette er et godt bud på helsen . Og den som ser at han vil lukke en dør, men ikke kan, det er noe vanskelig for ham av kona . Og den som ser at han kom inn i et folk gjennom porten, han vil vinne seier over sine fiender og motbevise argumentene til sine motstandere . Og den som ser døren sin rotte opp og har installert noen andre, han selger huset sitt, og den som kommer inn i et hus og lukker døren, er beskyttet mot synd, og døren og de to ringene er rause og krever gjeld ….
…Når det gjelder klær, som er bukser, er betydningen den samme i uttrykket, enten en kvinne eller en slavejente, og den som ser at han har slått bukser, han vil enten slå en slavejente eller en kvinne og ta den bort fra ham, enten ved døden eller med livet, og hvis han ikke har en slavepike eller en kvinne, vil han ha noe å gå til ham ….
…Den er basert på sannhetens metode, rettferdighetsmetoder, en rettferdig hersker, en guide til det gode og en prisverdig orden, og diskusjonen om hva en person ser i alt dette har blitt presentert i alle forskjellige saker i kapittel tjue -tree, fordi det er gjenstand for at dette blir nevnt fordi det er utstedt i det av en persons handling i hans oppvåkning, og jeg har advart om det og nevnt betydningen at det ikke blir Landet er fritt fra å nevne veien ….
…Dørene : Dørene åpner er levebrødporten, og døren til huset er dets verdier, så det som skjedde i det er i verdiene til huset . Hvis han ser en liten dør midt i huset sitt, mislikes det ikke, fordi han kommer inn i skamfolket, og han vil gå inn i huset for å forråde sin kone . Betydningen av husdørene faller på kvinner, og hvis de er nye, er de jomfruer, og hvis de ikke er lukkede, er de jomfruelige . Og hvis han ser døren til et hus falle, rive ut, brent eller ødelagt, er det en ulykke for husets verdier . Hvis døren til huset hans er stor eller utvidet og sterk, så er det god stand av verdiene, og hvis han ser at han ber om døren til huset sitt, så finner han den ikke, så er han forvirret om en verdslig sak . Og den som ser at han gikk inn gjennom en port, og hvis han er i krangel, da er han seirende, for Gud allmektig sier : ~ Gå inn døren til dem, og hvis du kommer inn i den, vil du seire .~ Hvis han ser dører som har blitt åpnet fra kjente eller ukjente steder, så åpnes dørene til denne verden for ham med mindre han overgår hans skjebne, og hvis han går utover det, forstyrrer han huset og ødelegger det . Hvis portene er til veien, går det som kommer fra denne verden til fremmede og vanlige mennesker . Og hvis det ble åpnet for et hus i huset, ble det gitt til folket i huset hans . Hvis han ser at døren til huset hans har utvidet seg utover antall dører, så er det innreise av et folk over ham uten tillatelse i en katastrofe, og kanskje bortgangen av døren til huset fra dets beliggenhet var bortgangen av huseieren på hans skapelse og hans forandring av folket i huset hans . Hvis han ser at han gikk ut fra en smal port til en bred port, så er han utgangen fra smal til bred, og de som er i skjeden . Og hvis han ser at huset hans har to dører, så er kona hans korrupt, og hvis han ser to ringer i massen, skylder han en gjeld til seg selv, og hvis han ser at han trakk av dørringen sin, går han inn inn i kjetteri . Og blokkering av døren til huset er en stor ulykke for folket i huset . Terskelen : en kvinne : Det ble fortalt at Ibrahim al-Khalil, må Guds bønner og fred være over ham, sa til sin sønn Ismaels kvinne : Si ham at han ikke er terskelen til døren din, og hun fortalte ham det, så han skilt seg fra henne, og det ble sagt at terskelen er staten, og skjulet er kvinnen, og søylen er hodet til huset og hennes verdier, så han rykket henne opp for verdiene til huset etter herligheten og hennes fravær Fra synet av verdiene, akkurat som fjerningen av kvinnens synder skiller seg . Det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så i en drøm at den øvre overliggeren på døren min falt på den nedre, og jeg så de to dørene falt, og den ene falt utenfor huset og den andre inne i huset . Han sa til henne : Har du en fraværende mann og sønn? Hun sa ja . Han sa: Når det gjelder fallet av de øvre karmene, vil mannen din komme raskt, og når det gjelder lukkeren som faller utenfor, gifter sønnen seg med en merkelig kvinne . Snart, til ektemannen og sønnen presenterte en merkelig samling ….
…Når det gjelder kaklene, er de mindre enn det og uttrykker nær denne betydningen på skjebnen og kroppen, og når det gjelder oljer og aksjer, syndere, fly og lignende, er brennende tale skadelig . Den som ser at han har truffet noen med noe av det, han vil bli påført ord som brenner ham ….
…Og Ibn Sirin sa i betydningen: Jeg er forbauset for den som er på bakken en centimeter, hvordan han ikke reiser en arm, spesielt hvis han er på noe som er bra å sitte på som ham mens han er våken ….
…Navn Hvis en persons navn endres i en drøm til en annen, uttrykkes det i varsel, så er han fornøyd med lykke . Fred være med deg . Og hvis han blir til en person med nedsatt funksjonsevne, som blindhet og halthet, lider han av det . Og den som ser at han blir kalt uten navnet sitt, hvis han blir kalt et stygt navn, så vil han vise ham en uanstendig feil eller en dødelig sykdom . Og hvis han ble kalt med navnet Hassan, ville han få ære, ære og verdighet som det kreves av betydningen av dette navnet ….
…Lengde, lang eller lengde : En av de viktigste betydningene som vi kommer ut av denne formen er rikdom og høyde, og den kan gis i betydningen arroganse eller lang tid og overholdelse og overflod av veldedighet . Disse betydningene kom i de følgende tekstene sa Den Allmektige : ( Gå ikke på jorden, lystig, så du ikke vil krenke Jorden vil ikke nå fjellene i lengde. ~ Surat Al-Israa 37 Den Allmektige sa :~ Og fra natten jeg la deg ned til ham og prise ham om natten i lang tid. ” Surat Al-Man 26 og den allmektige sa (… din hjelp, gjør lengden på dem …) Surat al-Tawbah 86 og sendebudet, fred og velsignelser være med ham, sier om muezzinene De høyeste menneskene på oppstandelsens dag, og det rapporteres at han beskrev en av døtrene sine så lenge som en hånd, som er en metafor for veldedighet ….
…Når det gjelder poleringsmaskinen, fordeler den seg på godt og nytte, og den hvite er mer sprekeste, og det ble sagt at polskingen deles ut av tjeneren eller slavejenta, og foredling med den tolkes som et produkt av en rekkefølge og vise pomp, samt ballen av denne betydningen .)…