…Hva betyr det å se havet og drukne i det ?? For noen mennesker er det et skremmende symbol ; Og det er : havet og drukning i det !!! Så hvorfor betyr dette symbolet , og er det avfyrt ???? Faktisk gjentar jeg her og bekrefter at det ikke er noe eneste tegn på et symbol , og at visjonen må høres fullt ut med alle symbolene , men så lenge vi snakker nå om dette symbolet , sier jeg : Betydningen av sjø eller å drukne i det er ikke alltid ille , det kan for eksempel indikere : For studenten , Ali Øke dybdekunnskap og spesialisering i en disiplin . Og for selgeren , kan havet være på markedet der han jobber . Og for synderen og synderen , kan det være en drukning av omvendelse og kontemplasjon av den allmektige ordtaket : ~ Selv når drukning innhentet ham , sa han , jeg trodde at det ikke er noen annen gud enn den som tror på ham ~ ( Bani Yasir : 90). Betydningen av svømming, nedsenking og drukning i havet er god når man ser havet om sommeren, og når det gjelder å se det om vinteren, kan det være et dårlig tegn, men jeg gjentar at det er nødvendig å se på resten av symbolene av visjonen, og fra det som blir sagt om noen av de dårlige konnotasjonene ved å svømme, dykke eller drukne i havet : 1 / Å begå synder og store synder, og tenk på hva Gud den Allmektige sa : [ Fra hvilke synder de druknet og brakte i ild og fant ikke sine støttespillere foruten Gud. ] Noah : 25 2 / fordypning i verden og dens gleder . Men krysset må passe på det hvis han ser en visjon eller en drøm som kan ha en dårlig mening fra den , slik at han kan distrahere fra krysset med ham , denne dårlige betydningen, hvis Gud vil ….

…Hva med å se slanger og slanger , og har det en spesifikk betydning? Å se slanger generelt er veldig skremmende, og de er menneskets syvende, og mennesket er syv, så frykt ham og frykt dem, og profeten, må Guds bønner og fred være over ham, tillot oss å drepe dem i løsningen og det forbudte i hadith av fem personer som blir drept i løsningen og det forbudte, og han nevnte dem i en av fortellingene : slangen . For forfatteren av disse linjene varierer betydningen av å se slanger, avhengig av visjonstiden. Om sommeren eller vinteren kan det være lettere å se det om vinteren, men det kan være en indikasjon på en forbedring av den medisinske eller patologiske tilstanden til søkeren, og alle vet sammenhengen mellom slangen og medisinen, og det kan være en indikasjon på helbredelse fra hekseri, og koblingen mellom slangen og magien er tydelig, og jeg mener magien til tryllekunstnere da tauene ble som om de var liv, så Moses opphevet magien sin med en ekte slange, og så la deg vite det, O kryss, det å se slangen spesielt om vinteren kan bety helbredelse fra magi ! Og jeg vet at du kan bli overrasket over denne samtalen, men dette er sannheten jeg nådde etter vurdering, analyse og studier . Slanger om vinteren kan være et tegn på regn, og dette trekk fra deres språklige betydning, for de er i live og vann, Gud skapte alt levende for oss fra det, og tenker på ordet levende ! Å se unge slanger kan ha en hyggelig betydning for en gift kvinne, det vil si at hun vil bli gravid og deretter føde, for lite liv er en metafor for eksistensen av sjelen eller livet til et nytt lite vesen, som er denne lille nyfødte som vil bli født med tillatelse fra Gud … Her er et symbol som dette, det kan frykte eieren, men og som du merker, er betydningen herlig . Spesielt lange slanger kan være et symbol på tarmen og komforten eller sykdommen som foregår i den, eller det kan være et symbol på slektninger, og det kan være synstidspunktet. Sommer eller vinter er den største rollen for å definere betydningen, enten den er god eller dårlig, fordi slangen er om sommeren og ofte har en dårlig betydning, og om vinteren har den ofte en god mening, og det er fortsatt et spørsmål om å gjengi passende mening for visjonen, i henhold til informasjonen til eieren, på krysset, og hver og dens subtilitet . Når det gjelder å drepe en slange , så er det Mahmoud om sommeren , og det kan indikere oppfyllelsen av en gjeld , eller slutten på test- og overveielseskampene , og det kan indikere slutten på fiendskap med en pårørende , og det kan være en indikasjon på å kvitte seg med forbudt behandling , eller forbudt atferd , enten det er verbalt eller verbalt , og det kan være forsvinningen. Et problem med et av barna , eller av et av barna , og det kan bety at du avslutter en gunstig behandling . Og omvendt om vinteren kan det å drepe henne ha dårlige betydninger i de fleste tilfeller , for eksempel : å kutte en livmor og en krangel mellom slektninger , kutte et behandlingsprogram , avbryte eller kutte det , kaste bort penger eller bruke penger , forsømme en guttas avhengige eller kone , og det gjenstår å si : at hver visjon har sine omstendigheter , i henhold til resten av symbolene , og så er det ganske annerledes på visjonen til en annen, avhengig av disse variablene , og hva som betyr noe for denne forfatteren er linjene ikke å koble til visjonen om slanger , og tegn på alarmerende , som for eksempel : øye – fanger eller magi eller sykdom , og andre ….

…Visjoner av seksuell betydning , og har det noen betydning? Å snakke om denne typen drømmer fortsetter og fortsetter, og betydningen av en seksuell drøm varierer etter min mening i henhold til dens mening . Det er mange ungdommer som ser slike seksuelle drømmer, og disse har en betydning som nesten stemmer overens mellom dem, og de viktigste betydningene de har er : [ tømme deres sexenergi, misforstå foreldrene sine ] , og det er mange brødre og søstre som også ser dette type og disse stemmer nesten også overens i betydningen og betydningen De har : [ fiendskap, strid eller ekstrem nytte ] og det er de som ser seksuelle drømmer om en av foreldrene hans, og disse har også mange betydninger, og den viktigste av dem er [ foreldrenes store rettferdighet, Umrah eller Hajj, penger som kommer fra dem ….

…Et valnøttre, for han er en blind, knapp og elendig mann, og på samme måte frukten av det, er penger som ikke kommer ut med mindre arbeid og svindel. På samme måte, hvis månens eier er i stand til å oppnå det han ba om, og opprinnelsen til alt som er forbudt og korrupt, hvis han ser at det er på et valnøttetre, så er det knyttet til en enorm blind mann, og hvis han stammer ned fra det, hva som er mellom ham og at mennesket ikke vil bli fullført . Hvis han faller fra den eller dør, blir den drept av en enorm mann eller en konge, og hvis den brytes av den, går den store mannen til grunne, og de omkomne omkommer hvis han så at han døde da han falt, og hvis han ikke døde da han falt, så vil han overleve . På samme måte, hvis han ser at hans hender eller føtter er brutt på det, så er han på randen til fortapelse og oppnår en stor lidelse, men han overlever etter det . På samme måte løper hvert stort tre i løpet av valnøtter, og tilskriver i sin essens som valnøtter til lexis ….

…Møtte du en død person , og inviterte han deg til å besøke ham? Det er mange begreper som tas for gitt av noen innen vitenskapen , og jeg vil snakke om en av disse sakene , og betydningen er veldig skremmende . Og det er å se de døde , for mange mennesker når de ser de døde , de kan ikke bli plaget av bare å se dem , og noen glede seg når de ser de døde i god stand , og dette er bra mens vi er sammen , og evangelisering som vi fulgte i uttrykk for visjoner og drømmer er kompatibel . Men symbolet som friker ut det som skremmer ham , og nesten alle forener ham ; Ser en av de døde som ringer deg , eller tar deg med ham !! Tar dette meningen med døden ?? Noen sier : Ja , og dessverre finner du at noen av uttrykkene eller uttrykkene har kjørt denne bølgen av trusler , så han ba eierne av denne typen visjon om å jobbe godt og forberede seg på avreise , men noen mennesker som ble spurt om lignende visjoner krysset dem ikke , og var stille en stund , så sa han til eieren av det : Frykt Gud og pass opp for det som kommer ! Og etterlater visjonens person i en tilstand som bare Gud kjenner , slik at han ikke overfører det til det gode , og heller ikke befaler han deg å beskytte deg mot det som sagt . En gang ringte en seniormedarbeider i en veldig stor avis til meg , og han fortalte meg at han i en drøm så at han spurte en mann i en drøm om tidspunktet for hans død , og tjenestemannen var stille og snakket ikke , og spørreren sa at han snart forklarte synet for ham , og her sier jeg : Hvorfor passer vi ikke på de forferdelige visjonene, og vi er stille om dem , etter at vi har tatt de forholdsregler som er nevnt i Sunnah , og la oss huske konsekvensen av det fra profetens ord, Guds fred og velsignelser være over ham : ~For det skader ikke .~ Jeg vil gjerne understreke her , at det er ingen avgjørende indikasjon og en av visjonen , og vet at visjonen er ikke målt , det lese uttrykket tolket en visjon av nær – sikt, for eksempel to første , og som mye som ham å se den samme visjonen eller lik henne ; Betydningen deres er ikke den samme , for omstendighetene i hver av de to visjonene er forskjellige , så la ham bli beroliget med synspunktet til en slik visjon , så han så en død person som ropte eller tok en hånd , eller fortalte ham at han savner ham , for eksempel , at han ikke forstår døden fra det bare , og jeg forsikre meg om en siste ting ikke å la noen mørke tenker på deg , eller fra noen av uttrykkene som slår livet på deg , eller presse deg til isolasjon og tristhet, alt dette kommer fra den forbannede Satans handlinger , og det er bevist på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, at han sa : “ Ingen av dere vil si : Hvis du gjorde slikt -og-sådan, det var slik og slik , og la ham si : Gud forordnet og hva han villet han gjorde , Van hvis du åpner arbeidet til djevelen , ~ og arbeidet til djevelen hvisker og Althuzein og fortvilelse . Og jeg hviske i øret på noen eldste eller gamle menn, for eksempel, som passerer gjennom til barn eller passerer t hennes barn , eller som går over til for eksempel mennesker, eller private naboer gjennom praksis og ikke uttrykker kunnskap , at uttrykket ikke blir generalisert , slik at det måler konnotasjonene av noen visjoner på hverandre , slik at de alltid har en klart svar for den som så En død person roper eller tar en hånd til et sted , og svaret er : Måtte Gud belønne deg selv !! Måtte Gud nåde deg . . . ! Eller si til folk : Han vil snart dø !! Og jeg sier : Frykt Gud, O kryssere !! Ikke terroriser folk , og jeg sier til dem som så en visjon av denne typen, å passe deg hvis han er redd for å se ham , eller å lete etter en kjær du vil gi den videre til ham , eller en lærd eller rådgiver . Av denne grunn , den profeten, kan Guds bønn og fred være med ham, sa til oss : “ Ikke fortell visjonen bortsett fra en lærd eller rådgiver. ~. Og i en roman :~ Eller Ali Wade … ~….

…Hva er grunnlaget for det i hjertet av mening i uttrykket , som gråt uttrykke glede , og død i livet? Som er vanlig blant uttrykk for uttrykksmetoder ; Uttrykk i hjertet av mening , som gråt krysset over med glede , og død uttrykke liv , og dette ser jeg bruk når det er en dårlig mening , det blir optimisme , og hva jeg har funnet fra bevis som støtter denne tilnærmingen er hva som kom i ordet fra den høyeste : ( Hvis Gud viser dem litt i drømmen din, og hvis han viser dem mye, ville du mislykkes og du ville være løsrevet i saken. Men Gud velsigner deg, han er klar over de samme brystene (43), og som han viser dem når du møttes litt i øynene dine og reduserer deg i deres øyne, slik at Gud bestemmer en sak som var i kraft, og for Gud vil saker komme tilbake (44) ( Al-Anfal : 43, 44). Mujahid sa : Gud viste dem livet i en liten søvn . Han ba profeten være fred med ham ledsagere som ble festet til dem . Sayyid Qutb sa : synet er oppriktig i reell betydning , en liten profet fulgte etter. dem og de er mange tall , men få musikken deres , litt tyngde i kampen … osv . Som s arties ansikt tilsvarer ansikt gjentatt syn, profetisk oppriktig i det makroskopiske bildet av de to sidene , slik at de troende ser de vantro noen få , og ser de vantro de trofaste få , slik at begge lagene Aggrey skal gå til kamp . grunnen til at de vantro ser de trofaste få ; som Razi sa : ikke forberede vantro Ka klare , og Ajtraoa troende Avhengig av meg fortalte jeg dem , så overrasket og forvirret folkemengden dem . . . Inntil han sa : Det er en motstand i å minimere de to partiene kjent som meditasjon . Hvis de vantro faktisk var mange , og de troende var få , og profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, hadde noen få i synet , kom han til stor visdom , det vil si at Gud tør de troende mot de vantro på slagmarken , og dette hjalp de troende til å oppnå seier , og Gud vet best . Og det er et bilde i nærheten av dette , slik at slektninger noen ganger handler på vegne av hverandre i en drøm , så vi kan se onkelen , og betydningen er en annen onkel , og vi kan se en av brødrene , og betydningen blir brukt på en annen bror , og så videre ….

…Og den som tror at noen ting har kommet ut fra den avdøde, som urin, avføring, pus, blod, sputum, sputum og lignende, så er det på to måter. Det ble sagt at det ikke ble tolket fordi det ikke kunne utstedes fra det, og det ble sagt at alt av det tolkes ut fra betydningen av det ovennevnte og kommer på hælene, og det kan være i en slags. Annet enn det som uttrykkene ser voldsomt om betydningen, og andre har sagt noe annet, og det er avansert at hvis han ser noe som ikke kan skje den avdøde fra det, uttrykkes det av analogi, toksisitet, konsekvens og så videre ….

…En valnøtt er i en drøm en solid, perfekt mann, og frukten hans er penger ….

…Lek med sjakk, terning, kaker og valnøtter : mislikt og omstridt . Snarere ble det sagt at det ikke liker å leke med alt, fordi Gud den allmektige sa : ” Eller det er trygt for folket i landsbyene å komme til dem med våre liv som et offer mens de spiller. ” Og hvis han ser at han leker med det, har han en religiøs fiende . Og sjakk er satt opp for ikke å leke med, for de er isolerte menn . Når det gjelder installert og spilt med, er de mannlige guvernører . Hvis slutten på hennes fiende kommer, blir han hersker over den posisjonen som et slag eller strid, og hvis en av de to motstanderne beseirer den andre, så er seieren den tilsynelatende . Det er blitt sagt at å spille sjakk er et forsøk i en kamp eller rivalisering . Når det gjelder å spille med terning, var han annerledes om det, og det ble sagt at det handlet med synd, og det ble sagt at det var en handel med synd . Å leke med det i første omgang indikerer forekomsten av en undertrykkelseskamp for dets forbud, og seieren er for den som seirer . Og å leke med kuben er en løgn, og det ble sagt at det er godt bevis . Gambling er opprør og konflikt . Når det gjelder Muhammara, ble Mamlouk, Adeeb, rost av sin eier ….

…Nyttighet i å forklare fortelling og uttrykk for visjonen. Noen av dem sa at det er tillatt til enhver tid og kommer tilbake fra soloppgangen til tiden for meridianen, og noen av dem sa at det ikke er tillatt uten solen, og noen av dem sa fra soloppgangen til en fordel som ikke skal kutte visjonen bortsett fra på en kryssing, og det er obligatorisk for de som ikke kjenner kunnskap. Uttrykket er at ingen uttrykker en visjon, da synder han for det fordi det er som en fatwa og faktisk er det en verdifull kunnskap. Det som er nevnt i hadithen er betydningen at hvis en person ikke vet svaret og er taus om det, vil han bli belønnet ….

…Det er i en drøm i forskjellige ansikter, da hvitt brød indikerer god levebrød og velvære . Og svart brød indikerer nød i å leve, og det ble sagt : Hvert brød indikerer en kontrakt med penger, som enten er tusen, hundre eller ti i henhold til seerens status og hva som er passende for ham . Og bittert brød er et bittert brød . Søtt brød er dyrere hvis det er som honning eller sukker . Og den som spiser brød med ekskrementer, han spiser honning med voks . Det fineste brødet er den modne ovnen . Det er en indikasjon på islam, fordi det er religionens søyle, sjelens styrke og sjelens liv, og det kan referere til livet og pengene som er sjelens styrke . Brødet kan indikere bebreidelse og problemstillingen, og kanskje barnepikenes mor som Saladin er sammen med, og bevaringen av kvinnen, og brødet som er renset fra det, indikerer ren levende, ren kunnskap og den vakre hvite kvinnen . Den som ser at han skiller brød mellom mennesker eller svake, og at han er en student av kunnskap, da vil han skaffe seg fra kunnskap det han trenger, og hvis han er en forkynner, er det hans forkynnelse og bud, med mindre folket som tok hans veldedighet fra ham er over ham, og nestekjærlighet er folks skitt . Og den som ser en død person, gir brød til ham, for det er penger eller levebrød som kommer til ham fra andres hånd . Og den som ser brød på skyene, på takene eller på toppen av palmer, så koker han, og så er alt salg og mat . Hvis det blir sett på som om det blir tråkket på bakken, er det en stor velstand som fører til elendighet . Den som ser en død person, tar et brød for ham, eller han ser ham falle ned fra det i ild eller i det fri eller i tjære, og han er inaktiv, så er han en kjetteri som han blir kalt til, og en fristelse som folk faller i, så brødet er hans gjeld, og hvis han hadde en syk kvinne, omkom hun, og hvis hun var svak i gjeld, blir hun ødelagt . Og den som ser at han baker brød, så søker han å be om pensjon for å be om permanent ytelse. Hvis brød raskt oppnår en stat og får penger i hånden . Og ordtaket ditt er ett fruktbarhet, velsignelse og levebrød, og andre har søkt det . Og hvis han så mange brød uten å spise dem, ville han finne brødrene våre . Hvis han har et byggbrød, er det et motvillig levebrød, og hvis han ser et crusty loaf, tynner han levebrødet, og hvis han får et stykke brød og han spiser det, indikerer dette at livet hans er ute og livet hans har gått ut. Hvis han tar en bit, er en mann grådig . Og Largif for enslig kone . Et rent, modent brød av sultanen er hans rettferdighet og rettferdighet, og produsenten har råd til å lage det . Maisbrød og kikerter er stramme og dyre . Og hvis han så brød på søpla, er det billig . Og et bredt brød er et bredt brød og et langt liv . Og brød indikerer bekymringsløs borte . Og byggbrød for de som ikke har en vane å spise det er smalt og dyrt, fordi det spises til høye priser . Og varmt brød er hykleri og levebrød i mistanke, fordi brannen forblir i den . Og den som ser et brød som henger i pannen, det er hans fattigdom og hans behov . Og brødet som er dekket av plagg er mye penger, som ikke kommer eieren til gode og ikke betaler zakat på det . Bagelbrød er smalt i pensjonen å spise fordi det bare bakes av trengende . Og den som ser som om han spiser brød uten å spise, han blir syk alene og dør alene . Og brød som ikke tilberedes indikerer høy feber . Og det snakkesalige brødet for de fattige er sykt og savnet det de håpet på : Det ble sagt : Det indikerer gutten . Å spise fluffy brød er et levebrød, og det ble sagt : Delikatessen til brød er kortvarig eller liten fortjeneste . Og den som ser at han har to chips i hånden, han spiser av dette og av dette, så blir han med de to søstrene . Og brødet vant mye . Kaker og beskyttelser er sunne for kroppen . Råttent brød er billigere, og hvis det har vinger, koker det . Og knust brød, fruktbarhet, bredde og en behagelig gevinst . Og brød av sin kone eller sønn eller om en helhet eller dirham . Og den tørre delen av brødet indikerer behovet som fosteret . Kake er en reise, og inngangen til en som ikke klarer å spise den, er bevis på bekymring, bitter og nød . Og ømheten er en reise, og det kan tyde på at det er vanskelig, og mykhet er herlighet, og alt er ondt . Og råttent brød er korrupsjon i religion, frafall fra islam og korrupsjon av konas tilstand . De forskjellige fragmentene indikerer fortjeneste fra veldedighet eller hykleri . Og brødmassen er nyttig kunnskap og oppriktighet i tale og handling . Skallene er hykleri, smiger og hykleri ….

…Al-Kirmani sa at en visjon om å spise varmt brød indikerer et godt liv ….

Alle medisiner som er enkle å drikke og spise, er bevis på pasientens bedring, og det rette er å unngå alt som skader ham

Uansett hva som tygges uten å spise, øker talen med mengden tygging

…Sult : det er penger og iver etter å søke pensjon . Metthet : samle inn pensjon og lover penger . Spise : er forskjellig i forholdene . Noen av dem sa at sult er bedre enn metthet, og vanning er bedre enn tørst . Og det ble sagt at den som så at han var sulten, ville ha det bra og være forsiktig . Og den som ser at noen andre inviterer ham til lunsj, hans visjoner indikerer en reise ikke langt unna, fordi Gud den allmektige sier : ~ Vi har sett fra vår reise dette en ritual .~ Hvis han inviterer ham til å spise halvveis i løpet av dagen, vil han være uthvilt for tretthet . Hvis han inviterer ham til middag, bedrar han en mann og lurer ham før han selv bedrar ham . Og den som ser at han har spist mat og har blitt med, han vil prøve å forfølge sitt håndverk . Og den som ser at han spiste kjøttet av seg selv, han spiser av de lagrede pengene og hans skatter . Hvis han spiser kjøttet til noen andre, så hvis han spiser det rå, vil han eller en av hans slektninger bakbitte ham, og hvis han spiser det kokt eller grillet, så spiser han andres kapital . Hvis han ser ut som om han biter på seg selv, skjærer det og kaster det til bakken, er han en mann for en maz . Og kvinnen spiser kjøttet til kvinnen som er undertrykkende eller undertrykkende . Og en kvinne som spiser kjøtt av seg selv, er bevis på at hun er hor og bruker hardt arbeid i skjeden . Å spise et manns kjøtt til tolkning er som å spise kvinnens kjøtt, og å spise en manns manns kjøtt er sterkere i tolkningen enn å spise sjeikens kjøtt . Hvis han ser at han spiser kjøttet av sin egen tunge, vil han få utbytte av tungen sin, og kanskje dette synet indikerer at eieren er vant til taushet, å begrense sinne og melankoli ….

…Når det gjelder å spise menneskekjøtt, den som ser at han spiser det, og når han spiser det, er det et synlig spor, så spiser han av vedkommendes penger hvis han vet det, og hvis han ikke vet det, får han penger i alle tilfeller, og hvis det ikke har noen tilsynelatende effekt, vil han baksnakke ham og den som ser at han spiser kjøttet av seg selv, så vil han ha mye penger og stor autoritet. Og den som ser at han spiser fiendens kjøtt, han vil få det…

…Og noen av dem sa, kanskje en visjon om å spise aubergine antydet at det han hadde tenkt på godt og ondt ville skje fordi han, fred være med ham, sa : “ Aubergine er når han ble spist for ham, og når det gjelder estragon, er det tolket med dårlig temperament, og det kan indikere en mann med dårlig opprinnelse og arbeid . ”…

Spise de eldste : Det er forskjell på det, noen av dem sa at han forbrukte foreldreløse penger, og noen sa at han forbrukte pengene til de eldste av mennesker, fordi hyrdene er penger, og sauene er bevis av stoltheten til mennesker ….

…Og den som ser at hestens synd er avskåret, så er hans uttrykk annerledes enn det, og det mangler den betydningen ….

…Ved å fremme et valnøttetre drepte en fremmed mann ….

…Når det gjelder den indiske valnøtten, som er nargilen, er den en mann av meg, en løgner, en løgner uten noe godt ….

…Pecan ~ American Walnut ~ Hvis du drømmer om at du spiser denne deilige frukten, vil du oppnå en drøm som er kjær til deg og tjene penger på din handel etter fiasko . Hvis du drømte om denne frukten mens den fremdeles var i planten, betyr dette at du vil leve et langt liv i fred . Og hvis du ser denne frukten råtnet og slitt, vil den mislykkes i ditt følelsesmessige forhold . Hvis frukten er liten og vanskelig å bryte, vil den lykkes etter mye innsats og utgifter og oppnå rikelig fortjeneste ….

…Når det gjelder valnøttetreet sa Al-Kirmani at det tolkes av en fremmed mann, blek og trist ….

…Og den som tror at han har mye nøtt, så indikerer dette rivaliseringen ….

…Type I : Åpenbaring avskyr De har djevelen å gjøre , og resiterende selv , som kalles Bodgat-drømmer, noe som skyldes Satans list og bedrag og hans fiendtlighet overfor mennesker . (1) Et eksempel på denne typen er fortalt i Saheeh Muslim fra hadiet av Jabir må Allah være fornøyd med ham fra sendebudet Gud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa at han fortalte en beduin som kom til ham og sa : Jeg drømte at hodet mitt var kuttet av, så vi følger ham, så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, irettesatte ham og sa : ~ Ikke fortell at Satan leker med deg i en drøm .~ (2) I andre sa Raaah Jaber : Jeg hørte profeten fred være med ham Tkd holdt en tale, han sa : til Aihdtn en av dere Btalb djevelen i søvne . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen sa Guds nåde : Røret drømmer, det forvirrer uorganisert , og ofte at Tartuffe hatet Satan den allmektige sa :~ å pakke dem som Ouamno ikke Bdharhm bare Gud ville ~( argument : 10). (3) og denne typen visjoner han Adab seks : første : å søke tilflukt med Allah fra dets onde , og denne beskyldningen er klar , Valastaazh legitim alt det er hatet . Andre : å søke tilflukt med Allah fra Satan . Å snakke : ~ hvis du så en visjon av hat Fletholh og spyttet på hans venstre tre ganger og be Gud av godhet og søker tilflukt hos Allah fra den onde ~ fortalt av Ibn Majah fra hadith av Abu Hurayrah marfoo og fortalt av muslim, også .~ (4 ) I følge romanen i en muslim fra Jabir også : ~ Olistaz Allah fra Satans tre ~ kom i en roman muslim også : ~ Afilipsq forlot tre ganger ~ som jeg vil skissere i : Tredje : å spytte mens han var oppmerksom fra søvnen sin dro tre ganger . Enhver som spytter venstre tre ganger Besqa-lys ~ og hemmeligheten til denne Gud vet ~ avsky for det han så og forakt for demonen at jeg ser at synet til høyre er ekte, ~ pekte ut venstre fordi det er skitt , og triangulering i forrige roman Muslimsk bekreftelse ~ har svart med tre ord : Altfet være uten spytt ~ og bagasse være med ham spytt mild . spytte og være med ham spytt og det meste av bagasse . fjerde : å endre siden som han var på da han så det , til sin side med det andre? årsaken til dette : optimistisk om å konvertere det og flytte, er det kanskje en annen grunn som kan plassere djevelen , og slik at synet blir fra avsky til den elskede og beveger seg fra skadelig til det gode . femte : for ikke å nevne det til en allerede , har det uttalt at en rekke samtaler korrigerer dem hva Bukhari Guds nåde via Abu Sa’eed al – Radhi Ath med ham, og han sa, ~ og minner henne om at det ikke gjør det skade ham ~(5). som gitt oss historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men uttrykket er ikke Iqsa bare for de som stoler på ham , eller veileder ham ~ eller for verden for å Aabroha ham fine hva de kan og Arushdouna hva er utnevnt av dem og hva som gagner ham . Det spørsmålet er presentert her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si den hemmeligheten Gud vet – for nå oppdatert av , kanskje forklart med det tilsynelatende skadet bildet . Og vær et potensielt ~ faller estimering av Gud den allmektige ~ og indikerer at Hadeeth av Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mann av en fugl som ikke hadde krysset ~ Hvis krysset signert ~, og snakk godt . (6) som betyr : at synet om mulig tosidig ~ kryssing av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at en slik mann løfter benet han venter på Matteus uttrykker det . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og så lærte oss Allahs sendebud som ikke er mangel på det, men en mentor eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på tilsvarende, men nei tviler på at det er begrenset til om uttrykket som tåler syn, selv i ansiktet , og ikke en feil utelukkende , ellers er det ikke effekten av ham da, og jeg kjenner Gud ~, har påpekt at betydningen av Imam Bukhari i den boken uttrykk for hans Sahih ved å si : ( døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke gjør vondt .) dokumentert av ordene av profeten fred være med ham til Abu Bakr, mens gjennom sin visjon : ~ en helte noen og savnet noen, ~ Profeten fred være med ham indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv mellom denne som syndet til uttrykket av profeten fred være med ham, er den andre og den første som ble godkjent, men det viste seg å være feil dette . så ikke klipp Raak vanligvis bare å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter fra Abu Hurayrah kan Allah være fornøyd med ham fra profeten, være med ham at han vil si : ~ ikke vis Tqsoa bare vitenskapsmann eller mentor ~ i romanen : ~ ikke bare på Iqsa Wade, som skjerper betydningen av en skuespillervennlighet. Fortalt av Tirmidhi sa Sheikh Albani : S Hans kall er autentisk i henhold til forholdene til de to sjeikene, og betydningen av forrige hadith ~ Visjonen er på en mann som flyr ~ betyr at den ikke legger seg med mindre den krysser , som hvis det var på en flygende mann . ~ Så den falt og falt der den krysset, akkurat som tingen som er på foten av fuglen faller med den minste bevegelse, og dette er en representativ analogi. Den hurtigflygende fuglen har et objekt som faller med den minste bevegelse på benet . Det viser muligheten for syn på ansiktet til å tolerere det som ble fortalt, og gir oss også historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men dens uttrykk er ikke bare Iqsa for de som stoler på ham , eller mentor for ham , eller verden i orden å Aabroha ham greit hva de kan og Arushdouna Hva hjelper ham, og hva som er nyttig for ham . det spørsmålet presenteres her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si hemmeligheten Gud vet – fordi de oppdaterte dem , kanskje tolket skadet på det synlige bildet – og dette er et potensial , faller estimering av Gud , og viser at denne hadeten til Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mannfugl er ikke krysset , hvis krysset er signert , ~ den hadith er bra . Betydning : den visjonen om mulig tosidig , kryssingen av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at det som kom fra Abdul Razak sa : synet ligger på det som krysser som Zllk som en mann løftet benet når han venter på steder . (7) sa Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis den ble krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og som lærte oss Allahs sendebud fred være med ham som ikke er mangel på det, men mentoren eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på følgelig ,, men som ikke gjør det. Det er ingen tvil om at dette er begrenset til om uttrykket er noe visjonen kan tåle selv på en måte , og ikke er en ren feil , eller det har ingen effekt på den tiden, og Gud vet best (8), og Imam Bukhari refererte til denne betydningen i uttrykksboken fra sin Sahih ved å si : ( Kapittel av den som ikke så Visjonen om den første forbigående hvis ikke vondt ). Bevist av ordene fra profeten fred være med ham til Abu Bakr mens han gjennom sin visjon : ~ A strømmet noen og savnet noen ,~ og profeten fred være med ham , indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv ikke mellom denne som syndet mot uttrykket for profeten fred være hans fred er den andre og den første som ble godkjent, men dette viste seg å være feil . (9) Derfor må du ikke kutte Raak bare for å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter: Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham fra profetens fred være med ham at han vil si : ~ Gjør ikke Tqsoa-visjon bare til verden eller mentor ~(10), i romanen :~ Iqsa bare på Wade og ~ stramme navnet på skuespillervennligheten , forteller Tirmidhi Shaykh al – Albaani : tilskrevet riktig på de to sjeikens tilstand (11) , og betydningen av den tidligere moderne ~ visjonen om en mannfugl ~ den legger seg ikke med mindre den er uttrykkelig . Det er som om den var på et flygende ben, og den falt og falt der den krysset, som det som er på mannen av fuglen faller med den minste bevegelse. Dette er en analogi-analogi, hvor synet ble sammenlignet med en hurtigflygende fugl, og noe ble hengt på benet som falt med den minste bevegelse . Det viser muligheten for syn på ansiktet av tolerere det som ble fortalt, oppsummerer i hans Sunan i boken av Åpenbaringsbåndet Hassan Suleiman bin forlot Aisha, kone til profeten fred være med ham, sa : En kvinne fra folket i byen har en mannforhandler, Tri var visjonen om at mannen hennes var mer fraværende, og savner sjelden bare gravid, kommer sendebud av all fred være med ham, sier : Min mann er en kjøpmann kom ut Fterkny gravid, og jeg så på meg som sovende for å tvinge huset mitt ble ødelagt, og jeg ble født som en guttunge, sa Allahs sendebud fred være med ham : ~ bra , fordi mannen din på deg, den allmektige Gud, vil en rettferdig, og føde en gutt med rettferdighet . du ser var to eller tirs alt som kommer Allahs sendebud fred være med ham, sier at hennes , går tilbake sin mann og føde en gutt . . Kom en dag som det var Tonah , og Allahs sendebud fred være med ham fraværende , den har sett den visjonen , sa jeg til henne : onkel du w blir ikke avhørt Allahs sendebud, fred være med ham, o Guds nasjon ? Og hun sa : et syn jeg så det kom til Allahs sendebud, fred være med ham, spør ham om , han sier : ~ bra , skal sies, og jeg sa : Si meg hva? Hun sa : Selv Allahs sendebud kan Allah velsigne ham kom og ham, Voardha ham mens du introduserer . Sa Aisha : Jeg sverger at jeg dro, fortalte meg, jeg sa : Gud , den veldedige visjonen din for å imutnere mannen din , og få frem en gutt Vajra !! Jeg ble gråtende og sa : Mali yen tilbød deg mitt syn? kom inn i Allahs sendebud, fred være med ham, gråtende sa til henne : ( dømt O Aisha? ) Så jeg fortalte ham nyheten og hva som ble tolket for henne, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : “ Hva, Aisha, hvis du overfører en visjon til muslimen, og deretter gir den videre for godt, så vil visjonen følge det som eieren krysser . ” Aisha sa : Så av Gud, mannen hennes døde, og jeg ser henne ikke, men hun fødte et barn som er en ensom (12). Konklusjon som kommer ut av dette , den visjonen om mulig to – si ded , skjedde kryssing av en av dem nær den kapasiteten . så Jakobs sønn Joseph forbød Iqss sin visjon til brødrene sine av frykt for villfarelse og misunner ham , sa steinsønn : Allahs sendebud fred være med ham At en visjon forekommer bortsett fra en som elsker fordi han kan tolke den for ham i en måte som han ikke liker, verken med hat eller misunnelse , kan falle fra den egenskapen , eller skynde seg selv fra den sørgede og plagede , så han beordret å legge igjen en oppdatering for de som ikke liker på grunn av det . (13) VI : som spør når den dårlige drømmen også vil : bønn , og er indikert av Hadeeth av Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham : ~ Hvis han så . ENE det han hater , så la ikke Vlaisal skje av mennesker . ~ (14) og Guds visdom og jeg vet : at bønnen til enhver anledning fungerer som slavefrykt for at den gjør om Almkarh . Ifølge til noen forskere, er det en leser Seventh State of the stol, men ikke veilede ham, selv om han leser eller denne stolen i sine bønner har oppnådd to ting sammen, be og lese tilstand av stolen . Og hvis han begrenser seg til å gjøre noe av det han nevnte, vil det være tilstrekkelig å avverge dets skade, hvis Gud vil, som hadithene uttalte . Men det er bedre for ham å gjøre alt for å kombinere fortellingene . Ibn Qayyim sa i Zaad : og når det ikke skadet ham, men denne visjonen driver Almkorhh ondskap . Al-Nawawi sa : Gud nevnte ikke årsaken til sikkerhetseffekten av avsky- visjonen, gjorde også veldedighet og beskyttelse for penger . . . Og ved å bede om det som et svar og utbetaling av ulykke og almisse, betaler det dårlige død alt dette ved Guds dekret og evne . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – en referanse tidligere – s. 5 . (2 ) Fortalt av muslim i Saheeh, som forklart i kjernefysiske (27 \ 15 ) • op .. (3 ) si nyttig bok om monoteisme – Forklaring av sjeik : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Fortalte priser i bok Åpenbaringsuttrykk 0 døren så en visjon om hat – op – muslim i Åpenbaringens bok ( 15/17 ) – op •. (5 ) Se åpningen (12 /369 ) , den boka av Åpenbaring fra døren til uttrykk for Guds – op . (6 ) Moderne klassifisert avgjørelse og Sundh Hassan , ble fortalt av Abu Dawood i boken om litteratur, den dør av det som kom i en visjon – en tidligere referanse – og Rawa Tirmidhi i Book of Revelation den dør av det som kom i uttrykket av visjon – op – fortalt av Ibn Majah i boken om uttrykk for Åpenbaringskapittelet i Åpenbaringen Hvis den ikke ble godkjent og signert Iqsa bare på dalen – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i det første datoen sivile intervju med Abu Razin Oqaili-grunnleggeren Ben Amer Muntafiq – op ~ og fortalt oppsummeringer i boka av Åpenbaring kapittel i Åpenbaringen faller ikke med mindre de reflekterer 0 publisert Bibliotek vitenskapelig – Beirut . (7 ) se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – (12 /432 ). ( 8 ) serie av samtaler korrigere , c 1, s. 28, i to , den informasjonen Kontor 1399 av . (9 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke vondt, som i Fath al – Bari ( 12/431 ), og muslim i boken Åpenbaring, som i kjernefysisk forklaring ( 15/29 ), – Referanse tidligere -, og vil snakke ved å si i s. 101 . (10 ) fortalt av Tirmidhi i boka av Åpenbaring kapittel i tolkning av Åpenbaringen hva som er anbefalt og hater dem – op – og rettet oppsummeringer i boka av Åpenbaring at døren til hat syn reflekterer bare verdens Eller mentor – op – fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringens uttrykk krysset døren til synet hvis ikke signert Iqsa bare på dalen – en tidligere referanse . (11 ) riktig skravleserie – op ( 1/26 ) .. (12 ) , fortellere av dramaet i sin Sunan – op – ( 2/131 ). (13 ) utvidelse Se : awn Reni – op – ( 1/176 ). Og Ibn Hajar – forrige referanse (631/12). (14 ) fortalt av Imam Muslim i boka av Åpenbaring (15 /21 ) – Vektet ex – Abu Dawood i boken om litteratur ved inngangen til det som kom i en visjon – op -, og premier i boka av Åpenbaring uttrykk for den døren til Åpenbarings tre – en referanse tidligere . Og Ahmad inkluderte det i sin Musnad i resten av de mange musnadene – en tidligere referanse – og Darami i Åpenbaringens bok Kapittel i synet tre – en tidligere referanse – og al – Tirmidhi i Åpenbaringsboken kapittel av det som kom i visjonen til profeten Muhammed, må Gud velsigne ham og gi ham fred, skalaen og bøtta – forrige referanse -. (15 ) utvidelse See : Forklaring av trillinger av Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – og forklare muslimske – Nawawi (15 / atten ) – op – og Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , oppnå Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , spre budskapet organisasjon , Al – Manar Bibliotek islamsk , jeg 13, den datoen av 1406 av (2 /459 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…Og den som så at han var taus om å be om tilgivelse, han indikerte sin hykleri, for den allmektige sa: ~ Og hvis det ble fortalt til dem: Kom, Guds sendebud vil be om tilgivelse for deg, de vrir hodet .~…

Vi forklarer de som leser det, ting vil være lett for ham eller ham etter å ha blitt sliten

Hvis han ser en inntrenger som om han forandrer seg, vil han motta byttet ….

…Tap av kunnskap går tapt i en drøm, til fordel for folk med hans kunnskap, og hans minne er populært . Tapet kan indikere mangel på flaks . Og den som så at alle klærne hans var tatt, indikerer at ondskapen han blir utsatt for har forsvunnet ….

Å bringe mennesker sammen med korrupsjon : Den som ser at han kombinerer en hor, og ikke ser en hor, så er han en delikat mann som tilbyr varer og er vanskelig for ham . Når det gjelder etterligning av en kvinne til en mann : Hvis kvinnen ser at hun har klær og utseende til menn, vil tilstanden hennes bli bedre hvis det ikke overgår skjebnen . Hvis klærne er utenfor skjebnen, endres deres tilstand med frykt og tristhet . Hvis hun så at hun hadde blitt en mann, var hennes godhet med mannen hennes ….